• 11.

    כמה חסרי הבנה מסתובבים כאן

    שי, 06/02/06 22:29

    מדהים לראות כמה כל זב חוטם ומצורע יכול למרוח שטויות על דפי האינטרנט ,והדפים סובלים הכל ויותר מזה אנחנו עוד קוראים .
    ישנן בשוק היום שתי חברות דלתה פילם ופוג'י כל בר דעת יודע שדלתה מגובה בקבוצת אינטרגמא ולכן לא יכולה ליפול בעוד פוג'י הנמצאת בצ'פטר 11 עלולה להשיב נשמתה לבורא בכל רגע בדיוק כמו אגפא
    אינני מגן על דלתה,נציגיה יכולים לעשות זאת טוב ממני אבל אני יודע היטב כי מצבם טוב והולך ונעשה טוב יותר,למיטב ידיעתי הצטרפו אליהם לאחרונה כמה שחקני ספסל מאוד חזקים מהמומחים בשוק הצילום כך שלא הייתי מסיר את גרביי כל כך מהר
    ודי לחכימה ברמיזה
    ודרך אגב ראיתם את הפוטומט החדש שלהם חב''לזגם נוח ושימושי והשתמשתי בו בסופר פארם להדפסת תמונות תוך 7 שניות מגניב הלואי שהיו עוד כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דלתה פילם גמורה

    חה, 07/12/05 18:46

    היא לא תשרוד יותר משישה חודשים גג להערכתי.
    היא מובלת ע''י מוקיונים שעושים טעות אחרי טעות, והחברה שהחזיקה מעמד כל כך הרבה שנים תתפרק לגורמים.
    עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הענף גמור

    צלם, 28/11/05 12:55

    ענף הצילום העולמי נגמר!!!!!
    כל החברות הגדולות בעולם מעבירות את הצילום מהמעבדות לבית. כל דבר שפעם נעשה במעבדה יכול להתקיים היום בבית ברמה טובה מאוד. ככל שהזמן יעבור הצורך במעבדות יהיה מינימלי ועלות ההדפסה הביתית תהיה משתלמת. עידן המעבדות לצרכן החובבני בדרך להיכחד!!! בסופו של דבר תקום מעבדה אחת או שתיים שיתנו שרותים לצלמים מקצועיים ולא יותר, כי אין הצדקה להחזיק מערכת שעולה 180 אלף דולר למחזור יומי של 3000 שח.
    בתור צלם שהבין את הענף הזה כבר לפני 8 שנים ועזב אותו לטובת עיסוקים אחרים רווחיים יותר, אני יכול רק לומר לכל אלו שמתלוננים על ''הרווחים העצומים'' שעשינו בעבר, צלמים חיו טוב כל השנים, בדיוק כמו כל בעל מקצוע חופשי ואני לא חושב שהם צריכים להתבייש בכך שהם הצליחו לחיות בכבוד ורק בכבוד כי אף אחד לא התעשר מחנות צילום!
    מה שקורה היום בענף הוא בושה וחרפה, הענף בדרך לחיסול, וחברות כמו גטר ודלתה רק מביאות את בעלי החנויות להיות פושטי רגל במקום לסיים את הענף לצאת בצורה מכובדת.
    גם לי לפני 10 שנים ניסתה חברת דלתה למכור ציוד בשווי של מליונים, ''ציוד העתיד'' ''הטכנולוגיה החדשה'', הם סיפרו לי כמה בעלי חנויות מרוצים ומרווחים עד שפגשתי את אותם בעלי חנויות, הם שנאו את דלתה, על כך שבכל חור נפתחה חנות, ועל כך שהם רכשו את אוריינט בטענה של חובות והמשיכו להפעיל אותה מול החנויות שלהם. דלתה פעלה במשך שנים במוסר כפול, ועד היום היא פועלת כך. בושה!!!
    כל הקניונים שתמיד נתנו מקום של כבוד לחנויות הצילום, מעברים אותם לאזורים אחרים במתחם שלהם, כי המחזור שלהם יורד בצורה משמעותית, חנויות נסגרות בלי סוף ומעבדות גדולות נופלות.
    אני מקווה מאוד שלא נשמע על עוד אנשים שפושטים את הרגל, ואני מקווה מאוד שיתנו לבעלי אותן חנויות לצאת מהענף בכבוד כי במשך שנים הם פירנסו את גטר ודלתה

