 |
36.
איזה שקרים גסים של הסמנכ''ל !
יוסיפון,
14/06/05 07:39
|
כל מי שאני מדבר איתו בעד המהלך של בכר עכשיו, מיידי ! אף אחד לא סובל את הבנקים הגנבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גזל כספי ניספי השואה
אות קיין,
12/06/05 13:40
|
307 מיליון ש''ח חייב בנק לאומי לניספי השואה לפי דו''ח וועדת החקירה הפרלמנטרית שפורסם בדצמבר
עד שהכספים לא יוחזרו במלואם לבעליהם אזי בנק לאומי הוא בבחינת ''חיי על כספי הנירצחים''
איזה ערוץ תקשורת ישראלי נורמלי נותן במה לטיפוס כמו יונה פוגל ?
אין גבול לציניות ?
איפוא הבושה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תיאור הולם למי אתה יונה פוגל ?
יקי אומר:,
12/06/05 11:59
|
''פועל יוצא של תאווה בלתי-מרוסנת לכוח ולרדיפת פרסום של מנהלים, ששמו להם למטרה, תוך חציית קווים אדומים, להוכיח לעולם שהם מוצלחים מהמתחרים. הריצה הלגיטימית אחרי ''השורה התחתונה'' הביאה חלק מאותם מנהלים לערכים של עולם תחתון. ההתנשאות, הרצון לעשות הכול ומהר, בלי ניסיון להיות יסודי ושיטתי, הרדיפה אחר כותרות שאין להן כיסוי, הם הבסיס שעליו התפתחה התפיסה שהכול מותר''.
הכותב הוא מנכ''ל רשת אייס. בעבר היה מנכ''ל טמפו וסמנכ''ל מכירות של עלית. הוא שירת 17 שנה בשירות הביטחון הכללי
יקי ודמני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מעריב גוייס ע''י הבנקים!
מיכל,
12/06/05 01:46
|
|
 |
32.
הרפורמה בבנקים = צוו השעה
אזרח,
11/06/05 12:12
|
כל אזרחי המדינה מאוחדים בשאיפה להקטין את כוחם שדל הבנקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין שום סכנה בקופות הפרטיות
מטאטא,
11/06/05 12:11
|
המגיב מס' 28 הוא סתם סוכן טרור והפחדה מטעם איגוד הבנקים
בשיטות האלו הבנק מחזיק בנו הלקוחות ומוצץ את כספנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אתה סוכן של ביבי
סוכן חשאי,
הוד מלכותה,
11/06/05 20:52
|
למה אתם לא אומרים לציבור את האמת? הרי המנהלים הפרטיים מסכנים את הכסף הרבה יותר מאשר המנהלים המקצועיים בבנקים. למה לא אומרים בגלוי כי הברוקרים לוקחים פי שתיים ופי שלוש דמי ניהול? תסתכלו על המכוניות שבהם נוסעים מנהלי קופות הגמל של הבנקים - מאזדה 3 או מאזדה 6, לעומת האאודי והב.מ.וו של הברוקרים הפרטיים! מי ישלם את זה - הציבור! די כבר להסתה נגד הבנקים, ונגד מנהלי הקופות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתה את התמוטטות הבנקים ב-83
אורי. ב,
12/06/05 01:31
|
אההה ... זה היה במאה הקודמת. ומי שמר על האזרח? המדינה! והיא והאזרח שילמו הרבה כסף. אולם אם עכשיב יתמוטטת איזה ברוקר או חברת ביטוח, היא תסכן מקסימום 15% אחוז מתוך 200 מיליארד שקל. היום הסיכון בנפילת הבנקים הם למעלה מ-500 מיליאד דולר. סיכון של פי - 50. הסיכון כיום גדול עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמש'ך - תלמד לכתוב
מורה ללשון,
גבעת לשון,
12/06/05 07:45
|
איזה טעויות כתיב. פשוט ילד מפגר. וזה עוד לפני ההתייחסות לתוכן הלא רלוונטי. דווקא הוצאת הקופות והקרנות יוצרת סיכון. האם ידעת כי כ 50% ממחזיקי הכספים בקופות הגמל רשאים למשוך אותם היום, ורק 10% מההשקעות של הקופות נזילות. אתם מבינים עד כמה המהלך של ביבי המושחת מסכן את יציבות המשק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מגיב 35 הוא שתול של הבנק
גנן גידל דגן,
11/06/05 12:10
|
מגיב 35 מקבל שכר מהבנק כדי לזרוע בכם הלקוחות פחדים
יונה פוגל הוא מומחה בהטלת טרור ופחד
הסיטואציה המתוארת על ידי מגיב 35 לא יכולה להתרחש ומה שהוא כתב מעיד שמדובר בהמצאה לצרכי פרופגנדה
הבנק מפסיד לנו הלקוחות כסף כל יום וכל לילה ! הבנק גובה עמלות מופקעות ! הבנק נותן לנו ריבית נמוכה וגובה ריבית גבוהה ! בנק זה בפשטות דבר רע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סכנה בקופות הפרטיות! מהמרות !
