 |
30.
אכן, הבנקים מכוערים המה...
ל"ת
ג'וני קדחת,
10/04/05 00:10
|
|
 |
29.
יש עוד תקווה
דוד,
09/04/05 23:53
|
קריאת התגובות עודדה אותי. מסתבר שישנם עוד רבים וטובים שאינם מוכנים ללכת שולל אחרי ה''בולשיט'' שהתקשורת יחד עם בעלי השררה מנסים להוליך אותנו. כמעט כולם זוכרים את תפקידה הקודם של הגב' הפושעת הזו. כמעט כולם יודעים מה הנזק הכלכלי שהיא גרמה למליוני אזרחים בתפקידה אז. אף אחד אינו מוכן לסלוח לה. אכן, יש תקווה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אינני מבין
לקוח לשעבר,
09/04/05 18:02
|
איך לא מתביישים להקדיש כל כך הרבה עמודים לאישיות שמקומה בכלא ולא ב''פסגת'' הכלכלה הישראלית. כנראה שפרשת וויסות המניות שבה הפסידה המדינה יותר מעשרה מיליארד דולאר היא שולית וכלב השמירה - המפקחת על הבנקים שנרדמה משום מה, הפכה למנכ''לית בנק גדול. תוסיפו את פרשת החשבונות של נרצחי השואה שהיה צורך ''לאנוס'' את הבנק כדי שיתן עליהם פרטים ועוד ועוד. בקיצור, או שלמעריב אין כבר מה לפרסם או שהכתב הנכבד מתקשה לסיים את החודש עם משכורתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חב החשמל מול הבנקים
רוזנשטיין אוהד,
גבעתיים,
09/04/05 17:01
|
כל הזמן מטמטמים אותנו על החשמל חינם לעובדי החברה ואם יורידו להם הכל אז מה זה מוסיף לנו לעומת זה הבנקים קורעים וגוזרים אותנו ממשית כל יום וכל חודש וכל שנה לכן אל תתפתו שמניפים לכם את חב החשמל זה כדי לבלבל אותכם הבעה הבנקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נקיפות מצפון
רותם,
ירושלים,
09/04/05 16:31
|
תמהני מה המקום ל''מעריב'' לפרסם תשדיר שירות לגליה מאור, המפקחת על הבנקים בעת משבר מניות הבנקים הידוע לשימצה... ואם כבר, אז בלי אף שאלה לגבי הנושא שכה הכאיב לכיסם של אזרחי ישראל ולאוצר המדינה?... לתומי חשבתי, שהשאלה האחרונה לגבי נקיפות מצפון, תהא לגבי מחזיקי מניות הבנקים לשעבר, אך השאלה המתלקקת היתה לגבי בני משפחתה ה''מסכנים'' של גליה מאור, הסובלים מחסך אם עקב תפקידה הרם... רק ברפובליקת בננות כמו ישראל ייתכן טיפוס מבירה עמיקתא לאיגרא רמה, כפי שעשתה המפקחת לשעבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
המעילה הגדולה בשוויץ
מעילה בשוויץ,
09/04/05 15:40
|
איך נפקד מקומה של המעילה הכי גדולה בתולדות הבנקאות הישראלית מהסקירה ההיסטורית של מעללי גליה מאור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כתב אישום בצרפת
לאומי בצרפתית,
09/04/05 15:38
|
בצרפת הוגש נגד בנק לאומי כתב אישום על הלבנת הון. זו עובדה. מהעובדה הזו מתעלם יהודה שרוני וכותב את שקריה של גליה מאור. מעניין ??? האם רצף ההקלות עושה הכתב לבנק לאומי מעיד על כך שהוא משוחד ???? תחשבו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חקירת הרשות להגבלים ?
חוסר ידע ?,
09/04/05 15:37
|
הכתב לא יודע על חקירת הרשות להגבלים עיסקיים ? מעניין..... שום שאלה לא נשאלה בנדון ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כספי ניספי השואה
חוסר רגישות,
09/04/05 15:36
|
|
 |
21.
ומי משלם ????
