 |
29.
פתרון טכני
הממציאן,
12/11/04 13:28
|
אולי חברות האשראי יבנו תוכנה שמאפשרת לתת פרטי כרטיס יעודי לעסקה הספציפית שיחויב רק על פי תנאי העסקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא צריך להתעצבן
תומר,
12/11/04 04:28
|
מתקשרים לחברת האשראי, אומרים להם שמישהו חייב אותכם ללא אישורכם וחברת האשראי מחוייבת לבטל את החיוב ולפנות לגוף שחייב אתכם לקבלת הוכחות על כך שהחיוב מאושר ע''י הלקוח. מאותו רגע זאת בעייה של חברת האשראי ובזק, ובזק הם אלה שיתחילו להתרוצץ. פשוט וקל ובלי להתעצבן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גם גלישה איטית וגם יקרנים
ל"ת
אקס בזק בינ''ל,
07/11/04 09:41
|
|
 |
26.
כרטיס אשראי
עמי,
06/11/04 13:48
|
חברה אל תתנו הוראות קבע בכרטיס אשראי כי אי אפשר לבטל אותם אנחנו נותני ההוראה כבולים ברחמי החברות שלהם ניתנו ההוראות שיבטלי את ההוראה. ושוה ל א ל ת ת ה ו ר א ו ת ב ר ט י ס א ש ר א י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אצלי בזק השתמשה בכרטיס שנמסר ל
גית,
תל אביב,
05/11/04 13:56
|
בזק בין לאומי איזה 200 ש''ח
והם טוענים שהם חברות נפרדות
פשוט גנבים בריש גלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בזק זה בזק זה נזק
מי בככל לא מס 1,
יאכטה,
05/11/04 12:50
|
תנסו להשיג את השירות שלהם אני המתני 24 דקות ולהלן הנקמה שכולם ידעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אצלי, הגדילו לעשות...
מרוגזת,
05/11/04 11:50
|
הם קיבלו ממני הרשאה ''חד פעמית'' לשלם בגין חשבון של שכן. מכיוון שלא שילם את החשבונות הבאים, הורידו לי מהויזה ללא הרשאתי. אני בשנה בתכתובת איתם ועם ויזה... שילכו לעזאזל, איזה כאב ראש זה, וכמה ניירת, אלוקים ישמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גנבים
השטחים הכבושים,
05/11/04 09:37
|
כמה שאתה צודק בכתבה שלך לולא ערבבת אותה עם ''גנבי הרכב מהשטחים'' . עצתי לך ומבלי להיכנס אתך בוויכוח , הרי ידוע לך שרוב אזרחי מדינתנו אינם מסוגלים לראות שני הצדדים של המטבע , עצתי היא : תחזירו לתושבי השטחים את השטחים שכבשתם לפני שתאשים אותם שהם גנבי הרכב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גנוב
נגנב לך הראש,
08/11/04 21:19
|
אתה והשטחים אתה תעוף לעולם אחר וכמוכן כל הערבים והשטחים ישארו שטחים.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק
jk,
07/11/04 12:37
|
|
 |
לא הבנתי
איתמר,
07/11/04 08:41
|
מדבריך עולה שמכיוון שהם תושבי השטחים הרי שמותר להם לגנוב רכבים? אנא הבהר דבריך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ממש דפוק
jk,
07/11/04 12:40
|
|
 |
21.
