 |
16.
כתבה מעולה!!!
פסטה צבעונית,
תל אביב,
24/05/05 07:08
|
כתבה מקיפה, מרתקת שהוסיפה לי המון מידע. עכשיו אקפוץ לסיר שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ברגע האחרון החוויה מתקלקלת....
קונה,
29/01/05 20:24
|
תמיד כשאני מגיע לקופות אני מתחיל להתרגז לנוכח העבודה האיטית של הקופאיות שימת הפס על הלקוחות שבסופו של דבר לא באו לעשות פיקניק בחנות. אתה רוצה משהו במבצע? אולי לתרום לארגון? אוישש את המוצר הזה אפשר שניים במחיר של אחד , לך תביא עוד אחד..כולם מחכים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני אוהב שמפתים אותי
ב.ק.,
29/01/05 08:44
|
תאורה נכונה, סידור נכון של הדברים, נרות, יין ואני מתמסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שטרום תמים
דוד,
29/01/05 03:07
|
אם הוא חושב שהעברת סידור המדפים ךרשתות ישנה משהו . הרי היצרנים הגדולים ישלמו לרשתות כסף , ומנהלי הסניפים ידריכו את הסדרנים שלהם לסדר את המוצרים לפי כמות הכסף שקבלו מהיצרנים . אז מה הועיל החכם בתקנתו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילן שדה היה בשימוע בראש העין
משה,
29/01/05 08:05
|
מנהל מגה כרמיאל אילן שדה היה בשימוע במשרדי ההנהלה של רשת הריבוע הכחול בראש העין . יודעי דבר מוסרים שאילן שדה השאיר אחריו בסניף סופר סנטר ביקנעם קרקע חרוכה ואי סדרים והוא ניסה לתקן זאת על ידי ספירת מלאי של קרטונים ריקים בתור קרטונים מלאים. מנהל הסניף החדש בצותא עם זהבה הציפו את הבעיה והוא הוזמן בבהילות לשימוע שאת תוצאותיו נראה בימים הקרובים. יש לציין שניתנו הזהרות רבות באמצאות אתר זה להנהלת רשת הריבוע הכחול על מחדליו של אילו שדה ועל אי תיפקודו של הסניף אבל בהנהלה העדיפו להתעלם והנה זה בא להם כבומרנג. גיל אונגר הנכבד עדין לא ברור כיצד אתה נותן לנפל שכזה לנהל סניף מגה בכרמיאל לאחר שאתה יודע שהוא הרס את הסניף ברמת ישי וכעת מתברר שגם את הסניף ביקנעם הוא הרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הרמה של מנהלי הסניפים ברשת
רמי,
30/01/05 07:41
|
|
 |
12.
א, כתבה שטחית למדי
ל"ת
ערוץ 8 הביא,
5 שע' bbc,
29/01/05 00:36
|
|
 |
למה אילן שדה היה השבוע בשימוע?
ל"ת
ערן,
29/01/05 07:55
|
|
 |
מי זה בכלל אילן שדה???
ל"ת
ערן,
30/01/05 07:43
|
|
 |
הוא ספר קרטונים ריקים הדפוק
ביטון,
29/01/05 20:19
|
בסניף סופר סנטר ביקנעם וגרם נזקים לסניף חחחחחחה אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראש שלו היה במקום אחר במקום
שימוע,
30/01/05 07:42
|
|
 |
11.
Milk and meat together
Haim,
Lo meshanne,
29/01/05 00:25
|
I was in a supermarket and I could see datyim walking in the supermarket and they eat from peomotion lady new Danone and fron the next lady on the corner new kind of kabab
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
WOW ! good report
L,
USA,
28/01/05 23:33
|
|
 |
9.
The secret revealed
zahi,
chicago,
28/01/05 20:53
|
Now it is clear. According to the article, Americans consume 3 tons of food A DAY.
Not surprising that there is an overweight problem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
A good article and guess what
Roy H. Williams,
Austin TX,
28/01/05 19:31
|
All the methods listed here a tried and true. The classic consumer behavior theories are implemented but it seems that like in other aspects , Israel falls behind America and the trends that are current here will arrive to Israel in about 4-5 years.
