• 108.

    סמי עופר יקר-כתוב בתורה שתרומה......

    יורם, 02/07/07 00:34

    וצדקה נותנים בסתר

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תרומה חשובה לכולנו וחבל שבוטלה

    אלון רזגור, 19/02/06 19:18

    משפחת עופר כבר שנים תורמת ועוזרת לאמנים שהם מאמנים בהם -בקניית תמנות בתרומה לתערכות בעזרה ככל שניתן ואני אומר זאת מנסיון.
    כל השטות שקמה לה על נושא השם מקורה באיגנורנטיות מוחלטת של מי האיש ומה מעשיו.
    לא הפעם הראשונה שאולם מקום או מוזאון נושא שמו של אדם -רצנו לתת שם למוזאון יכול היה להיות תעודת הביטוח השווה ביותר -מי היה רוצה שהמוזאון שעל שמו יהייה לא הכי הכי ולא מהטובים בעולם כך שכל פעם שנצטרך כאמנים יהייה אבא שיכול לעזור לפנות ולהעזר בו.
    כולנו יצאנו מופסדים והכל בגלל שטות של כל מני כאלה שלא באמת מבנים את הסצנה האמנתית כאן בארץ שבעיקרה ללא אנשים כמהו היתה נכחדת לגמרי.
    חשבתי הרבה לפני שכתבתי כי לרוב עזרה לאמנים ותודה גדולה למשפחה לא צריכה לאמר מעל גבי האינטרנט אבל זה כבר מוגזם ואולי כדאי שנבין שאנחנו צרכים עוד רבים כמהו שיתרמו לתרבות לצד הגמח''ים

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    איזה מגלומן אפס! אפשר לתרום בלי שיחרטו את השם שלך על המדינה!

    רועי, 15/02/06 10:01

    העשירים האלו איבדו פרופ' לגמרי. לא ירחק היום שמישהו יתקומם נגדם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תרומה

    מרדכי, 14/02/06 19:58

    תרומה נותנים מהלב!!! וגם אתה התכוונת לתת מהלב. חבל לכל הקנאים שפגעו בך-
    הרי אנו ארץ אוכלת יושבה.
    אני יכול להציע לך לבנות את בית הכנסת שלנו בישוב מורשת בגליל.
    שם יזכרו אתכם לעולם.
    ראה בית הכנסת בוורשה בפולין.
    התורם ביקש רק שיגידו עליו קדיש פעמים בשנה לכן עומד בית הכנסת עד היום למרות כל מה שעבר עליו

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עופר צודק 100%

    @ כספומט, 09/02/06 03:23

    אני בטוח (ויודע) שהסכום של 20 מיליון דולרים הוקצו לתרומה.
    אם לא למוזיאון תל-אביב אז ל........... עוד תשמעו ותראו לאן הם ילכו.
    חבל שמעשה כה גדול ''נפל'' בגלל אנשים כה קטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תרומה נותנים מהלב לא מהפה... (ל''ת)

    א, 08/02/06 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לבחור ראש עיר ישר! (ל''ת)

    לא לבחור בחולדא, 03/02/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חולדאי המושחת האמיתי!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא לבחור יותר, 03/02/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    סליחה שרצינו שתתרום -- ותודה שלא תרמת

    אין מחיר לחופש, 02/02/06 19:46

    סליחה שרצינו שתתרום
    סליחה שחשבנו שתתרום לאומנות
    סליחה שגזלנו מזמנך ללא תמורה
    סליחה שהחזרנו לך 20 מליון

    סליחה ותודה
    תודה שעדיין נשאר מדינת כל אזרחיה
    תודה שנשארו חופשיים מלחצים
    תודה שבעתיד ישאר בניין לתורם צנוע
    תודה שנשארנו מוזיאון תל אביב .
    נקודה....

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד (ל''ת)

      י, 03/02/06 11:27

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות... (ל''ת)

      עמית, 04/02/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אולי תתרמו קצת לאנשים !!!!!!! (ל''ת)

    שימי, 02/02/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ורץ מהר לקנות חלק בערוץ 2 כדי שלא יכתבו עליו (ל''ת)

    יוסי, 02/02/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שמעת על מתן בסתר?

    חביבה רייך, 02/02/06 10:10

    אני רוצה, להבדיל, לתת דוגמא את הרב פירר שהנתינה שלו היא בנושא בריאות. למרות שהוא אחד האנשים שמוערכים במדינה וראשי מדינות מתייעצים עמו הוא נגיש לכל אדם ,לא מפרסם את עצמו ולא דורש תמורה. אני מציעה למר עופר להעביר את הכסף אליו. אם יש 20 מליון כתקציב לתרומה, שזה מבורך, אז לתת לאדם זה. ולא חייבים בסתר, זה עניין של אופי -אבל לתת.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תרומת הנדבן -מר עופר

    אתי, 02/02/06 03:21

    מר עופר היקר. היות וחזרת בך מהתרומה הנכבדה למוזיאן. יש לי הצעה נהדרת עבורך. אני עוסקת בתרומה למען חיילים בצהל שהם ממשפחות מעוטות יכולת.לכבוד פסח! אנו מעניקים להם שוברי מזון מהסופרמרקטים בארץ. אודה לך מאד אם תתנדב למשימה קדושה זו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    במקום לבלבל כאן את המוח בלדבר

    TV_Eye, 02/02/06 00:23

    אולי יגידו איפה אני יכול לתרום 200 שקל למוזאון ?
    ואם כולם יתרמו כמה שהם יכולים
    המזואון יקבל את מה שהוא צריך וזה ישאר מוזאון ציבורי
    ולא איזה מצבת ענק למידנת ישראל על שם המילרדרים

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ברוך שפטרנ

    יואש, 01/02/06 22:29

    ברוך שפטרנו מענשו של התורם ומענשם של מסביריו וחנפיו.
    התגובה של אלי גולדשמידט המכהן כיחצן החברה של סמי עופר היא מבישה ומתחסדת בפני עצמה.
    כשאגו של עשיר משתולל כמעט לא ניתן לעצרו. למזלנו כולנו ,בעל האגו טריפ נעלב ופתר את הבעיה טרם שהפך לבדיחה עשירה ועצובה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הלו סמי למה שבבז''ן או

    גיא, 01/02/06 17:59

    במפעלי ים המלח לא תשפר קצת את תנאי העבודה במקום לקנות מוזיאון על שמך.
    20 מ' $ שווים יכולים לעזור להרבה מאוד מהעובדים שלך לגמור את החודש.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אדם ברוך כתב בזמנו שתמורת 40 מל' (ל''ת)

    היה על מה לדבר, 01/02/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מוזר ...

