 |
36.
המשק בצמיחה?
דדי,
חיפה,
25/05/05 23:48
|
לדעתי המשק לא בצמיחה הוא בהמראה, רוב הצעירים ממריאים לחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הכל מסתדר כמו דומינו
צנחן,
25/05/05 23:04
|
האבטלה צונחת. המושחתים בכנסת יחקרו את עצמם.
הכזב והמירמה הם המטבע העובר לסוחר בפוליטיקה הישראלית.
דחיפה קלה לאבן דומינו אחת והכל קורס.
ג'ורג' אורוול היה יכול להיות גאה בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צעדים כלכליים הכרחיים וחיוביים
קים,
25/05/05 19:38
|
אני רחוק מלהיות תומך עיוור של נתניהו, אך בתחום הכלכלי הוא עושה דברים חיוביים ביותר. אומר יותר מזה. לטעמי היה לו קל מאד. קודמיו בתפקיד עשו כאלה שטויות שפשוט היה צריך אדם שלא יעשה שטויות וכבר המצב היה משתפר. אם לא היו מפריעים נתניהו כל מיני ''עמיר פרצים'' והמפלגות הסחטניות(עבודה, דתיים), מצבנו היה טוב בהרבה. אך גם כך המשק על הדרך הנכונה. אני גם תקווה שהתחלנו להלחם באמת בשחיתות האיומה שפשטה במחוזותינו. יש סיבות להיות אופטימיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיעה בסימן שאלה? למגיב 34
יביב,
אור עקיבא,
26/05/05 01:06
|
על סמך אילו עובדות הינך מסיק כי נעשים כאן דברים חיוביים. היכן התוצאות האמיתיות? מדוע קטנה הצמיחה ברבעון הראשון ובמקביל ירדה האבטלה? משום שהמובטלים מצאו עבודה ללא שכר. הם עובדים ולכן אינם מובטלים אך כשאין שכר אין צריכה ואין צמיחה. ואת זה לא מספרים בלמ''ס. הלשכה המרכזית לסיפורי סבתא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, ביביהו מפתיע לטובה.
צח,
ת''א,
25/05/05 20:23
|
אם אתה רחוק מלהיות תומך נתניהו, אז אני נמצא כנראה בגלקסיה אחרת או אפילו ביקום מקביל ליקום בו נמצאים תומכי נתניהו, שיהיו בריאים. ובכל זאת, כשמגיע אז מגיע. נתניהו מוכיח נחישות, כיוון נכון ורק צריך לדאוג שיישאר בתפקיד הנוכחי ולא יגיע יותר רחוק (מכישוריו כראש ממשלה כבר שבענו). הכלכלה בכיוון הנכון, אם כי יתכן וצריך יהיה לאזן את השקפת העולם הביביסטית (שוק חופשי) עם מדיניות רווחה הולמת, שתמנע התפוררות חברתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידידי שוכני הגלקסיות
גלקסיית אופטרונ,
26/05/05 01:00
|
אני שלא כמותכם מלכתחילה לא ''קניתי'' את הנסיונות להדביק לאדם היקר הזה כל מיני תכונות שאין לו ולו שמץ מהם ולכן איני מופתע ואיני זקוק לתת לו חיזוקים ''כשמגיע לו''. אתם אלו שמושפעים מכותרות מפלסטיק שמלעיתים אתכם כל הליבראלים הטיפשים, מדובר למעשה ביהודי החכם ביותר מאז איינשטיין ולוואי ונזכה לראותו שוב כרוה''מ שיציל את המדינה ממשפחת קורליאונה המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הונאה
א,
25/05/05 18:29
|
אני מועסק במשכורת השווה בערך לחצי שכר מינימום. לפי הסטטיסטיקה - אני בתקן מועסק. אבל אין מה לדאוג - עוד חודשיים זה ייגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חרטה בארטה
אבא של ניר,
25/05/05 18:25
|
הצעירים פשוט קמים ועוזבים זו הסיבה האמיתית ביבי, בני לא מצא עבודה ראוייה והיום הוא באנגליה קיבל אשור עבודה ככלכלן במפעל מזון, שכרו 3500$ נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מחספים מגיבים בשכר
