• 90.

    לא נתנו לאימא שלי להתנתק וחייבו אותה!

    גיא קריץ, 11/03/10 14:16

    אימא שלי, בת 80 ניסתה לעמוד על זכותה להתנתק מ- HOT. לאחר שבוע שטרטרו אותי בטלפון (אני מייצג אותה) החלו לטרטר אותה. והמשיכו לחייב אותה. בינתיים אימא שדלי התחברה ל- YES שלקחה על עצמה את הניתוק. HOT התעלמה גם מהוראת הניתוק של YES (בניגוד לחוק) וחייבה את אמא שלי בחודש נוסף.
    פעמיים קבענו עם טכנאי שלהם לאיסוף הציוד ופעמיים הוא לא היגיע!
    כיצד מחזירים לאימא שלי את כספה?
    האים ניתן לקבל פיצויים על עוגמת הנפש?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חברת הוט מרמים

    אורי פלג, 27/07/07 03:23

    אסור לסמוך על חברת הוט וכמובן לדאוג שהכל יהיה מתועד בכתב, הם פשוט מרמים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    yes הרבה יותר גרועים

    ben, 04/01/06 10:40

    כלקוח לשעבר של yes אשר עבר לכבלים אני רואה את ההבדלים. יס מתנהגים כמו בריון, מחברים ומנתקים ערוצים וחבילות ללא כל הוראה של הלקוח, גובים גביית יתר מח-ן הלקוח, כאשר הלקוח מתלונןומבטל את הוראת התשלום הם מנתקים אותו ללא הודעה מוקדמת ושולחים לו מכתב על תביעה בגלל ''שהתנתק'' מהם לפני שתמה שנת המבצע. רוב הלקוחות גם משלמים את הקנס. ומי שלא משלם ונגרר מולם לביהמ''ש גם או שביהמ''ש יחליט שהוא צודק והוא לא משלם את הקנס או שביהמ''ש יחליט לקנוס את yes אבל בסכומים מגוכחים של כמה מאות שקלים. לכן יס ממשיכים בשיטת ההתעללות בלקוחות, ניתוקים ותביעות. הפתרון הוא לעבור להוט ולחתום על חוזה עם עו''ד צמוד או פשוט לקנות צלחת לווין פרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זה ידוע שהם גרועים - אבל נוכלים רק מתחלפים ופראיירים לא מתים

    גיא, 03/01/06 14:04

    כמוני - התחברתי לכבלים אחרי שידעתי מחברים שלי שחברת הכבלים בת''א היא מתחת לכל ביקורת בשרות , שזה ביננו אחד הדברים החשובים,

    הנה, אני ביקשתי לנתק את המנוי כשעברתי דירה , ולא רק שלא הסכימו לנתק לי, עוד אמרו שאני מחוייב לשנה,
    הסיפור נמשך כחודשיים תמימים,
    ועד היום הם עושים את הטריקים המלוכלכים האלה לאנשים,

    אנשים ! הישמרו מחברת הוט - היזהרו לא לחשוב אפילו להתחבר אליהם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הכי גרועים ביקום כולו

    ארז, 02/01/06 18:37

    שירות גרוע ביותר, לא ניתן אפילו להעלות על הדעת ולתפוס באילו רמות קשות השירות הוא גרוע.
    מפורסמים אלף ואחד טלפונים להקשרות, מתקשרים ומגיעים לאיזור אחר בארץ שלא מטפל בך, מעבירים אותך מאחד לאחד בלי להתריע מראש, יש עומס והמתנה של כ 20 דקות לפחות עד מענה ראשוני לשיחה, המתקין מאחר, התקשורת עם ספקי האינטרנט לקוייה, לא מאפשרים לך לדבר עם מנהל אחראי, הפקידה חצופה ולא דופקת חשבון לשפה בה היא משתמשת כלפי הלקוח - פשוט תוהו ובוהו וחושך על פני תהום! אל תתקרבו אפילו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הוט משתלמת

    חן, 02/01/06 00:37

    הכי משתלמת והתוכן מכפר על הבעיות השירות

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זה מה שעשיתי - כראיתי את הבלגן

    עדי, 30/12/05 08:46

    לשלוח בקשה לרשות השידור להפקיע בלעדות VOD מהם, ראה המכתב באתר חלם www.chelem.org.il

    http://www.chelem.org.il/modules.php?name=News&file=article&sid=8

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אז מה עושים במעריב עם התלונות ?

    חי, 22/12/05 16:40

    מדוע מעריב אינו יוצא בכתבה רחבה על השרות הגרוע ב הוט (לדוגמא השוואה של תלונות/שרות בין הוט ליס) . שימו לב כמה תלונות יש ...

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    המדור הכי טוב באינטרנט (ל''ת)

    אסף, 05/12/05 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ''קציני ביטחון'' של חברות הכבלים

    אורחת באתר, 03/12/05 23:15

    אם גם אליכם שלחו ''קציני ביטחון'' של חברת כבלים כלשהי - שרשרו תגובה - נראה כמה החוצפנים האלה מרשים לעצמם להטריד אותנו.

    יש לחברות הכבלים נוהג, שאני מעריכה שאינו חוקי, לשגר מידי פעם לבתים של אנשים את ''קציני הביטחון'' שלהם - בטענה שנעשה שימוש בנקודה לא מאושרת. הם שולחים אדם אשר טוען כי הוא נציג ביטחון של החברה וכי הוא הגיע לוודא כי לא נעשה שימוש בנקודה שלהם - כי דווח שנעשה שימוש לא מאושר.

    מיותר לציין שבפעמיים שהגיעו אליי (בשתי דירות שונות) - הביקור היה לא רלוונטי (כן, יש עדיין אנשים בארץ שלא משתמשים בטלויזיה). בפעם הראשונה הגיעו נציגי תבל - שתי גורילות שבטעות פתחתי להם בלי לבדוק מי זה - והתחילו לצעוק עליי ולאיים - ויצאו בלי כל התנצלות לאחר שראו שאין לי טלויזיה.
    כעבור שנתיים זכיתי לביקור של נציג הוט - שהיה אמנם יותר אדיב...
    מישהו יודע אם פעולה כזו היא חוקית? למה אנחנו צריכים להיות מוטרדים מאינספקציות של גורמים כאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בינתיים הוט הוכיחה שהיא גרועה

    Revi, 24/11/05 12:04

    עברתי ל''יס'' בעקבות על הבלגנים שהיו לי. כמעט כל אחד מהדוגמאות שלכם בכתבה קרה לי.מעבר דירה, תום חוזה, ערוצים וחבילות, שרות לקוחת חוצפני ובוטה... מה לא?
    ''יס'' לפחות משכילים לנצל את המצב ולהיות יותר טובים, לתת שירות טוב (לפחות למי שמגיע חדש דנדש.......)

