 |
28.
למדת איתי במיטרני גרפיקות?
דויד סוויסה,
26/03/05 21:24
|
|
 |
27.
זהירות - מעתק!
קופיקאט,
09/03/05 13:11
|
אף אחד מכם לא הרגיש שזה בדיוק הפרסומת של יד מרדכי, עם החקלאי שמשקה את העץ ובגשם מכסה אותו, וכעבור 20 שנה העץ נותן לו מחסה בגשם??? גם הסיסמה לקוחה אחד לאחד מזו של יד מרדכי: ''כשאתה אוהב את הטבע, הטבע מחזיר אהבה''
סתם חיקוי חסר השראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
נעמה,
09/03/05 19:35
|
זה כמו שתגיד שקוקה קולה מעתיקה מטמפו או להיפך, כי בשניהם יש בקבוק ושותים ממנו. בפרסומת היפהפיה של יד מרדכי העץ גומל טובה לאיש שגידל אותו, ובפרסומת היפה לא פחות של פריגת, יש סיפורים מקבילים של גידול העץ וגידול הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לא מאמין...
דן,
09/03/05 13:01
|
לא מאמין שמשלמים לך בכדי לכתוב את תת הרמה הזאת. מבקרים יקרים, אתם פאתטיים בנסיונותיכם תמיד לקטול, זה גם מאוד לא אמין. אפשר לפרגן מידי פעם, נגיד ביחס של 1:1000. עלית על תופעות על טבעיות, מדהים כושר ההבחנה שלך, אולי כדאי שתלכי למבדקים לקורס טיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
וואו, באמת? הפרדס גדל במהירות?
נמרוד,
08/03/05 13:43
|
את רוצה להגיד לי שהפרסומת לא משקפת את המציאות? שזה לא ריאליטי? אפילו לא סרט דוקומנטרי? צודקת: ממתי פרסומת לא מתארת את המציאות אחד לאחד?! והם עוד שותים פריגת בסוף? כאילו, מה הם חושבים לעצמם: אם זו פרסומת גם צריך להראות את המוצר שאותו מפרסמים? שיחקת אותה אחותי. אין עלייך, צופה אומללה שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמרוד והבודדים
גיל,
08/03/05 19:02
|
א. פרסומות פונות לצרכן ולכן מן הראוי שהוא יבקר אותן ולא איזה בוגר החוג לכלכלה או מקורב למשרדי הפרסום עצמם. זה גם יותר מרענן. ב. נמרוד, הרעיון הוא להעביר ביקורת ולנסות לפתח דיון על הגישה של פרסומאים לקהל שלהם. לא נקנה כל דבר. לא נאמין לכל דבר. יש לנו גבולות. תתחילו להשתפר. נכון, פרסומות הן לא ריאליות, אבל יש מקום להגיד את זה כשהן חסרות עוד כמה דברים ומנסות להפעיל מניפולציות איומות על הרגש. ג. אתה קורא אומלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שענית לי?
נמרוד,
09/03/05 12:42
|
א. לא עירערתי על זכותה לבקר פרסומות, יהיה עיסוקה אשר יהיה. לגיטימי לבקר פרסומות - ולגיטימי לבקר גם את מי שמבקר פרסומות. ב. לא טענתי אחרת. טענתי היתה כלפי הקטנוניות שלה וההיתפסות שלה לעניין קצב צמיחתו של הפרדס. (אגב, מה זה ''תתחילו להשתפר''? אני כמוך, צופה בפרסומות ולא מכין אותן). ג. הכל עובר עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
דווקא סרט מעולה
ל"ת
ליבי,
08/03/05 13:25
|
|
 |
23.
יחד עם הפרסומות האיומות לסלקום
הכנס שם ומיד!,
06/03/05 19:46
|
עם שיר ישראלי-שורשי-משלנו-שכולם-שרים-מסביב-למדורה מצליחים הפרסומאים להגחיך את המוצרים עד גועל. תנו לנו משהו מרענן. לא משנה מה אתם מנסים למכור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פרסומאים יקרים
אבנר,
ת''א,
06/03/05 16:30
|
הבוסים שלכם, הלקוחות שלכם והתקציבאים שלכם הצליחו לבלבל אתכם עם כל ה''מיתוג'' ''ערכים'' ו''זהות המוצר'' עד שאתם לא מצליחים לראות את הצרימה הנוראית שבסרט הזה. מצולם נפלא, מבוים נהדר, אבל את הצרימה שבסוף גם אני ראיתי וכנראה שעוד הרבה אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כרגיל, Right on the money :-)
ל"ת
תולתול,
04/03/05 08:11
|
|
 |
20.
