• 56.

    תתרום לעניים יה מנוול קמצן -לאן יילך הכסף (ל''ת)

    דוד, 17/05/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולי יש לו ראש כלכלי אבל

    יזם, 09/10/05 21:05

    בן אדם הוא לא....ממיליארדר כזה הייתי מצפה לקצת יותר צניעות וקצת פחות ראוותנות. רואים שמה שמניע אותו זה האגו הענק שלו ולא הרצון לתרום למשק.
    מה, לא כולם יודעים שאתה שולט בחצי מדינה? עוד שניה אני מזיל דמעה מרוב רחמים...
    חוץ מזה, הרגולטורים שגו מלכתחילה שנתנו לבנקים לתת לפישמן כלכך הרבה אשראי ונתנו לו להגיע לשליטה באחוזים כל כך גבוהים מהכלכלה. במימדים כאלה הכלכלה הישראלית קטנה עליו וברור שאי אפשר לתת לו עוד צמיחה מונופוליסטית. זה אלף בית של שוק תחרותי...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שתהיה בריא

    עובד אצלו, 09/10/05 11:31

    עזוב אותך מהקנאים הלוואי שתחזור בך ותשקיע שוב בארץ אתה דוגמא לראש טוב כלכלה נכונה כל השאר שטויות צריך רק ללמוד ממך מסקנה אחת יש כבר ניתן לעשות כסף גם בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    500000

    יודע דבר, 09/10/05 08:46

    תגיד לי מר פישמן באיזה מדינה יכול לעשות סניף אחד שלך לעשות חצי מליון שקל פדיון ביום אחד ובתור הוקרה אתה קונה לעובדים(אולי עבדים) פיצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הה גדול ממש גדול




    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עובד שלו

    יצאק, 09/10/05 08:16

    אני עובד שלו הבחור ידע לנצל היטב את המיתון קיבל לעבודה אנשים עם מוטיבציה בשכר מנימומ (שכר מנימום 19 ש''ח לשעה ) עוד נתן להם הרגשה שהוא ושהוא עושה להם טובה (מה שהיה נכון עד לפני זמן לא רב)
    שכשיו כשהמשק מתחיל להישתנות והוא יודע שבקרוב לא יהיו עובדים זולים בישראל והוא יצטרך לשלם שכר הולם אז הוא בורח למזרח אירופה שם המשכורת היא עדין 100$ לחודש
    מה עם הנדימן איך עושים תרגיל עם חברה אחת כושלת וקונים חברה מצליחה מעבירים את ההפסדים ומשלמים מס הכנסה 0
    בתור חקלאי מר פישמן ידוע לך שגידולים שמתאים לגדל אותם בישראל לא תמיד מתאימים לארצות אחרות תחשוב על זה (ראה מיקרה ניסים גאון)
    בקצור שוחט את הפרה הזקנה מוכר את הבשר שלה ומחפש פרה חדשה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צריך להעמיק כדי להבין איך אדם

    המכללה החברתית, 09/10/05 07:48

    אחד יכול לשלוט במיליארדים

    החברה והשוק אינם מתנהלים על פי ''כח טבע'', אלא מתוכננים ומווסתים

    רבים טוענים שהשליטה של פישמן כללה תקשורת ירודה, אשראי מפוקפק על חשבון כולנו והתנהלות גחמנית (לעזוב את הארץ בגלל שמוסדות הרגולציה הקבועים בחוק חושבים שאתה מונופול זאת רק דוגמה)

    אם תבדקו לאן רצים כל אותם עשירי ישראל הנמלטים מהבירוקרטיה, וודאי לא תופתעו לדעת שלא בדיוק למדינות מתוקנות, רובם מעבירים עסקים לבלקן ושאר מדינות על סף העולם השלישי, בהן בירוקרטים קלים להשגה, ואוכלוסייה חלשה עוד יותר מבישראל שאפשר לעשות בה כרצונם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל המשמיצים למינהם תנסו