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    yes - גרועים מHOT

    יואב, 22/11/05 18:38

    כמה עובדות של לקוח בשש שנים האחרונות בהם הייתי מחובר גם וגם.
    1. יכיום אני מחובר לHOT , יש לי טלפון אינטרנט וTV ואני מרוצה מהמחיר (YES יקרים יותר משמעותית ) וגם מהשרות (לקוחות YES צריכים לבזבז חצי יום להחליף שלט בלוי את זה לא סיפרתם )
    2 . מקרה שלי מלפני כשנה עם YES - הסוכן התחייב לחבר אותי לאינט+TV , מכיוון שידעתי מחבר שגר ברחוב שלי שהיתה בעיית תשתית לחיבור לאינט וידאתי גם עם הסוכן וגם עם בזק שהבעיה נפתרה והם אישרו שניתן לחבר אותי מידית .
    (ע''מ לקצר לא הפרט יותר מידיי) הם חיברו אותי לTV אך לאינט סחבו אותי חודש ימים התנתקתי מהם והם קנסו אותי ב860 ש''ח .
    אך כמו שציינתי בתחילה זה השתלם לי כי הוט חיברו אותי שוב במחיר טוב יותר (כולל הקנס

    אז ......שלא יעבדו עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • HOT

      אמנון, 01/12/05 12:26

      הוט יותר גרועים מיס כל דבר קטן לוקח לכם חודשים לתקן וזה ידוע

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ניתוקים בטלפון ובאינטרנט בהוט

    יעל, 05/11/05 18:53

    גם אני סובלת מאותה בעיה. טכנאי לא יעזור פה כי זו בעיה כללית בהוט. אני מתנתקת מהם. הסבל וההתעללות בלקוחות יכולים להביא אדם להתמוטטות עצבים. גם הפנייה לשירות לקוחות היא סיוט בפני עצמו, ובכלל אין טעם לפנות אליהם כי ממילא הם לא נותנים פתרון. הם ''בודקים'', ואומרים שהכל בסדר אצלך. אם כך, מדוע יש ניתוקים?????????????

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שחיתות

    פוצלחוץ, 04/11/05 13:08

    מי שילם על הכתבה ?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    HOT פשוט גרועים בשירות.

    לקוח חדש, 07/10/05 22:57

    והם לא מבינים את המשמעות של זה, אפילו בזק וחברת חשמל מבינים מה המשמעות של שירות טוב וענייני.

    לגופו של עניין, ביום ההתחברות שלי ל HOT, הטכנאי שיקר אותי בפנים, ושירות הלקוחות שלא ידע איך להתמודד עם הפניה שלי פשוט העביר אותי מנציג לנציג.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!

    דוד חי, 16/09/05 00:51

    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!

    VOD סיפורים, 07/09/05 13:48

    חברת HOT נמצאים בפניקה של מתנתקים ועושה תרגילי השהייה וייאוש אולי המנויים יוותרו.
    אני למעלה משבוע מנסה להתנתק מהם בגלל השירות הגרוע שלהם באינטרנט בהזמנת סרטים בVOD החדש, מנסה לדבר עם שירות לקוחות שלהם אך זה בלתי אפשרי בקיצור עושים הכל קשה כדי לנתק מינימום מנויים.
    ממליץ על מרד צרכנים ומחפש שותפים לתביעה ייצוגית נגדם.
    HOT היתה חברה טובה והיום היא מתחת לכל ביקורת.
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    HOT גרועים בשירות ועוד...

    לקוח ותיק, 07/09/05 13:46

    חברת HOT נמצאים בפניקה של מתנתקים ועושה תרגילי השהייה וייאוש אולי המנויים יוותרו.
    אני למעלה משבוע מנסה להתנתק מהם בגלל השירות הגרוע שלהם באינטרנט בהזמנת סרטים בVOD החדש, מנסה לדבר עם שירות לקוחות שלהם אך זה בלתי אפשרי בקיצור עושים הכל קשה כדי לנתק מינימום מנויים.
    ממליץ על מרד צרכנים ומחפש שותפים לתביעה ייצוגית נגדם.
    HOT היתה חברה טובה והיום היא מתחת לכל ביקורת.
    !!!!!!!!הלאה ההתנתקות!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    HOT גרועים גם בטלפוניה

    עדי, 04/09/05 00:35

    יש לי מספר קווי טלפון איתם והם גרועים!@

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא הכל נכון בכתבה

    דודו, 01/09/05 23:47

    למה לא מפרסמים על המקרים שבהם הטכנאי בא בזמן ולא השאיר לכלוך והחליף ממיר כשהיה צריך. לי יצא להפגש עם טכנאי הוט ואף פעם לא קרה שטכנאי לא הגיע בזמן. לא קרה פעם שלא פתרו בעיה שהיתה. בקיצור, סתם נהנים להשמיץ חברה בגלל 11 מיקרים שהם אפילו לא פרומיל מסך הלקוחות שיש לה והיא לוקחת את יס בגדול. אני ליס לעולם לא אתן את מספר האשראי שלי. אין כמו הוט. מה שהם עשו מבחינה טכנולוגית במספר שנים כה מועט, אף חברה לא עשתה. אז די לכם. ואגב, אני לא עובד בהוט...לכל מי שחשב.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בגלל השירות הנוראי עזבתי למתחר

    הילה, 01/09/05 09:37

    הגעתי למצב שהכרחתי נציג להעביר לי התחייבות בכתב כיוון שכל חודש לקחו לי 60 ש''ח יותר ממה שקבענו מראש!! ואחרי שפקסס עברו חודשיים ושוב החשבון קפץ....ובשירות שוב משקרים פשוט משקרים לך בפרצוף!!!! עצוב...שילמדו מהאמריקאים על מתן שירות

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד

    שרית, 30/08/05 15:10

    על המשך הכתבות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין כמו YES

    יונתן, 29/08/05 14:00

    אני כבר4שנים ביס ודבר הכי חשוב שי בחברה הזאת ,זה יחס ללקוחות.
    כאשר פונים ליס מקבלים יחס אנושי ומרגישים שמעונינים לדבר איתך.
    לאומתם בהוט עושים טובה שעונים בכלל (אחרי 15 דקות )

    הגב לתגובה זו

    • ל68

      אמנון, 01/12/05 12:28

      כל הכבוד ויש כבוד רק ליס יש יחס טוב מאשר להוט

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    HOT מסכנים

    יחיאל, 28/08/05 19:14

    כשעזבתי רק אז הבנתי מה הפסדתי.
    לא ש Yes בכלל לא. אבל יש הבדל משמעותי באיכות השירות ובאינטלגנציה של העובדים. מצטער על בחירת המילים אבל ב hot יש הרבה טמבלים. ואני לא אשעמם את כולם פה עם עוד מקרה מתסכל ביותר שקרה לי איתם, אבל הם לא אנשים רעים.
    הם פשוט מאוד טיפשים. קחו קופים למשל. תנו להם טכנולוגיה מתקדמת ושימו אותם בשירות לקוחות.
    מה יוצא?...
    בלאגן אחד גדול. יש להם כוונות טובות. אבל אין הרבה יכולת.

    דרך אגב:
    אני דיי אוהב קופים. ולא התכוונתי להשפיל אותם בשום אופן וצורה. קופים הם אחלה בלי כל קשר לכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    30 דקות לפחות זמן המתנה!!!

    איילת, 28/08/05 10:35

    בזיון!!!!
    להגיע לקשרי לקוחות צריך להמתין 30 דקות לפחות
    וגם אז- אומרים שיחזרו תוך 48 שעות

    אין שרות בהוט!!!!!!
    צריך דחוף לעבור ליס!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''אולם כל תשובה לא התקבלה''

    ע', 28/08/05 10:23

    כמה שאני מכיר את התופעה הזו.

