• 58.

    די לרחמים העצמיים

    מירי, 07/03/06 22:43

    מה קורה איתך? אתה נשמע בחור בריא מנטאלית ופיזית . מדוע אינך מעוניין לעבוד בכל עבודה?
    מה ההגיון העומד מאחורי החלטתך להשאיר בקורות חייך את עובדת היותך בעל תואר ראשון במחשבים,המעוניין לעבוד בכל עבודה? זה נוגד כל הגיון בריא. מדוע המעסיק העתידי יעסיקך .
    בעומק ליבך אתה מתקשה להודות שאינך מעוניין לעבוד בעבודות הדורשות הכשרה נמוכה, אלא המתאימות להכשרתך. אבל אם לא הבנת ממרום שנותיך, בחיים צריך להתפשר לא פעם. מלחמות לא שרתו אף אחד מעולם.

    מירי

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חוסר הרגישות כאן למצוקת הזולת ממש זועק השמיימה

    זמיר, 17/02/06 01:52

    הבן אדם סובל ויש פה חבורה של חסרי רגישות, שממשיכים לדקור, לרמוס ולנסות להשפיל.
    הלמו איש יקר באמת, מוכשר, שנון ואהוב עליי מאוד.
    העובדה שנקלע למצב מביך שכזה, אינה עילה לרקוד על דמו. כולנו נהננו מהעבודות המצוינות שיצר באתרו ועד היום מופצות ברשת, אבל בנפילתו אין לנו מילה טובה אחת?
    הלמו חזק ואמץ. אעשה כל מאמץ לנסות לסייע לך.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרס עצמי גבוה

    חיפאי, 24/01/06 09:41

    קראתי את רוב התגובות, ואני מידי פעם רואה במדורי העבודה כמה אנשי מחשבים נדרשים.
    הגעתי למסקנה שהאיש עם יצר הרס עצמי גבוה, הוא יכול לבנות מגדלים אבל במו ידיו יהרוס אותם.
    בחורבות הריסותיו הוא מרגיש הכי נוח, ללא עבודה ללא אישה ללא בית הוא פורח בתוך עצמו.
    אדם שויתר על כבודו חי הרבה יותר נוח אם הכלום שלו מאשר אם היש שלו.
    חבל שכך

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא להתבכיין - יש עבודה אם רוצים לעבוד

    איש מחשבים, 23/01/06 02:22

    כשלא מצאתי עבודה במחשבים עבדתי בכל מה
    שהצלחתי למצוא - עובד שחור במפעל מתכת, פקיד בחברת ביטוח,
    עבודות בניין, סקרים טלפוניים, בדיקת מונים בעירייה ועוד.
    כשאין ברירה ורוצים באמת לעבוד אז מוצאים משהו.
    אני עוקב אחרי הלמו מספר שנים.
    הבחור באמת מאוד מוכשר, אבל בכיין ועושה צרות מקצועי.
    שיוריד קצת פרופיל, יתחיל לעבוד ויחיה כמו בנאדם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קשה לי להבין !

    סקיפר מרוטר, 23/01/06 01:33

    אדם כל כך מוכשר וברוך כישרונות, שיכול להיות משפטן מצויין בנוסף לתואר במחשבים מתבזבז לנו במחסן.
    הלמו כך את עצמך בידיים, יש לך יכולות להגיע רחוק מאוד, אתה עוד צעיר ואל תחשוב אפילו לוותר על החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הלמו = טמבל = דכאון (ל''ת)

    גימטריה נוספת, 22/01/06 04:25

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לך אל נמלה עצל = משה הלוי (ל''ת)

    גימטריה פשוטה, 22/01/06 04:22

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להלמו

    בעל ניסיון, 22/01/06 02:43

    מקווה שתקרא את מה שכתבתי בתשובה לדליה מתגובה 44.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כשהראש דפוק כל הגוף סובל !!!

    אייל, 21/01/06 20:13

    נכון הלמו ???

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הבחור לא יחסר לי. הוא כל הזמן תקע אותי

    עדי ז'ורבין, 21/01/06 11:11

    הייתם צריכים לשמוע את אנחת הרווחה שלי אחרי ששמעתי שהלמו פשט את הרגל. אפילו העו''ד שלי, גיל דבורה, הגיל אבן מעל ליבו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ה-ל-מ-ו...

    שיר, 21/01/06 10:19

    היה לו משהו ונעלם...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רק ביבי (ל''ת)

    דוד לוי, 21/01/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הלמו!!!! איך הגעת לכזה מצב לעזאזל??

    נטע, 19/01/06 23:05

    אתה בנאדם מבריק! אני לא מאמינה שלא חוטפים אותך! אנשים מפגרים
    אם היה לי עיתון הייתי נותנת לך לכתוב טור!
    אין כמוך!
    אל תתיחס לתגובות המרושעות, אנשים באינטרנט מרשים לעצמם להוציא את כל התיסכולים והכעסים שלהם בטוקבקים מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מבחן הזמן

    המחתרת הסגולה, 19/01/06 14:15

    בנוסף לתגובתנו ב-42:
    ללא ספק זכית כאן לפרסום אדיר שיכול להעניק לך יתרון תעסוקתי משמעותי בכל תחרות עם כל מובטל הי-טק אחר: עבודה קבועה + עבודות מהצד כפרי-לנסר + פרסום באנרים באתר שלך. הלוואי עלינו.
    נקווה שבעוד חודש-חודשיים נשמע דברים משמחים עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין לו כסף לאכול?

