|
|
עד כה: 4 תגובות, ב- 4 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
4.
עצות לבלניקוב מאחד שמכיר
חסוי,
חיפה,
30/05/05 10:58
| קודם כל, אני מכיר מצוין את המערכת של הוט בגלל אין ספור שיחות שלי איתם. יש לי עצה לבלניקוב: תתקשר לשירות לקוחות של הוט ותבקש שישדרגו לך את מהירות האינטרנט. אני עשיתי את זה שבוע שעבר וטורטרתי במשך 4 פעמים בין שירות לקוחות למכירות בטענה של כל אחד שהם לא עושים את זה. בסוף נמאס לי וביקשתי ניתוק ורק א טרחו לבצע את בקשתי. עוד עצה: באינטרנט מפרסמים שלהוט יש מבצעים באינטרנט שניתן לרכוש בהם UPLOAD גבוה בנפרד. תתקשר בבקשה למוקדי השירות, ותבקש לשדרג את מהירות ה UPLOAD שלך. אני התייאשתי אחרי שהעבירו אותי לכל המוקדים של הוט: שירות, מכירות, תמיכה, ועוד. אשמח לתת לך עוד עצות בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בעלי המניות! פיקחו עינים!
שמוליק,
29/05/05 13:12
| אם בעלי המניות היו מסתובבים במשרדי החברה, לא היו מאריכים את החוזה. גם מי שאינו מבין בטלויזיה יכול לראות שהחברה נרקבת מבפנים תחת הנהלתו של בלינקוב וחבר הליצנים שאסף סביבו. הון עתק נשפך על ניהול כושל בכל הדרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ע''פי השירות במוקד מתב חיפה
לקוח לשעבר,
חיפה,
28/05/05 16:17
| |
 |
1.
שירות הלקוחות = בלינקוב
גל,
תל אביב,
28/05/05 15:55
| יותר ויותר אנשים, ואני ביניהם, מגלים את הפרימיטיביות וחוסר המודרניות של שירות הלקוחות של הכבלים. התייחסותם ללקוחות, איטיות התגובה שלהם והחוזים הדרקוניים הם לא יותר מהצגת אישיותו של בלינקוב, גסותו, ניסיונות ה'קימבון' הרבות שלו ואי העמידה ביעדים. חשבתי שאישיותו הססגונית תוביל את HOT קדימה. מסתבר שאותה אישיות רק פגמה, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|