    התקשרי והודעתי להוט שאני מתכוון להתנתק כי המחיר גבוה מידי.
    לא ממש רציתי לעשות את זה אבל אמרתי נראה מה יהיה.
    התקשרתי ליס וקיבלתי הצעה טובה למרות שאני לא מתלהב ממעבר אליהם כלל.

    מאחר ונציגי הוט בכלל לא התרשמו מזה שאני רוצה לעזוב ולא עשו מאמץ קל אפילו לשכנע אותי להשאר (חוץ מלהגיד לי שהם יותר טובים
    בתוכן...) פשוט עברתי ליס מבלי שהתכוונתי.

    נשבע לכם שלא התכוונתי אבל יס היו זריזים וחרוצים , והוט לא עשו אפילו מאמץ קל להשאיר אותי אצלם.
    כשכבר התקשרו והיו מוכנים לתת איזה ערוץ לשבוע וחצי מתנה , היתי כבר מחובר ליס וחתום לשנה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הוט- פשוט לא כדאי להתעסק איתם! (ל''ת)

    ליאור, 28/08/05 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מעולה

    נטע, 27/08/05 22:55

    אני קוראת בהתמדה את הכתבות של משטרת הצרכנות ואני מורידה את הכובע בפניכם .
    טוב לדעת שיש עיתונות שאינה פוחדת מהססת, תמשיכו להיכנס בכל מי שמתהלל בצרכנים.
    כנראה שמצפה לכם עוד עבודה רבה ...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם אני אכלתי ח** מחברת הכבלים.

    אדר שלו, 27/08/05 21:24

    כל הזמן היו בעיות של ניתוקים ואבדן סינכרון במודם. החליפו לי כבר 3 ממירים. אחד בכלל נשרף. אין לי כוח לריב איתם יותר. נגמרת ההתחייבות עוד חודש. ברוך שפטרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הוט מונופול שמנצל לקוחות

    איציק, 27/08/05 18:11

    פעם היו מספר חברות כבלים היתה תחרות והשירות היה טוב היום הוט היא מנופול בכל הארץ בהוט מרגישים בעלות על הצרכנים השירות לקוי מתייחסים אלינו בזלזול יורקים לנו על הכסף שאנו משלמים , יש צורך בחקירה דחופה של משרד התקשורת ופירוק המונופול הוט.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הוט מלאים בשקרים ותירוצים

    מרים, 27/08/05 18:07

    אני לקוחה של הוט ומתנתקת מהם במהירות , השירותים שלהם לא מקצועיים יש המון הפרעות וניתוקים במקרים רבים יש הפסקות שידורים נציגי השירות שלהם שקרנים ורמאים אנו ממתינים שעות והם מנתקים לנו בפנים כאשר אנו משלמים חשבון חודשי ויש ניתוקים כל ערב והם לא מפצים וצוחקים עלינו. הם מזלזלים בלקוחות משקרים ומרמים אותם, הכבלים הוט חרא של שירות .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סיוט ההתנתקות מ HOT ארך 4 חודש

    עפר, 27/08/05 16:49

    בעקבות נסיוני המר אני יכול להאמין לכל מה שמסופר פה.
    במשך 4 חודשים עברתי:
    1. שקרים בקשר לתוכנית שבא אני נמצא ועליה אני חתום.
    2. סרוב לאשר התנתקות.
    3. איום בקנס שבירת תוכנית עליה לא הייתי חתום.
    4. חיוב יתר של 3 חודשים במחיר מופקע.

    התחברתי ללווין.
    אחרי הטראומה הזו אני מעדיף לוותר על הטלוויזיה ''המשובחת'' ש HOT מספקת. לא אתחבר אליהם בעתיד. הבטחה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבעייה אינה רק בשירות

    ריקי, 27/08/05 16:11

    אלא באיכות השידורים.
    אנחנו משלמים מאות שקלים בכל חודש ומה אנחנו מקבלים? זבל!!!
    הגיע הזמן שילמדו לתת שירות טוב ובנושא השידורים שיתחילו לתת תוכן איכותי .
    לא ייתכן שיתנו כל הזמן סרטים מימי מתושלח ולא יחדשו את המלאי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בעניין הוט

    משפחת לוין, 27/08/05 13:12

    היה לנו חיבור ל''הוט'' וניתקנו אותו לפני כמה חודשים. הזמנו אינטרנט כבלים וחבילה הכוללת כמה ערוצי איכות. האינטרנט עבד, במהלך חצי שנה, אולי חודש רצוף. עם הממיר היו בעיות אין סוף, אבל במקום להחליף אותו, כל פעם שלחו טכנאי. יש להם יחס מתנשא ומזלזל.
    כשממש נשבר לנו, הלך למוקד שלהם, בקצה השני של העיר. בחיים לא זכינו ליחס כזה מחפיר. כשביקשנו לנתק את השירות, שלפו לנו סעיף בחוזה, על פיו אנחנו מחוייבים לשלוש שנים ולא - עלינו לשלם קנס ענקי. רק שערבנו עורך דין, נותקנו סוף סוף ובשעה טובה מ''הוט''.
    בבאר שבע השירות שלהם מאוד בעייתי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מקרה 1 הוא דוגמה לעתונות רדודה

    חכם חנוכה, 27/08/05 10:56

    מחיר הגלישה ללקוח חדש ב 1.5 מ''ב + טלפון בהתחייבות לשנה הוא 35+45=80 שקל לחודש
    מחיר סביר ואטרקטיבי

    האתר של NRG היה עושה את מלאכתו נאמנה אם היה אומר לנו מה המחיר אותו ציפה המתלונן לקבל.

    קיימת אפשרות שהוט שמחוייבת לכלל לקוחותיה תעדיף ובצדק לנפנף את אלה שחושבים שמגיע להם הכל בלא תשלום.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש חנוכה

      ליאת, 27/08/05 13:55

      כנראה שיש לך בעיה קשה בהבנה.
      תקרא שנית את הכתבה, התלונות אינן על מחיר כזה או אחר, אלא על שירות מגעיל ומביש.
      אחרי שתקרא ותבין ,דבר איתנו שנית כאן באתר.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות

      רבקה, 27/08/05 14:28

      לא העיתונות רדודה אלא אתה.
      החברה הבטיחה ללקוח וחייבת חעמוד מאחורי ההבטחות שלה.
      ותגיד תודה למעריב שמנסה לשנות קצת את תרבות השירות.
      זו עיתונות במיטבה.

      הגב לתגובה זו

    • לעיסקה יש ערך רק אם שני הצדדים

      ''טיפש חנוכה'', 27/08/05 15:30

      אני עדיין עומד על דעתי שמדובר בעבודה עיתונאית לקוייה כי חסר נתון משמעותי איזה סעיף בחוזה המדבר הלקוח רוצה לאכוף על הוט והסעיף המשמעותי הוא המחיר.

      הוט היא לא מונופול ואם הם אמרו למתלונן בעדינות שלא רוצים אותו בתור לקוח זו גם זכותם.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ועו''ד בהמתי מנתניה ששולח הודעו

    אלה, 27/08/05 10:22

    הודעות קוליות בכל שעות היום כדי להתריע על חוב לא קיים

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!!!!! (ל''ת)

      עדי, 04/09/05 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    5 שנים ב YES ואין תלונות בכלל!

