• 45.

    האיסלם דפוק

    עייעה, 10/10/06 01:03

    הערבים האלה גם יאמינו בפיית השיניים
    הערביות כל כך מכוערות הן נראות כמו בנים
    כל הדתות לא אמיתיות הן סתם סיפורים שאנשים מאמינים בהם

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    השקעתי אז בבקשה קראו

    צרקסי 24, 21/05/06 03:16

    האיסלם מאמין ומכבד את הדתות האחרות אך הוא הגיע לעולם כממשיכן וכדי לתקן אותם.
    קראתי פה תגובות מפגרות של אנשים שטענו כל מיני תאוריות מגוכחות על האיסלם ואני מבין מהיכן מגיעה הבורות הזאת ולכן איני כועס אלא רק עצוב לי עליהם. כיום כאשר שומעים את המילה איסלם הדבר הראשון שקופץ לראש זה טרור וחבל שכך. צריך ללמוד על האיסלם היפה מהאנשים הנכונים ויודעי הדבר ולא מאנשי הטרור,החברים והתקשורת. בכל דת ישנם דברים קצת מוזרים שלא ברור למה הם קיימים,פלגים בנצרות אוסרים על כמרים להתחתן,אצל היהודים צריך לחתוך נייר טואלט לשבת ואסור גם לחטט באף.
    ואם תגידו לי שככה זה אצל רק אצל ה.. אז גם אני אגיד שכן, ככה זה רק אצל הטרוריסטים ,אבל האנשים הדתיים באמת הם נשמות טהורות וכך אני חושב גם על אנשי הדת הנוצרים והיהודים.כאשר אני רואה ברחוב קשיש זקן חובש כיפה,בתמימותי אני חושב עליו טובות עד שהוא לא יוכיח לי אחרת ולצערי הרב כמובן שהכיפה לא תמיד מחייבת טוהר מידות .לעומת זאת אדם יהודי שיתקל ברחוב באדם מוסלמי דובר ערבית הוא ישר ירתע ממנו וישלול אותו במקום.
    אז אנא מכם אפשר לפסול אדם על סמך מעשיו אבל לא על אמונתו ובמעשיו אני מתכון למעשה מסוים שהאדם עצמו עשה ולא לכך שמישהו מהקבוצה האטנית שלו ביצעה. על מעשי יהודה איש קריות אין צורך לשפוט את כל העם היהודי וכך הלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למוסלמים מותר הכל. לנוצרים אסור

    אופיר, 03/04/06 02:18

    אחרי מלחמת השחרור הרסו המוסלמים בעיר העתיקה את כל מבני בתי הכנסת. להם מותר.
    הטליבאן המוסלמי באפגניסטאן, פוצץ שלושה פסלי בודהה יקרים בני 3000 שנה, בטענה שזה נגד האיסלם.
    להם מותר.
    רצח בשם האיסלם מותר. ג'יהד מותר, להתאבד בתוך קהל של אנשים מותר.
    קריקטורה עלובה שאפילו איננה מצחיקה של מוחמד. זה אסור ועל זה מישהו חייב להענש במוות. להם מותר.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דעה של אדם

    אלון, 02/03/06 20:43

    האיסלם הינה דת של כח וכח מלבד ואינה יכולה להבין כל תגובה אחרת ולכן פרצו המהומות. כל דת אחרת הייתה מגנה התנהגות זו בדרך ארץ ולא הייתה מתפרעת כמו שהעולם המוסלמי התפרע לפי דעתי צריך ואף חובה לנהוג בהם כמו שהם מוצאים לנכון להתנהג וגם, למה לא, בואו גם אנחנו נוציא פרס כספי על ראשם של פעילי חמאס או כל תנועה מוסלמית אחרת וניתן למוסלמים הנואשים להרוג אחד את השני.
    בדיוק כמו פבלוב גם אנחנו (וכשאני אומר אנחנו אני מתכוון לעולם המערבי) צריכים להגיב ברצח כשמדובר ברצח ולהגיב בפרעות ואף יותר אפילו בדיכוי דתי ונלמד אותם שכל פעם שהם יצאו לעשות בעיות נדלל בכמויות את כמות המאמינים ועושי הצרות שנמצאים באשר הם כמו שהקופים למדו כך גם עליהם ללמוד, המוצא האדם הוא מהקוף? כנראה שהם דילגו על השלב של התנהגות חברותית ודרך ארץ וכמו שאמרו חכמים דרך ארץ קדמה לחוכמה אני אינני דתי ובכלל איני מאמין באלוהים אבל אם יש דבר שאני כן מאמין בו זה למצוא את הצורה להגיב לכל דבר שנאמר או נעשה לך וצריך למצוא דרך מתורבתת לבטא את מחשבותיך ולשלוח נערים ואנשים לעשות פיגועים או להתפרע ברחובות במדינות שלא שלהם ואם הם רוצים למצוא את עצמם שנואים ובלתי אהודים בכל העולם אז עליהם להתנהג כמו אנשים מתורבתים ואם זה אומר שעליהם להבליג או לשים לאנשי הפרא האלה שהם קוראים לעצמם מוסלמים מתורבתים מעצורים יהי כך וכך צריך לנהוג כל העולם ואם הערבים לא חושבים כך אז אולי כדאי לפנות אליהם בדרך שהם מכירים עין תחת עין ושן תחת שן ואז אולי הם יבינו אחרי שידקאו אותם וישאירו קומץ של מוסלמים שעוד איך שהוא יכולים להביא את עצמם להסתגל לחברה תרבותית ולשים מעצורים לעצמם ולחהתנהג כיאה לבני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Muhammed was a pedophile

    Yossi, 14/02/06 11:54

    If you read the Koran carfully U will notice that Muhammed was a pedophile and at age 54 married to a 9(!) years old girl. This guy was an iinsane lunatic and to justify his terrible actions he then had an excuse of being commanded by Allah.

    Megalomania is a mental disease. Individuals like him are often charismatic people and they are so much convinced about their cause that they influence others and overcast their enthusiasm and euphoria. Just to show you how people make heroes, you could read the rise to power of Khomeini . This man, like Muhammad was truly a monster. Yet his followers have made of him a super holy personage. They expended over 400 million dollars just to build his tomb and some go to his tomb and pray for healing :).

