 |
19.
מערכות מסחר מקצועיות (L2)בחינם
חשוב! BrokerOne,
תל אביב,
17/03/05 23:22
|
לסוחרים רציניים: Broker One נותנת מערכות מסחר מקצועיות (Real Tick\ Investor) ללא כל עלות נוספת!
-ציטוטים בזמן אמת מבורסות המניות והאופציות בארה''ב כולל Level II נאסד''ק ללא כל עלות.
-ללא מינימום עסקאות
-מינימום לפתיחת חשבון - 6,000 $ לעומת מינימום חשבון של 25 אלף דולר אצל ברוקרים אמריקאיים (כדוגמת Cybertrade ודומיהם) כדי לעשות מסחר יומי.
-מינוף תוך יומי של 1:4 ומינוף 1:2 Overnight
-חשבון שמתנהל בישראל אצל אחד מחברי הבורסה הגדולים בישראל בלי להעביר את הכסף לחו''ל
-צוות ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
או במילים אחרות, לסחור בצורה הכי מקצועית עם המערכות הכי טובות בעמלות אטרקטיביות מאוד ללא עלויות מוחבאות נסתרות של עלות פלטפורמת מסחר ותשלום לבורסות שונות על ציטוטים. הכל כבר כלול בפנים.
brokerone.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מערכות מסחר מקצועיות ללא עלות!
אצל Broker One,
תל אביב,
17/03/05 23:04
|
לסוחרים רציניים: Broker One נותנת מערכות מסחר מקצועיות (Real Tick\ Investor) ללא כל עלות נוספת!
-ציטוטים בזמן אמת מבורסות המניות והאופציות בארה''ב כולל Level II נאסד''ק ללא כל עלות.
-ללא מינימום עסקאות
-מינימום לפתיחת חשבון - 6,000 $ לעומת מינימום חשבון של 25 אלף דולר אצל ברוקרים אמריקאיים (כדוגמת Cybertrade ודומיהם) כדי לעשות מסחר יומי.
-מינוף תוך יומי של 1:4 ומינוף 1:2 Overnight
-חשבון שמתנהל בישראל אצל אחד מחברי הבורסה הגדולים בישראל בלי להעביר את הכסף לחו''ל
-צוות ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר
או במילים אחרות, לסחור בצורה הכי מקצועית עם המערכות הכי טובות בעמלות אטרקטיביות מאוד ללא עלויות מוחבאות נסתרות של עלות פלטפורמת מסחר ותשלום לבורסות שונות על ציטוטים. הכל כבר כלול בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הנפילה של מעריב / nrG
חרד,
מרכז,
06/03/05 11:09
|
כמה מפתיע איך הנוכל הזה הפך לפרשן מתוקשר בתחום. מה לא בודקים בעריכה את עברו ? אם היו עושים כן היו מגלים שהוא רק שנתיים בתחום ללא קבלות, ( את ה-''ידע'' שלו הוא מעתיק מאותם אנליסטיים שהוא מזכיר )
מעריב - תתעוררו או שתישארו קטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
משב שוקי הון
טריידר,
תל אביב,
01/03/05 16:44
|
אני כרגע בקורס מתקדמים של משב. הייתי מעניין לקבל תגובות מאנשים אשר צלחו את הקורס. (מתחילים ומתקדמים) לגבי הצלחתם בהווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתעניין בקורס של משב
אלי,
03/03/05 12:09
|
''ברוקר עצמאי'' ,מה אתה יכול לספר לי על הקורס,שווה את הכסף? האם הקורס מלמד מסחר יומי או השקעות לטווח ארוך יותר? תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מישהו עשה את הקורס של IQTRADE
רועי,
28/02/05 08:03
|
אני מתעניין בקורסים העוסקים במסחר במניות daytrade או swing נראה לי שהקורס של מאיר מתאים יותר למסחר יומי.יש עוד קורסים של קובי מ- IQTRADE מספר 201 או 202,רציתי לדעת האם לומדים לסחור ממש בקורסים של קובי או שרק מקבלים סקירה על שוק המניות.אני חושב שהקורסים של קובי תיאורטיים מדי והקורס של מאיר מתאים יותר לאנשים בעלי נסיון קודם...ככה שאני נופל בין הכסאות כרגע. אודה מראש למגיבים שיוכלו לחדד את הנקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הייתי אצל מאיר (2)
מיכאל,
27/02/05 16:47
|
ולהבדיל מהכותב שלפני נפתח לפני עולם מדהים שלא הכרתי. אני סוחר כבר חודש בהצלחה (לא מדהימה) אבל שווה כל גרוש שהשקעתי בקורס. אגב הייתי לפניו בקורס של מתחרים, שילמתי פחות וקיבלתי הרבה פחות. הוא היחידי שמלמד היום לימוד מסחר מעשי. כל היתר מלמדים על ''שוק ההון'' ולא יותר. אין לי מושג מה רמת הידע שלו מול סוחרים מנוסים אחרים אבל אני בהחלט יכול לומר שהתרשמתי מיכולותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה מאיר
סוחר,
27/02/05 20:05
|
|
 |
13.
