 |
87.
אמן שיקרה במהרה בימינו
ל"ת
ש,
13/09/04 02:51
|
|
 |
86.
תורידו כבר את זהבי הקשקשן
ל"ת
נורית,
07/09/04 09:55
|
|
 |
85.
כנסו לאתר הזה - מפלגה חדשה!
מאבק סוציאליסטי,
05/09/04 15:23
|
|
 |
84.
תגובה ל-79 אושרי .
אבוקאדו,
תל אביב,
05/09/04 10:11
|
''נתלה באילנות גבוהים''???? אושרי?- מצטט אחרים?, למה שלא תשאר על הענף שלך ותמשיך לקלף בננות ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הטיפשים הם רוב ויכולים לקחת את
יגאל כהן,
רחובות,
04/09/04 15:38
|
השלטון לידיים. אם רק יתאחדו! הם צריכים חכם אחד שיאחד אותם. אבל אז שוב הם לא ישלטו . ישלוט החכם!!!!!!! זו אחת מהלצות הילדות שלי!!! ולעניננו ,אותו דבר. העניים חייבים עשיר/עשירים, שיאפשרו להם את ההזדמנות הפוליטית. זה עולה הרבה כסף. ולכן העניים לא ישלטו, עד שלא יהיו אתם מספר מינימלי של עשירים. ואז שוב ישלטו העשירים שבהם תלויים הפוליטיקאים העניים. ''עלא בכ'תאנא''!!!!!!!!!! ואני שובר את הראש כבר 15 שנים , איך שוברים את מילכוד 22 הזה. אז קודם כל היזהרו ,אל תישעו לעשירים שאומרים המדינה לא צריכה להוציא כל כך הרבה כסף על הניבחרים. הם אומרים את זה כי הם רוצים הם, להוציא את הכסף ולהמליך עלינו את המועמד המשת''פ שלהם!!!!!!!! ראב ביבי והעומדים מאחוריו. בחול ובארץ. מה שנקרא האוליגרכים!! הפתרון נמצא בעצירת הכח של האוליגרכים להכתיב לאספסוף מי ומה ''טוב'' בשבילו. ''בדידי הווא עובדא''!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
זהבי כמו תמיד אתה נפלא וצודק!
גלעד,
ר''ג/גבעתיים,
04/09/04 10:19
|
זהבי יישר כוח אתה 10 הלוואי ויקשיבו להצעות שלך ויישמו אותם. כל הממשלה המושחתת הזו צריכה לעוף מכאן מהר אחרת יהיה חורבן בית 3. ד''א עד היום לא מצאתי דבר אחר שאני לא מסכים איתך בו זה פשוט מדהים אתה ממש דובר של העם אתה הנציג של העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חס וחלילה מה אתה רוצה לגמור או
אושרי,
חיפה,
04/09/04 13:09
|
חס וחלילה מה אתה רוצה לגמור אותנו?רק חסר לנו אותו בקבלת החלטות ובאמת הלכה לנו המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
''הסאאקשווילי'' הישראלי
משה,
ירושלים,
03/09/04 21:54
|
אולי אתה ''הסאאקשווילי'' הישראלי, אז תתחיל להוביל את העם לשיחרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הסרט מציצים
יוסי.ע,
סביון,
03/09/04 18:19
|
אתה זוכר שבסרט מציצים במה שיחקת?????? כן פשוט כמציץ כן כן פשוט כמציץ לבחורות במקלחות וגוטה שזה אורי זוהר היה רודף אחריך עם אריק אינשטיין אז תפסיק לדחוף את האף שלך די עם הביקורות שלך ועם הפה המלוכלך שלך אתה יודע שאני משתדל לאחדות בעם ואתה מפריע כאילו אנחנו בעירק בצער יוסי.ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לאבוקאדו צילי ועמבה כנסו
אושרי,
חיפה,
03/09/04 16:26
|
שלום לכם אני לא יודע מי אתם ואני גם לא מכיר אותכם אישית אבל שמתי לב שאתם שומרים על זהבי כאילו הוא מלאך משמיים לדעתי זהבי סתם צעק הוא באמת חושב שאם הוא יורד על הממשלה בשידורים שלו זה עוזר?חחחחחחחח הצחקתם אותי אני לא יודע בנות כמה אתם שאתם הולכות אחריו כמו עיוורות או עיוורים אבל אם יש לו כת אני חושב שזה מסוכן למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''אושרי'' המובחר
אבוקאדו,
תל אביב,
04/09/04 20:13
|
לכן ,אתן,אתכן-לא, לכם,אתם,אותכם...(אין חיה כזאת בעברית. לא רמת משכל , מנת משכל .. תבדוק . אתה מקנאאאאאאאאאאא אושרי ! היית מת לכמה אמזונות כמונו מאחוריך (לא זונו.., זה משהו אחר , אבל למה שתדע ?) אין צורך בתגובות נוספות מצידך... עם נבחר עאלק..שכמותך וכבר אבדנו כך ניראית המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו הנר שלפני המחנה......
צילי,
נשר,
03/09/04 19:25
|
אושרי אוי אושרי, אנחנו, עמבה אבוקאדו ואני, לא הולכות שבי אחרי זהבי כעיוורות. אנחנו מסנגרות עליו מפני אנשים כמוך אך ורק מהתבססות על הכירות אישית. מעולם ולעולם לא נלך כעיוורות שבי אחרי דמגוגים פופוליסטים כמו ביבי ודומיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצילי כנסי יה בבונית
אושרי,
חיפה,
04/09/04 16:19
|
אני מצטט''אנחנו רק מסנגרות עליו מפני אנשים כמוך''מאיפה את יודעת מי אני מאיפה את מכירה אותי?את שופטת אותי בלי להכיר אותי?זה רק מראה על הרמת משכל שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבא פנינים שלך אל תצטט
צילי,
נשר,
04/09/04 19:24
|
למזלי אין לי הדחף להכיר אותך, אושרי. במקום לצטט אחרים הבא כאן פנינים פרי עטך. אבל....כנראה שאתה לא ממש מסוגל לחשוב בעצמך.
כעת חשוב על מנת המשכל המזערית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מתי היית בגרוזיה ,זהבי?
גרוזיני,
03/09/04 14:35
|
יש שם אנרכיה מוחלטת,והם מבקשים עזרה מרוסיה. אז זה בסדר להיות ממורמר ,אבל לא לחפש פתרונות בגרוזיה או בסינגפור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
נפסיק לדבר ותתחיל להנהיג!
ל"ת
אחד העם,
02/09/04 14:26
|
|
 |
76.
בישראל מצאו פתרון הגירה לחו''ל
אלי,
02/09/04 07:30
|
בגרוזיה לא היתה להם שום אלטרנטיבה או למות מרעב או להחליף שלטון בישראל יש אלטרנטיבה שהיא הגירה למזרח או מערב אירופה ארה''ב או קנדה כול עוד האלטרנטיבה הזאת קיימת לא תהיה מהפכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ישר כוח
מעין,
ירושלים,
01/09/04 22:42
|
|
 |
74.
ביבי לא נשכח לא נסלח
ל"ת
אבי,
ערד,
01/09/04 19:03
|
|
 |
73.
לג'קי בוחבוט מסוף תגובה 2
עמבה,
01/09/04 16:06
|
''מה הוא עשה באמת? בשקט? הוא הולך לחלק אוכל לעניים? עוזר בשקט לאנשים בצרה?'' בבון דביל ואימבציל. הוא עושה את זה בשקט ולכן אתה לא שומע על זה. אם זה היה מלא רעש וצילצולים זה לא היה בשקט ואז גם היית מתלונן.