כתבה מחורבנת על סרט מעולה
ל"ת
רינת,
03/03/05 22:58
|
|
 |
מה מעולה? שתית יותר מידי מיץ?
ל"ת
אבי,
06/03/05 16:21
|
|
 |
19.
מה??!!??!!
לילך,
פתח תקווה,
03/03/05 22:22
|
מה זה השטויות האלה? פרסומות זה לכולם. לא לומדים את זה. לא מספיק הפרסומאים שוטפים לכולם את המוח? וחוץ מזה, מה עדיף, הטור המשעמם של אביטל מ-ynet? היא למדה את התחום ומה היא נותנת בטור שלה? שיעמום אחד גדול. מה כבר יש ללמוד בזה? מה כבר יש להבין. רוב הפרסומות משתמשות במניפולציות כל כך מטומטמות שזה מעליב גם ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לכל המתנשאים
אופניקית,
03/03/05 17:15
|
לא צריך להשתעבד למשרד פרסום וללמוד קופירייטניג כדי לכתוב על פרסומות. פרסומות פונות לקהל הרחב ולנהל שיח על תקציבים ומשרדים לא רלוונטי ולא מעניין בטור שכזה. קבלו אותו ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לעורכי המדור - חשוב לקרוא
גרין,
03/03/05 16:56
|
הכותבת עושה נזק למותג ולמשרד הפרסום המפרסם אותו - היא לא מבינה בפרסום והיא משמיצה סתם . מעריב זה לא עיתון סטודנטים זה העיתון השני בגדלו במדינה , נא להביא כותבים שמבינים בפירסום ( כדוגמת הכותבים אצל המתחרים ) ולא לנסות לחפש איזה זוית רעננה שיוצאת עקומה . nrg לא יוצא מזה טוב . זה דומה למה שעשו לפני 20 שנה במוסף ספורט (של מעריב כמדומני) שנתנו טור פרשנות על הליגה לבחורה שלא מבינה בכדורגל .
על מה הכותבת מקשקשת ? הפרסום לא הגיוני ולכן הוא רע? אם כך 90% מהפרסומות רעות (אורנג' טיימס סקוור , פוקס - בגדים מהלכים ) אותי הפרסומת ריגשה והיא הבהירה לי היטב את הקשר של המוצר לארץ לאדמה ולשורשיות הישראלית צברית בשנות ה2000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אדוני?
טמיר או כהן,
03/03/05 22:25
|
ומה תפקידך במשרד טמיר-כהן? אין מצב שאין לך קשר לקמפיין הזה אם כתבת כאלה תיאורים שריגשו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר גרין היקר
חנן,
03/03/05 22:18
|
ממתי צריך להבין בפרסום? ובאמת איך נתנו לבחורה טור פרשנות על כדורגל. אללי. ועוד לבחורה? מזעזע.
יכול באמת להיות ש-90% מהפרסומות לא משהו. לא סתם פרסומאים שנואים אפילו יותר מעורכי דין. כי הם מתייחסים לקהל שלהם כאל עדר מטומטמים.
כואב לך שמישהו מדבר על זה? כואב לך שמישהו מעביר ביקורת על העבודה המחורבנת שעשית בקמפיין הזה או אחר? תתמודד. אל תשמיץ.
אתה אהבת את הפרסומת (שנראה לי שאתה גם אחראי לה )? סחתיין. יופי. מה קשור לכותבת ומה קשור להיא שנתנו לה טור על כדורגל?
