|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 1 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
1.
מה עם שרות ואחריות החברה?
Rון,
תל אביב,
20/11/04 03:52
| איזה יופי לקרוא על נפלאות המנכ''ל . איש מכירות רב פעלים. שרוצה מהמדינה עוד הטבות.
אולי חברת HP טובה במכירות. אבל מה קורה עם השרות ללקוחות הקטנים? מדוע החברה רומסת ברגל גסה את הצרכן הקטן ברגע בו מתגלית תקלה במכשיר מחברתה?
בתור לקוח פגוע ביותר שנשאר עם גוש רכיבים אלקטרונים שאינו מתפקד במארז החברה,למרות המחיר הרב ששולם. למרות אחריות החברה לשירות. למרות פניות חוזרות ונישנות למנהל השירות ולמנכ''ל !! אני חושש מאוד להחזיק מוצר של החברה הנ''ל. מקווה מאוד שלא יזכו במכרז התעודות המדובר. בכך לא יאמללו את אזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן שירות לקוחות גרוע ומרגיש.
צחי,
21/11/04 05:41
| גם אני עשיתי טעות וקניתי מוצר של HP מחשב ניד המעבד נשרף!!! התקשרתי לשאול מה אני אמור לעשות דבר ראשון הם אמרו שהדגם כבר לא נתמך בארץ זה בעיה שלי ועוד מה שקרה זה שהיתי צריך לחכות ארבעה חודשים!!!!! לתיקון וזה גם עלה לי כמו חצי מחשב.
תעשו טובה לעצמכם אל תקנות מוצרים של HP גם עם המחיר אולי קורץ אבל בעתיד אתם תבכו על זה השוק מלא באלטרנטיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא המוצרים שלהם מצויינים...
ל"ת
איתמר,
20/11/04 21:48
| |
|
|
|