    Today in any normal country this guy would be jailed or subjected to a psychiatric treatement segregated from the society. BTW - in psychiatric clinics there are many people that think that the god is chatting with them and telling them what to do.

    There is nothing to appologize for - Islam is not a religion it is a blood thirsty dangereous cult that should be outlawed and hopefully eliminated.
    Islam can be used as an index of barbarity and backwardness. The more a country applies Islam, the more uncivilized and uncultured it becomes.

    הגב לתגובה זו

    • comment

      dov, 03/09/07 12:26

      absolutely true and very well written

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא ברורה לי תגובת הנגד

    יהודי לא כשר, 07/02/06 12:41

    אני רואה שערבים מגיבים פה, אז אני חושב שהשאלה שלי רלוונטית והייתי שמח אם היו עונים לי עליה - למה כשמפרסמים קריקטורה מעליבה על מוחמד בעיתון בדנמרק תגובת הנגד של המוסלמים היא פרסום קריקטורות שואה שפוגעות ביהודים שלא תרמו ולו דבר ליצירת הקריקטורות עליהם כל הכעס?? כאילו, מה לעזאזל הקשר? למה תמיד אנחנו אשמים?

    תסכימו איתי ערבים יקרים, שיש משהו באיסלאם הקיצוני שהוא כל כך אלים. מצד שני, גם אצלנו הקיצונים משוגעים לגמרי ולגמרי לא מייצגים אותי כיהודי, ואני מניח שגם בנצרות יש המון רוע - בפירוש שנותנים המאמינים בכל אופן - לסיכומו של ענין כל הדתות מעודדות בדלנות ושינאת זרים. לא מומלץ.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סיכום

    ערבי ישראלי, 07/02/06 00:33

    מה זה משנה אם האסלאם הוא עולם שלישי או לא .. ומה זה משנה אם יש מיעוט קיצוני באוכלוסיה שנוהג בקריאות קיצוניות נגד דתות אחרות . זה לא מקובל רשמית ואף ממשלה או שלטון או ארגון רשמי שמייצג רוב מוסלמי מסכים לזלזול או לעג בקודשים של אוכלסיות אחרות . כי אלה רגשות של אנשים .... לכן אני מקווה שממשלת דנמרק תשלם את המחיר .. שכל העולם יבין שאסור לשחק את המשחקים האלה ...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא משנה את מי הוא מיצג העיקר שכאן היתה בגיעה בכבודם של המוסלמים ואי

    lora, 06/02/06 21:36

    לא משנה אם זה איסלאם או כל דת אחר ..כאן היתה פגיעה ברור באיסלאם ובמוסלמים שלהם הנביא מוחמד הוא אחד הקדושים..וכמו שאר האנשים אין לאף אחד את הזכות לפגוע בסמל קדוש זה.

    הגב לתגובה זו

    • ת'אמת, בלי קשר לדת זו או אחרת,

      נחום, 08/02/06 06:47

      גדלתי עם מוסלמים, המוסלמים מעולם לא פגעו בדת היהודית כדת ולא צחקו עליה!
      אפשר בהחלט להגיד שהם אפילו כיבדו אותה!
      אבל עם הדנים טעו והתנצלו אפשר למחול לא?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הדנים הצילו אלפיי יהודים בזמן השואה

    לוליינית, 05/02/06 19:48

    הדנים הבריחו אלפיי יהודים לשבדיה השכנה וכן ניצלו יהודי דנמרק, מלבד בלוגרייה שגם הצילה כ50.000 יהודים, אף מדינה אחרת בעולם כולל ארה''ב לא עזרה כך ליהודים בזמן המלחמה! סתם רציתי לציין את האירוע הנדיר של העם המדהים הזה.

    חוץ מזה לגבי האיורים של מוחמד, ראיתי אותם והם לא כאלה מצחיקים או מרגיזים, למען האמת אני ממש לא מבינה מה הביג דייל שעשו המוסלמים, הם צריכם להבין שיש מדינות עם חופש ביטוי ואין כאן הסתה אלא חופש ביטוי והם לעולם לא יצליחו לדכא את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבל מוחמד היה איש דמים, נביא שקר וסוטה מין

    אמת דיברתי, 04/02/06 15:03

    רוצח סיטוני שהשליט את דתו המפוברקת בכח החרב וייסד מסורת המקדשת רצח.

    אם אתה ''כופר'' שמאמין במשהו אחר מהאיסלאם, אם אמרת דעה אחרת מהמותר בו, או איזה אמת היסטורית שאינה מחמיאה ל''נביא'' ודתו, דינך למוות.

    ה''נביא'', שנחשף בצעירותו למסורת השבטים היהודים בחצי האי ערב, יסד בבגרותו דת חיקוי למונואתאיזם היהודי. אחרי התגלות כביכול על הר גבוה (ראה תקדים הנביא משה), פנה מוחמד ליהודים והציע להם להאמין בו. בתחילה קבע ה''נביא'' את כיוון התפילה לירושלים, אסר על אכילת חזיר, ריבית, וציווה על מילה.

    המתחזה לנביא שנדחה כמובן ע''י יהודי חצי האי ערב (וגם ע''י שבטים לא יהודים כדוגמת אנשי מכה הפגאנים), הצליח לבסוף לשווק את מרכולתו התיאולוגית לאנשי העיר מדינה המסוכסכים, שנזקקו לו כבורר.
    מנקודה היסטורית זו ואילך, הושלט האיסלאם בכוח החרב ונפתח מרחץ דמים היסטורי מתמשך עד ימינו אלה.

    מהות מצוות הג'יהאד היא מלחמת קודש להשלטת האיסלאם על העולם ואיסלומם הכפוי של הכופרים.
    מתוך הסורה הראשונה (הפאתיחה):
    ''בשם האל הרחמן והרחום, אשר ברוב רחמיו ציווה על מאמיניו להרוג את הכופרים כולם, בלתי אם יקבלו עליהם את דת האמת''

    ה''נביא'' מוחמד היה עסוק מאוד בהתקפות שוד חוזרות ונשנות על שיירות המסחר לעיר מכה. כשכבש אותה לבסוף, טבח ביושביה שלא קיבלוהו בעבר. כיון התפילה הוחלף עתה בהתאמה למצב, מירושלים -למקדש הפגאני שעמד במכה - הכעבה.

