 |
94.
כגע
נועה,
כנרת,
09/02/05 13:00
|
|
 |
93.
נתן,אני באמצע
גדעון,
23/10/04 22:35
|
אני לא כמוך ולא כמו יאיר לפיד. אני באמצע וחי עם זה טוב. למה לקפוץ מקיצוניות אחת לשניה?
כתבתי זאת למרות שעלולים לחשוב שלא הבנתי את המסר של המאמר.
הבנתי היטב.
אבל,גם אורח חייו של יאיר לפיד ושל נתן זהבי לא נראים לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פתגם
אשר,
תל אביב,
21/10/04 13:35
|
יש פתגם איטלקי שאומר : מי שנולד עגול לא ימות מרובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
The last one
Kobi Raviv,
Budapest - H,
15/10/04 16:34
|
Nathan , you are one of the rare beautiful honest soul living in the region. I know from a very close person how sensitive you are for all poor people in Israel and how much you care about the old women and men who built Israel and now gets one big ''shtrongol'' from it....you are right to feel that way but please don't give up your fight for those people.....they need a genuin help and care....and yes...we need some more like you and our crazy country will be a better place....have a nice vacation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בנות לא שמתם לב.
קרן,
תל אביב,
11/10/04 23:07
|
הרגילו אותנו, כמו גם בהרבה תחומים אחרים לאהוב את הז'אנר הגברי השרמנטי מסוגו של יאיר לפיד. והנה זהבי שופך דרך מילותיו נפש סוערת ומדהימה המצביעה בדיוק על הדבר שכל אישה הייתה רוצה. אבל כולכן מטומטמות ושבויות בבלורית השטחית והשחורה של לפיד. חוץ מזה, שלא נראה לי שנולדה עוד הבחורה שתצליח לא לשעמם את זהבי. אז נתן. תעשה לי טובה, בתור תחביב, תדפוק את העשירות שצבועות בבלונד מעורר חיל, ושצובעות את נפשן בצבעים מלאכותיים באותה המידה. ותשאיר אותן בלי כסף ובלי מהות. כמו שאתה עושה לחברה שלנו- אתה גאאאאון!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
natan
samuel,
usa,
05/10/04 22:03
|
|
 |
88.
זהבי -לאט ומאוחר מדי
setonr,
04/10/04 07:24
|
אתה מבטא רחשי לב של רבים וטובים .אבל לך אישית אני עדיין מאמין ביושר האישי שלך. אם עד עכשיו לא היית קפיטליסט. אז כנראה שטוב לך עם זה, וגם לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
והיאי כן
רובין ה,
צרלולה,
04/10/04 01:32
|
יאסו זהבי לפני שאתה רוכב על סוס תירכב קודם על חמור אין חכם כבעל נסיון בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
זהבי
יאיר,
ירושלים,
02/10/04 23:58
|
|
 |
85.
זהבי אולי תתפשט גם כמו ויקי
סתם אחד,
אוהל,
02/10/04 17:20
|
|
 |
84.
אוי זהבי זהבי
ליאת ניורק,
01/10/04 05:08
|
למה לך להתחכך בעשירים העליונים שאני כאן ((((: (ומישמיש בצד )
מה שכן הרבה אנשים לא הבינו כמה כעס וזעם יש לך על כל אלה המוזכריםוהלא מוזכרים בכתבה הנ''ל
חג שמייח
ליאת ניורק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כמה רוע נשפך מתגובות האנשים פה
דלית,
30/09/04 18:22
|
תגידו מה שתגידו על נתן זהבי - לא ניתן להחליפו! הבנאדם מתבטא בצורה רהוטה, כנה עד כאב, מסתכל למציאות בעיניים ולא ממצמץ! אתם שיושבים מול המחשב ומקלידים מילים של רוע טהור כלפיו - כמה מכם היו מוכנים לזעוק את זעקת החלש והעני? לקום ולעשות מעשה? לאמר את האמת הבוטה לאנשינו שבמרומי השלטון? אנחנו עם קשה בהחלט, חושדים בכל אחד שבא עם כוונה טובה, האמון פאסה כאן. נתן, ממני אליך - חזק ואמץ! והלוואי ותתברך בכל השפע שהזכרתך בכתבה, אהבת מנעמי החיים משותפת לכל בני האנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מכיר
אלמונימי,
הדרום הרחוק,
03/10/04 09:28
|
לו רק היית מכיר אותו היית מדבר אחרת כל מה שמעניין אותו זה רק הוא עצמו וכל פעולה שהוא עושה באיזה שהוא מקום משרתת את האינטרסים האישיים שלו רק לדוגמא אם היית שומע איך הוא מדבר על ההורים שלו בתקשורת ואיך שבאמת הוא מדבר איתם ביום יום אז היית מבין כמה שהוא צבוע ויש עוד הרבה מאוד דוגמאות מהסוג הזה חבל שנפלת בפח כמו הרבה אחרים אגב שתדע שיש תגובות שהוא מסנן כאלה שמגלות את פרצופו האמיתי שנשלחות ע''י אנשים מהמעגל הקרוב אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלח אותך מסית אלמוני להסית
יגאל כהן,
04/10/04 00:40
|
|
 |
הצחקת
אלמונימי,
הדרום הרחוק,
04/10/04 14:03
|
אני חייב לאמר שהצחקת אותי (-:ביבי לא רואה ממטר את נתן זהבי ואם לא שמת לך אז אני מכיר אותו קצת יותר טוב מימך אלה אם כן אתה נתן בעצמו שמגיב לכל מי שתוקף אותו?????? בכל אופן אשריי המאמינים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
עניין קטן: גם זהבי מפרסם
מיכאל אורן,
30/09/04 13:22
|
לא הבנתי במה טובה הפרסומת לביטוח ישיר ברדיו בכיכובו של זהבי מן הפרסומת לבנק בטלוויזיה בכיכובו של יאיר לפיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מטומטם היית וכך תישאר
ל"ת
דודו,
30/09/04 12:30
|
|
 |
80.
כד פיניקי.
לוק,
חולון,
30/09/04 02:38
|
|
 |
יפה דיברת...
אלונדה,
ת''א,
30/09/04 21:04
|
נהניתי מאוד לקרוא את תגובתך לתגובתי (מס' 29). תרשה לי להגיב? ראשית, הדברים שכתבתי בהמשך, אלו שגרמו לך לחשוב שמצפוני מייסרני, נכתבו לפני תגובתך ולא משום מצפון מיוסר כי אם כתשובות לקוראים. שנית, לעולם לא העליתי את שרי אריסון או כל אחד אחר, בין עם עשיר או אביון, לדרגת מלאך, וגם מתגובתי מס' 29 לא ניתן להבין שזו עמדתי. אני לא אחזור שוב על כל דבריי, כך שהינך מוזמן לקרוא שוב את כל מה שכתבתי. אבקש רק שתזכור, כמו יתר הקוראים, שתגובות לכתבות הן חלקיות באופן טבעי לעומת הכתבות בהן יש לזהבי חופש כמעט מלא. ולסיום, כשכתבתי ''הסוציאליסט האידיוט'' לא התכוונתי ישירות למר זהבי, כי אם באופן כללי לסוציאליסטים אדוקים מתקופת ''אמא רוסיה''. וגם שהרי דבריי נכתבו במכוון בסגנון המתאים לסגנונו המוכר של מר זהבי בעצמו. כל זאת, לדעתי, אינו מצדיק את החלק השני של תגובתך שהרעיף עליי מספר רב של גידופים ושמות תואר שדי שיעשעוני. ההתרסה שלך על סגנון כתיבתי משול לאב שכועס על בנו אשר הרביץ לשכן ומרעיף עליו מכות כאקט ''מחנך''... אגב, לגבי החלק הראשון שכתבת, אינני סותר אותו ואף מסכים עם רובו. ואסיים כהרגלי בברכת חג שמח ושנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלונדה
לוק,
חולון,
02/10/04 16:47
|
א) אם התרסתי כלפיך משולה לאב כעוס למה משולה התרסתך כלפי נתן? אל תצחיק אותי. ב) אם מהאידיוט חילצתה עצמך, לא אתן לך לחלץ עצמך מסגפן ונושא צלב. שוב אתה מאחז עיניים ולא מיתייחס לדברי. ג) אל תלמד אותי על סיגנונו הבוטא של נתן, מכיוון שאני מכיר אותו בדיוק כמוך. עדיין בהיתייחס לדבריך כלפי נתן אין לך זכות בעצמך לגדף ולקלל במסווה של תמים השם דבריו כביכול לכתבה שלו, אבל הלכה למעשה תוקף אדם בפסים אישיים. ד) אם בירצונך להעליב ולהשפיל את נתן, עשה זאת כאוות נפשך. אני לא צריך להגן עליו, וזה לא תפקידי. אני כן מתעב מאחזי עיניים. ה) אני שמח על כך ששיפרתה את סיגנונך הבוטא וברגעים מסויימים אף היתייחסתה ממש לדבריי. תמשיך כך בשיפור התנהגותך הבוטא ותיהיה זכאי לברכת חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלונדה היא משרד יחסי ציבור של
יגאל כהן,
רחובות,
02/10/04 16:43
|
נתניהו הביבי. ביבי מזנה את השיח הציבורי באלונדות !!! שכירי חרב ביביים!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
זהבי, הצלחת! ראה כמה תגובות.
