 |
58.
ראש העיר אילת
מוטי,
08/09/04 12:20
|
יעשה לכולנו טובה ראש העיר אם הוא ומשפחתו יעקרו לעיראק ובכך יפתחו את חגיגות התנתקות אילת מהמדינה.
אם הוא או מי מתושבי העיר יחסמו גישה לסיני מסיבות כלכלית לדעתיט צריך להביא טנקים שייפנו אותם בכוח, או לחלופין להעלות להם את המעמ ל 34% כפיצוי על גזל הקופה הציבורית שבוצע שם עד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
למה לא אילת ?
ערן,
באר שבע,
08/09/04 11:06
|
בהסדמנות זו בכול עשירי ישראל וראשי העיר אילת חברו ע''מ להציל את ביטול הטבת המס לעיר אילת אני רוצה להסביר למה אני לא הייתי באילת מעל 4 שנים , כעובד מדינה אני זכאי לצאת לחופשה באחד מבתי המלון בארץ כפעמיים בשנה במשך השנים הייתי נוסעה עם משפחתי לעיר אילת עם בנופש ע''ח הצבא או בנופש על חשבוני הפרטי לפחות פעמיים בשנה מזה 4 שנים לא התקרבתי לאילת במסגרת נופש וזה למה? המחירים באילת יקרים מאוד למעט חניות רשת ( משביר, אפריל, וכו) המחירים יקרים יותר מכול איזור אחר בארץ לפעמים בהגזמה של הפרש של 100% ומעלה . אז יסבירו לי כול אותם מכובדים אשר צועקים לשמים על ביטול ההטבה , הביטול היחיד הבטבה הוא עוד רווח של בעלי העסקים בעוד 17% . הסיבה השניה אני מתרחק מאילת , היא החופש המוגזם הספיק לי פעם אחת שבני בן ה8 בא עלי עם תמונות של נערות לווי אשר הונחו על רכבי ע''י בעל המועדון ע''מ למשוך אותי למועדון , לצערי אין רצון של אף אחד ברשיות החוק והשלטון בעיר אילת ע''מ להמיד את בעיר לרמת תירות הולמת יש להררבות הנופשים באילת בעיר הזאת הכול מותר , זנות , סמים, אלכוהול , וכו' עד שילדי לא יגדלו או עד שלחילופין רשיות החוק לא יקחו את בעיר הזאת בידים אני מבלה את החופשות שלי בים המלח, אשקלון, חיפה , הצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מאיר יצחק הלוי - תודה רבה
אבי יצחק הלוי,
אילת,
08/09/04 09:30
|
אני אוהב להתחיל את הבוקר עם חיוך היום התחלתי אותו בצחוק גדול... אתה מוזמן להתנתק. אתה יכול לעבור תחת חסותה של ירדן או מצרים רק תבחר. די לגנוב. די לרמות. די לעשוק. והכל על חשבוננו. תגיד תודה שלא לוקחים לך כסף רטרואקטיבי . כנראה הקופסא שלכם השתבשה מהחום, שים כובע וכנס למזגן. ו...בבקשה אל תתנתקו מהמדינה, בבקשה אל ת עשה לנו את זה, פליייז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לאשפז את הלוי
yan,
08/09/04 09:27
|
בכלל רצוי לבצע התנתקות מפסיכים לטובת מקומות כמו אברבנל. שטיות של ילד קטן. לעניין עצמו - הייתי עכשיו באילת והמחירים זהים לחלוטין לכל הארץ. אולי זה זול לאילתים לתדלק וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
BIBI = SUPERCAPITALIST
DANY,
JERUSALEM,
08/09/04 08:34
|
|
 |
53.
התבטאות אומללה
יואב,
צפון,
08/09/04 07:02
|
ראש עיר יקר, מה משמעות ההתנתקות שאתה מאיים בה מבלי להבין דבר? האם תקימו מוסדות ממשלתיים משלכם ואולי גם צבא משלכם? אולי תכנסו לקונפדרציה עם מדינות יותר ידיתותיות כמו ירדן או סעודיה? פטור ממעם לא היה מוצדק אף פעם והגיע הזמן לתקן את המעוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תתנתקו יא חארות
קרין מרגיזו,
קיבוץ איילות,
08/09/04 06:30
|
|
 |
51.
