 |
44.
הירשנזון- עסקן סוג ד
משה,
חולון,
29/05/05 15:30
|
|
 |
43.
Olam Hafuch
chelem,
new york,
29/05/05 03:43
|
El-Al, even nowdoes not get the picture... There's no cap of tourists, the potential is huge... but we can't compete with $400 tickets to Paris... Open the competition and you'll see that you benefit from the invrease like anyone else, but improve Israel's competitiveness as a tourist destination.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
המאפיונרים בצווארון לבן....
שמעון 101,
מרכז,
28/05/05 04:44
|
שרכשו השליטה באל על לאחר שהבינו שארקיע לעולם לא תמריא מעבר לאופק, יכולים לנשק לי וגם לנגב לי. פרופסורים גנבים ושיתבעו אותי על הוצאת דיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הבנת הנקרא
חלם כבר אמרנו?,
26/05/05 08:54
|
הממשלה הבטיחה לאל-על הגנה בפני ארקיע וישראייר.
רשות התעופה מגינה על ארקיע וישראייר בכך שאם הם מנועים על ידי המדינה מלטוס חופשי - אף חברה זרה לא תטוס חופשי.
הממשלה דופקת בכך את אזרחי המדינה בכיסם ואת הכנסותיה היא מתיירות.
זו השורה התחתונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אמנם השירות לא רע
טס,
25/05/05 07:54
|
וגם המרווח בין המושבים כבר לא מה שהיה אלא יותר נח, אבל... ביום שני למשל מחירי הטיסות מסקוטלנד לתל אביב, גם דרך אמסטרדם וגם דרך לונדון היו יקרים הרבה יותר מטיסות לשארם אל שיך, לקפריסין או לקאהיר. עדיף לי לטוס עם איזי ג'ט ולשלם אקסרות על אכל ושתייה (או להביא איתי) מאשר לשלם סכומי עתק לאל על או לחברות האירופיות שקופצות על המציאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תגובות 22-38 הם של עובדי אל על
לא טס אל על,
24/05/05 12:45
|
|
 |
על תטוס אל-על, בקרוב תיבתח
אחמד,
עזה,
24/05/05 14:37
|
|
 |
אל תעשה טובות
ל"ת
פלוני,
אלמוני,
24/05/05 14:34
|
|
 |
לפי התגובות על תגובתי אתם חברי
אור,
25/05/05 17:31
|
מרכז ליכוד של השר ושל השפוטים שלו ברשות שדות התעופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
להגן בגופנו. לא לתת לחברות
פורמן,
23/05/05 11:22
|
הזרות נתחים. למה שהאוסטרים האלה ירוויחו על חשבון אל על?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להגן בגופנו?! על מה אתה מדבר..
מאיה,
25/05/05 01:16
|
|
 |
37.
אל על היא מוביל לאומי מעל כל
אלירן,
23/05/05 11:18
|
ויכוח. היתה, הווה ותישאר כזו ולא יעזור לכל המלעיזים. אל על היא סמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
להגן על אל על - תחשבו פעמים
דוד,
תל אביב,
23/05/05 11:15
|
כחבר במועדון הנוסע המתמיד של אל על וכמי שהיה עד לשיפור בשרות ובאיכות החברה ,אני מוצא עצמי נאלץ להסכים עם כל התומכים במדיניות השמים הפתוחים - שאמורים להוזיל תעריפים. כנסו לאתר ורישמי של אל על : ELAL.CO.IL ונסו להזמין כרטיס לבודפסט בתאריכים 19-24 לאוקטובר.5 חודשים לפני המועד : מחיר כרטיס מעל 700$.קצת מוגזם לא ?.אני מוכן לשלם עבור ביטחון שרות וגאווה לאומית - אך כאלו מחירים? כשהיצע הטיסות יהיה גבוה בכל ימות השנה החברות הסדירות יאלצו להוריד מחירים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Full of Bull....
