• 27.

    מה אם שיטה דיפרנציאלית?

    dr650, 21/11/05 11:10

    לדעתי רוב התאונות נגרמות עקב רוכבי קטנועים שלהרבה מהם לא הייתי נותן להתקרב לדו גלגלי, וממתי משלמים 2600 ש''ח - זהו ממוצע לא מייצג של 1700 ,3600,3200 ש''ח (חובה של 50 סמ''ק,50-250 סמ''ק,מעל 250 סמ''ק) ודבר יחידי שהוא מייצג שיש הרבה קטנועים בנפח 50 סמ''ק שאליהם נוהגים הרבה חבריה שלא יודעים לנהוג ועל כל נפילה שלהם תובעים את הביטוח. למה אנחנו אופנוענים צריכים לממן אותם?
    אם היו עושים שיטה דיפרנציאלית שמתחשבת בדרגת סיכון של אותה קטגוריה (כתלות בסטטיסטיקה) ובכמות התאונות של אותו נהג אז היינו משלמים פחות אך בשביל זה צריכים שכל ורצון טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוגשה פניה למפקח על הביטוח

    עמית, 21/11/05 07:26

    ברוח תגובה 21

    נפיץ את תשובתו מיד כשתתקבל

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא נעשה ביטוח! או נילך לגנוב.. (ל''ת)

    DR 350, 21/11/05 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שטויבר - כנס והגב בבקשה!

    חבר שלך מהיסודי, 21/11/05 03:36

    אם אתה באמת שוחר טוב, קודם כל קדם את עניין המחיר הדיפרנציאלי.
    אחר כך, תבדוק טוב טוב את הנתונים שלך לאור תגובה 21.
    הפעם לא נעבור על זה בשתיקה.
    יש לנו סיכוי מצויין בבג''ץ. הממונה על ההגבלים לא יוכל להסביר למה למכוניות יש מחיר שנגזר מהוותק והעדר התביעות ולדו''גים לא.
    אנחנו גם נוכיח בקלות כי רוב התאונות נגרמות באשמת הרכבים.
    אז לפני שאתה מתפשל, תשקול שוב.
    אולי התאונות שנגרמות לנו הן יותר קשות, אבל בכך אנחנו לא שונים במאום מהולכי הרגל ורוכבי האופניים. למה שבאותה הזדמנות לא תרד גם עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אוחחח בכלל לא הגזימו

    יוגי, 21/11/05 01:20

    גם ככה הביטוח עולה לי עכשיו שליש מהאופנוע אז להגדיל את זה עוד יותר ? אחח הנוכלים האלה ...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שערוריה!

    כת נוען, 20/11/05 17:03

    מר שטאובר היקר!
    לפי הידוע נעים על כבישי ישראל כ 78000 כלים דו-גלגליים, כאשר ידוע גם כי מתוכם כ 18000 נוסעים ללא ביטוח!!
    ולמרבה הצער, אותם אלו שנוהגים ללא ביטוח הוא צעירים וסטודנטים שאין באפשרותם לשלם סכומי עתק עבור ביטוח.
    אם תוכפל אגרת הביטוח - תוכפל כמות הרוכבים ללא ביטוח!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הנתונים שקריים, אין עליה בתאונ

    עמית, 20/11/05 16:33

    לפי נתונים עדכניים באתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
    (שימו לב כי בין השנים 2003 ו 2004 חלה עליה במספר האופנועים ואעפ''כ:)

    אופנועים בנפח 50-250
    מספר התאונות ב 2003: 940
    מספר התאונות ב 2004: 924
    מספר התאונות הקטלניות ב2003: 8
    מספר התאונות הקטלניות ב2004: 7
    שורה תחתונה: שיפור

    אופנועים בנפח 250-500
    מספר התאונות ב 2003: 313
    מספר התאונות ב 2004: 315
    מספר התאונות הקטלניות ב2003: 8
    מספר התאונות הקטלניות ב2004: 9
    שורה תחתונה: כמעט ללא שינוי

    אופנועים בנפח 501 ומעלה
    מספר התאונות ב 2003: 213
    מספר התאונות ב 2004: 194
    מספר התאונות הקטלניות ב2003: 16
    מספר התאונות הקטלניות ב2004: 11
    שורה תחתונה: שיפור

    איך נתונים אלו מתיישבים עם טענת שטאובר בדבר עליה של 55% בהרוגים? האם שטראובר משקר ביודעין או שמא נתוני הלמ''ס שגויים?