אומנם חלקם תת-,
29/09/04 23:18
|
תת-רמה, ביחוד של אוהדי הליכוד, וביחוד ביחוד של סוגדי נתניהו המסוכן, אבל בגדול, השגת בדיוק מה שהתכוונת: הרבה אנשים נותנים את הדעת למאמר, חושבים עליו ומגיבים. טעית רק בדבר אחד: אני יודע שלא לזה התכוונת ולוּ לרגע, אבל רק רציתי להגיד לך שהמהפך לא היה צריך להיות מעֲבַר לשכבה סוציולוגית אחרת, אלא מעבר לחברה סוציולוגית אחרת והכוונה - להגר למדינה אחרת. ואם תרצה ממש נחת ושלווה, אזי קנדה זה המקום. אבל אתה הרי מלח הארץ, בן למשפחה עם היסטוריה חלוצית, לך יהיה קשה להפנות עורף למורשת שלך, אז תמשיך במלאכת הקודש לך, אף כי יש לה, לצערנו, השפעה די קלושה. סרוונט הגאון קרא לו - דון קישוט. כל חברה מתנהגת דומה, ויש בה את אותם אלמנטים, קרי - מעט עשירים והרבה עניים, ובכל חברה גם קמים הבודדים שכואבים את סיבלם של הפחות מצליחים...ואין הרבה מה לעשות. עם זאת, יתכן שאנשים כמוך הם הם אלה שמונעים מהמצב להיות הרבה יותר גרוע כי העשירים יודעים שלמטיף בשער עשויה להיות השפעה, ופוחדים שמא יום אחד הכתבות השליליות מבחינתם יהפכו לכדור שלג.... בקיצור, זהבי, מי יתן וירבו האמיצים ומקדישי החיים כמוך למטרה הנאצלה הזו, שהלא משהו צריך להתנדב לעשות את העבודה הקשה... ובעניין ה'ניקוי' מס - כמה שאתה צודק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לקרוא את 29 תגובה נפלאה
אזרח,
נתניה,
29/09/04 18:24
|
חבל שאת (אתה?) לא מפרסם טור מקביל לקומוניסט השיכור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
גדול ביותר
ל"ת
גבר גבר,
29/09/04 15:11
|
|
 |
76.
מסכים
אלמונימי,
הדרום הרחוק,
29/09/04 09:31
|
אני חייב לציין כי אני מסכים עם הרבה ממה שכתבת בעיקר עם שמות התואר הנפלאים שבהם כינית את עצמך, אם המגיבים היו מכירים אותך באמת היו יודעים איזה חרטתן אתה לידיעתך כשאדם עושה מיצווה אינו נוהג להכריז על מעשיו ועוד מעל דפי האינטרנט אלה אם כן הוא מחפש רייטינג או שכלל לא עשה זאת. ואגב לעניות דעתי אתה לא שונה מכל המלוקקים שציינת גם לך למיטב ידיעתי יש לא מעט כסף שלהגיד שהושג בדרכים כשרות אני לא בטוח שאפשר להגיד אתה פשוט קמצן ושומר עליו בסתר. אני מאוד מקווה שיום אחד הכל ייתגלה. דבר נוסף טוב שאתה מסרב להופיע בכל התוכניות בטלוויזיה כי כך אתה בעצם מצמצם במידה ניכרת את תחושות הבחילה שלי. איני חושב שאתה שונה מכל האחרים אתה רק קולני יותר ופחות מתורבת מה שנותן לך את זכות הקיום במדיה ומוריד אותה לתחתיות חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
זהבי,קח אותי אתך!!!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
28/09/04 21:16
|
גם אני ניסיתי לעזור לעניים, ועוד נסיתי להפריע לעשירים לגנוב את קופת עירית רחובות. והאוליגרכים של רחובות שברו לי את העצמות! אהבל אני שלא הייתי חבר שלהם!!! והם התחננו אלי שאסכים להתמתן. אמרו :עם יגאל אי אפשר לגנוב סוסים. אמרו :יגאל סוס פרוע. אמרו:אנחנו לא רוצים להרביץ לשומר, רק לגנוב ענבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל אם יצא לך לפגוש את העשירים של רחובות, אמור להם שאנחנו ,אתה וגם אני , חוזרים בתשובה שלמה. ומבטיחים מהיום לעזור להם לגנוב את הקופה, ואם צריך להפוך את עם ישראל לעבדים שלהם, ''עלא עיני ועלא ראסי''!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
רגע זהבי, לפני שתשתנה לנו:-
מוסקו עצבני,
28/09/04 19:36
|
אני מאחל לזהבי את מה שהוא באמת מייחל שיקרה. אבל, לפני שתתחיל להשתנות כפי שציינת, יש לי תנאי אחד: תמצאו עוד אחד על הפלנטה שלנו, שיוכל להחליף אותך בתכנית זהבי עצבני. עד אז, תישאר מה שאתה כי אנחנו אוהבים אותך. אין עוד ''מנץ''' (באידיש) ברמה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
זהבי לא עבריין שהורשע בגרמניה?
ניצב פרנקו,
28/09/04 15:06
|
|
 |
לא הורשע
מקור בכיר,
28/09/04 19:29
|
נתן זהבי לא הורשע באף בית משפט על עבירה פלילית -לא הועמד לדין בגין עבירה פלילית.ב1965 הואשם בבית משפט בשיקגו בתקיפת מנהיג המפלגה הנאצית האמריקאית רוקוול,(יש חוק התיישנות) ונגזרו עליו 6 חודשי מאסר על תנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו ו.............
חבצלת,
ישראל,
28/09/04 18:21
|
מה זה אומר בדיוק ? ומה הקשר בין מחט לתחת ? אודה לך על ההסבר, או שההסבר נשגב מבינתך...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
זהבי גאון גאון גאון
ל"ת
סימונה,
דימונה,
28/09/04 14:46
|
|
 |
71.
נתן מה שתרצה!
הגביר,
28/09/04 14:33
|
וילה +2 וחצי דונם במושב טוב, במרכז יספק אותך, זה שלך.
רק תגיד שאתה רוצה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
האמת היא...
העשירון העליון,
28/09/04 09:11
|
האמת היא ש (1) לכשתצטרף לעשירון העליון תגלה שתוכל לעזור לחלשים פי 1000 ממה שאתה מסוגל לו היום. (2)תהייה פי 1000 יותר לחוץ, מתוח, נפחד (שהכל ייעלם או יילקח), עצבני , מבואס, מדוכא, בודד ומבואס ממה שאתה עכשיו (אם בכלל) ושתסבול ממתחים ונדודי שינה שיסכנו את בריאותך. (3)...ואז (בכל זאת !) תלמד את משמעות המושג :''שימותו הקנאים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מגיבים טמבלים! צ-י-נ-י-ו-ת!!!!
ל"ת
אלוהים ישמור!,
28/09/04 08:45
|
|
 |
68.
ZAHVIE AHZHBAHNIE
TELEM--AHARON,
RAMAT--GAN,
28/09/04 08:31
|
|
 |
67.
זהבי תודה ניקית לי את המצפון..
האסטרונאוט,
חללית,
28/09/04 08:22
|
זהבי ניקה לי את המצפון תודה..
סוף סוף הוא מתחיל להבין שזה שלהוריו אין כסף לבית אבות זוהי בעיתם האישית ומימני כעשירון עליון אין לו זכות לתבוע סוציאלסים.
אני דאגתי לעצמי בחיים ולא מעניין אותי לראות אנשים שנתלים לי על הצוואר כדוגמתם סרוחים באפילה....
זוהי הדוגמא הטובה ביותר לכך שאנשים יתחילו לדאוג לחינוך ילידהם ע''מ למנוע תופעות חברתיות ומי שלא אז פשוט שימות או מקנאה או ממות ביסורים .....ולא הכוונה לחולים נכים ובוני הארץ שהמדינה מתכחשת לקיומם ובכלל זה ילדים ונוער במצוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר והיפוכו
גלי,
אי שם,
28/09/04 18:23
|
זה שזהבי מתבכיין בעניין הוריו- זה ברור. זה שאביו הוא מבוני הארץ - זה גם ברור. חוץ מזה, ממלבד זהבי שאינו מלומד, אחיו דוקא מאוד מלומדים. גם האחיינים שלו, אגב. משפחת זהבי עודדה לימודים וספר- היה במקום הראשון בבית זה- יותר מנעלים, בגדים ואוכל. זהבי עצמו סתם נישאר בור...זו היתה בחירה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלי הטענה מצידו?...לא הבנתי
אסטרונאוט,
חללית,
30/10/04 18:41
|
איני מבין אותו....הוא יורה לכל הכיוונים והוא פשוט אינו פוגע......
שימי לב שבקרוב מאוד כל העובדים הזרים יתבעו מעמד של בוני הארץ...חיבים לעצור לאור העובדה ''שמתעלקים עלינו'' והמשאבים דלים...
למי לתת לאמא חד הורית שבניה הם דור המשך של המדינה או לזקן שבנה את הארץ אך זמנו קצוב והוא אינו מועיל ויעיל ????
מאחר ויש תקציב אחד אנו חיים על פשרה ואיזון שאף אחד מאיתנו לא יהיה מרוצה ממנה אף פעם ...מה שנסכים בינינו זה שכל המתעלקים על מדינת הרווחה...זה נגמר....וטב שזה כך למען עתיד כולנו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
דיי לחכימא ברמיזא
ישראל,
ירושלים.,
28/09/04 08:21
|
תאמין או לא אני ימני אבל למרות הכל אני חושב שאתה עדיין אחרון המוהיקנים ובמידה והבנתי את המסתתר מאחורי כתבה זו אזי אני אוהב אותך יותר ודע לך שאבי חושב שחבל שאין עוד אנשים כמוך בתקשרות . נ.ב אבי יותר ימני ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בוא לחוף פרישמן
ל"ת
ג'ינו,
28/09/04 08:13
|
|
 |
64.
