 |
27.
כדאי להילחם איתם ואז הם נכנעים
שלום לוי,
אבן שמואל,
04/06/05 21:34
|
האבקו איתם בידקו את עמידתם בהסכם וראו זה פלא הם מוותרים ואפילו לא מנסים ללכת לבית המשפט כדי לא להיות מובכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
i never
avi equador,
kito,
04/06/05 19:57
|
pay this is my policy let the big companies break the head they are too rich anyway if i get away - i get away if not - i pay what i had to pay anyway this is the way to leave wake up, don't try to be too holy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לאפון רמאים
AVI,
A,
04/06/05 00:05
|
אני יודע ומכיר כמה עובדי פלאלפון שמבטלים ומוחקים חובות תמורת 50% מסכום החשבון אז לכל יפי הנפש המנהלים בפלאפון כשאתם רוצים אתם מוותרים או מורידים מערך החשבון ...ד''א אני לקוח מאוד מרוצה שצובר חובות ופשוט מפחיתים לי את התשלום כל הזמן בחצי ,,,תלוי את מי אתה מכיר ...אז חברה תודה לכם על השירות ונתראה כשאדפוק אתכם בחודש הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חינם!!
שרון,
03/06/05 17:46
|
ישראלים אוהבים את המילה חינם , אין הצדקה לארוע כזה אך לצערנו הרב ולשמחתנו יש חוק במדינה ואי אפשר להתעלם ממנו . חובות יש לשלם ובזמן ואם אין כסף אז לא משתמשים. ולכל נפגעי פלאפון מהתגובות הקודמות תפסיקו לבכות , זה נורא ישראלי מה שאתם עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פלא-פון נהגה נכון מאד!!
קים,
01/06/05 22:50
|
מה שחלק מהאנשים לא מבינים שחוסר האחריות הבסיסית של העולה מצרפת יעלה בסופו של דבר לנו, אלה שמשלמים הכל ובזמן, משום שברור לכולנו שחברת פלא-פון לא תצא נפסדת, היא פשוט תעלה מחירים. אפשר וצריך לרחם ולעזור לאנשים מסכנים, אך עד הגבול שהם נושאים באחריות בסיסית. אם אני יודע שאיני עובד או שאיני יכול לתחזק סלולארי, אני פשוט לא משתמש בו. אני יכול לרחם על העולה מצרפת אך בוודאי שלא להסכים עמה. עליה לשלם את החוב עד הגרוש האחרון. רק כך נהיה מדינת חוק. מזה הכל מתחיל. ולגבי העיתונאי- חבל על ההתייחסות, פשוט דמגוג עילג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תגובה ל1
שי,
אשדוד,
01/06/05 22:45
|
ניראה לי שאתה עובד של פלאפון או איזה חברת יחצנות שלהם איזה סיגנון יפה כאילו שזה מעניין אותך ועוד רושם לקוח סלקום אתה שרוף גילינו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עתונאי בור , פופוליסטי ודמגוג
לקוח סלקום,
תל אביב,
01/06/05 21:42
|
העיתונאי, אם ניתן לכנותו כך, אינו מבין על מה הוא כותב. אדם שרכש מוצר או שירות חייב לשלם תמורתו, ובזמן . אם אותו קונה אינו עושה כך, אין זו חובת הספק לרדוף אחריו, שכן, גם על פי חוק וגם על פי נוהג, חובת רוכש המוצר לוודא כי שילם את תשלומיו . גם הטענ על ''רווח'' שך 30% לשנה, מעידה על בורות העיתונאי. חלק ניכר מהתוספת לקרן החוב נובעת מההוצאות שחב' פלאפון הוציא מכיסה על אגרות בימ''ש וכ'. אגב, גם לעורך הדין של פלאפון מותר להתפרנס, כמו שלעיתונאי הדמגוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה הקשר לעברית עילגת?
תומר,
01/06/05 21:11
|
האם הגברת חשבה שבישראל מדברים בפלאפון בחינם? מה הקשר לרמת השליטה שלה בעברית? ועוד בתור מורה שאמורה לחנך את דור העתיד, מה היא תלמד אותם? לא צריך לשלם חובות - רק תעשו פרצוף של מטומטמים או מסכנים והחוב יעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה זאת אומרת?