סוציאליסט,
חיפה,
09/04/05 14:55
|
אנחנו לא מעניינים את העשירונים או האלפיונים העליונים כל הרווחים הם על גבינו אפילו שמעון פרס שמזמן לא ראה שכיר שחי מיום ליום קרא לזה קפיטליזם חזירי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יום חרם על הבנקים - כנסו לקרוא
נימרוד,
09/04/05 12:22
|
אני זקוק לעזרה באירגון יום חרם על הבנקים (בדומה לחרם שבוצע על חברות הסלולאר)... באותו יום - לא מגיעים לא הבנקים. לא מושכים כסף מהכספומטים. לא מפקידים שקים, לא גולשים באינטרנט לאתרי הבנקים, לא מתקשרים אליהם, לא סוחרים בבורסה, לא קונים או מוכרים קרנות נאמנות וכיו''ב.
קל מאוד לארגן יום חרם כזה - בעזרת אימיילים, רשימות תפוצה ופקסים לתיקשורת...
יש מתנדבים לעזור לארגן יום כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנדבת
ל"ת
ג. מאור,
לאומי,
09/04/05 15:59
|
|
 |
19.
שאלה ללא לתשובה
מחפש תשובה,
מושב תשובה,
09/04/05 10:40
|
ע''פ הכתבה ''בעלה ובנה הבכור (של גליה כמובן) עובדים אצל יצחק תשובה'' - לא מצאתי בכתבה תשובה לשאלות הבאות? - מה היקף האשראי שהעמידה גליה לתשובה?
- כמה אחוז הריבית גליה גובה מתשובה?
- כמה כסף כדאי ליצחק תשובה לשלם לבני משפחת מאור בעבור האשראי הזול שהוא מקבל מגליה?
- איך מסבירים לקוראי העתון שהם משלמים לבנק, בסוף כל רבעון, את מחיר ההטבות של גליה לתשובה (שחלק מזערי מערכן מוחזרים לבני משפחת מאור כמשכורות מתשובה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אין גבול לבושה - חלוקה לא הוגנ
עוזי ל.,
09/04/05 10:33
|
תסתכלי על המנהלים שלך שלא מגיעים לרבע ותתבישי. אין חלוקה צודקת של השלל בבנק לאומי. צריך ללמוד מרשות הנמלים או מחברת חשמל איך עובדים מול מנהלת כזאת. בחברת חשמל מאות מקבלים שכר יפה, ובלאומי, יש פער עצום בין החמישה העליונים לדרגי הביניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
איך לא נופל לאנשים האסימון?
גזליה מחשך,
מבין בכלכלה,
09/04/05 09:22
|
הבנקים לא צריכים להיות עסק פרטי!! זהו למעשה רשיון להדפסת כסף . וממתי נותנים רשיון כזה לאנשים פרטיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גליה מחפשת חתן?
נחמד, מובטל,
09/04/05 09:00
|
|
 |
15.
גליה מכרת את אירופה ישראל בנזי
מוטי זיסר,
אירופה ישראל,
09/04/05 08:50
|
גליה מאור ,תבדקי טוב טוב איך הצעת הרכש של מוטי זיסר של אירופה ישראל גרם לבנק לאומי הפסד מיידי של 45 מליון ש''ח כדאי לך לבדוק מי חתם על ההסכמה להצעת הרכש כאשר יש בנוסטרו מהון אירופה ישראל 10% שנרכש ב 199 במחיר 64 ש''ע וכעת נמכר במחיר 22 ש''ח כאשר הייה ידוע שהולכים להנפיק את איינסייטק בלמעלה מחצי מיליארד דולר ונמכרו מרכזים בהונגריה בשווי מיליארד ש''ח יכל להיות שמישהו עשה מה שהוא לא הייה צריך לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שוד הציבור
הגדי,
תא,
09/04/05 01:48
|
משכורות העתק של מנהלי הבנקים ועוזריהם (סמנכלים.משנים למנכל) הנובעים משוד הציבור מושכות שכבה דקה של מנהלים בחברות רבות למשוך משכורות עתק ללא שום הצדקה אף כי בחלק מאותן חברות נרשמים הפסדים כבדים תחת ניהולם של אום מנהלים המושכים משכורות עתק.