הייתי אל מאיר
אחד שניסה,
קיסריה,
27/02/05 14:45
|
קורס במחיר מופקע ידע שיטחי ורדוד.
בקיצור חבל על הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מפתיע ?
אא,
מרכז,
06/03/05 11:31
|
כמה מפתיע ? ה-''ניסיון המקצועי'' שלו הגיע מהשותף שלו החברה בה התחיל כ נשיא עבר למנכ''ל אחר''כ איש מכירות וכאשר לא הראה קבלות פוטר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
kuku,
01/03/05 15:37
|
הייתי גם בקורס ,ואני מוכרח לומר שחבל על אלפי השקלים שהוצאתי ולא למדתי שום דבר חדש(כמעט).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נוכל
הדר,
27/02/05 11:50
|
מאיר ברק הוא איש הייטק לשעבר שנכשל בעסקיו הקודמים.הרבה אנשים נכוו ממנו בעבר ובהווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תלמיד בקורס של מאיר
תלמיד,
27/02/05 02:23
|
הקורס של מאיר לא עולה הרבה כסף, ולמי שמשקיע בבורסה, הידע שמועבר בקורס יכול להועיל למי שאינו מכיר אותו , למי שמכיר זה , בזבוז זמן וכסף, בקצרה מי שרוצה להשקיע במניות בשוק האמריקאי ויש לו משאבים , הקורס יכול להועיל, כי 3000 שקל זה גRושים, מאיר בחור מאוד נחמד, וחוץ מזה שהוא מעוניין להתפרנס (לגטימי) הוא עונה ברצינות וכמיטב יכולתו לכל מי ששואל אותו שאלה בחדר המסחר . הבעיה היא (לפי התרשמותי) שמאיר הוא לא סוחר ''תותח'', אלא סוחר זהיר שמרוויח בשוק (לא הרבה) , שהולך לפי השיטה ''המנצחת'' של כריס מרסר ולפעמים, גם מאיר נכנס להפסדים, (ןלפעמים קורה שיש הפסד אחד שמוחק הרבה רווחים קטנים שהושגו בעמל רב) מאיר טוען שיש 82 אחוז הצלחה, ובכן , לפי כריס 65 אחוז מהטריגרים שלו מרוויחים לפחות 20 סנט , ויש כאלה שממשיכים להרויח 50 סנט ויותר , ויש כאלה שישר מתמוטטים, אז מאיר, תפסיק עם הסיפור של 82 אחוז הצלחה , ולמכור חלומות, כי זה לא כל כך מדוייק לפי כריס. אני הייתי בקורס של מאיר, ואין לי טענות אליו , להיפך, אני מודה לו, אף על פי שהחלטתי ששיטת המסחר שלו, ושל כריס אינה מתאימה לי בגלל שאני עובד במשרה מלאה, ואין לי את הזמן לעסוק במסחר יומי, הנסיון שרכשתי שווה את מחיר הקורס , וגם את מה שהרווחתי והפסדתי בחדר מסחר של מאיר, היום יש לי הרבה יותר כלים, וחלק מהם בזכות הקורס של מאיר, אבל , אבל, אבל, הרווח הגדול שלי מהקורס של מאיר, זה לא מאיר ברק, או כריס מרסר, שהם סוחרים בינוניים לפי דעתי, (כריס מרסר הוא סוחר בינוני שיטתי, שעושה כסף בשוק , אבל הוא לא תותח, הוא פשוט שיטתי, והשיטה שלו עובדת, זאת אומרת , הוא מרוויח וגם מפסיד, אבל בגלל הנסיון שלו הוא מצליח לצמצם הפסדים, וסה''כ רווחים - הפסדים = רווח , מאיר פחות מצליח מכריס מרסר, אבל גם הוא מרויח, בזכות הזהירות שלו) ,אלא , מאמר שזכיתי לקרוא בתקופה של 3 חודשים שעשיתי מנוי לכריס מרסר, מאמר של Rich Derric שהוא אנליסט בחדר מסחר של כריס מרסר ולפי דעתי הוא התותח האמיתי, בזכות מאמר שלו Rich Derric אני מימשתי רווח