    השבטים היהודים שהעיזו לדחות את דת השקר והרצח של מוחמד נטבחו ורכושם נשדד. נקבע באסלאם כי על חצי האי ערב להישאר נקי מיהודים לנצח נצחים.

    בנוסף על שאר מעלותיו, ה''נביא'' היה סוטה מין לא קטן, החזיק הרמון של 13 נשים, וגם שלח זרגו באונס ופדופיליה.

    הילדה עיישה - האהובה בנשותיו - נישאה ל''נביא'' כשהיתה בת 6 והתאלמנה ממנו בהיותה בת 18.

    אשתו הראשונה חדיג'ה היתה מבוגרת בעשרות שנים. כשנישאו, מוחמד עוד לא היה ''נביא'' אבל היא כבר היתה אלמנה עשירה ביותר.

    את זיינאב, שהיתה קודם אשת בנו המאומץ זייד, נשא מוחמד לאשה מיד אחרי שכפה על זייד לגרשה.

    את מארי, שפחתה הנוצרית-קופטית של אשתו חאפזה, נשא לאישה אחרי שהאחרונה תפסה אותם במיטה, כשחזרה מוקדם מהצפוי ממצוות ביקור אב שציווה עליה ה''נביא''.

    העם היהודי ''תרם'' אף הוא להרמונו המגוון של מוחמד, את סאפיה היפה שנישאה ל''נביא'' אחרי שהלה אנס אותה באוהל, ביום בו נלקחה בשבי כשלל, לאחר טבח ביהודים בו נרצחו בעלה וכל משפחתה.

    הקרקטורת הדניות עושות חסד כביר עם מי שהיה באמת ה''נביא'' מוחמד. אין זה מקרי שהדת הרצחנית שייסד ממשיכה לגבות את קורבנותיה עד עצם היום הזה.

    המידע מבוסס על מקורות היסטורים לקוחים מן האסלאם עצמו. לבד מהמסקנה החופשית והמתבקשת לגבי אישיותו של מוחמד, אין זה מידע חדש למי שמתמצא בתולדות חיי ה''נביא''.






    הגב לתגובה זו

    • קצת כבוד

      עעע, 05/02/06 21:15

      את סוטה ואל תלכלכי יותר מדי כי הנביא שאת מדברת עליו הוא נביא הצדק והשלום,ובקשר למקורות שאת מדברת עליהם הרי הם מקורות לא אסלאמיים במקור ומי שכתב אותם הם כופרים בני כופרים

      הגב לתגובה זו

      • עעע - בלה בלה בלה (ל''ת)

        א', 05/02/06 22:23

        הגב לתגובה זו

    • מוחמד החמוד

      אלון חי בר, 07/02/06 02:38

      נמצא אצלנו בגן החיות ויש לו על המצח פס שחור חום למרות שהוא חזיר לבן וחמוד.
      החזיר החמוד ביותר שאני מכיר והוא מבין כמה מלים בערבית והולך למסגד ביום ששי.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מומלצת! (ל''ת)

      גר, 03/09/07 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בורות

    ערבי, 02/02/06 17:47

    אני לא איש דתי אבל גם יש גבולות אדומים המערב בא ומבקר נביא של מליונים, אז הם צריכים לקבל על הראש. נראה אותכם אך תגיבו שיגידו על יוסף משו. בקשר לאסלאם וטרור וזה האחים שלי לצערי מלאי בורות כרגע אבל אתם לא יותר טובים גם כי האחים שלי לפני שהם עושים פעולת ''טרור'' ואומרים פסוקי קוראן לפני שעושים אותם גורם לכם לחשוב שזה האסלאם זה לא. זה בגלל הכיבוש זה בגלל ההריסות זה בגלל הגניבה זה בגלל הרציחות ה 71 בתולות הם רק מוטיבציה נוספת למה שכבר יש להם כדי שיעשו פעולות כאלה גם בלי ה71 הם יעשו את זה. בקשר לתקופות הזוהר של האסלאם ומה היא תרמה, דיייייי כבר מה שכן היא תרמה יותר מכל עם אחר לפחות היא לא תרמה הרס ופצצות ומטוסים. כל אחד שיחיה לפי האדיולוגיה שלו וזהו ואף אחד לא צריך להעליב עם אחר. נ.ב חחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • נקודות למחשבה

      א', 03/02/06 00:44

      1. ערבי אמיתי היה יודע שמדובר ב72 ולא 71

      2. יש אינסוף קריקטורות על ישו ועל משה (שהוא אגב הנביא ביהדות ולא יוסף כפי שכתבת) ועל הרבה דמויות דתיות אחרות. רוב הקריקטורות האלה, אגב, מצויירת על ידי בני אותן דתות.

      3. המוסלמים מייללים כשמציירים קריקטורה של מוחמד אבל כשהם מציירים קריקטורות אנטישמיות נגד יהודים, זה בסדר??

      4. אף אחד לא התכוון להעליב את המוסלמים. במסגרת חופש הביטוי מותר גם להתבטא באמצעות סאטירה - קריטורות מעין אלו הן סאטירה. המוסלמים מאפשרים לעצמם חופש ביטוי מלא בכל הנוגע לביקורת שלהם נגד המערב ולהתבטאויות שלהם נגד יהודים אבל לא מרשים לאף אחד אחר.

      5. הדת שלהם מיסודה אינה סובלנית לדתות אחרות משום שזו דת קנאית שכופה על ''כופרים'' להתאסלם, זו דת שבעולם המודרני אין לה מקום משום שהיא שלטת רק בארצות עולם שלישי. זו דת של דיקטטורה ולכן אף אחד לא סובל את המוסלמים בעולם חוץ מהמוסלמים עצמם.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד על יוסף מה שאתה רוצה

      יהודי, 05/02/06 14:10

      אנחנו, בניגוד לכם, כבר צלחנו את ימ י הביניים.

      הגב לתגובה זו

    • למי יש כח ל72 בתולות חרמניות?

      לוליינית, 05/02/06 19:54

      אני באמת לא מבינה למה מדליק אותם דווקא 72 בתולות? למי יש כח? ועוד אחרי יום עבודה של חמסניק

      הגב לתגובה זו

    • יש לי משהו לומר לך...