''זה בנאדם שרק מדבר הרבה ולא יסתכל ממטר על זקנה אם הוא לא יכול לעשות עליה צ'ק מהרדיו.'' יש לו מספיק עבודה גם בלי הרדיו והוא לא צריך לנצל זקנות בשביל זה. דבר שני הוא עושה המון בשביל הקשישים, והוא בעצמו מחזיק זוג הורים קשישים, כך שלטעון שהוא מנצל אותם ממש מופרך.
''רק אשכנזי יכול שטויות כאילו ולהישאר חופשי''?!?!?! רק אהבל כמוך יכול לכתוב שטויות כמו שאתה כתבת ולהישאר חופשי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבי!!!
חיים הזורק,
התקווה,
01/09/04 19:12
|
|
 |
72.
לבבונים מתגובה 11
עמבה,
01/09/04 14:14
|
אז מה אם זהבי גר בכיכר המדינה? זהבי עבד מאוד קשה בשביל הדירה. הוא לא זכה בזה ב''רצים לדירה'' וגם לא קנה את זה על חשבונכם.
מדוע החלטתם שזהבי ''זרק'' את הוריו בבתי אבות במקום לטפל בהם בביתו? מטפלת פיליפינית עולה פחות מבית אבות, כך שהשיקול בהחלט לא היה כספי. כנראה שהמצב כזה שאין אפשרות לטפל בהם בבית. כנראה שהם חולים מידי.
למה החלטתם שזהבי רק מדבר ולא עושה? לידיעתכם הוא כבר שנים פעיל חברתי ועוזר לנזקקים וכאשר הוא ניסה לארגן מחאות - אתם אלה שלא באתם.
אני מרחמת עליכם שאתם כאלה בבונים דבילים צרי עין בעלי מוגבלות שכלית בלתי מובנת. בעצם קיומכם אתם עוול לאינטלגנציה. בני בליעל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
זהבי
איתי,
01/09/04 13:01
|
לא קראתי את המניפסט האידיוטי שלך, הספיקה לי הכותרת. טיילתי בגרוזיה זו ארץ יפה, עניה ברמות שאתה לא יודע שקיימות. ישראל היא מדינה עשירה, מאוד עשירה. רובנו חיים טוב והעוולות שקיימות כאן הן מינוריות, יחסית לישראל זה לא נעים אבל רוב מוחלט של העולם היה שמח לקבל מה שלנו ברור מאליו. אז דיי כבר לקיטוריך הפופוליסטים חסרי הבסיס, תלמד עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו יפים כלונו עשירים
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:41
|
איתי , מטאפורה זה מושג שאתה עירני לו? נחכה שמדינת ישראל תהיה כמו גרוזייה , ענייה לחלוטין כדי לשנות משהו? אפרופו קריאת כותרת, חושם אם אני לא טועה הביא פעם ראש וזנב דג , הדג הזה הספיק לחושם , לך זה מספיק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיתי........
צילי,
נשר,
01/09/04 13:49
|
מזל שאתה לא מבקר סרטים או ספרים במקצועך.
הייתה מבקר אותם רק על פי השם.
אבוי לנו כאן הפלאת בטימטומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צילי
איתי,
02/09/04 02:07
|
תודה על מחמאותייך לאינטיליגנציה שלי. דעותיו הפופוליסטיות של מר זהבי מוכרות וידועות, רע כאן, כולם מושחתים, אנחנו רעים, קומו למרוד. דיי כבר, שילמד עובדות, ולא כל טמטום צריך לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבון מצוי
צילי,
נשר,
02/09/04 06:11
|
אף אחד לא עומד לך עם אקדח טעון לכיוון הרכה ואומר לך לקרא.
אולם, כל מה שכתבתך אינו מעיד על אינטלגנציה מיותרת או בכלל. שמעת על הביטוי : '' אל תסתכל בקנקן רק במה שיש בו ''
אז.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצילי היקרה והחכמה
איתי,
02/09/04 09:19
|
נתחיל מהאינטליגנציה שלך, כותבים רקה ולא רכה, אבל כנראה שזו רפיסות המוח שלך, קורה, את בטח רגילה לזה. ומה שיש בתוך הקנקן של זהבי זה איש מתלהם וחסר ידע שחושב שאם יצעק יחשבו שהוא חכם יותר. באחד מנאומיו של משה סנה בכנסת מצאו הערת שולים, ''פה הטיעונים חלשים, צריך להרים את הקול''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפוי........
צילי,
נשר,
02/09/04 14:01
|
''לאינטילגנט'' כתבתי רכה כי אצלך הכל רך. אתה מדבר על אינטלגנציה ?????? הרי אתה מעז להגיב על כתבה שקראת רק את הכותרת שלה. אתה יודע בכלל מה כתוב בהמשך?
אי לכך אתה רפוי שכל, רפוי מחשבה ורפוי איברים.
בזה תם הדיאלוג ביננו !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אנרכיסט קשקשן
ל"ת
רינה,
01/09/04 12:20
|
|
 |
69.
למה לא תהיה מהפכה בארץ????????
יפה,
01/09/04 09:29
|
האכלוסיות שנדפקו הכי קשה בארץ מורכבות מארבעה סקטורים: עדות המזרח,מצביעי ש''ס לשעבר בעיירות הנחשלות. ערבים. העליה החלשה של הרוסים. (גרוזינים וכו) והחרדים. אין מנהיג שיכול לחבר את כל הסקטורים הנ''ל. הגזענות שפשטה בחברה שלנו לא יכולה לחבר את הסקטורים הנ''ל. ואת זה יודע ביבי ולכן הוא ממשיך ללא בושה בצעדים המטורפים שלו. לכל תומכי ביבי באשר הם. הוא מעביר אינפורמציה לא נכונה. רבותי מי שנהנה זה רק ''החברים שלו''. בנוסף מעמד הביינים (בקונספירציה שמלמעלה) עסוק בתשלום משכנתא בלישמור על מקום העבודה שלו ולכן גם לא יכול לקום ולצאת לרחוב. היאוש הוא עצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מלחמה במקום מהפכה
איציק,
המרכז,
01/09/04 09:28
|
במדינת עולם שלישי כמו שלנו אין מהפכות.הקרובים לצלחת והשליטים ידאגו כבר לסבך אותנו במלחמה ,עם אויב חיצוני,רגע לפני שתהיה פה מהפכה.אסון למדינה ולאזרחים,רווח והצלה למקורבים ולפוליטקאים מכל הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
גם לפטר את כל עובדי בנק ישראל
דני,
01/09/04 09:10
|
סיפור המהפכה לא מסובך כל כך, כולה 2000 עסקנים פרזיטים מושחתים בממשלה, בכנסת במשרדי הממשלה, ברשויות המקומיות ובחברות הציבוריות - נמלים, חשמל מקורות וכו המחזיקים אותנו בגרון וגונבים את חיינו וכספנו. השאלה האמיתית היא האם יקום מנהיג כזה, ואנו אחריו, נטיל מצור על ביתם של 2000 העסקנים הכי מושחתים במדינה עד שיעופו לנו מהעיניים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
בבקשה- תנהיג!!
צודק ביותר,
01/09/04 08:19
|
צודק ביותר! הגיע הזמן למהפיכה חברתית במדינה הקטנה והמושחתת בכל קנה מידה שלנו. בלתי יאמן לאיזה מצב הגענו ואם לא נצא מזה מהר יבוא יום שלא נוכל להחלץ מהמערבולת. הגיע הזמן להעיף את כל המושחתים, להפסיק להיכנע לצלילי החליל של האמריקאים ולהקים לנו מדינה עצמאית כמו שהתכוונו בתש''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לך מאמינים!!!שעתך הגיעה זהבי!!