    מעריב: נראה אותכם יורדים לפשר התעלומה, ואולי אגב כך מגנים על קהילת האופנוענים והקטנוענים (שרבים ביניהם מקבלי שכר מינימום), מפני עושק חברות הביטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא יקרה אם לא ניתן זה לקרות

    jones123, 20/11/05 16:15

    חברים זמן רב מדי לא עשינו כלום בנושא,
    דיבורים לא עוזרים והגיע הזמן לתאגד.
    שנים רבות מדי חברות הביטוח תופסות אותו בביצים(סליחה)רק בגלל שדו''ג(בין אם זה קטנוע או אופנוע)זו דרך החיים שלנו והגיע הזמן לעשות משהו בעניין.

    חשבו לרגע מה נוכל לעשות ביחד ,ביחד זו היא מילת המפתח.

    חברות הביטוח טוענות להפסדים אז בואו ונגרום להם לעוד ,אחת האפשרויות היא לבטל את הביטוח לזמן קצר(שבועיים -חודש ואולי אפילו יותר)ההפסדים המצטברים יכולים לעלות על ההפסדים שהם טוענים להם,וגם אם לא העומס שיגרם להם כתוצאה(ביטול הביטוח, החזרת כספים ועוד) מזה יהיה גדול מעוד בקיצור כאב ראש לא קטן.

    חישבו על זה אין לנו מה להפסיד את הכסף אנחנו מפסידים כבר עכשיו ואם הם יצליחו לעלות את הביטוחים אז גם לסוע על אופנוע יהיה לא אפשרי(אלה אם אתה עשיר).

    הגיע הזמן ללמד אותם: הכוח להמונים!!!!(בפעם הבאה שאת יוצאים לכביש תסתכלו כמה דו''ג ישנם ותגידו אם אלה אינם המונים)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ניסע בלי ביטוח...

    er5, 20/11/05 16:08

    זה מה שקורה ויחמיר עוד יותר,
    אנשים פשוט לא יבטחו ויקחו את הסיכון .
    אני בדיוק שילמתי 3500 ש''ח עבור התענוג להיות נרדף

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צריך להמשיך במגמה הזו

    אקטואר, 20/11/05 15:56

    מניתוח תאונות ידוע כי מכוניות יקרות בטוחות יותר .כמו כן, התאונות הקטלניות נגרמות באופן דיספרופוציונלי ע''י משאיות ואופנועים.
    צריך שהציבור התמים יהיה מוגן וישלם ע''פ גורם הסיכון אותו הוא מהווה.
    רק בהעדר סבסוד צולב ירגישו הגורמים המסוכנים את הסכנה שהם גורמים לכלל הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ה- פ - ג - נ - ה

    רוכב שנמאס לו, 20/11/05 15:35

    לא רק לא להעלות, אלא להוריד! הכרזתם מלחמה על ציבור שלם!

    אין פשרות

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני מרגיש נרדף.....קשה לעכל

    LIQUIDSPICE, 20/11/05 14:41

    אני בהלם מוחלט.....לאן הגענו???

    מצד שני אני רואה לאן הגענו בהרבה תחומים במדינה וזה רק אחד מהם....


    בבקשה,

    אל תורידו אותי על 4.....

    אלעד.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סחטנים מושחתים ומתועבים

    DR650, 20/11/05 14:12

    נתחיל לרכב על קוקינט חשמלי ולרכב באופניים לעולם לא ניכנע לשיטות של הסחטנים והמושחתים בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ארץ אוכלת יושביה...