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      R, 29/11/05 13:03

      הענף לא גמור זה שטיות לידיעתך נפתחו כ-70חנויות חדשות בשנתים האחרונות וזה לא הגיוני אין כזה גידול באוכלוסיה העבודה פשוט מיתחלקת כרגע יש ירידה בריוחיות ןלא בעבודה מי שנימצה בקשיים כלכלים פשוט מוריד מחירים ומושך אחריו את רמת המחירים הנמוכה אם בעלי החניות לא יגררו למחיר נמוך אז כולם ירויחו

      הגב לתגובה זו

      • זה לא כל כך שטויות

        צלם, 30/11/05 10:09

        נפתחו 70 חנויות? כמה נסגרו?
        נפתחות חנויות כי הרבה אנשים מאמינים למצגי שווא שעושים האנשים שיושבים בראש החברות כמו גטר ודלתה. הם מספרים להם על גידול, על שיתוף פעולה, על כניסה לרשת חנויות וכמה החברה שמאחור תתמוך ותעזור... בפועל התמונה שונה לחלוטין, החברות הגדולות מנהלות אתרי אינטרנט לפיתוח תמונות במחירים חסרי תחרות, כי הם היבואנים וגורמים לחנויות לרדת למחירים לא הגיוניים, במקום לבנות אתר כלל ארצי שיפנה את העבודה לחנויות המקויות. תראה איך עובדת רשת זר פור יו, יש מוקד כלל ארצי ולפי מקום המשלוח, העבודה מופנת לחנות האזורים. לא עולה על הדעת שחברה כמו דלתה תנהל אתר אינטרנט שלה שיתחרה בחנויות שבעצם משתייכות בצורה כזאת או אחרת אליה.
        פעם הייתה מכונת פיתוח סרטים, עלות הפיתוח לחנות הייתה באזור השקל, כן שקל אחד, והיו גובים 12 שח. זה היה הכלי הכלכלי היחיד שיצדיק מכונות ב180 אלף דולר, כי מכונת הדפסה ב 120 אלף דולר, וזה במקרה הטוב לא תכוסה אף פעם מפיתוח תמונות ב70 אגורת, וגם לא מפיתוח תמונות בשקל!
        לא סתם מעבודות כמו פוטוגן, בורוכוב, צמצם, נכנסו לקשיים כלכליים. לא סתם ''המעבדה'' סגרה את שעריה. אפשר להתפרנס, אך לא בצורה הנוכחית של השוק. ואני אומר לך מהכרות קרובה, אנשים ותקים מאוד בענף הכירו הרבה משברים בענף, אך משבר כזה לא היה אף פעם ואף אחד לא אופטימי!!!

        הגב לתגובה זו

        • צודק 100% (ל''ת)

          צלמת, 17/01/06 15:03

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    בארה''ב 33 סנט לתמונה (ל''ת)

    שדי, 27/11/05 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חשוב חשוב חשוב!!! מגיע להם!!!!

    גיל, 27/11/05 15:33

    למי שלא יודע חברת אגפא
    או בשמה הקודם אג- פארבן
    יצרה את גז הציקלון למחנות ההשמדה!! ולכן הגיע להם להסגר
    אומנם באיחור קל של שישים שנה אך עדיף מאוחר מאשר לעולם לא!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מספיק לייבב - יש גם מי שמרוויח

    אילן, 26/11/05 11:36

    מהשינויים.
    זו מהותה ונשמתה של כלכלת השוק - מי שאינו יעיל, מוכשר, ויודע להתאים עצמו לשינויים בשוק ובטכנולוגיות פשוט ניגף. כשחנויות צילום (שלא לדבר על צלמים מקצועיים) עבדו על מתח רווחים של עשרות ומאות אחוזים הם לא חילקו דיבידנד לציבור. אז שלא יבכו עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם צינקן

