 |
10.
מאיר ממתי נהיית כל כך רגיש
מוטי בוגר הקורס,
16/06/05 13:53
|
''נאצותיהם שלוחות הרסן'' ,מי שלא מכיר אותך עוד יחשוב שבאמת התגובות המוצדקות נוגעות לליבך... אז מאיר אולי תהיה גם רגיש לכל אלה ששילמו אלפי שקלים עבור הקורסים השונים שלך ומבקשים את הכסף בחזרה אחרי שהם מילאו באדיקות את הוראותיך ושמרו על כל כללי המסחר התקין והפסידו ללא יוצא מהכלל עשרות אלפי שקלים ונמחקו תוך מספר שבועות בודדים.תהיה רגיש להפסדים שגרמת להם לפני שתבקש שלא ישמיצו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממוטי למוטי
מוטי,
כרמליה, חיפה,
17/06/05 13:54
|
אני התחלתי ללמוד על מניות לפני שנתיים וחצי במכללת מגמות בחיפה. למרות הלימודים עשיתי את כל הטעויות שכתובות כאן ואפילו אחרות שעוד לא המציאו בספרים. הלימודים שלי חסכו לי הפסדים גדולים יותר ולכן אני שמח שהלכתי ללמוד. למרות הלימודים שילמתי עד היום לפחות 10,000 דולר בהפסדים בשביל הזכות להבין את מה שכתוב כאן. אני בטוח שאם לא הייתי עושה קורס הייתי מפסיד הרבה יותר. המסקנה שלי ממה שכתבת היא שאם מישהו נמחק תוך כמה שבועות בודדים כפי שאתה אומר, אז הוא לא ממש היה רציני מהיום הראשון. אם מישהוא רציני מספיק הוא ינסה לשרוד למרות הפסדים לפחות שנה או שנתיים לפני שיגיע למסקנות כמו שלך. אני אחד השורדים אבל לי זה עלה הרבה כסף והרבה זמן. אני שרדתי כי הכרתי לפחות שני אנשים שחיים טוב ממניות ורציתי להיות כמותם. היום אני יותר טוב מהם ואני שמח שלמדתי ולקחתי סיכון. אני גם מכיר לא מעט אנשים כמוך שנכשלו. את מאיר אני מכיר רק דרך הכתבות שלו ולפי דבריו אני רואה שהוא רחוק מלהיות טרי במקצוע. לדעתי זה לא אשמתו שיש לו תלמידים מפסידים. תמיד היו ויהיו מפסידים ומרוויחים והוא לא צריך לקחת אחריות עליהם.
כשאני הפסדתי כסף האשמתי את כל העולם בדיוק כמוך. ככה זה בחיים. כשמפסידים מאשימים, תובעים, מלכלכים ולעולם לא מאשימים את האשם המרכזי (אנחנו) היום כשאני מרוויח אני יודע את האמת.
אני יודע שאם תתחיל להרוויח תרגיש כלפי מאיר ותבין שהתפקיד שלו היה מוגבל באספקת החכה בלבד. אתה צריך לתפוס את הדגים לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי שמח לשמוע יותר
doremi,
Carmelia,
17/06/05 21:11
|
אם אתה מעוניין לשתף צור קשר. תשאיר כאן כתובת אימייל אם אפשרי.
סקרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מאיר לא משנה איך תסובב את זה
אחד העם,
16/06/05 11:11
|
אתה עדיין לא סוחר אף פעם לא הרווחת ממסחר ואף פעם לא תרוויח. למרות שקראת את הספרים הנכונים ויצרת קשרים עיסקיים עם האנשים שיעזרו לך לקדם את העסק שלך עדיין העובדה הבסיסית לא השתנתה אתה לא סוחר לפרנסתך ולכן אתה גם לא יכול ללמד אנשים אחרים לסחור. כמו שאי אפשר ללמד נהיגה בהתכתבות כך אי אפשר ללמד מסחר באופן תיאורטי כמו שאתה עושה ובדרך גורם לתלמידיך הפסדי ענק. לסוחר אמיתי יש רגש לשוק הוא יכול להגיד לך להיכנס לונג כשהשוק יורד ולהיפך ,הוא יכול להגיד לך שלפי הצ'ארט בנקודה הזו יהיה short cover ועוד ועוד דברים שאתה אף פעם לא תדע ולכן גם לא תוכל ללמד. אין לי שום דבר אישי נגדך -אי אפשר לייפות את מה שאתה עושה- את תלמידיך גורם להם לחשוב שאם הם יעשו אצלך קורס הם ירוויחו.ודבר אחרון חשוב שתזכור זאת ותעביר זאת גם לתלמידיך :מי שקונה לפי ניתוח טכני בגבוה של 5 ימים,10 ימים,20 יום ובגבוה השנתי כל אלה סטטיסטית מפסידים וזה בדיוק מה שאתה אומר לתלמידיך לעשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה עלובה ומתיימרת
ניסים,
רמת השרון,
17/06/05 13:25
|
אני סיימתי קורס של מאיר לפני זמן קצר. אני הייתי בכיתה כאשר הוא סחר במצב אמת, והציג בפני כל הכיתה בזמן אמת את תוכנת המסחר שלו עם כל הפעולות שהוא ביצע באותו היום ואני יכול להגיד לך שהוא היה ברווח של 300 דולרים משעה של עבודה. יש לפחות עוד 20 תלמידים שהיו איתי בכיתה ויכולים להעיד.
אני מקשיב לו מידי יום בחדר המסחר ו - 90% מההמלצות שלו מצליחות. אם הוא לוקח את ההמלצות שלו בעצמו הוא עושה כסף טוב. אם הוא לא לוקח אותן - אז הוא טיפש ואני לא חושב שהוא טיפש בכלל.
בנוסף למאיר יש בחדר המסחר גם את ריץ' שאחוז ההצלחות שלו בשמיים. מספיק לקנות ולמכור לפי ריץ' בשביל להרוויח יפה.
כסוחר טרי אני עושה/עשיתי כבר כמעט את כל הטעויות שכתובות למעלה ואני יודע שזו אשמתי בלבד. אם לא הייתי עושה שטויות הייתי מרוויח יפה ולפחות כרגע אני מאוזן ושמח. אם מאיר לא עושה את הטעויות שהוא כותב עליהן אז הוא מרוויח יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניסים לצערי אתה טועה ומטעה
אבי,
תל אביב,
17/06/05 19:24
|
אני למדתי אצל מאיר בשנה שעברה.גם אצלנו הוא סחר בזמן אמת ובמקרה ההוא הוא הפסיד מעל 500$ ואח''כ אמר שהשוק התהפך בגלל נתוני מאקרו מפתיעים.לסחור עם 1000 מניות ולהרוויח 300$ זה בסה''כ טרייד של 30 סנט ולא בעיה לעשות את באופן מיקרי וזה אמור לקחת 1-5 דקות.לעצם העניין, לא היה,אין ולא יהיה סוחר שפוגע ב-90% מהטריידים כי אז הוא כבר היה מולטי-מיליארדר.גם עם 50% הצלחה אפשר להרוויח יופי בהנחה שהכסף הגדול היה בטריידים המוצלחים. ההמלצות של מאיר למסחר נכון במקום, אבל באמת שהן מתאימות לאנשים טריים טריים בעסק,כמוני בדיוק לפני שנה וקצת.מהקורס שלו לא למדתי יותר מידי אבל זה לא שינה את העובדה שעדיין הייתי רוצה ללמוד לעומק ולא דברים כלליים על גבול הבנאליות כמו שמאיר מלמד.אני משלם כל חודש לא פחות מ-350$ כבר שנה ברציפות עבור מקום בחדר מסחר אצל סוחר מניו-יורק ותאמין לי שביום ממוצע אני מכסה את התשלום החודשי כך שבחודשיים הקרובים גם אני יכול לקחת חופש. לסיכום אם מאיר היה שווה את הכסף שהוא דורש הייתי משלם בשקט ועוד ממליץ עליו לחברי אך לצערי הוא רחוק מלהיות סוחר רציני והוא יודע כי כסף הוא יראה רק מהעברת קורסים בסיסיים ושיטחיים ולא מטריידים מוצלחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לאבי
