 |
17.
המיסים הגבוהים
המהנדס,
גוש דן,
01/09/04 19:21
|
א. אנחנו יודעים זאת מכבר. ב. גרינשטיין, לפי דעתי, איננו כלכלן הוא רואה שחורות. באותו היום במעריב היה כתוב שרווחי החברות עלו ביותר מ - 80%. הידיעות התפרסו על שני עמודים וגרינשטיין יוק. ג. אני עוקב אחריך זמן ניכר. מותר שלאדם יהיו דיעות כלכליות ואפילו פוליטיות אבל חד צדדיות כזו. האם אתה מקבל טובות הנאה ממישהו? ד. אם תרצה לדעת את שמי האמיתי שלח לי דואר ואענה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פקידים, נימאס לי לממן אותכם
שי,
01/09/04 18:08
|
פקידים, נימאס לי לממן אותכם. תפסיקו לשבת לנו על הוריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לא נשכח לא נסלח אני נפגעת
יום הקלפי יגיע,
ערד,
01/09/04 18:48
|
נפגעתי ביותר מ 10000 ש''ח בשנה בגלל המיסוי שלך וכל החוקים אל דאגה עם ישראל הפעם לא ישכח ולא יסלך לך כל החד הוריות כל הקשישים כל העניים וגם שכבות הביניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
המיסים מגדילים את העוני !!!
אזרח,
01/09/04 14:58
|
במדינות המערב יש פחות מיסים ופחות עוני, ולכן יש להקטין את המיסים גם בישראל בשביל לעורר את הכלכלה ולהקטין את העוני. להיות חברתי זה לתמוך בהורדת מיסים, ולכן נתניהו הוא שר האוצר כי הכי הכי חברתי שהיה בישראל ! ועובדה שבשנה האחרונה נוספו כמעט 100,000 מקומות עבודה חדשים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי יממן את עובדי המדינה?
דנה,
01/09/04 18:14
|
אתה צודק, הבעיה היא שיש כאן כל כך הרבה קומבינטורים שחיים על חשבון משלם המיסים. הם דואגים להנציח את המצב הקיים. הם נימצאים גם במרכז הליכוד ומקורבים גם למפלגת העבודה. אני מדבר על ראשי הרשויות, עובדי חברת חשמל, אנשי בנק ישראל, החרדים, בזק, עובדי משרדי הממשלה, עובדי רשות השידור. יש כאן שיכבה שלמה שחיה על חשבון משלם המיסים והיא שתיקבע כאן סידרי עדיפויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
דמגוגיה ברבע יורו
סטודנט,
טכניון,
01/09/04 14:35
|
''מהממוצע''. יש מדינות שבהן המיסוי גבוה ה יותר, ויש כאלה שבהן הוא נמוך יותר.
כמובן שאז, יש פחות כיסוי לבריאות ולחינוף, ומה שקורה זה שאותו הכסף מבזבז כחלק מההוצאה הפרטית, ותכל'ס מה שקורה זה שאלה שיש להם כסף מקבלים בריאות וחינוך, ואלה שאין להם, לא. אצלינו בארץ קורה דבר אחר. במקום שהאזרח יקבל את הכיסוי עליו הוא משלם, מקבלים אותו התנחליות ומוסדות דת למינהן.
אבל לא אפריע לתומכי הדרוויניזם החברתי בNRG. אנא המשיכו בשטיפת המוח שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are not very sharp, do you
AL,
01/09/04 17:19
|
The taxes are 4405 NIS higher than the avarage, it means that some taxes are 5000 higher and some ''only'' 3000 higher, but all of them higher! Proofread
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחח
סטודנט,
טכניון,
01/09/04 20:22
|
אתה לא הבנת בכלל, ככל הנראה.
יש ממוצע נטל מס של מדינות מפותחות , כלומר מה נטל המס מהתוצר: הוא 32.8%. בארץ, נטל המס הוא 38.5% .
ישנן מדינות מפותחות בעלות נטל מס יותר גבוה.