Stern,
Europe,
23/05/05 10:55
|
When I can fly to Hong kong for 499€and to Israel I have to pay 800€ then I will take Hong Kong.And I am an Israeli who wants to come to IL.think of how a tourist thinks when he has to take the decision.Until El-Al will take the prices down, nor me or thousands of French,German and Swiss Jewish and Israeli' tourist will take other destinations like it happend last Pesach.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
absolutely right
alfa,
London,
28/05/05 10:35
|
I am flying to Israel 14 times a year. Since El Al was “privatized” the direct flights’ prices to IL with foreign airlines almost doubled. I stopped even considering El Al as it is still the most expensive option.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אלי מסר קח קודם מה שמציעים לך
מריאן,
22/05/05 13:30
|
תוספת עונתית ואחר כך תדבר. אבל הוא, לא!! או הכל או לא כלום. אז תאכל בוץ. שב בצד עם האאוסטריאן שלך ואל תבלבל את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ולמה בעצם לא להגן על
אוולין,
22/05/05 13:27
|
חברות התעופה של ישראל. פרוטקציוניזם יש בכל מקוםבעולם, למה אנחנו צריכים להיות יותר צדיקים מאחרים ולאפשר לחברת זרות להשתולל בקווים לישראל וממנה ולפגוע בכך באינטרס ישראלי. אפשר להביא תיירים רביםגם כך. עוד לא גירדנו הפוטנציאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כל הסיפור הזה מקורו באלי מסר
וורמן,
22/05/05 12:45
|
מאוסטריין איירלנס, איש לא נעים, שמנסה לדחוק את רגלי אל-על וכל חברה ישראלית אחרת, כדי לזכות בנקודות אצל הבוסים בוינה. הוא זה שיזם את הכתבה הזו, לכאורה ענין ענפי אבל האינטרס שלו זה החברה האוסטרית (אוסטרים....זוכרים?) שב בשקט, ליצן, ואל תחבל באינטרס ישראלי צרוף, לטובת פאקקטער חברה אוסטרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המוביל הלאומי בריבוע. היה
זוהר,
22/05/05 12:37
|
|
 |
30.
ל-11 יוסי שחר החצוף. הטמטום
עומר,
22/05/05 12:34
|
ככל הנראה, לא באל על. אתה גר בהולנד ועוד יש לך טענות? סע לטוניס. מי צריך אותך, כאן? אם האלטרנטיבה שלך זה ישראל או טוניס, עדיף שתטוס לטוניס. תתמלא בחומוס ותחנק. חצוף. מי שלא גר בארץ שלא יביע דעה בענינים שנוגעים אלינו. בטוניס יותר זול.... איזה אטום לב ומוח האיש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אל על עושה כמיטב יכלתה לעודד
שמירה,
22/05/05 12:29
|
תיירות לישראל וגם בכתבה כתוב שהיא היתה מוכנה להעמיד את משרדיה בחו''ל לטובת משרד התיירות , לעידוד התיירות הנכנסת בפסח, אבל הירשזון ולהקתו לא הרימו את הכפפה. די לרדת על אל-על. זו חברה יוצאת מהכלל בכל פרמטר. מקומי ובינלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לטיפשים שרוצים להחרים את
גילה,
22/05/05 12:28
|
אל על. תחרימו. מי מונע בעדכם? אבל אתם פוחדים, אז מנסים להגדיל את הקבוצה. זה כמו לשרוק בחושך. תתביישו. אבל אין בעיה, לנו, הנוסעים הנאמנים, יהיה פחות צפוף ורועש ואתם תטוסו בכל מיני חברות זולות, ''בטוחות'', עם ''דיוק'' מבצעי, עם אוכל ''טוב'', עם שרות נהדר. קדימה. לכו. נראה אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Correct: I don't fly El Al
passenger,
25/05/05 20:08
|
Instead of complaining about El Al, I simply avoid it and fly with foreign airlines to Israel, and I am happy with their service. I Keep it simple.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GILA GAMLIEL?
ל"ת
MATOS,
ELAL,
23/05/05 10:02
|
|
 |
הערה קטנטנה - מומלץ לכולם!