כבר נכתב רבות על הפערים בעם. פערים אלו קיימים בין השאר עקב משכורות העתק של המנהלים בבנקים ובחברות ציבוריות - בורסאיות במשק.
אסור היה לתת לגליה מאור לנהל את בנק לאחר שהיא היתה גורם מכריע בויסות מניות הבנקים שכתוצאה ממנו הפסידו האזרחים במדינה מעל 7 מיליארד $.
מקומה היה צריך להיות בכלא כמו מנהלי הבנקים שויסתו את המניות.
מדיניות אי ההתחשבות בעובדים קיימת בכל הבנקים אלה שהופרטו ואלה שטרם הופרטו.
מה שמעניין את ההנהלה זה רק הרווח ולכן זורקים אלפי עובדים לרחוב גם בבלל וגם בבנק הפועלים (1000 עובדים פוטרו ביום אחד בתחילת 2003 בבנק הפועלים בצורה מחפירה ע''י אריסון ונחמה כדי להגדיל את כמות הדיבידנד שימשכו מהבנק).
גם בבלל נזרקו 700 עובדים בשנה שעברה ללא רעש תקשורתי.
ההנהלה משחדת את הוועדים כדי שישתקו וכך מצליחה גליה ורף למשוך משכורות עתק באין מפריע.
*** מתי יפסק השוד של כספי הציבור ? ***
*** מתי יסולקו המנהלים המוצצים את כספי הציבור ממשרותיהם ? ***
*** מתי יפסק קרטל -אוליגפול הבנקים וחברות הביטוח ? ***
*** מתי יחוקקו חוק שכר מקסימום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
נועם,
09/04/05 11:07
|
|
 |
13.
אישה חסרת לב
טלי,
09/04/05 00:35
|
הרבה זמן חיכיתי שמישהו יכתוב על גליה מאור אבל בטח לא כתבה שכזאת מחמיאה. האישה חסרת לב ושקר מה שהיא אומרת על שבאה לקראת לקוח שרוצה לשלם - שקר וכזב, רמאות. הם מעבירים את זה לעורכי דין שלא רוצים לסגור תיקים וסוחבים מקרה פעוט להוצאה לפועל וגומרים את הבנאדם. בנק לאומי - בנק שדופק עולים חדשים שלא יודעים לקרוא עברית, בעולם הזה תשלמו על איך שאתם מתנהגים לבני אדם ושאלוהים ישלם לכם ותסבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא הכל זוהר ויש הרבה כישלונות
אלכס לוין,
גוש דן,
08/04/05 21:15
|
לא הכל מוצלח שם בבנק לאומי. 1) פתיחת הסניף בהונגריה היה רשלני עם הפסד כספי של 20 מיליון דולר וסגירת הפעילות. 2) כישלון שנימשך הרבה זמן בפתיחת הפעילות ברוסיה.מעורבות של גורמים פלילים ושלילים במעורבות בניסיונות החובבנים שם. 3) כישלונות צורבים בהלוואות לכרישי בבון בארץ. ועוד כישלונות רבים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל אחד יכול
נועם,
08/04/05 19:57
|
דליה מאור את בשר ודם כמו כולנו. בנק ששייך למדינה צריך לשלם בהתאם -הרבה פחות ממה שאת מקבלת. אני מבטיח לך שפקיד הבנק פשוט, זה שלמד תעשיה וניהול/מינהל עסקים עם 5 שנות ותק היה עושה אותה עבודה יעילה של שדידת כספי ציבור בדיוק כמוך. אינני מבין מדוע יש צורך שמנהל ברשות ממשלתית מרויח כלכך הרבה. פשוט פוליטיקה ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
האישה שהביא לנו את קריסת הבנקי
לוחם שחיתות,
08/04/05 15:04
|
רק בישראל הממונה על הבנקים בזמן שהם עוסקים בפלילים וקורסים(84) הופכת למנהלת בנק. בושה-מיקרוקוסמוס של חברה מושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לכלא לאחר וויסות מניות הבנקים!
