 |
32.
שיעור בחשבון
אלי,
אילת,
07/09/04 19:56
|
%7 מס עידוד צמיחה %10 ביטול פטור ממס הכנסה 17% ביטול פטור ממע''מ 2% הגדלת הפרשה לפנסייה סיכום ביניים=== 36% ירידה בהכנסת המשפחה נטו ! וזה עוד לא הכל!!! אז איך מסדרים יום בהיר אחד בלי שליש מההכנסה שלך ?!
קלי קלות תשאלו את ביבי!
אם הוא יכול כל אחד יכול תחי הכלכה החופשית! יחי עם ישראל (זב בשביל הצינים שבינכם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כלכלת ביבי קח מפו תן לשם
בוזגלו,
07/09/04 18:54
|
זה מה שביבי יודע לעשות לעם ישראל ב-2004 לקח את הכספים מהגמלאים ופורשי המדינה בפרישה מוקדמת חטפו את זפטת חייהם. ונתן את כספם לעשירים. עכשיו הוא לוקח מאילת - כדי לתת לכלל הציבור אתם הבנתם את כלכלת ביבי קח מפה תן לשם זה יכול כל ילד בגן לעשות בשביל זה לא צריך את ביבי באוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לבטל הפטור ושישלמו מעמ במקום
ל"ת
להכניסו לכיסם,
המנופח.,
07/09/04 18:37
|
|
 |
29.
מי מצדיק - רק האוצר כמובן
א.ב.,
07/09/04 18:27
|
ומה מצחיק - איך שרוצים לשכנע שזה לטובה. מטרת הפטור היתה לה מטרה . והוכח, שזה נתן דחיפה לאילת וכך אולי עברה את משבר התיירות שעדיין לא חלף . 17 אחוז אינם דבר של מה בכך . תיירים מחו''ל פטורים ממע''מ אבל לא הישראלים. תטיל מע''מ וטאבה תהיה מועדפת . אילת לא תתמוטט - אבל ביטול הפטור יהיה מכה קשה מאוד בכלכלתה . חלק מהמשיכה של תושבים לאילת היה הפטור . הרי תנאי האקלים אינם נוחים בקיץ למי שאינו נמצא בבית מלון ממוזג. ותושבי אילת אינם גרים במלון בחיי היום יום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
המסית
אילתי,
אילת,
07/09/04 18:22
|
האוצר מנסה להסית את אזרחי המדינה נגדנו. גם אם יחזירו את הכסף ישירות לתושבי המדינה מדובר בערך ב 5.5 ש''ח לאדם לחודש. מאחר והורדת המע''מ מתבטאת בעיקר באי תשלום מע''מ של תיירות הפנים באילת הרי שכל מבקר באילת ישלם הרבה יותר (מעל 200 שקל יותר לאדם על חופשה ממוצעת באילת). את זה האוצר לא מספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לבטל הפטור, מי נהנה ממנו?
דני,
07/09/04 17:43
|
גם ככה המחירים באילת לא נמוכים יותר משאר המקומות בארץ והיחידים שמרוויחים ממנו הם בעלי העסקים. חוץ מזה, למה פטור באילת ולא במקום אחר??? גם כך אילת העיר החזקה ביותר בארץ מבחינת תיירות. ואני לא מכיר אף אחד שנוסע לאילת בגלל המחירים ''הנמוכים'' שם. אני וכל מי שאני מכיר נמשיך ליסוע לנופשים באילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
המחירים באילת גבוהים
טל,
07/09/04 17:36
|
אני בד''כ מתעבת את ביביהו, אבל הוא צודק במקרה הזה, המחירים באילת לא נמוכים ב- 17% מהמחירים ביתר הארץ. לדוג' טיטולים של פמפרס עולים 50 - 54 ש''ח בכל הארץ, כולל אילת. מה שכן, יש שם לפעמים מבצעים מדהימים, אבל לא בגלל המע''מ, בגלל בולמוס הקניות של הנופשים הישראלים, בכל מקום אליו הם מגיעים. דרך אגב באופקים, שדרות וכו... הכל יותר זול - בגדים, מזון וכו... אז שיבטלו את הפטור אבל לפחות שישקיעו אותו ביצירת מקומות עבודה בפריפריה הגוססת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מע''מ מעוות את מחיריהם