    בונזו, 08/10/05 16:21

    להוצא היתר בנייה בועדות לבניין
    ערים לבניין כלשהו
    תפנו למינהל ע''מ לקבל שרות מינימלי
    תפנו למשרד השיכון לקבל משהו שמגיע לכם כמשקיעים ואז תבינו על מה אדון פישמן מדבר
    אני לא רוצה להגיד שהכל חרא אבל
    בכל מה שקשור בפקידים הרשעים
    ורעי הלב הוא צודק במאה אחוז
    אני כבר התיאשתי מהם
    שנה טובה לכולם

    הגב לתגובה זו

    • מס' 50- מסכימה עם מה שכתבת

      נעמה, 09/10/05 14:10

      כנראה באמת שהפקידים כאן הם רשעים וקנאים(אין להם כל כך הרבה
      כסף) ואז הם מתנכלים לפישמן.
      יתכן ולא היתה לו ברירה. אני מסכימה
      עם צעדיו, עפ''י שאני דואגת שיהיה
      בעם ישראל פרנסה לאנשים, כי משקיעים כמוהו נותנים עבודה לעם.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תלמד מפליקס זנדמן

    פויה, 08/10/05 14:54

    מייסד חברת וישיי יהודי ניצול שואה שדווקא כן מביא עסקים לישראל.
    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אל תירק לבאר ששתיתה ממנה (ל''ת)

    אחמד, 07/10/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מעניין,איפה הוא היה רוצה להקבר (ל''ת)

    דוד, 07/10/05 10:06

    הגב לתגובה זו

    • מבחינתי ליד ביבי בביבים (ל''ת)

      זה נבלה, 08/10/05 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לך,לך תתחנק עם כספיך ותקבר שם (ל''ת)

    דוד, 07/10/05 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תחזיר לי את הכסף שהשקעתי ברוני

    תפוז, 06/10/05 21:08

    בגיל 16 את כל חסכונותי שמיתי אצל הבכין הזה נשארו רק נירות , השקעתי ? מי השקיע ? אפילו גרוש אחד לא שכנעת את החברים שלך בבנקים עוד פעם להלוות לך כסף שלי בריבית נמוכה לקנות נכסים פושטי רגל מהמדינה ,לך לך תשקיע בחול עדיף שם אולי תקבל דולר אחד באשראי לא בטוח ?? לא נעלבים אין בעיה לך תשקיע איפה שאתה רוצה רק תחזיר חובות

    הגב לתגובה זו

    • אדון נחמד

      יאיר, 30/12/05 17:44

      אם היית טיפה יותר חכם או אחראי היית יודע שכלל ראשון בשוק ההון זה:''תדע לאן אתה נכנס''.
      דבר שמתבטא בזה שכדי לקבל תשואה גבוהה יש אלמנט של סיכון גבוהה. מי אתה שהוא יחזיר לך כסף. זה שהוא החזיר למישהו בכלל, זה בשם היותו איש מדהים עם ראייה רחבה.

      חומר למחשבה:
      '' הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם מה שבא בקלות באותה הקלות ייעלם''

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    סיוע בתאילנד

    דני לינקולן, 06/10/05 20:59

    סיוע בכל עניין בתאילנד
    danny770@walla.com

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שימותו הקנאים

    אבי, 06/10/05 17:19

    חי וזורם כמו חקלאי
    עושה עסקים כמו פלח
    מרגיש כמו ראש חמולה
    בעיקר בן אדם בן אדם אמיתי
    שיצליח ושימותו הקנאים

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      רוני, 10/10/05 09:33

      תמות אתה,אם זה מה שאתה מאחל לאנשים,אז זה מה שמגיע גם לך.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    Always were yahudonim like thi

    Baruch, 06/10/05 12:09

    This is unfortunate but every nation has this kind of small people. His achievements in certain area do not change anything. He is not one of us. If US government will do something to him, be careful to hurt him, not help. This is the only way to teach the traitors.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה נשמע לי כמו....

    קרן MORE, 06/10/05 11:21

    ''א ו י א ו י א ו י, אכלו לי, שתו לי!''