תודה
יוני,
מרכז,
28/09/04 08:10
|
נתן, תודה שהארת את עיני, הייתי כהולך בחשכה וכעת הבנתי את הדרך הנכונה, אולי גם אני אגיע להגשמה עצמית רוחנית. רק שאלה, איפה לכל הרוחות הכניסה למעגל הקסמים שתארת (ואני לא מדבר על מעגל העוני)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
היית מת.
לא פראייר,
ת''א,
28/09/04 08:08
|
אני חושב שנתן זהבי הולך כאילו בהפוך על הפוך, אבל תכלס הו א היה מת להצליח לעדות את מה שכתבו בכתבה. גורלו נחרץ, עד שארית חייב הוא תקוע עם הצרות שלו ושל החברה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
זהבי בחייך, ממתי נמר קרבות רוצ
חיים,
ירושלים,
28/09/04 07:52
|
ה להיות פודל מסורס לתצוגה? ממתי האושר תלוי אם ריטה שרה לך ביום ההולדת - אגב אצלי היא שרה מתי שאני רוצה ומה שאני רוצה - בדיסק. מי שקונה מכונית ב200000 $ עושה זאת כדי לנקר עיניים של אידיוטים פלצניים או להשיג חתיכות. השאר משתמשים במה שהטבע נתן להם. תעשה טובה אל תסרס את עצמך. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ציון 10
ר.ש.,
יפו,
28/09/04 07:47
|
נפלא, פשוט וקולע,,,
רק שליאיר לפיד יש משפחה לפרנס והוא גם אוהב את זה, אעפ'י הוא בחור נחמד ולא פלצן,,,
כן זה פרצופנו היום וטוב שיש אפשרות כ'כ מומחשת להסתכל במראה מעת לעת,,,
כתבת יופי,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
זהבי אתה משלנו אתה רק במשבר
גיא הירשפלד,
28/09/04 07:43
|
כי קשה לי להאמין על אף הפרסומת לחברת הביטוח שאתה יכול להסתובב עם ה''אנשים האלה'' ובמיוחד עם הבן של הדיקטטור משינוי שבזמנו הסביר שגלעד השתקן הוא דווקע נחמד והם חברים, בקיצור אני לא רואה אותך מסתובב שם זה רק משבר שמה שיפתור אותו זה עשייה ובכיוון ההפוך מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זהבי לא בענינים
אליוי,
28/09/04 07:19
|
האדם העשיר לא עושה כלום ! יש לו מנהל עסקים וברוקר ויחצן יש לו מזכיר ומזכירה ובנקאי מנהל משק ובטלר יש לו נהג וגנן ועיתונאי (או כל העתון) יש לו מודיע במשרד האוצר ועושה דברו אצל שר האוצר יש לו חדר קבוע בכל בתי המלון הנוצצים העשיר צריך רק להרים את האצבע הקטנה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כל מילה שווה ''זהבי''
פ.,
מרכז,
28/09/04 07:06
|
אתה כל כך צודק.אני רק מתפלאת שלקח לך כל כך הרבה זמן להגיע לחשוב על ''המהפך הזה''. אין כמו ''קשרים'' וכשיש אותם כבר לא צריך אפילו ''פרוטקציה'' ובמיוחד כשהקשרים הם עם עשירי ישראל. '' ב ה צ ל ח ה '' לך נתן זהבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אין, אין עליך אתה הגדול מכולם
ל"ת
תמר,
רמת השרון,
28/09/04 07:00
|
|
 |
56.
בשניידר או בבויה ציני או אמיתי
18 באוקטובר 46,
תל הביב,
28/09/04 06:55
|
אל תקנה פרארי כי אחר כך תאלץ למכור אותו, ולהפוך להיות נזיר!(בשום אופן) אל תהיה נזיר, תשאר כמו שאתה, מאז ילדותנו עד היום, המשך לתת לנו בראש ולחפש בכל פעם את הכתבות המשעשעות- נכונות- עצובות -ראליסטיות- ציניות-ומעוררות המחשבה שלך! דרך אגב חשבת פעם לכתוב על ימי ילדותינו בהקבלה להיום מה היה ומה נהיה? (למשל מה היה היכן שהיום ההילטון?) איפה הלכה התמימות???!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אם כולם יחשבו כמוך
סתם אחד,
ארה''ב,
28/09/04 06:22
|
אז המדינה אולי תצא מהמצב הכלכלי הזה. הסוציאליזם מת מזמן, רק בארץ עוד 20% עובדים בשביל ש-80% האחרים יוכלו לקבל כסף מהמדינה. תפסיקו לחשוב על האחרים ותתחילו לחשוב על איך לשמור את הכסף לעצמכם במקום לממן את כולם. בסופו של דבר, זה יהיה לטובתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אתה באגו טריפ סוציאליסטי טפשי
Jack,
שוהם,
28/09/04 05:47
|
רוב תומכיך לא הבינו בכלל את הכתבה(אולי היית צריך לשכתב את זה לאט......) עורה זהבי,המסכנות הסוציליסטית שלך יעני, ההצגה, עברה מן העולם לפני עשור ויותר. תבין שללא העשירון העליון, יזמים, ברנז'ה, סלב'ס, שמנת, לא היה לנו עבודה, לא היה ייצור, לא היה לחם ושמן - מי ידאג ליזום בתי עסק, קידמה, תעשיה, פיתוח, השכלה גבוהה וטכנולוגיה - אתה??!, או אולי השכבות החלשות???! אני לא טוען שאתה ואנשים מיעוטי יכולת פחות טובים, להפך, ייתכן ואתם יותר טובים, אבל לצחוק ולהיות ציני לגבי קאפיטליזם ואיכות חיים......
למה אתה חושב מיקרוסופט וסטיבן ספילברג וורסצ'ה ותאדיראן וטבע עושים את מה שהם עושים??!
בשביל שיוכלו לקנות יאכטה וכו', אבל התוצאה טובה לי, לך, לכלכלת ישראל, ולעולם, יותר ביזנס, יותר כסף, פחות מלחמה, והפוך - יותר עוני וסוציליזם - יותר מאבק סוציואקונומי וכו - - - תתעורר, ההצגה של ''אני מגן על החלשים, והעשירים כולם זבל קפיטליסטי היא ממש כפוית טובה מצדך! יחי הממון, ביבי, דנקנר, מוזס ועוד כהנה וכהנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
נפלה רשת ההסוואה
ארנון,
מהצפון,
28/09/04 05:32
|
יפה. מאמר בלי שום ציניות למרות שזה מה שאוהדיך המטומטמים חושבים שיש כאן. סוף סוף יצא המרצע מהשק. נתן הנהנתן מגלה כמה הוא קטן. השורה התחתונה היא שמאחרי כל פרחה (או צ'חצ'ח ולו גם אשכנזי) מתחבא שיכון קטן. (או וילה בהרצליה פיתוח, רכב יקר וחברים עשירים). אני מבין שבשלב א' תהייה ''פתאום'' עשיר. (לצבור הון ונדל''נ הלא כבר התחלת). אחר כך תצטרף למפלגה ותהיה פוליטיקאי. מן הסתם כל המטומטמים שלא מכירים אותך עד לחיתולים יתמכו בך. .....למות מצחוק. ממליץ לכולם לקרא את הספר ''הבית'' של בונה תירוש. אחלה ספר בחיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ויי ארנון כמה שאתה טיפש
אני,
28/09/04 09:46
|
אם הטיפשות היתה מחלה היינו ניפטרים מעונשך כבר מיזמן. אתה לא רק טיפש אלא גם טרחן חסר הומור.מסכנה המיקלדת שנאלצת לסבול את אצבעותיך ואת חוסר כישרונך. די כבר מימך פשוט סתוםאת הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה
חיים,
עפולה,
28/09/04 15:36
|
אתה.. כן אתה... זה שחתם ''אני''. לפי התגובה מבינים כמה ארנון תקע לך את כל המקלדת.. ולעניין הטיפשות - עיין במה שכתבת - ''מיקלדת''... ''מימך'' ... ''מיזמן''.... בחיאת דינאכ.. לפני שאתה מנסה לכתוב משפטים תנסה ללמוד לכתוב מילים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה מטומטם
גוגו,
28/09/04 08:46
|
|
 |
גוגו?
איציק מפליציק,
28/09/04 15:40
|
גלעין קטן, פחוס... בצבע חום, עם מוח קטן ולא שימושי מבפנים? כזה שרק אם מנערים אותו הוא עושה המון רעש? ... ואתה מדבר על מטומטמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה שהכי כואב, זה שאתה כשמאלן
מיקי,
28/09/04 04:32
|
תדאג לכל המסכנים, אבל בבחירות הם ייבחרו שוב בימין שדופק אותם כל החיים. אז אולי על אף הציניות שלך יש מהשהו נכון בחשיבתך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי כואב
צחוקים,
28/09/04 16:51
|
שביבי מוריד מסים למעמד ביניים והם עדין מצביעים עבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
נתן צודק
צילה,
28/09/04 04:02
|
אנשים כמו לפיד (הבן,האב ורוח הקודש) הם באמת תעודת עניות לחברה הישראלית הגוועת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
העם רוצה זהבי!!!!!!!!!
ל"ת
סוציאליסט,
ת''א,
28/09/04 03:48
|
|
 |
49.
# 29 ממש למופת חובה לקרא
ל"ת
פלמחניק קשיש,
28/09/04 03:45
|
|
 |
48.
עוטים את המסכה החברתית
מפוכח,
28/09/04 02:37
|
במדייה החדשה האינטרנט הוא למד את סיבות הצלחת ידיעות בעיתונות הכתובה על נייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
great, just great
ל"ת
מ,
תל אביב,
28/09/04 02:30
|
|
 |
46.