אסף,
07/09/04 17:27
|
של כל הדברים, ועל כן, עד שכבר יש בישראל איזור אחד שבו המס הבלתי מוצדק והמעוות הזה לא קיים, אין לבטל את הפטור ממע''מ באילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
היידה ביבי
סיימון,
07/09/04 17:17
|
אם כל המולטי מיליונרים שהוזכרו בכתבה מתנגדים להחלטת האוצר משמע שהיא לטובת כלל האזרחים במדינה ולכן ראוי לישמה בהקדם האפשרי. חברי ועדת הכלכלה של הכנסת אינם מבינים דבר וחצי דבר בכלכלה יותר מאנשי האוצר שזה תפקידם,(אם הם היו מבינים הם לא היו פוליטיקאים שחיים על חשבוננו,אלא אנשי עסקים), ולכן מן הראוי שיפסיקו להתערב בהחלטות המקצועיות של המשרד ויפסיקו לדאוג למגזרים אינטרסנטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הגיע הזמן לבטל את הפטור
אנונימי,
07/09/04 17:10
|
אין שום סיבה מוצדקת לתת פטור ממע''מ באילת. ראשית לבחורה מתגובה 2 גם בחיפה וגם בתל אביב אנשים משלמים חשמל מים ארנונה הכל עם מע''מ וגם הם בקושי סוגרים את החודש אז מה? נותנים להם פטור? אחוזי אבטלה גבוהים יש גם בשלומי בצפון? אז נותנים להם פטור? מה השטויות האלה? בשום מדינה בעולם אין פטור בעיר תיירות. או שיש מע''מ או שאין. ואין דינה של אילת אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך אבל.....
מירו,
שוויץ,
07/09/04 17:46
|
אני מסכים איתך שצריך לבטל את הפטור. אבל אני לא מסכים איתך שאין מקומות אחרים בעולם. למשל בשוויץ על מלונות חלים תנאים אחרים לגבי מע''מ. אבל כאמור אני חושב שבמדינה אחת צריך להיות חוק אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ביבי צודק
גרוזיני,
צ'צ'ניה,
07/09/04 17:02
|
|
 |
מגיע להם
מעמבשווילי,
07/09/04 17:22
|
חייבים להפסיק את הורדת המע''מ בת''א כי בקצב הזה לא נוכל למשוך קונים לפריפריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ביבי לא נשכח לא נסלח . על העונ
אבי,
ערד,
07/09/04 16:59
|
לא נשכח לך את העוני ואת הקשישים ואת החד הוריות שבאמת קשה להם למשפחות שלפני החג מתחננות לאוכל ולא לשום דבר אחר אם יש צדק אזי בבחירות הבאות מסעודה לא תבחר בך וכך כל הנפגעים הרבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אין טעם לבקר באילת
בוטן,
07/09/04 16:54
|
|
 |
19.
די חליק!
מאנקי,
07/09/04 16:53
|
|
 |
18.
כרגיל האוצר מטעה
עזרא,
07/09/04 16:51
|
אני מסכים שצריך להוריד מסים וצריך מקורות הכנסה אחרים.. אבל אני מוכן להתערב שאת החצי מיליארד שקל האלה בשנה - או מה שלא יהיה אפשר בקלות להוריד ממקומות אחרים..
אבל מה לא רוצים להתעסק עם מתנחלים ועם מרכז הליכוד ועם לא יודע מה - אז הולכים לפתרון פופוליסטי קל
זה הסוף של אילת וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדוע פטור באילת ולא בעכו?בצפת?
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
07/09/04 16:49
|
|
 |
16.
לבטל באילת להעביר לשדרות
איציק,
07/09/04 16:48
|
|
 |
15.