    דליה, 19/01/06 10:48

    אז איך הוא כל כך שמן?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה אמא שלך מאכילה אותו

      דלית, 19/01/06 12:33

      בטח גם אמא שלך אוכלת ממנו

      הגב לתגובה זו

      • אמא שלי מתה

        דליה, 19/01/06 14:13

        דפוק (כן דפוק, הלמו שעונה בכינויים בדויים)

        הגב לתגובה זו

        • גם אמא של נינה מתה

          מישמיש, 20/01/06 14:26

          את נינה פרומקין?

          הגב לתגובה זו

    • תשובה לדליה, הלמו שים לב לכתוב

      בעל ניסיון, 22/01/06 02:41

      אברהם פורז אמר פעם ש''אין אנשים רעבים באמת בישראל, מקסימום יש כאלה שמסתפקים בלחם''.

      פורז כמובן הפגין בורות גמורה באמירה הזו שלו. כשמידרדרים מאוד כלכלית ומסתפקים רק במזונות זולים יותר ויותר גם איכות התזונה חייבת להפגע מאוד בשלב מסוים. אפשר לחיות על תפוחי אדמה אפויים במיקרוגל ושתיים שלושה סוגי ירקות זולים במיוחד. אתה יכול לזלול ועוד להחזיק קילוגרמים של תפוחי אדמה בארון, אתה יכול להיות גם במשקל לא נמוך, ועדיין תרגיש רעב נורא. הבטן תקרקר ועוד תפוחי אדמה לא ישביעו אותה, כי מה שחסרים לך זה חומצות אמינו מסוימות, מינרלים, חומרים שנמצאים במזונות יקרים יותר.

      הלמו אני מקווה שאתה קורא את התגובה שלי. שים לב ותקפיד על בדיקות דם בקופת החולים שלך כדי לוודא שאין לך חוסר חמור של מינרלים חשובים. תזונה גרועה לאורך זמן עלולה להביא להחמרה במצב הנפשי, לתשישות קשה עד כדי פגיעה בתפקוד שתקשה עליך לצאת מהמצב בו אתה נמצא כרגע. תשישות שיכול לקחת חודשים ארוכים להתגבר עליה גם תזכה מחר בפיס ותעבור לתזונה מצוינת, כיוון שלוקח הרבה זמן לגוף ולמוח להתאושש ממצב משברי שנמשך זמן רב.

      לדעתי האישית, עכשיו זה זמן טוב לשקול להתגמש ולהתפשר על כמה מעקרונותיך על מנת לפתור את הבעיות הקיומיות היותר דחופות שלך.

      בהצלחה

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הלמו הצעתי לך אפשרות לעבודה לפני יומיים 2

    ע, 19/01/06 01:08

    תגובה 25

    ואפילו לא פנית...

    אז למה אתה מצפה? שתשפוך את מר גורלך ברשת ואנשים פשוט יתנו לך כסף?
    כי מסתבר שלעבוד אתה לא רוצה...

    הגב לתגובה זו

    • אולי הוא לא ראה (ל''ת)

      מה זה משנה, 20/01/06 18:03

      הגב לתגובה זו

      • באמת נראה לך שהוא לא קורא כל תגובה כאן??? (ל''ת)

        ע, 23/01/06 00:36

        הגב לתגובה זו

        • גם התגובה שלך פה וגם ההצעה שלך מקודם נשמעו

          חיים, 23/01/06 16:32

          יותר כמו התגרות מאשר כמו הצעה כנה.

          הגב לתגובה זו

        • אוהו, הוא קורא ועוד איך... ולא רק כאן

          ניר, 23/01/06 21:18

          גם אדם פחות עסוק מהלמו היה קורא כל תגובה במאמר שמפרסמים עליו, והלמו קורא כל תגובה כמעט בכל מקום ברשת גם בלי קשר למאמרים על עצמו.

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכל המפהקים למיניהם

    המחתרת הסגולה, 18/01/06 23:07

    יש כאן הרבה מגיבים שלא מאמינים שלא ניתן למצוא עבודה במשך שנה או יותר. תתפלאו זה קורה. סתם כך, כמו נאחס. לא צריך למצוא סיבות. הלמו שרטט נכונה את המציאות בישראל בכל הנוגע לפליטי ההי-טק משנת 2001. המצב עגום.
    למי שהיה בסיס כלכלי -- עזב את הארץ. למי שהיתה משכנתא, נכנס לסחרור. לא כולם שורדים.
    כתבה מעולה, לשם שינוי.

    הגב לתגובה זו

    • לכל ה''מחתרתיים למינהם''

      אבי, 19/01/06 18:55

      המצב בהיי טק היום לא עגום בכלל. גם אני משורדי הבועה הקודמת ואין מה להשוות בין היום ל 2001.