זהבי
אחד העם,
צפון,
28/09/04 02:29
|
למרות שרצוני בירידתך על כל המנוולים תן לי לומר לך כמה מילים על העשירון העליון,,,הוא פלסטיק אחד גדול אין להם תחושות ואין להם דין ודיין,,,,,הם בודדים באפלה עם הצגה חיצונית,,,הייתי שם כמו בכלוב זהב,,תמשיך להיות דראוייש ועזוב אותם בבדידותם הפנימית,,,תיכבס לעשיה מעשית ולא רק דיבורים,תמרוד בהם וכאשר תבוא לפני בורא עולם תהיה מסופק,,,,כך אומץ לב,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Gold & Bold
Zigmond F,
Vienna,
28/09/04 01:43
|
ZHAVI wants the GOLD, the only problem with that, NATAN doesn't know how to TAKE it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי
פוצי,
שמה,
28/09/04 05:02
|
|
 |
44.
נתן יקרי.עם שריטה כמו שלך
ל"ת
גם ריטה לא תעזר,
28/09/04 01:43
|
|
 |
43.
זהבי
נעמי,
צפון,
28/09/04 01:32
|
|
 |
42.
הכסף יעוור עיני צדיקים......
בצלאל,
28/09/04 01:26
|
אדוני אתה סוציאליסט מלידה .ויתכן ופתאום השפע קצת מזיז לך... ואתה פתאום בן 58 ועושה חושבים... הזמן רץ ,והסוציאליזם מת מזמן, ורצוי ללכת עם המנצחים ... כתוב שהכסף יעוור עיני צדיקים.....תהיה בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אתה גאון
ערן,
תל אביב,
28/09/04 01:21
|
מעטים יכולים להבין את הגאונות שלך,מר זהבי,אני נהנה כבר שנים לשמוע אותך בכל הזדמנות,זה קטע גדול המהפך,לך איתו עד הסוף ובשקיפות, שימותו הקנאים.נתן זהבי מיליונר.נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
השאלה אם הם ירצו להתחכך בך
michael,
tel aviv,
28/09/04 01:05
|
כי אתה שיכור, גס רוח, לא חכם גדול ומתחזה לאחד שבאמת אכפת לו. אבל כשאתה לבד אתה תוקע את אותו נאד על דינה הפנסיונרית מלוד ועל אברהם ממנחמיה שבאמת מענינים את התחת שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סוף סוף קבלת שכל
ל"ת
****,
28/09/04 00:00
|
|
 |
38.
וממתי עושר הפך להיות פשע?
ברלה,
27/09/04 23:58
|
כל העשירים הם פושעים? כולם גנבו בשביל להיות עשירים? יש לי חדשות בשבילך - רובם אנשים מוכשרים שעבדו קשה, מאד קשה בשביל הזכות לקנות מכונית ב-$200,000 ולעשן סיגרים באלפי דולרים. מה לעשות, לא כולם נולדו שווים - יש מוכשרים יותר ויש מוכשרים פחות. אני מסכים שיש גם גנבים, לוקחי שוחד, מעלימי מיסים ושאר חולערות ולהם מגיעים כל ייסורי הגיהנום, אבל בן אדם שעבד בשביל הכסף ביושר - תן לו להנות. אל תשכח גם שאותו אחד שמוציא $4000 על עניבה גם משלם מאות אלפי דולרים מיסים בשנה (מס הכנסה, מס בורסה, מיסי קנייה) ותורם לכלכלת המדינה פי מליון מאותם מסכנים שאתה אוהב להזדהות איתם. אז לידיעתך, גם את העשירים אנחנו צריכים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מי קונה מכונית ב200.000$ ?
לקח,
27/09/04 23:33
|
יש לי ידידים שהם מליונרים אמיתיים, והם לא נוסעים במכוניות כאלה. רוב הנוסעים במכוניות כאלה, הם אנשים שלא עובדים קשה להשיג כסף. כמו סוחרי סמים, רועה זונות , מהמרים וכ''ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
שרון,
שוויץ,
28/09/04 09:06
|
|
 |
36.
לא כולם הבינו ציניותך
נסים גבאי,
נתניה,
27/09/04 23:22
|
אבל יופי של מאמר. שיילכו קיבינימאט כל אלה שאתה ''רוצה'' להיות בצל קורתם... דבר אחד בטוח: זה לא ימשך לנצח. יהיה מהפך. לא כדאי להיות בצד העשירים המנצלים, כי הרוב ינצח. אבל ''הייאוש'' בדבריך נקלט לצערי בראשם של צעירים (לא כתבתי ה-צעירים) ולכן המאמר ''קצת'' איבד הטעם הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ענק
מונדי,
רעות,
27/09/04 23:12
|
נתן איש יקר
ההית איש ענק עוד בתקופת שארם וכך תישאר עד יומך האחרון. בריאות חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נתן,רק בגללך אני קורא מעריב!
דני,
27/09/04 23:06
|
|
 |
33.
אוהב אותך זהבי!
מיקי,
27/09/04 23:04
|
נתן,צביעות מריחים מקילומטרים. אתה לא מסריח. לכל החארות שרק האינטרס האישי שלהם מעניין אותם,אני וכל המדינה בזה להם עם כל הכסף שיש להם. נתן תהנה בחיים אבל אל תשכח שכולםםםם יודעים שאתה איש הציבור מספר 1 שלנו.עובדה היא שהחארות פיטרו אותך מרדיו צפון,גם אני הרמתי בפעם היחידה שלי טלפון לרדיו ואמרתי את דבריי. חזק ואמץ נתן,אתה מהמעטים הטובים שנשארו במדינה המזויינת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
so call want to be rich LOL
danny levi,
new York,
27/09/04 22:51
|
Yo..you are a bum nothing else but a bum who want to be some1...as we say here ''go F--- yourself...LOL+++
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד לזהבי...
ג.,
תל אביב,
27/09/04 22:49
|
תגיד זהבי, מה המסקנה של כל זה ? האם אתה עדיין חושב שיש סיכוי בחברה המנוונת/מושחתת.../.../... הזאת ? הייתי ממליץ לך לגשת לסוכן הנסיעות הקרוב... אוסטרליה ? ניו-זילנד ?קנדה ? ... ? ... ?
ודרך אגב, אתה מפגין ידע לא רע בכל הנוגע לסלבריטאים...
חזק ואמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
טוב שאתה איתנו זהבי
יוסיפון,
27/09/04 22:42
|
שווה כל אגורה(או סנט) מ-60$ שמשלמים לך, עבור המאמר הקטן הזה. העלת חיוך על שפתי (חיוך של צחוק מהול בציניות ומרירות). שתהיה לך שנה-טובה (יותר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ולהן תגובה ראויה
אלונדה,
ת''א,
27/09/04 22:17
|
תרשה לי, מר זהבי, וירשו לי במחילה הקוראים, ולא אתייחס למגוון התגובות הרשומות מתחת. במקום זאת ארצה להתייחס לכתבה עצמה. הרי מה מנסה להגיד לנו מר זהבי? מיותר לציין שיאיר לפיד ויתר הדוגמאות המובאות לעיל אינם ואינן נושא הכתבה. לא ולא, שהרי מר זהבי מתוחכם הרבה יותר... מר זהבי פשוט מנסה לספר לנו כמה קשה להיות נתן זהבי! ראו מה גדולה ההקרבה שזהבי עושה למען כל אותם אנשים מסכנים שלא קיבלו את משכורתם... שהרי רק זהבי או סגפנים מסוגו יכולים לסחוב את הצלב למען חסרי ישע... אבל אניח את הציניות בצד ואסביר: ראשית, זהבי שוכח בכתיבתו את אותם מעשים רבים שעושים אנשים כדוגמת שרי אריסון ויולי עופר. וכוונתי, מעבר לתרומות אלו ואחרות העוזרות מעט יותר מכתבה צפויה מפיו של זהבי, לתרומה האדירה שלהם למשק, לכלכלה, למקומות עבודה, לתחרות ולמצויינות. כל אלו בוודאי תורמים פי כמה גם לאותם אומללים שזהבי מנסה לייצג. יטען בוודאי זהבי, ויטענו אחרים, שהמטרה של אותם מיליונרים רחוקה מלהיות טהורה, שכן הם עושים הכל רק לטובת כלכלתם ועושרם המופלג. אתם כנראה צודקים. אבל למי אכפת? העיקר מבחינתי היא התוצאה! להרבה מאוד אנשים יש מה לאכול בזכות בצע הכסף הזה, אז מה זה כבר משנה? האם חושב לו הסוציאליסט האידיוט שלא די בכך, והם צריכים גם לממן אוכלי חינם וסגפנים כמוהו? ושוב יענה לי הסוציאליסט האידיוט שכולנו שווים, ולמה שלאחד יהיה כל כך הרבה ולשני כל כך מעט? למרות שהדגל הזה נראה טוב, הרי שבמציאות הוא רק סמרטוט, שכן בעולם סוציאליסטי שרי אריסון לא היתה, וגם לא יולי עופר, וגם לא מאות ואלפים של אנשי עסקים גדולים וקטנים שמספקים תעסוקה ורווחה למאות אלפי ולמיליוני אנשים אחרים. ובכך מאפשרים למנהיגים ולממשלות להפנות משאבים לשכבות החלשות. הרי ברור כבר היום, גם לסוציאליסט האידיוט, שהאלטרנטיבה היא שכל האוכלוסיה חלשה, והממשלה לא יכולה לדאוג לכולם, ובסוף היא תפשוט את הרגל, והשחיתות תגבר כדי לשרוד, וכו'. ובאמת שאין צורך לפרט את ההיסטוריה שכבר ראינו במדינות סוציאליסטיות בהווה ובעבר. וזה מביא אותי לנק' השניה: מר זהבי בחוצפתו הרבה מנסה להאשים במישרין ובעקיפין את הליכוד ומצביעיו במחלות השכר והאומללות. רק חבל שהוא שוב שוכח (זיכרון סלקטיבי) שהמחלות הן פרי שלטון מושחת ומבואס של מפלגת העבודה בגילגוליה השונים! הם ולא אחרים יצרו כאן שוק סוציאליסטי נטול תחרות ומעוף, שוק של מקורבים לצלחת, שוק של מונופולים שעושים מה שרק הם רוצים במשאבי ארצנו, שוק של שותי תה ומגרדי ביצים ששותים את כספי המדינה, שוק שלא מוכן לספק לאוצר, וגם לא לי - משלם המיסים, למי הולך כספנו הטוב, שוק שבו חמישה אנשים יושבים במקום בו רק אחד צריך, ולא עושים את העבודה עליה הם ממונים, שוק שבו ועדי עובדים מחזיקים ביד רמה את כל הפירמידה מתחתיהם, מרוויחים סכומי עתק על חשבון עובדיהם, ובסוף מסרבים לתת תוכניות הבראה שכן אז ייחשפו מעלליהם. כן, מר זהבי, זה השוק שאתם יצרתם ושנתניהו מנסה לשנות. זה השוק שכל שביתה וחצי שביתה רק מוכיחה לי ביתר שאת שלחבריך ולכמותך אסור לקבוע מדיניות כלכלית בשוק מודרני, והן רק דוחפות אותי יותר ויותר לתמוך באנשים כמו נתניהו אשר רוצים ויכולים באמת לשנות את המציאות המרה הזו. בברכת חג שמח לכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהלן סופר תגובה ראויה!!!