      יהודית, 19/02/06 21:17

      אתה פשוט צודק, אני מסכימה שזהו צעד לא חכם לפרסם איש דת, במיוחד כשהאסלאם אוסר זאת.
      אני לא רוצה להיות רעה ואני באמת מצטערת על הפרסום אבל מאידך גיסה, עכשיו הערבים יוכלו להבין איך זה שמפרסמים קריקטורות של יהודים. אני באמת הייתי רוצה שהסכסוך הערבי ישראלי יסתיים, כי הריי אחרי הכל בעבר אנחנו חיינו ביחד באדמה הזאת בשלום. ולא, זה לא נכון שהאסלאם רוצה במות היהודים וזה גם לא נכון שהיהודים רוצים במות הערבים!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה לא ציינת שגם מוסלמי ישראל הפגינו מול שגרירות דנמרק בישראלQ (ל''ת)

    ////////, 02/02/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • ישראלים... ממש

      benny, 04/02/06 18:47

      אולי בגלל שאתם הערבים הישראלים לא מעניניים אותנו? והגיע הזמן שתעלמו מהעולם סוף כל סוף! מתי תבין שאין דבר כזה ערבים ישראלים, יש דבר כזה ערבים-פךסטינאים במקום הלא נכון :)

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מוחמד תכין קפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כריש כחול, 01/02/06 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל המתחכמים כאן.רשמנו את השמות והכתובות.נבוא לכם בבית ונסביר. (ל''ת)

    הבנתם? כופרים!, 31/01/06 17:46

    הגב לתגובה זו

    • תצא בחוץ!! (ל''ת)

      אימם, 07/02/06 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ניתן לראות את כל הקריקטורות כאן:

    אדם, 31/01/06 16:04

    http://sabbah.biz/mt/archives/2006/01/11/freedom-of-racism/

    http://5352dc4e.cable.casema.nl/altar/index.php?option=com_rwcards&Itemid=56

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ועכשיו הסיפור האמיתי

    רסמוס ינסן, 31/01/06 12:25

    בראשית הערה לעורך מדור זה
    הסיפור שייך לכותרות הראשיות ולא למדור שולי זה.הסיפור תופס תאוצה מרגע לרגע ואתם במעריב עומדים לפספס את הרגע.
    הגרוע בכל העיניין הוא שהמהומה התחילה לאחר שקבוצת מוסלמים שחיה בדנמרק (על חשבון משלם המיסים הדני כמובן)נסעה למצריים ולמדינות ערביות נוספות בכדי להסית את המקומיים לנקוט עמדה כלפי דנמרק.לפי מיטב המסורת הערבית ובכדי ליצור מהומה רבתי הם הוסיפו כהנה וכהנה למשל את הטענה המגוחכת שהדנים עומדים להדפיס ספר קוראן מצונזר.
    כרגע החרם תפס את כל העולם הערבי והשוק האירופאי המשותף עומד לצאת בהצהרה שפגיעה כלכלית בחברה אחת בשוק תחשב לפגיעה בכל השוק המשותף.
    אמש יצה העיתון בהתנצלות מה שלא יעזור להם מישהוא הריח דם בעולם הערבי.ובנוסף זה עוזר לשטונות הרקובים שלהם להציג עצמם כמגיני האיסלם הסיפור עדיין לא נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • כותרות ראשיות?

      עמבה, 01/02/06 14:10

      בדנמרק אולי, לא בישראל.

      מה אכפת לי שהמוסלמים עושים חרם על מוצרים מדנמרק?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    במקום לריב אולי עדיף שנתמוך בדנים

    קובי, 31/01/06 11:03

    אני למשל הולך לשתות וודקה DANSKA בסוף השבוע :)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קריקטורה

    קולורבי, 31/01/06 10:28

    המוסלמים טובים מאוד בלילל על קריקורות של מוחמד שגונבים להם את הר הבית ועוד טענות שונות ומשונות אבל גרועים מאוד בלבקר את עצמם. העידן שבו נמצא האסלם היום הינו עידן ימי הבניים של הנצרות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אז מה?החמס דורש שנסיר את פסי הטלית מהדגל

    אורן, 31/01/06 07:53

    מחר יבקשו שנהפוך את המגן דוד שלנו לצהוב ...
    מישהו עושה בלגן ?
    כל הדיבורים על דמוקרטיה הם שטויות. הם פשוט רבים מאוד ומוטרפים, המערב הולך ונכחד, כמו האריות והנמרים ובמקומם מגיע משהו אחר ...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לאורך כל ההיסטוריה,אירופה התחנפה למוסלמים,והמציאות טפחה על פניה (ל''ת)

    איש, 31/01/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מוחמד והפצצות - טוב ליהודים ! (ל''ת)

    גוגל מוגל, 31/01/06 03:01

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הזכות להתפוצץ ולהעלב

    שלי, 31/01/06 01:25

    לפני שלוקחים לעצמם מוסלמים את הזכות להעלב ,ועוד באלימות מקריקטורות בעולם הלא מוסלמי שנושאן האסלם,היה כדאי שתיסתכלו בקריקטורות בעיתונות של מדינות מוסלמיות. איך שם מתוארים לא מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסימילציה של המוסלמים

    המחתרת הסגולה, 31/01/06 00:59

    אירופה מפנה גב למוסלמים הרבים שבה. לכולם נמאס ככה פתאום מההגירה הנפלאה לארצותיהם.
    צרפת, הולנד, אנגליה, דנמרק, אירלנד כבר מדברים בצורה ברורה על האסון החברתי שממיתים עליהם המהגרים האיסלמים. כבר לא מדברים שם על אינטגרציה כי אם על אסימילציה (כפיית התרבות האירופאית על המיעוטים האיסלמים) של המהגרים לתוך החברה המקורית.
    יש לשים לב שלא הטרור האיסלמי נמצא בראש הרשימה של הרגשות האנטישמים הללו, כי אם הפשע הגואה מהגטאות של הערבים, אי השוויון וההתעללות בנשים מוסלמיות ע''י החברה הגברית האיסלמית והמשקל הכבד שהמהגרים הפילו על משלם המיסים האירופאי.
    הולך להיות מעניין באירופה בשנים הקרובות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דת מוחמד בחרב...ועל חופש העיתונות שמעתם?