      DS, 26/11/05 21:35

      חשבת שאולי להתכסות מאחורי המושג כלכלת השוק יש בו גם כפיות טובה ו גם המון ציניות .
      ישנו כאן ענף שדורש מקצועיות רבה והשקעה כלכלית ענקית כאשר אין ספק כי הצלמים\ בעלי המעבדות עושים את מה שעושים על מנת להרוויח ורווח אינו מילה גסה מאידך
      איני מכיר מילונרים רבים בענף שלא לומר עשירים גדולים אם לומר את האמת איני אוהב אנשים קטינים וצינים כמוך אני יכול לזהות בין המילים שנאה פשוטה ץ וחבל אמנם לא צינת במה אתה עוסק אך אנו אנשי הצילום שרונו הגדול עוסק בתחום מאהבה לטכנולוגיה והאומנות המופלאה הזו מנסה לתת שירות איכות משקיע מאות אלפי שקלים בציוד( מעטים הענפים שמשקיעים כלכך הרבה ומרוויחים כלך מעט באופן יחסי} ועלינו להתמודד מול שלושה גופים כלכלים ציננים למדי
      פוגי קודק ותודה לאל פושטת הרגל אגפא שהנציגויות הישראליות שלהן בראשן אגפא- גטר ישראקולר וכו'
      הורסים ענף שהיהבו מקום לרבים
      מוכרות ציוד ב180000$ בממוצע
      ויש גם השקעה בתוכנות עזר ועמדןת עזר $$$$
      ומהצד השני תמונה נמכרת ב0.55 אג כולל מע''מ ומשלוח ואכן רובנו מפסידים לקוחות טובים ופרנסה
      ועדיין צרכים לשלם לאותן חברות כ15000 עד 18000 שח' בחודש דמי
      שכירות על המכונות , אז כן כאן מדובר בשני קרטלים אגפא-גטר
      וקודאק-דלתה שבשך שנים
      יוצרים תחרות בלתי הוגנת בעליל
      ועצוב מכל שאנשים רבים כפויי טובה
      כמוך אומרים לנו יבבנים.
      מי שייבב בסוף זה אנשים כמוך שלא יהיה להם מקום מקצועי לפנות אליו
      גם לקבל ידע וגם הדפסה מקצועית
      כי ב0.55ש איאפשר ולא מקבלים תשומת לב לכל הדפסה כי זה פשוט לא כלכלי אצלי משלמים קצת יותר
      באזור ה0.8 ש''ח בממוצע ומי שרוצה לקבל זבל קונה במחירים המגוכחים שצינת קודם ואף אחד לא יתקן לו אתהקבצים מעבר למה שהאוטומט
      של המכונה נותן ואל תספר לי שיצא
      לך מצויין אז שיהיה לך יום טוב ואני מקווה ש בתחום העיסוק שלך קרטלים
      כמו נציגויות אגפא וקודאק לא יכשילו את פרנסתךץאגב קבוצת חברות שמעוני נציגת פוגי היא היחידה מהגדולים שאינה משתתפת במשחק הציני הנ''ל -ולגילוי נאות אני איני לקוח שלה או של השתיים האחרות אל של חברה אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • איזה חברה

        k, 29/11/05 13:03

        תצין של איזו חברה

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    התעוררתם מאוחר מדיי

    אסף, 25/11/05 11:33

    הבעיה התחילה לפני למעלה מעשר שנים שדלתה ואוריינט מילאו את הרחובות בחנויות צילום קטנות ושאינן רווחיות ויצרו מלחמה בין עצמן על חשבון בעלי החנויות הקטנות. נוצרו חנויות שנתח הרווחים שלהן אינו מספיק על מנת להתחדש ולהתעדכן בציוד שמחירו לא מספיק לעלות והוא אינו רווחי כמו מכונת פיתוח הפילים הישנה והטובה.
    אם מישהו היה חכם לפני עשר שנים היו ממסדים את הצילום הדיגיטילי בצורה נכונה בארץ, מקימים שלושה אתרי פיתוח גדולים של כל אחת מהחברות דלתה, פוג'י וגטר, ומעבירים את העבודה בצורה ישירה לחנות האזורית של השולח, מה שהיה מחזק את החנויות של היבואנים בצורה מבוקרת. היבואנים ודלתה במיוחד שולטים היום על האתרים הגדולים ותוקעים עוד מקל בגלגלי החנויות הקטנות. כבר לפני 10 שנים דלתה התנהלה ככה מול החנויות שלה במסווה של טיול למזרח... אל תשכחו שלפני 12 שנה מחיר הנייר היה אסטרונומי עד שבא אלי ביתן הצילום מבני ברק והחזיר את השוק לשפיות. אי אפשר להתעורר היום לתוך ג'ונגל ולהאמין שיהיה טוב, ענף הצילום נגמר !!!