רפאל,
ת''א,
01/09/04 07:23
|
בואו ונעלה לירושלים! לקבל חזרה את הכסף שלנו מהמושחתים! ולהעביר לחינוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אשריי יושבי בייתך.......
פזבר,
חיפה,
01/09/04 05:54
|
נתן אוי נתן, עם הסגולה שלנו מקיימים ת'פסוק : '' אשריי יושבי בייתך...''
מתי לאחרונה ראית הפגנה נגד העלאת מחירי הלחם ? מתי יצאו נהגי המשאיות כפי שעשו בארה''ב וחסמו ת'מדינה בגין העלאת מחיר הסולר ?
צודק NEVER אבל כשאחד ההראלים זכה בכוכבות יצאו לרחוב מעריצי ההראל האחר , וכשאיימו להוריד את אקזיט שוב העיזו ויצאו לרחוב.
עם הסגולה שלנו מאז ומעולם חיכה כי הפראייר האחר יצא לרחוב ויעשה עבורו את העבודה.
ועל זה נאמר :'' בתוך עמי אני חי..'' בתיקווה לשינוי מהותי בהלך המחשבה של האנשים. פז-בר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
המשל אינו דומה לנמשל
א.ב.,
01/09/04 03:36
|
הפעם איני מסכים . אכן התגלו דברים לא תקינים ושחיתויות אבל להסחף ולאמר שהמדינה מושחתת זאת הגזמה מרושעת . התנאים אינם דומים אם תאמר שמשטרת ישראל דומה למשטרה כמו שתארת בגרוזיה הרי זה לשון הרע ודיבת שווא. אכן במדיניות הכלכלית נעשו עוולות כלפי הפנסיונרים ושכבות מצוקה . אם נדייק , דומני שמהפכת הקטיפה נבעה מזעם על תוצאות הבחירות שלא נוהלו באופן כשר ולא היה ייצוג הולם ולא שקפו את רצון העם. בישראל למזלנו אין תנאים להפיכה ולא שאלה של מנהיג. מהלהיטות הפוליטית של שנות ה-50 וה-40 לא נותר דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
באותה הזדמנות לסלק הבנקאים
דומינו,
01/09/04 02:52
|
לסלק את הבנקאים ולהלאים את רכושם שהרי הם המושחתים הגדולים ביותר בעת הנוכחית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יש לי תשובה!!!
לוק,
חולון,
01/09/04 02:24
|
אתה נישמע כמו מי שמצפה למשיח. אל תחכה, הייה אתה סאאקשווילי, הייה אתה משיח, ותושיע את החלכאים והנדכאים, בימקום להטיל את המסימה על אחרים. משיח משיח משיח אי ייאי ייאי ייאי ייאי יאיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אריק ''הבולדוזר''שרון וביבי
טום,
מרכז,
01/09/04 02:15
|
''מרי -תאכלו עוגות - אנטואנט'' נתניהו - כך בדיוק הם מתנהגים לא רואים בעינים את העוני וההזנחה הפושעת של אזרחי המדינה וכלכלתה המדרדרת אנשים ישרים וקשי יום לפת לחם, חיים בארמונות של שן ומשכורות מטורפות, מטפחים את חבריהם ה''אצילים'' שחיים בעולם אחר תוך יצירת מעמדות של ווסלים ועבדים, הופכים את כולנו לעובדים זרים במדינה שכבר אינה שלנו, נותנים לנו מספיק חבל כדי להחזיק את האף מעל המים..... כי הרי בהמה מתה לא יכולה לייצר ולעבוד בשביל מעט קש מבוקר עד ערב, מחלקים את נכסי המדינה ע''פ קשרים וקרבה למלוכה ולא ע''פ צרכים אמיתיים של המדינה, מסממים ומרדימים את ההמון בעזרת טלויזיה רדודה אבל מכוונת היטב להערצת העושר, חינוך ל''לעשירים מגיע יותר כי הרי הם עשירים'' חוק שונה למעמד האצולה, מקל יותר, נדיב יותר, הססן הרבה יותר בהגשת כתבי אישום, אי נשיאה באחריות לדבר וחצי דבר, ''האצילים לא צריכים לשאת באחריות - ממילא אף אחד לא מסוגל לדרוש מהם פיצוי על טעויות'' ועוד ועוד ועוד ועוד.........
די, הגיע הזמן ל14 ביולי שלנו ! ליום המהפכה האלימה כי בטוב (קלפי) דבר לא ישתנה, הוא שהיה הוא שיהיה, ובאין מורא מגיליוטינה אין חשש להמשיך בשחיתות, ברוע הלב, במציצת לשדם של הארץ ותושביה, הגיע זמן המהפכה, מי ירים את הדגל?
זהבי אתה יכול, אלפים בקשו ממך בעבר ואני מצטרף אליהם, איש פרטי שרוצה לעשות כאן טוב, להחזיר למדינה את הנשמה והתקווה, בעצמך כתבת שמי שיכול לא רוצה ולא מעוניין בשינוי, כל האופציות מובילות אליך, אהוד, מוכר, מגיע לכל בית בישראל, העם פונה אליך ומתיפח על כתפך על גלי האתר......... האם תוכל לשבת על הגדר עוד זמן רב מבלי ליטול את התפקיד שאולי בעצם יועד לך? היכול אתה לחיות בקלות עם המחשבה שאולי אתה האדם שיכול לחולל פה את השינוי ואתה בוחר שלא לעשותו ?
חשוב על האחריות והתוצאות. גם דוד יצא לחפש אתונות ומצא מלוכה..... אז מה שהיה טוב לדוד לא טוב לך? הוסיפו תגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצתרף לדעה שלך
אע,
מרכז,
02/09/04 19:45
|
זהבי רוץ!!!! אל תפחד!!!!!! שתתחיל תגלה שיש איתך הרבה יותר אנשים ממה שחשבת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נתן אתה קצת טועה - תקרא ותבין
ג'מלי,
01/09/04 01:16
|
1. סאאקשווילי קיבל ''אור ירוק'' למהפיכה משגריר ארה''ב בטביליסי. כך שזאת לא היתה מהפיכת פועלים. 2. במקום פקידים שהיו ממשפחת שווארנדזה הגיעו פקידים תומכי מפלגות האופוזיציה בראשות סאאקשווילי. אתה חושב שיש איזו דרך אחרת למנות פקידים שאמורים להעביר מדיניות שלך חוץ מלבחור אותם עפ''י נאמנותם? 3. מינויים פוליטיים הם דבר מקובל. זאת כל עוד ממנים אנשים מוכשרים מספיק. למה את מי תמנה? מה זה בעצם למנות ''עפ''י כישורים''? זה סתם סיסמא! כל מכוני המיון והשמה מחפשים ''עבדים נרצעים''. אני מעדיף אדם כשיר שהוא מינוי פוליטי. אדם עם אמביציה והשפעה על מי שמינה אותו. ולא יס-מן שקיבל הכשר של מכון השמה! 4. ''מהפיכת הפועלים'' היא חלוקת עושר מחדש שתגבה קורבנות רבים ותביא לחורבן מוחלט. ויש לנו לאן לרדת - תראו את סוריה, רש''פ או מצרים. במצרים היום מתגעגעים למלך, ברש''פ לשלטון הכיבוש ''כמו פעם'' ואנחנו עוד נתגעגע לאריק וביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זהבי - עשייה , ידידי ,עשייה !