מממ 05-2005,
25/05/05 18:16
|
מחפשים אנשים להגיב ולהלל את ביבי בעיתונות האלקטרונית. העובדים יקבלו שכר ממשרד האוצר. נסיון במחשבים ואנטרנט הכרחי
משלוח פרטים וקורות חיים http://www.mof.gov.il/comments.htm
בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע מועמדות
יגאל כהן,
רחובות,
25/05/05 19:10
|
יש לי נסיון עשיר בהגבה ברשת. היום אני עובד אצל עמיר פרץ אבל אין לי בעיה לעבוד גם אצל ביבי - העיקר שתשלמו שחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן! אתה ושכמוך הינם
קפיטליסט אמיד,
25/05/05 20:10
|
מושחתים. די לבכי ולנהי. ארוז את עצמך ולך לכל עבודה שהולמת את כישוריל. לא אתה תקבע מה הם כישוריך אלא שוק העבודה. אני לא משלם מסים כדי שלא תעשה מאומה ותרוויח שכר לא הגיוני במחלקת הגינון בעיריית רחובות. אתה מוזמן להגיב באופן מכובד בלבד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
התרגילים של ביבי
אבי,
ב''ש,
25/05/05 18:08
|
1) פיטורים של אלפי עובדים ואחר כך קליטה של אלפי עבדים המקורבים למרכז הליכוד. 2) הגדלת מיסים (באופו זמני של שנתיים) ואחר מספר שנים ביטולם. האזרח מרגיש רווחה ומי גאון של אימה? הוא גדול הוא גדול ....
זה בדיוק כמו הסיפור על
אדם בא לרב ומתלונן: הבית שלי קטן ואין לי כסף לקנות אחר. קשה לי להחזיק את המשק. הרב משיב: תכניס את העז שלך לבית האדם: אבל אין לי מקום. הרב: תכניס ותחזור אלי בתוך שבועיים.
אחרי שבועיים חוזר האיש אל הרב ומתלונן: רבי לא רק שיותר צפוף לנוף עכשיו גם מסריח. הרב עונה: תכניס גם את הפרה האדם: אבל רבי צפוף לנו. הרב: תכניס ותחזור אלי בתוך שבועיים.
אחרי שבועיים חוזר האיש אל הרב ומתלונן: רבי לא רק שיותר צפוף לנו עכשיו גם יותר מסריח. הרב עונה: תכניס גם את הסוס האדם: אבל רבי צפוף לנו. הרב: תכניס ותחזור אלי בתוך שבועיים
אחרי שבועיים חוזר האיש אל הרב ומתלונן: רבי לא רק שיותר צפוף לנו עכשיו גם מסריח. הרב עונה: תכניס גם את הכבשים האדם: אבל רבי צפוף לנו ומסריח. הרב: תכניס ותחזור אלי בתוך שבועיים
אחרי שבועיים חוזר האיש אל הרב ומתלונן: רבי אנחנו לא יכולים יותר ! צפוף מאוד וגם מסריח. הרב עונה: עכשיו תוציא את כל החיות ותחזור אלי בתוך שבועיים
לאחר שבועים חוזר האיש אל הרב ואומר: רבי תודה עכשיו הבית ממש מרווח, נקי וכף לחיות בו.
נו, ומה אתם חושבים שביבי הגדול עשה? זה לא אותו דבר?
אני לליכוד כבר לא הצביע ! ואתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכותרת ''האבטלה צונחת'' בלוף!
מובטל,
25/05/05 17:50
|
אחיזת עיניים ושקר ! מובטלים מעל שנה ושנתיים יצאו מרשימת המובטלים. הם אינם בשום סטטיסטיקה. זה בדוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אנחנו של ביבי זה לא כולל אותנו
אנחנו?,
הם ?,
25/05/05 16:33
|
סוף סוף הבנתי אותך ביבי . כל פעם שאתה אמרת אנחנו אני לתומי..... חשבתי שגם אני כלול בזה והייתי מתוסכל !!! הבנתי !! אנחנו לגביך זה אתה ואנשי שלומך ......!!!! אני ושכמוני ממש טיפשים .....מי אנחנו בכלל סתם אנשים !! וכרגע אני מבין מעולם לא היה לכם כל כך טוב !!! ניפגש בקלפי........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הרי זה גאוני !!!
