• 21.

    איפה איציק מרמלה?

    אדי, 13/09/05 21:42

    לא רואים עדכון מאיציק מרמלה.

    הגב לתגובה זו

    • איציק מרמלה מה נגמר בפגישה ? (ל''ת)

      אחד שמבין באמת, 14/09/05 06:25

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל לקוח שקונה דרך אתר מכירות

    צח, 13/09/05 02:38

    באינטרנט יכול לבטל את העסקה.הוא צריך להתקשר לחברת האשראי שלו, בדרך כלל הם גם מבקשים לקבל פקס שמתעד את המקרה שקרה.בכל מקרה, אותו יבואן בשם סקאל בורח עם הרווח, וחברת האשראי סופגת את ההפסד.אז חברת האשראי תובעת את סקאל, בתקווה לקבל ממנו את הכסף.קיצר, העולם מלא מניאקים, אז צריך להיזהר.

    הגב לתגובה זו

    • חברת האשראי מחזירה רק היתרה

      מיקי, 13/09/05 08:36

      חברת האשראי מחזירה רק את התשלומים שטרם נפרעו בפועל ואינה סופגת כל הפסד.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נטאקשן מתנערת מאחריות

    ש., 12/09/05 12:11

    פשוט לא יאומן מה שקורה עם נתי סקל. הונאה ורמאויות. כספי לקוחות נמצאים אצלם והסחורה לא מגיעה. גם לאחר ביטול העסקה לא רואים את הכסף. רק הבטחות ותירוצים ללא כיסוי.
    גם נטאקשן לא עושה כלום ולא לוקחת אחריות. לפחות וואלהשופס הבטיחו שיכסו את הפסדי הלקוחות.

    הגב לתגובה זו

    • בנטאקשן/נטוויז'ן אני לא נוגע

      קונה, 12/09/05 15:01

      בנטאקשן/נטוויז'ן/מסטופ אני כבר מזמן לא נוגע. בכולם (אותה חברה בעצם) כבר נכוותי. עושה רושם שבסיס העבודה שלהם שם זאת שיטת מצליח.

      הגב לתגובה זו

      • נטוויז'ן בשיטת מצליח

        חנן, 14/09/05 06:19

        כמה שזה נכון , הייתי מנוי שלהם בעבר , וכמה פעמים הם חייבו אותי על מוצרים שלא ביקשתי כמו עיתון יומי (סתם אימייל , ניוזלטר) , כמעט בכל חשבונית שלהם הם ניסו את שיטת מצליח. פשוט גנבים !!!!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מחכה למחשב כבר מיוני (ל''ת)

    י.ט, 12/09/05 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תעצרו לרגע ותחשבו!

    איציק, 12/09/05 11:02

    אוקיי, אני מוביל מהלך לעצירת כל ההיסחפות של כולם.

    דיברתי עם הבעל הבית כרגע(נתי), אני קניתי אצלו 8 מחשבים שעומדים ומחכים לי וכבר שילמתי עליהם.

    אני מחר נפגש איתו, ואראה בדיוק מה מצב העיניינים, הוא מבטיח לי שהוא לא יהיה חייב לאף אחד שקל וישלם כל מה שהוא חייב.

    הוא לא עומד לפשוט את הרגל, הם חברה גדולה ורצינית מידי בשביל זה, נכון הם נקלעו למצב שהסחורה שהייתה אמורה להגיע אליהם נתקעה, ואני אישית לא מקבל את זה כתירוץ, כי הם היו חייבים לפחות לתת שירות טלפוני יותר טוב, ולהסביר לכל לקוח , ותת מענה לגביי העיניין של העיכוב.

    אבל לדעתי באם נגרום אנחנו במו ידינו לקריסה של החברה, זהו לא פיתרון שיועיל לאף אחד, כי אנחנו עושים את זה כרגע, ואז האמת אולי לא יהיה לו לשלם לנו. ואנחנו עלולים לגרום לזה להיות קלאב מרקט מס' 2

    אני לא בא חלילה להצדיק אותם,
    אבל בואו נעצור לרגע וננסה לתת למהלך שאני מוביל להצליח.

    סך הכל אני האדם שנתי סקאל חייב לו הכי הרבה מחשבים! בסכום של כמעט 40.000 שקל.

    אני מחר נפגש איתו פנים מול פנים. ואני מבטיח לכם שנמצא פיתרון, כי הוא מבטיח לי שזה מה שהוא רוצה לעשות!

    אני לא אומר לכם לא לנסות לבטל את העיסקאות בכל דרך אפשרית, אבל בואו שניה נפסיק את ההמולה וננסה לתת לזה פיתרון.

    מחר הוא הבטיח להראות לי בדיוק מתי המחשבים אמורים להגיע, ולהסביר לי את סיבות העיכוב, ולקבל את כל הפרטים, תנו עוד צאנס יום אחד.

    כי במלחמות כל הצדדים מפסידים.


    איציק.