למשל, נטל המס באירופה הוא 40.4% (עיין:
http://europa.eu.int/comm/eurostat/Public/datashop/print-product/EN?catalogue=Eurostat&product=2-01072004-EN-BP-EN&type=pdf
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בארץ משלמים מסים בשקלים
אוסקר,
01/09/04 13:45
|
בחו''ל צריך לשלם בדולרים ואז זה יוצא הרבה יותר. צריך גם לזכור, שבחו''ל הכל יותר יקר. בסך הכל אנחנו במצב כלכלי טוב יותר מאשר 93% ממדינות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסקר , אתה ממש דביל
א,
01/09/04 15:19
|
|
 |
תגובה ל-13
דני,
01/09/04 14:32
|
אתה אולי לא יודע אבל בחו''ל המשכורת היא בדולרים או יורו (בדיוק כמו המיסים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are an IDIOT
Tal,
U.S.A,
01/09/04 14:17
|
You don't know whatt u are talking about. In dollars GDP per person was cut from 19,000 to 14,000 in last 10 years. Israel is going back while the rest of the world is going forward.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש מוחלט
שי,
01/09/04 18:19
|
|
 |
12.
ביבי גם שודד את הגימלאים במס
ש.לוין,
01/09/04 13:40
|
לא זו בלבד שהמיסים גבוהים בארץ ביבי שם את עינו בפנסיונרים ובגמלאים בפרישה מוקדמת שהפך בחקיקה את הפנסיה שלהם לשכר לכל דבר ועניין בלי להתחשב בעובדה שהפנסיה כבר קטנה ממילא ב-30% ואין עוד מקורות הכנסה אחרים. זה לא עניין את האוצר גם להעלות לגמלאים אלה את תשלומי הביטוח הלאומי ומס בריאות מהגמלה שלהם. ובכך הוא שחק באחת את הגמלה במאות שקלים בחודש. קללת ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המיסים לחברים של צחי הנגבי
ל"ת
s,
s,
01/09/04 12:54
|
|
 |
אתה צבוע, את השחיטיות המציאו
מיכה,
חיפה,
01/09/04 13:52
|
במפא''י\ עבודה. חוץ מזה - מה הקשר לביבי? למה אתה לא יכול לפרגן למשהו שעשה למענך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בצרפת רמת המיסוי גבוהה יותר
אלי,
01/09/04 12:35
|
|
 |
השאלה היא מה אתה מקבל
אבי,
01/09/04 14:45
|
|
 |
אתה טועה
קרן,
ת''א,
01/09/04 12:49
|
כשמדברים על ''נטל המס'' לא מדובר רק על מס ההכנסה. פה באמת יש מדינות, שגובות יותר מאשר בארץ. מדובר גם על המס שאתה משלם על כל רכישה - המע''מ, והוא גבוה בהרבה ממה שמקובל בארה''ב, למשל. בארה''ב כל מדינה מחשבת את המס שלה, והמקסימום הוא משהו כמו 10% ולא 17% כמו אצלנו. בנוסף, כמה מכס אתה משלם על מוצרי ייבוא, כגון מכוניות? הרי לקנות אוטו בארה''ב יעלה לך חצי מהמחיר בארץ, למרות שהמשכורות שם הן לא חצי משלנו.
ולא, אני לא רוצה לגור במקום אחר. אני רוצה שהמדינה שלי תשאף לתת לאזרחיה שרותים טובים יותר. לא מספיק שרובנו במצב כלכלי קשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם בצרפת ממסים את החיסכון?
ל"ת
רויטל,
מרכז,
01/09/04 13:05
|
|
 |
בצרפת חל מיסוי במקור על חיסכון
סיגל,
פאריס,
01/09/04 14:40
|
על מנת לעצור את התדרדרות החוב של הביטוח הלאומי הצרפתי הוחלט על הורדה במקור על כל הכנסה שהיא מעבר למס הכנסה ושאר המיסים החלים. מס זה אינו מוקר כהוצאה והוא חל גם על חסכונות פטורים ממס מספיק לבכות שבישראל הכי גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נטל מס לא הגיוני
רויטל,
מרכז,
01/09/04 12:31
|
אנחנו משלמים משלמים מהמשכורת מס הכנסה, על כל מוצר שאנו קונים משלמים מס (מע''מ) ועוד מהחיסכון מס של 10%
זו הגזמה פראית!!! המדינה לא מעודדת חיסכון בצורה כזו וגם יש בריחת כספים לבנקים בח''ול מייאש מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עדיף להיות עשיר ובריא מאשר עני
ל"ת
DAN,
JERUSALEM,
01/09/04 11:49
|
|
 |
7.