    סתיו אדם, 01/02/06 17:15

    איזו התלהמות
    אחזו עמידה בפרץ חוסר המוסר עלידי מוסר נדיר באיכותו
    פשוט מדהים מאחורי מה אנשים מתלכדים ...

    20,000,000 הפסד נקי של עירית תל אביב ושל חובבי האומנות ....

    בכול העולם מקובל
    אבל פה עדיף לתקוך את אלו שעשו לביתם ....

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - לא מקובל בכל העולם

      לא מוזר, 01/02/06 17:40

      מקובל אולי במדינות העולם השלישי אבל לא במדינות עם דמוקרטיה מתוקנת.

      יאללה תתנדף יא כותב מטעם (כמה שילם לך סמי?)

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    תרומה כנג הנצחה

    ר.ח, 01/02/06 14:54

    אין יותר תרומות ללא תמורה.
    כדי לבנות אגף או היכל תרבות יש לעייל מחלקות, ולצמצם הוצאות או הפרטה של אולמות תרבות ואותו יזם או בעל ענין יקבע את מחירו של כרטיס כנהוג בכל העולם
    אלו הכללים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תגובה ל51

    אני, 01/02/06 13:37

    מה אתה רוצה מהתושבים ראש העיר וחברי המועצה צריכים לתת תשובות

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שהשתלט על רכוש הציבור השווה הון עתק בלא מחיר. (ל''ת)

    נצלן עובדים, 01/02/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תדאגו קודם כל לדור ההמשך במפעלי כי''ל

    אא, 01/02/06 12:55

    במקום להיות יותר נדיבים עם העובדים החרוצים במפעלי ים המלח ו/או פריקלאס ו/או פוספטים, וקצת לעזור ולתת להם תמריצים נאותים. הכוונה לעובדים מדור ההמשך לא לוותיקים. אתם מתעסקים עם ''כותרת'' על מוזיאון. מה קרה ? איפה האנושיות שלכם ? שכחתם אותה ברומניה.... תתחילו לשדרג את העובדים מדור ההמשך במפעלי כימיקלים לישראל זה הרבה יותר חיובי, מתאים ונכון.
    לפחות ככה יזכרו אתכם לטובה להרבה זמן.
    ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בלי טובות ותרומות שלהם !!!

    אא, 01/02/06 12:48

    בלי טובות שלהם.
    הם לא עושים רושם על אף אחד עם ההתנהגות המחפירה שלהם.
    שלא יתרמו.
    בטוח יזכרו להם היטב את התרגיל המסריח שלהם. עוד הרבה זמן ידברו עליהם כדבר מאד מאד שלילי ותרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ברוך שפטרנו

    טיליה, 01/02/06 12:33

    המיליונר הנכבד לא צריך להפסיק לתרום למוזאון הוא צריך להפסיק לקנות את המוזאון

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    חוצפן!!!!!!! (ל''ת)

    נועם, 01/02/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אל תתרום, לא רוצים - חשוב לקרוא

    נועה, 01/02/06 12:28

    וזה ההבדל בין תורם אמת שתורם בחשאי לתורם שרק רוצה לתרום למען עצמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שדד את המדינה ועכשיו רוצה לתרום עלק

    לילך, 01/02/06 12:20

    אולי תתן קביעות לכל עבדיך במפעלי ים המלח?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    correct me if I'm wrong

    seniora, 01/02/06 12:18

    Put a Kafiya on him and you get Arafat returning

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    קח דוגמא מגיידמאק איך מתנהג תורם

    תמיר, 01/02/06 12:13

    הזיקה שלו למדינה ואזרחיה(כולל החלשים), גדולה לעין ערוך מתאוות הממון הסרוחה שאליה הגעת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    או יו יו מסכן עופר הפסיד עיסקת נדלן (ל''ת)

    עופר, 01/02/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תרומתו של מר עופר אינה תמימה

    ענבל., 01/02/06 11:40

    מומלץ להיכנס לאתר המחאה. אנא קיראו את סעיפי החוזה שנחתם עם עיריית תא. ''התרומה'' אינה אלא עסקת נדלן של איש עסקים ממולח. עופר אמור לקבל בתמורה כוח משמעותי בנוגע לקרקע היקרה עליה מוקם המוזיאון. אין לי בעיה ששם המוזיאון יוחלף לשמו - אך לא בזה מדובר. הכאב הגדול הוא על מר חולדאי היקר והעיריה שבראשותו. מאכזב עד מאוד - אמנם כסף הוא שם המשחק ולא ניתן להימנע משילוב האומנות לכללי המשחק של החיים היום - אבל דווקא אתה רון אמור למצוא את שביל הזהב. למתוח גבולות אדומים. להאמין שעדיין יש מקום לערכים ולפעול בהתאם.

    הגב לתגובה זו

    • מה כתובת האתר? (ל''ת)

      מאייקי, 01/02/06 14:23

      הגב לתגובה זו

      • אם הכוונה לאתר שלנו - כתובתו בפנים:

        שחרור המרחב, 01/02/06 14:55

        http://www.public.org.il

        החזית לשחרור המרחב הציבורי.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    סמי יש לנו אותו שם אל תתרום יותר טוב (ל''ת)

    סמי, 01/02/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ברוך השם

    ספי, 01/02/06 11:29

    מי שבאמת רוצה לתרום לא עושה תנאים של הפיכת שמו של מוזיאון שלם על שמו.
    מי שבאמת רוצה לתרום לא מעמיד תנאים לגבי נכסי המוזיאון.
    יש הרבה אנשים שתרמו למוזיאונים וקיבלו אגף על שמם.
    אף אחד לא היה מתלונן על כך.
    20 מיליון דולר זה הרבה כסף - שליש תמונה של ואן גוך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הייתם פעם במוזאונים בחו''ל?

    ג'ינג'י, 01/02/06 11:28

    קריאת מוזיאון על שמו של נדבן זהו מעשה המקובל בכל העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    וזו ההוכחה על כוונותיו - הלא טהורות

    עידית, 01/02/06 11:25

    סמי עופר הגיע הזמן שתפסיק לעשוק את המדינה ואת אזרחיה !!!!!!!!!!
    לא חסרות מטרות ראויות לתרום למענן - אם באמת רצית לתרום - ללא כוונת רווח

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    סתם מגלומן. הוא רצה לתרום רק כדי ששמו יתנוסס

    ככה לא, 01/02/06 11:14

    מעל המוזיאון.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ואם סמי יתרום 100 מיליון דולר

    סתם מחשבה, 01/02/06 11:03

    אז מהיום תיקרא העיר
    העיר תל אביב ע''ש סמי עופר ?