    R-o-i, 20/11/05 13:53

    ביום שזה יקרה...
    אני רץ להוציא רשיון לרכב.

    כיום אני אוגר כל אגורה בשביל לקנות איזה R חדש.
    מתנזר מהחיים בשביל לא לבזבז כסף, ולהגיע למטרה שלי במהרה...

    זה שג'יקסר עולה 134K - הפנמתי...
    זה שרוצחים אותנו על הכביש - הפנמתי.

    אבל עכשיו ?

    המחירים האלה מטורפים!!!

    אם עד עכשיו שילמתי על מקיף + חובה לבנדיט 1200 כ 8K

    זה עוד יעלה ?

    שוב פעם העשירים מרוויחים...


    בימרים להמונים.


    רועי

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שוד לאור יום

    בן, 20/11/05 13:31

    במצב כזה אפסיק לשלם חד וחלק.
    עברתי משטח לכביש התחלתי לשלם אחזור לשטח ולא אשלם ואם יקרה לי משהו אז לא נורא נמצא תירוץ כמו כולם ונחלוב את הביטוח

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצעה מצויינת! הגיע הזמן שפראי

    חושחש הנחש, 20/11/05 13:17

    האדם שנוהגים על הטוסטוסים (בעיקר שליחים) שחותכים אותך מימין ומשמאל , נצמדים אליך בנתיבים ונוסעים באורות כתום-אדום יתנו את הדין על התנהגותם המופרעת!

    הגב לתגובה זו

    • אז אפשר להוריד את המכוניות גם?

      אופיר, 20/11/05 15:20

      או שלהם בעצם מותר לעבור באדום, לנהוג כמו חיות ולהרוג אנשים על ימין ועל שמאל.

      אולי בעצם גם אפשר להוריד שוטרים מהכביש, היות וגם הם נוהגים כמו קבוצת בבונים מיוחמים, ולא רק כשבתפקיד.
      כי הרי מי יאמר להם משהו אם הם חותכים את התנועה, עוברים באור אדום ונוסעים נגד כיוון התנועה?
      הכי זה שוטר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב-100 אחוז!

        ידין, 20/11/05 22:08

        לא מספיק שהמחיר העכשוי שוחט את הכיס הם רוצים להכפיל אותו?
        והבחור דיבר על החותכים וכדומה, נכון המון שליחים בגיל טיפשעשרה שרוצים להגיע כמה שיותר מהר אבל מה הם קשורים לרוכבי הדו''ג? - ולא הם אלה שבגללם עולה מחירי הביטוח.
        זה כמו שתיקח את כל אלה שחותכים בכביש ותכליל את כל נהגי הפחיות, רובם סתומים ורוב הטעויות הם שלהם אבל מה לעשות שרמת הסיכון לפגיעה היא גבוה יותר עבור רוכבי הדו''ג

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה חלק מהתרגיל...

    ZX, 20/11/05 12:53

    פשוט לא רוצים להוריד מחירים אז טוענים שיש להעלות - אח''כ מתפשרים על הסטטוס קוו ונשארים באותו מחיר - שהוא גבוה מאוד !!
    כמו ששכד - אתם לא מכירים את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הצעה מסוכנת ומיותרת