Eilat Prices
eli,
ccs,
08/09/04 03:37
|
in this city any product with no Value Added Tax cost more then dubble then in any other place in Israel...... BUSHA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
דופקים לנו מחירים מופקעים
אזרח,
08/09/04 02:25
|
|
 |
אילת המתנתקת מהמדינה צריכה
שמואל,
חיפה,
08/09/04 04:01
|
להתחבר לעולם המחירים של תורכיה ואיי הים התיכון וכן למחירי השכנים הקרובים (טאבה ודרומה) כדי להצדיק את התנתקותה. ביינתים זו פרה החולבת את אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בירדן ובמצריים מברכים את ביבי
ערן,
אילת,
08/09/04 00:44
|
על המכה הסופית שהחליט לתת לאילת. אילת לא תחזיק מעמד, זה בטוח. ומי שאומר שזה לא בסדר שמפקיעים מחירים באילת, צודק. באמת יש סוחרים ביניהם גם רשתות גדולות שמפקיעים מחירים, אבל המדינה לא עושה נגדם כלום. יותר מזה, מחירי בתי המלון יועלו עכשיו משמעותית, כי העלויות יגדלו, וככה הכלכלה של אילת תתחסל. מעבר לגבול מביטים מתים מצחוק המצרים שכבר בנו 50,000 חדרי מלון על חופי סיני המדהימים, והירדנים שבונים בימים אלו 5,000 חדרים בעקבה. אגב עקבה הוכרזה לאחרונה כאזור סחר חופשי מלא (יעני אין מיסים), ומושקעים בה בימים אלו מיליארד דולר בתשתיות וביזמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בישראל מברכים את ביבי
ל"ת
נבו,
08/09/04 09:06
|
|
 |
מכה סופית ?
מספיק לילל,
08/09/04 08:49
|
|
 |
שוק חופשי
מירו,
שוויץ,
08/09/04 08:13
|
ידידי היקר שמעת פעם את המושג שוק חופשי? כניראה באילת לא שמעו על זה לכן אני חושב שהגיע הזמן שילמדו. אזרחים שוויצרים לצערי מעדיפים לנסוע לתאילנד לאורגדה, לשארם ולכל מקום אחר רק לא לאילת. ולא בגלל המצב הביטחוני אלא בגלל המחירים. לדוגמא. משוויץ לפוקט בתאילנד המחיר כ1000 פראנק שוויצרי. לאילת כ1000 פראנק שוויצרי. נו לאיפה אתה חושב שהשוויצרי הממוצע הולך? וזה לא רק שוויץ זה כל אירופה. כך שמע''מ זה לא הבעיה, הבעיה היא שאתם צריכים להוריד מחירים אבל באופן דראסטי אם אתם רוצים להציל משהו ושום דבר אחר לא יעזור! אילת היא עיר כמו כל עיר אחרת בארץ ודינה הוא כדין כל הערים האחרות. שיהיה לך יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Last Pearl
Loves Eilat,
08/09/04 00:36
|
|
 |
47.
פטור באילת
סופי,
דרום,
08/09/04 00:09
|
בכל מדינה התיירים מקבלים החזר מע''מ . כנ''ל אצלנו. פטור מע''מ שקיבלו תושבי אילת לא הגיע לכיסם אלה לכיסים שמנים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יאללה לספח את אילת למצרים.
ל"ת
יהודה,
באר שבע,
08/09/04 00:05
|
|
 |
45.
הלוי על אמרתך אני בז לך תתביש
בצלאל,
08/09/04 00:04
|
מי אתה בכלל ?נבחרת לנתק את אילת? אתה כמו השופט היום שהרשה לערבים להכנס ולגור בכרמיאל. מה קרה לך אתה לנו או לצרנו ?איזה אדם אחראי מדבר כמוך רק החאמס... אז תתנתק אתה מאתנו ונעזור לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פגז 100% בול חובה לקרא
ל"ת
אילתי,
08/09/04 01:03
|
|
 |
44.
ביבי צודק
יעל,
07/09/04 23:56
|
|
 |
Bibi Zodek
ל"ת
Hani,
Merkaz,
08/09/04 06:48
|
|
 |
43.