    אם זה כמעט הצליח לו במישור האמנותי אז אולי זה יצליח גם במישור המוניציפאלי

    הגב לתגובה זו

    • ואם יתרום ליד ושם

      אזרח מודאג, 01/02/06 13:22

      אז זה יהיה היד והשם של סמי עופר...

      מזל שהכסף לא יענה את הכל..

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש דרך בייניים

    משה, 01/02/06 10:58

    למר עופר הנכבד!
    יש דרך בייניים. יכולת לתרום ולהנציח את שמך ושם רעייתך על שלט בכניסה לבניין החדש, ללא הצורך שכל המוזיאון ייקרא על שמך. כך היית מצליח לשמור על שמך הטוב, מצטייר היטב בעיני הציבור, וכולם היו נשכרים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תרומה ראויה, אבל פגומה

    איל, 01/02/06 10:37

    התרומה הזו היתה ראויה ונהדרת אם לא היו קיימים שני תנאים שהציב עופר בפני עיריית ת''א:
    1. שהמוזיאון כולו יהיה על שם עופר - גם תרומה יפה כזו לא מצדיקה שינוי השם של המוסד עצמו. מבנה, ניחא. אולם - בסדר. אבל מדובר במוסד ציבורי שלא ראוי שהתרומה תהפוך את שמו.
    2. חשוב מזה - עופר דרש שתרשם הערת אזהרה על שמו, שכל שינוי שיערך בבניין שייבנה, יהיה חייב את אישורו. זה לא קביל - אם אתה תורם. זכותך. אבל שוב - מדובר במוסד ציבורי, ולא ראוי שהדבר יאפשר לך זכות וטו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הפריץ הנעלב - והעלוב

    JULIA, 01/02/06 10:31

    האיש הזה הפך מיליארדר על חשבון עובדי קבלן, מייבש את המדינה ולא מוכן לתרום כלום לחברה ולמדינה שאותה הוא סוחט. צריך לסגור לו את הברזים

    הגב לתגובה זו

    • הקוזק הנגזל (ל''ת)

      ש, 01/02/06 11:24

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך!!! וגם..

      אריה, 01/02/06 11:54

      וגם כל האחזקות הרווחיות של המשפחה הזו הם חברות שהיו ממשלתיות ונתקבלו במחיר מצחיק (מצחיק למשפ' עופר - לנו עצוב) כמו צים, ומפעלי ים המלח הכל ע''י הקשרים הנכונים עם פוליטיקאים. אח''כ ברוב חוצפתו הוא מודיע על הקמת קרן למימון תרופות שאינם בסל. הבנתם? אחרי שחמס את אוצרות המדינה הוא משליך לעברינו כמה מטבעות.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בלב אמיץ, ברגישות ובנחישות

    זאב, 01/02/06 10:26

    לכל המלעיזים.

    רצונו של אדם כבודו.

    וכבודו של אדם רצונו.

    משפחת עופר הביעה רצון לתרום למוזיאון את כספה שלה, בתנאים שלה, למטרות שהגדירה.

    משפחת עופר לא פעלה בחשאי וגם תנאיה היו ידועים.

    ההנהלה הציבורית של המוזאון קבלה ואישרה את תנאי התרומה !

    השועלים הקטנים, היודעים היטב כיצד לחבל בכרמים, עשו זאת שוב.

    משפחת עופר פעלה ברגישות ובנחישות כאשר חזרה בה מאספקת המים לאלו הזורקים אבנים לבאר.

    אני מקוה כי לכספים תמצא מטרה ראויה לתפארת משפחת עופר ועם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תפארת משפחת עופר - בתחת!

      רקטום, 01/02/06 11:48

      אלפי עובדים שהפכו לעבדים עניים מרוגדים ללא זכויות במפעליו של עופר- הם ל''תפארת סמי ואביבה עופר ולתפארת מדינת נהנתניהו!

      הגב לתגובה זו

    • זאב מהשומרון או ...

      אבי מתל אביב, 01/02/06 11:56

      רני רהב (או אחד מדומיו) מתל אביב. יח''צן בשכר שכותב תגובות באיטרנט?

      הגב לתגובה זו

      • אמת מארץ תצמח.

        זאב, 01/02/06 13:09

        אם האמת שלי לא מוצאת חן בעיני
        מאן - דהו, זה עוד לא אומר שבשביל להביע מה שאני חושב עלי להיות יחצ''ן.

        הגב לתגובה זו

      • צודק צודק צודק (ל''ת)

        מצניע לכת, 01/02/06 13:24

        הגב לתגובה זו

    • משלמים לך על התגובה הזו

      נועם, 01/02/06 12:45

      תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    סמי עופר - סליחה שנאבקנו בך...

    שחרור המרחב, 01/02/06 10:26

    אנחנו באמת מבקשים סליחה על-כך שלא רצינו שמוסד ציבורי, שממומן כמעט כולו ע''י הציבור יקרא (כולו) על שימך.

    אנחנו מתנצלים על-כך שלא מצא חן בעינינו שאתה עושה עסקת נדל''ן בקרקעות המוזיאון ודורש הערת אזהרה בטאבו על שמך.

    ובפעם הבאה, כשתרצה להשתלט על עוד נכס של הציבור, אנחנו מבטיחים להיות ממש ממש בשקט.

    החזית לשחרור המרחב הציבורי.
    http://www.public.org.il

    הגב לתגובה זו

    • הייתם נפלאים והיצלתם את כבודנו, שחרור המרחב! (ל''ת)

      כל הכבוד !, 01/02/06 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    רוב המגיבים מפספסים את העניין האמיתי

    רובאוס, 01/02/06 10:25

    זה לא העניין של קניית כבוד בכסף (גם אם זה הרבה כסף) אלא ניסיון להשתלט על הקרקע בדרכים שמדיפות ריח רע מאוד...
    מה פתאום האדון דורש לרשום הערת אזהרה על שמו???

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,אצל סמי עופר תרומה =תמורה (ל''ת)

      דודי, 01/02/06 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    איזה בדיחה האיש הזה

    א, 01/02/06 10:07

    איזה גועל.
    איזה אגו.
    תרומה?
    בשבילו זו עיסקה שלא הצליחה. לעשירים החזיריים מסוגו, נדמה שמותר הכל.
    מצוין.
    מוטב מוזיאון קטן וישר, מגדול ומושחת.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    טרנד חדש: מליונרים מתבכיינים

    סתם1, 01/02/06 10:02

    שרי כבר אמרנו? היתומה המסכנה?