א,
מיטב,
11/06/05 10:18
|
סוכן מיטב הציע לי להעביר קרן השתלמות למיטב , לאחר חקירה הוא הודה כי מיטב משקיעה חלק נכבד במניות בבורסה כדי להשיג תשואה '':גבוהה'' מבלי לחשוב על החיסכון כהשקעה ארוכת טווח ליום סגריר!!! אני לא נוטש את הבנק שהוא זהיר ומהימן יותר! יש להזהר שבעתיים מהקופות הפרטיות ולבדוק את צורות ההשקעות והביטחונות שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גנבו מהציבור 14 מיליארד ש''ח
לקוח,
10/06/05 23:51
|
נא לחקור - הנהלה ודירקטוריון זה גנבו מציבור הלקוחות 14 מיליארד ש''ח בעשר שנים האחרונות. יש להקפיא מידית את כל נכסי ההנהלה, לחקור ולהחזיר הכסף לקופת הבנק. גביית חובות - כן. שוד החייבים והלקוחות - לא. חייבים לבדוק - יש הרבה לחקור מי קיבל את רוב ההלואות, מי לא החזיר הלואות, כיצד נעשית מלאכת המרמה האדירה כאילו שהבנק מרויח כסף. רוב ''רווחי'' הבנק הם גניבת כספי לקוחות וחייבים. ביום שייבדק הנושא- ימצאו עצמם ההנהלה מאחרוי סורג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זה פוגל מפרשת קרנות הנאמנות ?
טוף הבנתי,
10/06/05 23:16
|
זה הפוגל הזה שבגללו ובגלל דוד ברלב ודב גלבוע הסתבך הבנק בחקירת הרשות לני''ע בנושא הפצת קרנות הנאמנות ?
טוף, לא הייתי קונה ממנו אפילו סוליית נעל משומשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ועדת בכר
ברוך י.פ,
אילת,
10/06/05 22:00
|
אני עובד באחד הבנקים הגדולים בעל רשיונות ליעוץ וניהול תיקים מתמצא היטב בשוק ההון ''ומתנגד חד משמעי למהלך שנקרא ''ועדת בכר'' אנסה לקצר . הידעת אתה השכיר שאם גילך מעל ל 50 המעבר לחברות פרטיות לניהול ההשקעות של קופות הגמל וההשתלמות צריכה להדאיג אותך כי אתה מסכן את כספך! האם מישהו מועדת בכר טרח לספר לנו האזרחים כי התשואות העודפות של החברות הפרטיות נובעות ממרכיב גבוה של השקעות בבורסה במניות, האם מישהו טרח להזכיר את מה שקרא לבורסה בשנות ה80, 94, 97,2000 שבשנים אלו הבורסה ירדה חזק. אני שצוברתי סכומים מכובדים בקופות הגמל וההשתלמות עומד להעביר את החסכוניות שלי והעתיד הכלכלי לידים פרטיות אשר יעשו הכל כדי להבטיח לי תשואה גבוה יותר וכמובל על חשבון הסיכון , אני עומד לפרוש מהעבודה בעוד 4-5 שנים ומיום הביצוע אני צריך להתפלל שהבורסה תמשיך לעלות, מי שמביא לי 12% בעליות מביא לי תשואה שלילית של 12% בירידות. האם מישהו שאל את הגברת כהן מחדרה שהיא בת 60 וכל חסכונותיה הם בקופות, האם שתשואה של 5% אינה מספקת אותה אז טעיתם כי המרכיב החשוב ביותר שלה זה הבטחון, האם מישהו מהישראלי הממוצע ראה ניהול תיק מנוהל ע''י חברת ניהול? 80% מהתיק מושקע בקרנות נאמנות של המנהל עצמו, במקרים שכאלה הרשות לניירות ערך לא בודקת ולא חוקרת כי כמובן אין מדובר בבנק גדול והאם מישהו חשב כמה יגבו מנהלי ההשקעות הפרטיים, האם הם עומדים בסטנדרטים של בנקים גדולים? אם תהיה תביעה כנגד המהלך אשמח להצטרף, ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונה הכריח אותך להגיב ?
