• 6.

    שרון הרס את ימית לבנון קטיף.

    זקן אשמאי, 21/08/05 20:20

    צריך להפוך אותו למשחק מחשב ותו לא

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גדול!!!!!!!!!!

    חיה, 19/08/05 07:41

    הלוואי ויכולתי ללמוד שם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נבונים ודרקונים

    ערן, 19/08/05 07:25

    היה לנו זמן וכיף מאז דרקונים ומבוכים ומאז שאני זוכר את עצמי לחשוב על סיפורים, דמויות, עלילות וליצור בעצמנו את חלומותינו החביבים ביותר מתחרים עם חלומות בלהות יומיומיים. כך יכולנו לחשוב על אפשרויות יומיומיות משופרות.
    סוף, סוף יוצרים מעבדה החשיבה הבריאה, דמיונית, יפה, מתוחכמת....ולא מפרגנים?
    זה די מביך!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם רציני = חשוב?

    שחקן חיזוק, 19/08/05 06:06

    מה הויכוח האם משחקי מחשב/ידאו זה נושא רציני או לא?

    זה ביזנס. נקודה.

    אם זה מביא מיליארדים - זה חשוב.

    ואם יש מספיק משתמשים כדי להגיע למסקנות סטטיסטיות לגבי התנהגות והשפעה - אז זה ''רציני'' בשביל האקדמיה לחקור.

    במיוחד אם יש למשחקי מחשב השפעה חברתית כל כך גדולה.



    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ותוספת

    שוב סתם, 18/08/05 12:42

    כוונתי היא שניסיון למצוא משמעות עמוקה במשחקים כמו Tomb Raider או GTA הוא מיותר למדי. במשחקים של היום המטרה העיקרית היא הנאה מיידית והכנסת כסף לחברה, והם לא מתקרבים לעומק שניסו להגיע אליו פעם. השטחיות והבינוניות, כמו בכל תחום אחר, חוגגים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תקטול סתם!!

      רועי, 19/08/05 01:12

      כמובן שהשטחיות חוגגת, קשה להביא רעיון מקורי ועוד יותר קשה להוציא אותו לפועל.
      אבל יש לא מעט משחקים שיש בהם לא מעט עומק.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דעה משלי - תור הזהב עבר כבר

    סתם אחד, 18/08/05 12:31

    ''עולם משחקי המחשב הולך ועוטה על עצמו אשרת פנים רצינית בשנים האחרונות, הן כלכלית והן תרבותית'', נכון, תקציבי משחק המחשב הלכו והתפתחו, אך דבר לא ישווה לתקופת אמצע שנות ה 80 עד תחילת שנות ה 90 - תקופה בה משחק מחשב היה נכתב בשלמותו על ידי מספר אנשים בודדים, ומשחק מחשב היה יכול להגיע לרמת אומנות אמיתית, מבחינת ההשקעה, הדמיון, והרוחניות שבו. דוגמאות טובות לכך הם Conquests of camelot של סיירה (שנכתב ע''י כריסטי מרקס, תסריטאית סרטים מצויירים במקצועה), Loom של לוקאספילם שנתן אינטרפרטציה משלו לאגם הברבורים של צ'ייקובסקי (ונכתב ע''י בריאן מוריארטי, בעל תואר בספרות אנגלית, שכתב בעברו משחק הרפתקאות מבוסס טקסט בשם Trinity, הנחשב לאחד הקלאסיקות של הרפתקאות הטקסט). אחרון המשחקים שנתנו כבוד לתחום הוא Grim Fandango של חברת לוקאסארטס ויצא בשנת 97, שנכתב ע''י טים שייפר, ומתאר בהומור רב מסע של אדם בממלכת המתים, לאורך 4 שנים, המבוסס על מיתוסים אצטקיים.

    והנה, אני אפילו לא ד''ר לשום דבר וחסכתי במילים מיותרות.

    הגב לתגובה זו