    אנשים דפוקים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך, עודף כסף מטמטם (ל''ת)

      julia, 01/02/06 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    talkback in ynet-900 and only 80 in nrg (ל''ת)

    nrg go down, 01/02/06 09:49

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז אתר דפוק.. (ל''ת)

      צ'ומפי, 01/02/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה (ל''ת)

    איריס, 01/02/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    MEDINA KTANA

    Amir, 01/02/06 09:44

    Reading the responses here I'm ashamed to be an Israeli

    We turned out to be vulgar and small people that other than jealously can offer very little to the world.
    Shame on you

    הגב לתגובה זו

    • חוצפן-תישאר בקליפורניה ואל תטיף לנו, כאן בארץ

      לאמיר-מקווה, 01/02/06 11:23

      גור עמנו פה על אדמת המולדת ונראה איזה תגובות אתה תכתוב

      הגב לתגובה זו

      • הוא גר בלונדון, לא בקליפורניה (ל''ת)

        אאא, 01/02/06 11:57

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    יש כאלה שתורמים - כדי לעזור לאחרים.

    יודע דבר או 2, 01/02/06 09:43

    אבל לא כולם.
    רבים (החברים של רני רהב) , תורמים כדי לקנות תמונות , לזכות בהטבות מס , ולקבל פרסום או הנצחה...
    על - תנאי לאנד.
    ממש חזון הרצל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נרקסיסט מגעיל! קודם שישפר את תנאי העבדות של הפועלים במפעליו.. (ל''ת)

    לירון, 01/02/06 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חצוף- לא צריך טובות ממך!!!

    מישהו, 01/02/06 09:40

    מי שתורם בשביל שיהללו את שמו לא ראוי שיקבלו את תרומתו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רוב התגובות פה הן פרי ההסתה בתקשורת נגדם

    גיל אזולאי, 01/02/06 09:37

    בעיקר של שלי יחימוביץ.
    הבן אדם רצה לתרום 100 מליון ש''ח תמורת הנצחת שמו. לגיטימי בהחלט.
    לא רוצים, לא צריך, שאזרחי העיר יממנו.
    שיתרום למוזיאון בניו יורק.
    לכל צרי העין ושונאי המצליחנים.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שמוזיאון ניו יורק

      t, 01/02/06 10:20

      לא ישנה את שמו למוזיאון סמי ואביבה עופר, וגם לא תירשם הערה בטאבו לטובתם.
      ולכל המשווים למוזיאון גוגנהיים ורוקפלר, תזכורת: הם הקימו את המוזיאונים מכספם ולא השתלטו על נכסים ציבוריים.
      פשוט באמריקה אף אחד לא היה נותן להם לעשות את זה.
      אדון סמי רוצה מוזיאון על שמו?
      שיקים אחד, ולא ינסה להשתלט על מוזיאון עירוני, שיש לו עוד תורמים מלבדו.
      ואם אנשים כאן לא מבינים את ההבדל, זה חבל. וזו בעצם הבעיה שלנו שהפכנו לעם של בבונים חסרי תרבות הסוגדים לכסף ומעמד.

      הגב לתגובה זו

    • כסף מלוכלך לא מביא ברכה!

      רובאוס, 01/02/06 10:22

      מלוכלך - שבא ממקום של זיהום הסביבה, מלוכלך - שבא ממקום של האדרת עצמי ולא טובת הכלל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדינה מושחטת

    דן, 01/02/06 09:28

    איזה תרומה.?
    האחים עופר קיבלו מהמדינה בחינם
    זיכיון לבז''ן (בתי הזיקוק)
    לאחר שנה מכרו למדינה את מה שקיבלו בחינם ב 150 מיליון ש''ח.
    תרומה?

    מדינה של מפגרים ומושחטים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האחים עופר אסון לסביבה

    אסף, 01/02/06 09:06

    האחים עופר אי אפשר להפוך את ים המלח לשלולית, להעביד אלפי עובדי קבלן בדימונה בלי זכויות ובלי מסכות מגן. אי אפשר לזהם את הארץ ברעלים שיוצאים מהמפעלים שלכם ואי אפשר להעביד נהגי משאיות 20 שעות ללא שינה עד שהם מתנגשים במשפחה שבאה מולם.
    אי אפשר לעשות את זה ולצפות שנקרא למבנה חשוב ותרבותי על שמכם. כף רגלי לא תדרוך במקום שנקרא על שמכם ובטח ובטח לא אשלם למקום כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ככה זה ישראלים אוהבים להבריח תורמים ולקנא בעשירים

    תרבות ישראלית, 01/02/06 08:45

    וזה בלי קשר לאיך הוא עשה את הכסף שלו ועל חשבון מי.

    תכלס, עשו לינץ' תקשורתי בשרי אריסון וכל מי שקצת יש לו כסף או הצלחה צריך להתנצל בפני שלי (''מה הדוגמניות תרמו לחברה'') יחימוביץ'.

    ישראלים יצרו תרבות ששונאת את המצליחן או העשיר. כל כך שונאים ומקנאים שמפסידים תרומות שכולנו יכלנו להינות מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שלי יחימוביץ

    דורית, 01/02/06 08:25

    במעשייך אילו ובשינאתך לעשירים תקעת את המסמר האחרון, מבחינתי . ואני שכל חיי הצבעתי למפלגת העבודה לא אצביע כך יותר כל עוד את שם....
    דעי לך שללא העשירים שאת כלכך אוהבת לשנוא , מצבינו היה עגום עוד יותר ואני מקווה בשבילך שלא תזדקקי לתרופת ההצפטין נגד סרטן השד, כי אם חס וחלילה תזדקקי לה, תהיה זו תרומתו של האחד שאת כלכך שונאת ומה תעשי אז?

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לך דורית, או שרי אריסון??? (ל''ת)

      ישראל, 01/02/06 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    צודק במאה אחוז-תבטל את התרומה

    רחלי, 01/02/06 07:56

    ותתרום למקום שיתנו לך כבוד.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה שבה הכסף לבדו מקנה כבוד

      המוכיח, 01/02/06 13:27

      צומחים טיפוסים עלובים ומלחכי פנכה כמוך...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בושה לעיר ת''א, שהרעיון הזה בכלל עלה (ל''ת)

    יוסי, 01/02/06 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לי זה עולה יותר.