לוק,
חולון,
30/09/04 09:06
|
האמת אני בד''כ לא מגיב לתגובות עיניניות, אך משום שתגובתך חזקה ארים את הכפפה. אני במקומך לא הייתי ממהר להצמיח כנפי מלאכים על שיכמם של עשירים כדוגמת יולי עופר ושרי אריסון. אם אתה כל כך תומך בקפיטליזם, ברור לך שה א' ב' בתורה זו הוא שאינטרס הרווח מניע את גלגלי המשק. מי שמבין את זאת חייב להבין שאינטרס הרווח הוא אינטרס אישי של האינדיוידואל עצמו, ולפיכך ראשית אניח שבן האדם בדרך לפיסגה לא יבחל בדרכים של רמיסה ודריסת הזולת ולא יחסוך שיבטו מכל העומד להפריע לו להרויח עוד מיליארד. הבה ניבחנה ולו במעט הכיצד שרי אריסון, אשר העלתה אותה לדרגת מלאך, תורמת לחברה. לדוגמה שרי פיטרה תשע מאות עובדים. כעת נניח הנחה שניה כלכלניה צודקים, ובצעד זה הונה יגדל בעוד מיליארד בעשר השנים הבאות. והרי לך ההנחה השלישית בין אם יהיה לשרי שני מיליארד יותר או שני מיליארד פחות לא יגרע ממזונה אף פרור לחם, ואף רמת החיים הגבוהה שלה לא תיפגע. באחריות. (מקסימום היא תחליף ליכטה ישנה יותר). אותם תשע מאות אנשים שהשתכרו שכר מכובד הוחלפו בעובדים זולים יותר, והאירוניה היא שדווקא כוח הקניה במשק קטן כתוצאה מכך. דוגמה נוספת היא דן פרופר, אשר התנגד להעלאת שכר המינימום, כאשר הוא עצמו הישתכר במתאיים וחמישים אלף ש''ח בחודש. הדרך הקפיטליסטית אכן טובה מין הסוציאליסטית, אך היא טומנת בחובה מלכודת. היא משחיטה את המידות ואת המוסר של האדם. מה רע, למשל, ששרי תוותר על המיליארד הנוסף, וגם דומיה יוותרו על תשלום שכר לא הגיוני, והחלק הניגזר ינתן כתוספת לשכר המינימום, וכך כולם יוכלו להנות מטוב הארץ. אני נישען על תזה כלכלית וקפיטליסטית הגורסת, שאם שכר המינימום יועלה לששת אלפים שקלים, כוח הקניה במשק רק יגדל, מאשר אנשים בודדים כדוגמת פרופר ישתכרו מתאיים חמישים אלף ש''ח בחודש. אל תמהר לקפוץ כמו חמור בראש, כי אין כוונתי, ששכר המינימום יועלה באופן גורף, אלא ניתן להעלות באופן חלקי, למשל, שכר גבוהה ינתן לעובדים בתעשית הענק כדוגמת הבנקים וחברות המזון, ואילו העסקים הזעירים יקבלו פטור מתשלום שכר גבוה לעובדים, כי הרי ברור שדבר זה יגרום להתמוטטותם. שים נא לב שהתחרותיות המבורכת ותוכניתו הכלכלית של ביבי נתניהו נישמרים במסגרת הדברים שאמרתי. וכעת אליך איש ארסי, תאב בצע, חמדן ושקרן. בתורת ישראל אשר נתן יהוה לעמו נאמר:''הכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דיברי צדיקים'' לא כל שכן יעוות את המוסר הפנימי שלך, רשע. אם נא מצאתי חן בעינך, ואם דברי אליך הניחו את דעתך ההגיונית, הינה הגיוני על רוב רישעותך ונבלת פיך. בעיברית סיפרותית אתה מנסה לשוות לדבריך נופך ראוי ובר דעת, אך ההפך הוא הנכון. מי שתוקף בפסים אישיים לא מתמודד באמת עם הבעיה, אלא דבריו נובעים מתוך שינאה אישית וארסית, הפורצת כאש מדבריך על נתן. לכנות אדם סגפן, אידיוט, נושא צלב וכיוצא באלה, מר אלונדה, זו לא תגובה ראויה זו תגובה אלימה ולא עינינית. קראתי את דבריו של נתן עשר פעמים ולא מצאתי רבב בדבריו על הליכוד, אישי השקרן ומאחז העינים. דבריך אינם מתיחסים כלל ועיקר לדבריו של נתן, כי אם על נתן עצמו. בוש והיכלם, כי על דבריך הנלוזים נעניתה מידה כנגד מידה. אתה לא יותר מאיש רברבן, שחצן ומתנשא על הבל וריק. אני באופן אישי בז לך. טוב לי מוסר נתן מאשר דבריך השפלים והמתועבים. לסיום אתן לך דיבר לענות נפשך ביום כיפור הבא, והוא מיספר תשע ''לא תענה ברעך עד שקר'' לוק סקייווקר אביר אור ולוחם רשע מאחל לך חג רע ועצוב, כי בגללך נשבעתי להרע ולא המרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהלן סופר תגובה ראויה!!!
לוק,
חולון,
30/09/04 07:59
|
האמת אני בד''כ לא מגיב לתגובות עינייניות, אך משום שתגובתך חזקה ארים את הכפפה, מר אלונדרה. אני במקומך לא הייתי ממהר להצמיח כנפי מלאכים על שיכמם של עשירים כדוגמת יולי עופר ושרי אריסון. אם אתה כל כך תומך בקפיטליזם, ברור לך שה א' ב' בתורה זו הוא שאינטרס הרווח מניע את גלגלי המשק. מי שמבין את זאת חייב להבין, שאינטרס הרווח הוא אינטרס אישי של האינדיוידואל עצמו, ולפיכך ראשית אניח, שבן האדם בדרך לפיסגה לא יבחל בדרכים של רמיסה ודריסת הזולת ולא יחסוך שיבטו מכל העומד להפריע לו מלהרויח עוד מיליארד. הבה ניבחנה, ולו במעט הכיצד שרי אריסון אשר העלתה אותה לדרגת מלאך, תורמת לחברה. לדוגמה שרי פיטרה תשע מאות עובדים. כעת נניח הנחה שניה כלכלניה צודקים, ובצעד זה הונה של שרי יגדל בעוד מיליארד בעשר השנים הבאות. והרי לך ההנחה השלישת בין אם יהיה לשרי שני מיליארד יותר או שני מיליארד פחות לא יגרע ממזונה אף פרור לחם, ואף רמת החיים הגבוהה שלה לא תיפגע. באחריות. (מקסימום היא תחליף ליכטה ישנה יותר). אותם תשע מאות אנשים, שהשתכרו שכר מכובד הוחלפו בעובדים זולים, והאירוניה היא שדווקא כוח הקניה במשק הישראלי קטן כתוצאה מכך. דוגמה נוספת היא דן פרופר אשר התנגד להעלאת שכר המינומום, כאשר הוא עצמו הישתכר במתאיים חמישים אלף ש''ח בחודש. הדרך הקפיטליסטית אכן טובה מין הסוציאליסטית, אך היא טומנת בחובה מלכודת. היא משחיתה את המידות ואת המוסר של האדם. מה רע, למשל, ששרי תוותר על המיליארד הנוסף, וגם דומיה יוותרו על תשלום שכר לא הגיוני, והחלק הניגזר ינתן כתוספת לשכר המינימום, כך כולם יוכלו להנות מטוב הארץ. אני נישען על תזה כלכלית וקפיטליסטית הגורסת, שאם שכר המינימום יועלה לששת אלפים שקלים, כוח הקניה במשק רק יגדל, מאשר אנשים בודדים כפרופר ישתכרו מתאיים חמישים אלף ש''ח בחודש. אל תמהר לקפוץ כמו חמור בראש, כי אין כוונתי, ששכר המינימום יועלה באופן גורף בכל המשק הישראלי, אלא ניתן להעלותו באופן חלקי, למשל, שכר גבוהה ינתן לעובדים בתעשית הענק כדוגמת הבנקים וחברות המזון, ואילו העסקים הזעירים יקבלו פטור מתשלום שכר גבוה לעובדיהם, כי הרי ברור שדבר כזה יגרום להתמוטטותן. שים נא לב שהתחרותיות המבורכת ,וגם תוכניתו הכלכלית של ביבי נתניהו נישמרים במסגרת הדברים שאמרתי. גם אני כמוך תומך בתוכניתו הכלכלית. וכעת אליך איש ארסי, תאב בצע, חמדן ושקרן. בתורת ישראל אשר נתן יהוה לעמו נאמר:'' הכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דיברי צדיקים'' לא כל שכן