וחביבי, אם הפרסומת הזאת ריגשה אותך, יש לך בעיה רצינית. ובפרסומת לדבש יד מרדכי התייפחת? יאללה...אדמה, שורשיות ישראלית צברית, אתה באמת חושב שמישהו מעורכי האתר קונה את הבולשיט שלך? לך תשתה מיץ בטעם לוואי ותפסיק לחלק עצות מטומטמות. קופירייטר שוביניסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחנן - ברצינות
גרין,
06/03/05 13:07
|
אין לי קשר ולא היה לי לטמיר כהן אני לא שובניסט ואף פעם לא הייתי. הבעיה שלי היא לא באיכות הכתיבה שלה או בה עצמה אלה בעצם הפיכתה לאוטוריטה ע''י נתינת טור . הטור עצמו אינו עוסק בעיניינים טריוויאלים כמו הטורים של יאיר לפיד וכד' אלה הוא טור מקצועי .אתה חושב שפרסום זה לא מקצוע?היית נותן למשהו שלא מבין בכלכלה לכתוב על כלכלה באופן קבוע? הנושא כאן זה הקבוע , הטור שמתמקד בניתוח פרסום אינו נעשה באופן מקצועי ולכן גורם נזק כי הוא נעשה באופן קבוע ה''קבוע'' הזה מסוכן ופוגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנן ,עכשיו ברצינות.
גרין,
06/03/05 12:10
|
אני לא קשור בשום צורה לטמיר כהן ,אני לא שובניסט ולא מפריע לי שתכתוב, והיא כותבת טוב , על כל נושא שבעולם כולל פרסום - כמו יאיר לפיד וכד' . הבעיה שלי היא: טור של ביקורת (ותסכים איתי שהכותבת לא מבינה פרסום ) לכתוב ביקורת בנושא פרסום זה כמו לכתוב ביקורת על כל תחום מקצועי אחר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרין, אתה טועה
גיל,
רמת-גן,
08/03/05 13:47
|
הפרסומות האלו שנעשות על ידי ''גורמים מקצועיים'' כדבריך לא דומות כהוא זה לתחומים אחרים. הסיבה: הפרסומות האלו מכוונות אלינו הצרכנים, הן עושות מניפולציות כלפינו, מתנהגות אלינו כעדר טיפשים ועם הארץ, שולחות בחורות עירומות למכור מכונת כביסה ומנסות למכור לנו קשר קלוש בין הוואי משפחתי, שורשי לבין מיץ עתיר חומרים משמרים.
ומלבד זו: כן, צריך לתת גם לאנשים שלא מבינים כלום בכלכלה להביע את דעתם בנושאים כלכליים שרלוונטים להם בדיוק כמו שהפרסומות האלו רלוונטיות לנו. קוראים לזה חופש הביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הקשר שלך למשרד הפרסום?
ל"ת
משהו כאן פישי,
03/03/05 17:28
|
|
 |
16.
(בלי ארס) אין לך מושג בפרסום
רועי,
03/03/05 16:21
|
|
 |
15.
מה את מבינה בכלל? סרט טוב
ל"ת
ירון אחיטוב,
03/03/05 12:38
|
|
 |
14.
הסרט מצוין - הכתבה מטופשת
ל"ת
דוד,
ראשון,
03/03/05 12:37
|
|
 |
13.
צחוקיה איתך! הפגזת!!!
ל"ת
קדחת,
02/03/05 22:25
|
|
 |
12.
WHAT THE FUCK????
מושון יעקוסי,
02/03/05 21:22
|
בחורה שרוצה שהתמונה שלך תהיה באתר של מעריב אבל אין לה על מה לכתוב והיא לא יודעת כ''כ לכתוב, מה צריכה לעשות? רק לרשום מילים כמו 'ייחור', 'אממה', 'פרדס בתולי', 'חבוטה וסכרינית', ושאר זיוני מוח, וזה הכל. as simple as that. אתם אתר גדול אנרג'י, פשוט אתר גדול. אם אתקע פלוץ, תתנו לי לכתוב טור גם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושן, אתה
שלולית,
03/03/05 17:10
|
לא מצליח לחבר משפט פשוט, איך את הרוצה לכתוב. ייתכן שהפלוץ שלך מוכשר יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושון:
אמממממממממממממה,
02/03/05 22:26
|
|
 |
11.
הידד! כושר אבחנה ראוי לציון
נאוה,
ת''א,
02/03/05 20:58
|
עוד תופעת טבע שיש להזכיר היא יכולתה של הגב' שניידר להבחין בדקויות, וזו הסיבה שהמסר לא רק משעשע כי אם מחדד ומפתח חוש ביקורת, משהו שנשכח ונזנח בשנים האחרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יא אללה, דעתנית עם ספאנק מדהים
ל"ת
דייבו,
ת''א,
02/03/05 20:54
|
|
 |
9.
