|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 3 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
3.
הפריירים לא מתים, רק מתחלפים
עודד ב,
14/01/05 23:14
| היות ומכון כושר איננו איזה מצרך של פיקוח נפש שבלעדיו אי אפשר הרי שגישת הלקוח צריכה להיות. אמנם הסחורה, קרי השירות הוא שלך, אבל הכסף הוא שלי , ואני אתן אותו לפי התנאים המתאימים לי. אלא מה , הצרכן הישראלי הוא בבחינת הפרייר הקבוע. בוכה ומשלם. אני משוכנע שלו היו הלקוחות עומדים על שלהם ודורשים חוזה מקל יותר הרי שנותן השירות היה נעתר להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא תמיד הלקוח צודק
בעל עיניין,
קריות,
14/01/05 14:51
| הקמת מכון כושר כרוכה בהוצאות ענקיות, כגון פרסום, מתקני ספורט מתכלים במאות אלפי שקלים, דמי שכירות וגיוס כח אדם מקצועי ביותר ועוד ועוד, זה לא מכשיר חשמלי או פריט אחר שמחזירים והפגיעה מינימלי, אנו מחתימים על חוזה שמחייב את שני הצדדים! שהלקוח\לקוחות יהנו, והמכון לא יפסיד ויגרור עכב כך להרס כלכלי שכתוצאה מכך יפגעו כל חברי המועדון, החוזה בא להגן גם על החבר וגם על בעלי חדרי הכושר. שמשקיעים בכספם הון עתק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שני צדדים למטבע
תומר,
14/01/05 02:27
| ואיך הייתם מגיבים אם מכון הכושר היה מחליט פתאום לבטל לכם את המנוי סתם כי מתחשק לו? כמו שהם התחייבו לתת לכם להשתמש במכון למשך שנה ולא יכולים לבטל את ההתחייבות ככה פתאום, גם המנוי לא יכול לבטל סתם ככה באמצע השנה.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|