 |
24.
parva?!
mavriah,
18/09/04 19:15
|
|
 |
23.
Now I Will Tell You How It
Cleopatra,
Canada,
18/09/04 18:54
|
Now I will tell you how it works in Canda. In Canada you have to declare any item you brought abroad. However, if one is out of the country for one week he she can only bringgood in teh amount of 250dollars duty free. If the individual is out of the country more then two week he/ she can bring upto 750 dollars duty free into the country. Should the individual get caught at customes the fines for undeclared goods is vrery hight. Therefore, Canadain citizens are honest when it comes to declaring the goods they have purchesed abroad. This in Canada, the land of honey and milk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you 100%
Zachi,
Ontario,
18/09/04 20:39
|
The real land of Honey and Milk is Canada! Over here we have Law and Order. The country is controled by realistic peoples and not crooks and rabbis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עאלק חלב ודבש
קין,
מיאמי,
19/09/04 04:27
|
|
 |
22.
Now I Will Tell You How It
Cleopatra,
Canada,
18/09/04 18:48
|
Now I will tell you how it works in Canda. In Canada you have to declare any item you brought abroad. However, if one is out of the country for one week he she can only bringgood in teh amount of 250dollars duty free. If the individual is out of the country more then two week he/ she can bring upto 750 dollars duty free into the country. Should the individual get caught at customes the fines for undeclared goods is vrery hight. Therefore, Canadain citizens are honest when it comes to declaring the goods they have purchesed abroad. This in Canada, the land of honey and milk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עובדים עלינו בעניים
גבאי,
מרכז,
18/09/04 18:47
|
לא כדאי לקנות בדיוטי פריי ברוב המקרים המחירים יותר גבוהים מבחנות רגילה בתל אביב של אותו מוצר , אז למה לבזבז דולרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
Israeli nonesense
Abitbol,
B.Sheva,
18/09/04 11:05
|
All the duty customs laws are counter/productive LAISSER FAIRE;LAISSER PASSER .......should prevail if U want a just dynamic economy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מגבלת מס על DVD?
צבי,
18/09/04 10:30
|
לא ידעתי שיש מגבלת מס על DVD של 457 ש''ח. האם זה רק לDVD, או גם למוצרים אחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מישהו יודע כמה סמים נתפסו במכס
אחד,
18/09/04 09:44
|
מישהו יודע כמה סמים נתפסו לאחרונה במכס? סמים שהיו יכולים להגיע לילדים שלכם מישהו יודע כמה נשק שהיה מיועד לשטחים נתפס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתים ושלוש
געקגעדעעיר,
18/09/04 11:36
|
|
 |
בבבבבבבב
שתיים ושלוש,
18/09/04 11:34
|
סמים זה הבילוש וגם הם נראים כאילו הגיעו מאיזה יער ומתנהגים לא בנימוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שאלות:
Dימה,
אשדוד,
18/09/04 09:18
|
1. למה צריך בכלל את כל המכס הזה? מה הבעיה פשוט לעשות שכל העולם יהיה מדינה אחת ולא שאיזשהו מכס יפריע לך? 2. אם אני מזמין(נגיד משחק מחשב) מהאינטרנט(אתר אנגלי) לישראל. אז אם לא עברתי את הסכום 50$(כולל משלוח?) אז אני לא צריך לשלם שום אגורה נוספת? ואם כן עברתי, מה אז קורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובות:
ולאD,
אשקלון,
18/09/04 23:16
|
החוכמה היא להצהיר שערך המוצר אינו עולה על 50 דולר. איך עושים זאת? פשוט. דואגים לקנות מעסק שיסכים לכתוב על החבילה כי ערך הטובין הוא פחות מ-50 דולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכס
סוזי,
בת ים,
19/09/04 02:05
|
|
 |
16.
לדעתי כל המכס קנוניה
מאיר,
18/09/04 07:23
|
אם כל מה שזה מכניס זה 9.7 מיליון ש''ח בשנה, חבל על הזמן, הגביה עולה הרבה יותר. ברור שרשתות הדיוטי-פרי בנתב''ג המגלגלות מאות מיליוני שקלים בשנה מעונינות להנציח את המצב, אם אין מכס הקניות שלהן יורדות לאפס. תעשו חושבים ותגלו בעצמכם את פתרון החידה: למה יש מכס ולמי זה טוב? מי נהנה מזה??? מי מאפשר להן להמשיך למכור דיוטי-פרי??? ולמה??? וכמה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אוי ואבוי לפושע המסוכן...