מוטי, עו''ד,
01/06/05 14:06
|
שרות קיבלה?, יש לשלם אילה מה, למה היא בוכה היום דבר שהיה אפשר להסדיר אתמול?, ברור שעו''ד עולה כסף, מישהו עובד בחינם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לעובדי פלפאון
אקס עובדת סלקום,
ירושלים,
01/06/05 12:38
|
לכל העובדי פלפאון: זה נראה ממש, ממש לא יפה לרשום תגובות כאילו אתם לקוחות! מה אנחנו פריירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נו באמת...
משה משה,
חדרה,
01/06/05 12:06
|
שלום, למען הסדר הטוב אודה שהייתי עובד פלאפון בעברי. בכל מקרה, כותרת של ''אכזריות'' לכתבה אשר מדברת על אזרחית שידעה מחוב שלה לספק כלשהו, נסעה לחו''ל מבלי לשלם וציפתה ל''העלמות'' של החוב כאשר היא חוזרת - כותרת כזו היא קצת מוגזמת לדעתי. אם היה מדובר שחודש לאחר אי תשלום החוב נשלחת פקודת מעצר - הייתי מבין. אבל 3 שנים של התחמקות מחובות? מה אתם רוצים שפלאפון תעשה? תוותר לה? למה? האם אתם, אתר NRG ועיתון מעריב הייתם מוורתים למפרסם מודעת אבל בגלל שקשה לו? האם לא הייתם רודפים אחרי הכסף שהרווחתם ביושר?
בקיצור - הכתבה מאוד מוגזמת לדעתי. אפשר, כנסיון פשרה, לנסות לתווך בין הלקוחה לבין פלאפון ע''מ להגיע לפרישת חובות. זו עיתונות אמיתית, ולא כזו אשר מגינה על החלש ללא קשר למעשיו חסרי האחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גברתי - קדימה לדואר לשלם
ענת,
חיפה,
01/06/05 11:54
|
פחות פוזות, פחות דיבורים מיותרים. מפני שנראה אותה חייבת בצרפת כסף ולא משלמת - גם שם יעמדו מולה סוללת עורכי דין, אז הבחירה בידיה - תשלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פלאפון זה מותרות
נגעל ממעריב,
ירושלים,
01/06/05 11:45
|
למה אדם שמדבר בטלפון ולא משלם פתאום מסכן? למה היא לא ניסתה להגיש בקשות לקביעת תשלומים בהוצאה לפועל? למה תמיד תציגו את כל אותם משתמטים כמסכנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פלאפון בסדר גמור -העולה היא
gal,
herzelia,
01/06/05 11:08
|
|
 |
13.
פקודת מאסר
לקוח ותיק,
01/06/05 08:46
|
אני לקוח של פלאפון 15 שנה ואני מאוד מרוצה מהחברה. אין במקרה זה להצביע על פלאפון כחברה אכזרית. כנראה שהכתב אינו יודע היכן הוא חי במדינת ישראל ניתן להוציא פקודת מאסר לכל אדם שיש לו חוב של 100 ש''ח, ע''י בקשה מראש ההוצל''פ הרשמים הם חותמת גומי וב 99% מהבקשות הם יתנו אישור למאסר. על כן אין להאשים את פלאפון , עו''ד של הבנקים מוציאם אלפי פקודות מאסר ביום נגד חייבים, כוון שהחוק מאפשר להם ומנצלים הליך זה לרעה הרי ברור שאדם במאסר לו ישלם את חובו . זה אמצעי לחץ אולם זה החוק. ניתן להבין שאמצעי לחץ זה אינו חוקי ח''כ גלאון מבינה זאת היטב ופועלת לביטול החוק המביש את ישראל מידי יום. כמו כן עומדת לצאת רפורמה בהוצל''פ שתקבע לסגור כל תיק הוצל''פ שנרשם כחוב אבוד וזוכה ממס בספרי החשבונות של הזוכה. לכן יש תקווה לכל החייבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז למה חתמה ולקחה מכשיר?
