בתקווה שאתם קוראים מה כותבים עליכם. האם אינכם מתביישים להוליך שולל, לרמות לקוחות ששילמו במיטב כספם. לגבות תשלום אתם יודעים לספק שירות ממש לא. אז גשו ללמוד כיצד להגיש שירות נאות ללקוחות. כי הפירסום בכתבה זו גרם לכם רק רע ואפילו רע מאוד. ואנחנו המון חברים שהתכוונו לקנות למתנה לחגים במרוכז למפעלנו מכשירים שאתם משווקים, פשוט ויתרנו עליכם, אתם לא שווים את השם שאתם נושאים. מדוע רק לנסות לסדר ולדפוק אנשים , נסו לשם שינוי להיות בני אדם טובים, יהיה לכם יותר נעים להביט במראה.
גם אני קניתי קריסטל ולדאבוני המקרר שרק באופן מחריד אך בניגוד לגברת אחרי שני טכנאים דרשתי מהשלישי שיבוא בשעות הפנאי שלי משסרבה החברה שלחתי לה פקס שאת המקרר אוציא ביתי תוך 48 שעות ומרגע הוצאתו הינו באחריות החברה ועל הכסף נריב בבית המשפט והינה לפלא תוך יום הגיע מכתב ששלח אותי בחזרה לחנות לקחתי מקרר אחר וטוב יותר כשקריסטל מימנה את הוצאות ההובלה ורק כך הם מבינים אסור לתת להם זמן ארוך לתיקונים כי מה שלא תוקן על ידי הראשון לא יתוקן על ידי בכיר יותר. אגב לאחר שביררתי לעומק אין בכיר והכל חרטה של ליאש את הלקוח הראשון הוא הבכיר של לקוח אחר והבכיר הוא הראשון של השני וכך בסיפורי בכיר וכדומה הם מצפים ליאוש הלקוח ולמשוך זמן, ואגב לעולם לא להסכים להחלפה על ידי החברה כי הם מחלפים מתצוגה וכדאי לבדוק זאתץ
סיפורים עליהם היו עוד בימי ''כלבוטק'' המקורית.
בגלל שהישראלים לקוחות כל כך, במחילה, טיפשים, ומתעקשים שלהם זה לא יקרה, ומתעקשים לעשות עסקים עם נותני שרות גרוע, נותני השרות לא משתפרים. למה להם? עדיף להשתין על הלקוח, זה יותר זול.