סוחר מתחיל,
18/06/05 14:13
|
תוכל לפרט באיזה חדר מסחר אתה סוחר? אני גם למדתי אצל מאיר לפני כחצי שנה, עבדתי כמה חודשים עם חדר המסחר שלו, הייתי בקושי מאוזן. התחלתי לפתח שיטות מסחר משלי, אף הייתי שמח לראות שיטות נוספות עוד שאלה: למדת אצל מישהו אחר אחרי מאיר? אודה על כל תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
המורה לא אשם
תלמיד,
15/06/05 22:01
|
אף אחד לא מוכן להאשים את עצמו, כולם חכמים, כולם צודקים ולכן המורה אשם. אותי אף אחד לא לימד באוניברסיטה איך להרוויח כסף. למה? זאת אינה המטרה של הלימודים. המטרה היא לתת כלים. התלמיד יחליט איך להשתמש בכלים והתלמיד יצליח או יכשל בגלל יכולותיו שלו ולא יכולות המורה. לימד אותי פרופסור מאוד מצליח למשפטים. אני מעולם לא הגעתי להצלחותיו ויכולותיו. אז מה? הוא עבד עלי? לא. אני פשוט לא ברמה שלו וזהו זה. חבר שלי מלימודים נכשל ועזב את המקצוע. אז מה? אשמת המורים? לא. הוא לא היה מתאים. שוק ההון שונה ואכזר מכל השווקים האחרים. זה נכון. כאן הכל מוקצן וכאן מותר להגיד הכל על המורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מעניין ויפה, יישר כח
מנחם,
מטולה,
15/06/05 14:18
|
המשך בכתבותיך והתעלם ממשמיציך . אני תמיד שמח לקרוא אותן ותמיד מפיק מהן תועלת. אגב, אני משקיע בזהירות רבה לפי המלצותיך במדור הניתוח הטכני ורואה ברכה גדולה בעמלי (ראה שני מקרים של השבוע האחרון LOW ו - UTSI). תודה מקרב לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטטיסטית פוגע ב-30% בלבד...
רוני,
16/06/05 14:16
|
אני עוקב אחרי המדור של הניתוח הטכני כבר שנה שלמה ובודק את הפגיעות.לצערי רק כ-30% מהמניות המומלצות אכן הניבו רווחים למשקיעים באותה נקודת זמן.לכל הדיעות זהו אחוז נמוך ביותר ולא הייתי נותן למנהל תיקים שפוגע 30% מהזמן לנהל לי את הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה שטחי רוני
ערן,
ניו יורק,
17/06/05 05:24
|
השאלה מה האחוזי פגיעה של מאיר איננה רלוונטית כמו השאלה כמה הוא מרוויח על כל דולר שהוא מסכן ואם אתה לא מבין את ההבדל אז עדיף שאת הביקורת ''הבונה'' שלך תשמור לעצמך, נמאס שאנשים שהקשר שלהם לשוק ההון הוא כמו הקשר בין סלון יופי למוסך חושבים שהם חכמים גדולים ובנסיונם להוכיח זאת יורים לעצמם ברגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
eran-ata zodek 100%
boris,
ashdod,
19/06/05 13:43
|
|
 |
6.
כתבה מצוינת
זיו,
מרכז,
15/06/05 09:48
|
מאיר כתבה מעניינת מאוד. לכל המשמיצים : זה כבר מתחיל להמאס עלי שבכל כתבה בכל אתר כל שהוא חייבים להיות המשמיצים ת אלו שעונים באופן לא ענייני . מה הקטע שלכם ? מה הבן אדם עשה לכם שכל פעם מישהו חייב להשמיץ אותו ? מאיר מעביר קורס לימודי בלבד וכך הוא מציג את הקורס . הוא לא מנסה לפתח לאף אחד ציפיות שבסיום הקורס הוא יהיה סוחר. מטרת הקורס היא לתת את הכלים הראשוניים כדי להמשיך ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מניית T - מעל 19.37
ל"ת
ליאור,
חיפה,
14/06/05 18:50
|
|
 |
4.