    אברהם, 31/01/06 00:38

    באמא שלכם....תעזבו אותי מהטענות המגוחכות של העלבת האיסלם...זוהי דת פונדמנטליסטית שלא סובלת ביקורת...

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא איש חכם

      מרעול צהוב, 31/01/06 03:25

      תאר לך תאור דומה של אליהו הנביא או דוד המלך.היית נהנה?

      הגב לתגובה זו

    • ממש כך! (ל''ת)

      גם אני, 31/01/06 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    דנמרק לא לבד

    קורא, 30/01/06 21:14

    למי שהספיק לשכוח, לפני מספר שנים שלחה מדינת ישראל צעירה שציירה קריקטורה לא מחמיאה של מוחמד לכלא. מבחינה זו, ישראל הגיעה לשפל בהתרפסות בפני הערבים, שהרי עד כה אף אזרח ישראלי לא נעצר או נכלא על התבטאויות - לא אנשים שיוצאים נגד המדינה, לא ערבים הקוראים להשמדת המדינה ואף לא אלה שהביעו שמחה על רצח רבין. רק בחורה אחת שציירה את מוחמד בצורה לא מחמיאה. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • הבחורה התמימה שאלה מדבר עליה:

      ג'יגה ביט, 02/02/06 12:13

      הפיצה את ''הציור'' החמוד שלה במסגדים ואף הוסיפה לו ראש של חזיר לקינוח. ההשוואה הנכונה היא לא בינה לבין העיתון אלא בינה לבין קיצוני האסלאם מחרחרי הריב ומלחמה (כן, מסתבר שיש גם כמה יהודים, ואפילו נוצרים כאלה! כמה מפתיע!)

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גזענים יותר מאנטישימים

    ערבי מוסלמי, 30/01/06 21:08

    האסלאם מכבד כל הדתות ומי שלא מאמין במשה רבנו ובישו הוא גם לא מאמין במוחמד הנבי
    תקופת הזוהר של העם היהודי היה בספרד תחת שלטון האיסלאם.
    תפסיקו גזענים.............

    הגב לתגובה זו

    • האסלאם הוא שטות והבל.

      גוגל, 30/01/06 21:33

      תתרגל לזה, מותק.

      הגב לתגובה זו

      • כל הדתות הן שטות והבל

        תתרגל לזה מותק, 31/01/06 00:44

        סיפורים על ים שנחצה לשניים ומפר את חוק הכבידה?
        אמהות בתולות?
        נביאי אמת? מטה-קסמים?
        האל הטוב והשטן הרע נלחמים זה בזה על נשמות בני-האדם?

        אין לי ספק שסיפורי התנ''ך מבוססים על מיקרים שהתרחשו במציאות.

        אבל יש לזכור שהאנשים שחוו את האירועים האלו לא הכירו את הגרביטציה, הם לא ידעו מה גורם לברק להבזיק, להר געש להתפרץ ולירח להאפיל על השמש.
        התנ''ך מתובל בהמון דימיון. נסה לראות את הסיפורים דרך עינו של האדם המודרני ותראה כמה ספקות יעלו בך... אבל אף רב לא יענה לך עליהן באופן עינייני בלי לשול משלים...

        הגב לתגובה זו

        • פספסת את הנקודה חביבי

          ממש פספסת, 31/01/06 08:26

          ביהדות קיימות תפיסות שונות של מהות הנס ויש הסכמה נרחבת שנס הוא בדרך כלל מעשה הנראה גם טבעי לחלוטין. לכל נס יש הסבר טבעי והסבר על טבעי, ככה זה ביהדות כבר אלפי שנים. אם באמת מענין אותך אוכל להרחיב, אם כל מטרתך להשמיע ולא לשמוע, יהיה זה מיותר. אנא הגב ענינית, תודה ובהצלחה

          הגב לתגובה זו

        • THE TRUTH

          SMART, 02/02/06 07:41

          YOU ARE RIGHT

          הגב לתגובה זו

      • דת איסלם חיקוי עלוב מעתיק מדת יהודי

        מומחה לאיסלם, 31/01/06 01:09

        דת יהודי בת 5000 שנות לפחות, ואילו דת איסלם צמח לפני כ כ570 שנה לספירה,ראה ויקיפידיה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%97%D7%9E%D7%93
        המוסלמים כבשו והרגו את הגברים ואילצו את נשים וילדים להתאסלם.
        לכן קריקטורה נכונה וקולעת למטרה.
        המבין יבין!

        הגב לתגובה זו

    • מחזק את ידך אחי (ל''ת)

      יהודי, 30/01/06 22:22

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר

      יהודי, 30/01/06 22:39

      האסלם לא מכבד אף דת
      וכל מי שאינו מוסלמי חוטא וטמא הוא
      ואל תספר לנו סיפורים

      הגב לתגובה זו

    • יש לך רק טעות אחת...

      היתממות, 30/01/06 23:49

      האיסלם של תור הזהב לא דומה לאיסלם של היום- אז הערבים היו ראש החץ של הפילוסופיה, השירה, המדע והיצירה. היום, עם ההקצנה, הראש בקיר, וזה שאתם לא משתפים 50 אחוז מהאוכולסיה שלכם במשחק, הדרדרתם להיות מדינות עלם שלישי...

      הגב לתגובה זו

    • הערבים חיללו בשיטתיות אתרים קדושים בארץ

      דניאל, 31/01/06 00:52

      לדוגמא ירושלים ואיזור הכותל שהיה מזבלה

      הגב לתגובה זו

    • האיסלם מכבד אולי את כל הדתות,אבל לפי מוחמד,הקוראן והמפרשים.

      שתיהיה בריא, 31/01/06 01:01

      האיסלא לוקח לעצמו את הזכות לשפוט אותנו או מישהו אחר אם הוא ממלא אחר דרישות הדת שלו.
      אדם באמונתו יחיה,אל תעשה לחברך את ששנוא עליך....זה לא מספיק טוב.

      יש לי כבוד גדול לאיסלם.עם הביטוי שלו,במיוחד בשנים האחרונות,
      יש לי בעיה

      הגב לתגובה זו

    • Check the website prophetofdoom.net (ל''ת)

      Z, 31/01/06 02:45

      הגב לתגובה זו

    • תקופת הזהר של עם ישראל היתה בארץ ישראל

      דתכם אינה, 31/01/06 06:20

      ספרד היתה גלות .