    אורי, 27/08/05 09:54

    שירות מצויין, אין הפתעות, ואין בלבול מוח.
    מומלץ בחום

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יס גרועים הרבה יותר

    אורי, 27/08/05 09:27

    משום מה אתם נטפלים כל פעם להוט ולא נוגעים ביס. יס חברה דורסנית קלגסית ורמאית וגנבה ממני כספים (8000 שקלים שנלקחו ללא רשותי מכרטיס האשראי שלי עבור ממירים כביכול). הוט טובה בהרבה

    הגב לתגובה זו

    • נראה כמו תגובה שHOT שתלו (ל''ת)

      רוני, 04/09/05 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רציתי לעבור אבל אני אוותר

    יאיר, 27/08/05 08:07

    עכשיו אחרי שנגמר השיר שלנו רציתי לעבור אבל כנראה שאני אשאר ב יס

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פנייה לדריקטוריון HOT

    ארז, 27/08/05 04:48

    מסתבר שהחברה עברה משלב הנטיות האובדניות להתאבדות ממש.

    עליכם להעיף משם את המנכ''ל ואת כל הדרג הניהולי הכפוף אליו.
    החברה לא הפנימו שאין יותר מונופול.

    מנסיון אישי ומסיפורי חברים, החברה ממש משתדלת לגרש את לקוחותיה.

    אני הלכתי לאחר 10 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שירות זוועתי

    אלמונית, 27/08/05 04:34

    גם לי הבריז הטכנאי שלוש (!) פעמים עד שהוא טרח להגיע להזיז נקודה.

    כשהחשבון הגיע הסתבר שהנציגה שיקרה לי על המחיר.

    ברגע שההתחיבות שלי לשנה מסתיימת, אני נפטרת מהם ועוברת לחברה מתחרה, ואני מכינה את עצמי כבר מעכשיו למאבק כי הבנתי שהם פשוט מנתקים אותך ברגע שאתה מציין שאתה רוצה להתנתק.

    השירות שלהם פשוט מזעזע.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תקלות בערוצים 6 ו 8

    לקוח שעוזב, 27/08/05 01:49

    כל הזמן הערוצים האלו עולים אחד על השני לפעמים לכמה שניות ולפעמים הרבה הרבה יותר -
    זו חוצפה
    שיש שם אנשים שלא יודעים לעבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה הקשר בין התגובה למקרים

    עובד לשעבר בהוט, 27/08/05 00:46

    הקשר בין התגובה לתיאור המקרים מאוד מוזר . הוט בוחרת להגיב כאילו הבעיה היא במוקדי השירות ובמחסור בכח אדם אבל כל הבעיות המתוארות בכתבה הן דווקא של חטיבת המכירות ושימור הקלוח . לא בכל אשם השירות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    HOT מעסיקה קבלנים חיצוניים

    מי שהיה בפנים, 26/08/05 23:29

    החברה ויתרה על שירותי הטכנאים הקבועים של החברה והיא מעסיקה קבלני משנה. וזה מה שקורה כאשר הטכנאים אינם כפופים ישירות לHOT. מרבית הטכנאים הקבועים והותיקים של HOT עזבו בגלל השכר הנמוך ובגלל שהוסיפו להם שעות עבודה בלי תמורה . הדבר נעשה כדי שלא יהיה להם משתלם לעבוד בחברה ויתפטרו.
    קבלני משנה הם הרבה יותר זולים ועובדיהם פחות מיומנים, והם גם מנוצלים בצורה מחפירה ועובדים תמורת שכר נמוך מאד , ובשל כך יש תחלופה גבוהה של טכנאים אצל הקבלנים והבלגן חוגג. וכל זה בגלל בצע כסף של חברת HOT שרצתה לחסוך בעלויות התקנה ומשכורות טכנאים על חשבון הלקוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הוט סירבו לנתק אותי מהמנוי

    סיפור אמיתי, 26/08/05 23:21

    הייתי מנוי של הוט וכאשר רציתי להתנתק הם פשוט סירבו לנתק אותי וכל הזמן המציאו תירוצים שונים.
    הכי חמור היה שהם אמרו שהתחייבתי במסגרת המבצע שרכשתי את המנוי לשנה, ורק במזל, מכיוון שאני טיפוס ששומר מסמכים, מצאתי את תקנון המבצע שהם נתנו לי בשעתו, והוכחתי להם שהתחייבתי רק לחצי שנה שכבר עברו. גם לאחר מכן הם עשו הכל כדי למנוע ממני להתנתק (פשוט על ידי התעלמות מהטלפונים החוזרים שלי לבצע את הניתוק)

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Yes Yes Yes אין כמו יס!

    חיים ז, 26/08/05 22:49

    בתור לקוח לשעבר של הוט החל משנת 89 כשהם רק נכנסו לשדר באזור באר שבע.... אז הם עוד היו עידן או משהו כזה..... בתור אחד שמכיר את הכבלים (הכלבים) מימי ינקותו.... אני רוצה להזכיר לכם שמאז ומעולם היה להוט שירות מחורבן.
    היום אני לקוח של יס.... השירות No.1 היחס של הנציגים הדילים המטורפים שהם מציעים ללקוחות ותיקים, התכנים, האיכות... מה נותר לומר חוץ מ- Say Yes...

    הגב לתגובה זו

    • אל תלקק אתה תסבול (ל''ת)

      המשוחד, 27/08/05 07:37

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! אתה צודק ב100% (ל''ת)

      יונתן, 29/08/05 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    טכנאי בהוט

    ירון, 26/08/05 22:44

    לכל המגיבים,
    טכנאי ההתקנות ואני בניהם עובדים לפי אלמנטים.
    כלומר יש עבודות משתלמות ועבודות פחות משתלמות.
    אז תחשבו בעצמכם.

    דבר שני אנו מתחילים את היום ב700
    ומסיימים בסביבות 2000, אז תנחשו כמה סימפטיה ומרץ יש לי לחלק מהלקוחות בשעות מסוימות.

    וחץ מזה שחלק מהישראלים הם עלוקות, שמתעקשים שטכנאי יבוא אילהם בעשר ומעלה בלילה. על כלום.

    שתבינו הוט היא מונופול,
    הפיתרון הוא לחלק לשתיים:
    1. תשתית שזוהי הרשת והיא כנראה חייבת להיות ארצית (חברה אחת)
    שצריה להיות תחת פיקוח מחירים
    2. מספר רב של חברות תוכן, מכיוון שבתוכן יכולה להיות תחרות


    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל בגלל הצרכן הישראלי הקמצן

    מוקיון, 26/08/05 22:40

    הצרכן הישראלי סובל מתסמונת פרייארפוביה חריפה - הפחד הקליני המטורף מלצאת פרייאר.

    אז הוא לא מוכן לשלם על בידור יותר מכמה שקלים ליום למשפחה, למרות שהוא שורץ מול הטלוויזיה שעות.

    מנגד הוא דורש כמה שיותר - כמה שיותר ערוצים, כמה שיותר ממירים וכל מה שיש למתחרה.