דן,
22/05/05 21:05
|
הסיבה היחידה מדוע אל על ''בטוחה'' יותר, היא עצם היותה חשופה לאיומיים, כנציגתה של מדינת ישראל. לולא אלו, ספק בעיניי שהיתה נדרשת לפתח מערכת אבטחה מורכבת.
מסיבה דומה הגענו לעליונות טכנולוגית בנושא פיתוח הנשק; בל נשכח, שנסיון זה נירכש בדם רב....
החברות הזרות לעומת זאת, אינן מאוימות בצורה דומה ומכאן אינן צריכות להתמודד עם אתגרים אלו.
אם לצטט את נתניהו, הפתגם ''הסיבה והמסובב'', הולם בנסיבות אלו.
בנוסף, לא הייתי מכנה את לופטהנזה, קלמ, בריטיש אייר וכדמה, חברות זולות וחובבניות. על אחת כמה וכמה, כאשר הן מאפשרות להמיר את נקודות הנוסע המתמיד מול מספר רב של חברות. נסי לעשות זאת עם אל על....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אל על בסדר גמור. עובדים
ברייטמן,
22/05/05 12:25
|
כמו שצריך, גם בתחרות קשה מול כל החברות הגדולות בעולם, שרבות איתה על קווים לכאן ומכאן וגם עם החברות המקומיות שעושות כל דבר, עד כדי התבזות, כדי לפגוע בו, ראה מקרה טשטוש הלוגו ודגל ישראל מהמטוסים במשדר של יהורם גאון ביום העצמאות. אין גבול לקטנוניות ולילדותיות של המתחרים של אל על. חיזקו ואימצו אל על. אתם 10. 10. 10.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
איזה כייף לשנוא? אהה?
הרב באשי,
22/05/05 12:10
|
משנאת חינם וקטנוניות חר בית מקדש אחד ואחריו עוד אחד. רק בגלל שנאת חינם. השנאה הלא ברורה של חלק מהציבור למוביל הלאומי, הנאמן והחשוב הזה, היא ענין פתולוגי. השם ירחם על הזדים שמדברים סרה בחברה מצויינת זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אל על נאבקת מסחרית בכ-100
מנצ'ל,
22/05/05 12:09
|
חברות מקומיות ואזרחיות בתחום התעופה ומצליחה דווקא לא רע. לא צריך סיוע המדינה. האחים בורוביץ והנהלת אל על מסתדרים יפה מאוד מול 10 מתחרותיה. הכל טוב. כבוד לאל-על.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה הקשקשת הזו? וחברות
מינה,
22/05/05 11:57
|
התעופה המתחסדות האחרות, מקומיות וזרות, לא מעלות מחירים כשמתחשק להן? מה הקשקושים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הקנאה וצרות העין אוכלות כל
אלי,
22/05/05 11:56
|
חלקה טובה בעם הזה. יש מוביל לאומי, שאף שהוא פרטי, הוא לאומי בחוזה שלו עם המדינה. אין מה לעשות. אל על היא זרוע האוויר האזרחית של ישראל למקרי חרום גם אם היא בבעלות משפחתבורוביץ' וכיון שכך, יש לה מעמד מיוחד ואחר מכל חברת תעופה אחרת בארץ ובעולם וכיון שכך, יש לה פריבילגיות, מה לא ברור ואיפה הטעות? תנו כבוד, רשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מן הסתם, אלי עובד באלעל... :-)
ל"ת
זה בדוק,
תל אביב,
23/05/05 10:21
|
|
 |
22.