    קטנוען, 20/11/05 12:49

    עידוד השימוש ברכב דו-גלגלי הוא אינטרס לאומי, נוכח העומס הבלתי אפשרי בכבישי ארצנו ובעיקר בערים הגדולות.
    כמובן שהכי טוב היה לעודד שימוש באופנים, אך בישראל רדופת הדאווין זו אינה הצעה מעשית, ובפרט שמזג האוויר לא תמיד מתאים (ואני מדבר על הקיץ, לא על החורף...).
    שילוב של תחבורה ציבורית בין-עירונית יעילה ושל חניון דו-גלגלגי קרוב לתחנה היה משאיר הרבה כלי רכב מחוץ לעיר.
    בתור מישהו בוגר ואחראי שמשתמש בקטנוע בתבונה ובהיקף מוגבל אני חושב שהטלת מס מוגזם שכזה, שגובהו יותר משווי הקטנוע שלי כולו, היא שערוריה.
    תאונות נגרמות ע''י שני סוגים של רוכבים: שליחים, המגמאים אלפי ק''מ בחודש ולהוטים להגיע לעוד לקוח, ובעלי האופנועים הכבדים המסכנים את חייהם בנהיגה במהירות מטורפת.
    משתמשים שפויים כמוני, לא רק שאינם מעורבים כמעט בתאונות, אלא גם תורמים להפחתת העומס בכסישים - ובכך להגברת הבטיחות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש להרים את הכפפה- הפגנה

    רוכב, 20/11/05 12:46

    ולהוריד את מחירי הביטוח!!
    3800 ש''ח ביטוח חובה למעל 50 סמ''ק, זה פסיכוטי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא נצביע לכם בבחירות(ןאנחנו רב

    רוני, 20/11/05 12:35

    ים)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא רק שאסור להעלות את המחירים

    רוכב דו''ג, 20/11/05 12:33

    יש להוריד אותם בחצי.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה עוד

    גדי, 20/11/05 12:32

    נו באמת מה עוד דורשים מרוכבי האופנועים גם כך תעריפי הביטוח מרקיעים לשמים וחלק גדול מרוכבי הדו גלגלים לא עושה ביטוח בכלל אז עכשיו תבוא הפצצה החדשה ואז בכלל תהיה חגיגה הגיע הזמן שמנהל ובעלי הפול ימצאו פרה אחרת לחלוב אותה וירדו קצת מרוכבי הדו גלגלים למינהם

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הטוסטוס שלי שווה 2500 שח

    תכנסו ותקראו, 20/11/05 12:26

    (הקסגון שנת 96).
    עם 0 תאונות ב15 שנות נהיגה, למה אני צריך לשלם מחיר מטורף על חוסר הרצון שלי להיות נטל נוסף על עומס התחבורה?
    במקום לעודד מעבר לקטנועים, ולהקטין את העומס, (ומכאן שזה יקטין גם את התאונות)....
    מטורפים הגזמתם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתם לא נורמלים....

    עמר, 20/11/05 12:24

    נראה לכם שיש לנו את הכסף לשלם?? 5000 ש''ח??
    אין מצב.מעדיף לחזור לאוטובוס.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כבר מזמן הוכיחו שמי שאשם

    אופנוען, 20/11/05 12:12

    בתאונות זה לא נהגי האופנועים .
    נהגי האופנועים הם אנשים זהירים ולא צריך להעניש אותם סתם .צריכים להכביד את המס על הרכבים שהם הם האשמים האמיתיים בתאונות.

    הגב לתגובה זו

    • בדיחה טובה! מאיפה היא? בזוקה? (ל''ת)

      פיסטוק, 20/11/05 13:18

      הגב לתגובה זו

      • מתוך דו''חות של תאונות.

        אופיר, 20/11/05 15:22

        מר, פיסטוק חלבי היקר, שכנראה חושש להראות את פניו תחת מסיכת הטמטום.

        מעבר לכך, אם היה לך משהו חכם לומר בנדון, אני מציע שתכתוב אותו ולא סתם איזה כותרת של ילד אוטיסט בן 3.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אין גבול!!! גנבים!!! (ל''ת)

    לאסובלאתכם, 20/11/05 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצעה מטומטמת!

    שרון, 20/11/05 11:36

    במקום לעודד נסיעה על רכב דו גלגלי, כדי להקל על הפקקיםולהפחית את זיהום האוויר, אנחנו נאלצים לשלם את המחיר על ניהול כושל של הפול. גם התעריך היום הוא שערורייתי. נראה מי המועמד לבחירות שייקח על עצמו להוביל את המאבק.

    הגב לתגובה זו