לאה,
פ''ת,
01/09/04 00:17
|
נכון , מדינתנו בדרך לאבדון ואנו ישובים מול מסכי הטלויזיה ומקלדות המחשב ומקטרים. הדרך היא לא הפיכה ולא צריך להיות קיצוני. הדרך היא הקמת גוף פוליטי חזק , חדש,נקי כפיים וישר דרך. אני יודעת כי רבים מצפים לכך ורק אם נשכיל להקימו נוכל להצליח ויפה שעה אחת קודם. אשמח להצטרף להקמת גוף כזה ורבים כמוני , הרם את הכפפה היה אתה זה שימצא את מנהיגי ההמונים ויניח את אבן הפינה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תאמת? זהבי אדם מפחיד ולא אוסיף
נעמי,
01/09/04 00:07
|
לא נראה לי ההתנהגות והקללות שלו. יש כאן משהו שהוא מסתיר שצריך לבדוק. אני ממש מזועזעת ממנו. ולא, אני לא מזועזעת מאלה שמעסיקים אותו. הכאב שלו, כביכול, לא נראה תמים או אמין. הוא בטח לא אותנטי. אני מקווה שאצא חיה ושלמה מהתגובה. תודה למעריב על אתר האיטנטרנט החדש והמתחדש. הוא על הכיפאק. אני אותנטית לפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצאי שלמה ?.?
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:45
|
אולי שווה לגשת למיון פסיכיאטרי הקרוב לביתך , שלמה את כבר לא......אותנטית , יתכן . עזרה לא תזיק :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה לפחדנית
צילי,
נשר,
01/09/04 08:48
|
|
 |
56.
עם של עבדים לא צריך מהפיכה
אחד,
31/08/04 23:59
|
זה עם של עבדים. תראו שבבחירות הקרובות כולם יצביעו לליכוד ולביבי )וצחי הנגבי ועוזי כהן וכל השאר). מקסימום יהיו כאלה שיצביעו לש''ס.
אפילו אלה שרעבים לאוכל יצביעו לליכוד (כי הרי אמא של פרס ערביה, לא?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
we will give you the gelyotina
THE FRENCH MAN,
31/08/04 23:56
|
|
 |
54.
מדוע לא תהיה מהפכה
צבי המרקסיסט,
31/08/04 23:46
|
בגרוזיה, היה רעב אמיתי. בישראל יש בינתיים בתי תמחוי שמספקים ארוחות חמות. ביום שיעלמו בתי התמחוי אז תתחיל מהפכת אוקטובר, עני מרוד , אם הוא שבע , הוא לא ימרוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מלחמה במקום מהפכה
איציק,
גבעתיים,
31/08/04 23:29
|
לצערי לא יכולה להיות מהפכה בישראל,כי כאשר ההנהגה המושחתת כמו בעולם השלישי,תחוש בהתמרמרות גואה היא תסדר לנו מלחמה כדי להסית את דעת הקהל. ואז נשלם מחיר כבד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זהבי
ימבו,
31/08/04 22:59
|
אני אחריך ...... סתם נראה לך,קראת יותר מדאי ספרים .לא צריך הפיכה צריך להצביע למפלגה שלך שתתגלה בסוף כיותר מושחתת וירודה מכל מה שהיה מקודם. יש לך חשיבה של דיקטטור ,אוי ואבוי אם פעם תגיע לכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
דמגוגיה בגרוש
ל"ת
נתן,
31/08/04 22:59
|
|
 |
50.
העם העשוק אוהב את זה ככה
אור,
מרכז,
31/08/04 22:55
|
רבים מבין השכבות החלשות הם מצביעי ליכוד. הם ימשיכו להצביע גם אחרי שביבי ידפוק אותם עד העצם משום שלהבנתם מפלגות זה כמו משפחה והליכוד זה ''הבית שלהם''. הם אוהבים את זה ככה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
את מי הוא מייצג הקשקשן הזה?!
חסר סבלנות,
31/08/04 22:45
|
הוא הרי עשיר כקורח, או יכול היה להיות אילו ידע לחסוך את הכנסותיו השמנות. אז מה הוא רוצה לומר?! קשקשן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כי פה מניאק יש . יש פה הרבה
אברהם,
31/08/04 22:32
|
חרות אשר יורקים להם אפילו על הישבן הפתוח ולא מעזים גם ללטף אותו והם טוענים לתודה ומברכים על זה שנשאר להם התחת פתוח ללא תמורה ע ל מאמצהם הרבים . לא פלא שחרשו אותנו בשנות ה40 לא פלא שעלינו היתה השואה ,לא פלא כי רק לנו אפשר לעשות את זה ,עם קשה עורף עם פחדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
סקאאשוולי הישראלי
דוד,
31/08/04 22:32
|
נתן כמה שאתה צודק בעזרתך נמצא אולי את ''הסקאאשוולי הישראלי אני מאחורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ל3 אתה כנראה לכודניק סתום
ל"ת
aall,
31/08/04 22:05
|
|
 |
45.
אני אגיד לך למה אנשים לא
אני,
31/08/04 22:00
|
יוצאים לרחובות כי הם מפחדים להתפוצץ בפיגוע!!!! ואם המצב באמת חורה לך אז קום אתה ותעשה מעשה ותפסיק כבר לבלבל לנו את המח עם המנטרות הקבועות שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
zehavi,y.do u.drink & write
charlie,
31/08/04 21:42
|
who the f...do you think you'r.you'r telling us to revolt? if it was a right wing person saying it you would kill him.it is amazing what liqur does to you befor writing......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מגעילה.......
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:48
|
צארלי ..... נו באמת ... קראת את הכתבה ??? שמת לב שמדובר בהפיכה ללא קורבנות?? מה הקשר לימין ושמאל מהההההה??? רמיזות מכוערות ברמה של הסתה .. צארלי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
רק מהפכות יש לו בראש
ל"ת
דני,
31/08/04 21:35
|
|
 |
42.
עם מזוכיסט ומטומטם
ל"ת
חוליו,
31/08/04 21:25
|
|
 |
41.
לא מאמין לנתן זהבי
מכיר,
אותו,
31/08/04 21:16
|
לא קונה את הקטע של נתן זהבי. או שהוא שקרן או שהוא שחקן. לא מאמין לאיש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת??
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:49
|
|
 |
מכיר אותו? לא מאמינה.
עמבה,
01/09/04 17:09
|
|
 |
40.
זהבי הוא םפסיכופת תקשורת
גורג,
תל אביב,
31/08/04 21:16
|
בארץ יש 65 אחוז מיסים ובתל אביב ארנונה מטורפת, בשביל לקבל שרותים צריך לשלם ארנונה ולא להעסיק פי 3 עובדים מה שצריך. מבקר המדינה צריך לבצע שם את הביקורותץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זהבי קשקשן מדופלם
עודד,
31/08/04 20:37
|
|
 |
38.
מהפיכה- למה לא באמת ?
אלכס,
ירושלים,
31/08/04 20:30
|
אני בעד המהפכה, להעיף את הממשלה הביזיונית הזאת. בכל ההסטוריה לא ניראה לי שהייתה ממשלה כזאת גרועה. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נתן תקרא את הפתרון שלי!!!
