|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
שערוריית אגד ודן
אבינועם,
05/02/05 15:49
| להלן פרטים על שערוריית אגד הכותרת חברות אגד ודן יכולות להסיע את כל תושבי מדינת ישראל בחינם ועוד יישאר להן עודף, וזאת רק מכספי הסובסידיות דפי התקציב לשנת 2005 מדברים על התמיכה בתחבורה הציבורית באוטובוסים לאגד ודן בסכום של 1.6 מיליארד ש''ח אם אנו מחלקים את הסכום ''הצנוע'' של 1.6 מיליארד ש''ח ל- 4,300 אוטובוסים של אגד ודן ביחד (3,000 לאגד ו- 1,300 לדן) יוצא כ- 372,000 ₪ לאוטובוס לשנה. הסכום הנדרש להפעיל אוטובוס בשנה כולל שכר נהג (10,000 ₪ לחודש), עלות המשרדים, סולר, פחת, תיקונים וחלפים הוא 290,000 ₪ מקסימום. הנתונים נלקחו מבעלי חברות אוטובוסים גדולות החברות בעמותה כלומר, אפשר להסיע את כל הנוסעים בחינם ועוד יישאר עודף...... י אם מוסיפים לסכום התמיכה גם את הכספים הנגבים מהנוסעים ( 1.8 מיליארד ש''ח) מגיעים לסכומי עתק שלא מובן לאן הולכים???י התעריפים של אגד גבוהים ברוב המקרים ב- 100% מהמחיר הריאלי (ראה חברות ההפרטה) ולהלן דוגמא: כרטיס נוסע ת''א – אילת מחירו 65 ₪. בעלי חברות האוטובוסים מוכנים לגבות רק 25-30 ₪ והם יהיו מרוצים. ת''א טבריה מחירו 41 ₪. מחיר ריאלי - פחות מחצי בהפרטה של קו ב''ש – ת''א הורדו המחירים ל- 12.5 ₪ לכוון, כשאגד גבה קודם לכן 25 ₪ י כנ''ל לגבי רוב הקווים שהופרטו. (הופרטו כ- 12% מהקווים והחברות המפעילות אינן מקבלות סובסידיה תפעולית ותקציבים לרכישת אוטובוסים חדשים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שאלה שחוזרת על עצמה
דיוגנס,
01/02/05 22:15
| כיצד זה כל פעם שחברה פרטית לוקחת מאג''ד קוי תחבורה ציבורית קורים דברים:1. המחירים יורדים. 2.השירות משתפר. ואג''ד עוד מקבלת סובסידיה על יתר הקוים שהיא ''שולטת'' בהם. מי יכול להסביר את התופעה המוזרה הזאת. רק שיטה רקובה ומושחתת יכולה להוליד סוג כזה של כלכלה. איך זה שעוד לא קמה חקירה רצינית בנושא זה? תחוסל חבורת ''א-גודת ג-נבי ד-רך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שערוריית אגד
אבינועם טלבי,
רחובות,
05/02/05 15:47
| כתוב לי בבקשה כתובתך להלן פרטים חלקיים על שערוריית אגד הכותרת חברות אגד ודן יכולות להסיע את כל תושבי מדינת ישראל בחינם ועוד יישאר להן עודף, וזאת רק מכספי הסובסידיות דפי התקציב לשנת 2005 מדברים על התמיכה בתחבורה הציבורית באוטובוסים לאגד ודן בסכום של 1.6 מיליארד ש''ח אם אנו מחלקים את הסכום ''הצנוע'' של 1.6 מיליארד ש''ח ל- 4,300 אוטובוסים של אגד ודן ביחד (3,000 לאגד ו- 1,300 לדן) יוצא כ- 372,000 ₪ לאוטובוס לשנה. הסכום הנדרש להפעיל אוטובוס בשנה כולל שכר נהג (10,000 ₪ לחודש), עלות המשרדים, סולר, פחת, תיקונים וחלפים הוא 290,000 ₪ מקסימום. הנתונים נלקחו מבעלי חברות אוטובוסים גדולות החברות בעמותה כלומר, אפשר להסיע את כל הנוסעים בחינם ועוד יישאר עודף...... י אם מוסיפים לסכום התמיכה גם את הכספים הנגבים מהנוסעים ( 1.8 מיליארד ש''ח) מגיעים לסכומי עתק שלא מובן לאן הולכים???י התעריפים של אגד גבוהים ברוב המקרים ב- 100% מהמחיר הריאלי (ראה חברות ההפרטה) ולהלן דוגמא: כרטיס נוסע ת''א – אילת מחירו 65 ₪. בעלי חברות האוטובוסים מוכנים לגבות רק 25-30 ₪ והם יהיו מרוצים. ת''א טבריה מחירו 41 ₪. מחיר ריאלי - פחות מחצי בהפרטה של קו ב''ש – ת''א הורדו המחירים ל- 12.5 ₪ לכוון, כשאגד גבה קודם לכן 25 ₪ י כנ''ל לגבי רוב הקווים שהופרטו. (הופרטו כ- 12% מהקווים והחברות המפעילות אינן מקבלות סובסידיה תפעולית ותקציבים לרכישת אוטובוסים חדשים)
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|