    הגב לתגובה זו

    • איציק, אתה באמת מאמין לו????

      ש., 12/09/05 12:53

      הרי אין קשר בין עיכוב במשלוח לבין זיכוי בגין עסקאות שבוטלו!!!!
      אני ביטלתי עיסקה והוא צריך להחזיר לי את הכסף שכבר שולם, ומתחמק להחזיר אותו בתירוצים שונים וכל פעם שקרים והבטחות.
      זה בטח לא קשור לעיכוב במשלוח!
      תפסיק להיות נאיבי

      הגב לתגובה זו

    • יש צדדים שירוויחו מהמלחמה

      אחד שבאמת מבין, 13/09/05 05:36

      המתחרים ירוויחו מנפילה מתוקשורת כזאת.
      אני מניח ש 8 המחשבים נרכשו בזול וכנראה במחיר לא סביר לעלותם.
      וכאן חל הכלל הבא : ''את החיסכון של הלקוחות שקיבלו את הסחורה ישלמו אילו שכבר לא יקבלו אותה''
      ומאחר והספקים של נתי והאתרים ששימשו כזירה להרפתקאה (אילו שידעו הבינו שאי אפשר למכור מתחת לעלות לחיות לנצח)גם להם יש נזקים כספיים שאותם ישלמו הלקוחות העתידיים (לא יגלגלו את ההוזלות לשוק כמו שקרה בכל נפילה גדולה בשחק המחשבים).
      לבי עליך כדאי שתבדוק מה אומר המשפט ''שעומדים ומחכים לי וכבר שילמתי עליהם'' אני בטוח שהחלק השני נכון ותקוה שבגלל ''חסי הציבור הטובים'' שאתה מארגן לו הוא ינסה לעשות ממך מודל של ''עמידה במילה''
      אבל לדעתי הוא מעבר לסכויי השיקום ואין לו גם יכולת של 40 אלף ש''ח.
      לסיום כאשר תברר את העין שים לב שיש מספר אפשריות בכרטיסי אשראי שם שימוש במספר של ספק אחר,נכיון דרך צד שלישי ואז הכסף הלך לכסות חובות אחרים וכדי לפרק את ''החבילה''הזאת יצתרכו פינצטה וזכוכית מגדלת.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברה של נוכלים גנבים... (ל''ת)

    אסף, 12/09/05 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתרי המ.פומביות בישראל-אחריות!

    נו, 12/09/05 07:19

    ב-EBAY ו-PAYPAL יש אחריות, כך שאם לא קיבלת את המוצר אתה מקבל כסף חזרה. לא ייתכן שוואלה שופס, נטאקשן ודומיו ישמשו רק משרד תיווך בין המוכר לקונה בלי לקחת אחריות. את הכסף משלמים לוואלה שופס ולא לנתי סקאל.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      קונה, 12/09/05 11:23

      א. חלק מהאתרים בארץ כן מציעים אחריות.
      ב. האחריות ב-ebay ובpaypal היא די מוגבלת, בתלות במוכר, אמצעי התשלום, קניית ביטוח ושאר ירקות. וגם בתנאים האופטמליים,אם עקבת אחרי כל החוקים וקנית ממוכר עדיף ואם לא רימו אותך כבר בעבר, אז לכל היותר יחזירו $500 ללא כיסוי הוצאות משלוח.

      הגב לתגובה זו

      • נטאקשון לא לוקחים שום אחריות (ל''ת)

        ארי, 12/09/05 12:54

        הגב לתגובה זו

    • walla shops דווקא כן לוקחים אח

      sagi, 12/09/05 12:23

      כל הכבוד להם. הם אתר מכירות שיש מה ללמוד ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    וחברת האשראי באמת מחזירה כסף?

    JaneLame, 12/09/05 07:16

    על הנייר זה אמור לקרות, השאלה שלי אם זה קורה בפועל ומישהו קיבל החזר עלות של מחשב לדוגמא, פריט שמחירו 3000 שקלים, כשהוא לא קיבל אותו?

    אם אני זוכרת נכון, יש איזשהו כלל לפיו בפשיטת רגל הנושים הם הראשונים לקבל כסף חזרה ורק אז, אם נשאר, גם הלקוחות. עד כמה זה נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זהירות !!! החברה בצרות צרורות

    מירי, 12/09/05 07:10

    ממידה פנימי החברה נקלעה לקשיים כלכליים ולא יכולה לעמוד בהתחייבות שלה. למי שקנה ויכול לעצור את התשלומים לעצור מייד, מי ששילם תשלום אחד אפשר להגיד ''הלך הכסף''. חברת האשראי תחזיר את הכסף רק אם נתי סאקל ישלח ביטול, מה שכנראה לא יקרה.