    תל אביבי, 01/02/06 07:43

    מוזיאון בעשרים מיליון? מציאה. ותחשבו: הם גם פטורים מהוצאות אחזקה.
    פריירים בעיריה למכור כל כך בזול. מזל שהקונים התחרטו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האחים עופר המאוסים

    לי, 01/02/06 07:38

    חוסים תחת כנפיו של ביבי המושחת אחרי שמקבלים מתנות מדינה מביבי חושבים שעושים ''טובה'' בתרומת כספים
    שממילא של אזרחי המדינה
    יאלה אחים עופר עופו מפנינו יש מספיק מושחתים ורקובים ואנחנו לא זקוקים לעוד משפחת קורליאונה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תרומה היא תרומה מר עופר,ואין תמורה בעבורה

    דודי, 01/02/06 07:38

    אינך פילנטרופ אמיתי,אתה איש עסקים קר שאפילו תרומותיו מניבות רווחים,השאר עם כספך והנח לנו,אמרו רבנן''אם אין קמח אין תורה''יש הרבה בתי תמחוי בארץ הזאת,ופילנטרופ אמיתי היה תורם להם ביד נדיבה שלא על מנת לקבל פרס,על מה בדיוק רצית להנציח את עצמך עוד בחייך,מי יזכור אותך בכלל?אפילו בן גוריון נשבח כבר,יש לך אנדרטה מונומנטלית בדמות בתי הזיקוק,זה לא מספיק לך,אלפי עובדים יזכרו אותך כל ימי חייהם בשל המשכורות העלובות שאתה משלם להם,הדאגה לרווחת עובדיך היא הזיכרון הטוב ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קפיטליזם חזירי

    סוציאליסט מצוי, 01/02/06 07:17

    אז עכשיו זה ברור:
    האדון עופר שמצליח, בסיוע נדיב של מנהיגי המדינה, למצוץ את המשק הישראלי המופרט עד גועל נפש, לא יתרום שום דבר לאיש אם לא יוכל לרשום את שמו באותיות קידוש לבנה על המקום.
    ראוי שבתי התמחוי ישאו את שמו של האדון ושל עוד כחמש-שש משפחות שמדינת ישראל רשומה על שמם לדראון.
    צדק פרס: קפיטליזם חזירי!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברוך שפטרנו - ועכשיו - תעשה טובה קטנה נוספת -

    אחד שמבין, 01/02/06 07:11

    סע לעזה!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תרומה ?

    משה ס, 01/02/06 06:27

    נכון יותר זה ביטול עיסקה ולא תרומה.
    כיוון שהציבור ופרנסיו התנגדו לזילות
    הזו שבקניית גלעד בכסף, הריח הגיע
    סוף סוף לאפם של התורמים שביטלו את תרומתם המותנת...
    אל תתרום לפני שמלאתה חובתך המוסרית כלפי עובדיך העובדים בשכר
    עבדים וללא תנאים.מתורמים כמוכם
    מלאה כל הארץ חמס ועושק עובדים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא צריך תרומות- תפסיקו לתת לאיש הזה מתנות על חשבון המדינה, ואז יהיה

    המטיף, 01/02/06 06:15

    כסף למוזיאון.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני חושב כמו רוב הכותבים...

    מושיקו, 01/02/06 05:11

    הוא היה מסיג הרבה יותר מעריצים
    אם יתרום לאלה שבאמת חסר להם,
    ולא לחלק באוכלוסיה שלא חסר להם
    במיוחד לא כסף,לפני שמישהו הולך
    להופעה או לפילהרמונית הוא בהכרך
    צריך להיות שבע וכן מישפחתו...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ואתה חולדאי ? בכמה כסף קנו אותך

    יעקב, 01/02/06 05:06

    כדי לקדם את הרעיונות האפלים של משפחת עופר????
    אתה כישלון לך הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    את המושג מתן בסתר שמעת כבר???

    יעקב, 01/02/06 04:59

    משפחת עופר נימאסתם עלינו,
    החוצפה שלכם אין לה גבולות עם האימרות ''סליחה שרצינו לתרום''

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ע''ח מיסי המדינה

    שוקי, 01/02/06 04:40

    לכל אלה שלא יודעים מר עפר נדיב ע''ח המדינה מפני שתרומה זו מוכרת במס אי לכך במקום לשלם את הכסף הזה כמס הכנסה הוא החליט כאילו לתרום אותו
    בפועל הוא פשוט רוצה לקנות לו שם של כבוד ע''ח המדינה שזה אתה ואני

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הוא ניראה דומה לסעיב ערקת (ל''ת)

    מוחמד דהלן, 01/02/06 04:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תבקש סליחה על הניצול והרמאות שלך (ל''ת)

    ודי לשקרים, 01/02/06 04:08

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זאת אומרת שזו לא היתה תרומה בכלל. עופר אתה שקרן (ל''ת)

    עומר, 01/02/06 04:00

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מצוין. ככה חשפת את פרצופך האמיתי עופר (ל''ת)

    עמיאר, 01/02/06 04:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כבר עדיף לקרוא על שם יגאל עמיר ולא על שם עופר (ל''ת)

    ירון, 01/02/06 03:59

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איפה משיגים משקפיים כאלה? (ל''ת)

    חיים, 01/02/06 02:57

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סמי, עם ישראל הקיא אותך

    רון חולדה-אי, 01/02/06 02:54

    הבהרנו לך הבהר היטב - אנחנו לא רוצים אותך ולא את כספך המלוכלך ולא את ''חסדיך וטובותיך''. שמור אותו לעצמך. ילדייך יזדקקו לו, כי שם טוב - כבר לא יהיה להם. תוך כמה דורות, ומשפחת עופר תהיה זכרון רחוק ולא משמעותי במדינת ישראל. מי שמנפנף בכספו, מגלה שהכסף עף ברוח.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    To all of you smal peopl

    ilan, 01/02/06 02:32

    only in israel to be rich is a crime
    if ur rich ur a thief if ur rich ur corrupted
    stop bitcing and go to work
    fools

    הגב לתגובה זו

    • bing rich is not crime bing from ofer family is crime (ל''ת)

      MORDI, 01/02/06 03:27

      הגב לתגובה זו

    • להיות עשיר ע''י עושק של מחצבי מדינה ושל פועלים פשוטים זה בהחלט פשע!! (ל''ת)

      ירון, 01/02/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עדיף שנת יובש למיזואון מליפול בידי נוכל זה (ל''ת)

    אוצרת, 01/02/06 02:18

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חולדאי, מוטב היה להוזיל את הכניסה למוזיאון

    משה, 01/02/06 01:09

    מאשר לבנות עוד אגף. כמה נהנים מהמוזיאון הזה היום? רוב אזרחי העיר עניים מכדי להנות ממנו. היית צריך לחשוב על כך לפני שיברת למיליארדר לצורכי ראווה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בושה! שקרנים, הסיפור האמיתי הוא...