הצחקתני,
10/06/05 22:33
|
העיברית העילגת שלך ברוך מבהירה לי ולקוראים את רמתם הנמוכה של פקידי הבנק העוסקים בניהול מיליארדי השקלים (250 מיליארד !) המופקדים בקרנות הנאמנות וקופות הגמל.
תפקידכם לשמור על הכסף בכספות וזה מה שיהיה גם בעתיד. תפקיד זה מתאים לכם למרות שלאחרונה גם לגביו יש לנו בציבור ספק לאור שרשרת המעילות הבלתי נגמרת הפוקדת אתכם.
את ניהול הכסף (איך להשקיע ? במה ? באיזה מינון? מתי ? וכו') תשאירו בבקשה למקצוענים.
זו מטרת הרפורמה וכל יתר קישקושיך זה הבלים מוכתבים ב''מרכז ההדרכה'' של הבנק שזו המקבילה המודרנית לגולאגים הסוביטיים בהם שטפו לאנשים את המוח.
תמסור ליונה פוגל שלא כולם מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יונה פוגל איש רע
עובד הבנק,
10/06/05 18:43
|
למה לא מגיע עיתונאי עם מיקרופון ומסתובב בסניפים ובמרחבים ואוסף את כל הסיפורים על יונה פוגל שגורם לבנק בושות ויביא את הבנק למצבים לא נעימים ???? למ ? למה ? למה ?
הוא אחד האנשים הכי לא אמינים שמשרתים במערכת הבנקים וכל כולו קומבינות רמיות והמצאת דרכים למצוץ מהלקוחות כסף בצורות מגעילות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תגובה לדודו
דידי,
10/06/05 17:06
|
דודו המזמר חשפת את בורותך ואתה כנראה סתם יחצ''ן של בנק זה או אחר.
אף אחד לא מוציא את הכסף מהבנקים. הכסף נישאר בבנקים. ניהול הכסף עובר מבנקאים שמשיגים תשואות עלובות למקצוענים.
אני יודע שההבחנה גדולה עליך אבל תתאמץ ואולי תבין שאתה סתם זורק סיסמאות ריקות מתוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זאת האמת
דודו המזמר,
חולון,
10/06/05 15:49
|
מי הוא נתניהו שיחליט עבורי איפה תהיה קופת הגמל שלי? הוא לוקח את הכסף שחסכתי עשרות שנים ומעביר אותו ללא אישורי לחברים שלו המושחתים מהביטוח! נתניהו, אתה פגע רע. אני בחיים יותר לא מצביע ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הלורד סטנלי קאלמס מסכם
4,
10/06/05 14:53
|
אתה נחרץ מאוד בעניין הרפורמה במערכת הבנקאית. אבל הבנקאים שלנו אומרים שבאירופה מותר לבנקים לעסוק בכל תחומי הפיננסים.
זה לא נכון. ניהול הנכסים (קופות גמל, קרנות נאמנות ותיקים) מופרד לחלוטין מהבנקים באנגליה. לבנקים אין שליטה עליו. זה מעודד תחרות, זה יוצר מוצרים חדשים כמו קרנות השקעה פרטיות, קרנות גידור, נגזרים. באנגליה כל הדברים האלה לא נשלטים על ידי הבנקים.