ב-1 חודש של עשרות אלפי דולרים, והיד עוד נטויה, הידע שלי לגבי שוק המניות התעצם רק בזכות מאמר קטן של Rich Derric , מאיר אני מודה לך שבזכותך הגעתי ל- Rich Derric , תודה. ודרך אגב השיטה שלך ושל כריס מרסר טובה למי שאין לו תעסוקה, וזו דרך טובה להעביר את הזמן ולהרויח כמה גרושים. וכמובן שאני לא ימשיך להיות מנוי בחדר מסחר של כריס, כי פשוט חבל לי על הזמן, ועל האנרגיה, בשבילי Rich Derric הוא המורה. בברכה , התלמיד , (למרות הכל אני ממליץ על הקורס של מאיר, משום הסיכוי לפגוש בחדר מסחר את Rich Derric וללמוד ממנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר את Rich
הרצל,
ניו יורק,
27/02/05 14:54
|
Rich רחוק מלהיות תותח,הוא אמנם הרבה יותר רציני מכריס ומאיר שאני בטוח שהוא לא רווחיהצורה שמאיר סוחר היא נגד כל הסיכויים.מי שרוצה להיות סוחר יומי,השיטה של Rich לא מתאימה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריץ' הוא ענק
אפי,
27/02/05 16:36
|
הדרך היחידה להינות משירותיו היא דרך כריס מרסר או מאיר, אבל זה שווה כל גרוש. טיפ אחד בשבוע שווה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיטת שיווק חדשה.
סוחר,
27/02/05 20:09
|
|
 |
אתה צודק, השיטה של rich היא רק
התלמיד,
27/02/05 16:21
|
למקצוענים אמיתיים, ואני שמתי לב שהוא נותן טריגר לסקלפ , הוא כבר ידע להיכנס לנייר בתחתית, ומרגע הטריגר ב-90 אחוז המנייה עולה ב-20 - 60 סנט, אבל הוא כבר בפנים והוא הרויח לפחות דולר , קראתי לו תותח בגלל שהוא נתן לי ידע איך ללכת בסווינג על מניוות לתקופה של שבועיים , עד חודשיים, אחרי שקראתי את המאמר שלו שמתי 100 K , על נייר שהתאים לתנאים במאמר, אחרי שנכנסתי , גם שאלתי את מאיר לגבי דוג'י שהנייר קיבל אחרי עלייה מסויימת, ואחרי שבועיים שהייתי ב-לונג , מאיר לא הבין את השאלה שלי , ואמר לי שהוא לא רואה סיבה להכנס לנייר, אמרתי לו תודה, וצחקתי, עבר חודש , שבוע שעבר מימשתי שליש, ברווח עצום, שני שליש השארתי, כי אני בטוח שהנייר ימשיך לעבוד לפי התנאים ש-RICH כתב, מקסימום הנייר ירד, אז אני אפסיד קצת מהרווח , אבל אני משוכנע שאצא בשיא של הנייר, ואולי ישר יבצע עליו שורט, ואם הפנדנמנטל ימשיך להיות טוב אני יחזור לאותו נייר , אחרי כמה ימים של ירידות, מאחר ואני עובד, אני לא יכול להיות סוחר יומי, אלא רק סוחר סווינג , עם סיכונים יותר גדולים , אבל עם סיכוי לרווחים הרבה הרבה יותר גדולים. בנתיים אני מתאמן בסכומים קטנים במסחר היומי בשלוש השעות האחרונות של המסחר, אני מניח , שיקח לי (אולי) כמה חודשים או שנים להיות סוחר יומי מצליח, ויכול להיות שלא. בכל מקרה, על השירותים של מאיר , וכריס אני מוותר, ארכוש לי את תוכנת ה-META STOCK, ואמצא את הטריגרים בעצמי. הבעיה שבהרבה מקרים שהמנייה מגיעה לטריגר היא כבר מתוחה, ואז היא עולה עוד 10, 15 סנט, בגלל התלמידים של מאיר, כריס ומאיר , מוכרים ברווח , ומי נשאר מופסד ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לקבל לינק למאמר
