|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
בעייתי.
עידן,
26/10/04 11:36
| מצד אחד, הצרכן שבי אומר הגיע הזמן שתודעת השירות תגיע גם לישראל. מצד שני, יש לחשוב על הישראלי המכוער שינצל את המצב לקומבינות (והיו דברים מעולם, ראו ערך ארה''ב והישראלי המצוי). כמובן שבמידה ואכן המצב ינוצל המצב לרעה, מישהו יהיה חייב לספוג את הנזק הכלכלי, וזה יוביל כמובן לעליות מחירים. נקודה למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בחו''ל זה קיים מזמן
אתגר,
26/10/04 11:25
| באנגליה אתה יכול לקנות מוצר, לראות שהוא בסייל שבוע אחרי זה, לבקש החזר על המוצר במחיר שקנית ולקנות אותו במחיר הנמוך
זה אומנם פוגע בחנות בטווח הקצר אבל זה מחזיר את הלקוחות
שווה ללקוח = שווה לחנות Win Win
הלוואי ובארץ יאמצו את הגישה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|