המכה של עירות הפיתוח ושל אילת
צפון 1,
צפון,
07/09/04 23:36
|
אחת המכות שלא כתובה בתורה היא המנהיגות הכושלת של חלק מעירות הפיתוח. ראשי רשויות ללא בשורה ציבורית כלשהי. ציניות מעוררת חלחלה ושאט נפש. אשר מה שמעניין אותה זה אינטרסים אישיים פוליטיים צרים. אז מה הם עושים אחרי שהם נבחרים ?! מאימיים בניתוק. עצוב לי על המכה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ביבי לא משאיר אבן על אבן
יורי טייכמן,
07/09/04 23:31
|
שר האוצר הזה נלחם מלחמת קודש בשחיתות ובסיאוב שנצטברו במשך השנים במנגנונים רבים במדינה הזאת.
הרבה אנשים אצלנו התרגלו לקבל, וכאשר מנסים לישר קו זה כואב.
מאחל לכל עם ישראל שנה טובה, ולביבי - ישר כח !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורי טייכמן - כמה שאתה צודק !!
אריק,
גוש דן,
08/09/04 07:43
|
הם הפכו את ביבי ל''פיפארנוטאר'' המפלצון להפחיד את הילדים בפולקלור אידישיסטי. הוא מנקה את העורווות מפאראזיטיזם ,עצלנות ושחיתות סקטוריאלית. ברור שזה כואב. ישר כוח לביבי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
tzila,
08/09/04 00:40
|
|
 |
41.
מי אתה יולי עופר שתאיים!
בוזגלו,
07/09/04 23:27
|
מה אתה חושב לעצמךמר עופר קנית חברות ממשלתיות במחירי מציאה הפכת את תושבי דימונה לעבדים במפעלי ים המלח. עכשיו אתה רוצה להשתלט ולהשליט את מרותך על הממשלה. זה מצב חמור מאוד .צורת ההשתלחות שלך מר עופר. תרד מהר מהעץ שטיפסת עליו לפני שהענף עליו עלית ישבר ותתרסק. כמו שעלית כמו מטאור מאזור כרמליה בחיפה כך אתה יכול גם לפול כמו זלזל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוקם עופרטרום למשפחה המסכנה)-:
שימשיך לאיים,
ולשלם !!!!!!,
08/09/04 09:38
|
באמת מסכנה המשפחה, לא מצליחה להרוויח באילת, עשו השקעה של 130 מיליון שקל ולר מצליחים להרוויח, אולי צריך לעשות לכבודם יום התרמה או קצבה מיוחדת מביטוח לאומי, פשוט הם ממש מסכנים, שלא יצטרכו למכור כליה.
זה מה שקורה כשמרגילים אותם להרוויח מיליארדים על חשבוננו, ברגע שנעצור רגע ונבדוק מאיפה מגיעים הרווחים (פטורים ללא סוף שהם מקבלים) הם פתאום נעלבים.
יש הרבה יהודים טובים שתורמים לתושבי המדינה ישירות משפחת עופר תורמת לפוליטיקאים ישירות, אפילו לא שקל אחד לעובד קבלן מדימונה
לפתיחת העופרטרום הוסף תגובה כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוזגלו - מילים כדורבנות !!!
ל"ת
לא להילחץ,
מאיומים,
07/09/04 23:35
|
|
 |
40.
i agree they need to pay vat
ornit,
07/09/04 23:21
|
even americans pay vat when tehy rent a car or hotel in israel so why elait no those rich people can pay vat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מי אתה שתחסום את הדרך לסיני?
האזרח,
מרכז,
07/09/04 23:20
|
ראש העיר אומר שהוא ימנע מעם ישראל לחצות את הגבול לסיני....!!! מי אתה בכלל חתיכת אוכל חינם שתבוא ותחליט מי יסע ולאן? אתה אולי שוכח את כמויות הנוסעים לכיוון סיני בחגים (לא מעט בגלל המחירים בעיר שלך...) ואם אתה רק תעיז לחשוב על למנוע מהישראלים את המעבר אז אנחנו לא נגיע לאילת ונייבש את האילתים עד שתושבי העיר יגרשו אותך לסיני. אז תהיה ראש עיר קטן ונחמד, שב על הקופה הציבורית כמו שאר אוכלי החינם וסתום ת'פה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לבטל הפטור ומיד
מיקי,
07/09/04 22:03
|
|
 |
37.