SWING TRADE,
27/02/05 20:05
|
אפשר לקבל לינק למאמר של RICH בבקשה. ואם אפשר גם את שם האתר בו הוא מציע את שירותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה רציני ורוצה לינק אז כנס
תלמיד,
27/02/05 21:09
|
המאמר הוא מתוך האתר של כריס www.tradesight.com , יש שם בכל סוף שבוע מאמרים של כריס ושל RICH , תעשה מנוי של חודש אחד, ותוכל לקרוא את כל המאמרים שלו , ויש הרבה, מאמרים טובים של סוחרים מקצוענים, רק תקרא ותפנים, שווה 160 דולר. הלינק שאתן לא שווה כי אתה צריך להיות מנוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם שיווק
David,
01/03/05 15:22
|
|
 |
15/01/2005
תלמיד,
28/02/05 15:49
|
|
 |
מאמרים של כריס
שרון,
פ''ת,
28/02/05 14:54
|
אני מנוי של כריס תוכל לומר לי באילו תאריכים התפרסמו המאמרים של RICH
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמרים של rich
שרון,
פ''ת,
28/02/05 14:39
|
אני מנוי של כריס באילו תאריכים היו לכריס מאמרים טובים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Beginner's Luck
סוחר,
ניו יורק,
27/02/05 20:02
|
תיזהר,היו הרבה כמוך שאחרי הצלחה אחת חשבו שהחרה שלהם לא מסריח יותר ובנסיון הבא הם מפסידים את הכל בז'רגון המקצועי קוראים לזה Beginner's Luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על האזהרה, חבוב, רק אל
תלמיד,
27/02/05 21:29
|
תשכח שאני בכל זאת בוגר הקורס של מאיר ברק, וקיבלתי בקורס לא מעט כלים מועילים, ואל תזלזל בקורס של מאיר ברק, והחוק הראשון , והכי חשוב , זה שטרייד לא עובד , זה לצאת ישר בפקודת סטופ, אני לא עובד עם פקודת סטופ, אבל הדבר הראשון והכי חשוב שלמדתי אצל מאיר שצריך ללמוד זה לחתוך הפסד כמה שיותר מהר ואני מודה עוד לא למדתי , אבל אני מניח שאלמד עם הזמן ועם ההפסדים הכואבים שעוד יבואו, וזה רק הנסיון מלמד , שום קורס, ושום ספר, רק נסיון כואב. תהיה שקט בטרייד הבא אני לא יפסיד את הכל, בכל זאת למדתי משהו אצל מאיר, ועוד דבר , אני קורא התגובות שלך ''סוחר ניו יורק'', וכל הזמן אתה מלכלך על מאיר, למה לך ? אתה מכיר אותו ? , זה לא יפה, הביקורת שיש לי על הקורס, באה יחד עם ההערכה שיש לי על הכלים שקיבלתי, ולפני הקורס , הקורס אינו מושלם, ,אבל שום דבר אינו מושלם, ורק שתדע, מאיר ברק , בן אדם מאוד נחמד, שרוצה , אבל ממש רוצה שהתלמידים שלו יצליחו, אני עד, שבחדר מסחר שמניה ניראת מאוד חזק, ויש פיתוי להיכנס אליה, מאיר מזהיר שהיא מתוחה מדי, והטרייד לא שווה, והוא גם מזהיר על מניות שהוא נמצא בפוזציה עליהם , ולמרות שהוא יודע שאם כמה תלמידים ימכרו, יגרם לו נזק, אבל הוא מזהיר , כי חשובה לו ההצלחה של אנשי חדר המסחר, חבל שאתה מלכלך עליו, תן לבן אדם לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה רבה, בעקרון אתה צודק ...