צעד ראוי
אלון,
הרצליה,
07/09/04 16:17
|
אילת היא אחת הערים הפורחות בארץ ואין שום סיבה להעדיף אותה
ברור שהתושבים מתרעמים - כי מי שרגיל לקבל קשה לו להפרד ממתת החינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אילת עירי
אריאל,
טוקיו,
07/09/04 16:12
|
לכל חבריי שהגיבו פה. מה שאתם לא שמים לב הוא מקומכם הגיאוגרפי. כשאתם צריכים לנסוע לבדיקות רפואיות במרכז הארץ עלותכם מזערית יחסית לאילתי ובעניין המחירים. נכון טיפה יקר אבל אתם לא לוקחים את עלויות ההובלה לאילת כידוע לכם רוב הסחורה (מזון) מגיע בטיסות או משאיות מקוררות ששוחתות את האילתי. אל תזרקו סתם ססמאות אתם מוזמנים לנסות את חייכם באילת ומצוא את עצמכם זקוקים לטיפול רפואי בתל אביב כי באילת אין מיכשור חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבאתם את זה על עצמכם
הראל,
מרכז,
07/09/04 16:07
|
תושבי וסוחרי אילת, צר לי אך הבאתם את זה על עצמכם. במשך שנים המחירים באילת היו יותר יקרים משאר הארץ וזה אומר שכל האין מע''מ הלך לכיסכם (+ רווח...). לא סחר ולא חופשי. אתם במו ידיכם הפכתם את אילת לתחנה שחייבים לעבור בה כשיורדים לסיני ותו לא. אין הצדקה לפטור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יופי
קופידון,
07/09/04 16:04
|
מה שהכי בולט באילת, ואני לא מאמין משישהו לא שם לב, הוא תאום מחירים מלא בין כל הסוחרים. אתה מחפש מוצר מסויים וחזקה עליך שמחירו יהיה זהה כמעט בכל מקום. מיותר לציין שמדובר במחירי מינימום, לא מקסימום, ומעניין איפה המשטרה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
קיפי,
07/09/04 16:52
|
|
 |
11.
אילת תמות
Igor,
Eilat,
07/09/04 15:56
|
לדעתי, לאחר ביטול הטבת המע''מ עיר אילת תדרדר ללא ספק. היום אילתים משלמים סכומים אסטרונומים עבור צריכת חשמל ובקושי ''סוגרים'' את החודש. במידה ולהוצאות של היום להוסיף מע''מ (דלק,מוצרי מזון,תשלומים לחוגים וכו,) לא נוכל להתקיים בכבוד- רופאים,מורים ,אנשי עסקים וכד'' עוזבים את העיר וחבל-גם כך רמת חינוך ושירות ציבור נמוכה ביותר.אילת תמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גם ככה מי שמרויח מביטול ......
תומך ביטול,
הרצליה,
07/09/04 15:40
|
מי שמרוויח מביטול המע''מ הם רק!!! בעלי העסקים שמשאירים את המחירים כמו בתל-אביב ולא מאפשרים לצרכן להנות מהביטול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ביבי, אם זה כל כך טוב . . .
YZ,
07/09/04 15:36
|
אם ההטבה עזרה לאילת ומצב הסוציואקונומי השתפר ובעקבות כך אילת היא ''עם שיעור אבטלה נמוך, תעסוקה גבוהה ורמה חברתית-כלכלית גבוהה מהממוצע באזורי פריפריה''. אז תעביר את ההטבה מאילת לגליל. אם זה יעבוד בגליל, נחזור לנגב.
ישנן שתי אפשרויות. או שהאוצר צודק וזה עבד והמצב טוב כיום, אז צריך להשמש בשיטה לשפר את המצב בגליל, ואח''כ בנגב. או שזה לא עובד, אז למה להשאיר את זה אם זה לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שימו לב ביבי ממשיך להסית אותנו
יגאל כהן,
רחובות,
07/09/04 15:35
|
איש ברעהו. עכשיו הוא מסית אותנו באילתים. עכשיו הם יהיו :פרזיטים ,בולשביקים,אוכלי חינם, שפם,סטלין,יגוארים ,סוניה. וכו'. הקרוק לא ישתנה לעולם. הוא מנסה להביא אותנו למלחמת אחים. אל תישעו להסתה של הנבל!! ואתם האילתים ,שיהיה לכם לבריאות אם הקרוק צודק והמצב אצלכם קצת יותר טוב מאצלנו. כי לכם שם במדבר, אין אלטרנטיבה!! תרבות ביבית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן המסכן
ליאור לאסט,
ת''א,
07/09/04 17:05
|
מר כהן הנכבד, בכל פעם שמתפרסמת כתבה בה מוזכר שר האוצר, מר בנימין נתניהו, אתה ממהר להגיב ולהשמיע את דעותך. בפועל שר האוצר ממשיך לקדם את רעיונותיו המוצלחים וממשיך לסחוף אחריו ציבור הולך וגדל של אזרחים שרואים את הגאונות שבמהלכיו, ואילו אתה נשאר מול המחשב, בודד בדעותיך הלא כל כך חכמות (בלשון המעטה). כל שנותר לי הוא לאחל לך שנה טובה ורפואה שלמה (למרות שבמקרה שלך אני לא חושב שיש תרופה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס לך?