היהודי,
31/08/04 20:09
|
לדעתי המדינה צריכה לסגור את החובות של המועצות והעובדים יקבלו את המגיע להם.וכמו תתבצענה הרפורמות הבאות: שכר הבכירים של השלטון המקומי שמרוויחים עשרות אלפי שקלים יקוצץ.יוקמו ועדות שיפקחו על ניהול הכספים ויבדקו האם המועצות מתנהלות בהתאם לנורמות תקינות.וכמו כן יהיה מיזוג נרחב של מועצות מקומיות על אפו וחמתו של עוזי כהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקוצצו משרות סגני שרים
דנה,
31/08/04 23:39
|
די לסגן ראש עיר אחד. למה צריך בעיר גדולה 4-5 ובעיירה קטנה - 3???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נתן תקרא את התגובה שלי!!!
היהודי,
31/08/04 20:04
|
אתה נוהג לכתוב מדי שבוע על מצוקת עובדי הרשויות המקומיות.ואתה צודק בכך שזה אולי הביזיון הכי גדול במדינה. אבל אתה טועה כשאתה מאשים את ביבי.נכון גם לו יש חלק באשמה ,אבל האשמים הם ראשי השלטון המקומי שמבזבזים את כספי הציבור בלי חשבון.ביבי אשם בכך שלא התעקש על מיזוג הרשויות המקומיות ולא לחץ על הח''כים העלובים שנכנעו לחברי מרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגירת חובות הרשויות
י.אבי יצחק,
31/08/04 20:48
|
המתנגדים הגדולים לביצוע הסדר חובות הרשיות(כדוגמת הסדר חובות הסקטור החקלאי קיבוצים+מושבים ) הם הבנקים שנתנו לרשויות הלואות עתק בלי בטחונות ויאלצו להפרד מחובות מסופקים אלא(פגיעה במאזנים) ולדאבוני שר האוצר משיקוליו הפוליטים אינו כופה הסדר כזה או אחר והופך את ממשלת ישראל לפורעת חוק(הלנת שכר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס, זאת הסיבה האמיתית.
צילי 103,
נשר,
01/09/04 06:30
|
טעות בידך !!!!!!!!!!
הסיבה העיקרית לכך שמיזוג הראשויות לא יצא אל הפועל הוא ,עוזי כהן. עוזי כהן רץ כמו שפנפן לביבי ודרש ממנו לבטל את ההחלטה.
כמה חבל שכולכם לוקים בבעיות זיכרון לטווח הארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עוזי כהן -צחי הנגבי
יאצק,
חיפה,
31/08/04 19:48
|
צריך להעיף אותם לכל הרוחות ולהעמידם לדין ולהחזיר כל הכספים ששולמו למקורבים!!!! חד וחלק ומהר .
מושחתים עופו לנו מהעיניים!!!!!! נתן תדאג לזה מה שיותר מהר!!!!!!! אנחנו אתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני אחריך
אוהד,
31/08/04 19:46
|
תוביל אחרת אין סיכוי המדינה רקובה לגמרי, זקוקה לRESET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Low Level Format
ל"ת
Disk,
31/08/04 20:18
|
|
 |
33.
אמרו לזהבי פעם שהוא בהמה?
ל"ת
קרל מרקס,
31/08/04 19:38
|
|
 |
מה השאלה ??.
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:52
|
אמרו גם אמרו , הוא עדיין הולך על שתיים. ''רחוק משנון קרל מרקס''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או הו, הרבה פעמים!
ל"ת
לוק,
חולון,
03/09/04 02:19
|
|
 |
32.
תגובה לכתבה
פנחס ששון,
תל אביב,
31/08/04 19:26
|
לזהבי יישר כח על נסיונך לעזור לאחרים. כמו כן המשך בתאור המהפכה בגרוזיה ,אין לך מושג איזה הד נוצר בציבור בויכוחים על הנושא. כפי שאני רואה את הדברים דבריך מחלחלים אמנם לאט, אך יותר אנשים שאני בא במגע איתם מדברים על הנושא, ואולי יום אחד יקום מישהו ויחליט שדי ונגיע לימים טובים יותר יישר כח ואל תתיאש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי ?
צילי 103,
נשר,
01/09/04 06:32
|
כמאמר השיר שרה רוחמה רז : '' מתי כבר יגיע היום..............''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ואני מנחש,שלך, יש במקרה המנהיג
k_nemo,
Beer Sheva,
31/08/04 19:20
|
האלטרנטיבי הזה. צעיר, נמרץ, רענן. בקיצר-מושלם. שולמית אלוני - לשלטון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
they killed rabin
solomon,
31/08/04 18:59
|
|
 |
29.
a BULLSEVICKS IDEA
ILAN,
31/08/04 18:55
|
your destractiv idea is a bullsivick idea YOUR MOUTH IS BIG YOUR MIND IS EVIL AND YOU STRIVE ON THE BACKS OF THE POOR IF ANYTHING WE SHOULD DO IT TO YOU
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
קישקוש מוחלט
דנה,
31/08/04 18:51
|
ישראל היא לא גרוזיה אלא דמוקרטיה ותיקה בה ההמונים יכולים להחליף את השילטון, ההמונים עשו את זה מספר פעמים בעשור האחרון ללא שום מהפיכה. הפערים כאן אינם דומים במעט לפערים שנוצרו בחברה הגרוזינית. בניגוד לגרוזיה כאן יש עבודה, אבל רובם של ''המוני המיסכנים'' שלא מקבלים משכורות ברשויות המקומיות מעדיפים לחכות שהמשבר יגמר והם יחזרו לג'וב שלהם, זה הרבה יותר קל מלנקות בתים. בניגוד לגרוזיה בה באמת ניתן להאשים פוליטיקאים ספורים כאן יש המונים שאחראים לביזיון, נוצרה כאן תרבות של קומבינות. הרשויות המקומיות והחברות הממשלתיות הפכו להיות מקומות תעסוקה לבני משפחתם של העובדים הקיימים. עכשיו שניגמר הכסף לממן את כולם הם כועסים. העיקר שאפשר להאשים בהכל את המנהיגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני עם עוד 500000 כאן בניו יור
דני,
ניו יורק,
31/08/04 18:49
|
לקחתי את הכסף של העניים ועכשיו יש לנו מקרר מלא. אני חוזר כשילכו לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
זהבי,אתה מאוד צודק,
ציצואשוילי אבי,
אשדוד,
31/08/04 18:46
|
זהבי,הלוואי שבמהרה יתקבץ העם נגד השלטון המושחת והאינטרסנט שלנו,וימרוד ויתקומם נגד הממשלה המושחתת כמו בגרוזיה,בעזרת השם הלוואי ותתקיים מהפכה כזאת חיובית בארץ. ונקים שלטון חיובי וטוב לעם. כל מי שקורא תגובתי ,הגיע הזמן להתעורר ,ולהפיל את הליכוד, ולקים אופוזיציה חדשה הוגנת והגונה נגד השלטון, יישר כוח זהבי כל הכבוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זהבי צודק
דני,
ירושלים,
31/08/04 18:23
|
היו פה כל מיני תגובות, המתייחסות הן לכותב והן לסגנון הכתיבה. אני לא בא לשפוט את זהבי או את סגנון כתיבתו. מה שאני כן יודע זה שהוא צודק במאה אחוז בכל מילה שהוא כותב. כל הפוליטיקאים והביורוקרטיה (טוב אולי לא כל, בסה''כ עדיין יש מתי מעט ישרים) הם מושחתים ודואגים לעצמם, למשפחותיהם ולמקורביהם. בעלי הון קונים בסכומים מגוחכים נכסים ששייכים לציבור, ותנחשו מי מאפשר את כל ההתרחשות הזו? אנחנו משלמים מיסים כמו בצפון אירופה ומקבלים תמורה כמו בארה''ב (שבה מי שרוצה רפואה אמיתית צריך לשלם הרבה כסף). עובדים עלינו בעינים ומוכרים לנו אידיאולוגיות שונות ודואגים כל הזמן שנשנא את האחר (ולא משנה מי הוא) ע''מ שלא נשים לב מי באמת הורס לנו את החיים. אנשים תתעוררו! אל תלכו להצביע, צורו על הכנסת כמו שזהבי מציע. מגיעים לנו חיים טובים יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעת? יירו בנו למוות
שלומית,
ירושלים,
31/08/04 20:21
|
ואפילו בלי להניד עפעף, אם נעשה מרי אזרחי ונצור על הכנסת במקום ללכת לקלפי. אם ירו על אזרחים ערבים שהפגינו, הם מסוגלים לירות גם ביהודים. ואל תחשדו בי שאני נמנית על הצד השמאלי של המפה הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
למה אין לנו מנהיג אלטרנטיבי
אהרוני,
חיפה,
31/08/04 18:22
|
גם לגרוזינים אין באמת מנהיג. ''ראש האופוזציה מיכאיל סאאקשווילי'' הוא לא ראש ולא אופוזיציה, אלא בובה של האמריקאים, ששופכים עליו כסף בשביל לעשות שם ''מהפכות''.