      והקביעה שלך שלמי שהיה בסיס כלכלי עזב את הארץ, היא שטות מוחלטת. לא רק בגלל שכל מי חי במציאות יודע שזה לא מה שקרה, אלא גם בגלל שתיאורטית זה היה צעד טפשי - לאין ילך ''פליט הי טק'' (שם יפה לבוגר קורס וומסטרים של מכללת סיון) ב 2001? לעמק הסיליקון? שמה יהיה קל יותר לשלם שכ''ד? אותו מיתון שהיה כאן היה גם שם, ולמעשה כאן ההתאוששות מהירה יותר, כי יש הרבה פחות אוטסורסינג.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תיצור אתי קשר נראה מה נעשה עם עבודה

    רוברט, 18/01/06 18:35

    robert.b@012.net.il

    הגב לתגובה זו

    • סע לשלום המפתחות בפנים. (ל''ת)

      עידו, 22/01/06 05:32

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה זה טריגר?

    טורונטו קנדה, 18/01/06 17:54

    אני גר בקנדה עשרים שנה, חי בעברית ואנגלית, אבל לאחרונה קשה לי להבין הרבה מילים שכתובות בעתון, תעזרו לי בבקשה,מה זה טריגר? באיזה שפה זה? האם זה סלנג חדש? קשה לי להאמין שזה באנגלית מפני שאין לזה הגיון וזה לא מתאים, אז אולי למישהו יש הסבר.

    הגב לתגובה זו

    • Trigger

      לואיס, 18/01/06 18:56

      אתה גר בקנדה אבל אתה לא יודע מה זה Trigger ?

      הגב לתגובה זו

      • תרגום:

        מתורגמן, 19/01/06 04:22

        זה כמו נמר קטן כזה.
        ויש גם טריגרון וטריגוס.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    בקשר לאוכל

    ‏, 18/01/06 13:07

    לא רוצה להשמע מטיפה, לא מנסה לשנות את הרגלי האכילה שלך, אבל כדי לחסוך בכסף מומלץ לאכול יותר אוכל צמחוני - הוא פשוט זול יותר. צריך לבדוק שמקבלים את כל התזונה שצריך וזהו. בשר עולה המון. תזונה שמורכבת מקצת תחליפי טופו, הרבה פסטות וירקות וקינואה וכל שאר הדברים, שזה אוכל צמחוני לייט, זה טוב לגוף וזה זול.
    עוף אפשר לאכול כשמכינים לך, ואז זה לא על חשבונך..

    בשביל אוכל מהיר למיקרו הנקניקיות הצמחוניות של טבעול טובות, אם כי לא הכי טעימות במיקרו. למי אכפת? זה משביע וזה מהיר.

    הגב לתגובה זו

    • בשר זה האוכל הכי מזין

      קניבל מצוי, 19/01/06 15:10

      חוץ מעוף ודגים.

      הגב לתגובה זו

    • תגידי, את סתומה? את יודעת כמה עולה טופו? וקינואה?

      משה, 23/01/06 16:31

      אין הרבה דברים יקרים כמו להיות צמחוני.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הלמו, צא מההלם!!

    שלומי, 18/01/06 11:45

    אם דוחים אותך כיון שיש לך תואר במחשבים, כדי להתקבל לעבודה כסבל או כפועל (לדוגמא) אל תספר שיש לך תואר.

    סלח לי, אבל לא נראה לי הגיוני שבמשך יותר משנה אתה מחפש ''כל עבודה'' ולא מוצא!!

    רחמים עצמיים לעולם אינם מועילים, אלא אם כן כל הבטחון העצמי שלך נשען על רחמים ועל חמלת הזולת.

    אל תרחם על עצמך, אלא אם כן טוב לך לאכול פיצה בליל שבת ולהתקלח בדלי.

    בהצלחה איש.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    באיזו עיר הוא גר

    איפה הוא גר?, 18/01/06 10:51

    אולי יש לי איזה פתרון זמני בשבילו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הלמו, ליבי אתך

    ש''ץ, 18/01/06 09:10

    מזעזע לראות באיזה תנאים אתה חי. כדי לעזור לך אני מוכן לפטר את הפיליפינית שלי ולשכור אותך לעבודה במקומה. תבשל, תגהץ, תעשה ספונג'ה ותנקה את השירותים. לישון תוכל במלונה של הכלב, אבל אל תשכח להביא אטמי אוזניים כי הוא נוחר

    הגב לתגובה זו

    • שץ, גם לפה הגעת?

      דרור פראייר, 18/01/06 11:08

      ברחת מהמוסד שאתה מאושפז בו? התחלת לדמיין כלבים ופיליפיניות?