The supermarket is a jungel and whoever has bigger teeth, wins the war
That's just the way it is
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חברות קלידום מכירות, מיד לזבל
Wise,
TLV,
28/01/05 19:21
|
נמאס כבר מכל השטויות האלה, ביזבוז פלסטיק ומשאבים+עבדות של הדיילות המסכנותץ והכל במאמץ למכור לנו את אותו מוצר דפוק, רק באריזות שונות ובשם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כדאי לשים אבטחה על דרור שטרום.
אור,
28/01/05 19:00
|
הרבה מליונרים הולכים להפסיד הרבה מאד כסף אם הוא יצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הטריקים האלו לא עובדים מול
טעם אישי.,
28/01/05 18:47
|
כשאני קונה מוצר שיש לו מקבילים אני בדרך כלל מכיר את המוצר ואת המקבילים, והגעתי לבחירה במוצר שלי על ידי ניסויי והשוואה.
הנה כמה דוגמאות:
לא מזיז לי כמה יפרסמו נקניקיות זוגלובק טבע למשל, כי טבעול עדיפה, או כמה יפרסמו המבורגרים של טבעול כי זוגלובק טבע עדיפה.
לא מזיז לי אם יש צבע שיער בלונדיני זול בלי 0.1 -Ash כי זה יצא כתום מדי.
לא מזיז לי אם הדיאט קוקה קולה במחיר אפסי, כי פפסי מקס טעים יותר.
לא משנה לי אם סבון ללא קרם לחות זול יותר, כי חייבים לחות לעור, ולכן אני קונה דאב.
לא מזיז לי אם יש מבצע על היינץ, עדיף קטשופ אוסם. לעומת זאת עדיף לי מיונז דל שומן הלמנ'ס מול מיונז זל שומן תלמה.
לא אלאה אתכם בהמשך הרשימה, אשמח לשמוע עוד רשימות של אנשים אחרים.
הטריקים האלו לא עובדים מול טעם אישי. אם אני מנסה מוצר חדש, והוא לא טוב יותר מהמוצר הרגיל שלי- בקנייה הבאה אחזור למוצר הרגיל. זה האתגר ליצרנים.
ודרך אגב- לכולנו יש מחשבון בפלאפון, ואפשר להשתמש בו להשוות דברים, או לחבר את מחירי המוצרים שאנו שמים בעגלה, ולשים בזכרון של המחשבון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל
אני,
29/01/05 17:26
|
|
 |
כמו שאמרתי, זה טעם אישי...
5,
30/01/05 00:56
|
לטעמי האישי היינץ מכיל יותר מדי חומץ ולא מתערבב טוב עם מיונז. הטעם האישי שלך הוא הטעם שלך.
זו הפואנטה של 4 הדוגמאות שהבאתי- מוצרים שאני אישית מעדיף, למרות שלמקביליהם יש תקציב פרסומי של מליונים, איזור מדף גדול יותר, הנחות, דיילות, וכל שאר הטריקים השיווקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נכון אבל
רועי,
29/01/05 04:23
|
אני חושב שהרבה מה''טעם האישי'' שלך ושל כולנו נקבע ע''י שטיפת מוח (פירסומות) מי באמת מרגיש הבדל בין הסבונים? אם לא היו מזבלים לנו את עניין הלחות היינו מרגישים? ( אגב מה זה הלחות הזאת מים? שמן? )
אני חושב שהרבה אוהבים לשתות קולה בגלל הפרסומות ואחרי זה קןראים לזה טעם אישי.
