 |
14.
היןם מתפרסם הדוח של INTU
meteor,
מודיעין,
18/08/04 11:23
|
כיצד לדעתך תגיב המניה לדוח הרבעוני לפי ההתנהגות של הימים האחרונים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
INTU פרצה את הטריגר
מאיר ברק,
14/08/04 00:12
|
אך לא הלכה לשום מקום... הפריצה של תחילת היום לא הייתה קבילה (ראו הערות מטה) הפריצה של שעה 11:35 הייתה תקינה, אך כאמור המניה לא עשתה דבר. בהתחשב בעובדה שהמניה לא הגיעה לנקודת ה - Stop Loss, וגם מצד שני לא הגיעה למחיר היעד, היה על הסוחר הזהיר לצאת מהמניה בסוף היום, לפחות במחיר הכניסה. אין טעם לשמור על מניה שמשחקת ליד מחיר הטריגר ועלולה לגרום לנו להפסדים בתחילת יום המסחר הבא. בנוסף, אנו לקראת סוף שבוע ארוך וכידוע בתקופות מטורפות אילו - כל דבר עלול לקרות בסוף השבוע וכל אירוע עלול לסכן את אחזקותינו. אני יוצא לסוף השבוע נקי מכל אחזקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בקשר ל INTU
רונן,
13/08/04 19:26
|
|
 |
לא עמדת ב - STOP הנכון...
מאיר ברק,
14/08/04 00:06
|
אם תקרא את הכתבה לעיל תראה שנקודת ה - Stop עומדת על 37.98$. ולפיכך לא הייתה כל סיבה לצאת מהמניה. הכניסה הייתה נכונה, המניה אמנם לא הלכה לשום מקום, אך איפשרה מספר רב של פעמים לצאת בלי כל נזק, כפי שאכן היה עליך לעשות לקראת סיום יום המסחר. אני אגב הסתפקתי ברווח של 3 סנט אשר בקושי כיסה את העמלות, אך גם זה לא רע בהתחשב בעובדה שהמניה החזיקה מעמד יפה ביום מטורף של ירידות ועליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
INTU
שי,
13/08/04 18:05
|
קניתי כ-6 דקות אחרי הפתיחה ומכרתי בסטופ אחרי 8 דקות
ואני מבקש הפעם לא למחוק אותי כי זו האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המניה פרצה ב -5 דקות הראשונות
מאיר ברק,
14/08/04 00:01
|
להלן שיעור: כאשר המניה פורצת בחמש הדקות הראשונות - עליך לעזוב אותה לנפשה, גם אם היא המשיכה לעלות בדקה השישית שלאחר מכן. כל כניסה במצב כזה - מסוכנת מאוד. אם כבר נכנסת למניה במצב זה, אין עליך לתת לה לרדת יותר מאשר 10 סנט. כך אני נוהג כאשר לעיתים אני ''מכופף'' את חוקי הכניסה. זה עשוי לקרות כאשר אני מאוד אוהב מניה מסוימת ותנאי שוק מסויימים. הסכנה היום היתה אף גדולה יותר מכיוון שהשוק פתח ב - GAP עליון והסיכוי הסביר היה שהוא יחזור ויתקן מטה. כפי שאכן קרה. בכדי להכנס שוב למניה שפרצה בחמש הדקות הראשונות - עליך לראות BAR ירוק (עולה) של 5 דקות לפחות מתחת למחיר הפריצה ולתת למניה ''לעלות דרך הטריגר'' ולא להמשיך שם את המשחק של 5 הדקות הראשונות כפי שהיא אכן עשתה במקרה דנן. כל עוד לא ראית BAR של 5 דקות מתחת לטריגר - אין זה סימן ל - Trend של עליה ולכן עליך לוותר על המניה. בשעה 11:35 הייתה פריצה מחודשת , הפעם נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
INTU - כפי שהזהרתי אתמול בלילה
מאיר ברק,
13/08/04 17:55
|
אני מקווה שלא לקחתם את הפריצה של INTU בחמש הדקות הראשונות כפי שהזהרתי בתגובתי הקודמת. כאמור בעבר, 5 דקות המסחר הראשונות הן המסוכנות ביותר. כל הוראות הציבור מגיעות בזמן זה ולכן אין כל כוון טכני ברור. מסוכן מידי לסוחרים קונסרבטיביים. כפי שחששתי, המניה פרצה ב - 3 סנט וירדה מטה עם סגירת ה - GAP של השוק. לא סוג המשחק הנכון עבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
INTU
שי,
13/08/04 17:20
|
|
 |
8.