מישהו,
18/09/04 03:47
|
... שייתפס ע''י המכס בנתב''ג עם חוברת פלייבוי... אסור לייבא חומר פורנוגרפי לארץ!!! בתכלית האיסור!!! אז איך זה שאנחנו רואים חוברות פורנו בקיוסקים בארץ? מישהו עוד רואה פה משהו מטומטם וחסר היגיון - היום ממילא אפשר לעקוף את כל ההגבלות האלה ופשוט להיכנס באינטרנט לאתר הפורנו החביב עליכם. המדינה הזאת תקועה ב(תחילת ה)מילניום הקודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תתביישו!!!
א,
18/09/04 03:41
|
על מה כולכם מדברים אנשי המכס מגינים בעבודתם על כל אותם יצרנים מקומיים וכן מונעים הברחת סמים אמ''לח ושאר מוצרים מסוכנים לנו ולילדינו. תנו להם את הכבוד הראוי.הם סובלים מקללות ואיומים על בסיס יומי רק כי הם מבצעים את מלאכת אכיפת חוקי מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
תגובה,
18/09/04 10:33
|
אנשי המכס לא מבצעים את עבודתם מתוך אמונה ולב שלם שהן מגנים על חוקי מדינת ישראל.
בדיוק כמו שוטרי התנועה, הם אנשים שעושים את עבודתם, בחוסר חשק ותוך כדי התעללות באזרחים.
המכס עולה לי יותר ממה שהוא מכניס לי. כל ארגון פרטי היה מפרק אותו. אם רוצים למנוע כניסה של אמל''ח וסמים, אפשר להפוך את המכס ליחידה שכזאת. אבל להטריד אזרחים שרוצים לקנות בזול בחו''ל - זו כבר חוצפה.
ומצידי שאנשי המכס יצטרפו לרעבי הארץ. אולי זה יגרום להם להתחיל לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר!!!!
א,
21/09/04 02:50
|
תתבייש איך שאתה מדבר גם לאנשי המכס יש משפחות והם מבצעים את עבודתם הקשה והלא נעימה מתוך כוונה להיתפרנס בכבוד הלוואי שתרעב ללחם ולו ליום אחד שתבין איזה מגעיל אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצרני DVD מקומיים?
משה,
18/09/04 07:12
|
על מה אתה מדבר? מה מייצרים בארץ מתוך כל אותם מוצרי אלקטרוניקה החייבים במכס? זה לא מכס-מגן, כלום לא מיוצר בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל רעיון המכס ארכאי
דוד,
17/09/04 23:55
|
זה מתאים אולי לרומניה בשנות החמישים. יש לבטל את כל המכס, לסגור את חנויות הדיוטי-פרי בנתב''ג, להפסיק את השגעון של קניה בנתב''ג ביציאה מהארץ. מי שחוזר מחו''ל יוכל להביא מה שקנה בלי שום מכס ומע''מ. מה שבטוח: ההוצאות על פקידי המכס והמנגנון גבוהות יותר מ 9.5 מיליון ש''ח בשנה שהמכס גובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Bicycle?
Ben,
17/09/04 22:56
|
Does somebody know if it’s allowed to bring bicycle free of tax?, or its comes also under the limit of $200?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bike
y,
18/09/04 06:08
|
|
 |
11.
המכס מרמים בהערכת שווי הטובין!
ומכפיל את המס,
17/09/04 20:54
|
המכס מרמים בהערכת שווי הטובין! כידוע בחו''ל יש מחיר מחירון המומלץ ע''י היצרן שהנו בד''כ כ100% -50%מעל למחיר האמיתי בחנות. זהו מחיר מדומה ופיקטיבי של היצרן הרוצה לתת לחנויות מרווח מחיר שיגרום להם להראות ''אטרקטיבים''. מה עושה המכס, הם לוקחים את המחיר המדומה הזה כשווי הטובין... כלומר הם מעלים את המכס בשעור כ100% -50%... על זה נוסף המע''מ, שהנו מטורף, כלומר, אחר שמכניסים לך מכס מופקע, על הסה''כ המופקע בא המע''מ, כלומר הגדלה נוספת של גביית המכס המופקעת! אם קנית משהו ב100$ ולמרות זאת המכס קבע שרירותית ששויו כפול כלומר $200 אז על 50% מכס תשלם כעת $100... ועל זה מע''מ 17% שהם $51... כלומר על משהו שקנית ב$100 למשל תשלם$151 מיסים.... במקום $75.5 כלומר כפול ממה שנכון לשלם, למה כי המכס מתחמן בהערכת שווי הטובין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המכס בנתב''ג, בושה...
