|
|
עד כה: 7 תגובות, ב- 6 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
6.
מה יקרה לשלט שלי?
יניב,
09/10/04 04:59
| הרי הכפתורים שלו עוצבו לפי הלוגו הראשון המקורי. לפחות הלוגו הקודם שמר על אותו הפונט. האם השלט שלי יפסיק לעבוד כשיושלם המיתוג?
פתאום נהיה לי עגול בלב. פארסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק לי זה נראה דומה ל...?
א,
05/10/04 05:25
| דומה מאד ללוגו NRG וגם ללוגו ערוץ 10 שניהם - טקסט הצמוד לצד ימין בתוך עיגול / אליפסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הסגול מעיק
מתי,
04/10/04 16:47
| טוב עשו יס שנפטרו מהסגול. מיתוג זה לא רק לבחור צבע ולדבוק בו. התחושות והאווירה שיוצר הצבע הן קריטיות, והצבע הסגול במינון גבוה מעיק ויוצר תחושה לא נעימה. אם מישהו זוכר, גם המיתוג הראשון של ערוץ 10 היה סגול וגם הוא נכשל לגמרי. יס עושה נכון שהיא מחליפה את הצבע לצבע ידידותי יותר. מותג כל כך חזק יכול להרשות לעצמו לתקן טעויות ולהתחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגול- משמעות צבעונית במיתוג יס
designer,
05/10/04 10:53
| עניינים של טעם וריח הם סובייקטיביים לחלוטין- לאחד הסגול הוא כבד ומעיק, לשני הסגול הוא נעים ומרגיע. על דבר אחד אין עוררין- יס, בין השאר, = סגול. מה גם, שהסגול היווה אלמנט גרפי מלווה ללוגו, ולכן מדובר בשינוי משמעותי כל כך. באשר לחוזק המותג- חוזק המותג ''יס'' זוכה לדעה מאד לא חד משמעית הן בקרב צרכנים, והן בקרב אנשי מקצוע (ואני ביניהם). בנקודות זמן קריטיות מסוג זה, כאשר המוניטין והפופולריות של בזק, אחת מבעלות יס, מתנדנדות כ''כ, וכאשר הוט עושה עבודה מיתוגית מנצחת בויזואליה שלה, זו רק טעות על גבי טעות להיות כ''כ לא עקביים ולהציג תמונה של עלה נידף. מה גם ש...''להתחרט''??? זו אינה טרמינולוגיה שיווקית שעושה טוב למותג, אפילו למותגים חזקים באמת. נ.ב. מיתוגו של ערוץ 10 בדור הראשון לא נכשל בגלל הצבע הסגול, אלא בגלל שלל סיבות אחרות, רק להשכלה כללית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם אפשר למה לא לבזבז
איל שמיר,
כפר סבא,
04/10/04 13:58
| חברה פושטת רגל שמונשמת ע''י אזרחי ישראל שעוד מדברים בזק יכולה להרשות לעצמה לבזבז עוד ועוד - למה לא תגידו ? אפשר לעשות ניסיונות כשזה לא על חשבונך.
המחלקה השיווקית תצא עם הרבה ניסיון כשהכסף יגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מיתוג נכון- לאן?
designer,
04/10/04 09:41
| אחד מיסודותיו של המיתוג הנכון הוא- לדבוק בדברים מנצחים (לדוגמה- הצבע הסגול, שהצליח, לאחר עבודה שיווקית מאומצת, לחדור ולהיות מזוהה עם יס באופן מוחלט). ועכשיו נשאלת השאלה האולטימטיבית- למה? למה לשנות צבע, למה בפעם השלישית, למה לעתים כ''כ תכופות, ולמה לשדר הססנות וחוסר ביטחון כ''כ גדולים מול הצרכן, כאשר המטרה היא הפוכה. אתמול היה טוב, למה לא להמשיך גם מחר? ''פעילות שיווקית'' קלוקלת, מחטיאה אצת המטרה, ומחלישה את המותג, הרעוע שיווקית ממילא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה קרה לכם? איפה הבטחון העצמי
זה פשוט נורא!,
04/10/04 08:11
| של מובילים? האם אתם מבינים מהו המסר של השינויים האלה? דוקא עכשיו, בשיא המומנטום? חבל שהלכתם לגרפיקאי שנגוע ב NIH, וחבל עוד יותר שאתם נותנים לזה אישור.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|