    כפיר האדום, 01/02/06 01:08

    שהוא הרי רצה שהשטח של המוזיאון יהיה רשום בטאבו על שמו, ולא רק ה''טייטל'' של המוזיאון. ה''תרומה'' כלל לא תמימה והיחצ''נות שלו עכשיו, ושל העיתונות המתגייסת להון, היא שקר ומרמה! שיתרום ל''בני עופר סכנין'' ושילך לחפש...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צרות העין של הישראלי הלא יוצלח בסיועה העתונות השמאלנית גורמים נזקים (ל''ת)

    שמואל, 01/02/06 01:05

    הגב לתגובה זו

    • הי שמואל - ד''ש לרני!

      שמואלה, 01/02/06 10:26

      העיקר את שכר המינימום הבוס משלם בזמן?!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש לי רעיון למשפחת עופר.

    שמעונה מדימונה, 01/02/06 01:05

    קחו את העשרים מליון דולר. תקנו בכסף, 300 דירות, ותשכנו בו חינם אין כסף משפחות עניות שעול השכירות מביא אותם למצב של עוני.
    או לחלופין, קחו את הכסף ותקימו קרן להשלמת הכנסה, לעניי ארצנו, אתם יודעים כמה משפחות אפשר להאכיל בכסף הזה?
    אני פשוט המומה.
    מילא לתרום לבתי חולים, זה סבבא. אבל למוזיאון? כשהמצב בארצנו זועק בכל כותרת אפשרית? ותחשבו על זה שתורמים נוספים אמרו שימשכו את תרומתם, אז כמה כסף מתגלגל במוזיאונים הללו?
    תחשבו על זה, כל מילה שאוסיף ויש הרבה מילים להוסיף בענין הזה, לא תמחיש את גודל הזעזוע שאני חשה.
    לילה טוב.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך רעיונות מצויינים! מה שמים לכם במיים שם בירוחם? (ל''ת)

      מר עופר, תקרא!, 01/02/06 04:21

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תקראו במילון פרוש לתרומה (ל''ת)

    אבן שושן, 01/02/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עשירון עליון סירחון עליון אומנות או למות

    ב, 01/02/06 00:42

    מרקס צדק עופר טעה - פעם מושחת תמיד מושחת - הצביעות נוטפת מי שמתאכזר לטבע סופו שהטבע יחזיר לו באותה מטבע אז במקרה הזה בכייני לא יקראו לאגף על שפ אשתך זה לא ימנע ממך לעשוק עוד עובדים ולהרוויח על חשבון המדינה ונכסיה(ים המלח)
    ואני באמת מתצטרף לאיחולים ''הלבביים'' של מגיב/ה 19
    בברכת הפועל /סטודנט מהמעמד הבינוני.
    טמבל

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בא נעשה עסק - תתרו0 עשרה מיליון בלי שינוי שם (ל''ת)

    עידן, 01/02/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    in israel to be rich is a crime

    ilan, 01/02/06 00:25

    niandertals

    הגב לתגובה זו

    • ועל זה יש לי רק לומר לך: יאללללללה!!! (ל''ת)

      תנוח, 01/02/06 04:21

      הגב לתגובה זו

    • אז תישאר איפה שאתה, איש קטן ועלוב (ל''ת)

      שששששששששששש, 01/02/06 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עדיף לקרוא את המוזיאון ע''ש רחבעם זאבי

    איתן, 01/02/06 00:22

    שניהל אותו במשך עשרות שנים.

    הגב לתגובה זו

    • זה בכלל לא אותו מוזיאון

      א.ג., 01/02/06 06:15

      אתה מתכוון למוזיאון ארץ ישראל שנמצא גם הוא בתל אביב, אבל מדובר במוזיאון אחר לחלוטין וקטן בהרבה.

      הגב לתגובה זו

    • הוא כבר קיבל

      אריק, 01/02/06 10:41

      גשר על שמו, קרוב למקום מגוריו, רמת השרון ישנו גשר מעל נתיביי איילון והוא קרוי על שמו של זאבי...
      תנו גשר גם לסמי ואישתו תקבלו 20 מליון, כמה מליונים ''הרג גנדי''.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חולדאי יצא הכי קטן

    איציק, 01/02/06 00:09

    גם התחנף לתורמים, גם לא קיבל כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    lo meduvshecha

    ben, 31/01/06 23:59

    לעופר יאמר : לא מעוקצך ולא מדובשך .
    תנציח עצמך על גבות אחרים .
    אם אתה באמת צדיק תתרום ללא פרסום . הרבה ילדים , זקנים ומוכי גורל תוכל לשמח באותם 20 מיליון !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיקראו על שמו את ים המלח-''ים המוות''

    עדי, 31/01/06 23:59

    הוא הורס את ים המלח בגלל מפעלי ים המלח שלו.כשהים ייעלם שיקראו לו-ים המוות על שמו של סמי עופר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חולדאי וחבר מרעיו הביתה

    חששן, 31/01/06 23:56

    די סיבכת אותנו לך הביתה

    הגב לתגובה זו

    • חולדאי - ביזיון!

      בוז, 01/02/06 01:00

      ניסה למכור את העיר העברית הראשונה בנזיד עדשים למיליאדר שהוא סמל הנבזות. תתבייש לך!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    סמי עופר היקר

    אילן, 31/01/06 23:53

    עזוב אותך מדברים חסרי תועלת כמו מוזיאון.. זה נחמד והכל שיש תרבות אבל אולי יהיה יותר ... בוא נגיד.... חשוב לתרום את ה 20 מליון דולר למשהו קצת יותר חיובי ....

    בוא תתרום את הכסף למשפחות על סף העוני שנלחמות להאכיל את ילדיהם ... תקים מעיין מסעדת חינם שתחלק אוכל לאותם משפחות ויאאלללההה... תקרא למקום ''בית סמי עופר ואשתו הנדיבים''

    כולם מרוויחים........

    מה אתה אומר??