    פישמן ממונף עד מעל צווארו, מה שלא מונע ממנו לנסוע במכוניות יוקרה ולטוס במטוס פרטי. את המחיר משלמים אזרחים פשוטים שעמלות הבנקים המופרזות הנגבות מהם מממנות את הסיכונים שלקחו הבנקים במינוף.
    כתבה לקקנית וחד צדדית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    משקיע גדול אבל אדם קטן (ל''ת)

    גיא, 06/10/05 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פישמן החצוף

    אורן, 06/10/05 09:18

    אין גבול לחמדנות לתאווותנות ולגועל של עשירי ישראל: בוא נתחיל מזה שהוא למעשה מעולם לא עזב כי מרבית העסקים שלו הם עדיין פה.

    ואם נחזור קצת אחורה: במקום להתלונן ולקטר שיגיד תודה שהממשלה הפראיירית שלנו מכרה לו כל כך הרבה נכסי מדינה במחירי חיסול.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא שמענו שהתנדבת להחזיר כסף

    לנפגעי ''רונית'', 06/10/05 09:17

    יוסי ריגר אולי אתה זוכר אותו מאיפה
    שהוא ואולי מגיע לו חלק קטן מהעזרה
    שקיבלת מכמה מידידך בתק'ם או
    בבנקים אולי נשמע גם קצת על זה.
    ולך מר פרל המתחנן מזה עשורים
    לראיון הנשגב והמוגזם במלל כדאי
    לחשוב על כתבות יותר מאוזנות ואולי
    לפנות זמן לחקר כלכלי היסטורי,
    מדויק יותר אינפורמטיבית.תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחרי הנפילה ב-80 לך סלחו ועזרו

    את בלאס השוורצר, 06/10/05 08:37

    תן כבוד לגזברים הטיפשים בתק'ם
    וכמובן לידידך אריק רייכמן שעזרת
    לו לצאת מ''תנובה מרקט''(גרינברג),
    ואל תשחק את המסכן שנגזל.
    ואם אתה חושב שכולם או ילדים או
    לא יודעים או לא זוכרים תשכח מזה.
    חוץ מזה אם נורא בא לך תקנה את
    יס ותתחרה בכבלים,אבל אין סיכוי
    שתנסה להזיק לידיד כמו תשובה.
    כי פה לא מתחרים רק מחלקים העוגה

    הגב לתגובה זו

    • מילם לא יספיקו

      המבשר, 09/10/05 08:51

      הגיע הזמן למעשים

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד ''אשף'' בכיין של עסקי אויר

    רוני, 06/10/05 08:01

    שילך מפה,מה הוא תרם למדינה הזאת?ומה הוא תרם לחברה הישראלית?תמיד אני זוכר את השם שלו בהקשר של עסקי אויר ספקולציות ומניפולציות.המדינה הזאת נוראית בשבילו?אז שילך.וכל הצדקנים שאוהבים את בעלי ההון ויקפצו עכשיו להגנתו,פשוט תסתמו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזה טיפוס מגעיל, ממש נובוריש

    אזרח מודאג, 06/10/05 07:57

    מה הוא מתלונן הוא באמת כבר קצת גדול על המשק הישראלי - טבעי שיש יותר הזדמנויות בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הרקע לראיון שקוף

    האזרח קליין, 06/10/05 07:49

    הבנאדם מתוסכל ממיקומו 89 ברשימת 100 העשירים. ולכן הוא בא לספר שהמזומן ששוכב אצלו ברזרבה גדול מהסכום שכתבו בעיתון 1000 מליון ש''ח.

    והרי לכם קורטוב תמציתי לרקע שמביא את העשירים לרדוף בצורה כה אובססיבית אחרי הון שאותו הם כבר מזמן לא צריכים.

    פשוט קינאה ילדותית.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זעקת הקוזאק הנגזל... (ל''ת)

    noone, 06/10/05 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מפיש פישמן (ל''ת)

    האזרח קליין, 06/10/05 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פישמן סדר לפואד עבודה בחו''ל

    דון קישוט, 06/10/05 02:51

    בחייאת טובה אחרונה

    הגב לתגובה זו

    • גם לביבי ולימור ולאולמורט ושרו (ל''ת)

      עוזי, 07/10/05 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    20,000 מקומות עבודה!!!