בזק בינלאומי
גבי אביר,
חיפה,
05/11/04 09:02
|
הסיפור המוצג כאן הוא דוגמית לעומת הסיפור שלי. אני ישראלי שעובד הרבה בחו''ל ומשתמש בשרות IPASS של בזק בינלאומי. בדף הפתיחה של IPASS מופיעים מחירים לשעת התחברות ועל סמך מחירים אלה התחברתי. לאחר זמן חוייבתי ב 10,000 ש''ח בגין התחברויות אלה, פי 4 מהמחיר שפורסם ! בהגעתי לארץ אני עומד להגיש תביעה נגד בזק בינלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
AIG חידשו ביטוח רכב ללא ידיעתי
יוסי,
05/11/04 08:54
|
אותו סיפור עם ביטוח הרכב, ועם כל שירות שתם זמנו. ב AIG אמרו לי שאני צריכה לשמוח על כך שדאגו לי, כי אחרת הייתי נוסעת ללא ביטוח. אתם מבינים? אני כועסת עליהם בטירוף, והם חושבים שאשמח. צריך להפוך מקרים כאלה לעבירה פלילית! כי הם לוקחים לנו כסף ללא ידיעתנו. במילים אחרות - גונבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עד 0.5 ש''ח לדקה במוקד שירות
שוש,
05/11/04 08:49
|
הידעתם שכאשר אתם מחייגים מס' המתחיל ב- 1-700 , כמו מוקד השירות של בזק בינלאומי, אתם עלולים לשלם עד 0.5 ש''ח לדקה? זאת אומרת שכל דקה מעצבנת של המתנה גם עולה לכם ביוקר!!! לספקיות האחרות של האינטרנט יש מס' רגיל. לבזק בינלאומי - לא! למה לא לעשוק עד הסוף אם אפשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כ''כ מדוייק . התעריף
Eyal Dror,
בת-ים,
07/11/04 19:17
|
בשיחה ל1-700 הוא תעריף בזק רגיל עד לעלות של 45 א''ג .(דקת שיחה רגילה היא כ-5 או 12 אג' ) כאשר עלות השיחה עוברת את ה-45 אג' העלות הנותרת נופלת על מקבל השיחה .זה אומר שבשיחות ארוכות (מעל 9 ו-4 דק' בהתאמה) מפסיקים לשלם על זמן ההמתנה .
בלהט השנאה (המוצדקת ,לדעתי) לחברות הגדולות שעושקות אותנו,האזרח הקטן, אף-אחד לא שואל ת'צמו למה שבזק לא תציע מס' חינם (1-800) למוקדי השירות שלה. לעזאזל,אם כבר אז למה שלא כ-ל התאגידים הגדולים הללו (חב' אשראי/סלולר/כבלים/בנקים/ספקי אינטרנט וכ'ו ,You name it) לא יספקו שיחת חינם! ! שירשו לעצמם ,מה יש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא?!
קוטר,
08/11/04 19:12
|
האם כל בעלי החנויות שאתה מכיר מציעים שירותי חניה חינם? האם כל המסעדות שאתה מכיר משלמות את מחיר המונית שלך? אבל שיחת טלפון שעולה לך 2 ש''ח ומטה אתה רוצה לקבל חזרה... די לקוטריות ודי לבקשות הלא הגיוניות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ש''ח 950
רפאל,
ת,א,
05/11/04 06:56
|
שדדו אותי על חשבון ששולם לפני 4 שנים-על קו אחר בעיר אחרת!, כשהיתנגדתי לשלם ,ניתקו לי את הקו הנוכחי. ולא עזרה אסרטיביות או עו''ד. ''קודם תשלם-אז נחבר אותך -ואם אתה חושב שזה לא חוקי או שמגיע לך הכסף חזרה- תתבע את בזק'' קודם תשלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לי הם חייבים 300 שח אין עם מי
עדי,
מרכז,
04/11/04 21:57
|
|
 |
16.
להוריד לחברות האשראי את הכח
ruthE,
פילדלפיה,
04/11/04 20:34
|
זה מתחיל מחברות האשראי , שאין לנו הקליינטים כח לבטל חיוב, שלא כמו בארה''ב כאן אפשר לבטל חיוב גם בלי הסכמת הספק או נותן השרות. מחשבה על הקליינט ולא על חברות הענק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת. אל תיתנו מס' כרטיס יותר.
TSR,
05/11/04 00:03
|
אני גמרתי עם זה. אני מעבירה את כל החיובים להוראות קבע. נמאס לי להתעסק עם מוקדי שירות שפשוט מחייבים כל עוד הכרטיס לא מבוטל.