      הגב לתגובה זו

    • hahahahah

      ilan, 18/01/06 11:59

      good 1

      הגב לתגובה זו

    • לא מצחיק , יהודי בבעיה אנחנו חייבים לעזור לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יבגני, 18/01/06 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא שמעתיו אומר שהוא בסדר ונורמלי (ל''ת)

    איציק, 17/01/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדינה זוועה - מזעזע לקרוא על השוטרים (ל''ת)

    מדינה זוועה, 17/01/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    משה 'הלמו' הלוי בתול מקצוען

    אלירן, 17/01/06 23:17

    הבן אדם מרגיש הכי לוזר בעולם, עם גישה שלא תקבל אותו לא ל-IBM, לא לאלביט ואפילו לא לפלאפל של סעדו או המסעדה של בורי כמלצר. שייתבש בעצמו שמוציא כסף על אינטרנט הוא סוג של הומלס מקצועי שחי במחסן, שייצא החוצה וייקבץ נדבות תמורת השכרת האינטרנט.. מסכן

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    www.court.org.ilשחית' בבה''ד (ל''ת)

    אמת לציבור, 17/01/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הלמו מבכירי הלוחמים בשחיתות ...

    וועד הלוחמים בש, 17/01/06 23:04

    הלמו הוא דוגמא טובה ללינצ שנעשה
    בלוחמים בשחיתות .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הצעתי לו עבודה פני 3 שנים

    פפרמינטשטוקבצקי, 17/01/06 21:30

    גם אז הוא קיטר ובכה על מר גורלו. השארתי לו הצעת עבודה כמתכנת בחברה שעבדתי בה. רשמתי שם במפורש שהמשרה שלו.
    מיותר לציין שלא קיבלתי שום התייחסות להצעה. לא אמירת תודה, לא סירוב מנומס. כלום.
    האיש לא רוצה לעבוד.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להזות הזיות. לא פגשת את הלמו בחיים

      מטפל פסיכי, 19/01/06 15:12

      היית מת לפגוש אותו.
      לך תתאשפז.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הלמו, אם יש לך עדיין אינטרנט...

    עמיר פרץ, 17/01/06 20:46

    ואתה יכול לקרוא את התגובה הזאת -
    תכתוב קורות חיים שלא מופיע בהם התואר שלך במחשבים, זאת לא עבירה פלילית. תגיד בחנות מחשבים שאתה מוכשר ויודע לתקן מחשבי PC, בערב לך להיות מלצר באיזו מסעדה, ותראה איך תוך שלושה ארבעה חודשים אתה סוגר משכורת יפה מטיפים ומוסיף עוד כמה אלפיות מהטכנאות, ביחד אולי אפילו 5 ספרות.

    זה לא באמת עמיר פרץ כותב את זה, אבל אם יש סיכוי קלוש שתגיע לשורות האלה בזכות התגובה כבר לא יהיו לך תרוצים לזה שאתה חי ברחוב. אז שפרץ יסלח לי.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלמו אתה אפס

    מה, 17/01/06 20:14

    אתה רק מיבב על מצבך ולא עושה כלום כדי לשפרו. הגעת למסקה שראיון עבודה גוזל זמן וכסף אז אתה לא הולך יותר?
    נראה לי שאתה מחפש תירוצים לא לעבוד, להיות מסכן ולהתנגח בעולם.
    אפס, שלילי שכמותך. תשיג לך חיים של יצירה ולא של התנגחות.
    ממש גרמת לי לבוז לך על חוסר האונים שנידבת לעצמך. אל תקשקש במוח על כך שאין עבודה, תמציא את עצמך או שתסתום!

    הגב לתגובה זו

    • ואח''כ אומרים שביבי אחראי לעוני... (ל''ת)

      רוני, 17/01/06 20:47

      הגב לתגובה זו

    • גם אני אפס (ל''ת)

      נינה, 19/01/06 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תתגייס למשטרה

    יורי, 17/01/06 18:30

    עושים שם חיים והשכר גבוה

    הגב לתגובה זו

    • הוא מסובך איתם...

      אפי, 17/01/06 19:52

      יש לו תיקים וכו', הוא גם ניהל קמפיין נגד המישטרה אז מה פיתאום שיצתרף אליהם?

      הגב לתגובה זו

    • כל היום הידיים בכיסים (ל''ת)

      שוטר, 17/01/06 20:10

      הגב לתגובה זו

    • השמפניה הזה כבר מגוייס

      סרק סרק, 17/01/06 22:12

      תגידו אתם טמבלים או מה?

      כתבי אישום - נמחקו לו סתם כך ללא סיבה.

      הפרובוקטור הזה, מזכיר בהתנהלותו את אבישי רביב, וזוכה לאותה מנה של יחסי ציבור, ופרוטקציה במסווה של סיכסוכים, כביכול, עם החוק.

      שומר נפשו - יירחק.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני עובד בחברת סקרים שלא דורשת כישורים

    תמיר, 17/01/06 17:36

    שיתקשר 035623121

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רוצה עבודה? בוא נראה אותך...

    ע, 17/01/06 17:27

    אנחנו סטודיו למשחקים ואתרים.
    אנחנו מחפשים מתכנת ב
    php/mysql
    לעבודה כפרי לנס על כמה פרויקטים
    גדולים.
    ולגבי ההמשך..ימים יגידו..