    עוזי, 06/10/05 00:02

    עוד 10 כמוהו ולא הייתה בארץ אבטלה!

    הגב לתגובה זו

    • אילו שטויות (ל''ת)

      יניר, 06/10/05 09:16

      הגב לתגובה זו

    • לא היתה

      יצאק, 09/10/05 08:21

      לא היתה אבטלה נכון אבל הוי עוד 20000 עניים עם השכר שהוא משלם אפשר רק לשלם מיסים ולאכול בבית תמחוי

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אין ספק, זה כואב !

    חנן, 05/10/05 21:51

    פישמן הצליח,מה שכל אחד מאיתנו היה מ ת לעשות.

    וישמן,
    ויבעט !

    אין ספק, זה כואב !

    בעולם של פישמן,כאבים מסוג זה אף אחד לא סופר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איזה זקן פאתתי!

    דנה, 05/10/05 15:31

    מי מחכה לו בחו''ל? יש כ''כ ברבה אנשי עסקים , צעירים ומוכשרים .
    אני לא ממ שרואה משהו ביללות שלו, הוא עשה את הונו מהלאות נון-ריקרןס מבנקים בארץ, מה שלא ממ שהיה מסתדר לו בחו''ל

    הוא פשוט זקן ונשמע כל כך רע
    לא צריך טובות , תעשב עסקים איפא שאתה רוצה- את מי אתה מעניין ?

    הגב לתגובה זו

    • quieres verga? (ל''ת)

      alguno, 06/10/05 06:36

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא צודק. כולם צריכים לעזוב את

    ארתור דנט, 05/10/05 13:25

    המדינה הזבל הזאת. טוב שהוא התפכח והבין את מה שאנחנו אומרים כבר הרבה שנים ובגלל זה כולם קוראים לנו ערסים ויורדים.
    גם הצפרדעים בארה''ב יותר טובות לכם אף פעם לא יהיו צפרדעים שוות רק זבל שמוכרים לכם המקסיקאים ואתם קונים כי אתם ישראל מדינה של לוזרים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    וישמן (פישמן) ויבעט! (ל''ת)

    משה מ,,,, 05/10/05 13:17

    הגב לתגובה זו

    • מקום ראשון. (ל''ת)

      ב י נ - ג ו, 05/10/05 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    באותו היחס גם למיקרוסופט עושים

    ניר, 05/10/05 12:37

    את המוות
    גם מהם מונעים מלהתפשט בכל מחיר ........
    אז לא הכל זה מקנאה...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עלילות אליעזר פישמן

    בני, 05/10/05 12:25

    לפני מספר שנים הייתי מעורב בצורה כלשהי בעסקי אליעזר פישמן
    אני יכול לומר לכם שאין חיה כזאת בכל המשק הישראלי בכך שהבן אדם הזה חולש על חברות ענק אותן קנה כמעט אך ורק בהלוואות מהבנקים....גם אם יש לו הרבה מאוד נכסים וכסף כמו שהוא אומר בכתבה, הרי שהתחייבויותיו גדולות הרבה יותר....זה רק עניין של זמן (שנים מעטות) עד שמה שקרה לקרן רונית יקרה שוב, והבנקים (שרובם בבעלות המדינה שפישמן לא אוהב) שנתנו לו ביד רחבה לא יהיה להם מהיכן לגבות את החובות, פישמן כאמור לא יהיה בארץ, ומי שישלם את המחיר זה הציבור הרחב שאין לו ולא היה לו שום חלק ברווחים שעשה אליעזר פישמן....תחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    את האסון של הנגב לא נשכח זאת

    טרנר, 05/10/05 12:13

    אתה רק צורב מדי שבוע את האסון שאתה ממית על העיר בכל התחומים.
    לך עם אישתך חזרה לרמת השרון

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טרנר רוביק סימה בונפלד לכו ...