שווה לי לחכות בתור לבנק כדי להחתים פקיד על הוראת קבע, או לשלם בצ'קים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עד מתי נהייה שבויים
ערן,
נהריה,
04/11/04 20:29
|
בידי החברות האלה. השיטה הכלכלית הנוכחית אמורה לצור תחרות. המחירים אולי יורדים אבל השירות הגרוע לצרכן לעולם נשאר. רק בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל
TSR,
05/11/04 07:23
|
תחרות לא תפתור את זה. יש מספיק תחרות בין ספקי האינטרנט והם עדיין מחייבים כרטיסי אשראי בלי שנדע ובלי לשלוח חשבונית.
הפיתרון היחיד הוא חקיקה. חייבים לאסור על חברות לחייב כרטיסי אשראי ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בזקשודדים
אהרון,
04/11/04 20:24
|
לאחר שביטלתי את המנוי חייבו אותי עוד פעמיים כאשר צעקתי עליהם נתנו לי מתנה חיוב נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שהווריד עומד לבקוע לכם מהרכה
???,
04/11/04 19:47
|
|
 |
12.
הו כמה שאתה צודק..
אלי,
חיפה,
04/11/04 19:43
|
כמה שהעניין שלך מוכר לי. בזק הינה החברה המושחתת ביותר עלי אדמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה לגבי חברת החשמל?
נעה,
חיפה,
06/11/04 02:05
|
להכתיר את בזק כחברה המושחתת ביותר זה לא הוגן. צריך לתת הזדמנות הוגנת להבחר לתואר המפוקפק גם לחברת החשמל ולמספנות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתי
דב,
צפון הארץ,
07/11/04 18:26
|
שאלתי את עצמי מתי יקום המוקיון שיביא את חברת החשמל כדוגמה רעה ? והוא הגיע כן אתה עובד בתי זיקוק שהמעביד משלם עבורך את הביטוח לאומי, או עובד אוניברסיטה שהמעביד משלם עבור ילדיו את החינוך הגבוה או העצמאי הקטן שהרכיב בדירתו דלת כפולה שמס הכנסה לא ישמע כיצד הוא מתפוצץ מצחוק, או אולי חבר כנסת...ואולי סתם לא יוצלח ששורף את כספו על שטויות ובוכה כל היום ששכרו נמוך והרשימה ארוכה, ניתן למלא דפים. כך שלפני שתחפש את חברת החשמל חפש קודם אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעה
עמיר כהן,
06/11/04 11:23
|
|
 |
11.
same Bess diferent Dress
david,
haifa,
04/11/04 18:59
|
Thank you very much Gil Horev for telling out load what everybody thinks As a costumer i find myself very frequently wasting my time trying to reclaim, ask or consult....i hope sometime soon someone with a low blood presure will drop dead blaming the phone campanies and WIN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בנטויזן עשו אותו דבר
דוד,
אונו,
04/11/04 17:57
|
נטויז'ן גבו ממני 120 ש''ח לחודש סיפרתי להם שאני מגיש תלונה במשטרה אז הציעו לי עסקה ב 50 ש''ח לחודש בדיעבד לתחילת העסקה חשבון פשוט חיסכון של 70 שח לחודש סהכ 840 שח חיסכון לשנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מכת מדינה
יורם,
מרכז,
04/11/04 17:03
|
ניתקלתי במקרים לא מעטים, בהם תאגידים מחייבים את כרטיס האשראי ב''טעות'' בסכומי כסף בלתי מבוטלים . לפני כשנה, חב. סאני תקשורת אף הגדילה לעשות, וחייבה כרטיס אשראי זמן רב לאחר שפג תוקפו. בגלל מגוון האפשרויות הטמונות בחיוב כרטיסי אשראי, ממליץ לערוך כתבת תחקיר מקיפה להגברת מודעות הציבור לנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עיסקה במסמך חסר