זוהר,
פ''ת,
25/05/05 16:24
|
בתחילת הקדנציה מפטרים אנשים מהשירות הציבורי כי ''האיש שמן מדי''. זה מביא באופן לא מפתיע לעלייה באבטלה (איש רזה אך חולה). שלוש שנים אח''כ קולטים אלפי אנשים חזרה לשירות הציבורי - והרי לכם ביבי הקוסם מוריד האבטלה במשק.
כבר אמרתי שהאיש גאון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה כמה שאתה חכם....!!!!
ל"ת
ארי,
25/05/05 19:01
|
|
 |
26.
@@@שיר תזכורת על המציאות@@@
מריאן קפלון,
קריית חיים,
25/05/05 16:21
|
הכיסא מרופד במשרד של השר.
הכיסא מרופד במשרד של השר, ומשכורת קבועה בארנק, לא חושב הוא בכלל על בואו יום מחר, רק היכן לקבל מענק.
איך תקציב משרדו לקצץ, לייעל, כדי למצוא חן בעיני בוחרים? הוא אף פעם אינו מתבטל, לחלק גם לכל חברים...
יושר בא והולך רק לפי הצבעה, כי העושר הכול מנווט... לא החולי לא עוני, לא יפריכו שלווה, כי השוחד בשכל שולט!
אין חינוך, אין בריאות וגם אין רווחה, אשליה כי שלטון של העם... בפלילים תמצאו שם תמיד הוכחה, עד כמה הם ''עובדים''.... על כולם!!!
מריאן קפלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרת רבים נחמת טיפשים!!!!
ל"ת
מיכל,
25/05/05 16:29
|
|
 |
25.
עורך חמוד,
ניר,
25/05/05 16:13
|
למה הכיתוב ''ירידה חדה ברמת החיים'' תחת התמונה של נתניהו? מוזכרת בכתבה ירידה ברמת החיים, או שמא באבטלה?
ולמה זה אתם מצרפים תמונות מתמונות שונות לידיעות כלכלה חיוביות, אבל תמיד תמונה של ביבי (בד''כ כשהוא משתעל או עושה פרצוף מצחיק) לידיעות השליליות?
ולמה אני יודע מראש שלא תפרסמו את התגובה שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ליד תמונה של נוכל מצרפים
שושנה,
25/05/05 16:56
|
אתה מגיב כאן כסנגורו של נוכל שהוליך בזמן שהיה ממונה על תפקיד ציבורי את האוכלוסיה שוללֿ תמשיך למכור סמים בביתי הספר ותשלח ילדים לעשות את העבודה בישבילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא תוכנן קיצוץ במגזר הציבורי?
דביבון,
25/05/05 16:09
|
לא מבין, מה זה עוזר אם המגזר הציבורי אותו רובנו מממנים גודל? איך זה מצביע על צמיחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איך יש אבטלה ומכניסים אלפי עוב
משה מ,,,,
בת ים,
25/05/05 16:06
|
|
 |
22.
שעור קטן בכלכלה של ביבי
דש,
25/05/05 15:46
|
אם אני נותן לך מאה שקל ואתה נותן לי את אותם מאה שקל בחזרה עשינו ביחד מאתים שקל מחזור אבל לא יצרנו כלום במשק היצרני לא קורה כלום אז נוספו עוד כמה אלפי מקומות עבודה בשרות הציבורי אבל אלה לא מיצרים כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה,
ניר,
25/05/05 16:22
|
|
 |
ישר לחשבון
אתה רוצה,
25/05/05 16:53
|
תהיה גבר. חוץ מזה הכל מפוברק. האבטלה גרועה יותר 18 אחוז אבטלה. שלא יעבדו עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, אין בעיה
ניר,
25/05/05 18:56
|
|
 |
נו אבאל'ה? תן מספר חשבון
ניר,
26/05/05 18:50
|
|
 |
המאה שקל שעשית היום בבית הספר
מנחם,
25/05/05 16:46
|
ממכירה של סמים לילדים או זה מאיזה פליסטיני זקן שבדקתה במחסום וגנבתה לו מהכיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה מאה שקל?
ניר,
25/05/05 19:00
|
נראה לך אני פרייר? כשאני מוכר סמים לילדים אני מוכר מינימום 500 שקל לאונקיה, אחרת לא שווה לי לקום מהמיטה בכלל - עדיף לי כבר לקפוץ למחסום להוריד אלפייה מאיזה פלשתיני זקן.