    הגב לתגובה זו

    • אולי במקום לתרום, שלפחות שלא יגזול (ל''ת)

      פועלי ים המלח, 01/02/06 01:02

      הגב לתגובה זו

    • TO GIVE MONEY TO SFARADIM ..???SHIT

      meir yaeir, 01/02/06 01:15

      NO THAT WILL NOT BE IN ISRAEL... 95 % OF THE POOR ARE SFARADIM...THIS IS THE LAND OF SHKENAZIM WITHOUT GOD..THEY CALL THEM LEFT ...THEY ARE ON THE LEFT OF HITLER BUT NOT BETTER

      הגב לתגובה זו

    • אמנות זה תחום ''מספיק חיובי'' ושהמדינה תדאג לרעבים (ל''ת)

      תושב, 01/02/06 01:53

      הגב לתגובה זו

    • one problem

      oliver, 01/02/06 12:28

      Offer forgot Hebrew, so he cannot understand what you wrote even if he wants to

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסמי הזה שכח שלא כולם מטומטמים

    תרומה היא, 31/01/06 23:45

    טוב שהוא מילל ובוכה - זה רק מוכיח שרצון טוב לא היה אצלו.

    והכי נורא - העירייה נתנה יד לפריץ הזה. שנאמר - יד מלוכלכת לוחצת יד מלוכלכת.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גנב את המדינה עשיר על חשבונינו (ל''ת)

    האדם השלישי, 31/01/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברוך שפטרנו! (ל''ת)

    שמחה, 31/01/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גאידמק יתרום כפול (ל''ת)

    אורי, 31/01/06 23:37

    הגב לתגובה זו

    • ןאותו מותר להכפיש (ל''ת)

      סחתן עליקום, 01/02/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הביזיון של הנהלת המוזיאון ועיריית ת''א - לא יימחק

    אית העם, 31/01/06 23:34

    את השלט שתלו לפני יחוציים, יורידו מחר. את הביזיון הזה לא נשכח.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סמי עופר לא פרייאר וגם אנחנו לא!!!

    ישראל ישראלי, 31/01/06 23:25

    מי שקיבל טובות מהמדינה במיליונים, ורוצה לתרום (כניכוי מס) סכומים נכבדים ולקנות זכויות על חשבון הציבור, עדיף באמת שיקח את הכסף ויברח.
    הציבור לא חייב לסבול את כל מה שמבשלים נבחריו ומותר להעביר ביקורת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש יקר

    משה, 31/01/06 23:23

    סמי ואביבה הם זוג פלנטרופים שרבים מתרומותיהם אינם ידועים לציבור וחבל מאוד שהתקשורת ואנשים טובים צובעים אותו בשחור
    מי יתן ויהיו עוד הרבה אנשים כמו אביבה וסמי

    הגב לתגובה זו

    • מוטב ש''יתרום'' קצת למשכורות הרעב של עובדיו

      מושיה, 01/02/06 00:16

      אף אחד לא צריך פילנטרופיה, נסתפק בכך לא יעשוק , ינצל, וישפיל ויגזול עד העצם את עובדיו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      יוני, 01/02/06 00:17

      איש מאוד יקר, ההטבות והצ'ופרים שקיבל מהמדינה עלו לנו, משלמי המיסים מיליונים.

      ה''תרומה'' הזאת מזכירה לי את הסיפור על גביר העיירה, שהיה ידוע על קמצנותו ורדיפת הבצע שלו.

      על ערש דוואי, הוא מבקש מהגבאי שיעביר מסר לרב הקהילה להתפלל לנשמתו שיגיע לגן עדן.

      שואל הגבאי ''איזה חסדים עשית?'' האיש חושב וחושב, ובסופו של דבר נזכר שאכן פעם אחד תרם 10 לירות לאלמנה מסכנה

      הגבאי חזר לרב, ושאל אותו מה עושים עם הבקשה של האיש. הרב חשב מספר דקות, ואמר ''תחזיר לו את ה10 לירות שלו, ושיילך לכל הרוחות

      הגב לתגובה זו

    • אז תפתח להם מועדון מעריצים ותעזוב אותנו בשקט

      גיא, 01/02/06 02:57

      מי שאומר שהם אנשים נהדרים זה או מי שהוא מטומטם מדי כדי להבין שה''תרומה'' היא קניית נכסים למרבה במחיר, שים המלח לא מתייבש בזכות עצמו אלא בעזרתו של האיש היקר שלך, ושכל אגורה שנמצאת בכיסו הגיעה לשם מכיסי וכיסך, בזכות ההפרטות שהממשלה נותנת לו, ובעיקר ביבי העכברוש.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''סליחה שרצינו לתרום''?!? חצוף!!

    זוהר, 31/01/06 23:22

    זו לא תרומה.
    זו מגלומנית לשמה!!
    אתה רצית לקנות שטח פרסום המוזיאון יקרא על שמך, וכך תנציח את שמך לאחר מותך - חוצפן!!
    מי יזכור אותך בכלל?
    איזה דבר חשוב עשית חוץ מלעשות כסף ולדרוך על אנשים אחרים בשעה שאתה עושה עסקים, אה??

    אבל אתה יודע מה? אני מסכים שתבנה לי בית ונכתוב עליו בענק
    ''נבנה מכספי תרומות של ירום הודו סמי עופר''
    ואת הרכב שתקנה לי תכסה מדבקת ענק ''סמי עופר המלך הנדיב''

    תתחבר לאדמה, מי אתה בכלל?
    הכסך שלך לא עושה רושם על אף אחד שאמנות באמת יקרה ללבו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רודפי כסף שהמדינה העשירה (ל''ת)

    רני רהב, 31/01/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מזמין את מר עופר

    בחור דואג, 31/01/06 23:11

    להעביר את התרומה לוועד למלחמה באיידס ולהפגין מחויבות חברתית נדירה

    הגב לתגובה זו

    • כן! ולקרוא למחלה על שמו ושם רעיתו. (ל''ת)

      אלון, 01/02/06 00:18

      הגב לתגובה זו

      • נפלא!

        שומרת חוק, 01/02/06 01:17

        איפה רני רהב שייחצן את הרעיון?!

