זה זמן רב מתלוננים בבתי המלון באילת על מחירים גבוהים, בשנת 2004 עלו המחירים לבתי המלון בכ-30 אחוז עקב שינוי שיטת חישוב התעו''ז (תעריף עומס וזמן) למרות כל הפניות של בתי המלון היו בחברת החשמל אטומים לבקשותיהם ואפילו להגמיש את תנאי התשלום לא היו מוכנים לשמוע (שוטף +30) וזאת בנוסף להתנהגותו האגרסיבית ודיבורו הבוטה של מנהל הגביה באילת שלא מגלה שום התחשבות ומאיים בניתוק החשמל כל אימת שיש חריגה קטנה ממועד התשלום,
לגבי ההתחברות לחברת החשמל הירדנית בעקבה. הרי שבזמן שנחתמו הסכמי השלום עם ירדן הוסכם לחבר את רשתות החשמל של שתי המדינות ואף חברת החשמל הישראלית הקימה קו מתח גבוה למעבר הגבול רבין (ערבה) עם חדר טרנפורמציה וכל שנותר הוא שחברת החשמל הירדנית תתחבר לחדר הטרנפורמציה הנ''ל ולספק חשמל לרשת הישראלית.
הפחד הגדול של חברת החשמל הישראלית הוא לאבד את הלקוחות הגדולים שלה (בתי המלון , צה''ל, מקורות ומפעלים גדולים וכו') שמהווים כ-2 אחוז מלקוחותיה אך מכניסים כ-70 אחוז מהכספים לחברת החשמל לכן יש ללחוץ במקום זה שמהווה את הבטן הרכה של חברת החשמל, מאחר שבשבוע שעבר פורסם ע''י הרשות לשרותים ציבוריים חשמל כי יצרנים פרטיים יכולים להתקשר ישירות ללקוחות דרך הרשת הקיימת של חח''י תוך תשלום של היצרן הפרטי לחח''י עבור השימוש ברשת החשמל ומחייב את חברת החשמל הישראלית לגבות את היצרנים הפרטיים בעת תקלה או מחסור באספקת החשמל.
כך שלא יהלכו אימים על הציבור ויפחידו אותו בנתונים לא נכונים.
ההתחסדות של חברת החשמל כאילו היא לא צד בקביעת התעריף היא במקרה הטוב היתממות, מחלקה שלימה מטעם חברת החשמל עובדת מול הרשות לשירותים ציבוריים חשמל ומתמקחת איתה על כל אגורה,
בזמנו הוכח בבזק כי כניסת מתחרים מוזילה מיידית את המחירים (ראו מחירי השיחות לחו''ל)
כל הנתונים הללו ואחרים הגיעו אלי מעבודתי כיועץ חשמל של אחד מבתי המלון באילת ומהכרותי האישית של עובדים בחברת חשמל באילת שנעזרתי בהם בעבודתי השוטפת.
הגב לתגובה זו