יעוות את המוסר הפנימי שלך, רשע. אם נא מצאתי חן בעינך, ואם דברי אליך הניחו את דעתך ההגיונית, הינה הגיוני על רוב רישעותך ונבלת פיך. בעיברית סיפרותית אתה מנסה לשוות לדבריך נופך ראוי ובר דעת, אך ההפך הוא הנכון. מי שתוקף בפסים אישיים לא מתמודד באמת עם הבעיה, אלא דבריו נובעים מתוך שינאה אישית וארסית, הפורצת כאש מדבריך על נתן. לכנות אדם סגפן, אידיוט, נושא צלב וכיוצא באלה, מר אלונדה, זה לא תגובה ראויה, זו תגובה אלימה ולא עיניינית. קראתי את דבריו של נתן עשר פעמים כדי למצוא רבב בדבריו על הליכוד ולא מצאתי, אישי השקרן ומאחז העיניים. דבריך אינם מתייחסים כלל ועיקר לדבריו של נתן בכתבתו, אלא על נתן עצמו. בוש והיכלם כי על דבריך הנלוזים נעניתה במידה כנגד מידה. אתה לא יותר מאיש רברבן, שחצן ומתנשא על הבל וריק. אני באופן אישי בז לך. טוב לי מוסר נתן מאשר דבריך השפלים והמתועבים. לסיום אתן לך דיבר לענות נפשך ביום כיפור הבא, והוא מיספר תשע ''לא תענה ברעך עד שקר'' לוק סקייווקר אביר אור ולוחם רשע מאחל לך חג רע ועצוב, כי ביגללך נשבעתי להרע ולא המרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלונדה המוזמנת טיפשה בריבוע
יפה,
סביון,
28/09/04 13:52
|
העשירים עושים כסף כי יש כאן חיילים שדואגים לבטחונם וליציבות הכלכלית ולוודאות הכלכלית. גם אנשי אקדמיה, מדענים, ואנשי הפלמ''ח והקיבוצים שהפכו טרשים ליבול, שיבשו ביצות יומם וליל כדי שהעשירים יוכלו להתעשר ולהשחית. הנקודה של זהבי מתארת באופן מדוייק ולכן גם מפחיד ומעורר דאגה אצל כל בר-דעת לגבי תופעת הבועה החברתית האגואיסטית חסרת ההשכלה והחזון, חסרת התבונה האינטלגנציה והרגישות האנושית - קבוצה זו כוללת חלק גדול מעשירי הארץ, הממשלה ומלקקיהם המפורסמים, שלמרבה הפלא נדבקים אחד לשני בגלל הדימיון בדרגת הרגישות, האכפתיות, החינוך , ההשכלה........איפה החכמים והמשכילים? - אני יגיד לכם איפה - הם פשוט לא מסוגלים לרדת כל כך נמוך !!! ...והעם משלם את המחיר הכבד מנשוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה?
אלונדה,
ת''א,
28/09/04 16:46
|
קראת את אשר כתבת לפני שלחצת על ''שלח''? ועוד מסביון... אבל מי אני שאטיף לך, נכון? מי אני שאראה לך שהבעיה אינה טמונה בשרי אריסון? מי אני שאמשיך להסביר שייתכן ויש בעיות עם שרי ריסון ושכמותה, אבל הם לא *ה*בעיה? ממרומי סביון הרי רק אפשר לרדת נמוך, כפי שכה נכונה כתבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת את שגיאות הכתיב שלך
יאיו,
06/10/04 08:10
|
|
 |
תגובה חכמה חכמה חכמה
טלילה,
גבעתיים,
28/09/04 14:18
|
הנקודה שמעוררת אצלי דאגה היא שאין בארץ בועה אריסטוקרטית שמתנהגת לפי אמות מידה מתאימות למעמדה ולתפקידה החשוב כלכך בעיצוב מדינה ועם. התנהגות של הבועה בארץ כיום דומה להתנהגות חבורת ילדות בעת אודישין לויוה הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת-שטויות אמרת
מרעול צהוב,
28/09/04 05:25
|
יהודיה יקרה אכן,כמעט ניתן להתפתות להאמין להגיון הצרוף שלך.ואכן,את כלכלת הסררה מבססים עלייך ועל שכמותך,מלאי כוונות כרימון אבל תמימים כמו כבשים פלשתינאיות.תעזבי אותנו ממסעות הפחדבה של הון בורח.הון עושה הון ולא בורח לשום מקום.ועכשיו לעיניין:הכל כמעט נכון למעט עובדה אחת:אפשר גם אחרת.כי אם לשרי אריסון הייתה חמלה,ואם ליולי עופר היו ערכים ,ואם לבעלי הממון הייתה שיחה ודאלוג עם רעב ועם הוני היו עובדים היום בבנק הפועלים 4900 עובדים ולא 4000.יולי עופר היה משלם לעובדיו בים המלח כעובדים בעלי זכויות ולא כעובדי קבלן(עבדים!)20 שנה.בשטראוס לא היו משלמים לסדרניות בסופר 17 ש''ח לשעה,אולי היו נותנים 20.אבל אנשים כמוך פונים לעניים ואומרים להם:תגידו תודה!אבל את,טועה מותק כי אין תודה בעבודת פרך,צאי מהתזה הזו.לא תבלבלי אותנו עם סיפורים על כלכלה חופשית.במקום שבו קמה מדינת היהודים,יש גם לב יהודי.זה,עושה רושם,לא פועם בקרבך ובקרב מי שאת מגינה עליו.שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת ידע על התרומות והנדבנים
צילי,
כאן,
28/09/04 06:10
|
דבר חשוב מאוד שכחת להזכיר.... כל התרומות הגדולות של האלפיון העליון והשאר, פתורות ממס !!!!!!! עכשיו חישבי שוב, אולי זו דרך נוחה להלבין כספים ??!!
הרי ברור כי אם לא היו פטורים ממס התרומות היו הולכות וקטנות עד כדי הצורך בזכוכית מגדלת כדי לראות מה גובהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת נכבדה קלעת בול תודה לך
בצלאל,
28/09/04 03:36
|
הזהבי הזה רק מנגן מה שמתאים לעצמו ובמטרה לגרום להרבה תגובות שיבואו להצדיק את זהבי הזך והטהור כאילו... ולמעשה הוא סוציאליסט מלידה ששייך לאותם הפרשים הבולשביקים הששים לקרב נגד הבורגנים שמעסיקים את העניים והיום הוא משנה כיוון להוכיח עם מסכה כמה שהוא תמים וישר וצודק ונבון בסהכ הוא מלא אויר מרעיל שנה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רני רהב?
שמשון,
ישראל,
27/09/04 23:41
|
האם במקרה אלונדה? מתל אביב אינו פסבדונים של רני רהב? ואם לא כמה שלמו לך כדי לכתוב את התגובה המוזמנת הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי מושג מי זה רני רהב.
אלונדה,
ת''א,
28/09/04 17:32
|
|
 |
אכן תגובה מושקעת, אך....
מאיר המאיר,
27/09/04 23:28
|
לעניות דעתי לאחר שקראתי את תגובתך המנומקת והרציונלית, נראה לי כי פיספסת את כוונתו של נתן זהבי. זהבי בסך הכל רצה/רוצה למחות על אובדן ערכים של חמלה וחברות אמיתית לחוליות היותר חלשות הקיימות בכל חברה. זאת יחד עם ליגלוג (מבחינתי מוצדק) על עולם מזוייף נבוב וחנטרישי שצומח בשנים האחרונות בישראל. לא נראה לי שכוונתו היתה לנאום בזכות הסוציאליזם וכו'. שנה טובה וחג שמח גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה
נ.זהבי,
27/09/04 23:14
|
כמה מרק שעועית אכלת בכדי ליצור את הנפיחה המתמשכת הזו.מומלץ לספר השיאים של גינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן בלי יעל
לוק,
חולון,
30/09/04 09:47
|
אלונדה, עד אנה תשפיל ותנמיך את קומתך המוסרית? ולא לא אתה ביכלל לא נתפס כאיש נעים הליכות, כי אם כאיש רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים לתגובה...