אין סיבה שהעשירים יתעשרו יותר
רינה,
07/09/04 22:01
|
ביטול המע''מ לא מגיע לאנשים הפשוטים....פשוט העשירים גורפים אותו לכיסם הנפוח במילא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מי אתה בכלל ראש עירית אילת?
אורי,
07/09/04 21:50
|
מה מצטטים אותו? גם כן ראש עיר... אני לא יכול לסבול את ההתלהמות הזאת של אנשי ציבור שכנראה גדלו במעברה או אלוהים יודע איפה שמעיזים בכלל לדבר ולהציג איומים למדינה. על תטעו רבותי אני אחרון התומכים בביבי הנבל, אבל יש גבול לא צריך לצטט כל מרוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ביטול המ''עמ באילת
אלי,
גוש דן,
07/09/04 21:29
|
אילו האילתים היו חכמים היו מעבירים את אילת לשטחים המוחזקים הם היו מתנחלים והממשלה לא הייתה מעיזה לחדש אצלם את המע''מ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתם יכולים להסתפח למצרים
ל"ת
יאללה,
07/09/04 21:21
|
|
 |
33.
מכתב גלוי לראש העיר אילת
יאיר,
רמת גן,
07/09/04 21:11
|
אבא שלי לימד אותי פעם:''לעולם אל תאיים אם אינך יכול לממש את האיום''. לא גאון גדול היה אבי, אבל לפעמים ידע מה שאמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני ראש העיר - אתה טמבל !!
ל"ת
יורי,
07/09/04 23:39
|
|
 |
32.
יקירי האוצר זועמים
אמרתי די,
07/09/04 20:28
|
ראיתי אתכם בטלויזיה מזילים דמעה ובוכים עלהכוונה לבטל את הפטור ממע''מ באילת.אתם לא חיים כאן את רוב ההון שלכם עשיתם בעיסקות עם הממשלה שחילקה לכם מתנות,האם העם לא משלם יותר מסים מס צמיחה לעובדי המדינה העלאת גיל הפנסיה ועוד ועוד מדוע לא זעקתם האם אין כאן ביטול התחיבות לציבור ,אבל בכם אסור לנגוע רחמנה לצלן. במיוחד נהנתי לראותכם נהנתנים נוטפי בושם וזכוכי דעת רק לא ראיתי את יונס אותו מחסל עובדים סדרתי שהצליח לסובב את יולי עופר במיזוג האומלל של טפחות ,ההפסד במיזוג יהיה כאין וכאפס להפסדים שיהיו לך במיזוג חשוב שנית ,לא נשקוט עד שתבין זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כלכלת ביבי קח מפו תן לשם
בוזגלו,
07/09/04 18:54
|
זה מה שביבי יודע לעשות לעם ישראל ב-2004 לקח את הכספים מהגמלאים ופורשי המדינה בפרישה מוקדמת חטפו את זפטת חייהם. ונתן את כספם לעשירים. עכשיו הוא לוקח מאילת - כדי לתת לכלל הציבור אתם הבנתם את כלכלת ביבי קח מפה תן לשם זה יכול כל ילד בגן לעשות בשביל זה לא צריך את ביבי באוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לבטל הפטור ושישלמו מעמ במקום
ל"ת
להכניסו לכיסם,
המנופח.,
07/09/04 18:37
|
|
 |
29.