      הגב לתגובה זו

    • אתם מכנים אותנו בני קופים וחזירים

      הצחקתני!, 31/01/06 09:35

      וקוראים להרוג את בני הקופים והחזירים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתבה גרועה ושיקרית

    דני, 30/01/06 21:01

    במקום לברר את הפרטים המדויקים הוא מצטט מאתר איסלאמי ואחרי זה מתפלאים שבאירופה רואים אותנו דרך התעמולה הפלסטינאית. הנקודה היא חופש הביטוי וחופש העיתונות ולא הנביא מוחמד, אם לדעתם נעברה עברה שיגישו תלונה במשטרה במקום לתקוף את הממשלה הדנית שאין לה שליטה על העיתונות. ואת זה עיתונאי ישראלי צריך לדעת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני לא מבין

    תומר, 30/01/06 20:47

    הרי מוחמד רצח אלפים בשם הדת שהמציא.
    בנוסף , דת האיסלאם תומכת באופן גלוי בג'יהאד ואכן עושה הרבה יותר מרק להטיל פצצות ,
    היא טובחת באלפים בגאווה ושמחה .
    אז הקרקטורה נכונה לחלוטין , מה הבעיה ?

    הגב לתגובה זו

    • בכל הדתות זה קרה

      שלומיתי, 30/01/06 22:33

      מה הפניקה פתאום האם בשם הדת הנוצרית לא נרצחו מאות אלפים והאם בשם הדת היהודית לא נהרגו אלפים. קריאה חטופה בתנך תביא אותכם להרבה מקומות בו מסופר על הרג ורצח בשם הדת. אין חדש מתחת לשמש שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפעמים לא נעים לשמוע את האמת. (ל''ת)

    123, 30/01/06 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה אכפת לי ממוחד שלהם ....

    יהודי בנשמה, 30/01/06 20:14

    שילך לחפש...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה יש? דוקא תמונה חמודה שלי...

    מוחמד, 30/01/06 19:58

    ואני ''יבוצצ'' את כל אירובה!

    הגב לתגובה זו

    • הוי חמוד

      לח, 05/02/06 21:21

      אז מה דעתך לשים את ראשך במקומה וכך זה מתאים יותר ויותר חמוד יא חמודי

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    איתמר, אתה גאון

    גיף, 30/01/06 19:57

    טור מעולה השבוע, כרגיל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    התגובה ההיסטרית של הערבים רק מוכיחה שמוחמד הוא נביא הטרור

    מוקיר ''התרבות'', 30/01/06 19:45

    אחרת הם לא היו ''מתרגשים'' כל כך.

    חוץ מזה, אשמח אם מישהו מהקוראים הערבים ישכיל את אוזני באיזושהי תרומה של הערבים לתרבות העולמית ב-2000 שנים האחרונות.

    חוץ כמובן מטרור, מתאבדים, נשים שמנות ומכוערות, ובגדים חסרי טעם בשילובי צבעים מזעזעים.

    יאללה אחמד/פאטמה/וואליד...תרימו ת'כובע, או ת'ג'לעביה או מה שזה לא יהיה חחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-13 (ולכל מי שבדעה שלו)

      אייל, 30/01/06 22:12

      אני לא ערבי אבל אני מוכן ''להשכיל את אוזניך''.

      מסוף תקופת הרומאים ועד הרנסאנס,
      הייתה תקופה שנקראה ''ימי הביניים'' בזמן זה כאשר 90% מאירופה לא ידעו קרוא וכתוב, ההשכלה הערבית והמוסלמית פרחה.

      הערבים כתבו ספרים בפילוסופיה, רפואה, אסטרונומיה ומתמטיקה.
      האלגברה המודרנית מיוחסת למתמטיקאי יליד פרס שחי בבגדד.

      בנוסף לזה לערבים הייתה אריטקטורה שונה לחלוטין מהאירופאית, כלי נגינה ייחודיים.
      ומה עם ששבש, שווארמה, נרגילה וקפה?


      הדעה של 13 כלפי התרבות הערבית מזכירה את זאת של הנאצים כלפי התרבות היהודית.
      הנאצים טענו שהיהודים משוללי כל תרבות, שהם יצור טפילי נחות שגונב את התרבות מעמי אירופה הנאורים.

      אחי היהודים
      אנחנו טובים מהנאצים ומהערבים
      בבקשה הראו את זה
      ותחשבו לפני שאתם כותבים

      הגב לתגובה זו

      • כנסו

        דורון, 30/01/06 22:54

        בשיא הרצינות המוסלמימים המציאו את המספר ''אפס''.

        הגב לתגובה זו

        • נכון ! ספרתי לא פחות ממאה מיליון אפסים מסביבי (ל''ת)

          זירו, 30/01/06 23:15

          הגב לתגובה זו

        • קצת מציאות

          דוד, 31/01/06 00:33

          אכן, לערבים הייתה תקופת זוהר.
          היא נגמרה לפני כמה מאות שנים.
          את האפס הם הביאו מהודו.
          והם אכן לא תרמו כמעט דבר לתרבות העולם מאז תחילת המהפכה התעשייתית, מלבד נפט שהוא לא בדיוק המצאה או הישג אינטלקטואלי.

          הגב לתגובה זו

      • אבל...........

        עפר, 30/01/06 22:59

        אנחנו במאה ה-21
        והמצב קצת שונה היום
        ונוסטלגיה לא מביאה שלום

        הגב לתגובה זו

      • Eyal huh LOL you are funny

        Avi, 31/01/06 02:01

        are you really serious about what you wrote?did you go to school? Who fed you this stories did you go to school in gaza? go back to school and learn somthing make sure your books do not come for Gaza
        you just got an F for fail

        הגב לתגובה זו

    • ל - 13

      אחמד, 31/01/06 00:57

      בזמן שלונדון ופריס היו חשוכותקורדובה ( קורטובה ) הייתה העיר המוארת הראשונה בעולם !

      כל התרבות העולמית ומיטב הסופרים והמשוררים זרמו לספרד בכדי לקדם את '' תרבות האיסלאם )

      ובזמן שבאירופה היו מענשים נמלים וחמורים ומונעים מממדענים להוכיח את התיאוריות שלהם בבגדד בנו את הספרייה הגדולה בעולם ( בית אל חכמה ) ואספו את כל המדענים ותרגמו ספרים מיוונית ומהודית לערבית .