הבנקים בישראל סבורים שהם יכולים לעשות את זה.
הבנקים הישראליים בעצמם יודעים שהם לא תחרותיים, הם פשוט נהנים מהמונופול שלהם. הם לא תרמו כלום לעסקים הקטנים והבינוניים בישראל - שזה התפקיד הכי חשוב שלהם. עסקים קטנים ובינוניים צריכים גישה קלה לכסף, ואין להם את זה. הבנקים גובים ריביות גבוהות ומשלמים ריביות מגוחכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הלורד סטנלי קאלמס לא מתבלבל:
3,
10/06/05 14:52
|
מה צריך לעשות כדי לשנות את המבנה?
צריך להפריד את כל ניהול הנכסים (קופות גמל וקרנות נאמנות, ג.ר.) מהבנקים. כל תחום ניהול הנכסים צריך להיות מופרד לחלוטין מהבנקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הלורד סטנלי קאלמס מוסיף:
2,
10/06/05 14:51
|
מדוע אתה סבור שצריך רפורמה במערכת הבנקאות הישראלית?
זאת שאלה מוזרה: קודם כל תסתכל על הביצועים של הבנקים בישראל - הן בניהול הנכסים של הלקוחות והן בניהול הנכסים שלהם - הביצועים נוראיים.
בישראל יש בעיה חמורה של היעדר רגולציה אפקטיווית על הבנקים. מבנה מערכת הבנקאות גורם לכך שקשה לגייס הון בישראל. לבנקים יש היום ''שוק קל'', בלי תחרות. הם גובים ריביות גבוהות, משלמים ריביות נמוכות ו-70% מהאשראי שהם מעמידים זורם לאחוז אחד בלבד מהלווים. לבנקים הישראליים יש רקורד עלוב במתן הלוואות - הם הסתבכו באשראים כושלים וספקולטיוויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הלורד סטנלי קאלמס אומר:
1,
10/06/05 14:50
|
כן, היתה. אבל ההפרטה בישראל נעשית בצורה חלקית. חסר בתהליך את היסוד החשוב ביותר: העלאת רמות הרגולציה והפיקוח על המונופולים והחברות הגדולות, בין השאר גם אלה שהופרטו.
מה שקורה הוא שישראל עוברת במהירות מכלכלה מכוונת ונשלטת לכלכלה שנשלטת על ידי שחקנים פרטיים - אבל מבלי להכניס רגולציה חזקה שתדאג שתהיה תחרות בשוק. יש בעיה לשלטון ולאנשי עסקים בישראל: אין להם את הנושא של תחרות בתוך הגנים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התייחסות לדברי הלורד:
pakpak,
11/06/05 15:35
|
הוא בהחלט צודק ביחס לבנקים ולתעשיינים. הבנקים נלחמים על המונופול וגם התעשיינים נאבקים על הפריבילגיות המונופוליסטיות שלהם ושני המגזרים גם יחד נהנים מן העובדה שהם בפועל אינם אלא מועדון מצומצם בהיקפו שקל לחבריו המפיונרים להתחכך בשררה ולקנות את חסדיה. במדינה מתוקנת קוראים לזה ''שחיתות'' וכך גם התייחסו רשויות החוק והמשפט אל כמה חברים נכבדים ובולטים (למשל: מי שהיה שר המדינה במשרד ההגנה, ניל האמילטון) במפלגתו מדושנת החשיבות העצמית של הלורד קאלמס, המפלגה השמרנית, משנתפסו מנסים ''לעזור'' לגופים כלכליים וללוביסטים ואינטרסנטים של מגזר כזה או אחר.
בא הניו-לייבור של טוני בלייר ב-1997 וחולל ריפורמה מהפכנית באמצעות חקיקה מקיפה שמתמקדת בשקיפות מוחלטת בכל מה שנוגע ביחסי הון-שלטון ואשר דורשת מן העסקים הרוחיים ביותר להפריש נתחי בשר שמנים מציידם למטרות חברתיות שונות - וראה זה פלא: הכלכלה הבריטית פרחה כפי שלא פרחה זה עשרות שנים.
