|
|
עד כה: 2 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
על איזה מהפכה מדובר?
דליה,
צפון,
03/10/04 10:13
| לא הבנתי איפה המהפכה, הכל עבודה בעיניים. מה שכן, להמן נראה בסדר והוא לפחות יש לו כוונות טובות. עם הכוונות יגיעו גם המעשים, בתקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכל טוב ויפה, אבל...
רות,
שפלה,
03/10/04 10:11
| הכי חשוב, האפשרות של הלקוח לבטל עיסקה עקב אי עמידה בתנאים של הספק, או אי קבלת שירות - אין. ידוע לי שבארה''ב אם הלקוח לא מרוצה ומתקשר לחברת האשראי לבטל את העיסקה הבקשה ניתנת לו ומבטלים את העיסקה. רק במדינת ישראל עדיין מותר להם לחייב אפילו שהשירות שלהם חרא (סליחה על הביטוי) לענין הנקודות והמבצעים של חברות האשראי, הם מפרסמים לקנות שמיכת פוך מקאשי ואומרים שנותנים במתנה סט מצעים זוגי, כשמתקשרים להזמין את השמיכה מהצד השני של הקו עונה לך פקידה אגרסיבית ביותר שכמעט אונסת את הלקוחות לקנות עוד פריטים שלא קשורים למבצע וגם מתברר שהסט מצעים כולל רק סדין ושתי ציפיות ואת הציפה מבקשים ממני לרכוש, בקיצור יצא סכום של למעלה מ-200 שקל לשלם אם הייתי קונה את הציפה. בנוסף, אם רוצים לרכוש גם שמיכה ליחיד באותו מחיר של 39 ש''ח עבור דמי משלוח - זה אי אפשר, צריך לעשות הזמנה נפרדת ולשלם שוב 39 ש''ח דמי משלוח. גם המחיר 39 ש''ח דמי משלוח הוא יקר מאוד. בקיצור, הכל רמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|