אגב אני נותן גם שיעורים באיות - 100 שקל/שעה, מתאים לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מעניין שלפתע יש המון בטלנים
שדגב,
25/05/05 15:45
|
פעם זה לא היה המסקנה שהמדינה בטלנית לא יתכן שכל כך הרבה אנשים לא רוצים להתפרנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
זה בדיוק כמו שאומרים לי עכשיו.
צבי,
25/05/05 15:35
|
חושך. ובחוץ באמת זורחת השמש. קצת קשה להאמין. מסביבי אני שומע על פיטורים. שמועות על מפעלים שנסגרים. פיטורי המורים בדרך. אז באמת מה קורה? למי להאמין לנתונים? הכל בולשיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אלללה ביבי המלך.. כל הכבוד לו!
ל"ת
ש,
25/05/05 15:21
|
|
 |
18.
ישראל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
25/05/05 15:14
|
|
 |
ארה''ב מבקשת מישראל סיועה כלכלי
דש,
25/05/05 16:41
|
בעוד שנה תהפוך ישראל למעצמה כלכלית אחרי שנגמור ליצא את המובטלים הזקנים והנכים לחו''ל נפריט את צה''ל והשרותים הציבורים ונשנה את שיטת השילטון בישראל למלוכה ונקרא למלכה שרה ולמלך נתניהו וגם אז לא נראה את הרבי מלובביץ יוצא מהתכריכים ומנער את התולעים אבל אנחנו עם שאוהב אגדות ואם הם עדין בחיים יושב לו עם ישראל ובוהה בשקיעה שלוב זרועה כשברקע נשמעים הגלים ושירת השחפים וחיוך של שלווה ניבאה על פניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
קרוק קרוק קרוק
ל"ת
יגעל קוקיהן,
רחובות,
25/05/05 15:01
|
|
 |
16.
חה חה חה חה חה חה חרה !!!!!
ל"ת
מדינת,
חלם,
25/05/05 14:44
|
|
 |
15.
דש חם ליגאל כהן מרחובות
ל"ת
מ-bb,
25/05/05 14:41
|
|
 |
14.
כל הכבוד לנתניהו
ל"ת
יגאל כהן בשם,
אהוד אולמרט,
25/05/05 14:09
|
|
 |
13.
שיר לירידה באבטלה
נמרוד,
פרדס חנה,
25/05/05 14:03
|
ירידה באבטלה, כך אומרים העיתונים אבל את האמת כולנו יודעים, המובטלים מקבלים חצאי משרה עם משכרות ממש מעליבה, אבל העיקר שהם כבר לא רשומים במשרד התעסוקה כמובטלים. הירידה הזו, כמו בשנה שעברה כמה שזה כואב - זה לצורך עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נתונים של הלשכה המרכזית !
האמת,
25/05/05 14:22
|
אלו הם נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ולא של האוצר ולא של העיתונים.
תתרכז בשירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הנהלת חשבונות יוצרת
דש,
25/05/05 13:58
|
ישראל היצואן הגדול ביותר בעולם לכוח עבודה מיומן אם נחבר את המיספרים שהממשלה סיפקה מקומות עבודה ואת המיספרים של היורדים מקבלים תמונה של מה שנקרא בהוליבוד קריאטיב בוק קיפינג פיפי נתניהו מתרוצץ בארץ ומכין את השטח לבחירות והבבונים מוחאים כף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מה שנקרא בהוליבוד
ניר,
25/05/05 15:29
|
קריאטיב בול שיטר.
מה בכלל הקשר בין היורדים למספרים שמדובר עליהם? ומאיפה לקחת את התיאוריה המרעישה בטמטומה שישראל, של ששת מליון אזרחיה, היא יצואנית כח האדם המיומן הגדולה בעולם? יותר גדולה מהודו, נגיד?