הואיל והשיילוקים שלנו אינם מוכנים לוותר על ליטרת בשר אחת - אפשר להבין שקאלמס בעצם רומז לנו באלגנטיות בריטית שביבי איננו אלא שרלטן שנמצא בכיסם של פושטי עורות נוכלים המשתמשים בנימוקים ''כלכליים'' כדי למצוץ את לשדה של מדינת ישראל וחזקה עליהם שמשייבש הצוף בפרח הישראלי - יתעופפו להם אל שיח אחר.
למעשה זה כבר קורה בשטח.לכו שאלו את פי ראשות ההשקעות הירדנית או את עמיתיו בסלובקיה, פולין,בולגריה ואפילו קזחסטאן- היכן שמפעלים בבעלות ישראלית צצים כפטריות אחרי הגשם. אז בבקשה שארכי-נוכלים מסוגם של שלמה נחמה, צבי זיו, איתן רף, גליה מאור, יונה פוגל, עו''ד רם כספי והחבורה שקונים לעצמם כל ממשלה ששולטת בישראל מיום היווסדה לא יקשקשו בקומקום על ''ציונות''. מילת המפתח להבנת הכלכלה הישראלית היא : ''שחיתות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יהודה שרוני אומר:
NRG,
10/06/05 14:00
|
''פרשה זו הינה המשך, אם כי לא ישיר, של פרשיות אחרות שהתרחשו בשנים האחרונות במשק הישראלי, ובהן חקירת החשדות להלבנת הון לכאורה בבנק הפועלים, פרשת שיווק קרנות הנאמנות בבנק לאומי ופרשת הקרטל בחברות הגז.
המכנה המשותף לכל הפרשיות הללו הוא שבמרביתן מדובר בחשדות לעבירות צווארון לבן, שהגבול בין חוקיותן לבין אי-חוקיותן היה עד כה מטושטש, לפחות בעיני מבצעיהן.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יהודה שרוני עושה לובי לבנקים
ל"ת
שמעון כהן,
10/06/05 11:40
|
|
 |
16.
90% מהציבור בעד הרפורמה
ל"ת
נטע שילוני,
חיפה,
10/06/05 11:38
|
|
 |
15.
מעניין שמפרסמים סקר של בנק
דפנה כהן,
תל אביב,
10/06/05 11:37
|
די לפגיעה באינטלגנציה שלנו הרי ידוע שהציבור לא מרוצה מהבנקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מקומך בבסטיליה !
שער הברזל,
קומבינאלנד,
10/06/05 11:20
|
''לרשות היה מידע על מנגנונים מאוד משוכללים של החלפת אינפורמציה בין הבנקים. יש לראשי הבנקים המון מפגשים. ועדה פה, ועדה שם, הם לא צריכים הרבה יותר מזה בשביל לתאם דברים''. לדבריו, גם בפרשה זו נתקלו חוקרי הרשות בחשש ובפחד עצום לשתף פעולה. ''הגענו לאנשים בכירים, שאמרו לנו שיש להם הרבה מה לספר, אך הם מפחדים. אילו היו מוסרים בעדויות מה שמסרו בעל-פה, הציבור היה עולה בהמוניו על מנהלי הבנקים ושם אותם בבסטיליה''.
נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע בראיון מהיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יונה פוגל משיג מידע בדרכי פשע:
עוד אנונימי,
10/06/05 11:14
|
''רוצים מידע מסווג ? אל תשאלו את החוקר הפרטי איך הוא השיג אותו. גם בתי המשפט לא שואלים שאלות מיותרות לפני שהם מטילים עיקול על סמך מידע כזה''
זו הכותרת והתמצית של המאמר שמפרסם גיל מלצר בעיתון ידיעות, המוסף לשבת, יום ו' 3.6.2005.
המאמר העוסק בסוגית ''סוחרי הסוסים'' מאיר זווית נוספת לכל נושא החדירה לפרטיות של כל אחד מאיתנו ובמיוחד של חייבים למוסדות פיננסיים ובראשם הבנקים.