        הגב לתגובה זו

      • גדול! (ל''ת)

        איל, 01/02/06 10:39

        הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחח...... (ל''ת)

      יוני, 01/02/06 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא לא רצה לתרום - הוא רצה לקנות , ובזול

    דוד, 31/01/06 22:53

    יש לזכור כי במחיר בניין אחד הוא רצה שכל המוזיאון ישא את שמו .
    כמו כן לא לשכוח שהוא ביקש וקיבל רישום אזהרה בטאבו על שטח המוזיאון מה שהיה הופך את המקום בעוד מספר שנים לשטח נדל''ן יקר ורווחי מאוד למשפחת עופר .
    ואם לא די בכך הוא היה מקזז את ה''תרומה'' ממס הכנסה .
    קומבינות ישראליות רגילות ומסריחות .
    טוב שפעם אחת הדבר לא הצליח .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת!!! (ל''ת)

      ישראל ישראלי, 31/01/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • משפחת עופר, היא מהסוג

      חחח, 01/02/06 10:08

      שמעורר געגועים למהפיכה הצרפתית

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שמישהו יסביר לי

    אורי קל, 31/01/06 22:52

    מה הסיפור עם המשקפיים של סמי? צריך תרומה לקנות חדשות?

    הגב לתגובה זו

    • אורי....עורי עור?

      בונו, 01/02/06 02:21

      תתעורר אחי...נרדמת אמצע השמירה... אתה מתבונן במשקפיים במחיר עתק של כריסטיאן דיור....
      שלבטח שווים כמה משכורות שלך בתל אביב הבוהמית....

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה מה שרציתם?

    גבי, 31/01/06 22:50

    מוחות אטומים שלי. זה מה שרציתם? מי יתרום 20 מיליון דולר להרחבת המוזיאון?

    הגב לתגובה זו

    • צודק במלוא מאת האחוזים (ל''ת)

      אזרח, 31/01/06 23:12

      הגב לתגובה זו

    • זה לא תרומה זה לקנות ''בחינם''!!!

      ישראל ישראלי, 31/01/06 23:21

      מי שרוצה לתרום עושה זאת בסתר!!

      מי שרוצה שיקראו על שמו את כל המוזיאון שאתה ואני ורבים כמונו כמו כל אזרחי המדינה הזאת השקענו בו את מיסיינו (כולל מהארנונה לעירית ת''א), אנה ממנו שיקנה את המוזיאון במחיר הריאלי.

      לסיכום על זה נאמר ''לא צריך טובות''

      הגב לתגובה זו

      • יותר צודק מהקודם (ל''ת)

        יוני, 01/02/06 00:19

        הגב לתגובה זו

    • גבי היקר, אפשר להקצות 20 מיליון מהתקציב במקום לקרוא

      יוני, 01/02/06 00:18

      למוזיאון תל אביב ''מוזיאון סמי עופר''.

      ואיך נשיג את התקציב לזה, אתה בטח שואל?

      נעלה לסמי עופר את המיסים על בתי הזיקוק שלו, למשל!

      הגב לתגובה זו

    • כן, זה מה שרצינו

      עני, 01/02/06 02:18

      שלא יהיה לך ספק קל לרגע שמישהו מסוגל לעשות הון כזה שלא על חשבונם של אחרים - בדרך כלל אחרים עניים.

      אם הדרך לבניית מוזיאון אמנות עוברת דרך קבלת כסף מלוכלך והנצחה/האדרה שיקרית של מי שתרם אותו, עדיך שלא יהיה מוזיאון כלל.

      עבורי, כיכר להם שווה הרבה יותר ממוזיאון.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    קודם כל...

    יצחקיטו, 31/01/06 22:33

    תמלאו את המוזיאון באומנות איכותית ולא דברים משמימים על ידי אוצרים אנרכרוניסטים.
    תיתעדכנו במה שקורה איפה שיש אקשן בזירת האומנות תילמדו ותייבאו לפה, זה בסדר המוזיאון מספיק גדול בשביל אומנות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כאשר תרמתי לל''בי לא ביקשתי שיקראו גדוד על שמי

    פיני, 31/01/06 22:26

    אמנם 50 ש''ח זה לא 20 מיליון ש''ח
    אבל קבלת תמורה עבור תשלום נחשב בעיני עסקה ולא תרומה.

    אני משוכנע שאם האדון הנכבד סמי עופר היה מסתפק בקריאת האגף שלמענו תרם על שמו , לא היתה מתרחשת ביקורת שכזו. אבל אם תמורת התרומה קיבל את כל מוזיאון ת''א על שמו, זו אינה תרומה אלא עסקה (טובה או גרועה, תחליטו לבד וזו לא הנקודה)

    פיני

    הגב לתגובה זו

    • 20million dollar

      Shai, 31/01/06 23:53

      and honest mistake but about4.5 times less

      הגב לתגובה זו

      • מתי תתקין ממשק בעברית? קמצן (ל''ת)

        לא רואה לא שומע, 01/02/06 01:54

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    יופי

    נחמן האומן, 31/01/06 22:18

    טופי

    הגב לתגובה זו

    • כשתתרום כסף לבניית בתי תמחוי וכו' ננציח את שמך!

      עדי, 01/02/06 10:27

      חתיכת מעפן תתחיל לתרום למקומות חשובים יותר

      הגב לתגובה זו

      • הוא תורם

        סתיו, 01/02/06 17:14

        להמון מקומות שבלעדיו לא היו מתקיימים ...

        מי אתה שתגיד לו על מה להוציא את הכסף שלו ...הוא חייב לך משהו ?

        האיש עשיר כי הוא מוצלח
        הוא רצה לתת 20 מליון דולר
        אני בספק אם תתקרב לזה אי פעם בחייך ....כך ששל נעליך ולמד

        הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד!!!

      עידן, 02/02/06 10:50

      תפסיקו לבכות!! הבנאדם החליט לתרום, וכן גם אם דרש שינוי שם המוזיאון, הוא עדיין תרם 20 מיליון דולר (!!!!). זכותו להציע תרומה תמורת שינוי השם, וזכות המוזיאון לסרב. זה א''ב של מדינה חופשית, בנאדם מציע עסקה, ומישהו זכאי לקבל/ לסרב לקבל אותה. ברור שבשביל השמאלנים משק חופשי זה אסון, עוד בסוף יהיה פה אמריקה, ואנשים יהנו מהחיים. אני מבחינתי הייתי משנה גם את השם של הרבה אתרים אחרים במדינה, החרמון ל''הר אורנג''' או משהו כזה ואז לא הייתי צריך לשלם 600 שקל ליום סקי.
      אבל יופי, עכשיו אין אגף חדש במוזיאון, השגתם את מה שרציתם- או אולי עדיף שיקחו לנו עוד מיסים כדי לממן את המוזיאון.
      לסיכום, לכל השמאלנים שפוחדים להיהפך לארה''ב, כנסו לקישור הזה ותיראו מה כתב אחד השמאלנים על ארה''ב (יונתן גפן במיטבו).
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/357/383.html

      הגב לתגובה זו