 |
6.
הנושא ממש מעניין.
אלון,
ירושלים,
02/01/05 12:53
|
הייתי שמח לקבל עזרה בנושא כיצד הדרך הנכונה להיהפך לסוחר יומי במניות בתור מקצוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
look at cksw!
ל"ת
shula,
30/12/04 21:47
|
|
 |
4.
למה זה יותר מסוכן מסווינג?
Doremi,
28/12/04 09:08
|
הרי בשני המקרים אתה חשוף להתרסקות המניה, בסווינג אף יותר כי אתה חשוף overnight. פקודת סטופ לעולם אינה מהווה בטחון מלא, אולם היא ההגנה הטובה ביותר שיש, לא כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא במי אנו מתחרים
מאיר ברק,
29/12/04 00:49
|
בסווינג אתה מתחרה בציבור הכללי (או אם יורשה לי - בעדר) בסקאלפינג אתה מתחרה במקצוענים היושבים אל מול המסכים בזמן אמת. במי יותר קל להתחרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נוטה להסכים עם ערן
סקאלפר,
29/12/04 11:06
|
בסקאלפינג החשיפה לסיכון היא מינימלית ולדעתי מרכיב ההימור הרבה יותר קטן מאשר בסווינג שם חשוף הסוחר יותר לדברים שאינם בשליטתו שיכולים להתרחש בovernight. אני משוכנע שסקאלפר מנוסה יידע להציג תוצאות הרבה יותר עקביות מאשר סוחר סווינג מנוסה. עבודת סקאלפר מזכירה יותר עבודה של מכונה בעוד אצל סוחר סווינג התקווה משחקת תפקיד גדול יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר קשה אני מסכים
ערן,
ניו יורק,
29/12/04 07:00
|
יותר מסוכן אני לא בטוח, אחרי הכל החשיפה לסיכון בסקאלפינג היא מינימלית אם זה בבחינת הסכומים שמסכנים או בבחינת הזמן שאנו חשופים לסיכון שהוא כאמור קצר מאוד ואין כמובן את הOVERNIGHT. האמת סקאלפר חכם לא ינסה לדוג תחתיות או לתפוס פסגות כי זה בהחלט יכול להיות עסק מסוכן, החוקים שקיימים בסווינג תופסים גם לגבי סקאלפינג אבל ההבדל הוא שדברים מתרחשים הרבה היותר מהר ואם לתת דוגמא אז אם סווינג זה לשחק במשחק וידאו בLEVEL 1 וסקאלפינג זה לשחק את אותו המשחק רק בLEVEL 10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע פקודת סטופ לא מהווה בטחון
פרמן,
פ''ת,
29/12/04 00:13
|
מלא ? הרי מדובר במניות ''פעילות'' עם מחזורי מסחר גדולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נושא מרתק
מיקי,
28/12/04 00:56
|
לא היה לי מושג שיש מי שעובד בטווחים כה קצרים. אשמח לקרוא את כתבת ההמשך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כתבה מעניינת מאוד
חובבן,
27/12/04 21:19
|
|
 |
1.
לא מסכים עם דבריך
סקאלפר,
27/12/04 13:02
|
מן הכתבה נראה לי שאין לך נסיון עם סקאלפינג, סקאלפר שיתביית מראש על מטרה ויהיה חסר גמישות לא יחזיק מעמד, גם כדי ללמוד להיות סקאלפר נדרש זמן וההתייחסות שלך לנסיון הראשון והאחרון שלך בתחום די מעידה שאתה לא בקיא בתחום ומסתייג ממנו מבלי שהתעמקת בו. לא התייחסת פה ליחס סיכוי סיכון ולסיבות נוספות לכניסה לפוזיציות כמו לדוגמא קונה גדול שמופיע ויכול לשמש נקודת יציאה אם הפוזיציה לא עובדת לפי התוכנית, הרבה סקלפרים לא יהססו לצאת מפוזיציה גם אחרי מספר שניות בהפסד, לא מסכים עם ההתייחסות שלך לסקאלפינג כאל קזינו וכאל שיטת מסחר שיש קשר הדוק בינה ובין התקפי לב ואם כבר אתה מדבר על סקאלפינג לדעתי גם ראוי להתייחס לאופן המסחר השונה בבורסת הנסדק ובבורסה של ניו יורק, לדעתי בבורסה של ניו יורק קיימים יותר סקלפרים שמצליחים לבוא עם תוצאות עקביות ורווחיות לאורך זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You're right
Eran,
NY,
27/12/04 20:32
|
about the diffrences between the NYSE and the NASDAQ but not for long, new regulations are about to take over starting next year which would make life much harder for scalpers in the NYSE. However, I scalp for a living for about 2 years and it's possible to make the game profitable especially if you pay $6 per thousand shares like meir does.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי אתה לא צריך לשכנע...
סקאלפר,
28/12/04 09:29
|
שהדבר אפשרי, אני גם עושה זאת ומכיר חברים נוספים שעושים זאת בצורה טובה, לגבי השינויים בבורסת ניו יורק אני בספק גדול אם השינויים שאתה מדבר עליהם יתרחשו בזמן הקרוב, קשה לי לראות את כל ה''ספשייאליסטס'' מאבדים את מקום עבודתם. לגבי העמלות, ניתן לקבל גם עמלות טובות יותר אם אתה עושה זאת למחייתך ובהתאם לווליום שאתה מציג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צור קשר
פרדו אילן,
מושבה קדימה,
29/12/04 08:42
|
אני חדש מאד בתחום ,רוב הזמן התאמנתי לבד,ואשמח לקבל טלפון ולדבר איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום אילן
סקאלפר,
29/12/04 10:53
|
אתה יכול להשאיר לי טלפון פה או במייל motra_123@yahoo.com ואני אתקשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am not talking about that
Eran,
NY,
28/12/04 18:43
|
I am not worrying about the specialists loosing their jobs, it won't happen so fast but I do worry about the new hybrid market, a faster market which will combine the fast execution of the NASDAQ but still would keep the low volatility of the NYSE or in other words, the DIRECT plus system will no longer put time or size limit on fast execution. However, we would still be able to get price improvement and the short on downtick rule might be eliminated on certain stocks. If you'd like to read about it you can do it at: WWW.NYSE.COM/DIRECT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדאון טיק היה אמור להתבטל..
סקאלפר,
29/12/04 10:39
|
כבר בינואר, ממה שהבנתי הדבר נדחה ליוני כשבשלב ראשון מדובר בנסיון על כ1000 מניות, מסכים שלביטול הלימיט על כמות המניות בdirect plus תהיה השפעה אבל להערכתי השפעת ביטול הדאון טיק היא משמעותית יותר עבור הסוחרים ואני מחכה לכך בקוצר רוח אם כי קשה לדעת אם זה בהכרח יהפוך את חיי הסוחרים לקלים יותר. יידרש זמן התאקלמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב לשם הכתבה-זהו חלק ראשון
מאיר ברק,
27/12/04 15:21
|
נושאים מורחבים מסויימים הקשורים לדבריך (אשר עם חלקם אני מסכים) יופיעו בכתבת ההמשך בשבוע הבא. אנא הער הערותיך לאחר כתבת ההמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקובל, אני ממתין
ל"ת
סקאלפר,
28/12/04 09:19
|
|