העיתונאי מציב מצד אחד את האופציה הקיימת להשיג את המידע כחוק אלא שאז העלויות הכספיות לבנקים היו גבוהות וממול האופציה בה משתמשים כולם - האופציה הלא חוקית.
אומר על כך אשר וייצמן מבכירי החוקרים הפרטיים: ''בתעריפים שמקציבים בנקים לביצוע חקירות כלכליות - 800 עד 1200 שקלים לחקירה אחת - לא ניתן לבצע חקירות כאלה בצורה חוקית''.
בין היתר חושף העיתונאי את הדברים הבאים: ''עו''ד שעבד בעבר בשירות אחד הבנקים, מספר כי הבנק, שהפעיל משך שנים ארוכות עשרות משרדי חקירות וחוקרים פרטיים, לא היה מוכן להקשיב להזהרותיו, לפיהן המידע שנדרש מהחוקרים לא ניתן תמיד להשגה בדרכים חוקיות, ודאי שלא בתעריף הנמוך שמשלם הבנק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מכריח את עובדיו לשבות ולהפגין
אנונימי 6,
10/06/05 11:13
|
דפנה צוקר ב''גלובס'' כותבת מאמר שכותרתו ''הדואופול מגייס את הוועדים להפגנות מטעם'' ומצטטת בכיר בבנק בינוני שאומר שהנהלות לאומי והפועלים כופים על עובדי הבנקים לצאת להפגנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מומחים בביריונות ושקרים
אנונימי 6,
10/06/05 11:12
|
התוצאה המסתברת היא ששני העיתונים הכלכליים המובילים בישראל TheMarker ו גלובס מביעים תמיכה לא מסוייגת ברפורמה בבנקים, מתייחסים לבנקאים בבוז הראוי להם, סבורים שצריך לזרוק את איתן רף לכל הרוחות, מלגלגים על יחצני הבנקים העושים עבודה נמוכה שכל כולה ניסיון להפחיד את הציבור (הם הרי מומחים בביריונות) או להחניף למטומטמים שמוכנים לקנות מהם דגל בכמה אלפי שקלים (שזו עלות גביית היתר מכל אחד מאיתנו בשנה אחת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סטלה קורילן ליבר מדגישה:
אנונימי 5,
10/06/05 11:11
|
''איתן רף מזוהה עם מפלגת העבודה. .. מצד שני שלמה נחמה וצבי זיו לא צריכים הרבה להתאמץ אצל מפלגת העבודה, שהרי היא חייבת לבנק הפועלים 120 מיליון שקל. חייבת ומתקשה זה שנים ארוכות לשלם.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סטלה קורין ליבר מוסיפה:
אנונימי 5,
10/06/05 11:09
|
''בשום מקום לא ימצאו בעלי עסק שאצלם היו''ר היה מעז לעשות מה שרף עושה הבעיה היא שאין מדינה מטומטמת כישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטלה המגמרת...
אנונימי 18,
אנונימוס תחת,
10/06/05 15:47
|
לא מבינה כלום! איתן רף מחוייב לבעלי המניות - כלומר לציבור. אם הוא יפעל ע''פ תכתיבי הממשלה - הוא מועל בתפקידו. תפקידו היחיד הוא לדאוג לבעלי המניות. אגב, גם המדינה עצמה נהנית מזה, בעלת מניות. סטלה צריכה להיעלם ממפת התקשורת. היא לא מבינה כבר המון שנים ומופעלת רק משיקולי שנאה עצמיים תהומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחחחח
קישקשתא,
10/06/05 17:15
|
איתן רף לא מחוייב לאף אחד חוץ מאשר לעצמו ולבונוסים ומשכורות שלו ושל המרשעת גליה מאור.
ביצועי הבנק בזבל !
אשראים שערורייתיים !
כספי השואה !
המעילה בשוויץ !
הלבנת ההון בצרפת !
פרשת לאומיפון !
אובדן השליטה בויזה כ.א.ל (כישלון ניהולי ממדרגה ראשונה שלו, של גליה ושל מיודענו יונה)
כל אלה מביאים למסקנה חד משמעית - אף בעל מניות נורמאלי לא היה נותן לו להישאר יום אחד נוסף בתפקיד.