ביקורת בונה
קופי,
ת''א,
02/03/05 20:50
|
למה לא לצלם ילדה קטנה שעוקבת אחרי גדילת שדיה. קאט לילדה עם שדיים עצומים שלידה עץ תפוזים... קאט לאבא מחייך בלי שיניים.
קריין: עשינו 120 סקיצות מדהימות אבל הלקוח הרס הכל. תחשבי על זה בפעם הבאה שאת כותבת ביקורת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי איכפת....
יפוק,
ת''א,
03/03/05 11:07
|
למי איכפת ממערכת היחסים עם הלקוח? איכפת לנו מהתוצאה הסופית. אולי שהכתבת תפגש גם עם הקופירייטר שיצר את הרעיון ותינבור בתיקים הפסיכולוגיים שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הדס את
שקית,
nrg,
02/03/05 18:47
|
|
 |
7.
איזה טבעי ואיזה סחוט - קשקוש !
דני,
02/03/05 18:36
|
כל הפרסומת הזו כולה לעג לצרכן ! קודם כל רכז התפוזים מגיע מברזיל !! (יצרנית רכזי ההדרים הגדולה בעולם היום.) בישראל כבר לא קיימת תעשיית הדרים כלל ! אומנם לרכז התפוזים אין תוספים אבל הרכז עצמו עובר הליכים מורכבים ביותר שהופכים אותו לעוד כמיכל -אז איזה טרי ואיזה סחוט. אבל חכו לדבר הכי לא יאמן שישאיר אתכם בפה פעור : הרכז מגיע בשקי אלומיניום (בתוך חבית פלסטיק)בכדי לתת לשק הזה תכונות של שימור, השק עובר הליך של הפצצה בחומר רדיו אקטיבי בכור גרעני !! רבותיי זו אמת ! ואני שפוי ! (אני יודע שבממג גם היו נותנים את השרות הזה.) את המידע הזה קיבלתי מטכנאי מזון רציני מאד . אז איך אנחנו צרכים להרגיש שאנו רואים את הפרסומת הזו? ועד כמה מותר לפרסומאים להרחיק לכת עם השקרים האלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא יעזור לך -RC טוב יותר מקוקה
ל"ת
יהודה,
02/03/05 17:12
|
|
 |
RC זול וזהו
uu,
02/03/05 20:02
|
|
 |
קריסטל לוקח בגדול
ל"ת
בר מצווה,
02/03/05 18:48
|
|
 |
5.
גאוני!!!
ל"ת
סשה,
02/03/05 16:56
|
|
 |
4.
אהבתי כל רגע
זיו,
חיפה,
02/03/05 16:47
|
...שימשיכו לעשות פרסומות דביליות כאלה ואחרות רק בשביל כותבי הטורים השנונים שאין הרבה כמוהם(אבל הנה יש אחת בעצם). אגב, גם אני עברתי לתפוזים טריים צריך מדי פעם לבדוק שאין תולעים, אך זה עדיף בהרבה מהתולעים שהפרסומאים משתילים בקרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה
ל"ת
חתרני משהו,
03/03/05 02:57
|
|
 |
3.
מעולה!
ל"ת
אורנה,
02/03/05 16:35
|
|
 |
2.
גדול!!
ל"ת
מוני,
02/03/05 15:21
|
|
 |
1.
אבל את לא פריגת...ותכל'ס אם
דן,
02/03/05 15:13
|
יורשה לי - מי את באמת? למה אין כל התייחסות לתחום התמחותך ונסיונך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לזיין ת'מוח- סרט מעולה!
ל"ת
ריקי,
03/03/05 12:36
|
|
 |
מי אתה?
ואדוני?,
02/03/05 16:12
|
|
 |
ק-ב-ל!
עידן,
02/03/05 15:58
|
''אשת אשכולות'': שלחה ידה בכתיבה, הפקה, עיצוב ותחקירנות. זה עובר לה לאט לאט. כשתהיה גדולה רוצה להיות דונלד טראמפ, אבל עם שיער טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם Resume כזה
טוב שם משמן טוב,
אגם החו''לה,
03/03/05 01:23
|
|
 |
ועם ארס כמו שלך....
גבי,
03/03/05 11:12
|
|