לדוגמא יש כאן באוסרליה סוג של ממרח שנקרא וג'המייט , לא מייבאים את זה מסיבה ברורה, הטעם דוחה. מלוח מאד, והמרקם מזכיר מאד גריז, באוסטרליה זה מאד פופולרי ונראה לי שזה בגלל תרבות , הרגל ופרסומות, טעם אישי זה דבר נלמד. תמיד שאני קורא את הכתבות האלה זה מזכיר לי כתבות מחקר על עכברים, איך גרמו להם להכפיל את משקלם וכו..., נראה לי שזה שאנחנו לא קולטים שאנחנו ממש כמו עכברים במבוך ( לדוגמא המסלול האיקיאה) עוזר להם למכור לנו עוד ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את האמת שהסבונים של דאב
סבון,
29/01/05 17:26
|
|
 |
ואם יש נניח אחד שמזיין את השכל
jay-z,
28/01/05 19:22
|
בתגובה ארוכה אז כמובן שאני לא יקרא אותו וישר אעבור לקרוא את פנינה כי אולי היא מחפשת מאהב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מליון אחוז!!!!
ל"ת
לא פרייאר של אף,
אחד!!!,
29/01/05 00:56
|
|
 |
פנינה? מי זאת?
ל"ת
פין פיני ני,
29/01/05 00:39
|
|
 |
4.
מכיוון שהמשכורת צנועה
אא,
28/01/05 18:19
|
ביותר, והיא בסכום שלא משתנה חדשות לבקרים.. הרי שכל קניה ספונטנית מתנקמת בי אח''כ בחשבון הבנק. לכןאני פותחת את העיניים, קונה רק את מה שרלוונטי עבורי ועבור משפחתי ואם זה במבצע - אחלה . שיצאו במבצע שמיניות יוגרט מעודן- קניתי . ירדו מהמבצע - חזרנו להרגלים הקודמים. למרות שנדמה שהצרכן ''אידיוט'' ומצליחים לעבוד עליו זה ממש לא נכון . אפשר לרמות אותו פעם אחת, בפעם השניה הוא לא יתקר לאותה פירמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא מצליחים לעבוד עלינו
לוציפר,
28/01/05 15:00
|
המבחר היום כה גדול, התחרות גדולה המבצעים מרובים וכאשר חושדים מראש שהתוכנית היא לחדור בגסות לכיסנו הם שוכחים דבר אחד: הצרכן הנבון לא הולך עפ''י הדרך שמטווים לו אלא יודע מראש שאת מה שלא מציעים לו או מרחיקים ממנו שם נדרשת הבדיקה ואני חותם על כך שמי שקלט את הראש של הרשתות משחק אותה עליהם בגדול במחזורים קבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שלא יעבדו עליכם
קורא נבון,
28/01/05 13:25
|
הכתבה שמביאה את בר הסמכא בעל תואר ה M.B.A בפסיכולוגיה של סופרים בכדי להציל את נפשותינו מפני קניית 4 טון סלמי היא בסה''כ כתבה שנועדה ...נחשו לאיזו מטרה ?
נכון .בכדי שתיקנו את עיתון מעריב ובכדי שתגלשו לאתר שהוקעו בו המון כספים והמשקיעים שלו רוצים לראות ממנו רווחים.
וגם הכותב שכותב בשפה מלהיבה ומלאת דמיון עושה זאת לא בכדי להצילנו מידם אלא בכדי למכור לנו עוד עיתון ועוד פירסומת באתר
אז שלא יעבדו עליכם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
רועי,
29/01/05 04:26
|
ולכן נתחיל כולנו מעכשיו לבהות בקיר מולנו ולהיזהר ממחשבות טועות, דאוווווווווו..., חשבתי על טמבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GADOL
ISAAC,
30/01/05 03:16
|
|
 |
1.
יש לי מלא כסף ואני קונה
פנינה, נשואה.,
28/01/05 11:05
|
לא לוקחים כלום לשם, ומה איכפת לי זה ע''ח הילדים ויורד מהירושה, הכסף נוצר כדי להנות ממנו, אמר אוננסיס והוא צודק, ברור למי שיש ויודע לעשות כסף, בטח עכשיו יגיעו בכייני המגיבים עים התקפה עלי, אני מודיעה לכולם שאת כספי עשית בחוכמה ובאופן חוקי. ומי שרוצה ויש לו כשורים אז בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
ל"ת
איציק,
ישראל,
28/01/05 16:30
|
|