|
|
עד כה: 5 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
אני ממש מתפלא על שטויות
מוטי צ.,
ק. אליעזר,
17/01/05 08:37
| איפה יש במדינה קטנה כשלנו לנסוע כבר, שפע של גודשי תנועה שזוחלת מדי יום, אז מה בשביל זה לנסוע במכוניות בערכים של כ250000 ש''ח? לי יש כסף לכך אבל אני פשוט לא משוגע, כדי להעשיר את אוצר המדינה חברות הביטוח, ולנקר את עיני השכנים, אז חלאס קנו איזה יפנית ואו איטלקית בין 80 ל100 אלף שקלים ותסתדרו יופי בגודשי התנועה, וחוסר ...החניה והדוחו''ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
וולוו - פורד
אלמוני,
ארה''ב,
12/01/05 07:27
| מן הראוי להתייחס לעובדה שוולוו אינה וולוו של פעם כיון ונרכשה על ידי פורד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הוולוו באמת לא מה שהיתה פעם
אייל,
11/01/05 22:55
| פעם כשנסעתי בוולוו (144) והכביש היה מוקף מכוניות פרינץ וסוסיתות, המכונית שלי התבלטה במיוחד. מאוחר יותר הגיעו דגמי ה-700 שהתבלטו גם הם והרשימו את שאר הנהגים. מאמצע שנות ה-90 החלה וולוו להתקע. הדגם הגדול (960/S90) היה דינוזאורי ומיושן ואילו הדגם הרגיל (S70) לא סיפק את המרחב האופייני לוולוו. בשנת 99' הגיע ה-S80 שכבר אז לא הרשים במיוחד ונראה ממוצע. היום, אני שואל את עצמי, איזה רכב לרכוש? המרצדסים העכשוויים מזוהים מדי עם מוניות (למעט הדגנמים הממש מפוארים ויקרים), הב.מ.וו מזוהים עם ערסים. האאודי A6 לא משדרת מבחוץ יוקרה, אלא יותר רכב חדיש ומעוגל. (פאסאט קצת מנופחת) וה-A8 יקרה בטירוף. אז מה נשאר ברכבי הפאר? יגואר? רובר 75? רכבים מעולים אך יקרים, אולי קצת מרשימים מדי. כיום אין פער גדול כפי שהיה פעם בין פרינץ לבין וולוו. (חוץ מבמחירים, כמובן...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רק מי שנהג בVOLVO מבין.
ל"ת
22,
11/01/05 22:18
| |
 |
1.
שיחפשו מי שינענע אותם.......
שישו,
איטליה,
11/01/05 21:08
| לא מתביישים?דגם זול ב-370 אלף שח וזה עוד לא כולל צבע מטאלי? בשביל סכום כזה אי אפשר קצת לפנק את הקונה? תתביישו לכם-לא לקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|