    תפרט בדואל מה הידע שלך בנושא ונדבר.
    jnmobe@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל שעידו קינן לא דואג לחברים שלו

    יונת דאר, 17/01/06 17:08

    קינן מצץ ממנו איטמים ללא הרף, אבל לא דאג שיהיה גם להלמו ממה לאכול.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עליו כתב טולסטוי את הספר : ''אידיוט'' .... (ל''ת)

    פפר, 17/01/06 17:01

    הגב לתגובה זו

    • ועליך דוסטויבסקי כתב את אותו ספר (ל''ת)

      פושקין, 17/01/06 20:26

      הגב לתגובה זו

      • איך שני ספרים אותו דבר על שני אנשים

        לא מבין, 23/01/06 20:19

        שאחרים? מסכן פושקין..

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הלמו, הלמו, יא ואחש: בנה לך מכולת - ושם תמצא את אושרך!

    גיזמו בדרכים, 17/01/06 16:53

    הטעות המרכזית שלך היא שלא מילאת כרטיס.

    א. עצוב יד את עכו המעפאנה.
    ב. עשה לך קורות חיים.
    ג. רד למרכז.
    ד. מצא עבודה -כל עבודה- שתיתן לךף בסיס לחיפושי עבודה יותר רציניץ במקצוע שלך.
    ה. ותר קצת על הגאווה המטופשת שלך - וקח את ההכל בקלילות.
    אף אחד כבר לא זוכר מה עשית בעבר - וזה עובד לטובתך גם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איני מכיר את הסיטואציה אבל....

    מוכשר הי=טק, 17/01/06 16:43

    מצבו כיחיד נורא פחות ממצב דומה של נשוי עם הרבה ילדים לא רק בעל תואר במחשבים (מאוניברסיטה יוקרתית) אלא עם כישורים וידע רב תחומיים בענף ללא יכולת מציאת עבודה בשל גיל הנחשב ל''זקן'' כבר למעלה מ20 חודש . למישהוא יש רעיון?

    הגב לתגובה זו

    • כן, הנה רעיון

      רון, 17/01/06 20:50

      בחברה שאני עבדתי בה קיבלו גם בני 40 לעבודה. תשפץ קצת את קורות החיים ותתחיל לחפש בחברות השמה, בלי לכתוב בקורות החיים שלך בן כמה אתה. לשלוח קורות חיים בלי גיל זאת לא עבירה פלילית ואם יקחו אותך לראיון ותראה שאתה שווה תמצא עבודה.

      אגב, לא בושה לתקן מחשבים בזמן שאתה מחפש, ובשביל להיות טכנאי לא צריך ללמוד יותר מחודש.

      הגב לתגובה זו

    • ואיך ניתן לך רעיון ?

      דוד, 18/01/06 18:52

      תרשום את האימייל שלך ואז יוכלו ליצור איתך קשר.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כמה דברים שלא מסתדרים

    יהורם, 17/01/06 16:27

    א. הבן אדם אומר שהוא מחרבן בדלי ומתקלח במקלט ואין לו כסף לאכול אבל הוא לא מוכן לגור אצל בני משפחה?
    ב. אין לו מה לאכול אבל הוא לא מוכן לקבל הבטחת הכנסה?
    ג. אין לו כסף לאכול אבל מספיק חשוב לו להתחבר לאינטרנט שהוא משלם על זה לבזק? יודע לגנוב קו מים ולא יודע לגנוב קו טלפון?
    ד. הסתבך עם המשטרה, עם הצבא, במשפטים, וגם לא מדבר עם ההורים שלו וקוראים לו ''נעים הליכות?'' אולי הבן אדם פשוט חולה נפש?
    ה. אולי יש לו כסף והוא פשוט מנסה שבית המשפט ירחם עליו ויפטור אותו מתשלום משכנתא וארנונה?

    הגב לתגובה זו

    • למה חולה נפש? כי הוא לא רוצה

      אזרח, 17/01/06 20:35

      להיות מעמסה?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הלמו הבכיין

    ברג, 17/01/06 15:57

    היה פעם פושע שנקרא בעתונות ''האנס הבכיין'' ובכל הזדמנות שכותבים על הלמו הזה אני נזכר באנס הבכיין.
    כל הזמן אכלו לי שתו לי, כל הזמן רודפים אחריו ומתנקלים לו. אם הוא לא היה מתעסק באינטרנט הוא היה יכול להיות סתם עוד עבריין שאף אחד לא מתיחס אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סיפור מדהים. שווה סרט (ל''ת)

    קולנוען דמיקולו, 17/01/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חבוב, אתה דפוק!!!!

    אופיר, 17/01/06 15:51

    בן אדם עם הפרעה רצינית, שמעדיף לחיות בתנאים לא הגיוניים רק בגלל שהוא לא רוצה לקבל קצבה??
    או שהוא לא מוכן לגור עם ההורים ומעדיף לחיות במחסן.
    אין לי טיפת רחמים כלפיו אלא רק בוז, הוא שם את עצמו ללעג למרות שיכול לחיות טוב יותר.
    תתבייש לך!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך אתה בעצמך (ל''ת)

      אניהו, 17/01/06 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתגר לתקשורת: הלמו - קריקטוריסט פוטו ריאליסטי

    רעמסס, 17/01/06 15:51

    הלמו מוכשר בצורה בילתי רגילה כקריקטוריס פוטו-ריאליסטי. הוא לוקח תמונות קיימות משנה אותם בעזרת תוכנות והופך אותן לקריקטורה מבריקה.