מי מצדיק - רק האוצר כמובן
א.ב.,
07/09/04 18:27
|
ומה מצחיק - איך שרוצים לשכנע שזה לטובה. מטרת הפטור היתה לה מטרה . והוכח, שזה נתן דחיפה לאילת וכך אולי עברה את משבר התיירות שעדיין לא חלף . 17 אחוז אינם דבר של מה בכך . תיירים מחו''ל פטורים ממע''מ אבל לא הישראלים. תטיל מע''מ וטאבה תהיה מועדפת . אילת לא תתמוטט - אבל ביטול הפטור יהיה מכה קשה מאוד בכלכלתה . חלק מהמשיכה של תושבים לאילת היה הפטור . הרי תנאי האקלים אינם נוחים בקיץ למי שאינו נמצא בבית מלון ממוזג. ותושבי אילת אינם גרים במלון בחיי היום יום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
המסית
אילתי,
אילת,
07/09/04 18:22
|
האוצר מנסה להסית את אזרחי המדינה נגדנו. גם אם יחזירו את הכסף ישירות לתושבי המדינה מדובר בערך ב 5.5 ש''ח לאדם לחודש. מאחר והורדת המע''מ מתבטאת בעיקר באי תשלום מע''מ של תיירות הפנים באילת הרי שכל מבקר באילת ישלם הרבה יותר (מעל 200 שקל יותר לאדם על חופשה ממוצעת באילת). את זה האוצר לא מספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ20 ש''ח לאזרח לחודש.
צביקה,
07/09/04 22:08
|
|
 |
צביקה מאיפה החשבון שלך?
אילתי,
אילת,
08/09/04 08:04
|
אם בתיאוריה מדובר על 450 מיליון פטור ממע''מ, כאשר נאמר 100 מיליון יישארו כפטור ממע''מ לתיירים על לינותץ תחלק את מה שנשאר בכמעט 7 מליון תושבי מדינת ישראל ותמצא שמדובר בסביבות 5 ש''ח לחודש. הכסף הזה יגיע לעוד פרוייקטים לטובת המתנחלים ואילת תפסיד את רוב תיירות הפנים. אילת לא יכולה להתחרות במחירים עם סיני , שם משכורת של $200 לחודש היא משכורת מכובדת ואת העובדים אפשר לשכן בחושות או 5 בחדר בלי שום בעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לבטל הפטור, מי נהנה ממנו?
דני,
07/09/04 17:43
|
גם ככה המחירים באילת לא נמוכים יותר משאר המקומות בארץ והיחידים שמרוויחים ממנו הם בעלי העסקים. חוץ מזה, למה פטור באילת ולא במקום אחר??? גם כך אילת העיר החזקה ביותר בארץ מבחינת תיירות. ואני לא מכיר אף אחד שנוסע לאילת בגלל המחירים ''הנמוכים'' שם. אני וכל מי שאני מכיר נמשיך ליסוע לנופשים באילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המחירים באילת גבוהים
טל,
07/09/04 17:36
|
אני בד''כ מתעבת את ביביהו, אבל הוא צודק במקרה הזה, המחירים באילת לא נמוכים ב- 17% מהמחירים ביתר הארץ. לדוג' טיטולים של פמפרס עולים 50 - 54 ש''ח בכל הארץ, כולל אילת. מה שכן, יש שם לפעמים מבצעים מדהימים, אבל לא בגלל המע''מ, בגלל בולמוס הקניות של הנופשים הישראלים, בכל מקום אליו הם מגיעים. דרך אגב באופקים, שדרות וכו... הכל יותר זול - בגדים, מזון וכו... אז שיבטלו את הפטור אבל לפחות שישקיעו אותו ביצירת מקומות עבודה בפריפריה הגוססת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מע''מ מעוות את מחיריהם
אסף,
07/09/04 17:27
|
של כל הדברים, ועל כן, עד שכבר יש בישראל איזור אחד שבו המס הבלתי מוצדק והמעוות הזה לא קיים, אין לבטל את הפטור ממע''מ באילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
היידה ביבי
סיימון,
07/09/04 17:17
|
אם כל המולטי מיליונרים שהוזכרו בכתבה מתנגדים להחלטת האוצר משמע שהיא לטובת כלל האזרחים במדינה ולכן ראוי לישמה בהקדם האפשרי. חברי ועדת הכלכלה של הכנסת אינם מבינים דבר וחצי דבר בכלכלה יותר מאנשי האוצר שזה תפקידם,(אם הם היו מבינים הם לא היו פוליטיקאים שחיים על חשבוננו,אלא אנשי עסקים), ולכן מן הראוי שיפסיקו להתערב בהחלטות המקצועיות של המשרד ויפסיקו לדאוג למגזרים אינטרסנטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הגיע הזמן לבטל את הפטור
אנונימי,
07/09/04 17:10
|
אין שום סיבה מוצדקת לתת פטור ממע''מ באילת. ראשית לבחורה מתגובה 2 גם בחיפה וגם בתל אביב אנשים משלמים חשמל מים ארנונה הכל עם מע''מ וגם הם בקושי סוגרים את החודש אז מה? נותנים להם פטור? אחוזי אבטלה גבוהים יש גם בשלומי בצפון? אז נותנים להם פטור? מה השטויות האלה? בשום מדינה בעולם אין פטור בעיר תיירות. או שיש מע''מ או שאין. ואין דינה של אילת אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך אבל.....
