 |
11.
האזרח הקטן ישלם את החשבון!!!
ומי ישלם להם ??,
ארץ הקודש,
07/09/04 08:28
|
מי ישלם להם את ההפחתה???? תמיד הם ימצאו את האזרח הקטן שישלם. לזדולים נותנים מליונים בלי בטחונות ואם מפסידים משלמים הקטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
במקום קשקוש נא לאסור בנקאי
רק כך,
06/09/04 23:38
|
רק מאסרו של אחד הפושעים מבין הרבים היושבים בהנהלות הבנקים ירתיע את הבנקים מהמשך מסע הגזל הנוראי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהול כושל של מנהל סניף
יהושע קרמפל,
אריאל,
08/03/06 19:55
|
הייתי ערב לחשבון של חברה בע''מ כאחד מבעלי המניות.בקרתי בסניף פעם אחת בחיי לצורך החתימה.לחשבון זה היו 5 ערבים וגם בטחונות של ערב אחד לפחות.החברה כשלה לפני כ-10 שנים ונותר חוב שהיום עומד על 2.1 מליון ש''ח.הבנק תבע 5 ערבים.היום בבואי לנסות ולהגיע לפשרה עם עו''ד המייצג את הבנק הסתבר לי כי אני הוא הערב היחידי ולכן מבקשים ממני סכום שאיני יכול לעמוד בו.השאלה הגדולה היא להיכן נעלמו הערבים,האם הבנק גבה מהם את החוב ושחרר אותם אבל מנסה לגבות פעמיים.הסיפור עוד ארוך ואני זקוק לתמיכה רחבה למלחמה זו.אקבל בברכה עצה חכמה. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תקנת המפקח לא פותרת הבעיה כי
ניר,
06/09/04 22:47
|
היא לא מגבילה את גובה האשראי שהבנק רשאי לתת ללקוח מה שיעשו הבנקים זה , שהם יגדילו את גובה האשראי של הלקוח בבנק ואז הבעיה הבסיסית לא תיפתר
להלן הבעיה הבסיסית הבנק דואג שכל השרשרת המסחרית תהיה חנוקה מבחינה כלכלית , שזה אומר היבואן , המפיץ , הסיטונאי , החנות , ובסוף הלקוח מה שהבנק משיג בזה זה שהבנק גורם לכל השרשרת הזאת להיות תלויה בו , ומכאן שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה , כלומר לדפוק עמוק וחזק יותר את הלקוח ובסוף היום הוא גובה מכולם עמלות גבוהות וריבית רצחנית . כי כולם מאחרים בתשלומים וכולם משלמים בסופו של דבר ריבית .
הרווח של הבנקים זה מהאשראי בעיקר ובגלל זה בעיקר בנק הפועלים הכי רווחי כי רוב לקוחותיו הם שכירים קשי יום
לכן התקנה תהיה חכמה יותר אם היא תגביל בנוסף את המינוס בבנק למקסימום 2 עד 3 משכורות של הלקוח.
רק מעמלת צ'קים חוזרים לדוגמא הבנק עושה הון תועפות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש עוד דרכים לחסוך! והרבה!
מוישה כהן,
מרכז,
06/09/04 17:31
|
כן! רובינו משלמים ריבית רצח על חריגות - וזה מצטרף להרבה כסף. אפשר בקלות לחסוך בעוד מקום - בשיחות הטלפון! שם אנחנו שופכים כסף בלי לשים לב. אני עשיתי מנוי בwww.msmnetphone.com ובמקום לשלם 60 אג' לבזק על שיחה מסלולרי לבזק - אני משלם רק 45 אג'! ובמקום לשלם ל012 013 014 וכו' הרבה כסף על שיחות לחו''ל אני משלם החל מ 9 אג לדקה ויש גם חבילות של ''דבר ללא הגבלה'' ב30 דולר לחודש! כדאי לבדוק ולהשוות - ולא להיות פריירים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לכלכת להמן
א,
06/09/04 15:39
|
אם תמשיך כך ברצינות, סיכוייך לנהל בנק בישראל שואפים לאפס. עדיף שתלמד מגליה'לה על פרשת ויסות המניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ביי שוק אפור ורווחים מגונים
ל"ת
בנק,
צפון הארץ,
06/09/04 14:07
|
|
 |
5.