אין בכלל ויכוח על זהשאל על היא
נורטון,
22/05/05 11:53
|
המוביל הלאומי. יש לבעלים הפרטיים החדשים חובה להחזיק צי ברזל של מטוסים, למקרי חרום, בגלל מצבה המיוחד של ישראל. מה שעולה להם ים של כסף. דבר שאין אותו בשום חברה אחרת. בימי מצוקה ומחשך, כשיצטרכו להטיס לכאן מתנדבים, תרופות, נשק תחמושת ומזון מי יבצע את זה? הצי השישי? אייר פלשתין? ישראייר האפסים? מי בדיוק? לכן כשמדובר באל על הפרטית, שלו נעליכם, היא עדיין המוביל הלאומי ותמיד תהייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גיבוב של שטויות
אלי,
מעלה אבק ב',
23/05/05 05:52
|
תחשוב לרגע ברצינות: נניח שיש שעת חרום. עכשיו תגיד לי מה, אבל באמת: מ ה ל ע ז א ז א ל צריך להביא מחו''ל לארץ ? מה ? אלף מעשני גראס מהודו שירצו להתגייס? שהמדינה תקנה שני מטוסי ג'מבו ישנים ב 8 מיליון דולר החתיכה ושיאחסנו אותם לאותה ''שעת חירום...''. ומה עוד באמת צריך להביא לארץ בדחיפות כזו גדולה ב ''שעת חירום''? אתה חושב שבשעת חירום מישהו יטיס לארץ מזון? איזה שטויות!!! נשק??? אוי ואבוי אם בשעת חרום מה שיציל אותנו זה כמה מטוסים שיטיסו לצה''ל סנדוויצ'ים, רובים וכדורים. איזה שטויות. אתה לא קולט שכנופיית גנבים מרמים אותך, גוזלים אותך, עושקים אותך גורמים למדינה נזק עשרות שנים והכל בתירוצים מפגרים שמתאימים לאוזניו של ילד בן 3. בושה וחרפה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
אמיר ק,
חו''ל,
24/05/05 13:46
|
|
 |
21.
ל-13 תחרים. מה אתה רוצה
מירון,
רמת אביב,
22/05/05 11:51
|
מהישראלים? אני ישראלי ואני לא מתכוון להחליך את אל-על בשום חברת תעופה אחרת, גם אם הטיסות בה תהיינה בחינם. מה כואב לך? תחרים ותטוס באייר אלבניה, או באייר אייזרבידג'ן!! מה אתה רוצה מאיתנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אל על על הכיף כיפק. אני איתם.
ל"ת
מירי,
22/05/05 11:49
|
|
 |
19.
אל על מונופוליסטית
יוסי,
שוויץ,
22/05/05 02:06
|
מחירי טיסות משוויץ לישראל (3.5 שעות טיסה) יקרים יותר ממחירי טיסות משוויץ ללוס אנג'לס (12 שעות טיסה).
זה יכול להיות בשוק חופשי? האם זה בגלל שכל התיירים טסים לארץ?
לא!!!
אל על היא מונופול בחסות המדינה. היא מרויחה וכל האחרים מפסידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פספוס
איציק,
מרכז,
21/05/05 21:39
|
אטינגר היקר לא נגעת בקצה של המהפכה המתחוללת באירופה ע''י ראין אייר ,איזי ג'ט, וירג'ין , ועוד חבל מאד - גם אנחנו רוצים כרטיסי טיסה ב 50 דולר ומסתבר שזה אפשרי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
WAKE UP
dror,
21/05/05 20:00
|
|
 |
16.
בלוף ההפרטות במדינה
זוהר שמואל,
חיפה,
21/05/05 17:59
|
אדונים דנקנר ומרגלית. שמחתי לקרוא את הכתבות השבוע במעריבואת התגובות,אבל כל בנושא הכלכלה כל העיתונים ,לא כותבים בנושא ההפרטות את הא מ ת, אל על דוגמה נימכרה לפרטיים ו א י ן תחרות הוגנת.!!אדוני שר האוצר מדבר על שוק חופשי אין חופש בטיסות!!!!! אין חופש בםוללרי בכל החברות הסלולר אין הבדל תחרותי במכירים. בנקים כמעט ואין הבדלים בעמלות בין הבנקים. הפרטת הנמלים בלוף השנה הפרטת מקורות לא הוזילה את המכירים גם בלוף. בזק נראה מה יעשו הבעלים החדשים. ולבסוף הפרטת חברת החשמל הצרכן לא יהנה מהורדת מכירים כמו כול החברות שהופרטו ואין תחרות ואין הורדת מכירים, אין פוצא פה אתה אדון דנקנר מי שמשמש כעורך העיתון לך יש את הכוח לכתוב את האמת על מכירות החיסול שהאוצר מבצע במדינה ואנחנו האזרחים לא נהנים מכלום. אני תקוה שהמאמרים שלכם יש בהם א מ ת כוללת ולא חשיבה פוליטית בלבד . ימים יגידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מדינה מטומטמת. תקראו את דנקנר
יעקב,
21/05/05 12:30
|
רק במדינה מושחתת זה יכול לקרות. רוצים תיירות? מי רוצה לא אלעל. איפוא בילבי שרוצה להפריט. תלכו לעזאזל. נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
''אינטרס ביטחוני''? איזה שקרנים!