ערן,
17/09/04 20:42
|
המכס בנתב''ג הוא בושה, לא ניתקלתי בדבר כזה בשום מקום בעולם. הרעיון שהמדינה בודקת בתיקי האזרחים רק כדי לגלות אם הבריחו איזה סטריאו ב 300 דולר הוא נילעג לחלוטין. זה מתאים אולי למדינה ערבית. המדינה צריכה לקצץ במוסדות מיותרים כמו המכס ולהפסיק לגבות כל כך הרבה מיסים. התוצאה תהיה פריחה כלכלית. פקידונים, לכו לחפש עבודה אמיתית, נימאסתם עלינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
''החוק'' פותח פתח לשוחד ושחיתות!
מי שלא יודע,
יאכל אותה,
17/09/04 20:30
|
החוק אומר ''וכמויות שונים שלדעת פקיד המכס נהוג''... סליחה??????? ''החוק'' פותח פתח לשוחד ושחיתות! איזה מן חוק חובבני חוקק המחוקק, כאשר הוא לגמרי פרוץ וגמיש ולמעשה הופך את המוכס לרשות המחוקקת, המבצעת, והשופטת. אם עמיל מכס מסויים שיחד מוכס, אז הוא משחק אותה וזוכה לדעה סלחנית מאד של פקיד המכס.. ''חוקית''... ואם מר זליקוביץ שאינו מודע לאפשרות לשחד את פקיד המכס, ולא שכר עמיל מכס שישחד עבורו את הפקיד, אז הוא יאכל אותה מהפקיד שיפגין פתאום דעה נוקשה על האזרח התמים שלא שילם לו שוחד... ''רפי גבאי, גובה מכס נתב''ג, מציין כי פקידי המכס לא קטנוניים...'' סליחה, הנחתום מעיד על עיסתו? ואז מה? למה אני בתור אזרח צריך להיות נתון למצב רוחו של הפקיד השרירותי אפילו אם נניח שהוא לרוב סלחני? מי הוא שיירדה בי? החוק אינו שווה לכלם, כי מצב רוחו של הפקיד אינו שווה לכלם! החוק אינו שווה לכלם, ומגדיר בעצם את הצורך לשחד את פקיד המכס. איזה מן חוק חובבני זה? המחוקק היה שטחי וחובבני בחוקקו את החוק! זו שערוריה המעגנת פתח לשוחד כחלק מהחוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!!
ל"ת
אפרת,
18/09/04 22:54
|
|
 |
8.
תיקון לגבאי: המכס מגיע ל-70%!
שקרנים,
17/09/04 19:47
|
פלא שמבריחים? פלא שכשסופסופ מישהו נוסע מחוץ למסך הברזל של מיסי יבוא, הוא עושה קניות לכולם?!
תורידו מיסים על יבוא! גם ככה הייצור בארץ ליגה ז'! בבקשה לתקן את הכתבה הנאיבית הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לנבו-ואלי עוד יקבל מינוי מאיתן
גילה-עובדת המכס,
17/09/04 18:44
|
איתן רוב מנהל המכס עוד יקדם את אלי שלא ידע לתת לך שרות ..אגיד לך למה? כי אלי מלקק לאיתן רוב כמו שאיתן רוב מלקק לביבי...זה השיטה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
סיפור קצרצר על איך עובדים במכס
נבו,
17/09/04 17:16
|
חזרתי מתקופה ממושכת בה גרתי בארהב. רציתי להביא כמה מהדברים שברשותי איתי - מצלמת וידאו, מיטה, כסא מחשב, מחשב, טלפון, כאלה. הבעיה היא לתמחר את החזרה לארץ - על מה משלמים מכס וכמה, מיסי נמל ועוד.
אתר המכס היה מבולגן (לא ביקרתי בו מאז) והכיל הוראות ישנות, ללא עלות של פריטים, ואפילו ללא ציון פריטים שהיו ברשותי. אז התקשרתי לנציגת המכס באיזור מגורי (החוף המערבי), שלא ידעה על מה משלמים מס. היא הפנתה אותי לנציגת המכס הרשמית בארהב - חגית מהחוף המזרחי - שלא ידעה דבר. חגית הפנתה אותי לאלי - ראש ה מ ח ל ק ה במכס האמונה על תעריפי יבוא וכדומה.