אזרח,
01/06/05 08:17
|
אם היא לא מבינה עברית? אם חד הורית? אם משכורתה נמוכה? למה לקחת מותרות? עבריניים צריכים לשלם! יוסף אתה מחפה על עברינים איפה הבושה בטח אתה מקבל משכורת מעבריין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין צדיקים בסיפור הזה
ל"ת
עמית,
ת''א,
01/06/05 05:14
|
|
 |
10.
פלאפון גדולה על חיילים
אסף,
מרכז,
01/06/05 04:36
|
פלאפון מחדירה את עמדות המחירה השקרניות והנצלניות שלה לבסיסי צה''ל ומרמה חיילים שמשכורתם אפסית, לתוך עסקאות מפוקפקות תוך כדי מניפולציות ופיתויים טפשיים. אני בתור חייל נפלתי אצלהם, שלמתי מהאוזניים (800 ש''ח בחודש על שימוש רגיל לגמרי) וברחתי לאורנג', שם אני משלם 330 ש''ח הכי הרבה בחודש, תוך כדי שימוש אינטנסיבי . אני שונא, מתעב ומאחל את כל הרע שבעולם לחברת פלאפון, לא רק בגללי, אלא בגלל רבים מחברי ומכרי שסבלו מאטימות הלב ורדיפת הבצע של החברה השטנית הזאת. פלאפון - הלוואי ואזכה לראות אתכם נופלים, אני ארקוד על עפר משרדכם ראשון! קוראים יקרים - תעשו טובה לעצמכם, תעברו לאורנג'.
פלאפון - אם זה נראה כמו חרא ומריח כמו חרא.........כנראה שזה חרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!
רוני,
קריית ים,
02/06/05 00:40
|
|
 |
9.
חברות צדיקות
לקוח אורנג,
01/06/05 04:19
|
ניתקתי קו לפני חודשיים -אורנג עד לרגע זה חייבים לי הפרשים של 19 ש''ח .כששאלתי האם אני אקבל ריבית והצמדה מנהל המשמרת צחק עלי...אני רק מתאר לעצמי מה היה קורה אם אני הייתי חייב לאורנג 19 ש''ח ....דמי גבייה.ריביות.הצמדה וכו ומס עמיקם כהן שבגללי לא קיבל את המשכורת השמנה שלו בזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כתבה שקרית
צויקה,
ראש העין,
01/06/05 01:28
|
פשוט לא יאומן. אני מת לדעת מה היה עושה אותה כתב יפה נפש אם אותה עולה חדשה היתה חייבת לו 1000 ש''ח. מוותר? תגידו לי אתם חיים בסרט? פלאפון ושאר חברות הסלולאר הן לא מוסדות רווחה אלא גוף עסקי. אז בבקשה בלי צביעות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
היא לא היחידה
כן בטח כבר,
01/06/05 01:13
|
פלאפון עושה הכל על מנת לקבל את ''כספה'' . גם אחרי שהחזרתי להם את המכשיר פלאפון ושילמתי דמי יציאה והכל טוב ויפה. יום בהיר אחד אני מקבל הביתה חשבון פלאפון על סכום של למעלה מ800 ש''ח. כשניגשתי לסניף פלאפון ב**** אמרו לי '' כן אתה צודק מכרנו את הקו הישן שלך ובטעות החיוב הגיע אליך'' אמרתי איזה יופי הם מודים בטעות, אבל כאן רק התחילה הבדיחה , נציגת השירות אומרת לי נכון אתה צודק המכשיר לא רשום על שמך אבל בכל זאת אתה תצטרך לשלם ואנחנו נזכה אותך'' כששאלתי לפשר הדבר היא אמרה לי ''זאת המדיניות של החברה''. שאלתי אותה ואם החוב היה לא 800 ש''ח אלא 80,000 ש''ח ? אני עדיין אמור לשלם את החוב גם הוא לא על שמי ??''. מנהל הסניף בכבודו ובעצמו ניגש אליי ואמר לי חביבי תצטרך לשלם אנו מודעים לטעות ואנו נזכה אותך'' כמובן שלא שילמתי את החוב והפלא ופלא קיבלתי מכתב מע''וד של החברה ובו הזמנה לבית משפט הוצאות עו''ד וכיו''ב. הגעתי עם הסוגיה הליצנית הזאת עד בית המשפט ושם האיש עם הגלימה השחורה (( נו זה שכולם קמים שהוא נכנס )) אמר לעו''ד על מה ולמה הוגשה כאן תביעה ??