גילי,
תל אביב,
21/05/05 04:47
|
איזה אינטרס ביטחוני יש למשפחת בורוביץ עם המדינה? מה זה בכלל עניינם? אם למדינת ישראל יש בעיה בטחונית - שתקנה מטוסים ותאחסן אותם לשעת חירום. בגלל איזו בעיה ביטחונית שאולי תהיה בעוד 30 שנה ואולי בכלל לא - כל החיים אנחנו משלמים מחירים מופקעים עבור טיסות והשירות בזבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תטוס באייר סיני
משה,
חולון,
29/05/05 15:26
|
|
 |
13.
ישראלים-בואו ונחרים את אל על!
יעקב,
21/05/05 02:39
|
ידוע לכל שהקו הרווחי ניו יורק ת''א הוא הקו שמחזיק את אל על. אין זה סוד שאזרחי ישראל השוהים בחו''ל, הם ''מפוצלים'' .הם בחלקם גם אמריקאים, אבל בעיקר ישראלים, הם לא יוותרו על חופשת הקיץ-חופשת המולדת בארץ הולדתם-מדינת ישראל, הם חולמים על חדשי הקיץ, משך כל השנה. לו הישראלים היו מתאחדים, מפגינים את חוסנם הכלכלי, והיו מחרימים את אל על ולו רק לשבוע בודד אחד בחדשי הקיץ , היו מלמדים את קברניטי אל על שיעור ב''מולדת''... אבל...ההפרה רוצה להניק יותר מאשר העגל רוצה לינוק... אתם תחליטו מי הפרה ומי העגל... אז בואי ונפגין את כושר ההישרדות שלנו, בואו ונחרים את אל על לזמן מה עד שבעלי אל על יבינו שאנחנו לא פרייריפ שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עושה זאת שנים
דני,
21/05/05 19:43
|
עד לאחרונה, הגעתי לישראל פעמיים בשנה. הפעם האחרונה בה טסתי באל על, ארעה ב 1982; מהסיבה הפשוטה, שהרבה יותר נעים לטוס עם החברות הזרות כדוגמת לופטהנזה ולהנות מיחס חם ומחירים שפויים, מאשר עם אל על (גם אם כרוך הדבר בעצירת ביניים באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עושה זאת כבר שנים
א,
21/05/05 09:23
|
לאחר היחס ה''מעולה'' שקיבלתי בטיסות רבות באלעל, עברתי לחברות זרות גם אם הטיסה אינה ישירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המחירים של אל על בשמיים !!!
אחד העם,
21/05/05 01:00
|
1200$ לכרטיס טיסה לבנגקוק במחלקת תיירות !!!
פסיכי מי שטס איתם.