    באר-שבעי, 05/10/05 12:12

    לכו הביתה מושחתים. הרסתם את העיר...מילא הייתם מושחתיחם מועילים מילא אבל אתם לא תורמים ולא משנים. כמו שאמר פישמן אנחנו לא צריכים לממן לכם את אוזלת היד והבירוקרטיה באמצעות ארנונה יקרה...

    חכו ותראו אנחנו הציבור נפגוש אותכם בבחירות הקרובות.

    רוביק?
    לא יעזרו לך כל האס אם אסים והמכתבים...לעג לרש...
    אז מה אם אתה מתכתב...צבוע...
    תדאג לשנות לא לקשקש..

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טרנר לך הביתה חנקת את ב''ש

    באר-שבעי, 05/10/05 12:09

    אתה ואישתך יכולים ללכת להרוס מקום אחר. סימה נבון גם כן...עושה דברו...רוביק...עוד אחד שכל היום עסוק בלענות למכתבים ולשלוח SMS תתעוררו הרסתם את העיר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    Fishman is a legitimate busine

    Logical, 05/10/05 11:48

    and you should come out from under the curtain of hypocrisy.
    Buying people out of property does not mean that you become responsible for their actions. If you sold your property when you had zero equity in itthat's tough but you can not blame it on the person that’s buying from you.
    Fishman’s actions were legitimate. Any business man envies the analytical mind and instinct that Fishman has. He is correct when he says that the government clerks envy him. A lady making no more than 200,000 shekels a year is trying to regulate a giant. She is no match for him. What she should be doing is try let the market act freely. According to her boss until lately:” Free economy Free economy Free economy!!!! It is her job to remove delays and allow the market run free. But instead, she and other clerks from other branches of the government are looking at this tremendous growth at a rather personal manner. They can not even begin to grasp the mind set of a man like Fishman, yet somehow they feel a need to control him. I think that is disgusting and counter productive to the growth of the country. Yet somehow is the narrow straits of the Israeli politics such behavior is even reworded. Go figure.

    הגב לתגובה זו

    • You Are Full Of Shit

      Jack, 06/10/05 14:45

      אין לך מושג בכלכלה חופשית ואתה לא מבין את תפקיד הרגולטור

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אפשר להבין אותו

    אסף, 05/10/05 11:42

    תרבות הפקידים והרגולציה שבמחוזותינו אמורה לשרת את הציבור אבל למעשה מתוכננת כדי לתת כוח לפקידים עצמם. וזה בולט בעיקר בשוק התקשורת האלקטרונית. הכל זמני עד למכרז הבא בו הפקידים וחברי המועצה ידרשו את ליטרת הבשר שלהם. למה היה צריך 5 חברות כבלים? ולמה אח''כ 3? ולמה נותנים לחברת לווין בודדת להתחרות בהם? למה התחילו עם 3 זכייניות לערוץ 2? למה ירדו ל-2? ולמה הן מתחרות בזכיינית בודדת בערוץ 10? הכל הפוך, הכל מסורבל והעתיד לוטה בערפל. NBC לא צריכים אף פעם להביא את לוח השידורים שלהם לאישור של חבורת פקידים. ולא הם ולא CBS או ABC צריכים לדאוג כשהם משקיעים מיליונים שאולי יקחו להם את הזכיון עוד 10 שנים. צריך לעבור מזכיונות לרשיונות. המדינה תדאג לערוץ הבודד והכושל שברשותה, וחוקי השוק יעצבו את הערוצים הפרטיים הנוספים וממילא יעשו את זה הרבה יותר טוב בהרבה פחות כסף מהקופה הציבורית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מליארדרים בוכים כמו באי בית תמ

    לא להאמין ., 05/10/05 11:29

    מליארדרים בוכים כמו באי בית תמחוי .


    בושה וחרפה .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תרבות '' עושק העניים '' ?

    מדינה מחורבנת ., 05/10/05 11:26

    לאן התדרדרנו .

    לקחו לנו את המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אל תשכח.......