לשם שינוי...
פארקר,
רמת אביב,
14/06/05 17:59
|
מאיר: ד טרנד איז יור פרנד. מאיר, שיחקת אותה. טריידר אמתי לעולם לא יכול להאשים את המורה. אין 'שיטה'. מורה הוא לא קוסם. מורה הוא אדם בעל ניסיון. נסיונו מראה לו ש-X ככה ו-Y ככה. ומי מבין תלמידך שיוצא נגדך, שיאכלו את הכובע. מאיר, שמעת פעם על KISS&GO? ג'אסט דו איט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the trend is your friend
g,
m,
19/06/05 13:45
|
|
 |
3.
מאיר צודק
רמי,
משמר הירדן,
14/06/05 15:24
|
הייתי שם,הפסדתי,מצאתי שיטת מסחר ההולמת את יכולתי וכרגע אני מרויח.כל הנושא פסיכולוגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למצע עובד באבו אבוה
ככ,
14/06/05 15:24
|
אתה מופסד 20 אחוז בחברה טובה מכפיל את ההשקעה ואאחרי 10 אחוז חזרתה לקרן.
עובד עבד ויעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס' 10, אתה צודק
מאור,
18/06/05 20:40
|
|
 |
מה זה, יש פה מבקרים מקטאר?
ל"ת
מריוס,
14/06/05 16:49
|
|
 |
1.
יפה אמרת !! הכישלון
ליאור,
חיפה,
14/06/05 11:10
|
הוא מנטלי אישי נטו - הכל צד פסיכולוגי.הבעיה הכי גדולה של אנשים זה להתנהל בהפסדים - אני טועו שמי שלא יודע להפסיד לעולם לא ידע מה זה להרוויח בשוק - צריך להתייחס להפסדים ולרווחים אותו דבר ולזרום .המטרה שלי בתור סוחר היא לא בהכרח להסתכל כל הזמן על הרווח וההפסד- המטרה לסחור טוב והחשבון כבר יגדל מעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקה פקה פקה
ציון,
14/06/05 14:09
|
כולכם חזקים מאד בדיבורים ובתיאוריה,מאיר במיוחד.אם אתה כל כך רוצה לעזור למאיר אולי תראה לנו את חשבון הברוקר שלך.מה שמאיר מסרב בתוקף לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציון כנס
ליאור,
חיפה,
14/06/05 17:05
|
מה הטעם בלחשוף את החשבון שלי ? זה בשביל ההרגשה הטובה או הרעה שלך ? אני התחלתי לסחור לפני כמה חודשים ומה זה לעזאזל משנה כמה כסף יש לי ועשיתי ? זו לא הנק' ופקה פקה - ברוך השם ניחנתי בתכונות מתאימות לסוחר .לא באתי להגן כאן על אף אחד - כל מה שאני יודע למדתי מספרים שקראתי באנגלית כי לקחתי את הנושא ברצינות.הבעיה היא אנשים כמוך שכל מה שהם יודעים להגיד זה פקה פקה - אין מה לעשות אתם לא תשתנו ותחשבו שכסף בא לבד אבל אתה רואה את הכסף רק לאחר עב' קשה ויסודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור היקר
ציון,
14/06/05 19:57
|
ליאור היקר,אני סוחר 5 שנים ומכיר טוב את מאיר,ראיתי הרבה כמוך הולכים ובאים.אם אתה רווחי קבוע בכמה חודשים אז אתה אחד המאד מוצלחים ,לי לקח 18 חודש והממוצע שאני מכיר זה 12 חודש,אז על תנסה לספר לי כמה אתה מוכשר ואיך יש לך תכונות מתאימות.וכל אלה שמנסים לספר במדור הזה עד כמה הם מצליחים בזמן קצר או שהם מנותקים מהמציאות או שהם שליחים של מאיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציון תקשיב
ליאור,
חיפה,
14/06/05 21:35
|