לאמריקה יש אינטרס ברור -- לבודד את רוסיה ולשים מסביבה מנהיגים כאילו דמוקרטיים שסוחפים את העם ע''י סיסמאות ריקות של ליברליזם חברתי וזהות לאומית ובלה-בלה-בלה (אבל זה מודפס על נייר איכותי -- בשביל זה הכסף). זה מה שהאמריקאים עשו במזרח אירופה, זה מה שהם מנסים לעשות בעיראק.
בישראל הם לא ישפכו כסף על מנהיגים חברתיים -- הם שופכים כסף על המנהיגים הנוכחיים.
למרות כל האמומר לעיל, אני באופן אישי עדיין לא סוציאליסט ואני מאמין גדול בשוק חופשי וגם מעדיף את ביבי על פני עמיר פרץ, אבל אם מסתכלים על זה בעיניים פקוחות -- אמריקה עומדת מאחורי הכל. ותחשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זהבי זיהה את הבעיה
פרשנדתה,
31/08/04 18:17
|
הנהגה שתלחם בשחיתות, בפערים ובגניבת המדינה תעלה ותבוא ותתקבל בברכה על ידי המוני עמך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מתחיל לשעמם הזהבי הזה
עודד,
31/08/04 18:16
|
|
 |
למשועמם.......
צילי,
נשר,
01/09/04 06:36
|
משעמם ??????????
למה אתה בכלל נכנס לקרא. הרי זה ידוע מראש שישעמם אותך........ מסקנה : אל תחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משעמם לך ?? תספור כבשים...
א.ש.,
צפון,
31/08/04 20:08
|
כן, עוד פעם ועוד פעם, עד שיכנס למוח המשועמם שלך ושל הציבור האדיש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תגובה למ'ס 10
בדרי באזוב,
ניקרגואה,
31/08/04 18:06
|
חמודי לפני שאתה זורק הערות מטופשות,לך תבקר בגרוזיה,ואז תעביר ביקורות,הלואי ואנחנו הישראלים היינו מגיעים לרמה שלהם,אם זה בחינוך,או בתרבות,או בכל דבר אחר,אז לפני שאתה זורק הערות תחשוב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי והיינו כמו הגרוזינים
דנינו,
31/08/04 20:23
|
יש להם כבוד לזולת, דרך ארץ ולב מאד רחב. ואצלנו? המון שנאה, בוז לזולת, צרות עין וחוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ברגע שתהיה אלטרנטיבה
ק,
31/08/04 17:57
|
נוכל לפטר את 120 האלה קיבנימאט המדינה על סף פשיטת רגל! יאללה זהבי לכנסת ואנחנו מאחוריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
השמאל הסהרורי כבר מטיף להפיכה
גדעון,
31/08/04 17:55
|
|
 |
כן
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 11:54
|
|
 |
18.
זהבי סיפטום להתבהמות,ועוד
אפרת,
31/08/04 17:53
|
|
 |
מרגיז אותך כי את מקורבת לצלחת?
ל"ת
משה,
01/09/04 07:45
|
|
 |
תהליך חברתי
צילי,
נשר,
01/09/04 06:38
|
כל החברה עברה כבר מזמן תהליך התבהמות.
אבל נשאלת השאלה. הרי אנו העם הנבחר אז איפה: '' מותר האדם מן הבהמה ?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יודע שהעם היהודי הוא העם ה
אושרי,
חיפה,
03/09/04 01:21
|
הנסחר השאלה היא האם את משלנו את שאת גוייה?אם את יהודיה לא צריך להיות לך ספקות שאנחנו העם הנבחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאושרי....הנבחר
צילי,
נשר,
03/09/04 19:09
|
אנחנו העם הנבחר של מה ? העם הנבחר שממנו מתו 6 מיליון יהודים ומיתוכם מיליון ילדים. בשואה לחינם. העם הנבחר אשר נבחר בקפידה לסבול.....הרי צדיק ורע לו רשע וטוב לו ! העם הנבחר למות בפיגועים מיותרים ! העם הנבחר שביבי החליט שחייב ליסבול ולחיות בתת תנאים ! העם הנבחר אשר בחר בחירה חופשית להתעלם ממצוקת הנכים והזקנים !
ולשאלת השאלות אושרי, אני יהודיה בכל רמ''ח איבריי. לא תמיד יהודיה גאה, אבל יהודייה. זה שאני יהודיה פגע לך בטזה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זהבי, הרגש בכיוון הנכון, אבל
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
31/08/04 17:40
|
אם תנתח קצת יותר רציונלית את המצב, תראה שלמרות השחיתות והזוועה בישראל, המצב בישראל הוא טוב לאין ערוך מזה שבגרוזיה. לכן לא צריך הפיכה. צריך רק לחנך את הציבור שידע לבחור במנהיגים הראויים.
נכון לעכשיו, הציבור מקבל מנהיגים שמייצגים אותו. כשהציבור ישתנה, גם הייצוג ישתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זהבי צודק-רק שהעם יכיר בכוחו
ל"ת
שרון,
תל אביב,
31/08/04 17:30
|
|
 |
15.
הבעיה היא...
פיונה22,
צפון,
31/08/04 17:14
|
שהפכנו אדישים, אפילו אפאטיים קב כל מהשקורה פה (פיגעים, גזרות כלכליות, שחיתויות...), הפכנו לזומבים. בעיה נוספת היא , שלא כמו בגרוזיה, גם האופוזיציה (אם אפשר לקרוא לזה בכלל ככה) לא פחות מושחתת ולהוטת-יחסי פרסום כמו חבריהם שיושבים בממשלה... בקיצור, מהפכה לא תיהיה כאן בקרוב, תצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זהבי בשטח- הצדק במתח.
עודד,
31/08/04 17:01
|
זהבי ממשיך עם הפופוליזם הזול. הפעם הוא תומך בהפיכות בסגנון הטוטליטרי.
למה שהעם יבחר את מנהיגיו כשאפשר לעשות הפיכות? שכחת להדגיש הבדל אחד- בגרוזיה העם לא בחר את מנהיגיו- הוא לא יכל. בארץ המצב שונה, וזוהי מהות הדמוקרטיה, וזה ההבדל המהותי היחיד שחשוב.