      אני רוצה לספור כמה מדענים והתרומה שלהם לאנושות :

      - אל חוארזמי : מי שבסס את אל גברה ( אל ג'בר ) ו''כל'' המטמטיקה .

      אבן סינא : גדול רופאי העולם והפילוסופים בכל הזמנים .

      אבן אל נפיס : פילוסוף ומדען ורואפה , .

      והרשימה ארוכה ...




      הגב לתגובה זו

      • אחמד אתה צודק

        לוט, 31/01/06 11:09

        רק כמה חבל שכל התהילה הזו היא נחלת העבר בלבד. כן, היו גם זמנים שהמוסלמים והיהודים שתפו פעולה. נשמח שהזמנים האלו יחזרו, והאמן לי שום דבר רע לא יקרה לכם אם תאפשרו למדינת ישראל לחיות לצדכם בשלום ובבטחון. יתרה מזאת, השנאה שלכם למדינת ישראל לא רק העבירה אתכם על דעתכם, היא גם מראה את חוסר הבטחון העצמי שלכם.

        יאללה, צאו מזה, הגיע הזמן באמת. דרך אגב, אם הדת שלכם, האסלם, כל כך טובה ונכונה, שום דבר לא יקרה לה, גם אם לא תלחמו עליה בחרוף נפש, וגם אם לא תנסו לשכנע את עצמכם שהדת שלכם היא הכי נעלה בעולם. פשוט תהנו ממנה, תראו את הטוב שבה, וכך, ורק כך, תחזקו ותעצימו אותה. לא בכח, אלא במח, שיהיה בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

    • אתיופי...

      כגכ, 05/02/06 21:27

      איך אתם אומרים: על טעם וריח אין מה להתווכח, אזי היינו גם אנחנו הערבים לועגים לתימני או לאתיופי יהודי או אפילו לאשכנזי היפיז אבל אנחנו לא אוהבים לעשות זאת מסיבה אחת והיא שהנביא שלנו מחמד עליו התפילה והשלום, אותו אדם שאתם לועגים לו בצורה לא מוצדקת לחלוטין, הוא בעצמו אסר עלינו ללעוג לאחרים ולכבד את כולם ובמיוחד אתם והנוצרים שמוגדרים אצלנו באנשי הספר
      אז קצת כבוד והתחשבות ברגשות האחרים

      הגב לתגובה זו

      • באיסלאם חובה לרצוח כל עובד אלילים ולשעבד כל יהודי/נוצרי

        ה, 13/02/06 20:27

        אתה מתכחש לזה?

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    תשובה ל-4

    לוציפר, 30/01/06 19:40

    לא בעוד 100 ולא בעוד 1000 שנה האיסלם עבר מיזמן את השיא שלו ועכשיו הוא בשלב סופי לפני שהוא מתפורר לגמרי זה בדיוק פירפורי גסיסה לפני המוות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למוסלמים בני האמה המצרית

    ד''ר גל,רופא, 30/01/06 19:28

    בקריקטורה זה נראה כמו דוגמן הבית,יחסית למוחמד.לישמעאלים יש לי רק דבר אחד לומר: כשאתם תכבדו דתות אחרות (''היהודים הם בני חזירים וקופים'') יכבדו אותכם.ואם אנחנו קופים-אתם האמא של כל החזירים והרפש בעולם.אל תשכחו מי אתם: אתם בני האמה-אתם בני השפחה הגר,שאברהם גירש אותה!

    הגב לתגובה זו

    • בקוראן הסיפור שונה.הגר שם איננה שפחה.וגם אצלם יש רק אמת אחת. (ל''ת)

      לא פשוט, 31/01/06 01:06

      הגב לתגובה זו

      • הגר באמת לא היתה סתם שפחה

        מי אני, 31/01/06 09:26

        היא היתה נסיכה מצרית. היא ניתנה כשפחה לאברהם.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מוסלמים - צרה # 1 של העולם

    qwerty, 30/01/06 19:17

    לא יעזור כל הפולטי קורקט - הם בעיה - בקרוב הם הבעיה גם של אירופה אוסטרליה וכו...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חחחחחח...פימיטיביים נבערים (ל''ת)

    אחמד טיבי, 30/01/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הדתות גורמת לעולם רק צרות. (ל''ת)

    אייל א, 30/01/06 19:04

    הגב לתגובה זו

    • לאייל...

      שולי, 30/01/06 20:55

      אייל, הדתות לא גורמות לעולם רק צרות, אלא הפרשנות של המאמינים בה. אימי נולדה באיראן, ונאלצה ללמוד בילדותה את הקוראן. הקוראן הוא לא עד כדי כך קיצוני, אלא שבמשך השנים הוסיפו עליו, והוסיפו כל מיני פרשנויות כמו 'גיהאד' וכו', ושינוי את המשמעויות המקוריות, ומה שיצא זה מה שאנו רואים ושומעים לצערי היום.

      הגב לתגובה זו

    • בשם אידיאולוגיות חילוניות נרצחו יותר

      צפונית, 30/01/06 22:40

      כמעט כל ההרג ההמוני במאה השנים האחרונות נעשה בשם אידיאולוגיות חילוניות למהדרין: נאציזם, קומוניזם, פאשיזם. מגעילות, כן, אבל בלי שום קשר לדת.
      ברור שיש לגנות שימוש בדת לצרכי ביצוע פשעים (שימוש שנעשה לרוב במהלך ההיסטוריה בעיקר ע''י הנצרות, אך גם ע''י האיסלאם). אבל צריך תמיד לזכור שלא הדת רצחנית, אלא חלק ממאמיניה שמצדיקים את מעשיהם הנפשעים בדרישות הדת.
      גם כיום, רוב המוסלמים (בעיקר אלה שאינם ערבים) אינם קיצוניים והם רוצים לחיות בשלום.

      הגב לתגובה זו

    • אים המדע, תרבות הצריכה....גם נחשבים לדת,אז (ל''ת)

      % 100, 31/01/06 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נכון,בכח השלטתי את האיסלם....