אלונדה,
ת''א,
28/09/04 16:34
|
ובכן, אם אכן אתה מר זהבי, ראוי שתבחון את סגנונך הבוטה. מעבר למילים ברמת ילדי הגן לא אמרת ולא הגבת מאומה. ואם אינך מר זהבי, וכך נראה לי, שהרי תגובתך אינה שווה מאומה. לכל השאר, נכון הדבר שחמלה וקצת יותר עניין מהאלפיון העליון לגבי מצבם של עניי ארצנו היו בהחלט מיטיבים עם העניין. אוסיף ואומר שאיני מסנגר על כנופיות הכסף המושתתות כמו שורשי אלון בארצנו. נהפוך הוא. אך מכאן ועד להאשים צד פוליטי זה או אחר בבעיות הדרך עוד ארוכה. שכן מר זהבי היה יכול בהחלט לדבר ולנמק את בעיות עניי הארץ ואף, אם כוונות טובות בליבו, לספק לנו מעט פתרונות יצירתיים. אך לא בזה עוסקת כתבתו. אין צורך לנסות א]ילו לקרוא בין השורות כי הדברים כתובים שחור על גבי מסך, והאג'נדה של מר זהבי היתה ונותרה הפניית אצבע מאשימה דווקא כלפי אותם האנשים המנסים ליצור כאן שינוי. האם לא נכון הדבר שגם אנשי מפלגת העבודה לדורותיה נהנו ונהנים מעושרם ותרומתם של עשירי הארץ? האם הם חסינים מאותה ביקורת? מכיוון שלא, ומכיוון שמר זהבי שכח (כפי שציינתי את זיכרונו הסלקטיבי) להפנות אצבע מאשימה בכיוונם, שהרי הגיוני להסיק שהכתבה מגמתית ופוליטית בדיוק כמו שביתת המשק מהשבוע החולף. יתרה מכך, זהבי אינו מציע שופ פיתרון. הקו הציני בו נקט יכול היה לשרת יותר טוב את נשואי הכתבה אם היה מציע פיתרון. שכן העובדה שוויתר על ראיונות טלוויזיה ורדיו, העובדה שהחליט קבל עם וקוראים שעליו להימנע מעולם ה''סלבס'' המגעיל, אינה משרתת כהוא זה את נשואי הכתבה. ואני שואל - מה בעצם מציע מר זהבי? היכן טמונה הביקורת הקונסטרוקטיבית בכתבתו? הרי רוב העם אינו נמנה עם ה''סלבס'', לא יאיר לפיד, לא שרי אריסון, לא יולי עופר. האם לא נכון להניח שלרוב אמורה להיות יותר השפעה? האם לא נכון לחשוב שיש לנו, הרוב הדומם, כוח קנייני וציבורי גדול מיאיר לפיד? האם לא נכון לחפש את הביקורת ואת הפיתרון בנו עצמנו? יותר מהכל מפריע לי סגנון הכתיבה הכאילו מתחסד אשר בפועל מתנשא מאין כמוהו. כאילו רק זהבי וזהבי עצמו יכול להציל אותנו מעצמנו... שתהיה לנו באמת שנה טובה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה אלונדה?
לוק,
חולון,
30/09/04 09:49
|
|
 |
אלונדה היא שכירת חרב ביבי!!
יגאל כהן,
רחובות,
02/10/04 16:40
|
שלא תעבוד עליכם!! וכדרכם של שכירי החרב הביביים הנאלחים. היא מסיטה ומסיתה. ואידך זיל גמור!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Yehuda poliker already
Joe,
NY,
27/09/04 22:15
|
wrote a song about it and it sounds better so be more creative please
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אכן, אירוני ומצליף נכוחה, אבל-
מתבונן,
27/09/04 22:10
|
איך אומרים אצלנו? צחוק, צחוק. למה אני מרגיש שחלק ממך באמת חושב כך? לא שהייתי שופט אותך על כך. קשה להיות צדיק בסדום. הרבה טובים הצטרפו לקרנפים, ראה אמנון דנקנר, למשל. אבל יש עדיין טובים שלא התקרנפו, והם מעריכים את מלחמתך למען הדל והעשוק. אכן, מלאה הארץ חמס מלגו, וחמאס מלבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
את הכסף שלך עשית על גב העניים
איתי,
תל אביב,
27/09/04 21:29
|
מר זהבי,
תפסיק להתייפיף. הפנסיונרית מלוד היא זו שמביאה לך את הרייטינג ברדיו ובטלויזיה, מה שמביא לך את משכורת העתק, מה שהופך אותך לסלבריטי, מה שמביא אותך לעשות פרסומות לחברות ביטוח ולעשות בוכטות על בוכטות על בוכטות של כסף. כן, כן, מהרייטינג שייצרת לעצמך ע''י התעמרות ברבים וטובים, ממובילי המדינה ובהתחזותך למעין רובין הוד לא שכחת לעשות גם ערימות של כסף, פרסומות ומה לא. ברכותיי לך על כך, ועוד יותר מכך, על זה שהשכלת להבין שמכונית ב-200K לא תעזור לדימוי הרובין-הודי שייצרת לעצמך. אגדיל ואומר שלמעשה אי-קניית המכונית היא צעד כלכלי נבון מבחינתך, שמבטיח לך המשך הכנסה אסטרונומית כמייצג העניים (המיליונר). המשך הצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
ג'ו פלקונטי,
27/09/04 22:16
|
|
 |
25.
כה לחי - נתן זהבי
sira,
27/09/04 21:08
|
כל הכבוד נתן זהבי!!!! לכל המלעיזים - יש מה ללמוד ממך. תמשיך בדרך שלך - כן ירבו כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נתן שמך ולא בכדי...
יובל בוקר,
רעננה,
27/09/04 20:54
|
גורלך נחרץ ידידי, גם אם באמת תרצה לא תוכל, אתה כבר לא משלהם, אתה ואמנון דנקנר באותה סירה, בלעדי אצבעותיכם הסותמות את החורים בסירה גם לא יהיה הסיכוי הקלוש שהיאכטה של שרי תאסוך את היושבים בה והיושבים בה הם עם ישראל הפשוט ובדרך כלל הדפוק, אז לחלום מותר אבל לא יותר... תבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איפה קונים טימטום ?
צ'יקו,
כפר אזר,
27/09/04 20:53
|
אני רוצה להיות מטומטם כמו יאיר לפיד ו/או כמו רני רהב - הכי מטומטם - שמישהו יגיד לי איפה קונים טימטום מרוכז ואיפה רוכשים חוסר השכלה מעורב בפרובנציאליות...ואיפה קונים סלט של כיעור של רני + דביליות של גב' מוזס + תעוזה של רני + אטימות של לבנת + חוסר השכלה של לפיד + דלות שפה של רני + הרוק של רני היוצא בשאלתו ''מהה שלוממממממממךךךךךך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסר כל דאגה מליבך.
לוק,
חולון,
30/09/04 03:08
|
אתה לא צריך שיגידו לך איפה יש חנות לטימטום, כי אתה כבר מטומטם. סלח לי כן?! הבאתה לי לוולה, הייתי חייב. :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוספה לסלט
טל,
תל-אביב,
27/09/04 21:06
|
אתה צריך להוסיף לסלט קורט אינפנטיליות של האריסון וקמצוץ חרמנות של ההיא משטראוס ש... עם סטודנט בר-און.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לך תעבוד ''בארץ'' הקהל טיפש!!!
רוני,
27/09/04 20:29
|
בושה מהתגובות זה אומר על הכשל בהבנת הניקרא אני בטוח שאתה מתגלגל מצחוק מטפשותם על כך שלא הבינו את הטור המתוחכם לא פלא שדופקים אותנו כל בחירות לעם שלנו יש קש במקום מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נתן, עוד כולם יאמינו לך...
עמעמי,
27/09/04 20:24
|
וואלה מרוב שאתה צודק, ומרוב שאנשים כבר לא סומכים כבר אחד על השני, הם בסוף יאמינו שגם אתה יכול להתהפך.. אף אחד פה לא קלט את הציניות בדברים שכתבת!! תן להם בראש!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נתן הנותן(בראש)
מרעול צהוב,
27/09/04 20:21
|
המשך במאבקר,למרות שגם הכתבה הזו לא תנער את האלפיון.במקרה הטוב אתה ליצן בשבילם(וגם אני ובעצם כולנו)שנה טובה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אשכרה אנשים לא הבינו את הציני!
מרעול צהוב,
27/09/04 20:17
|
ןעוד מטיפים לו מוסר.הלו?הלו?תתעוררו אנשים,זה נתן שלנו במיטבו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שלי,
ראשל''צ,
27/09/04 20:17
|
אתה האדם היחיד שאינו משקר ואינו גונב והאדם הכי כנה שאפשר לראות אם תעבור לצד ההוא אני אתאכזב ממך נורא. אבל ביננו נכון שזו סתם כתבה ולא אמיתי? כי אם זה אמיתי אז בשבילי אין יותר זהבי עצבני!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למר נתן זהבי
משה,
ר''ג,
27/09/04 20:12
|
צר לי עליך נתן חביבי שאלה הם קוראיך.
בורים ועמי ארצות, כסילים חסרי בינה רפי שכל הנמנים על משפחת קופי האדם.
ניכר מתגובותיהם של הכותבים כי השחתת זמנך ומילותיך לריק.
הוא שאמרתי, עסקינן עם טמבלים גמורים, אם רצונך גם שיבינו את הגיגיך נסה עיתון אחר,( לאנשים חושבים), לא מאמין אבל אולי ישלמו שם יותר מ- 60 דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה היקר, עזור לי.
לוק,
חולון,
30/09/04 03:01
|
איפה עשיתה את הקורס בתורת הגזע על קופי אדם, באיזה בית ספר. גם אני רוצה ללמוד את תורת הגזע. שלח נא לי את הכתובת של בית הספר בו למדתה את תורת הגזע. בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אי אי חטא היוהרה.
ל"ת
מרעול צהוב,
28/09/04 05:30
|
|
 |
תתבייש לך יא סמרטוט
ל"ת
יקי,
ירושלים,
27/09/04 20:41
|
|
 |
ליקי
משה,
ר''ג,
27/09/04 21:19
|
|
 |
למשה
צילי,
כאן,
27/09/04 22:22
|
משה, חבל לך על האנרגיות לנסות ולהסביר. תן להם להבין מה שנוח להם.
נתן אין עליך !!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתמבלים לא מבינים
משה,
ר''ג,
28/09/04 08:20
|
ובחיים לא תבינו כי אתם כופים שעוד לא ירדו מהעצים אם אין תורה אז אין קמח או משהו כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיכון
חבצלת,
ישראל,
28/09/04 18:24
|
|
 |
16.