    התוצאה היא ממירים ישנים וזולים, שידורים חוזרים של סרטים ישנים, טכנולוגיות לא בשלות ושירות שנדחק לפינה ונאלץ לשקר ולתחמן. אני מניח שהדבר נכון גם ב-yes.

    אז מה קורה כשאף אחד לא רוצה לצאת פרייאר? כולם יוצאים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      יבגני, 27/08/05 00:58

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שרות זו מילה לא מובנת שם.

    לקוח, 26/08/05 22:38

    צריך לשים שם מנהל שרות בעל יכולת
    מוכחת.
    כצרכן לא קראתי אבל מכיר.
    הם מספרים לך מה הבעיה שלך, כלקוח אתה לא מבין את הבעיות
    שלך, אם תרצה הם גם יעזרו לך
    לפתרון הבעיות האשייות ובעיות בכלל.
    הכל עיניין של כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הלקוח ששילם 259 ש''ח

    שם, 26/08/05 21:39

    לא יודע שהוא מתחייב בשנה השנייה לשלם מחיר גבוה יותר עבור הכבלים (טלוויזיה). הם מדגישים את המחיר של השנה הראשונה, ולא מציינים שבהתחייבות לשנתיים המחיר בשנה השנייה גבוה יותר, ואם עושים ממוצע המחיר כבר אינו אטרקטיבי.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      יעל, 05/11/05 19:05

      את זה גיליתי במקרה, רגע לפני שהתחברתי. זו פשוט הטעייה!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בלינק שצירפתם - כתוב בג'יבריש!

    קרן, 26/08/05 21:11

    מה זה???

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חשוב ומשתלם!!

    אביעד, 26/08/05 20:59

    אני פשוט חברתי מכשיר הקלטה לטלפון בבית ומאז אין לי בעיות עם אף חברה כי שיחות חשובות מוקלטות ואחרי שהן לא רלוונטיות אני מוחק ..כבר חסכתי למעלה מ450 שקלים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני עובדת בהוט-ואני לא מושתלת

    ???, 26/08/05 20:26

    ממש הגזמתם עם התגובות הקטלניות שלכם. תחפשו מידע על הצרכנות של יס ותראו כמה קטילות יש גם שם. טבע הישראלים זה להיות קטנוניים.. מעניין שאני צריכה את השירות שלהם במענה הטלפוני אני מקבלת שירות יחסית מהיר ומעולה הן בטלויזיה באינטרנט ובטלפון...
    ולא בגלל שהם מנחשים שאני עובדת בחברה. אז מספיק עם הקטילות!!!

    הגב לתגובה זו

    • עובדת יקרה!

      מירב, 26/08/05 20:35

      זה שהשירות של יס לא טוב לא הופך את השירות שלכם לטוב.
      האם המקרים המתוארים בכתבה זה שירות טוב? האם המגיבים ממציאים?
      יש לכם הרבה מקום לשיפור, הבעייה אינה שלך באופן אישי אלא של ההנהלה שלך.
      שיבינו שלצרכנים בארץ נמאס מהשירות הקלוקל שהם מקבלים.
      וכן , לצערנו, לא רק בהוט.

      הגב לתגובה זו

      • אני מנוי של יס והשירות מצויין

        דני, 26/08/05 21:30

        בכל פעם שהייתי זקוק לטכנאי הוא הופיע באותו יום וטיפל בתקלה (והתקלות לא חזרו)
        השירות הטלפוני טעון שיפור בתחום זמן ההמתנה, אבל הוא יעיל ואדיב

        הגב לתגובה זו

    • תגובתך רק מוכיחה

      עמי, 26/08/05 23:12

      תגובתך זו רק מוכיחה עד כמה אינכם מבינים מהו שרות.
      זכותו הבסיסית של כל לקוח לקבל שרות תקין ורציף.
      וכן זוהי איננה חוצפה להתלונן כשלקוח לא מקבל שרות- הרי הוא משלם על כך!!
      והכי קל לפתור את עצמכם בכך שאתם טוענים שאצל המתחרים השרות פחות טוב.
      אני לא מתפלא שהשרות הוא כזה אם אלו הם דבריה של נציגת שרות!!

      הגב לתגובה זו

    • את עובדת בהוט אבל מחוברת ליס?

      נבי, 01/01/06 00:49

      מה אפשר להבין מזה לדעתך? מפגרת. לפחות אל תכתבי את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני חודשיים על צלחת פרטית ו...

    אלון, 26/08/05 20:12

    אפילו ליגה אנגלית איטלקית ספרדית ועוד בשידורים חיים ו - ח י נ ם !

    הגב לתגובה זו

    • משחקים חינם

      ס.ח., 02/01/06 00:03

      מה קשורל הוט?
      כל הספורט בתשלום שייך לצ'רלטון

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    שילמדו מנטויז'ן מענה מנומס

    עודד, 26/08/05 19:59

    המענה שלהם לוקח המון זמן המתנה ולרוב אינו עינייני. כדאי להכשיר את כוח האדם שעובד שם למתן שרות אחר. הם לא מבינים שזה פרצופה של החברה מול הלקוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ללקוחה ממקרה 7 ! המרצפות שלך

    תומר, 26/08/05 19:56

    הן לא גרניט פורצלן
    או שהן גרניט פורצלן באיכות של חרא!

    גרניט פורצלן לא נשרט ולא אמור להישרט!!
    זה לא שיש

    עבדו עליך גם בחנות המרצפות..

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חרם צרכנים דחוף!!!!!! (ל''ת)

    לימור, 26/08/05 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סתם שקר

    HOT, 26/08/05 19:04

    לא צריך לשפות חברה שלמה על כמה תגבובות
    אני יודעת שאותו דבר קורה בכל חברה אחרת
    ואם מישהו מקיר הנציגים שעובדים בשרות לקוחות ממש חשוב להם לתת את השרות הטוב ביותר , וצריכים להריך את המעמצים רבים , וכל
    פנייה בקשל שרותי ניתן לפתור באותו רגע עם טיפת סבלנות

    הגב לתגובה זו

    • תלמד עיבריט כודם קול! (ל''ת)

      אולי כי HOT, 27/08/05 04:44

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה שזה נכון

    עמית, 26/08/05 17:41

    4מתוך 11 המקרים המתוארים חוויתי גם אני פשוט שרות גרוע כי לאף אחד לא אכפת והם בונים על זה שלמתחרה אין משהו מיוחד להציע לא תוכן ולא שרות

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כולם מוזמנים ליס

    מנוי של יס, 26/08/05 17:27

    הוט כל כל גרועים, שיס פשוט נראים מוצלחים לעומתם

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם הכי חארות שיש

    אליקו, 26/08/05 17:24

    למי שרוצה אינטרנט ואין קו בזק בבית אז הוא שבוי שלהם. לי הם ''שחכו'' לקחת כסף מהבנק אחרי שחתמתי על הוראת קבע ועשיתי כל מה שביקשו ממני ואז הם החליטו לנתק אותי עקב חוב ואי תשלום. עד שלא שילמתי להם באשראי הם לא היו מוכנים אפילו לשמוע את טענותי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני אישית הייתי מתעלם מזה שעבר