אני נמצא בשוק כבר 3 שנים ורק לפני חצי שנה התחלתי לסחור טכנית נטו.אני לא מכיר את מאיר ואני קצת יותר מתוחכם ממה שאתה חושב - אני מפתח סקנרים שמוצאים לי מניות להשקעה.אתה יכול לחשוב ולכתוב מה שאתה רוצה ואני לא יודע מאיפה אתה מביא את הסטטיסטיקות שלך - כנראה אתה ממציא.אתה צודק - לוקח זמן אבל בשנתיים האחרונות אני רק יושב ולומד ובחצי שנה האחרונה התחלתי לסחור לפי שיטות ,מודלים שפיתחתי בעצמי ותוכנות סריקה שאני לא בטוח שאתה בכלל יודע מה זה. אז אל תספר לי סיפורים על סטטיסטיקה ושטויות. הכי חשוב זה ללמוד את המקצוע ולשמור על ניהול כספי נכון. אני יודע טוב מאוד שרוב התלמידים של מאיר לא יצליחו כי הם לוקחים את העסק לא ברצינות ויכול להיות שמאיר עושה כסף על המסכנים האלה - אבל אל תחשוב שאתה פה יודע ומכיר הכל כי אתה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור תעזור
מיקי,
ראשלצ,
17/06/05 13:50
|
אני תלמיד של מאיר ואני פגוע האם תוכל לעזור . אשמח ללמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כוונה לפוצץ לך את הבועה
ציון,
14/06/05 22:35
|
סוחר מוצלח הוא סוחר שהחשבון שלו גודל בעיקביות.אני מכיר 90 אחוז מהתוכנות הטכניות והסקנרים שמתובבים בשוק.אם אתה לומד שנתיים זה כמו ללמוד שחייה בהתכתבות.כל הסטטיסקות הם ידועות במיוחד למי שטוען שמתעמק בנושא.תאמין לי שאין לי כל כוונה לפוצץ לך את הבועה ,את כל מה שאתה חושב ומרגיש עברתי את זה,עכשיו זה שלב האופוריה ואז מגיעים הפסדים ואתה מאבד את הבטחון והטרידים שלך מתחילים להיות לא רציונלים כי הפחד אוכל אותך.אם אתה באמת רציני ומעוניין ללמוד ,שלח אמייל TonyLavania@yahoo.com ואשלח לך כמה דברים מענינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דבר לציון
ליאור,
חיפה,
14/06/05 21:47
|
למה אתה קורא סוחר מוצלח ? אם אתה קורא לעצמך סוחר מוצלח לפי מס' הטריידים הנכונים אתה לעולם לא תהיה סוחר מוצלח - סוחר מוצלח הוא זה שסכום הזכיות שלו בטריידים הנכונים גדול מסכום ההפסדים בטריידים לא מוצלחים. כלומר לי יש אחוזי הצליחה בטריידים של 40-45אחוז לערך - אבל הכסף מהטריידים המוצלחים שלי עולים על הטריידים הלא מוצלחים.מכאן שאני יכול לקרוא לעצמי סוחר רבע מקצוען. אבל אני מנסה להשתפר כל הזמן - ואם אצליח בכך אהפוך למקצוען. תחשוב על זה ציון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידעת
עדיין לא סוחר,
שקוע בבוץ,
14/06/05 16:45
|
מאיר מתגורר במקום יוקרתי. האין זה אומר משהו ? זה שהוא לא מוכן לחשוף את חשבונו מובן בהחלט ולא על פי החשבון שלו הייתי רוצה לקבוע אם הוא מורה טוב או לא. על כל פנים הפסקה האחרונה מראה כי הנושא הזה מפריע למאיר (אפשר להבין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תסמוך על מאיר לצאת מהבוץ
סוחר,
14/06/05 20:05
|
לא מדובר על חשבון הבנק,מדובר בחשבון של המסחר היומי,חשבון הבנק יראה לך שמאיר הוא משווק מזהיר ואת זה אנחנו יודעים.חשבון המסחר שלו יראה אם הוא סוחר מצליח כמו שהוא טוען,לפי דעתי הוא לא סוחר בכלל
הגב לתגובה זו
|
|