    נ, 05/10/05 11:22

    שאין לך ארץ אחרת ובמוקדם
    או במאוחר גם תדע זאת.....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איש חכם (ל''ת)

    דן, 05/10/05 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מחלת ילדות ירושה של מפאי

    @ בנצ-א @, 05/10/05 11:10

    מזכיר את פולניה שסוגרת עיניים בזמן אהבה
    כי לא יכולה לראות מישהו נהנה
    חשבתי שתופעות שאיפינו את תקופת מפאי בכלכלה עברו מעולמינו
    אם יצא מזה שישראלים ישקיעו בעולם
    וישלטו על כלכלה עולמית
    אז מעז יצא מתוק
    אם היה משקיע ב cnn במקום הסעודים
    למשל היה רווח נקי

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לבדוק מי מכר לו את מבני תעשיה (ל''ת)

    גנבים, 05/10/05 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להלאים את מה שגנב מהמדינה (ל''ת)

    תקשורת בזויה, 05/10/05 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    'פואד לא ענה לי'

    שאול, 05/10/05 02:46

    מסתבר כי האיש אינו עונה סידרתי,כשהוא לא ענה לי, נעזר אחרי זה בשקרים,בכדי לצאת טוב מהעניין.

    הגב לתגובה זו

    • אני מביט בפואד, שומע אותו וקשה

      אזרח, 05/10/05 11:01

      לי להאמין שהוא שר בישראל.
      בהמה.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה?

      סופרמן, 05/10/05 12:17

      פואד בקושי יודע קרוא, אתה רוצה גם כתוב?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אל תשכחו לרגע !!!

    מישקה, 04/10/05 20:13

    אומנם חברות הכבלים לא נתנו שירות מתקדם ובחרו להשאיר את עם ישראל אנלוגית לנצח , אבל (!!!!)
    הרגולטור ראה כיצד חברות הכבלים רוכשים תכנים עבור ערוצים 3 ו-4 ומייד לאחר מכן חייב אותן למסור את אותם ערוצים (יחד עם ערוצים 5 ו-6) במחיר מגוחך, ראה איך חברות הכבלים רישתו את כל הארץ בתשתית ואיפשר לחברת הלווין את התשתית במחיר של שקל ליום...
    לא איפשר תחרות הוגנת לחברת הכבלים ולכן אנחנו כמדינה איבדנו אדם ומשקיע (כמו אותם משקיעים זרים שאנחנו מייחלים להם) הפכנו למדינה שמייצאת משקיעים

    הגב לתגובה זו

    • בזמנו היה צריך לסייע ל''יס''

      צופה מצוי, 05/10/05 11:00

      להתרומם כדי ליצור בשוק תחרות וזה מה שנעשה.
      מבחינתי כצרכן, עשו את זה נכון, ואם פגעו בדרך קצת בפישמן אז מילא.
      חוצמזה צריך לראות מה יקרה לנוחי כשיגיע לגודל מסויים...

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה שפותחים שוק לתחרות

      סטודנט, 05/10/05 12:18

      בדיוק כמו שקורה עם בזק עכשיו בטלפון.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    פסטיבל ההון

    עיתונות ?, 04/10/05 14:01

    העיתונות הישראלית מתמסרת לפסטיבל ההון ? למה ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד לא היבנתי מה אנחנו מפסידים

    BBQ, 04/10/05 13:21

    לדוגמא:
    מר פישמן קנה את מבני תעשייה בגרושים, במקום שתינתן האפשרות לשוכרים לקנות את המבנים.
    כעת הוא גובה מהם דמי שכירות שמשפיעים קשות על הרווחיות (למשל אזור התעשייה באילת). בזמנו הרכישות הממונפות גרמו להעלאת הריבית לציבור.
    יש עוד הרבה דוגמאות כאלה.
    אז בבקשה, לך ותעבוד על אזרחי מדינות אחרות ותעשה קומבינות עם הממשלות שם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% סוף סוף אחד חכם! (ל''ת)