פלאפון !!!! אז יש לכם סוללה של עורכי דין so what ??
גם כן שיטות לגבות כספים מבן אדם, אני לחברה הזאת לא חוזר גם היא תהיה היחידה בשוק !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתב כלל לא אובייקטיבי
ליאת,
תל אביב,
01/06/05 02:04
|
על פי תוכן הכתבה ,נראה משום מה שהכתב ממש שונא את פלאפון. נראה שהכתב מקורב בדרך כלשהיא לחברה מתחרה של פלאפון. אין חברה שלא נוקטת באמצעים כדי לקבל את הכסף שמגיע לה. לא ברור לי למה דוקא פלאפון נפלה קורבן לכתבה כזו. חודשיים לא שילמתי חשמל או מים וניתקו לי ובצדק. חוב צריך לשלם. ואני בטוחה שיש שם בפלאפון עם מי לדבר. רק צריך לדבר, ולא לסרב לשלם חוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי הם עזרו.
מיכל,
תל אביב,
01/06/05 01:59
|
אני לא מבינה מה הכתבה הזו באה להביע, שחברת פלאפון גונבת כספים מלקוחותיה? למה חברת פלאפון צריכה לממן שיחות של לקוחות? זו אחריות של הלקוח לשלם את החוב שלו ,כמו שהוא משלם לחברת החשמל או כל חברה אחרת. ואני בטוחה שאם יש לו בעיה , אם יפנה לחברה היא תבוא לקראתו. הכתבה מציגה את פלאפון כחברה אטומה שמחפשת לקחת כספים מהלקוחות שלה. אני לקוחה של פלאפון, והיה לי חוב מאוד גבוה, כי פשוט לא שילמתי והחוב הצטבר והגיע לסכום מאוד גבוה. קיבלתי מכתבים מפלאפון והתראות, וכשפניתי למוקד שלהם , הם גילו הבנה לקושי שלי, ובאו לקראתי בכך שפרשו לי את החוב לתשלומים , וזה מאוד הקל עלי. היום אני עדיין לקוחה של פלאפון, ומאוד מרוצה מהשירות שלהם. הדרך היא לא להתעלם , אלא פשוט לפנות אליהם ולהראות נכונות והם עושים הכל כדי לעזור. נסו ותראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I HOPE YOU GET PAY FOR THAT
LIOR,
01/06/05 14:08
|
|
 |
michal is working for pelephon
ל"ת
shakranit,
01/06/05 04:35
|
|
 |
מריח כמו יחצנים
ל"ת
אורן,
01/06/05 02:41
|
|
 |
ההיפך הוא הנכון.....
www.nezeq.co.il,
01/06/05 06:58
|
אנחנו מארגנים את החרם הסלולארי ב 6.6 ואנחנו לא נציגים של פלאפון או אף חברה אחרת אבל אם היא חייבת להם כסף על שיחות שעשתה אז שתפרוס את זה ל 40 תשלומים ושתשלם. הם לא חייבים לה כלום. ועורגי הדין עושים את עבודתם. ומעבר לכל זה יש שביתה ביום ב' הקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
גברת- תשלמי
ז'אק,
NICE,
01/06/05 00:45
|
פה זה לא רפובליקת בננות (אולי כן) אבל בצרפת- היית משלמת לSFR או ORANGE ופה את משחקת אותה חד הורית ועולה חדשה ומסכנה נו באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני גיליתי עוד ניבזויות
אלכס לוין,
גוש דן,
01/06/05 00:19
|
אני גיליתי כבר לפני 4 שנים מי זאת חברת פלפון ועל כן עזבתי אותם ואני לא מעונין לשמוע מהם. הם פשוט שקרנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תסלחו לי , הכתב שלכם אדיוט
יובל,
31/05/05 23:52
|
מדהים באיזו קלות הוא הופך אותה לקורבן. היא כמובן לא ידעה, לא שמעה, פתאום נפל החוב משמיים. חובות, מה לעשות, צריך להחזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתב לא,אתה כן....