תלמיד,
05/03/05 16:54
|
תודה רבה על העצות הטובות, כל טוב, רק בריאות , אהבה והצלחה. ביי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא אישי
סוחר,
ניו יורק,
01/03/05 15:30
|
לא מעונין לפוצץ לך את הבועה,יום אחד כשתיגדל תבין ותזכור אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזבוז כסף וזמן
סוחר,
ניו יורק,
27/02/05 14:43
|
מאיר הכין את הקורס שלו מהספר Tools And Tactics For The Master Trader,אם תיקנה את הספר ב50 דולר תוכל לחסוך 750 דולר,הקורס של מאיר אינו שווה את הזמן ואת הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגר משב שוקי ההון
מוטי,
28/02/05 14:16
|
סיימתי את לימודי מסחר אלקטרוני במשב פתחתי חשבון והתחלתי לסחור מיד לאחר סיום לימודי כמו שאומרים היה לי בהתחלה מזל של מתחילים הרווחתי מאות ולפעמים אלפי דולרים ביום ואז הכל התהפך הפסדים רצופים שקיזזו מהקפיטל שלי אלפי דולרים התיעצתי עם החברה במשב קיבלתי רעיונות הצטרפתי לחדר מסחר ובאמת מאז אני לפחות לא מפסיד שזה המון לסוחר יומי בחוזים עתידיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פלסטרו-מומלצת!!!
משקיע,
26/02/05 11:19
|
ציטוט מ-TheMarker 24/02/05 פלסטרו נהנית מרוח גבית בעקבות הידיעה על כניסה של המיליארדר האוסטרלי ג'ון גנדל, להשקעה בחברה. גנדל ישקיע 62.5 מיליון שקל בחברת הנכסים של קיבוץ גבת השולטת בפלסטרו, בעסקה שבוצעה לפי שער של 10.9 שקל למניית פלסטרו. המניה עלתה ב-3.2% והיא רחוקה עדיין בכ-10% מהמחיר שלפיו נכנס גנדל לחברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית באתר
סוחר,
26/02/05 13:30
|
פה האנשים סוחרים ולא משקיעים. תמשיך בתעמולות שלך באתרים הרלוונטיים, כאן זה לא המקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מאיר חוזר ומטעה
עוד סוחר,
25/02/05 23:51
|
יש דרכים זולות בהרבה להתחיל לסחור. פתחו חשבון עם 5000 דולר ולא עם 25000, כשלב ראשון. אמנם האשראי שתקבלו יהיה קטן יותר ותוכלו לעשות רק שלוש פעולות תוך יומיות בשבוע, אבל אלה מגבלות שיעבדו רק לטובתכם - ככה תפסידו פחות ותחשבו יותר.
אני גם לא ממליץ למתחילים לעבוד עם ברוקר של direct access כמו סייבר טריידר אלא עם אמריטרייד (או ברוקר זול אחר). אמנם הביצוע פחות איכותי (אם כי הופתעתי לגלות עד כמה ההבדל בין ביצועי סייבר טריידר לאמריטרייד קטנים, ולפעמים אפילו עדיפים באמריטרייד, בגלל באגים בפלטפורמה של סייבר טריידר שגורמים לעיכובים ברגעים ''עמוסים''), אבל ככה המיקוד הוא על בחירת פעולות איכות, ולא על התמודדות עם נושאים של ביצוע או עם תוכנה מורכבת מדי למתחילים.
כמובן שעל קורס אצל מאיר אפשר לוותר, שהרבה מהספרים אפשר להוריד - בחינם, באתצעות תוכנות p2p, שהמחשב הישן שלכם יעשה לכם את העבודה בשנה הראשונה (גם בלי מסך כפול או מרובע). תכנת ניתוח? אתם באמת שלא צריכים את זה בשלבי ההתחלה. לגם לרכוש שירותים של אנאליסטים (סטייל מרסר) רק מבטיח שלעולם לא תדעו לעשות את העבודה בעצמכם.
לכן אני מבטל את כל מה שמאיר כתב, ואת כל העלויות המטורפות שהוא מציין. מה שכן תצטרכו זה להפשיל שרוולים, לקחת את העסק ברצינות, ללמוד לבד והרבה ולעקוב אחרי המסחר בצורה סדירה, ולתת לזה את הזמן. יש כאלה שמגיעים לרווחיות כבר אחרי מספר חודשים, אבל אצל הרבה זה עשוי לקחת שנים. אל תתיאשו.
ככה תוכלו לפתח שיטות עבודה שמתאימות לכם ולמטרותיכם. אחרי ש''תתבגרו'', תלמדו ותתחילו להרוויח תוכלו להוסיף רמות מורכבות נוספות - בהדרגה: כספים לחשבון, לעבור לפלטפורמה מתקדמת, לרכוש תוכנות, ללמוד סחר בכלים פיננסים נוספים ובשווקים נוספים - הכל בהתאמה אישית, לפי נטייתכם ומידותיכם.