הבעיה היא לא בשיטת בחירת השלטון והמנהיגים- אלא במנהיגים עצמם. ומי בוחר אותם??? העם עצמו. הסאקשווילי הישראלי כבר עלה- זה השלטון הקיים, זה מה שהעם בחר. אלו נבחרי עם ישראל. וזוהי מהות הדמוקרטיה. וזהבי, במקום לעזור לחנך את העם לראות מיהם המנהיגים הראויים לשלטון, עושה את ההפך בדיוק. בכל תוכניות הרדיו שלו יש קללות, הצודק הוא הדמגוג שצועק יותר- הצדק נרקב לשמע הקללות. זהבי- איפה האחריות שלך לעם? בתור דמות ציבורית היית יכול לעשות הרבה יותר מעבר לבכי רצוף על המצב- היית יכול לשנות אותו- לא בכעס, אלא בתבונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הצעה: סע לגרוזיה ואל תחזור
אבי,
ירושלים,
31/08/04 17:01
|
|
 |
הצעה
צילי,
נשר,
01/09/04 06:40
|
|
 |
12.
זהבי מתפרנס יפה מאוד משפיכת
שרון,
31/08/04 17:00
|
צחנה אלימות וסגנון ברוטלי לתוך נשמותהם של הפולטריון שהם מאזיניו העיקרים בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובת הימניים כרגיל מהאשמים את
יובל,
הרצליה,
31/08/04 17:42
|
תמיד נתן אשם למה בגלל צבע ערו
לצערי הרב אין הרבה אנשים טובים מצד השני שיש להם אומץ להגיד את האמת בפנים לעם
הכי קל לשקר כמו ליברמן וביבי וכול השאר שכלכלה קפיטליסטית תפתור את הכול.
את הטרור וכול החולי החברתי
כלכלה קפטליסטית תצ'ריסטית כמו ביבי מגברה את הפערים בחברה הישראלית ומגבירה עימותים בין יהודים ליהודים וטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב- % 100 !!!
ל"ת
א.ש.,
צפון,
31/08/04 20:03
|
|
 |
כלכלה סוציאליסטית = צפון קוריה
צחוקים,
31/08/04 19:08
|
|
 |
11.
תראו מי מדבר? דירה ביהודה מכבי
אסנת,
31/08/04 16:59
|
|
 |
לאסנת
צילי,
נשר,
01/09/04 06:42
|
אסנת, התגובה שלך עלולה לנבוע משתי סיבות : א' צרות עין. ב' עובדת במס הכנסה.
נא הקיפי את התשובה הנכונה.
אסנת, את החוליה החלשה ..........................שלום !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צילי לכי תחפשי את השכל שלך
אושרי,
חיפה,
03/09/04 01:18
|
|
 |
הטימטום אצלך גנטי?
צילי,
נשר,
03/09/04 20:10
|
אושרי, כולי תיקווה שהטימטום אצלך לא גנטי. אם הוא בכל זאת גנטי, עשה טובה ואל תתרבה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגש...
אבי,
נשר,
01/09/04 10:40
|
צילי.... את מה זה חכמה.... אני המום. אפשר לקבל ממך חתימה? נשיקה? אפשר לעשות איתך ילד? סתאאאאם... מגיע לך פרס דארווין לטיפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעת ייעול
אבו,
תל אביב,
03/09/04 12:08
|
קח פרס נובל לטימטוםםםם איש נחמד ... עדיף לך לא להנשא ולא להביא דור המשך , חבל על הסטטיסטיקה בנשר ... צילי אל תתייחסי לשכאלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי מנשר?
צילי,
נשר,
01/09/04 11:21
|
אבי, לאור הנתונים כאן נראה כי פרס דארווין לטיפשות אפילו לך לא מגיע.
לך צא מצא לך חיים..........אז אולי תהפוך חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופייני לישראלים להיכנס לכיס
דנה,
ירושלים,
31/08/04 20:25
|
של השכן. להסתכל לו בצלחת ולבדוק מה חדש בבית שלו. זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת!!
רובין,
אי שם,
01/09/04 10:38
|
דנה יא פוסטמה. לא מדובר כאן בשכן אלא באיש ציבור שצועק כביכול את זעקת העניים והקשישים, מתיימר להיות מסכן בעצמו וכל זה ממרומי סיר השמנת שלו. הגיע הזמן שמישהו יבדוק אם הפובליציסט הזה לא עושה מעשה פנחס ומקבל שכר כזמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומאיפה הדירה ליד הכיכר?
דער קאקער,
אין די טעפל,
31/08/04 19:50
|
הייתה של אבאלה ואמאלה שעכשיו נמצאים בבית אבות במקום להיות בבית שלהם עם פיליפינית.... פיחס עליך......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגעילים , תועבה אנושית
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 12:06
|
הלוואי כולנו נטפל בהורים שלנו כמו נתן זהבי , הערצה מגיעה לו על הטיפול המסור ...תתביישו ! כמה מכם עובדים כל כך הרבה וכל כך קשה?? תבררו כמה עולה להחזיק זוג הורים בבית אבות ברמה הגבוהה ביותר , הזקוקים לטיפולים רפואיים על בסיס קבוע .. נראה אם מישהו מכם מסוגל בכלל להתקרב לזה .. חטטנים ! למי מכם יש אבא בן מאה ?? ,שיזכה לחיים ארוכים... הלוואי ! מי מכם אוהב את הוריו ומשקיע את זמנו כישרונו חודש בחודשו על מנת לפרנס אותם בכבוד כזה ?? חוצפה מכוערת להתערב לבנאדם בחייו הפרטיים כשאין לכם מושג במה מדובר ולהעביר ביקורת לגמרי לא מבוססת .. תלמדו ממנו, אולי ישאר לכם רגע פנוי מהחיים, יש סיכוי שלא. סביר להניח שתקללו את הרגע שההורים הזדקנו ותנסו כמו הרבה אנשים להפטר מהם בדרך הנוחה ביותר עבורכם ובטח ובטח לא תקחו אחריות, תפילו את זה על המדינה על הרווחה על עובדים סוציאלים , על טונות של דמעות תנין, רק לא על עצמכם ..זהבי לקח את כל זה על עצמו לבדדדדדדדדד! נבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ממש דוגמא-העם הכי פרמיטיבי שיש
דד,
31/08/04 16:59
|
מתחתנים בגיל 12 זה בסדר או שלוקחים רק דוגמאות טובות ומשאירים את השאר בצד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כניראה אתה הפרימיטיב
סופי,
תל אביב,
01/09/04 01:18
|
אתה עונה לפי תגובתך על הקריטריון של בור ופרימיטיב. אתה צריך להתעדכן על התרבות העשירה והיפה של הגרוזינים גם היהודים וגם של הלא יהודים. הקולנוע שלהם, על אנשי הרוח והמדע שלהם. וגיל 12 היה מקובל לחתן לפני שנים רבות וזאת רק אצל העדה הגרוזינית בארץ. ואני אישית מכירה הרבה מאוד גרוזינים באקדמיה וגם מיקצועית (רופאים חשובים, אומנים חשובים, אנשי משפט וכלכלה חשובים )שתורמים הרבה לטוב שבישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף עם פרימיטיבי על עם שמוכן
עדיף,
31/08/04 18:14
|
לחיות עפ שחיתות, עם גניבת המדינה בידי קומץ עשירים ופוליטיקאים. אף עם ''פרימיטיבי'' לא הלך לאבדון. אימפריות מושחתות נהרסו עד היסוד. מי שבאמת פרימיטיביים אלו אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאתה נדבקת מהפרימיטיויות
א.,
כאן,
31/08/04 20:01
|
עדיף להיות ''פרימיטיוי'' ולחיות באופן מכובד, מלהיות ''נאור'' ורעב ללחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
2 דירות בכיכר המדינה,פרסומות
יגאל,
31/08/04 16:57
|
תוכנית רדיו, מה לך ולפולטריון? חוץ מספסור העוני על ידי ''מקצוענים'' כמוך, נתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל אידיוט עלוב
עמבה,
01/09/04 17:02
|
אין לו שתי דירות אלא דירה והוא עבד קשה בשביל להגיע לזה. כי שכבר ציינתי מעלה בתגובות האחרונות ביותר - הוא לא זכה ב''רצים לדירה''. בתור אדם שעובד הוא פרולטריון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמבה במוח
חמי שרון,
צפון השומרון,
01/09/04 22:23
|
אומרים לך שתי דירות אז שתי דירות. יא טומטום. כולם יודעים על הגג ועל הכיכר. אז מאיפה נולדת עם פרצוף של מבין. ותנקה את שאריות המנגו מהעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למי שלא מגיע לו
אבוקאדו,
תל אביב,
03/09/04 17:06
|
קיבלת פעם מהוריך משהו ?? הענקת להם את הנשמה ? עבדת מספיק קשה כדי להרים פרוייקט חיים בעצמך?? גלעינים בגודל של מנגו , לא נכנסים לעין ללוע ששווה לחסום אותו,או לחור אחר, כנ''ל גלעינים של אבוקדו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חה!!! פני הפולטריון כפני זהבי,
ל"ת
מיכל,
31/08/04 16:56
|
|
 |
7.