מירו,
שוויץ,
07/09/04 17:46
|
אני מסכים איתך שצריך לבטל את הפטור. אבל אני לא מסכים איתך שאין מקומות אחרים בעולם. למשל בשוויץ על מלונות חלים תנאים אחרים לגבי מע''מ. אבל כאמור אני חושב שבמדינה אחת צריך להיות חוק אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ביבי צודק
גרוזיני,
צ'צ'ניה,
07/09/04 17:02
|
|
 |
מגיע להם
מעמבשווילי,
07/09/04 17:22
|
חייבים להפסיק את הורדת המע''מ בת''א כי בקצב הזה לא נוכל למשוך קונים לפריפריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ביבי לא נשכח לא נסלח . על העונ
אבי,
ערד,
07/09/04 16:59
|
לא נשכח לך את העוני ואת הקשישים ואת החד הוריות שבאמת קשה להם למשפחות שלפני החג מתחננות לאוכל ולא לשום דבר אחר אם יש צדק אזי בבחירות הבאות מסעודה לא תבחר בך וכך כל הנפגעים הרבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תשכח, לא תסלח, אבל
תצביע ליכוד,
07/09/04 21:51
|
כי הרי אמא של פרס ערביה, נכון? אתה תצביע ליכוד גם עוד מאה שנה כי אתה פשוט נהנה שדופקים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעה..
שחור\לבן,
07/09/04 23:08
|
האיש האחראי למשבר הכלכלי הגדול בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר בייגה שוחט, איש המערך..... אז די לדבר שטויות. יום טוב לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אין טעם לבקר באילת
בוטן,
07/09/04 16:54
|
|
 |
19.
די חליק!
מאנקי,
07/09/04 16:53
|
|
 |
18.
כרגיל האוצר מטעה
עזרא,
07/09/04 16:51
|
אני מסכים שצריך להוריד מסים וצריך מקורות הכנסה אחרים.. אבל אני מוכן להתערב שאת החצי מיליארד שקל האלה בשנה - או מה שלא יהיה אפשר בקלות להוריד ממקומות אחרים..
אבל מה לא רוצים להתעסק עם מתנחלים ועם מרכז הליכוד ועם לא יודע מה - אז הולכים לפתרון פופוליסטי קל
זה הסוף של אילת וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוריד גם שם וגם במקומות אחרים
ff,
07/09/04 19:45
|
הספורט הישראלי של- יש מקומות אחרים להוריד מתאים לגנון לא לאנשים מבוגרים. נקצץ גם שם וגם במקומות האחרים חוכמולוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדוע פטור באילת ולא בעכו?בצפת?
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
07/09/04 16:49
|
|
 |
16.
לבטל באילת להעביר לשדרות
איציק,
07/09/04 16:48
|
|
 |
15.