    מיס ל-HOT, 26/08/05 17:08

    לא מגיעה לו התייחסות בכלל. הוא ביקש את מה שקרה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוט ותלאותיהם

    אהובה.א, 26/08/05 16:44

    כמנויה על YES מספר שנים , ומאוד מרוצה , רוצה לספר לכם את הסיפור שלנו עם הוט.
    כתושבי הפריפריה , עד שהתחברנו ללווין לא יכולנו לצפות בשום ערוץ פרט ל 1,2.
    למזלנו אנו בצפון ולכן יכולנו לצפות במזרח התיכון.
    הוט (לשעבר מת''ב בצפון) היו אמורים להיכנס לכל הישובים הקטנים ולחבר גם אותם לכבלים.
    אולם, זה כנראה לא השתלם להם ולכן העדיפו לא לעשות זאת למרות שהם מחויבים לכך מול משרד התקשורת.
    כל שנה הם המציאו סיבה זאת או אחרת בכדי לא לחבר אותנו.
    כשהלווין התפרץ לשוק הוא נכנס לישובים הקטנים ואנו קפצנו להתחבר.
    אז הגיעו אלינו מת''ב וביקשו להתחבר.
    אולם מבחינתנו זה היה מאוחר מידי.
    אמרנו להם שהם יכולים לחפש את החברים שלהם ב 10 קומות בתל אביב.
    היום , בדיעבד , אנחנו לא מצטערים לרגע על ההחלטה. נהפוך הוא.
    היחס שאנחנו מקבלים מ YES מעולה.
    הוט לא חסרים לנו כהוא זה.
    גם אם היו מבקשים מאיתנו להתחבר בסכום קטן יותר מ YES - לא נסכים.
    לא תמיד הכסף הוא מה שקובע כאן.
    לכן , אני ממליצה לכל מי שחשוב לו יחס טוב ושירות אמין - עברו ללווין.

    אהובה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם אני מרוצה

    גיד, 26/08/05 16:27

    זה מאד פופולרי לרדת על כל העולם אבל,
    תמיד כשאני מתקשר מתקבל מענה מהיר חיברו אותי לטלפון תוך יומים הטכנאי הגיע בדיוק בזמן, ביצע את ההתקנה במהירות וביעילות, שיניתי 5 פעמים את המספר והם היו סבלניים ואדיבים/ות והכל עובד טפו טפו,
    תאמינו ואני לא עובד אצלם או שלהם, ובעקרון נמאס לי מבזק והמונופול שלהם וזה שאני משלם להם על סתם אז כמה חבלי קליטה חלאס פינוק ויהיה מתחרה.
    זוכרים את סלקום בהתחלה??

    הגב לתגובה זו

    • דוגמא רעה מאוד

      סלקום?, 27/08/05 04:48

      חבלי קליטה זה אומר שהחברה מתחילה רע. אם היא מתחילה רע, יש סיכוי שהיא תמשיך רע.

      דווקא אני כן זוכר את סלקום בהתחלה, אלפי מצטרפים בכל יום, והרשת עמדה בזה יפה. השירות היה סביר, ואיכות השמע טובה יותר מ''פלאפון'' בזמנו. סלקום היא דוגמא רעה מאוד.

      קח את YES, אורנג', בזק בינלאומי, נטויז'ן וכל שאר החברות שהשירות אצלהן מדורג גבוה - ותראה שגם בהתחלה זה היה כך, פשוט כי המנהלים שמו את השירות בחזית העשייה. HOT נדונה לכישלון, במיוחד אם היא מתחילה רע בתחום הטלפוניה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    רם בלינקוב הוא שרוט

    רועי, 26/08/05 16:26

    איש כוחני ולא מבין כלום. כל עוד הוא הראש של ''הוט'' ככה ייראה כל הגוף

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה הברירה?

    יוני, 26/08/05 16:17

    הבעיה היא שאין הרבה ברירות. לי אישית על אף החששות הגדולים להתחבר להוט - לא היו בעיות. בחרתי בהם רק בגלל המחיר, כי האיכות של הלווין עולה על האיכות של הכבלים.
    מצד שני התחברתי לשירות הטלפוני שלהם, ולמרות שהוא לוקה במעט, הרי שאין מה להשוות את המחיר שלהם למחיר של בזק, השנה אני משלם פחות ממחצית המחיר, והשירות שלהם לא יכול לעולם ליפול מהשירות של בזק.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה שהכתבה נכונה! הוט עשו לנו

    אלה, 26/08/05 15:59

    יותר גרועעעע
    השירות הייה פשוט חרא!!!!
    כשרצינו לעזור ליס לא רצו לשחרר אותנו והתחילו התירוצים שחתמנו יותר מאשר לשנה אחת
    עד שלא איימנו בתביעה משפטית ואחראי שאמא שלי צרחה עליהם ואמרה שתבוא לחברה לברר את זה עם הרבה כעס כמו כלבים טובים ביטלו לנו ותוך יום לקחו את הכל וזהו!
    אלללללללללל
    תתחברווווווו
    להוט!!%*^

    הגב לתגובה זו

    • תודה למשטרה

      שרון, 26/08/05 18:14

      משטרת הצרכנות, היה שווה לחכות לחברה הבאה שתרדו עליה.
      כל כך מגיע להם שיירדו עליהם, הם פשוט חצופים, ולא ברור איך הם עדיין קיימים.
      תמשיכו לרדת עליהם משטרת הצרכנות וגם על אחרות שמגיע להם.
      תודה אזרח פשוט.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין פלא - העובדים שלהם עסוקים

    הנסתר, 26/08/05 15:30

    בלהצביע לרם בלניקוב במשאל של וואלה מול יונה ויזנטל. בושה וחרפה. בתור עובד הוט אני יכול להגיד את זה שזה פשוט ביזיון שכל החברה יושב ומצביע הלבלניקוב במקום לעבוד. בושה וחרפה HOT חברה איומה וחובבנית.
    לא צריך יותר מאשר לבדוק לכמה עובדי HOT יש יס בבית...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לבטל את ההוראת קבע

    שיר, 26/08/05 15:22

    פשוט מאוד, ואז הם כבר ירדפו אחריכם.

    הגב לתגובה זו

    • המחלקה המשפטית

      יבגני, 27/08/05 00:52

      התקוונת להגיד המחלקה המשפטית
      תרדוף, נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    טבעתי אותם בתביעות קטנות

    אנונימי, 26/08/05 15:20

    גם לי היה סיפור כזה עם הוט שהיה ארוך ומיגע - בקיצור תבעתי אותם בבית משפט לתביעות קטנות והם הגיעו איתי לפשרה והסכימו לשלם לי פיצויים.
    כל מי שיש לו שכל ולא מוכן לקבל יחס כזה צריך לתבוע אותם ואז תיראו איך הם מתייחסים אליכם כמו מלכים ובסוף גם משלמים לכם כסף על ההתעללות של השרות שלהם.
    כסחו אותם - זה כף מנסיון.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תמיד הם ב''תהליכי קליטת עובדים

    רוני, 26/08/05 15:03

    לא יעזור כלום - מדובר בארגון חסר כל מכוונות שירותית ונדרש מהפך אמיתי בתפישתו את הלקוח .

