• 10.

    קרה לנו בדיוק אותו דבר עם תדיר

    שמן, 28/08/05 15:48

    תדיאן, גם חברה גדולה ומכובדת ורק לאחר הפעלת פרוטקציה (שלושה חודשים לאחר שהתחלו הבעיות) הסיכמה החברה לשלוח מקרר חדש במקום...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אל חברת אלירן

    יוכי, 28/08/05 14:50

    בתקווה שאתם קוראים מה כותבים עליכם. האם אינכם מתביישים להוליך שולל, לרמות לקוחות ששילמו במיטב כספם. לגבות תשלום אתם יודעים לספק שירות ממש לא. אז גשו ללמוד כיצד להגיש שירות נאות ללקוחות. כי הפירסום בכתבה זו גרם לכם רק רע ואפילו רע מאוד. ואנחנו המון חברים שהתכוונו לקנות למתנה לחגים במרוכז למפעלנו מכשירים שאתם משווקים, פשוט ויתרנו עליכם, אתם לא שווים את השם שאתם נושאים. מדוע רק לנסות לסדר ולדפוק אנשים , נסו לשם שינוי להיות בני אדם טובים, יהיה לכם יותר נעים להביט במראה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש לי אמנה

    חיים, 25/08/05 09:28

    בן 28 שנים. מצויין, אבל קצת ישן.
    כבר חשבתי להחליף עם כל מיני פלסטיקים נוצצים.
    תודה על האזהרה מלהתקרב לקריסטל

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רייכר, אולי תטפל במניות הקו-או (ל''ת)

    ריטה, 24/08/05 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמנה = דיהוו , קוראה !

    דני, 23/08/05 08:49

    מקררי אמנה הם בעצם
    של חברת דיהוו הקוראנית .
    היום לבחור מקרר זה לא פשוט !
    מתברר שרובם זבליים לחלוטין .

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מקרר אמנה שרות קריסטל

    שלוסי, 23/08/05 08:45

    שומר נפשו ירחק מהנ''ל ראו הוזהרתם
    גם לי בחצי שנה החליפו שני מקררים ובקרו כשלושים פעם ורק באיום משפטי הוחזר הכסף תוך נסיון להתחכמיות וסחיבת זמן

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה אופיני לקריסטל

    שלום, 23/08/05 00:24

    גם אני קניתי קריסטל ולדאבוני המקרר שרק באופן מחריד אך בניגוד לגברת אחרי שני טכנאים דרשתי מהשלישי שיבוא בשעות הפנאי שלי משסרבה החברה שלחתי לה פקס שאת המקרר אוציא ביתי תוך 48 שעות ומרגע הוצאתו הינו באחריות החברה ועל הכסף נריב בבית המשפט והינה לפלא תוך יום הגיע מכתב ששלח אותי בחזרה לחנות לקחתי מקרר אחר וטוב יותר כשקריסטל מימנה את הוצאות ההובלה ורק כך הם מבינים אסור לתת להם זמן ארוך לתיקונים כי מה שלא תוקן על ידי הראשון לא יתוקן על ידי בכיר יותר. אגב לאחר שביררתי לעומק אין בכיר והכל חרטה של ליאש את הלקוח הראשון הוא הבכיר של לקוח אחר והבכיר הוא הראשון של השני וכך בסיפורי בכיר וכדומה הם מצפים ליאוש הלקוח ולמשוך זמן, ואגב לעולם לא להסכים להחלפה על ידי החברה כי הם מחלפים מתצוגה וכדאי לבדוק זאתץ

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא קונים קריסטל, זה פשוט.

    אור, 23/08/05 00:01

    סיפורים עליהם היו עוד בימי ''כלבוטק'' המקורית.
    בגלל שהישראלים לקוחות כל כך, במחילה, טיפשים, ומתעקשים שלהם זה לא יקרה, ומתעקשים לעשות עסקים עם נותני שרות גרוע, נותני השרות לא משתפרים. למה להם? עדיף להשתין על הלקוח, זה יותר זול.

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוד מרוצה משירות קריסטל

      מירב, 27/08/05 19:01

      הבעייה היא עם מקררי אמנה שלא כל כך מתאימים לארץ.
      המוצרים האחרים של קריסטל מצויינים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    Reicher - Yishar Koach (ל''ת)

    Moises, 22/08/05 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''על אף העובדה שהמקרר נקנה בחנו

    גיל, 22/08/05 20:24

    ''על אף העובדה שהמקרר נקנה בחנות''

    חוצפה שאין כדוגמתה, להטיף מוסר ללקוח על כי קנה את מוצר חברתך בחנות. לצערי, אין זה דבר נדיר במקומותינו.

    הגב לתגובה זו