ותיקון למאיר:
הספר של murphy אכן נותן בסיס טוב לניתוח טכני, אבל זה לא הספר שכריכתו בתמונה. זה שבתמונה הוא ה-study guide לספר: חוברת למידה של שאלות ותשובות לחידוד החומר הנלמד. אל תתעו ותנסו לחסוך כאן, אלא רכשו את הספר המלא (שהוא יקר בהרבה), כי החוברת מיותרת ונטולת הסברים לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופו של גנב לתליה
אפי,
ניו-ג'רסי,
26/02/05 12:16
|
להוריד ספרים באינטרנט זו גניבה, לסחור עם אמריטרייד זו טפשות ולסחור בלי להעזר במקצוענים (כך גם אני עשיתי כאשר הייתי צעיר) זו טפשות עוד יותר גדולה. לכופף חוקים, לשלם בזול ולקצר הליכים זה ספורט ישראלי שבגללו אני לא גר יותר בישראל. למי שיקשיב לך זה יעלה יותר מאשר הכתוב בכתבה. אני אגב מאמין שהמחיר האמיתי גבוה יותר מהכתוב. מי שרוצה ללמוד באמת צריך להיות נכון להקדיש סכום גבוה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפי המתלהם
דודו,
27/02/05 13:39
|
אין פה גניבה אלא ניצול הזדמנויות(אלא אם לדעתך כל מקרה של השאלת ספרים או צילום בזירוקס הוא גם גניבה). בטח האין טיפשות בהצעות שמעליך - נהפוךהוא - נראה שיש שם הרבה חכמה ונסיון.
אנא ממך - הישאר בחור שלך ואל תבוא לכאן. גם לא לאתר. הרי ישראלים מגעילים אותך...
הסתכל במראה - שם תמצא את הישראלי המכוער באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל אנשים כמוך עזבתי
ל"ת
אפי,
27/02/05 16:31
|
|
 |
לאפי האנטישמי - תתבייש
ישראלי,
26/02/05 19:35
|
אתה כנראה מכיר את כל השטיקים מקרוב ולכן עזבת את ישראל. לפחות בסביבה בה אני חי, כיבוד החוק לא פחות גבוה מאשר בניו יורק, שלא לדבר על הערכים המוסריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אל תסתכל בקנקן..הוא מטעה
מממ,
מממ,
25/02/05 23:48
|
חברים, זה ממש לא ורוד ופשוט כמו שזה מוצג. המרוויחים היחידים אלו הם נותני השירותים. ממסחר אי אפשפר להרוויח כמו שזה נראה בדיעבד. אחרת למה לטרוח וללמד יומיים בשבוע על חשבון במסחר??????? הייתי ניסיתי, הרווחתי ושילמתי לנותני השירות, כך שלבסוף יצאתי מאוזן עם הפסד זמן של שנה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת על הקורס של מאיר
דודו,
ת''א,
27/02/05 19:23
|
האמת היא שמי שמבין בניתוח טכני מזהה את המטרה של מאיר - להכניס למעגל המוכרים והקונים כמה שיותר משתתפים כדי לחזק את המגמה בפריצות של המניות ברשימה שהוא מספק. כך הוא יכול לוודא שמניות אלו יבצעו באופן וודאי וחד את המהלך שהוא מצפה ובכך כמובן לוודא שהוא עושה כסף. מעבר לכך אני לא מאמין לו שהוא מעביר את הקורסים הללו כי ''אוהב ללמד'' כמו שהוא אמר באחד מההרצאות שלו. קישקוש. הוא אוהב כסף. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם הייתם יודעים - הייתם עושים
ניקסון,
25/02/05 09:23
|
מסחר יומי היא הדרך היחידה לעשות היום כסף. מי שלא יודע הוא זה שמבלבל את הביצים. הטובים מרוויחים ושותקים, הפראיירים שמשקיעים בטווח הארוך יבינו יום אחד שהשטות הזאת לא עובדת יותר. אני מרחם עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מסחר יומי = בילבול יומי
קלקלן .....,
24/02/05 18:59
|
מסחר יומי משול לאדם המצוי בדלת מסתובבת. נכנס יוצא ניכנס ויוצא. הסוחר היומי האמיתי הוא זה שקורא ועוקב יום יום אחר המהלכים והגורמים המאקרו כלכליים בתוך ענפי השוק וכמובן במיקרו החברות והפרטים הנסחרים וסוחרים בשווקי המניות בארץ ובחו''ל. ניהול בנית ושמירת פורטפוליו של נירות ערך לטווח של מינימום 10 שנים. למי שאין סבלנות לסיכוי רווח בטווח של למעלה מעשר שנים שיעסוק ב''סחר יומי'' יומיומי בשחיקת עמלות כניסה ויציאה והפסדים בניגזרות ושיפועים החוזים מיקרו תנועות טכניות סטטיסטיות / מתימטיות ''קלקליות'' ולא כלכליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסחר יומי=הדרך הנכונה
לא מסכים,
25/02/05 01:58
|
מה זה משנה כיצד מרוויחים? השורה התחתונה היא הקובעת. להמתין 10 שנים? לא בשבילי! רוצה לראות את התשואה כאן ועכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתאים יותר לקאזינו
קלקלן.......,
25/02/05 02:26
|
קצר ומהר והרבה ניתן להרוויח , אמנם בהסתברות נמוכה, רק בקאזינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מאיר = השודד המחייך
תלמיד מאוכזב,
24/02/05 17:22
|
הייתי שילמתי ניסיתי והפסדתי.