סטלה אולי מגמרת אבל גם צודקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סטלה קורין ליבר אומרת:
אנונימי 4,
10/06/05 11:09
|
לגבי הקמפיין הבזבזני של הבנקים נגד הרפורמה:
''כמה הון אפשר לגזול מקופת הבנקים בהוראת חמשת ששת בנקאינו הגדולים, שרועדים מהמחשבה שהם הולכים לאבד כוח ועוצמה בלתי הגיוניים ? מהו גבול הסבירות של השימוש בחבית השומן העצומה שיושבת בבנקים. כל כולה כספים שנלקחו מהציבור דרך עמלות מופרזות ומרווחים מוטים ?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אפילו עוזי כהן אומר
אנונימי 3,
10/06/05 11:08
|
''די נמאס לכולם מהמונופול והקרטלים, נמאס מאלה שמרוויחים מיליארדים ופתאום מתעוררים, מחלקים דגלים לציבור, תורמים ואומרים שיעשו פעולות למען הלקוחות. איפוא הם היו עד שקמה וועדת בכר ?''
''מונופול הבנקים הוא גרורה קשה. אסור להרפות ממנה. הרפורמה הזו חייבת לעבור, ואם מישהו חושב שישתמש במרכז הליכוד וכך יצליח להפחיד את חברי הכנסת, אז אני מודיע לכם: במרכז הליכוד, למרות כל ההשמצות והסיפורים שמספרים, החברים דואגים ראשית לכל לעמך, אנחנו זה עמך. אנחנו גם נבהיר את זה היטב לחברי הכנסת שלנו.''
ציטוטים מראיון בגלובס לכתבת סטלה קורין - ליבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ד''ר מאיר גלבוע אומר:
אנונימי 2,
10/06/05 11:08
|
''ראיתי בשנה האחרונה את הפחד בעיניים של כמה אזרחים שסייעו לנו בחקירות של הרשות להגבלים עסקיים, ביניהם בנקאים בכירים, הבנתי את מצוקתם, ונחרדתי. הם התחננו שנניח להם, פחדו פחד מוות שהמונופולים יחסלו אותם כלכלית. הייתם צריכים לראות את המבט והחרדה שלהם כדי להבין לאן הידרדרה המדינה, הלב נקרע''
דברי נצ''מ ד''ר מאיר גלבוע מראיון שנערך לו ביום 3.6.2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
דרור שטרום אומר:
אנונימי 1,
10/06/05 11:07
|
''כשאני שומע את הבנקים הגדולים מדברים גבוהה גבוהה, אני מתחיל להיות מודאג. אני רגיל בכך שבחוקים יש קבוצות אינטרסים שמנסות לשכנע את הח''כים, אך אני מודאג מרמת היושר האינטלקטואלי של בעלי העניין'', אמר שטרום בוועדת הכספים של הכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אלה בדיוק צריכים את בכר
חיים,
ירושלים,
10/06/05 11:06
|
הם שבויים של הבנק שנרדמו בשמירה על הכסף שלהם, ולא מבינים. אם במקום לשיר שיר הלל לבנק הם היו מציגים את התשואות של הקופות הבנקאיות ל- אז לא היינו צריכים את דו''ח בכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה עם כספי הניספים בשואה ?
מגדל אייפל,
10/06/05 11:06
|
מה קורה עם כספי הניספים בשואה שבנק לאומי מחזיק ברשותו ?
מה קורה עם העובדה שרו''ח יהודה ברלב טוען שנעשה ניסיון לזייף את דו''ח וועדת החקירה בכנסת ?
ימי ביניים ?