התקשרתי לאלי, בשעות שהוא נמצא (חלילה שיעבוד מ 9 עד 5 אחר הצהריים - הרי הוא ראש מחלקה). לאחר שהסברתי לאלי את המצב, וביקשתי לדעת מה מהדברים שברשותי מותר להביא, ובאיזה מחיר, ענה לי הגאון - ואני מצטט - תשמע, תביא מה שתביא, על מה שצריך לשלם, תשלם, ומה שלא צריך לא תשלם. ולא הוסיף. זהו. כך ענה לי בשתי שיחות קצרות מארהב.
הוא לא ידע להפנות אותי לדף מעודכן באתר, ולא נענה לבקשתי לשלוח לי דואר אלקטרוני או פקס של קטלוג מעודכן לארץ, או שום דבר שיעזור לי.
כנראה הפרעתי לו לרבוץ במשרד בחוסר מעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרייר מזוכיסט למה חזרת??
ראובן,
חולון,
24/05/05 07:16
|
|
 |
אתר המכס החדש..
חיים,
19/09/04 01:33
|
|
 |
לי הציעו משהו אחר...
דנה,
18/09/04 22:53
|
איש עסקים הציע לי להעביר 2000 דולר למישהו שידאג שהמכולה שלי ''תעבור בלי בעיות''. משהו מאוד מלוכלך הולך שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי זה קרה
צבי,
18/09/04 10:24
|
חזרתי לפני שלוש שנים, חוף מערבי, מכולה, ציוד אישי ומשרדי, ולא היה עם מי לדבר. בדקתי את נושא המכונית, אך ללא הוטעיל. בסוף ויתרתי. נראה שעובדי המכס עושים לנו טובה, ואנו עובדים בשבילם. נראה גם שהמכס מעונין לשמור את הציבור בחשיכה כדי להפיל את הציבור הרחב בפח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יבואן, סובל מאותו יחס
יבואן,
17/09/04 19:51
|
גם ביבוא מסחרי אין גוף או אדם במדינת ישראל שמסוגל להגיד (שלא לומר לתת תשובה בכתב) מה הזכויות והחובות שלך. בקיצור - המערב הפרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, ציפית מישראלי לעבוד?!?!
ל"ת
החולם במכס,
17/09/04 19:44
|
|
 |
משוגעים כאלה
טל,
צרפת,
18/09/04 12:45
|
|
 |
5.
טימטום ישראלי מצוי
יהודי חכם,
17/09/04 15:23
|
להפעיל מנגנון שלם של פקידים בשדה התעופה שמציקים לאנשים שכל פשעם הוא רצונם להינות ממוצרים טובים במחירים סבירים מחו''ל וכל זה בשביל 9.5 מליון שח?!?! טיפש מי שלא מרמה ומשקר את הממסד המושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
א,
21/09/04 02:55
|
אתה בעצמך טיפש איפה כתוב שאתה צריך לקבל סחורה זולה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
גם קורקינטים ממונעים אסור
ל"ת
עידן,
17/09/04 13:41
|
|
 |
3.
לגבאי וחבריו - תקרא ותפנים:
יודע דבר,
17/09/04 13:39
|
הייתי מציע למדינת החלם שלנו ללמוד את חוקי המכס באוסטרליה וניו זילנד. עד היום לא ברור לי למה עבור רמקולים צריך לשלם 62% מס ועל סלולארי 52% והדוגמאות רבות. באוסטרליה רוב המוצרים פטורים ממכס וחלקם מגיעים לשיעור שבין 5% - 15% כשרובם קרובים ל - 5. למה צריך לעשוק את התושבים, אתם חושבים שאתם מרוויחים מזה אבל אתם רק מפסידים (וממש לא מעודדים רכישת סחורה ישראלית כי את רוב המוצרים אין לנו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא שווה תגובה כלום לא ישתנה
רפי,
17/09/04 12:48
|
|
 |
1.
הגיע זמן לשון
רמי,
פה,
17/09/04 11:02
|
לא מפסיק להדהים אותי, כי אנשים אשר פרנסתם כתיבה היא, קל וחומר כתיבה כלכלית, עדיין לא למדו להבדיל בין ניכוי מע''מ (שהוא הפחתה של המע''מ), לבין ניקוי מע''מ ( שזה אולי מה שעושות המנקות במשרדי מע''מ)
בברכת שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הגיע הזמן לישון ולא לשון
אנונימי,
17/09/04 14:21
|
רמיל'ה, בכתבה רשום ניכוי ולא ניקוי אז אולי הגיע זמן לישון? ולא לשון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עוד ער
אלמוני,
שם,
18/09/04 23:33
|
הכתבה תוקנה בעקבות התגובה. אתה קראת אותה מתוקנת. יופי לך.
הגב לתגובה זו
|
|