מה שהכי מצחיק זה שאדיוטים/בורים כמוך עוד מתנשאים וקוראים לאחרים בבונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חיילים מספרים
חייל,
25/05/05 13:48
|
חיילים מספרים כי הם לא יוצאים לחופשה הביתה רק כדי שיהיה להם מה לאכול, או כדי שהם יוכלו לחסוך מאוכל הניתן להם עבור משפחותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
וזה- בלי 1000$ שכר מינימום
יואל,
25/05/05 13:47
|
אנשים שומעים את הסיסמאות הריקות מתוכן של פרץ בדבר 1000$ שכר מינימום ומיד קופצים ומתלהבים, וממהרים לתמוך, מבלי להבין באמת במה מדובר ואיזה השלכות הרסניות יכולות להיות להגבלה שכזאת על המעסיקים. העלאת שכר המינימום תבריח מכאן משקיעים שעוד שוקלים אם אולי להשקיע כאן- ואני מדבר על משקיעים של מפעלים בתעשייה הנמוכה (מעמד הביניים והשכבות החלשות). למה שמשקיע יפתח כאן מפעל אם במשכורת של עובד אחד הוא יכול לממן שלושה עובדים בירדן או בסין?! מפעלי טכסטיל ושאר תעשיות שאינן היי-טק שעומדות על הקו הדק בין רווח להפסד יעברו מיד להפסדים משום שיצטרכו לשלם יותר לעובדים- הוצאותיהם יגדלו, סכנת הסגירה תרחף גם מעליהם, ורבים יסגרו את בתי העסק שלהם ויעברו לייצר בחו''ל. לא ירחק היום (במידה והצעת שכר המינימום הדמגוגית של 1000$ תתקבל) שיתווספו למשק עוד אלפי מובטלים ! עוד בעיה שתיווצר, בייחוד בארצנו הקטנטונת שכל אחד כאן מנסה ''להסתדר'', והיא תרבות העבודה בשחור. מעסיק שלא יכול לשלם את שכר המינימום הגבוה, יעדיף להסתכן ולהעסיק פועלים ב''שחור'', ןכך המדינה תפסיד מיסים מעוד עשרות אלפי פועלים. לפני שעמיר פרץ וחבר מעריציו זורקים סיסמאות באויר, מוטב שיחשבו היטב מה המשמעות שלהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מקום לתעשיית שכר מינימום
יפרח,
אופקים,
26/05/05 01:01
|
בישראל. זוהי תעשייה המנצלת עבדים התנאי מצוקה המוכנים למכור את נפשם תמורת משכורת שלעולם לא תוציא אותם מהמצוקה. בעלי המפעל סביר שירויחו מספיק כדי להחזיר את ההשקעה בטווח זמן לא ארוך ולאחר מכן יפשוט המפעל את הרגל. אין צורך במפעלים כאלה כאן. ישראל אינה סין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרבה הצער-צודק!
רון,
25/05/05 17:30
|
פרץ טוב בסיסמאות והשבתות כוחניות,ואין לו מושג מה באמת מניע את המשק קדימה.עוד פחות יש לו מושג מהי מנהיגות.עדיף לכולנו שייעלם מהחיים הציבוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז.
יניב,
סטודנט, ב''ש,
25/05/05 16:31
|
פרץ הורס את המדינה, והאבסורד הוא שיש לו סיכוי סביר מאד להבחר לראשות המפלגה השניה בגודלה בארץ!!! איך מונעים את האסון הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביבי.אתה תותח!
ירון,
חיפה,
25/05/05 13:47
|
אל תתרגש מכל הביקורות של האנשים הקטנים.אתה מצעיד אותנו לעתיד כלכלי טוב יותר.העם מאחוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נו בטח,ג'ובים למקורבים
בבב,
25/05/05 13:45
|
ככה זה הימנונים-מדברים על איש שמן ואיש רזה ומוסיפים ים של משרות ''אמון''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נתניהו- המשך להשקיע ברכבת !
כל הכבוד,
25/05/05 13:44
|
אני גרה בקרית גת ועובדת בתל אביב. כבר כמה שנים שיש לנו רכבת בקרית גת, ולמרות שיש בעיות עם העמידה בזמנים של הרכבות, עדיין זה הרבה יותר מהיר עבורי להגיע ברכבת מאשר באופציה היחידה שהייתה לי- אוטובוסים. פחות פקקים (היתרון הוא משמעותי בעיקר בימי ראשון), פחות רעש, פחות זיהום, וגם יותר מרווח. עוד שנתיים תתחיל לפעול הרכבת המהירה לבאר שבע, שתעבור בקרית גת- ואז ההגעה תהיה ב35 דקות (!) כאשר היום זה 50 דקות ברכבת, ושעה ורבע באוטובוס. אנשים לא יהיו חייבים לגור בראשון, או בפתח תקווה כדי להגיע במהירות למרכזי התעשיה. אפשר לגור רחוק מהמרכז, לשמור על רמת חיים ואיכות חיים, ועדיין לעבוד בגוש דן. לפני התחלת ההשקעות ברכבת, זה לא היה אפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגמרי-ההשקעה ברכבת ברוכה
ל"ת
ראובן,
25/05/05 17:28
|
|
 |
נכון מאד
ניר,
25/05/05 14:46
|
|
 |
6.