INTU על סף פריצה
מאיר ברק,
12/08/04 23:23
|
למרות השוק היורד, עלתה המניה ונמצאת כעת על סף נקודת הפריצה. אידיאלית, אני מקווה שהיא תרד מעט ותעלה אל תוך נקודת הפריצה לאחר 5 הדקות הראשונות. להזכירכם, סוחר קונסרבטיבי אינו סוחר ב - 5 הדקות הראשונות של המסחר. מסוכן מידי. מי שמתעקש בכל זאת לקחת אותה אם היא תפרוץ בתחילת המסחר (מאוד אגרסיבי)אציע שישמור על על Stop Loss של 2-3 סנטים מתחת למחיר הכניסה, ויקח רווח חלקי בנקודה ראשונה של חולשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מרצה במתימטיקה
ד''ר אברהם גיל,
תל אביב,
12/08/04 23:20
|
כאחד שחקר את השיטה הטכנית בצורה מעמיקה ויסודית ניתן לקבוע חד משמעית שהשיטה עובדת רק 48% ולא ב82% כפי שנאמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה- אני מזמין אותך למבחן
מאיר ברק,
14/08/04 00:19
|
אשמח להוכיח לך את טעותך ולפרסם את מסקנותיך במדור זה. מה דעתך? בשתי מילים אומר לך מדוע אתה טועה: ניתוח טכני אינו עומד ברשות עצמו. אתה חייב לצרף לתוצאות הניתוח גם את תנאי השוק, התנהגות המניה בעת הפריצה וכללי ניהול כספי Money Management מקובלים. אם תחבר את כל החבילה (והכללים פשוטים למדי) תגלה שניתוח טכני עובד מעל 80% מהזמן. אני מוכן למבחן, אם אתה מוכן. תיצור איתי קשר במייל דרך האתר שלי: www.daytrade.co.il ונתאם מועד לקביעת החוקים, איסוף ופרסום התוצאות. את האמת: אני ''מת'' שמישהו מקצועי (אולי כמותך) יגיע סוף סוף לתוצאות הנכונות ויזים את כל השמועות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לדויד - אל תתווכח עם הצלחות
ארקדי,
12/08/04 20:18
|
לכל שיטה יש את היתרונות ואת החסרונות. בזמנים של בורסה יורדת אני לא הייתי רוצה לפעול בשיטות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אין מצב להרוויח בצורה כזו חבר
דוידהכהן,
רמת השרון,
12/08/04 10:58
|
אני סוחר הרבה מאד שנים והייתי הרבה בארה''ב, קראתי את רוב מאמריך ואני מעוניין שהציבור יבין וידע , אין מצב לסחור על סנטים במניות, אין אדם אחד שאני מכיר שמרוויח בשיטת הפריצות והסקאלפ של השוק שחלפה מהעולם, כלומר יש כאן הטעייה קשה מאד,אני מקווה שמעריב יקחו את הדברים לתשומת ליבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מציע?
אבי רגב,
12/08/04 19:04
|
שיטות אחרות כבר ראינו, התנסינו והפסדנו. זו לפחות עובדת (ואגב לא מדובר כאן בסקאלפינג של סנטים בודדים) כשאין שום כוון ברור לשוק, זו הדרך היחידה להרוויח. או אולי להכנס לטבע? (:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא טוב יותר מדובר ב - Swing
נתן,
12/08/04 18:50
|
איפה ראית סקאלפ ואיפה ראית רווח של סנטים? אני לא מתווכח עם אחוז ההצלחות כפי שהוא מופיע פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי סוחר בסנטים?
מאיר ברק,
12/08/04 18:30
|
אני מסכים עם כל מה שאמרת. מי שסוחר בסנטים דינו להפסיד. אבל לא ברור לי למה הגעת למסקנה שאני סוחר בסנטים? המטרה בשיטתי היא לקחת רווח חלקי ראשוני (בעשרות סנטים בדיוק כפי שכתוב) ולהשאיר את החצי השני למסחר חינם Free Trade עם האפשרות להרוויח כמה שיותר. מהות השיטה היא הקטנת הסיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איגוד החוקים
מאור מוזס,
בן שמן,
11/08/04 17:45
|
מאיר - האם תוכל לאגד את כל החוקים במאמר שיקושר מכל אחד ממדוריך? למצטרף שלא עקב אחרי המדור מתחילת פרסומו יש קושי באיסוף כל החוקים.
תודה על המדור - מאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהכנה. תודה.
ל"ת
מאיר ברק,
12/08/04 00:20
|
|
 |
3.
מאיר - מה עם מניות קטנות יותר?
A,
B,
11/08/04 16:48
|
|
 |
מאוד מסוכנות
מאיר ברק,
12/08/04 00:22
|
אני סוחר בהן תוך כדי יום המסחר, אך לקחת אותן הביתה... מסוכן מידי ודורש התמחות מיוחדת שלהערכתי לא כאן מקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם 82 אחוז זה לא רע!
ל"ת
אבי רגב,
11/08/04 12:03
|
|
 |
1.
לא לעולם חוסן
מנשה,
11/08/04 10:52
|
גם 82% הצלחה זה לדעתי גבוה מידי. מעניין כמה זמן זה ימשך.
הגב לתגובה זו
|
|