זהבי, חכה לי יא מנייאק
מרלון,
חיפה,
27/09/04 20:06
|
גם אני רוצה מהפך וסוף סוף כל פעם שאני אצא מאיזה מכון עיסוי (יש לי בעיות גב) יחכה לי בחוץ עדר צלמי פפרצ'י שעקב אחרי וארב לי לילה שלם רק בכדי לצלם תמונות שלי יוצא ומתגנב בחשאי למרצדס ג'יפ ספורט ג'י טי איי אמוק שייבאתי בייבוא אישי, בכדי לפרסמן בין היתר בירחון הפורנוגרפי הישראלי ''פינטו האוס'' שכמובן - בבעלותי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרומני הנהנתן
צילי,
כאן,
27/09/04 20:33
|
מרלון יא רומני...ידעתי שאתה אוהב את חיי הזוהר. או, את הזוהרות. מרלון בנתיים תסתפק לך בסובארו XRA X-R-ARS
תהנה לך :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תת רמה
יהודה אלפסי,
27/09/04 20:02
|
|
 |
14.
im agigecha shavim $60, mutav
LO LE'HI'SHAMA,
27/09/04 19:54
|
|
 |
13.
יחי הצניעות!!
ל"ת
רבקה כהן,
נתניה,
27/09/04 19:51
|
|
 |
12.
נתן תישאר מה שאתה ואתה גדול
ל"ת
יעל,
27/09/04 19:47
|
|
 |
יעל את חולת נפש?כבר נמאס ממנו
עודד,
חולון,
30/10/04 12:11
|
|
 |
11.
שני דברים נתן טרם תיפול!!!!
מכירך הייטב,
מרכז,
27/09/04 19:47
|
מה שלום אביך בבית אבות?!?! האם כוונתך לנטוש אותו לטובת חתונות ויאכטות ומרצדס, כי כשאתה עובד לילה אביך מאושר ומספיק נתת לו לסבול.... ושנית, היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו?!?! שכחת בזכות מי צמחת לאן שהגעת?!?! האם חסרה לך פרוסת לחם?!?! קמו לך כמה שקלים מיותרים שאתה מאבד את הראש?!?! אני זוכר אותך לפני 10 שנים מסתובב בקושי עם כמה שקלים בכיס ופתאום עלית על גג העולם!!!! רד מהר מהעץ הטיפשי נתן ובקש סליחה מכל ההמונים שאתה מפנה להם עורף והמשך בתוכניות הלילה והיום ועזוב את העושר כי מלכודת טמונה בו!!! יימצא לך מחליף, ומהר מאד, אך תותיר בנו טעם רע ונוראי כמו שהותיר גדעון רייכר למשל... לאט לאט נתן!!! פעם שמעת ממני פתגם באיטלקית שמי שהולך לאט לאט מגיע בטוח, רחוק ושלם....!!! ואל תשכח דבר חשוב - אתה משליך מלאכת כפיים יקרה של שנים ומעודד בני נוער לדעת לא להסתפק במה שיש וחלילה יהפכו לעבריינים!!!! חזור נתן לצניעות!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ר.ש.,
יפו,
28/09/04 08:09
|
אין צורך להיבהל,
זוהי כתבה מבקרת צינית, מביע דעה על תופעה מאוד קיימת במחוזותינו,
נתן זהבי לא ישתנה מהותית, לעניות דעתי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-11
ר.ש.,
יפו,
28/09/04 07:53
|
ראשית תרגע, לא הבחנת בדקויות ולא ירדת לעומק הכוונה,
הוא ציני, מתלוצץ-מבקר, לא ישתנה,,,
הוא כבר לא ישתנה, לעניות דעתי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק היטב
לא מכיר את נתן,
היטב,
27/09/04 22:31
|
|
 |
לזה שלא מכיר
צילי,
כאן,
28/09/04 10:33
|
אולי אינך מכיר את נתן. אבל, בטוח שאתה יודע לקרא מבין השורות.
הכל כתוב בציניות !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צילי מאיפה את יודעת?
שי,
באר שבע,
30/10/04 12:10
|
|
 |
10.
עיצוב שיער
אצבעונית,
נורבגיה,
27/09/04 19:44
|
יש לי הצעה תבקש מזיקרי לעשות פסים כחול לבן בשיער ולכיסוי הפדחת שים מנורה ומגן דוד בטוח תיהיה בפרסומות העולמיות .
בהצלחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל מה שיצא לי מהכתבה נתן הוא..
מיכאל,
ירושלים,
27/09/04 19:38
|
פסיכופט לא קטן נתן סוציליס מפגר ללא שום סכל איך יעשה כסף ? סוציליסטים לא יכולים להיות עשירים???
הם יותר מדי רחמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יצירת מופת!!
המבקר,
27/09/04 19:38
|
הבנאדם לא עבר את הקווים הוא פשוט לועג להם הפוך על הפוך. הוא לועג להם בצורה הכי כואבת עיי כך שמשפיל עצמו בציניות ומקריב עצמו למען השמנת. נראה לכם שהוא משתין אלהם? הוא בז להם ורק טיפש לא מבין שהוא צוחק על הצבועים מהתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אני לחוץ ממך...מה יהיה?
חן,
מההההה?????,
27/09/04 19:33
|
|
 |
6.
סוף הדרך
חיים,
27/09/04 19:29
|
לדעתי נגמר לך הדלק יש לי הרושם שחליתה בפיצול אישיות בכל אופן אני מפרגן לך תהיה חזק הכוח מגיע מהחלשים בעם חתימה טובה איש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פגישה ראשונה
צחי,
נתניה,
27/09/04 19:15
|
בפגישה ראשונה אצל פסיכולוג הוא יעלה על זה שאתה סובל מחסך חום ואהבה מגיל קטן, ולכן גם בגיל 58 אתה מנסה כל היום למשוך תשומת לב! אותי למדו שדרך אחת להתקדם בחיים זה לעבוד קשה ולהאמין בעצמך אבל יש אנשים שהדרך שלהם להתבלט זה לדרוך על אנשים אחרים כל היום נתן ידידי מקם את עצמך בהגדרות הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפן!!!
לוק,
חולון,
30/09/04 02:51
|
חתיכת חוצפן, ממתי הייתה לפסיכולוג? בדיבר התשיעי נאמר:''לא תענה ברעך עד שקר''. דבריך הם לא אלא אך דברים ארסיים. אתה לא מכיר את מערכת היחסים שלו עם הוריו וגם לא הייתה שכן שלו, לכן על מה תיסמוך דבריך? על דבריו ברדיו? רשע אתה וחוטא ליהוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחתיין
דני,
שובבני,
27/09/04 19:47
|
|
 |
4.
זהבי כבר לא משלנו ????????
צילי,
כאן,
27/09/04 18:50
|
זהבי, אז מה ? מהפך ? וכשתהייה שם עם בעלי המאה תהייה לך גם דעה ? או שמא, להתחכך עם שרי זה מה שהיית רוצה לעשות בשארית חייך ?
אני דווקא הייתי מבצעת את המהפך מסיבה אחת פשוטה וצנועה........כדי שהבנק שלי ימחק לי את החובה בחשבון. החובה הקטנה שיש אצלי בעו''ש לעומת מחיקת המיליונים של העשירונים או נכון יותר האלפיונים הגבוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצילי הוא אף פעם לא היה איתנו
דלית,
נתניה,
30/10/04 12:08
|
צר לי צילי שרק עכשיו גילית מי זה מר נתן הזבי האיש שצועק ומגדף ומקלל מאזינים האיש שצועק יותר מהגובה שלו דיי נמאס כבר ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציל צול.
לוק,
חולון,
30/09/04 02:42
|
|
 |
3.
מגיע
עמית,
27/09/04 19:47
|
את האמת נתן , בשבילי אתה מלך ... באמת אבל באמת מגיע לך לצאת מהחרא הזה ...תן לעולם לשבור את הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
די, מספיק עם זה
ג'ו פלקונטי,
27/09/04 19:45
|
תפסיק כבר עם הצביעות הזאת יא נתן. די. לא ניתן לשמוע את זה יותר.
אתה צורח בקול ניחר יענו למען הקשישים ואח''כ מוכר את הקול הזה תמורת שלמוני ענק עבור פרסומות לבתי אבות לעשירים או לחברות ביטוח. כל המלחמה שלך למען החלש הינה כדי להיות מפורסם מספיק כדי שתוכל להרוויח הון בפרסומות.
אתה יודע מה? אני מעדיף את יאיר לפיד פי אלף עליך כי הוא לא צבוע. סתם גוש טמטום ושרירים אבל לפחות לא מתחסד.
מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבדוק לפני שמשמיצים
רוני,
צפון,
27/09/04 19:23
|
זכותו של כל אחד להעדיף את מי שהוא רוצה.אבל,כשמאשימים מישהו שכל מעשיו ומלחמותיו,[וכן, גם ניבולי הפה והלשון הבוטה] נעשים למען בצע כסף -זו הגזמה [וזה בלשון המעטה] לגופו של ענין, הבעיה היא לא בסארקאזם אלא בעור הפיל המקורנף של מי שהדברים מכוונים אליו -זה פשוט לא מענין את נשואי הכתבה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נתן אתה מצחיק מצד אחד
ק,
27/09/04 18:04
|
אבל מצד שני, כידוע חייבים לעזור לאלה החלשים מאתנו ולא לחזקים. אין לך מה לקנא ביאיר לפיד ושות/, אתה מכניס את כולם לכיס הקטן. תמשיך להיות אתה הרגיל. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|