גם אותם נכים שמקבלים 2 שקל לשע
דן למדן,
25/05/05 13:43
|
|
 |
והאוטיסטים שמקבלים 15 שח ליום?
ניר,
25/05/05 16:25
|
הם גם רשומים? או שבעצם המצאתי אותם הרגע, כמו שהמצאת את הנכים שמקבלים 2 ש''ח לשעה? שכחת את מליון וחצי התלמידים הרעבים ושלוש מליון האמהות החד הוריות מתחת לקו העוני ושאר הקלישאות שהמציאו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משתלח בור
ץ,
25/05/05 23:20
|
זה נכון. נכים עובדים במפעלים גדולים ומשתכרים 2 ש''ח לשעה. העובדה הזו פורסמה בכתבת תחקיר בתוכנית טלוויזיה. כולל ראיון עם נציגי המפעלים הללו.
משאירים את הודו וסין מאחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ביבי מצליח במדיניותו- עובדה.
גיתית,
תל אביב,
25/05/05 13:41
|
יצירת מקומות עבודה חדשים בעקבות שיפור ביצוא וביבוא (זו גם תוצאה של שקט מעובדי הנמלים). יצירת תשתית תחבורתית (רכבות) אשר פותחת עוד אלטרנטיבה להעברת עובדים וסחורות בארץ במהירות וביעילות (פחות או יותר- עם העמידה בזמנים הלוקה של רכבת ישראל..) עם השקעה אדירה ברכבת בשנים האחרונות. הורדת מסי החברות והשוואתם לשיעורם בעולם המערבי ליצירת תחרות, ולמשיכת משקיעים מחו''ל.
כל אלה הם רק חלק מהפעולות הנכונות של האוצר, וחשוב להמשיך בהן- לטובת כולם (גם העניים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שמתם לב לאחוז הצמיחה
מובטל,
25/05/05 13:41
|
במינהל האזרחי? ולתומי חשבתי שאנו נעים לגוף יותר קטן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השמאל בישראל לא יודע לפרגן !
האמת לאמיתה,
25/05/05 13:38
|
פשוט מדהים כמה השמאל בישראל חסר כל יושר אינטלקטואלי מינימלי. אז מה אם ביבי מהימין? לא נוח לפרגן כמדובר במישהו מהמחנה הנגדי? מחפשים כל הזמן תירוצים ואפשרויות איך להפחית מן ההישגים שלו- פתאום יש עוני בישראל- כאילו ביבי המציא אותו, ופתאום ישנן משרות חלקיות- כאילו רק בימיו של שר האוצר הנוכחי ישנן כאלה משרות. ובכן, כדי לרענן את זכרונכם, משרות חלקיות היו תמיד, ואין שום אינדיקציה אמיתית (נתוני בנק ישראל והאיגודים ההתנדבותיים הם אומדנים בלבד) לכך שכיום יש יותר משרות חלקיות. בהקשר לעוני- אותו הדבר: עניים ועוני היו תמיד. אבל אם מישהו פעם חשב להביא ילדים כשאין לו מאיפה להאכיל אותם, אז היום הוא לא יסתמך יותר על קצבת הילדים ויחשוב פעמיים (עם כל השמחה שהם מביאים) אחרי הרבה זמן מישהו מחזיר את הצמיחה, ותוך שנתיים מוריד את האבטלה באחוז (!) שלא לדבר על כך שהוא נלחם בענקי השוק כמו הבנקים והוועדים החזקים של חברת החשמל והנמלים ומצליח לכופף אותם. ולי נותר רק להגיד- אין נביא בעירו, אבל לדעתי פשוט כל הכבוד לאיש. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת לאמיתה צודק
ראובן,
25/05/05 17:26
|
קל מאד להשמיץ את ביבי ולעשות ממנו האיש הרע. האמת?היה עוני לפני שהוא היה בתפקידו,ויהיה בעתיד..משרות חלקיות תמיד היו במשק,מזה שנים רבות.מה הזיבולים על כך שכל הרע באשמת ביבי?כשאנשים הביאו ילדים לעולם כדי לקבל קצבאות וכולם בכו וקיטרו -מה קרה?כך לא טוב-וההפך רע גם הוא? ביבי יודע מה הוא עושה.ישראל זקוקה לצעדים נחושים ולא קלים אבל כלכלה היא ארוכת טווח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון.
