|
|
עד כה: 7 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
הביוב זורם אבל בטיפול
ל"ת
מאיר,
02/11/04 07:39
| |
 |
4.
משכו זמן הבניה וניפחו את חשבון
ל"ת
הבנק שלהם,
בינתיים,
02/11/04 06:28
| |
 |
3.
יהודי נשאר סוחר קטן
דיוגנס,
01/11/04 23:16
| טרמינל שנבנה (בהסבר מלומד של האריטקט הראשי) בהקרבת נוחות הנוסע (זה טרמינל לנוסעים) לטובת פרישת חנויות (קניון-עאלק) מוכיח כמאה עדים שהיהודי לא נחלץ מהיותו סוחר קטן. איך זה שמנכ''ל רשות הנמלים מחליט שגם לו ''מגיע'' קניון ואף אחד במשרד התחבורה\התיירות לא נותן לו שתי סטירות לחי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסלול מהיר
יוסי,
תל אביב,
01/11/04 21:24
| מישהו יודע האם צריך להחליף את הכרטיסים למסלול הביומטרי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אז בשביל מה
ג'ון הולמס,
01/11/04 19:24
| שני שערי יציאה לאוטובוסים אם יש שרוולים? למה שיהיה מצב שיהיו מטוסים מרוחקים אם יש שרוולים? מה הועילו חכמים (?) בתקנתם? ומה עם הביוב? הרי היתה בעיה? איך זה נפתר? שוב טיאטאו מתחת לשטיח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי לא כל המטוסים יגיעו לשרוולי
אמיר,
02/11/04 16:37
| אגב ככה זה במרבית העולם, טסתי לאירופה ולארה''ב רבות - וקרה לפעמים שהמטוס לא יגיע עד לשרוולים אלא שהוסענו באוטובוסים. תלוי בכמות הטרפיק באותו יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה התשובה
oren,
01/11/04 20:10
| זאת מאחר וישנם רגעים נתונים בנתב''ג בהם ישנם יותר מ-24 מטוסים אשר חונים (24 רחבות חניה שמחוברות לטרמינל באמצעות שרוול יש בטרמיל החדש) ולכן צריכים עוד רחבות מרוחקות לרוב,מטוס אשר יחנה בחניה מרוחקת,יקורב לשרוול לפני שיעלו עליו נוסעים,אולם תמיד יכולות להיות בעיות מסוימות,ולכן הקוצו 3 שערים בכל הטרמינל (בכל שער יש אופציה ל-2 טיסות) לשם בעיות אלו דווקא במקרה הזה,חשבו קדימה...
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|