כשלא יאפשרו חריגה המיתון יגבר
שמושקו,
06/09/04 13:30
|
כשמשקי הבית לא יקבלו אשראי לחריגה באוברדרפט הדבר יביא למיתון עמוק במשק. אנשים התרגלו לחיות על כספים שאין להם היום ובספק אם יהיה להם מחר. האוברדרפט הלאומי העומד על למעלה מ- 38 מיליארדר שקלים מעורר צמרמורת. כמה כסף עושים הבנקים מהאוברדרפט הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהכל יתמוטט, מי שיש לו ירוויח
הנה התשובה שלך,
07/09/04 01:10
|
|
 |
4.
רק בישראל
ל"ת
.....,
06/09/04 13:20
|
|
 |
3.
להבטיח את ....
דוד לוי,
רמת גן,
06/09/04 12:37
|
נכון,הם למעלה יהיו מבוטחים ולא יהיו חריגות כל הכבוד,יש רק דבר שלא שמים אליו השוק האפור מרויח חצי מדינה מושקעת בחובות אצל מלווי ריבית,האם איכפת לכם,היי תתעוררו לפני שהכלכלה תעבור לאנשי חמס וגזל... חייבים להבין את האזרח הקטן ועוד דבר חשוב האיסור של הריבית על פי אמונתינו..תתעוררו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמתעסק בשוק האפור - מגיע לו
משה,
06/09/04 14:01
|
מי שמתעסק עם עבריינים שלא יבכה אצלינו . מי שמבזבז יותר ממה שיש לו - מגיע לו עונש ,לא פרס . סיימתי לאחרונה תקופת מובטלות של שנה וחצי - לא הייתי יום אחד במינוס . זה צעד קטן (קטן מידי) לכיוון מדינה נורמלית . בארה''ב אין מינוס בכלל , ידעתם .
אדוני המפקח - מינוס הוא לוקסוס של עשירים (רק הם יכולים להרשות לעצמם תשלום ריבית) , הגיע הזמן לעזור לחלשים ולבטל כליל את המינוס .
משה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כרגיל
חגי,
תלאביב,
06/09/04 12:23
|
the rich is getting ric, the poor is getting poorer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שישאר לך כסף ללמוד אנגלית
ל"ת
ברליץ-מקווה,
06/09/04 14:12
|
|
 |
1.
חוסר הבנה בסיסי
שמשון,
בנק ישראל,
06/09/04 12:18
|
הכתב הנכבד לא הבין כלל את הוראת המפקח. המקח לא אסר על הבנקים להעניק מסגרות אשראי ללקוחות (משיכת יתר) אלא אסר על הבנקים לאפשר ללקוח חריגה מעבר למסגרת האשראי שלו. לא כל כך מהר נראה סוף לתופעת משיכת היתר בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהירות וחוסר תשומת לב
רון,
06/09/04 12:52
|
הכותב הנכבד כן הבין את הוראות המפקח. וכבר בפיסקה הראשונה אפשר להבין שיש מסגרת אשראי. שממנה אי אפשר יהיה לחרוג. וטוב שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר הבנת הנקרא שלך
קורא מגיב,
06/09/04 12:47
|
|
 |
נראה שדווקא אתה לא הבנת...
גידי,
לא בשום בנק,
06/09/04 12:45
|
המפקח אסר על חריגה ממסגרת האשראי, כמו שכתבת, ובדיוק כמו שכתוב בכתבה, ועוד בצורה מפורטת.
קראת בכלל לפני שהגבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק
אליהו,
חיפה,
06/09/04 12:41
|
הוא קבע שני דברים: 1. על מסגרת האשראי עצמה אין לגבות ריבית גבוהה. 2. חריגות ממסגרת זו יאושרו רק במקרים חריגים, ותוך הודעה ללקוח.
זאת כדי למנוע את המצב הקורה היום - שהמינוס קבוע, וההפרש בין חריגת יתר (עליה הבנק מדווח ללקוח), ובין הזמן שבו הצ'קים מתחילים לחזור, קטנה(כי הבנק מרוויח ממנה).
בצורה זו - הבנק יפסיד מכל מינוס, לכן הוא יקטין את המינוס המותר - וכל חריגה תקבל יחס חמור בהרבה (הודעה ללקוח, הקפאת מתן פנקסי צ'קים חדשים ואשראי), ויצטרכו לתת פתרונות שימנעו שימוש באמצעים אלו לאחר חריגה ממושכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הבנת
אלון,
06/09/04 12:35
|
|
 |
למה שלא תקראו שוב את הכתבה
ל"ת
אובססס,
06/09/04 13:22
|
|