    הינה אתגר לאמצעי תקשורת. מדוע לא לקחת אותו כקריקטוריסט פוטו ריאליסטי קבוע?

    ברוב אמצעי התיקשורת מתפרסמת קריקטורה יומית. אפשר להוסיף עליה קריקטורות בסיגונונו המקורי של הלמו.

    אז מי יהיה הראשון שיתן להלמו את הצ'אנס? אולי מקור ראשון? אולי מעריב?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה יכול לעבוד בכל מקום בלי לומר שיש לך תואר במחשבים...

    גדי, 17/01/06 15:01

    זה שאתה לוקח אחריות על המצב שלך זה טוב - אבל מה אתה עושה בנידון? כלום !
    חפש עבודה קבועה ויציבה - גם אם לא ריווחית כמו בהיי טק.
    תתחיל לקבל משכורת ולחיות כמו בנאדם ובמקביל תתבע את העו''ד ותנהל מו''מ לפריסת החוב מול הבנק.

    צא מהחרא - זה בידיים שלך !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעיה מנטלית ולא כלכלית

    גיא, 17/01/06 14:38

    ברור שיש לבחור בעיה מנטלית קשה, קל להבין מדוע הוא לא מוצא עבודה. עם גישה כמו שלו קשה מאוד להסתדר בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא עם המנטליות הישראלית

      בועז, 17/01/06 16:10

      הבעיה היא עם יס מנים כמוך שמקבלים את עושק המערכת בברכה.
      דווקא מחאות מעין אלו יעילות יותר מההסכמה הגורפת שלך - לעיקולי בנקים, פיטורין ללא זכויות, התנערות הממסד מאזרחים פגועים ועוד ועוד ועוד

      הגב לתגובה זו

      • אכלו לי שתו לי

        דנה, 17/01/06 19:51

        הבחור הוא יבבן ועושה צרות מקיצועי. הוא אפילו עשה קריירה מזה. הוא לא קורבן של אף אחד חוץ מעצמו, הוא רכש מקצוע בצבא בחינם, הוא נימצא בתעשיה עם רמות שכר גבוהות. לו יש בעיה ולא לסביבה.

        כל מי שהולך בבוקר לעבודה הוא יס מן?

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בכלל ל''עושק המערכת''?

        אבי, 17/01/06 19:52

        מה הקשר בכלל בין מה שהוא אמר לעיקולים של הבנקים? ומה ישראלי דוקא במנטליות של יס-מנים? כשתגדל אולי תתנסה בעבודה באירופה או ארה''ב, ותגלה מה זה באמת מנטליות של יס-מנים.

        והבעיה של הלמו היא לא שהוא לא קונפורמיסט, אלא שהוא לא נורמלי. הוא יכול עם הכשורים שלו להתפרנס יפה - בטח יותר טוב מעכשיו - בתור פרילאנס, בלי שיצטרך ללקק לאף בוס. אבל הוא כנראה פשוט לא רוצה.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    בתור מי שעבר סיפור דומה מאוד בחיים

    אלון בלס, 17/01/06 14:33

    אני יודע בדיוק מה הוא עובר. גם אני הגעתי לפת לחם. אפילו למצב שבו לא היה לי ממש מה לאכול. ובסוף גם ישנתי חלק מהזמן על גגות.
    המצב שלו יחסית עוד בסדר, זה יכול להתדרדר הרבה יותר.
    הסיפור שבו הוא מציג קורות חיים עם רקע במחשבים שעוצר את האפשרות שלו למשהו אחר - אני לא קונה את זה. כשאדם צריך לשרוד קצת תושייה לא תזיק. קורות חיים זה דבר שאפשר לשחק איתו. להצניע את הרקע במחשבים עד כמה שאפשר ולפברק עבודות פשוטות כמה שיותר. כל מראיינת בחברת כח אדם תספר לך איך עושים את זה. מדפסת ומחשב ותוכנת וורד זה כל מה שצריך.
    מה אני עשיתי ? אני התחתנתי בסוף עם מנהלת השיווק בכל האדם שבו חפשתי עבודה....
    ואם יש לאדון הלמו רצון לשמוע עוד כמה טריקים כיצד לצאת מהבוץ - שייצור איתי קשר למייל שלי כאן.הוא אמיתי
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל לא נתת מייל... (ל''ת)

      ירון, 17/01/06 20:53

      הגב לתגובה זו

      • יש מייל, תסתכל על השם שלו. (ל''ת)

        ש, 18/01/06 00:45

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הלמו

    mzb, 17/01/06 13:11

    הבן אדם תותח בענייני אינטרנט , מחשבים , עיצוב גרפי , משפט , וכתיבה עיתונאית מרתקת . נשאר רק למצוא מקום שישלב את כל היתרונות והידע שלו . בהצלחה !

    הגב לתגובה זו

    • הוא נזק, ובוגדן, בעל יצר הרס עצמי

      עמיחי, 17/01/06 22:20

      יש לו אופי בוגדני. הוא נושך את מי שירצה להאכיל אותו. הוא ימעל באמון של כל מי שיעיז לעשות לו טוב.