צעד ראוי
אלון,
הרצליה,
07/09/04 16:17
|
אילת היא אחת הערים הפורחות בארץ ואין שום סיבה להעדיף אותה
ברור שהתושבים מתרעמים - כי מי שרגיל לקבל קשה לו להפרד ממתת החינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אילת עירי
אריאל,
טוקיו,
07/09/04 16:12
|
לכל חבריי שהגיבו פה. מה שאתם לא שמים לב הוא מקומכם הגיאוגרפי. כשאתם צריכים לנסוע לבדיקות רפואיות במרכז הארץ עלותכם מזערית יחסית לאילתי ובעניין המחירים. נכון טיפה יקר אבל אתם לא לוקחים את עלויות ההובלה לאילת כידוע לכם רוב הסחורה (מזון) מגיע בטיסות או משאיות מקוררות ששוחתות את האילתי. אל תזרקו סתם ססמאות אתם מוזמנים לנסות את חייכם באילת ומצוא את עצמכם זקוקים לטיפול רפואי בתל אביב כי באילת אין מיכשור חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבאתם את זה על עצמכם
הראל,
מרכז,
07/09/04 16:07
|
תושבי וסוחרי אילת, צר לי אך הבאתם את זה על עצמכם. במשך שנים המחירים באילת היו יותר יקרים משאר הארץ וזה אומר שכל האין מע''מ הלך לכיסכם (+ רווח...). לא סחר ולא חופשי. אתם במו ידיכם הפכתם את אילת לתחנה שחייבים לעבור בה כשיורדים לסיני ותו לא. אין הצדקה לפטור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יופי
קופידון,
07/09/04 16:04
|
מה שהכי בולט באילת, ואני לא מאמין משישהו לא שם לב, הוא תאום מחירים מלא בין כל הסוחרים. אתה מחפש מוצר מסויים וחזקה עליך שמחירו יהיה זהה כמעט בכל מקום. מיותר לציין שמדובר במחירי מינימום, לא מקסימום, ומעניין איפה המשטרה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
קיפי,
07/09/04 16:52
|
|
 |
11.
אילת תמות
Igor,
Eilat,
07/09/04 15:56
|
לדעתי, לאחר ביטול הטבת המע''מ עיר אילת תדרדר ללא ספק. היום אילתים משלמים סכומים אסטרונומים עבור צריכת חשמל ובקושי ''סוגרים'' את החודש. במידה ולהוצאות של היום להוסיף מע''מ (דלק,מוצרי מזון,תשלומים לחוגים וכו,) לא נוכל להתקיים בכבוד- רופאים,מורים ,אנשי עסקים וכד'' עוזבים את העיר וחבל-גם כך רמת חינוך ושירות ציבור נמוכה ביותר.אילת תמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גם ככה מי שמרויח מביטול ......
תומך ביטול,
הרצליה,
07/09/04 15:40
|
מי שמרוויח מביטול המע''מ הם רק!!! בעלי העסקים שמשאירים את המחירים כמו בתל-אביב ולא מאפשרים לצרכן להנות מהביטול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
ל"ת
רז,
07/09/04 22:07
|
|
 |
9.
ביבי, אם זה כל כך טוב . . .
YZ,
07/09/04 15:36
|
אם ההטבה עזרה לאילת ומצב הסוציואקונומי השתפר ובעקבות כך אילת היא ''עם שיעור אבטלה נמוך, תעסוקה גבוהה ורמה חברתית-כלכלית גבוהה מהממוצע באזורי פריפריה''. אז תעביר את ההטבה מאילת לגליל. אם זה יעבוד בגליל, נחזור לנגב.
ישנן שתי אפשרויות. או שהאוצר צודק וזה עבד והמצב טוב כיום, אז צריך להשמש בשיטה לשפר את המצב בגליל, ואח''כ בנגב. או שזה לא עובד, אז למה להשאיר את זה אם זה לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שימו לב ביבי ממשיך להסית אותנו
יגאל כהן,
רחובות,
07/09/04 15:35
|
איש ברעהו. עכשיו הוא מסית אותנו באילתים. עכשיו הם יהיו :פרזיטים ,בולשביקים,אוכלי חינם, שפם,סטלין,יגוארים ,סוניה. וכו'. הקרוק לא ישתנה לעולם. הוא מנסה להביא אותנו למלחמת אחים. אל תישעו להסתה של הנבל!! ואתם האילתים ,שיהיה לכם לבריאות אם הקרוק צודק והמצב אצלכם קצת יותר טוב מאצלנו. כי לכם שם במדבר, אין אלטרנטיבה!! תרבות ביבית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן המסכן
ליאור לאסט,
ת''א,
07/09/04 17:05
|
מר כהן הנכבד, בכל פעם שמתפרסמת כתבה בה מוזכר שר האוצר, מר בנימין נתניהו, אתה ממהר להגיב ולהשמיע את דעותך. בפועל שר האוצר ממשיך לקדם את רעיונותיו המוצלחים וממשיך לסחוף אחריו ציבור הולך וגדל של אזרחים שרואים את הגאונות שבמהלכיו, ואילו אתה נשאר מול המחשב, בודד בדעותיך הלא כל כך חכמות (בלשון המעטה). כל שנותר לי הוא לאחל לך שנה טובה ורפואה שלמה (למרות שבמקרה שלך אני לא חושב שיש תרופה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס לך?