הילה,
שמאל-מרכז,
25/05/05 14:51
|
אני מרכז-שמאל וחושבת שהוא עשה אחלה עבודה גם אם אני לא מסכימה עם הדיעות הפוליטיות שלו. (אותו דבר לגבי זה שיוסי שריד הוא בן אדם ישר והיה שר חינוך מצויין, גם אם אני לא מסכימה עם הדיעות הפוליטיות שלו...)
צריך לתת את הקרדיט למי שעושה טוב, ולתת בראש לאנשי השחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת.
רועי,
25/05/05 13:56
|
התקשורת והשמאל בעד ההתנתקות, וביבי נגד, ולכן הם מציגים אותו באור שלילי למרות הצלחותיו המוערכות בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמים תתעוררו !!!!
חרטה,
ברטה,
25/05/05 14:33
|
מה זה משנה ימין או שמאל ??? זה בדיוק אותו זבל !!!! אבל זה הפטנט שלהם לגרום לכם לריב..........מתי תבינו ששני הצדדים מצפצפים עליכם ?!?!?! תמשיכו עם ימין ושמאל והם ימשיכו לעבוד עלינו בעיניים !!!! אני חרותניק נו אז מה ??? אני צריך לומר שהזבל שאני מקבל מהממשלה זה סוכריות ?!?!? הכלכלה חרה ואת זה יודע כל ילד !!!אפילו אם הוא ליכודניק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט צודק !
משה,
רעננה,
25/05/05 18:19
|
|
 |
2.
איזה כשלון של ביבי!!
אורי,
25/05/05 13:30
|
|
 |
1.
עד שלי אין ג'וב, לא השתנה כלום
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
25/05/05 13:29
|
|
 |
אשרי המאמין
חנה,
25/05/05 16:00
|
נכון - לאחר שהוכרזת ''סורר'' בלשכת העבודה והפסקת להופיע שם - מפסיקים לספור אותך. כל קשר למציאות הוא מקרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, אתה בטלן
אסף,
ת''א,
25/05/05 14:37
|
|
 |
אתה מחפש ג'וב או עבודה ? ;-)
נבו,
25/05/05 14:06
|
|
 |
לך אתה תעבוד! מה אני, פראייר?
יגאל כהן,
רחובות,
25/05/05 14:45
|
עבודה זה בשביל סתם אנשים, לא בשביל עסקן בכיר כמוני! אני רוצה חזרה את הג'וב שהיה לי בעירית רחובות (מחלקת גינון) ולא שום עבודה-שמבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגאל כהן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין-דיאני,
25/05/05 17:54
|
יש לך עבודה, רק אתה לא דורש את שכרך. שאלת אם אתה פראייר ? כן, מי שעובד ולא מקבל שכר הוא פראייר. תגיש חשבונית לאו''ם, ותדרוש שכר בדולרים. בחשבונית תכתוב, שאתה כל היום יושב מול המחשב, ומקליד את מררתך, בתוספת רעיונות ל- איך לתקן את העולם. לפי הדינמיקה, אתה ממש בכיוון. העולם משתנה לטובה, ואל תיתן לאף אחד לשלול ממך את הקרדיט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן! אתה ושכמוך הינם
קפיטליסט אמיד,
25/05/05 19:44
|
מושחתים. די לבכי ולנהי. ארוז את עצמך ולך לכל עבודה שהולמת את כישוריל. לא אתה תקבע מה הם כישוריך אלא שוק העבודה. אני לא משלם מסים כדי שלא תעשה מאומה ותרוויח שכר לא הגיוני במחלקת הגינון בעיריית רחובות. אתה מוזמן להגיב באופן מכובד בלבד!!!
הגב לתגובה זו
|
|