      הוא זקוק לפסיכיאטר, לא לפרנסה. את זה יש לו בשפע, למרות הפוזה שהוא מנסה לצייר לכולנו, בתור תפרן מקצועי.

      הבנאדם מקבל שכר יפה בתור מודיע, ומתפרנס לא רע בכלל מחלטורות.

      מומלץ בחום להתרחק ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא מוכנים לקחת אותו כי הוא נחשב לעושה צרות מקצועי.

    החיים בזבל, 17/01/06 12:59

    שלא תבינו לא נכון. אני בעד הלמו. כל מי שחושף שחיתות, ומצביע על חולשות החברה שלנו, נידון לחיי חרם. כשעבדתי בבית החולים בנהריה נחרדתי לראות איזה פשלות עושים במתחם המעבדות שם. כל מי שהצביע על שחיתות וניסה לייעל את המערכת, עף. אני מכיר כמה שעד היום מחפשים עבודה, למרות שיכולתם עולה עשרות מונים על יכולת הממונים האחראים לפשלות אלו.

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שהחמדינה הזו חולה מהשורש. (ל''ת)

      ש, 17/01/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא מבין איך הוא מובטל, יש הרבה עבודה בתחום עכשיו

    נ, 17/01/06 12:40

    אני מתכנת אינטרנט בעצמי ויודע ממקור ראשון שיש היום ביקוש גדול לאנשי ווב טובים. ברור שיש להלמו את הכישורים, וגם קשרים בקהילת האינטרנט בארץ לא חסרים לו, למה הוא לא לוקח כמה פרויקטים ויוצא מהמחסן הזה?

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שמשום מה זה האינטרס שלו... (ל''ת)

      כמה שזה מוזר, 18/01/06 00:47

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איש מוכשר בטירוף אך עם אופי בעייתי

    גולש פשוט, 17/01/06 11:59

    מקווה שימצא מעסיק עם עצבים חזקים וסבלנות עד אין קץ.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האיש פרסם מס' פעמים כרזות

    ליאולך, 17/01/06 11:45

    שבהן הוא השווה באופן גרפי בין פוליטיקאים ישראלים למנהיגים נאצים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא פשוט מסכן. אין מלים אחרות

    אוהבים אותך!, 17/01/06 11:36

    מגאווה וכבוד לא מתפרנסים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    משה הלוי - תפוס צ'אנס

    עידודו, 17/01/06 11:30

    עקב הכתבה יש בוודאי אינספור כניסות לאתר שלך, גם אני נכנסתי, ולא הייתי מגיע אליו בחיים. כל עוד הכתבה הזו טרייה זה הזמן לפנות למפרסמים לשים באנר באתר שלך או משהו, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ים שטויות. כל אחד יכול לעבוד בתור בודק תוכנה ולקבל מינימום 5000 ש''ח

    גוד, 17/01/06 11:26

    סתם עצלן, וחושב שיעשה סרט מהחיים שלו. בלי להכיר אותו הייתי אומר שאחרי כתבה כזאת אני לא הייתי מעסיק אותו. 200 ש''ח לראיון אין לו... קמצן ותחמן ושקרן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש

      בודק תוכנה, 17/01/06 14:06

      בודקי תוכנה היום הם אנשים בעלי תארים ובד''כ גם נסיון. זה לא מה שהיה פעם, חבל על זיבולי המוח שלך.

      הגב לתגובה זו

      • ואתה קצת טמבל :-)

        לא גוד, 17/01/06 17:17

        כל הילדים בוגרי ממר''מ, 8200 וכו' נחטפים היום למקומות עבודה בתור בודקי תוכנה. במיוחד כאלו שעברו קורסים (כמו QTP וכו') במהלך השירות.
        חברות זולות כמו טסקום תמיד תמצאנה את הפראיירים שייקחו אותם.
        מעטות הן החברות (דוגמת וי-נס, טסנט וכו') שבאמת דורשות משהו מאנשי הבדיקות שלהן...

        הגב לתגובה זו

        • מצב שלילדים יותר קל למצוא עבודה

          michael, 17/01/06 19:13

          החברות הגדולות מחפשות בפירוש את אותם ''ילדים'' שיעשו עבודות בסיסיות ויגדלו בחברה יחד עם הזמן.
          באופן משונה, גילו והנסיון שלו הם במקרים רבים מכשלה. והוא לא היחיד במצב הזה. יש עשרות מפתחים עם נסיון שאני מכיר שאינם עובדים באופן סדיר. נכון שחלק מהבעייה זו גם האישיות. חלק מהבחורים המבריקים הם קצת שונים התנהגותית והיום החברות בפירוש מעדיפים ''מרובעים'' על טיפוסים יצירתיים אבל קצת ''בעייתים מבחינה אישיותית.
          חבל, בכל אופן כל הכבוד לבחור שיצא לעתונות. אני מקווה שמישהו יוכל לנצל את כישוריו ולא ינסה לנצל את מצבו כדי לקבל עובד מנוסה בחצי חינם.