ליאור לאסט,
ת''א,
07/09/04 16:59
|
אדון כהן הנכבד, בכל פעם שמתפרסמת כתבה שבה מוזכר שר האוצר מר בנימין נתניהו אתה ממהר להגיב ולהשמיע את דעתך, אולם בפועל שר האוצר ממשיך לקדם את רעיונותיו המוצלחים וממשיך לסחוף אחריו ציבור הולך וגדל של אזרחים שרואים את הגאונות שבמהלכיו, ואילו אתה נשאר מול המחשב בודד בדעותיך הלא כל כך חכמות (בלשון ההמעטה). כל שנותר לי הוא לאחל לך שנה טובה ורפואה שלמה (למרות שבמקרה שלך לא בטוח שיש תרופה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל מבקר יודע - יקר שם!
דריו,
כפר סבא,
07/09/04 15:28
|
כשהורידו את המיסים באילת רצו לעזור לאילת ולכל האורחים הישראלים הנופשים. בפועל האילתים לא רק שלא הורידו מחירים אלא העלו אותם ובכך הרויחו כפלים. שישהיו כמו כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביבי צודק-המחירים באילת גבוהים
יובל,
אילת,
07/09/04 15:03
|
|
 |
5.
ביבי נכנע מהר מידי
תומך נלהב,
ירושלים,
07/09/04 14:48
|
הרעיון יפה אך כמו בעבר לצערי הוא לא יצא לפועל או לא יצא לפועל במלואו. לא להרשות להם ( הפעם אלו האילתים )לאכול חינם מהצלחת שלי. מי שוצה להוציא את העסק שלו משם - מוזמן מישהו אחר יכנס במקומו כך עובד העולם החופשי כבר עשרות שנים. הפחד הוא שכמו ש''אוחדו'' הרשויות וכמו ש''האיש השמן'' - ''הידק את החגורה'' כך גם הפעם דיבורים לחוד ומעשים לחוד. לזרז את החקיקה ולתקן את ההפליה העתיקה. ויפה שעה אחת קודם ... ביבי אל תפסיק לחפש מקומות לחסוך בהם !!! אבל - תיישם הכל ! אל תוותר...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון גאוני
מותק,
07/09/04 15:57
|
|
 |
4.
אי אפשר לתכנן דבר במדינה הזו
רפאל,
מודיעין,
07/09/04 14:31
|
איש עסקים שפתח עסק והשקיע באילת רק בגלל הטבה שקיימת 20 שנה.
אדם שהלך לגור שם מאותה סיבה.
מה יקרה איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
באילת כולם שקרנים
israel,
07/09/04 14:27
|
מעלים מחירים, המחירים יקרים יותר. בולשיט. עושים רווחים על חשבון הקטנים האוצר צודק נקודה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אבי
אבי,
07/09/04 14:23
|
מטרת ההטבה הזו לתושבי אילת היא לעודד הסחר בעיר, בפועל ההטבה הזו לא עודדה כלל סחר, כיוון שהמחירים באילת לא היו זולים יותר ממקומות אחרים ולעיתים אף יקרים יותר למרות ההטבה. הסוחרים גלגלו את ההטבה הזו לכיסם ואנו ציבור הלקוחות כלל לא נהננו מהטבה זו. במצב כזה אני דווקא תומך בביבי. קחו מהם ההטבה והעבירו אותה לכלל תושבי המדינה. יותר הוגן ויותר נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק האוצר
עמוס חגג,
נתניה,
07/09/04 14:11
|
אז אילת תתמוטט ומה עם ערים אחרות שהיתמוטטו . בעקבות ההטבות לאילת .אילת שם המחירים לא עממים
הגב לתגובה זו
|
|