איציק,
ת''א,
01/06/05 00:52
|
כנראה שאתה אחד העובדים של פלאפון או מקורב. לי היה סיפור דומה איתם וכאשר הבנתי אם מי יש לי עסק סגרתי במהירות את החשבון והיום ברוך השם אין לי קשר לחברה הזאת שיודעת ומוחית בלגנוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איציק הטיפש?
:-),
01/06/05 08:19
|
|
 |
3.
חרם של 3 ימים על פלאפון
ירון,
31/05/05 21:11
|
|
 |
2.
על מכרם בכסף צדיק ואביון בעבור
שעושה מליונים,
אוי לחברה,
31/05/05 19:52
|
|
 |
1.
והיא בסדר ?
יוסי,
תל אביב,
31/05/05 19:01
|
אני בטוח שהחוצפנית סירבה לשלם ! עולה חדשה , אם חד אורית . פלאפון היא לא הביטוח הלאומי . היא חייבת כסף והיא צריכה לשלם . מה ההבדל בין גניבת כסף מארנק לבין החוב שלה לפלאפון . לשלם חוב זה סדר . והיא הפרה אותו . ולכן היא נענשת . תפסיקו עם ההיתממות הדבילית הזאת . בגלל כתבים כמוך הגענו לאן שהגענו , צק חוזר זה בסדר . לא לשלם מיסים זה בסדר . לגנוב תור זה בסדר . מנגל במרפסת זה בסדר . וככה אנחנו מתקדמים עד שילד אתיופי רוצח ילדה יפה סתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובות
ייי,
01/06/05 00:40
|
|
 |
חובות = סוס טרויאני?
גיל,
צפון,
01/06/05 02:15
|
לפלאפון מעל 2 מיליון מנויים ואם היא יכולה להרשות לעצמה לשלם הון תועפות למען החדרת סוס טרויאני לתוך מחשבי החברות המתחרות, היא בוודאי יכולה להרשות לעצמה לוותר לאם חד הורית בעלת חוב של 1100 ש''ח, שהוקפץ ב''שישו ושמחו'' ל-4500 שקלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שיוותרו לה ולי לא?
חוצפן,
01/06/05 03:26
|
גם לי יש צרות. גם לי יש חובות אחרים. גם לי קשה.
ההבדל: אני משלם את חובי בזמן.
אם היא לא יכולה לשלם שלא תדבר. נמאס כבר מהאנשים שרק קונים וקונים, אבל כשמגיעים לקופה אין להם כסף לשלם.
אם הייתם אומרים שזה חשמל / מים - אולי הייתי מבין. אבל סלולרי? זה מותרות, גם אם לכולם כבר יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר ושאלוהים ישלם!
אסף,
באר שבע,
01/06/05 08:47
|
בדיוק ככה, אנשים מדברים וחושבים שלא יגיע אליהם חשבון בסוף החודש, מה היא חשבה שהיא תטוס לחו''ל ופלאפון תשכח מהחוב? זה לא חוסר אחריות לעזוב לחו''ל ביודעין שיש לך חוב בארץ? אז כן אדוני כתב נחמד שבא להראות עד כמה מסכנה הגברת, מה אתה בא להראות כאן? שמותר לברוח בלי לשלם, כי אולי ירחמו עלי? מה אני שונה ממנה? אני לא מדבר ב1100 שקל, כי אני יודע שאין לי איך לשלם את זה, זה נקרא אחריות על מעשים! ואם אין למורה ואם חד הורית אחריות על המעשים שלה, אז אני נורא מצטער הכתבה הזו מיותרת לחלוטין, אף אחד לא אמור לוותר לה על החשבון, אני לא הייתי רוצה שיוותרו לי, מי שחסר אחריות כדאי שיקבל עונש מהר מאד וילמד איך לנהוג להבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כסף לא מדברים
קובי,
01/06/05 08:38
|
ככה זה גם עם הרבה לקוחות אחרים שקונים פלאפונים ואין כסף לשלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה שלך אמת בסלע
עודד, סין,
01/06/05 07:47
|
הכתב המתלהם מנסה להוציא פושע חף מפשע.
יותר גרוע מעו''ד מושחת, הוא עושה את זה קבל עם ועדה בנסיון לקבל אמפתיה מהציבור.
הגב לתגובה זו
|
|