מבין המשתתפים עימם נישארתי בקשר אין אחד שמרויח.
בקיצור נפלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כן מרוויח
תלמיד מרוצה,
25/02/05 01:52
|
תכונה אופיינית ללוזרים: מפסידים, מכירים עוד כמה שמפסידים ואז את מי משמיצים? חלילה לא את עצמם, אלא את המדריך. לו היית מכיר אותי, היית רואה שיש גם מרוויחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל מי שהיה שם נכווה
עסק מסוכן,
24/02/05 16:20
|
ממה שאני שמעתי כל מי שנגע במסחר יומי מצא עצמו נפרד במהירות וביעילות מכספו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כתבה נכונה
best,
24/02/05 14:39
|
בתור סוחר מתחיל,אין באפשרותך להרוויח מכיוון ואינך מיומן וההשפעה הפסיכולוגית גדולה. כל ההוצאות נכונות : 1.זמן=כסף 2.ספרות וקורסים - חובה 3.מחשב, מסכים ותוכנת מסחר- הכרחי הון של כ - 25000$ על מנת שתוכל לעשות פעולות יומיות. ולכן צריך לחשוב טוב לפני שנכנסים למקצוע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אהבתי את התקציב שהקצת לרכישת..
סקאלפר,
24/02/05 14:29
|
המקצוע. למה לא 8172 עד 11823.5? איך נותנים טווח כזה רחב ומדייקים עד כדי עשרות דולרים?
יש תחושה שהמדור חוזר על עצמו ועוסק לאחרונה בעיקר בשיווק של כריס ומאיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקציב שהקצת לרכישת..
Herzel,
New York,
24/02/05 16:05
|
תכפילו לפחות ב2 ,מי שרוצה לעסוק בזה שיהיה מוכן להשקיע 25000 דולר.ומי שרציני שיעשה את המאמץ ויעשה קורס בארה''ב. אל תשקיעו במאיר,אתם צריכים ללמוד להיות עצמאים ולא להיות תלויים במאיר ובכריס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חרטה בארטה !!!
סוחר יומי,
ת''א,
24/02/05 13:30
|
|
 |
מסחר יומי
אריק,
מרכז,
24/02/05 14:35
|
מסחר יומי הוא מתכון יומי להפסד כסף. האנשים היחידים שמרויחים הם נותני השרותים:עמלות,תוכנות,קורסים,וכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם מישהו מרויח-שיכתוב כמה?
ל"ת
מתעניין,
25/02/05 00:53
|
|
 |
אני מרוויח
אני מרוויח,
25/02/05 01:56
|
עדיין לא בעיקביות, אך על תיק של 30000$ אני עושה לפחות $100 כל יום, כלומר שליש אחוז ליום! זה אמיתי! אם אתה מעוניין בפרטים, השאר מס' טלפון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסוחר
roy,
02/03/05 19:35
|
צור איתי קשר???.... roy_reuv@bezeqint.net ספר לי קצת איפה למדת מה עברת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה האמייל שלך?
סוחר מרויח,
חו''ל,
25/02/05 01:53
|
|
 |
לסוחר מחו''ל
מוטי,
28/02/05 14:19
|
|