ליאור לאסט,
ת''א,
07/09/04 16:59
|
אדון כהן הנכבד, בכל פעם שמתפרסמת כתבה שבה מוזכר שר האוצר מר בנימין נתניהו אתה ממהר להגיב ולהשמיע את דעתך, אולם בפועל שר האוצר ממשיך לקדם את רעיונותיו המוצלחים וממשיך לסחוף אחריו ציבור הולך וגדל של אזרחים שרואים את הגאונות שבמהלכיו, ואילו אתה נשאר מול המחשב בודד בדעותיך הלא כל כך חכמות (בלשון ההמעטה). כל שנותר לי הוא לאחל לך שנה טובה ורפואה שלמה (למרות שבמקרה שלך לא בטוח שיש תרופה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל מבקר יודע - יקר שם!
דריו,
כפר סבא,
07/09/04 15:28
|
כשהורידו את המיסים באילת רצו לעזור לאילת ולכל האורחים הישראלים הנופשים. בפועל האילתים לא רק שלא הורידו מחירים אלא העלו אותם ובכך הרויחו כפלים. שישהיו כמו כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביבי צודק-המחירים באילת גבוהים
יובל,
אילת,
07/09/04 15:03
|
|
 |
5.
ביבי נכנע מהר מידי
תומך נלהב,
ירושלים,
07/09/04 14:48
|
הרעיון יפה אך כמו בעבר לצערי הוא לא יצא לפועל או לא יצא לפועל במלואו. לא להרשות להם ( הפעם אלו האילתים )לאכול חינם מהצלחת שלי. מי שוצה להוציא את העסק שלו משם - מוזמן מישהו אחר יכנס במקומו כך עובד העולם החופשי כבר עשרות שנים. הפחד הוא שכמו ש''אוחדו'' הרשויות וכמו ש''האיש השמן'' - ''הידק את החגורה'' כך גם הפעם דיבורים לחוד ומעשים לחוד. לזרז את החקיקה ולתקן את ההפליה העתיקה. ויפה שעה אחת קודם ... ביבי אל תפסיק לחפש מקומות לחסוך בהם !!! אבל - תיישם הכל ! אל תוותר...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון גאוני
מותק,
07/09/04 15:57
|
|
 |
4.
אי אפשר לתכנן דבר במדינה הזו
רפאל,
מודיעין,
07/09/04 14:31
|
איש עסקים שפתח עסק והשקיע באילת רק בגלל הטבה שקיימת 20 שנה.
אדם שהלך לגור שם מאותה סיבה.
מה יקרה איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
באילת כולם שקרנים
israel,
07/09/04 14:27
|
מעלים מחירים, המחירים יקרים יותר. בולשיט. עושים רווחים על חשבון הקטנים האוצר צודק נקודה.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אבי
אבי,
07/09/04 14:23
|
מטרת ההטבה הזו לתושבי אילת היא לעודד הסחר בעיר, בפועל ההטבה הזו לא עודדה כלל סחר, כיוון שהמחירים באילת לא היו זולים יותר ממקומות אחרים ולעיתים אף יקרים יותר למרות ההטבה. הסוחרים גלגלו את ההטבה הזו לכיסם ואנו ציבור הלקוחות כלל לא נהננו מהטבה זו. במצב כזה אני דווקא תומך בביבי. קחו מהם ההטבה והעבירו אותה לכלל תושבי המדינה. יותר הוגן ויותר נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק האוצר
עמוס חגג,
נתניה,
07/09/04 14:11
|
אז אילת תתמוטט ומה עם ערים אחרות שהיתמוטטו . בעקבות ההטבות לאילת .אילת שם המחירים לא עממים
הגב לתגובה זו
|
|