    הגב לתגובה זו

    • אוריינט גם מפסידה

      ash, 27/11/05 20:44

      הם נמצאים בצימצומים, ואף הפסיקו להפעיל את המעבדה בערב.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ארגון מקצועי יציל את המצב

    סמיטק מערכות, 23/11/05 22:32

    רק התאחדות של כל מעבדות הפיתוח וחנויות הצילום באיגוד
    כפי שנהוג במקצועות הטכנים חשמלאים, מוסכים וכדומה
    תוך קביעת תעריף לשעת עבודה
    ושמירה על רמה מקצועית
    ובמקביל פרסום משותף קניות מרוכזות מספקים ונותני שרות אחרים
    יכול להביא לשנוי ושיפור המצב
    כפי שעשו בתי המרקחת רשת שרם פארם
    הנותנת מענה לתחרות ולשנוי בענף התרופות תוך שמירה על עצמאות כלכלית ופעילות כיח' נפרדות
    בעלי עסקים המעונינים להצטרף
    ניתן לפנות למייל הרשום למעלה לידי איציק
    זו הדרך היחידה לשפר את עסקינו
    ולהחזיר את ההשקעות הכבדות ששילמנו על המכונות והמחשבים
    זיכרו רק שיתוף פעולה ישנהאת המצב

    הגב לתגובה זו

    • קרטליסטים - לא יעזור לכם כלום

      גוני, 26/11/05 11:30

      תלמדו להתנהל ביעילות ולשרוד בסביבה תחרותית או שתפסידו את המכנסיים. קרעתם את ציבור הלקוחות שנים רבות ועכשיו בסך הכל יש קצת איזון. מעניין שיש חברות שמרוויחות לא רע גם במחירים הנוכחיים בענף.

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך, אין מרויחים בענף

        ash, 27/11/05 20:39

        מי מרוויח?

        הגב לתגובה זו

    • אין ספק צודק אני בפנים (ל''ת)

      ash, 27/11/05 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מחיר התמונות מאד זול

    רפי, 23/11/05 19:24

    לכל בעלי החנויות סופכם יהיה דומה אם לא תעלו את מחיר התמונה ל-1.5ש''ח ולא תחשבו רק את מחיר הניר והכימכלים ללא עלויות נילוות כגון מחיר המכונה 150000$ עובד וכו''

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      ds, 23/11/05 23:03

      רפי, אתה כל כך צודק ,משום מה
      בעלי חנויות ישראלים אוהבים להפסיד
      אני בתחום כבר הרבה זמן,
      ונפילתה המצערת השבוע של מעבדה
      גדולה נוספת נובעת בין השאר מתימחור נמוך מדי ואולי גם מהשקעת יתר כל שבוע אנו שומעים על מעבדה-חנות צילום שנופלת או סוגרת.מה שמפתיע במיוחד בשנה אחרונה אנשים מדפיסים יותר הרבה יותר
      (מה לעשות אם זה לא על נייר אז לה לא צילוםזה נטול נשמה- וניר לא צריך חשמל)משום מה באירופה מקור היצור של רב ניירות הצילום קודאק פוגי ואף אגפא שמגיע לישראל
      מוכרים בממוצע תמונה 10-15 0.29 אירו (כ1.6ש''ח)בדרך כלל+ מעמ של 12 % עד15% וכך גם ב$ (כ1.5ש''ח)בארהב.
      האם הם יודעים לעשות חשבון טוב יותר או שרואי החשבון שלהם נותנים להם יעוץ איך להרוויח כסף ולא איך להתגלגל ,הגיע הזמן שבעלי החנוית-מעבדות יתאחדו וילמדו לתמחר ושחברות האם במיוחד אגפא אך גם קודאק באמצעות המעבדות המרכזיות שלהם ואתרי אינטרנט יפסיקולדרדר את המחירים למטה וגלגל עיינים למעלה, מצד אחד למכור מכונות יקרות נייר וכמקליםו ולוקשים
      לדפוק את הלקוחות שלהם ''חנויות הצילום שלהם'' מוגש כחומר למחשבה
      ביחוד לבעלי מיני לאב אגפא דיגיטלי
      (אני לא היתי קונה כלום מחברה שקורעת אותי מצד אחד ודופקת אותי מצד שני, אז זזז... שלא יעבדו עליכם!)

      הגב לתגובה זו

      • הפסדים וסגירתם של חנויות הצילו

        איציק בעל חנות, 24/11/05 15:04

        מסכים עם כל מילה אבל יש לשאר שחנויות הצילום לא יעלו את מחירי התמונות ובטח לא ל 1.6 ש''ח משום שהחנויות נלחמות עם אתרי האינטרנט והחברות הגדולות כמו שציינתה לכן בעלי חנויות הצילום חסרות אונים ולא תהיינה הרבה בררות והרבה חנויות צילום תיסגרנה בשנה הקרובה כמו בשנה הנוכחיתץ