    עד שזה יקרה (אם בכלל) - אל תמתינו לצרות - פשוט עזבו אותם .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוט מסתירים מהציבור מידע חשוב

    ללקוחות הוט, 26/08/05 15:00

    בעוד רוב המנויים באזורי תבל ומת''ב משתמשים בממירי סמסונג מיושנים, אשר נוטים להתקלקל ופועלים באיטיות בלתי נסבלת - להוט יש מלאי של ממירים בטכנולוגיית אות חזור DOCSIS שמשתמשים בתשתית האינטרנט המהיר לתקשורת מול שרתי ה-EPG והתוכן על פי דרישה.

    אם תתקשרו ותבקשו ממיר כזה, תגלו שהוט אינה מספקת אותם, אלא באמצעות איומים רבים.
    אל תחשבו שמשקרים לכם - גם נציגי השירות ממודרים לחלוטין בכל הנוגע לממירים הללו. אלו שיודעים על קיום הממירים ומהירות פעולתם, קיבלו אינפורמציה שגויה על בעיות עם שירות ה-VOD. הכל שקר.
    אל תתביישו לדרוש ממיר איכותי בשיחה הבאה שלכם עם נציג השירות של הוט. DOCSIS זה הפרוטוקול ו-ADB זו החברה המייצרת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אתה פראייר, הוט אמרו לי

    סיפור אמיתי, 26/08/05 14:36

    אחרי אין ספור דיונים מיגעים עם אנשי המכירות של הוט והצעותיהם הלא חכמות החלטתי להתנתק. אחרי מספר שיחות שכנוע הם הסכימו לנתק אותי. למחרת ברבע לאחת עשרה בלילה (!!!! זה לא מדהים?) התקשר אלי נציג שלהם בטענה שהוא טכנאי ושאל אם ביקשתי לנתק. אמרתי שכן והוא אמר שהוא יתקשר שוב ויקבע איתי.
    אחר כך עברו חודשיים (!) ולא שמעתי מהם, עד ש...
    התקשרתי שוב, ואכן הם באו וניתקו.
    חודש וחצי אחר כך התקשרה אלי נציגת מכירות ואמרה לי שיש לה מבצע מיוחד שמגיע לי כלקוח ותיק. היא פירטה בהתלהבות את פרטי המבצע. הבהרתי לה שאני כבר לא מנוי, אלא מנותק. תגובה היתה, ואני מצטט: ''אתה יודע שאתה פראייר? איך אתה מנותק? אתה ממשיך לשלם!''
    ובכן, יתכן ואני עד היום ממשיך לשלם, למרות שקיבלתי השבוע זיכוי כלשהו. בטוח שלא קיבלתי הודעת זיכוי על שני ממירים שהחזרתי להם (מהישנים, שיש עליהם פיקדון), ובטוח שאותי הם לא יראו כלקוח בזמן הקרוב (ודרך אגב, יס לא כאלה מציאה גדולה)

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ואיפה שירות האינטרנט הרע

    רואי, 26/08/05 14:16

    פשוט בזיוני!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בעיה פנימית של HOT

    שי, 26/08/05 13:56

    המנהלים מזלזלים בעובדים הפשוטים שלהם וזה מחלחל למטה אלינו לצרכנים. אשתי נמצאת בפנים ומה שהיא מספרת מאוד מעציב
    כי תכלס הם יכולים להצליח אם ישנו את הגישה המזלזלת לעובדים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מובן מאליו ש

    דן, 26/08/05 13:32

    YES חברה הרבה יותר וטבה ומוצלחת מכל הבחינות אבל בשירות לקוחות הם כמה וכמה שלבים מעל הכבלים המסריחים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוט הרסו לי את החיים

    א, 26/08/05 13:30

    לא להתקרב.. תעשו לעצמכם טובה
    רודף אחריהם כבר חודשים שחזירו לי כסף שלקחו ממני בטעות

    הגב לתגובה זו

    • שושנים ויין

      משיח, 04/11/05 13:06

      ולפני ההצטרפות לחברת הכבלים
      החים היו שושנים ויין אני מניח?
      אך בני השטן האלה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני דווקא מאוד מרוצה מהשרות

    אורח, 26/08/05 13:28

    משלם מחיר הוגן על חבילת כבלים ואינטרנט , דואג בסיום כל מבצע להתקשר לפני כדיי שיעדכנו לי מבצע חדש, צריך לזכור שהבעיה לפעמים בלקוחות הישראלים שמה לעשות גם לא יודעים לקבל שירות , וגם לא ממש צרכנים חכמים , אין ספק שלחברת הכבלים והלוויין כאחד יש ללמוד הרבה על שירות לקוחות, גם בלוויין השירות מחפיר, לשתי החברות יש צורך בשיפור כל מערך שירות הלקוחות שלהם , ראו דוגמא החברות הסוללריות , אבל מבחנתי האישית אם הבחירה היא בין כבלים ללווין אז כמובן שעדיף כבלים.

    הגב לתגובה זו

    • התחלנו עם המושתלים!

      דני, 26/08/05 14:58

      אתה עובד החברה או סתם יחצ''ן שלה?

      הגב לתגובה זו

      • אני ממש לא מושתל וגם לא עובד

        אורח, 27/08/05 19:29

        בחברה, סתם לקוח מרוצה , יש גם כאלה אתם יודעים חוצמזה שלא אמרתי שהכל מושלם ודאי שיש צורך בשיפור וזה אני אומר על סמך הניסיון של קבלת שירות ממקומות אחרים, אז יש מקום לשיפור בשתיי החברות , שתיהן פשוט ממש ממוקדות ברווחים כך שלפעמים שכל העבודה כאן היא קודם כל שירות טוב ללקוח , שזה מה שמחזיק את הלקוחות , אבל מה לעשות שנכון להיום עלפי העובדות הרוב מחוברים לכבלים , כנראה שיש סיבה לכך...הריי הרוב המכריע גם מכיר או מניסיון של אחרים או מניסיון אישי גם את הלווין , לדעתי האישית היום מבחינת התוכן ומבחינה טכנולוגית הכבלים מציעים הרבה יותר.

        הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה עובד הוט, אחרת לא

      חופית, 26/08/05 15:28

      היית אומר את זה. הם אוימים השירות שלהם איום והטלויזיה שלהם איומה ומיועדת לערסים טיפשים.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה עובד ב...

      עובד החברה, 26/08/05 15:51

      כבלים!

      הגב לתגובה זו

    • Thank you-HOT Public Relations (ל''ת)

      YAHASEI ZIBUR, 26/08/05 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    yes

    יעל, 26/08/05 12:56

    כולם אותו דבר. הסיפור הראשון על כל פרטיו קרה לי עם yes.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    וגם אצלנו...

    רועי, 26/08/05 12:48

    להתנתק מהוט היה מבצע מתיש, ארוך ומעצבן. כל מלה שנאמרה על השירות המזעזע של החברה - נכונה ואף יותר מזה. אצלנו זה התחיל בעשרות טלפונים שלנו והבטחות שקריות שיחזרו אלינו, המשיך בטענה מגוכחת שהחיוב יהיה בכל זאת על כל התקופה שרדפנו אחריהם ועוד ארבע עשרה יום, והסתיים רק אחרי פקס למחלקת תלונות הציבור שלהם, בזה שהם התחננו שנשאר אבל הבינו שמאוחר מדי.