יוסיפון,
08/04/05 13:56
|
מה זו החרטאבונה הזאת. מי החליט ללקק לגליה מאור עם הכתבה הזאת !? מקומה של האישה הזאת בכלא, אנחנו לא נשכח את חלקה בוויסות מניות הבנקים. גועל נפש צרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מדוע לא הלכה לבנק פועלים?
אביר הלילה,
הירח,
08/04/05 13:26
|
הכל סיפורי בדייה. תראו לי אישה מנהל שאין לו בעלים שירצה להחליף עבודה? שלמה נחמה היה עושה לה בית ספר, איתן רף הוא שטיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
החוצפה של גליה מאור
אחד העם,
מרכז,
08/04/05 13:16
|
רק במדינה דפוקה כמו שלנו, אשה כמו גליה מאור שגרמה נזק של מיליארדי שקלים מקבלת קידום ומנהלת בנק שקרס בגלל מחדליה של אותה אשה ובקושי ניצל על ידי הממשלה.גליה מאור היתה צריכה להחזיר לציבור כל שקל שלקחה ממנו במשבר המניות.במדינה נורמלית היא היתה יושבת עם עופר מקסימוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי
ל"ת
נ,
09/04/05 16:02
|
|
 |
6.
אתרי האינטרנט האומללים של בלל
לקוח לאומי זועם,
רעננה,
08/04/05 11:39
|
גברת מאור שלום אחרי כל הראיונות וכל הדיבורים ו2 מילארד ש''ח רווח... מדוע אינך לוקחת כפרוייקט אישי את אתרי האינטרנט שלכם ? מדובר בכשל רוחבי , כבר 3 שנים שאני סובל . מתי סוף סוף נזכה לאתרי אינטרנט נטרמליים שעובדים ? שלא נופלים כל הזמן ??? בתודה לקוח מיואש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות האתר עובד מצויין
ל"ת
דוד,
09/04/05 11:48
|
|
 |
5.
זה רק ספורט
סינדרלה רוקופלה,
חולות ניצנים,
08/04/05 10:59
|
קצת מזעזע אבל נכון. אילי ההון ( לאו דווקא בנקים) לא באמת צריכים כבר כסף הרי יש להם מיליארדים. בשבילם העוד 100 מיליון זה רק משחק כדי להיות במקום הראשון ולעבור את חברה X. ואין בעיה אם בשביל הכבוד המנופח שלהם יפוטרו אלפי אנשים, ואו תהרס שמורת טבע נדירה ו/או נהגי משאיות ינהגו 30 שעות רצוף ופועלים יעבדו בחומר מסרטן בלי הגנה. שוכרים איזה מנהל מבריק עם מצפון גמיש, אומרים לו תעלה רווח וכל האמצעים כשרים. מענין מתי תבוא תגובת נגד כלפי המצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
היתה המפקחת על הבנקים בתקופת
לא שוכח,
08/04/05 10:36
|
ההסדרים המדינה שילמה מיליארדים לקנית הבנקים באשמתה הישירה אך היא שייכת למאפיה {אפשר לראות לאן הגיע היום} במקום לתת את הדין מושחתת אני במקומך כל שקל שלך הייתי תורם למסכנים שלקחת מהם את מב שאין להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עובדת ותיקה ,כמו עובדים אחרים
גילי,
08/04/05 10:32
|
בבנק לאומי,שבעצם הם שדואגים לבנק להגיע להשגים,מקבלים ''קדחת'' מכל המליונים שזורמים לכיסי המנהלים הבכירים.העובדים מקבלים בונוס של משכורת אחת בלבד.איפה ועד העובדים?לא סתם הועד שותק. יש סיבה?גם הם מתוגמלים?למה לא מעיפים את הועד הזה.לא הגיע זמן לשינוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כן גליה מאור, כסף לא חשוב לך!
שקר,
08/04/05 10:12
|
|
 |
1.
תהיה מלחמת אזרחים
רוני,
ת''א,
08/04/05 10:06
|
הפערים העצומים לא יוכלו להימשך ככה. מצד אחד אנשים שמרוויחים עשרת אלפים דולר ליום ומצד שני כאלה שלא מרוויחים את זה בשנה
הגב לתגובה זו
|
|