אני על פרנציף טס רק עם הזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
טימטום ישראלי
יוסי שחר,
הולנד,
20/05/05 20:51
|
מדינה שיכולה למשוך תיירות חוץ במיוחד עכשיו שהמצב הביטחוני מאפשר זאת נותנת יד לאל -על לחסום מקור הכנסה בטוח זה . כל כך הרבה אנשים פה ,ישראלים וגם לא ישראלים מעוניינים לבקר בארץ אך המחירים המוגזמים מונעים זאת . לא פעם אומר לי חבר לעבודה ''למה לי לטוס לישראל במחירים כאלה ? כשבאותו מחיר במדינה אחרת אני מקבל גם מלון וכלכלה ?'' וזה באמת נכון אני טס לטוניס לחופש כולל מלון וארוחת בוקר במחיר זול יותר ובאותו מחיר כרטיס לישראל אני טס ללוס אנג'לס .. חבל ממש חבל קחו את כוח השליטה של אל-על על הקו הזה ותראו איך המלונות יתמלאו במהירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בג''ץ - זהירות
א,
20/05/05 18:42
|
אם תעיזו לפגוע בציפור נפשנו - אל על, אתם עלולים לגרום הפסד למבטחים שנתנה בנדיבות את הכסף לבורוביץ כדי ''לקנות'' את ''חברת התעופה הלאומית''. אז אנא מכם ! ממילא, אנ''ש אינם משלמים מכספם בעד הטיסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
the price from paris
moti,
paris,
20/05/05 16:46
|
is very expensive lots of people prefer to go to another countries
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
העיקר להפריט להפריט להפריט!!!
ל"ת
מושון,
20/05/05 15:45
|
|
 |
7.
Thieves
S,
20/05/05 15:12
|
ElAL and the other airlines flying to Israel operate as a cartel. It is legal in modern countries, but perfectly legal in banana republics. I would like some corrupt government official to come up with an interesting excuse why flights from America to Israel cost 3 times the flights from America to Europe.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Since it's much further, silly
ל"ת
Daaa,
21/05/05 19:48
|
|
 |
6.
חופש = תחרות
ל"ת
מוטי,
הרצליה,
20/05/05 15:03
|
|
 |
5.
להבריח תיירים מארצנו הנפלאה
ל"ת
רק הליכוד יכול,
20/05/05 14:53
|
|
 |
4.
אוסטריאן צודקים
קובי,
20/05/05 13:19
|
אני מתגורר בוינה והמחירים של הטיסות לארץ דרך וינה הם יקרות ומבחינת אלעל זה מתאים להם ומה גם זה אחד הקווים הריווחיים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תנו לאל על -תחרות
מלכה,
ירושלים,
20/05/05 12:40
|
מעניין למי היה אינטרס ומי לחץ על מנת לתת ל''אל על'' תנאי דהלוקס לעשות כסף על חשבון הצרכן.
לא יעלה על הדעת שהממשלה ''תיתן'' גב לחברה פרטית ל''עשוק'' את הציבור. לא מעניין אותי ה''חוזה'' שנחתם, תמצאו דרך לשבור אותו. תבטיחו לישראייר שאכן היא תחת ''חברת שכר'' תוכל להטיס 2 מטוסים ביום, יום יום, לניו יורק, ע''מ שתצא לדרך, תרכוש מטוסים חדשים ותוריד מחירים. אני כנוסעת ''זהב'' של אל על, יודעת שאני אקבל שירות טוב יותר ומחיר סביר יותר, אם תהיה תחרות אמתית על הקו.
בעלויות צולבות (מניות בעיתון הנפוץ במדינה) כנראה עוזרים לאלעל לקבל מה שהיא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מדינה מטורפת
יאיר,
בלגיה,
20/05/05 12:16
|
רק טיסות לישראל עולות כמו משכורת שלמה באלעל, לכן יהודי צרפת מחרימים אותה... טיסה בקיץ לישראל מבריסל באלעל עולה 655 יורו בSN זה ''רק'' 425 רק כדי שמישהו למעלה ימשיך להרויח. אם המדינה המושחתת ישראל לא היתה דואגת כל כך לעשיריה ופותחת את השמיים גם חברות כמו איזיגט וראיין איר היו טסות לישראל במחיר של 100 יורו ואז מי היה מתקרב לאל על עם מטוסיה המיושנים. הפרטה שניראית כמו בדיחה ועוד מצפים ל 10,6 מליון נוסעים, נו באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הפריטו מונופול בשביל מה???
ל"ת
שלמה,
מרכז,
20/05/05 10:53
|
|
 |
Thank you Bibi
Naftaly,
Iowa City,
20/05/05 15:00
|
|