צריך לממן איכשהו את ההתנחלויות
מישהו שפוי,
ת''א הבירה,
01/09/04 11:19
|
|
 |
צריך לממן קיבוצים , בולשביקים,
צחוקים,
01/09/04 11:32
|
קולנוע שמאלני ומיותר, ועדים, עובדי מדינה, עובדי רשויות מושחתים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי שלא זוכר- ביבי הוריד מיסים
ריקי,
01/09/04 10:57
|
כל השכירים, כדאי שיביטו בתלוש מידי פעם ויראו שאמנם רק בכמה מאות שקלים, אך הייתה תוספת לנטו. הציניות המזוייפת לא תעזור למקהלת שונאי ביבי - הוא הוריד מיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריקי, זה נכון אבל...
עופר לנדא,
רחובות,
01/09/04 11:37
|
עם כל התמיכה שלי ''בכיוון הכללי'' של נתניהו - זה נכון אמנם שהוא הוריד (קצת) את המסים, אבל מאידך - הוא קיצץ בצורה מאד מאד משמעותית את כל מה שקשור להשקעה של המדינה באזרחים - בין אם מדובר בקצבאות, בין אם מדובר בחינוך, בין אם מדובר בתשתיות וכו' וכו'.
מה שזה אומר זה שמצד אחד משלמים קצת פחות על מסים, אבל מצד שני - כדי לחיות כמו לפני זה - צריך להוציא הרבה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, אבל...
חן,
01/09/04 11:19
|
יש מדד אחד שלא השתפר מאז כניסת ביבי לתפקידו (אולי הוא עוד ישתפר בעתיד, אבל בינתיים- עוד לא) וזה מדד האבטלה, בו לא היה שיפור. בכל שאר הדברים מסכים- ביבי שר אוצר מצויין וההסתדרות היא זו שתוקעת מקלות בגלגלי התקדמות המשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
בני,
01/09/04 12:33
|
מדד האבטלה אינו המדד הטוב - אלא שיעור השתתפות בכוח העבודה - והוא עולה. בגלל שיותר אנשים שלא חיפשו עבודה בעבר (ולא היו נכללים במובטלים) עכשיו מחפשים עבודה - שיעור העבודה אינו יורד למרות ששיעור השכירים אכן עולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
התקציב
לךח,
01/09/04 10:56
|
|
 |
4.
העובדים של הנגבי לא עולים כסף?
ל"ת
ניר,
01/09/04 10:51
|
|
 |
3.
גם כשמורידים מיסים -מתלוננים
כפויי טובה,
01/09/04 10:48
|
ככה זה אצלנו היהודים, כשמגיע שר אוצר מעולה שעושה רפורמות חיוביות, כמו הפרטה, ביטול מונופולים, הורדת מיסים, ביטול עיוותים שהיו קיימים עד כה, עם ישראל מתלוננן ולא מעריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מחיר הבטחון
בן,
01/09/04 10:25
|
מתי תבינו שזה המחיר שמשלמים האזרחים עבור הבטחון, המצב לא ישתנה עד שנוכל להרשות לעצמנו להפסיק להשקיע כל כך הרבה כסף בבטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבל נתניהו הבטיח
דניאל,
תל אביב,
01/09/04 08:52
|
|
 |
הבטיח ומקיים
צחוקים,
01/09/04 11:33
|
|
 |
למי הוא הבטיח?
המזהיר בפתח.,
01/09/04 10:08
|
בכל אסיפה או\ו נאום של ביביע הוא מבטיח משהוא אחר... כך שאם שמעת אותו אומר כך... אחר שמע אותו אומר אחרת... אל תקח ברצינות..את מה שביביע אומר\מבטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס הכנסה ירד - נקודה.
צחוקים,
01/09/04 14:05
|
|