        הגב לתגובה זו

      • מה שאתה מציע זו עבירה פלילית

        דן, 26/11/05 11:25

        לכל דבר ועניין ונקראת בלשון החוק ''קרטל''.
        זו ההגדרה הרשמית של המושג ''תיאום מחירים''.
        וכן, אנשים יושבים וישבו בכלא על יצירת קרטל וגם איבדו את כול הונם בקנסות עתק. אז במקום לייבב על מחירים נמוכים של המתחרים שלך תלמד לנהל את העסק שלך ביעילות ובניצול הזדמנויות עסקיות שרק צריך לאסוף אותן מהריצפה.
        אתה לא מסוגל לעמוד בתחרות ?
        זבש''כ. יש לא מעט בתחום שלך שדווקא פורחים עקב המעבר לדיגטלי ואפילו מרוויחים לא רע גם בחצי שקל לתמונה.

        הגב לתגובה זו

        • גם למכור במחירי הצף זו עבירה

          ds, 26/11/05 22:10

          מחירי התמונות כפי שנמכרות על ידי מעבדות החברה פושטת הרגל ומתחרתה הגודולה דלתא קודק וכו'
          הנם מחירי הצף וזה עד כמה שידוע אינו חוקי ברב העולם( גם האמריקאים מגינים על תוצרתם מפני יבוא שנעשה בהצף)
          האם עו''ד היו עומדים מנגד וא קופצים ללשכת עוה''ד אם היתה קמה פירמה שמציפה את השוק במחירי הצף על מתן שרותים משפטיים מסחרים אה ידידי המלומד ,
          קרוב לודאי ש הייתם נעמדים על הרגליים האחוריות.
          אז אל תבלבל לנו את המוח
          יש קרטל וזה לא החנויות הקטנות זה
          כנראה החברות הגדולות וקרוב לוודאי שאינך יודע על מה אתה מדבר
          בעינין אלו שנדמה לך שהם פורחים(הדשא של השכן נראה ירוק יותר)
          מי שיפרח זה אתה ורעיך שה''חכמים'' שמוכרים בזול זה את שותי ההגנה המשפטית מפני חס וחלילה הנושים שלהם כי הסוחרים הישראלים אינם חכמים יותרמהסוחרים האמריקאים והאיופאים .(השמרו מפני ר''ע- רופאים ועורכי דין)

          הגב לתגובה זו

        • אין לך מושג ,חצי שקל זה הפסד

          ash, 27/11/05 15:30

          נמצאים בשוק מספר חנויות ''חדשות''שמשכו את השוק אפילו ל 40 אגורות, הם מפסידים, יש בשוק הלבנות ששם אף אחד לא בודק, עלות מינילאב, נייר כימיקלים, שכירות ועבודה טובה של מדפיס מגיעה לעלות שלא שווה לעבוד.

          הגב לתגובה זו

    • סוף מר לחנויות הצילום

      איציק, 24/11/05 14:50

      לעלות את מחיר התמונה ביחס ריאלי למחירי המינילאבים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב מאוד.....

    מוטי בר-גיל, 23/11/05 17:18

    זה תהליך טבעי במחזור חיים של מוצר הטכנולוגיה הזו תיעלם ואנו נקבל טכנולוגיה עדיפה

    הגב לתגובה זו

    • טכנולוגיה עדיפה! נוחה אולי?

      ds, 23/11/05 21:58

      בינתתיים אתם חובבים יקרים
      וגם מקצועיים,משמשים שפני ניסיון ופרה חולבת ליצרני המצלמות האלקטרוניקה ותוכנה.
      כאשר האמת עדיין נמצאת בנגטיב ולא לזמן קצר כלך כמו שמנסים להספיד אותה
      שאלו צלמי חתונות מנוסים ומקצועיים
      חלק לא מבוטל חזר!!! לנגטיב כי הבין כי אדובי ( פוטושופ) לא משלמים להם משכות עבור תיקוני הצבע החובנים של החיישנים ה''מופלאים''

      הגב לתגובה זו

      • פילם עדיף, אבל

        אסי, 28/11/05 12:58

        אין ספק שפילים עדיף, אך היום ברמות מסויימות הצילום הדיגיטלי מספק את הסחורה ברמה גבוהה מאוד. הרבה מאוד מהצלמים הבכירים בענף עברו למצלמות הבכירות של ניקון וקנון והתוצאות מצויינות. גם כמות העיבודים ירדו ויש רמה גבוהה מאוד בצילום הדגיטלי

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לגרמנים יש הרבה כסף (ל''ת)

    לא נורא, 23/11/05 15:34

    הגב לתגובה זו