    פשוט בושה, וטוב שיש YES.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הסוכן של הוט שיקר לי בפנים!!! (ל''ת)

    yesmax, 26/08/05 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שאלון עממי באלקטרוניקה

    דרור, 26/08/05 12:17

    1. כמה פעולות שונות יודע לבצע מכשיר טלפון סלולרי פשוט?
    2. כמה עולה מכשיר טלפון סלולרי פשוט?
    3. מה הגודל בסנטימטרים של מכשיר סלולרי פשוט?
    4. איך יתכן שהממירים של של חברות הכבלים טפשים (מעט פעולות) איטיים (מעבר בין ערוצים) יקרים (מחיר המכשיר פלוס דמי שימוש קבועים) וענקיים (בגודל של אנציקלופדיה)

    תשובה: הממירים האלו בנויים בטכנולוגיה של שנות השמונים המאוחרות, לא אמינה, בזבזנית בחשמל ובעלת יעילות נמוכה. לכן הממירים מאוד זולים אבל מכיוון שאין יצרנים אחרים ותחרותיות, אתם מקבלים מחיר מבצע.
    מצבע שעשו אותו על חשבונכם.


    הגב לתגובה זו

    • דרור אינך מבין דבר באלקטרוניקה

      אסף, מהנדס חשמל, 28/08/05 11:22

      אינך יכול להשוות בין מוצרים שהם כל-כך שונים באפיים. השאלה ''כמה פעולות הם עושים?'' היא טפשית ולא רלבנטית.

      בפרט, טלפון סלולארי לא צריך לפעול ממתח חילופין (כלומר דורש שנאי), ולא צריך להפעיל בעוצמתו רמקולים (כלומר מכיל מגבר), וזאת פרט לאלקטרוניקה של פיענוח הצפנת השידורים, שלט רחק, ועוד ועוד. אפילו הקופסה שלו צריכה להיות קשיחה ועמידה יותר (ובד''כ עשויה ממתכת ולא מפלסטיק).

      אם הוא היה נבנה ב''טכנולוגיה של שנות ה-80'' הוא היה בגודל של טלויזיה קטנה או אפילו מכונת כביסה...

      לגבי ''מעט פעולות'' - אילו עוד פעולות אתה רוצה? גם ככה יש על הממיריםכל מיני משחקי ג'אווה וערוצים אינטראקטיביים (שלי אישית נראים מיותרים לגמרי אבל אולי יש אנשים שצורכים את זה). עוד סיבה מדוע יש להם עוד כוח חישוב.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פשוט בושה

    g.b., 26/08/05 12:12

    אינ מחובר אליהם ואכנראה שגם לעולם לא אהיה מחובר אליהם,
    הייתי תקופה קצרה מאוד מחובר אליהם ופשוט הם החברה בעלת השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בהם מעודי.
    מילא התקלות הרבות ואיכום הצפייה הגרועה, אבל מה נגיד על המתנות שווא לטכנאים? שמשום מה שוכחים להגיע, שוכחים להתקשר וכו',,
    ומה תגדיו על סוכני מכירות שמבטיחים ליצור קשר ואינם טורחים לעשות כן? ובעיקר לאילו אשר כבר מחוברים! הם כבר לא צריכים םאותך! אבל אם אתה מחובר לחברה אחרת אזי הם ירותו אחריך עד שתחתום! וזהו מכאן ואילך אתה סתם קרציה שמציקה להם ולכן לא יטרחו כלל להתייחס אליך.
    פשוט להתרחק כמו מאש!
    בלא להכיר את המתלוננים אני בטוח בצדקתם.
    ממש אין לי מושג איך חברה שכזו ממשיכה להתקיים, אין לה כל הצדקה לקיום במצב השירות הנוכחי הניתן ללקוחות.
    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק! (ל''ת)

      טלי, 26/08/05 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    התגובה של הוט מחפירה

    זה אבי עצבני, 26/08/05 12:06

    הם ענו כאילו התלונה היא על כמה זמן לוקח להם לענות לטלפון.

    הגב לתגובה זו

    • זה אינסטינקט בגלל כל התלונות (ל''ת)

      על זמן המענה שם, 26/08/05 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה בגלל....

    XXX, 26/08/05 11:54

    שהם שכרו חברה שנקראת טלאול שיושבת בראשון לציון ומעסיקה אחמ''שים דפוקים ומתקבלים לעבודה בלי מיונים הולמים כל טמבל מצליח להתקבל שם ואם היית מספיק טוב אתה הופך לטמבל ראשי (אחמ''ש).
    וזה ממי שמכיר את המערכת מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף סוף מישהו נכנס בהם

    ירון, 26/08/05 11:47

    שירות גרוע ומתנשא

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    HOT - חברה של אפסים!

    חיים, 26/08/05 11:41

    מאז ש-3 חברות הכבלים התאחדו לבזיון הזה שנקרא HOT, השירות שלהם מזעזע ברמות קשות, אבל אני לא דואג - כל כ'לב ביג' יומו - מחר יצטרפו מפעילים נוספים לתחרות ואז נגיד יפה ל-HOT שלום ולא להתראות... תודעת שירות זה מהם והלאה...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חברה על הפנים

    טלי, 26/08/05 11:41

    כבר חודש וחצי אנחנו מנסים לצור איתם קשר.
    הודענו על ניתוק, ולא ניתקו ולא חזרו אלינו.

    הניתוק יהיה חד צדדי מכיווננו! ניתוק מחשבון הבנק שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הסיפורים האלו קטנים עלינו...

    אתי ושחר, 26/08/05 11:34

    מה שהוט עשו לנו מתעלה עשרות מונים על מה שעברו הלקוחות הנ''ל. מלבד עשרות(!!) שיחות טלפון איתם, שבהם אף אחד מהנציגים לא תיעד את השיחה הקודמת והאחראים לא מסוגלים לתת תשובות, הבטיחו לנו זיכוי שכמובן לא הוזן, טירטרו אותנו 3 שבועות בהבטחות שווא, שלחו טכנאי חסר כל ידע שעבד אצלנו בבית 6 שעות!!! ולא הצליח לבסוף לחבר את האינטרנט, הרס לנו את מערכת ההפעלה של שני מחשבים והיינו צריכים לפרמט מחדש ולאבד המון מידע, וכשכלו כל הקיצים ודרשנו ניתוק- למחרת הופיע הטכנאי, ביעילות רבה ביצע ניתוק, וציין על הדרך שהטכנאים שייכים לחברה חיצונית שפועלת עם הוט והם נתקלים בהמון תלונות על השירות המזעזע של החברה הזו...
    ברוך שפטרנו!!! לברוח מהם כמה שיותר רחוק, ביזיון של חברה!

    הגב לתגובה זו

    • הרסו מ''ע הפעלה?

      יבגני, 27/08/05 00:44

      נו באמת... נסחפנו קצת, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    להוט יש שירות מעולה

    לקוח, 26/08/05 09:48

    עברתי אליהם ואני רוצה שנתקלתי בבעיות בגלישה באינטרנט ,באו באותו היום לתקן.
    כתבה מגמתית , תבדקו את השירות של בזק

    הגב לתגובה זו