התנהגות בנק לאומי ניראית כחשכת ימי הביניים כיום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה - ובענק
אחד שיודע,
מגדל,
10/06/05 15:44
|
אני מכיר את הדוחות מבפנים. אין בבנק לאומי שקל שייך לחשבונות של קורבנות שואה. יש בבנק לאומי מחדל הסברתי. כל הכסף של חשבונות קורבנות השואה הועבר ע''י הבנק עוב בשנות ה 50 וה 60 לאפוטרופוס הכללי. המדינה היא אשר מחזיקה בכסף. רו''ח בר-לב הוא על גבול העדר שפיות, ומנסה בכוח להכניס ללאומי. בדו''ח הוועדות, לא מוזכר שום דבר ממה שציינת. יאללה, אם אתה כל-כך בקי, קח את בר-לב לטיפול, הוא זקוק לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ''רק'' כשלון הסברתי ?
הצחקתני מאוד,
10/06/05 23:14
|
1. זה לא כשלון הסברתי כיוון שאת השקר הזה אף אחד לא קונה מכם !
2. אפילו זה היה רק כשלון הסברתי אז הממונה על ההסברה צריך היה לחטוף מגליה מאור זאפטה והוא לא אחר מאשר יונה פוגל.
יוצא שבכל אחד מהמצבים (האמת או ההזיה שלך) צריכה היתה הנמכ''ל מאור לזרוק את יונה פוגל.
במציאות הישראלית יונה פוגל שודרג לתפקיד עם פוטנציאל נזק גדול יותר לציבור הלקוחות.
אל דאגה - יונה לא יפספס שום הזדמנות לקלקל ! הוא כבר יחרבן להרבה לקוחות את החשבונות. ככל שהוא ייעצר מוקדם יותר על דברים המיוחסים לו כך ימנע נזק ולכן צריך לקוות שהוא ייעצר בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן עלוב ובזוי
ערימת שקרים,
10/06/05 17:11
|
פיזרת כאן ערימת שקרים מבית היוצר של יונה פוגל. ספק בעיני אם לא יונה בעצמו הוא המגיב.
אני מכיר את הדו''ח והדו''ח נוקב ב - 180 חשבונות שבנק לאומי מחזיק עדיין ברשותו !!!!
אמנם נעשה ניסיון לזייף את החלק הזה בדו''ח לקראת הדפסתו בכנסת אבל הניסיון כשל והזיוף נמנע.
טרם פורסם ברבים אבל דרגים בכירים בפרקליטות ובמשטרה עוסקים בפרשת הזיוף בימים האחרונים וכנראה שתהיינה התפתחויות לא נעימות !
על כל פנים מי שאחראי לניסיון הנואל לשטוף את המוח לציבור ובטח מי שאחראי לניסיון לזייף כדאי לו להתנהג באומץ כשיחקר ולא לחשוב שיש לו כנפיים ולעופף מעבר למירפסות ולמעקות.
אנחנו נהנה הרבה יותר לראות אותו בכלא ולהעניק לו גרביים בלי חורים בביקור השנתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות!
דוד הכי טוב,
בית''ר עילית,
11/06/05 08:22
|
אז תסביר לי בקשה מה עם החוק בארץ המחייב בנקים להעביר חשבונות ללא תנועה לאפוטרופוס הכללי אחרי כמה שנות ניתוק קשר? סתם ברחו להם 180 חשבונות? קשקוש אחד גדול. אתם מהלכים אימים ומפיצים שקרים. קחו איזה כדור לרגיעה ולכו לחפש את הגנבים אצל בכר ונתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יונה = גזלן כספי השואה
איש בריון,
כיעור נפש,
10/06/05 11:04
|
האיש הוא האחראי העיקרי להתנהגות הברוטאלית של בנק לאומי כלפי ניצולי השואה !
שקרן מדופלם
ביריון
מוחזק על ידי העיתונאים כבלתי אמין לחלוטין
חשוד בעבירות קרטל
חשוד בעבירות על חוק הייעוץ בניירות ערך
סתם זבל של בנאדם שימצא עצמו ב''בסטיליה'' ביום מן הימים וזה כנראה לא יהיה רחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
להפך: רוצים לעזוב את הבנקים
יעקב,
ירושלים,
10/06/05 10:59
|
|
 |
כמה שאת צודק!
ל"ת
דני,
10/06/05 12:15
|
|
 |
לעזוב את הבנקים מיידית.
ל"ת
שרית גרינברג,
14/06/05 07:41
|
|