      אולה, 05/10/05 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פישמן כמשל

    שורץ מיכה, 04/10/05 10:09

    משה פרל כמו כל כתב כלכלי ממוצע בירכיו פקות לנוכח בעלי ממון, אני כמי שמכיר רבים שפישמן הפך למחוסרי כל יכול רק להתנחם בכך שאנשים מגלומנים כדוגמת פישמן לעולם לא יגיעו לסיפוקם ולעולם לא יהיו מאושרים ושמחים בחלקם, אם הייתי יכול לאחל לו לשנה החדשה דברים רעים יותר הייתי אומר לו שאין לי הנאה גדולה יותר מהעובדה שהוא בכיין עלוב כמו אחרון מבקרי בתי התמחוי.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, הקיבוצניק שונא את בעל

      עני מצוי, 05/10/05 10:54

      ההון שנאה עיוורת ומטורפת.
      מה יותר צפוי מזה?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דמעות תנין

    עודד ב, 04/10/05 01:46

    למען האמת הוא צודק . אחרי שבמשך שנים נתנו לו מתנות חינם על ידי קניה של רכוש ומפעלים בלי להביא ''כסף מהבית'' התעוררו כלבי השמירה לפתע ,החלו לנבוח ולהצר את צעדיו
    מה שאותי מסקרן הוא, מדוע הם נפלו עליו בעוד שטייקונים אחרים עושים בדיוק את אותו הדבר (ראו ערך בורוביצים) .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני שומע משהו...צליל חלש כזה..

    סטודנט, 03/10/05 21:26

    אה, נכון, זה הכינור הקטן ביותר בעולם!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחח (ל''ת)

      פליקס, 05/10/05 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יורק לבאר ממנה שתה

    דן, 03/10/05 21:11

    קצת צינעה לא תזיק. התעשרת במדינה ''הגרועה הזאת'' וזה מה שיש לך לספר לנו - תתביש

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אל תזילו דמעה

    ברוך, 03/10/05 18:52

    פישמן החליט נכון-אין לו מקום בארץ הטובה הזו.
    כשחזרתי מסיור בוקר בעת שירות מילואים, למדתי שקרן רונית, בה השקעתי את מעט חסכונותי, נפלה. גם אז לא היה מי שהזיל דמעה מלבדי...
    טוב שלא נותנים לו להתנפח מעבר לגבול המותר. אם יפול נשלם אנחנו את ההפסד כמו קורבנות רונית. אם בחו''ל יחייכו לו יותר מאשר כאן שיבושם לו.

    הגב לתגובה זו

    • ממתי למשקיעים בבורסה יש ביטוח? (ל''ת)

      ד, 04/10/05 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    השכירים יתקיפו העצמאים יבינו.. (ל''ת)

    שנה טובה, 03/10/05 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אדון פישמן אתה חוצפן ממדרגה רא

    eli, 03/10/05 14:08

    שונה
    לא מספיק שעשית כסף רב מאד בשנו ת התשעים בכבלים נתת תוכן עלוב כמוך
    וגבית 200 שקל בזמנו
    אתה לא מתבייש
    אני דווקה שמח שעזבת
    שתלך ולא תחזור גם

    הגב לתגובה זו

    • במקום לקשקש תקרא ותלמד....

      ניר, 03/10/05 15:17

      תאמין לי יש לכולם מה ללמוד מהאיש, בו נעזוב רגע את הכעס שלו על הממשל בצד, האיש נפל וקם נפל וקם כמו שאף אחד לא יכול להבין, אז תהיה ''הגיוני'' ותנסה להבין מה אתה יכול להרוויח מכתבה כזו.....
      יום טוב

      הגב לתגובה זו

      • שיפמן צודק!!! כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

        יעקב, 05/10/05 11:22

        הגב לתגובה זו

      • !!!!!!!פישמן , אתה ענק!!!!!!!! (ל''ת)

        שלומי, 05/10/05 12:59

        הגב לתגובה זו

    • קצת מזכיר לי ילד קטן......

      חיליק, 03/10/05 19:49

      שנפגע(לדעתו בלבד) ואז שברו את הכלים ומר פישמן לא משחק יותר.
      שכחת מאיפה קיבלת את המליונים שלך בלי להוציא אגורה שחוקה מהכיס.
      לפתע פתאום אתה רואה רק את עצמך.
      סליחה אני לא מרחם על ''מיסכנים שכמוך''

      הגב לתגובה זו