רד''ק,
מודיעיו,
04/11/04 17:01
|
הרי זה כל כך פשוט-מודיעים לחברת האשראי שלא קיבלתי את תמורת העיסקה+\טוענים לעיסקה במסמך חסר-הרי אין בידם חתימתך לעיסקה-ואז בזק הטמבל צריך להוכיח ולהצטדק וגם לזכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שירות HOT
very HOT,
04/11/04 16:51
|
שירות מזעזע. הזמנתי טכנאי לאינטרנט לכבלים שבוע שעבר לאחר שכבר חודשיים יש לי כל הזמן ניתוקים בשירות. נדרשתי להמתין לו בבית בין 19:00-22:00. הטכנאי לא הגיע וטען שהיה אצלי ולא הייתי בבית, והוא השאיר לי פתק, שזהו שקר מוחלט. התקשרתי לשירות, המתנתי על הקו 33 דקות (לא התייאשתי כי הייתי סקרן לדעת כמה זמן ייקח להם לענות). נציגת השירות הבטיחה לברר עם הטכנאי מה קרה והבטיחה לחזור אליי שלשום. לאחר שלא חזרה אליי התקשרתי שוב והובטח לי שתחזור אליי אתמול ב-10:00, אני עדיין ממתין... בכל אופן, העברתי בקשת התנתקות, נראה כמה זמן ייקח להם עכשיו לחזור אליי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי קרה בדיוק אותו הדבר.
TSR,
05/11/04 07:20
|
וגם אחרי שהטכנאי סופסוף הגיע, אחרי 2הברזות, התקלה לא נפטרה ויש ניתוקים.
אצל חברה שלי טכנאי הגדיל לעשות והגיע בלי ציוד מתאים לפיתרון התקלה. אמר שיחזור עוד מעט ולא חזר. היא התקשרה למוקד, ושם אמרו לה שהטכנאי דיווח שהיא לא הייתה בבית בכלל.
נמאס לי מהם. לא ברור לי למה אני משלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אלף חמש מאות!!!!!
אסתי,
תל אביב,
04/11/04 16:46
|
יש לי סיפור דומה מאוד, לא חשובים הפרטים, רק השורה התחתונה: הסתבר לי במקרה שבזק בינ'' ל ''גילחו'' או ליתר דיוק ג-נ-ב-ו מכרטיס האשראי שלי מעל אלף חמש מאות שקלים במהלך ארבע שנים. שילמתי חשבנות של מישהו אחר...ומאז הם מתעלמים מהפנייה שלי בשיטתיות. אין מילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
היתה לי את אותה בעיה עם
מטיף,
04/11/04 16:43
|
|
 |
4.
זה ידוע שבזק גנבים ונצלנים
דימי,
י-ם,
04/11/04 16:34
|
המונופול המחורבן שעושה קופה על חשבון כלל אזרחי ישראל. אני מזדהה עם כל מילה בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו חברה אחרת
הוגו,
06/11/04 15:56
|
מדובר בבזק בינלאומי, שכבר איננה חלק מבזק, ובוודאי שאיננה מונופול. רק חברה מחורבנת עם שרות גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גם לי הם עשו את זה
ירון,
גבעתיים,
04/11/04 16:26
|
|
 |
2.
צודק 100%
ל"ת
גם אני עצבני,
04/11/04 16:19
|
|
 |
1.
תקרא מה לעשות
מוטי,
מרכז,
04/11/04 15:31
|
פשוט תודיע לחברת אשראי שלא היתה עיסקה. הם חייבים לבטל החיוב - מייידית. הם יפנו לבזק בינלאומי ויבקשו פרטי העיסקה וכמובן שבזק הנ''ל לא יוכלו להציג ובזה תם העניין. עובד- בדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלך למשטרה
מוישה גרויס,
ירושלים,
06/11/04 18:17
|
ותגיש תלונה על גניבה אני חושב שבמדינת חוק אם חברה הייתה גונבת את כספי באמצעות הונאת חברת האשראי אני זכאי להגיש תלונה פלילית שתפתח נגדה חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|