אין לי שום ספק
הצופה,
31/08/04 16:55
|
שאתה חושב על עצמך בתור המנהיג. כל כך שקוף,כל כך עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות.
צילי,
נשר,
01/09/04 06:45
|
מעולם זהבי לא רצה ואני בטוחה שהוא לא ירצה לרוץ לכנסת. לכן, הבהר לי בבקשה על איזה מנהיג אתה מדבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כי מייצג השמאל זה התקשורת השנו
טל,
31/08/04 16:53
|
התקשורת השנואה והשבעה מאוד ואנשי מפלגת העבודה המושחתת מרץ העשירון העליון ועוד כהנא וכהנא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטל המטורלל
עמבה,
01/09/04 17:05
|
מי שכרגע נמצא בשלטון הוא הימין ולא השמאל. הימין עשיר ומושחת בדיוק כמו השמאל.
מסקנה - אתה מזיין בשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי האשם בכל צרותינו
ז'וז'ו,
לוד (לודז'),
01/09/04 01:24
|
השד העדתי, כמובן... הנעלבים, הדפוקים, הנוקמים, האספסוף הגאה, האנשים ה''חמים'' (אעלק) וה''משפחתיים'' (חמולתיים), וה''עסלים'', בעלי ''התרבות (יעני) שנכחדה ודוכאה על ידי שלטון מפא''י'', ה''עם'', ''הרוב'' (?), .... אחינו - בשר מבשרנו, עצם מעצמותינו. היכן עשרת החכמים שיוציאו את האבן ששוטה אחד זרק לבאר ?... יללה מלחמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שכחת שהימין בשלטון
אחד,
31/08/04 23:54
|
גם כשהימין בשלטון מאשימים את השמאל בכל בתחלואות של הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה
עודד,
השרון,
31/08/04 18:25
|
שזה עוד ''כהנה וכהנה'' כי לא נוכל לסבול עוד ''כהנא וכהנא''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן לא מפלגת העבודה וגם לא מרץ
יוני,
בית תמחוי חי,
31/08/04 17:45
|
נוח לכם להסתתר מהאחורי סיסמאות של הליכוד
רק שכחתם שהליכוד מוכר את המדינה לעשרים ליולי עופר את צים ועכשיו את בזק ומה עים חברה להובלת פחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רע לך שלשכן טוב?
צחוקים,
31/08/04 19:07
|
בולשביקים הביתה! לא ניתן להפוך את ישראל לצפון קוריאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נכון וכואב
המצפן,
מרכז,
31/08/04 16:51
|
מרגיז ומאכזב, מבהיל ומפחיד. נכון שאתה בוטה, ולפעמים חצוף, ...לא תוכל להשמיע את האמת שלנו בשום צורה אחרת.
המשך בכל הכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הוא לא יופיע
דני,
31/08/04 16:44
|
תוף יומיים הוא יקבל איזה מינוי פוליטי או איזה שוחד וזהו - אין מהפיכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אוי תשתוק כבר
יאיר,
31/08/04 16:38
|
אתה כל כך טמבל שזה כבר מרגיז. לא יודע מאיפה להתחיל להתיחס לשטויות שלך שלא מתאימות לחיבור של בית ספר יסודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל: במומו הוא - פוסל !!!
א.ש.,
צפון,
31/08/04 19:56
|
כדאי שתחשוב פעמיים לפני שאתה מתיישב לכתוב תגובה ! מה אתה אומר ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תשובה לנתן
אילנה,
31/08/04 16:36
|
נתן זהבי אין כמוך המשך כך, אבל מה דווקא לדעתי, אין ספק שאתה יכול להיות המנהיג שינהיג למהפכה כזו, מהפכה למשל כמו הפנתרים השחורים זוכר, אז קדימה תנסה, אולי תצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת לי ת'בולבול
אבי,
הירח,
31/08/04 19:53
|
נתן זהבי הוא הדוגמא החיה לפתגם: איסטרא בלגינא קיש קיש קריא. או בתרגום להדיוטות - מטבע בכלי ריק משמיעה המון רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אשמח לראות אותו מנהיג
אזרח מהשורה,
01/09/04 02:08
|
|
 |
יאללה ....
ג'קי בוחבוט,
התקווה,
01/09/04 10:47
|
שמעת מישהו צועק וכבר אתה מוכן שהוא יהיה בכנסת.... חוץ מלצעוק ולקלל ברדיו, מה הוא עשה באמת? בשקט? הוא הולך לחלק אוכל לעניים? עוזר בשקט לאנשים בצרה ? בלי לכתוב על זה... בלי לעשות מכל עזרה תוכנית ברדיו. יאללה כולכם מפגרים!! זה בנאדם שרק מדבר הרבה ולא יסתכל ממטר על זקנה אם הוא לא יכול לעשות עליה צ'ק מהרדיו. ואתה זהבי, אם אני ג'קי בוחבוט הייתי כותב מה שאתה כתבת אחורי עשר דקות היו עוצרים אותי על המרדה או משהו כזה. רק אשכנזי יכול לכתוב שטויות כאלו ולהשאר חופשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'קי,אתה חלאה..
אורן,
ת''א,
03/09/04 00:26
|
אתה יודע שזהבי עשה פרסומת לחב' ביטוח לפני כשנה,ואת הרווח של עשרות אלפי השקלים נתן למישהי לניתוח שהציל את חייה? וזה עוד כלום אבל אתה לא יודע וגם לא תדע כי הוא נותן בסתר ולא רץ אח''כ לעיתון להצטלם. ג'קי,אני מקוה שתתנצל על מה שכתבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הצחקת את ביבי
כלכלן,
31/08/04 16:30
|
בתור צעד ראשון, הרבה לפני מהפיכה, אפשר פשוט לא להצביע למפלגה שדופקת אותך. נראה לך? בבחירות הבאות כולם יצביעו ביבי. ככה לא תהיה פה מהפיכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס נובל
עוזי כהן.-,
רעננה,
01/09/04 18:42
|
|