    הגב לתגובה זו

    • למירי

      אני, 12/09/05 09:40

      מאיפה לך ה'' מידע הפנימי'' למה סתם ללכלך??? תתביישי לך

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שוב פריירים מי שקונה מהאינטרנט

    ערן, 12/09/05 00:17

    לא לומדים שבישראל לא כדאי לקנות מהאינטרט. כל כמה זמן, שומעים על חברות שעושקות את הלקוחות ואתרי המכרזים ממש לא מעניין אותם מהלקוחות.
    הם רק רוצים לעשות כסף ממחזורים גדולים של מכירה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ.

      לקוח מקוון, 12/09/05 07:39

      מה האינטרנט קשורה לסיפור ? גם חנות ברחוב קורסת ומשאירה לקוחות בלי מוצרים. ומעבר לזה יש הרבה חנויות באינטרנט שנותנות לך את האפשרות לאסוף ואז לשלם במקום אז חאלס עם הטקסטים הקשקשניים האלה. מזל שאתה לא הולך לקנות חלב ישר מהפרה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    סתם הסחפות. תראו שתקבלו בסוף. (ל''ת)

    לקוח מרוצה, 11/09/05 21:32

    הגב לתגובה זו

    • שום היסחפות הכל אמת

      נעמה זהבי, 12/09/05 15:43

      אני הזמנתי מחשב עם עכבר. המחשב הגיע באיחור אחרי איומי ביטול עסקה ותביעה, העכבר לא הגיע. כעבור חודש כאשר הייתי בחופשה הם שלחו את זה בדואר ללא התראה מוקדמת, והחבילה הוחזרה אליהם מפני שלא יכולתי להגיע לקבל אותה. מאז כל נסיון שלי להשיג אותם בטלפון עלה בלהבות ולא קיבלתי את העכבר עד עצם היום הזה. והוא הוזמן במרץ. אל תגידו היסחפות

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נתי סקל

    ציון הראל, 11/09/05 21:00

    רכשתי ממנו לפני כשנה צג למחשב המחיר היה מצויין השירות היה מעולה . לפני מס' חדשים רכשתי מחשב ניידHP ושוב המחיר, השירות והאספקה היו מעולים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נתי סקאל

    א, 11/09/05 20:47

    היום שוחחתי עם נציג שירות מאתר מסויים שמכרו מחשבים של נתי סקאל
    הספק אכן נמצא בבעיית אספקה חמורה מאוד ואיפילו על סף פשיטת רגל
    פנו לחברת האשראי על מנת לבטל חיובים שעתידיים לרדת כדי להציל כסף שעדיין לא נלקח!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאוכזבת נתי סאקל

    מירב כהן, 11/09/05 20:27

    גם אני רכשתי מחשב מחברת P1000 שהיה אמור לספק מחשב תוך 21 יום ועבר חודש וחצי ללא מחשב. את חברת נתי סאקל כמעט בלתי ניתן להשיג ואת הכסף לא ניתן להשיב מבלי שחברת נתי סאקל מזכה בחברת האשראי. שורה תחתונה נשארתי בלי מחשב ובלי הכסף, אני תובעת אותם !!!! חברת P1000 מגיבה באי אחריות ומפילה את האשמה על נתי סאקל, ואת נתי סאקל אי אפשר להשיג.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אזהרה - נתי סאקל בפשיטת רגל

    עמית, 11/09/05 20:18

    החברה לא עונה לטלפונים ולא מספקת שרותים, ישנם שמועות שהחברה בפשיטת רגל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עסקה במסמך חסר...

    שאולי, 11/09/05 20:08

    דהיינו קנית באינטרנט ולא קיבלת המוצר.. קיבלת את הכסף מחברת האשראי בחזרה.
    אז למה להקים אתרי מחאה וכדו'.
    פשוט לשלוח פקס בו הצהרה שלא יתקבל המוצר וזהו הכסף חוזר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אלי, 12/09/05 13:03

      לא מחזירים חיובים שכבר שולמו. רק עוצרים את החיובים העתידיים בחברת האשראי.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לכל נפגעי נתי סקאל, הפתרון כאן

    יוני, 11/09/05 15:44

    גם אני הייתי בבעיה דומה וקיבלתי שני מספרי טלפון של נתי ושל ברק מהחברה והם עזרו לי המון, אז בבקשה

    נתי 0523310504

    ברק 0573371284

    הגב לתגובה זו

    • גם בטלפונים האלו לא עונים... (ל''ת)

      שירה, 12/09/05 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מנפגעי נתי סקל

    B.K., 11/09/05 14:39

    פשוט לא יאומן.
    כל הזמן אותם סיפורים.
    גם אני ''תקועה'' עם חיוב שלהם, ללא המחשב, ואי אפשר להשיג אותם בטלפון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש נורא (ל''ת)

    נתי, 11/09/05 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתר נפגעי נתי סקאל

    שגיא, 11/09/05 14:10

    http://natisakal.ginzburski.net/

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לינק לאתר המחאה

    סער גינזבורסקי, 11/09/05 13:55

    http://natisakal.ginzburski.net

    הגב לתגובה זו