    מוחמד, 30/01/06 18:45

    אני עבדתי על האנשים ואמרתי להם שהתגלה לי המלאך גבריאל,הם זרקו אותי ולכן שילמתי לצבא חרב וכך השלטתי את האיסלם .כל הכבוד לדנים שאומרים את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מוחמד

    מירון, 30/01/06 18:33

    כמו שהמוסלמים הכולרות האלה יודעים ללגלג על דתות אחרות כך מותר ללגלג על המוחמד שלפי הבנתם של הדנים הוא בסך הכל פושע

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אבל הקריקטורות האנטישמיות, זה בסדר, זה מכובד.

    הקוסם, 30/01/06 18:12

    יש כזה ציטוט, ''שמועה שקרית על זריקת קוראן לאסלה הופצה, העולם געש ורעש, טרוריסטים מוסלמים הפכו בית כנסת יהודי לאנדרטת הנצחת טבח באזרחים, והשקט היה מוחלט''

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כן זו חלק מהמלחמה על האיסלאם

    מוסלמי, 30/01/06 18:11

    כן זו חלק מהמלחמה על האיסלאם תמיד רוצים להציג את האיסלם בצורה שלילי ולכשור אותו לטירור אבל זה לא נכון הדת האיסלמית הי דת של שלום סולחנות ומה אני יכול להגיד גלגל מסתובב בעולם אחשב השלטון בידי האנטי איסלאמים ומחר יהיה בידי המוסלמים ותראו איך זה יתנהל אתם לא תצרכו לחכות הרבה כי הו בה אים לא ב 100 שנה האלו יבו ב 100 שנה שאחרי

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי אתם פרימיטיביים מדי חיים באלף הקודם (ל''ת)

      אחמד טיבי, 30/01/06 19:09

      הגב לתגובה זו

    • היי, מוסלמי...

      ישראל, 30/01/06 20:00

      אתה מוכן לרצוח את כל העולם כדי שיהיה כאן שקט, נכון? הנאצים גם חשבו כמוך... וילך עשיו אל ישמעאל...

      הגב לתגובה זו

    • האיסלם ישלוט על העולם??

      spongebob, 30/01/06 20:21

      בעוד מאתיים שנה ישלטו עכבשים על העולם

      מצדי שכל הדתיים מכל הדתות ילקקו לי את התחת

      הגב לתגובה זו

    • סובלנות

      אברי, 30/01/06 20:30

      באמת, האיסלם דת של סובלנות...
      ג'יהאד, כבוד המשפחה, גאולת דם, פיצוצי מתאבדים, עריפת ראשי נואפות (בעיקר נואפות), וזו רק רשימה חלקית.
      איזו דת נאורה...

      הגב לתגובה זו

      • אונס

        www, 05/02/06 21:33

        היא כן נאורה אם תרצי ואם לא. ולכל חברה יש לה את החבילה שלה, למה אין אצלנו אונס, גניבות, רצח, אונס של ילדים בני 4, אלימות בכל מקום או שאת לא קוראת עיתונים?

        הגב לתגובה זו

    • ממש דת של שלום

      רונה, 30/01/06 20:42

      בינתיים המוסלמים מתפוצצים על חפים מפשע.

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך להציג את המוסלמים בצורה שלילית

      מי זאת, 31/01/06 09:32

      הם עושים את העבודה טוב מאוד בעצמם.
      אך אוי ואוי למי שיצביע על זה בפומבי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפעמים נדמה

    פירקל פיט, 30/01/06 18:07

    שאנשים שעיסוקם הוא בעולם הערבי, מפנימים חלק מן הערכים של העולם הזה. האם באמת מר עינברי אינו מסוגל להבין מה עבר בראשם של עורכי העיתון הדני. אולי הם חשבו על זכות הדיבור והבעת הדעה למשל.
    זכויות שמר עינברי כנראה לא הפנים כראוי.

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים נדמה שאצל חלק

      מהמגיבים, 30/01/06 19:05

      בוטלה הכשירות לקלוט אמירות ציניות. הפירקל פיט מוזמן לגשת לעמדת הטיפול הקרובה ולחדש כשירות.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה ממנו?

      זיו, 30/01/06 20:11

      הוא לא נקט עמדה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואם היו עושים אותו הדבר לדמות יהודית, גם היינו מתחרפנים ? (ל''ת)

    אחד מעם הכוסיות, 30/01/06 17:55

    הגב לתגובה זו

    • כן. (ל''ת)

      ג'ון, 30/01/06 22:24

      הגב לתגובה זו

    • העתונים הערביים מציירים קריקטורות של אישי ציבור ישראליים

      אורן, 31/01/06 08:46

      ולאף אחד אין בעיה עם זה. בשנות ה90 היתה סדרה בריטית עם בובות שנקראה ספיטינג אימאג'. היא שמה את יצחק שמיר כמשה רבנו - האם מישהו הרים קול?

      הגב לתגובה זו

      • זה לא אותו דבר

        מוסלמית צ'רקסית, 02/02/06 15:54

        מוחמד הוא נביא
        והאנשי הציבור האלו מעניין לי את ^$##$^

        הגב לתגובה זו

      • שים לב

        מיכל, 05/02/06 12:47

        שאלה לא קריקטורות שמצוירים בהם מוסלמים אלא הנביא שלהם.
        אי אפשר להשוות עם קריקטורות שמצירות יהודים או ישראלים, כי זה נגד האנשים מבלי לפגוע באמונות שלהם !

        הגב לתגובה זו

    • מה זה אם היו עושים? עשו!

      מה זה ''אם''?, 31/01/06 09:30

      לא פעם ולא פעמיים!
      אך להבדיל מהמוסלמים היהודים לא חושבים להחרים מדינה שלמה בגלל עיתון. היהודים גם לא יחרימו מוצר בגלל מה שהיה רשום בעיתון מסוים.
      המוסלמים הערבים הם עם אלים, לא רק בשטחים ולא רק עם יהודים, אלא בכל העולם כולו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שימו לב לכיתוב באנגלית-הוא מהמשחק MORTAL KOMBAT

    אופיר, 30/01/06 17:46

    שימו לב לכיתוב באנגלית-הוא מהמשחק MORTAL KOMBAT
    לפחות דבר אחד אפשר להגיד עליהם, הם מצחיקים.....

    הגב לתגובה זו