 |
8.
שומר שיניו יתרחק
אלי,
25/05/05 14:15
|
ממירפאות השיניים של המאוחדת!!!!! משחטה אחת גדולה!!!!!! (גם שיניים וגם בכיס על טיפולים שלא צריכים!!!!) וזה מנסיון........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זה כל כך נכון......
אילן,
ב''ש,
21/05/05 00:37
|
חברות הביטוח לאורך כל הדרך עובדות עלינו ואנחנו כמו טמבלים ממשיכים לבטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Correct
ל"ת
Dan,
Bat yam,
21/05/05 20:28
|
|
 |
6.
קומבינה
דני,
20/05/05 18:56
|
כולם רוצים להרויח על כן חברות ביטוח רוצות כמה שיותר הכנסות ופחות הוצאות זו מטרתה היחידה רופאי שינים טובים ומקצועים וותיקים לא עובדים ישירות עם חברות ביטוח הרי אמרנו חברות ביטוח משלמות מעט רופאים מתחילים ומרפאות זבלה עובדים עם חברות ביטוח והיות וחברות ביטוח מחתיבות את סכום התשלום עבור כל טיפול אז גם הטיפול יראה כך רופאי השינים לא פרירים לא עובדים בחינם וגם אן מתנות אז רופאי השינים החדשים ומרפאות עושים כל מיני קומבינות רק כדי להרויח בשם הכסף הכל מותרץ רופאים ותיקים מקצועים עם קליניקה פרטית גובים הרבה יותר כסף לכל טיפול לכן הלקוח משלים את היתרה החסרה מתשלום חברת הביטוח
לסיכום המפסיד העיקרי זה הלקוח שלא מבין ברפואת שינים בחומרים בהם משתמשים הרופאים וזה נכון לכל ענף ביטוחי חברת ביטוח תפקידה להרויח כסף רופא שינים לא עובד בחינם הוא רוצה תמורה מלאה עבור עבודתו וכמובן הידע וההכשרה שהוא עבר כל זה עולה כסף הלקוח לוחץ על חברת הביטוח להוזיל את הפרמיה הוא משלם חברת הביטוח דואגת להשלים את החסר מקומבינה זו או אחרת
בקיצור מצב זה קים בכל ענף היטוח לדוגמה ביטוחי רכב יש קומבינה בן השמאים המוסכים וחברות הבטוח הלקוח גם לו חסר לו לאחר שהוא מבין שעלמנת לקבל את מלו התמורה גם עושה קומבינה עם המוסך או מנפח עלויות עם הרופא שינים או כל תרגיל אחר שהרופא ממליץ לדוגמא רופא נשים יבציע בדיקת מי שפיר שלא מכוסה בבטוח הרפואי הוא ירשום בקבלה יעוץ ממוחה ולמעשה זה היה דיקור מי שפיר מדובר על ביטוח משלים כמו שיש במכבי וזה בא מיומת הרופא כי הוא בעניינים ומעוניין להרויח כמה שיותר בקיצור כולם מתכמנים את כולם מי שחכם ויודע לתמרן ומוצא את החורים מרויח כמו שרואה חשבון עובר על החוק מבחינה חוקית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
1,2, ו-3 תשכילו קצת
ניב,
מרכז,
20/05/05 17:37
|
הכסף הזורם לכספי רופאי השיניים אינו אדיר, מעטים הם רופאי השיניים שמשתכרים הרבה בארץ. וחוץ מזה למה רופא שיניים לא צריך להרוויח טוב? הוא לא למד 6 שנים והתמחה עוד אי אלו שנים, משקיע עבודה בסביבת עבודה לא סימפטית. כמובן שרופא שיניים חייב להרוויח בהתאם למעמדו. לצערי בארץ אין הדבר כך.
ידידי מבלגיה ספר לנו כמה עולה כתר בבלגיה, כמה עולה השתלה בבלגיה, למה מידע זה אינך מעביר כאן.
טיפולי שיניים במערב אירופה יקרים הרבה יותר מאשר בארץ ואילו הטיפולים שנעשים במזרח אירופה אמנם זולים, אך הטיפול הזול בסופו של דבר יוצא יקר כאשר צריכם לבצע זאת שנית בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה...
יאיר,
בלגיה,
21/05/05 00:21
|
קודם כל לא בבלגיה השכר הממוצע הוא 1120 יורו ואין טעם לחשב את זה בשקלים כי גם במכולת לחם וחלב נמכר ביורו... בלגיה זה רק דוגמא קצרה. ברוב מדינות אירופה טיפולי שיניים כלולים בסל הטיפולים (אפילו בפורטוגל ''העניה'') לכן עלותם לציבור נמוכה מאוד או אפסית. דבר אחרון הוא שמעולם לא הצטרכתי טיפולי השתלה או כתר ככה שאני לא מכיר את המחיר הנל, ואגב הרופא מקבל על כל טיפול 37 יורו בנוסף ל2.5 שהמטפל משלם... וכמובן שאין טענה כלפי אף רופא שיניים אלא כלפי סל הבריאות שהופך טיפול שיניים למותרות. שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם בבלגיה 7000ש''ח הכנסה ממוצאת
ל"ת
אתה צודק,
20/05/05 18:35
|
|
 |
מה הקשר?
ניב,
מרכז,
20/05/05 22:34
|
|
 |
4.
כל רופא שינים מיליונר תסעו
מצנע,
20/05/05 16:30
|
|
 |
3.
למה???
יאיר,
בלגיה,
20/05/05 12:30
|
למה לעזאזל זה לא בסל הבריאות למה אחותי משלמת 2760 מיסים ואחר כך עוד כ 450 שקל לרופא שיניים ו300 לגניקולוג... מה ההבדל ביניהם ובין רופא אף אוזן גרון? אגב ולא כדי לעצבן... בדנמרק וצרפת לא משלמים על טיפולי שיניים פשוטים בבלגיה שילמתי 2.5 יורו (כולל קפה) לכל פגישה כולל טיפולי שורש... למה כל הישראלים נאבקים כדי להתקיים וזה עוד אחרי שלקחו להם כל כך הרבה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מעניין שלא מתייחסים לסיבת
העלות הגבוהה,
לטיפולי שיני,
20/05/05 10:46
|
מהכרות אישית הכסף הזורם לכיסי רופאי השניים הוא אדיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אל תבדקו כלום
ניב,
מרכז,
20/05/05 10:01
|
פשוט אל תעשו ביטוח.
לכותבת הנכבדת, מדוע רופא שיניים צריך לבצע בדיקה חינם? הוא לא משקיע זמן? מה עם חומרים מתכלים שהוא משתמש בזמן הבדיקה? לסייעת צריך לשלם? מיסים חשמל והוצאות קבועות עליו לשלם?
רופאי שיניים תפסיקו להיות פריירים של כולם. קחו כסף עבור בדיקה, ומי שממשיך בטיפול אצלכם קזזו לו את הבדיקה ממחיר הטיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יגל,
21/05/05 01:23
|
נכון,אתה צודק,אני יודע שזה נובע בין השאר מתחרות עם קופות החולים שמפרסמות מיבצעי בדיקות+הסרת אבנית ב ח י נ ם כבר ניתקלתי ברפואת יתר,וגם ואבנית ש''הוסרה''
הגב לתגובה זו
|
|