          הגב לתגובה זו

        • אני לא יודע איפה אתה חי

          בוגר ממרם, 17/01/06 22:52

          בוגר ממרם הולך להיות בודק תוכנה ? רק אם יש לו בעיה קשה....
          אחחח החיים טובים עם 18 ורכב

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    רציתי להציע לו עבודה, אבל...

    חיים כהן, 17/01/06 11:21

    פגשתי את משה בכנס לפני כמה חודשים ורציתי להציע לו עבודה בחברת תוכנה שלי, אבל אז נזכרתי שהבן אדם לא בדיוק נעים הליכות. מדובר באדם שרק מחפש לעשות כותרות, להתנגח על העיקרון עם כל מי שאפשר ובכל הזדמנות ולצאת צודק בכל מצב, בלי לחשוב טיפה קדימה. זה אולי תכונת אופי שאפשר להעריך אותה, אבל בן אדם כזה בחברה שלי יגרום רק לחיכוכים ובעיות ובסוף אני אצטרך לפטר אותו ולהפסיד הרבה כסף. לאחר מחשבה, ויתרתי על זה. משה, קח לתשומת לבך. שנה את התדמית שלך ואולי תמצא עבודה, סוף סוף.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%.

      רביד, 17/01/06 17:18

      משה, אתה מוכשר בטירוף - אבל אתה טראבל-מייקר...

      שאל את עצמך מה עדיף - להיות צודק במחסן, או להיות חכם בדירה..

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עצוב. לפחות שיקח קיצבה מביטוח לאומי (ל''ת)

    ניר, 17/01/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד על הפתיחות

    בועז, 17/01/06 11:04

    לי זה נראה כמו תרגיל באנתרופולוגיה ואני ממש מקווה שאכן מדובר בניסיון של אלמו לנתח את החברה האנושית מפרספקטיבה של תהנסות אישית. בארה''ב אחרי שנתיים כאלו הוא היה כותב ביוגרפיה ונהיה מיליונר בארץ הוא אולי יוכל לקנות פלאפל.

    בכל מקרה הייתי ממליץ לו להעביר את הזעם והשנאה לאפיקים אחרים יותר ידידותיים לעצמו - הרי מי שמבין קצת באינטרנט ובמחשבים לא ממש זקוק למעסיק בשביל לעשות כסף...

    בכל מקרה סחתיין על הפתיחות ועל האמת האישית

    הגב לתגובה זו

    • וואלה באמריקה היה נהיה מיליונר, בטח

      אבי, 17/01/06 12:42

      כן, ההומלסים שמה הם כולם רק בשלב של טרום-מליונריות... תכלס הם יכלו גם סתם להרים את הכסף שמתגלגל על המדרכות, אבל הם הולכים על הקטע של לכתוב את הספר, בשביל הכסף הגדול באמת.

      הגב לתגובה זו

      • וואו יצאת מאיזון....

        בועז, 17/01/06 16:07

        ארה''ב וישראל בעקבותיה הם מקומות שמסריח לחיות בהן - והצחנה עולה ממקומות שאין בהם כסף.

        בסך הכל ציינתי שאישיות מוכשרת כמו אלמו, הייתה יכולה לשנות לעצמה את הגורל בארץ ההזדמנויות - וזהו!

        מכאן להסיק שאמריקה זה טוב - זה נכשל בכל מבחן לוגיקה אלמנטרי...

        הגב לתגובה זו

        • כל מקום לא קל להיות כלומניק

          אברם, 17/01/06 19:53

          מסריח לך? לך למקום אחר.

          הגב לתגובה זו

          • לא, הוא לא ילך בחיים למקום אחר (לצערי)

            אבי, 19/01/06 18:57

            גם בגלל שהוא לא מכיר מקום שבו לא מסריח לחיות וגם בגלל שאם - נגיד - היה חי במקום כזה, את מי היה יכול להאשים בבעיות שלו?

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    כואב הלב אבל... (וזה אבל גדול)

    אלון, 17/01/06 10:45

    הלמו הוא בחור מוכשר בצורה לא רגילה ועוד לפני מצבו, אני יודע שהוא קיבל מספר הצעות עבודה שבדיוק בתחומו והוא פשוט התעלם מהם.

    שלא יתלונן שאין לו עבודה כשאלו שרוצים אותו, הוא לא רוצה אותם.

    לא נעים בכלל המצב שלו אבל להתחיל לבוא בטענות לעולם אחרי שאתה זורק כל הזמן, זה באמת לא לגיטימי...

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא בטענות לאף אחד

      אניהו, 17/01/06 11:44

      שים לב שהוא אומר שזה 100 אחוז באשמתו, המצב, אליו הגיע.

      הגב לתגובה זו

      • הוא מיילל ומתבכיין. זה מקצועו

        עמיחי, 17/01/06 22:28

        הוא נהג להצמיד איור של חתול לשם הכינוי שלו, וזה בדיוק הוא:

        מיילל מקצועי
        בכיין כרוני
        בוגד בכל מי שמנסה להיטיב איתו
        לא אמין
        שרוט ושורט מקצועי. טראבל מייקר

        שומר נפשו - ירחק

        הגב לתגובה זו