 |
109.
שיא השחיתות זה הפנסיות
אבי,
עכו,
07/02/05 19:28
|
המוקדמות שמקבלים עובדי מדינה שפורשים בגילאי 40 + ובנוסף ממשיכים לעבוד בתוספת שכר. אני מוכן לקבל שאדם פרש לפנסיה בגיל 65 ורוצה ומוכן לעבוד אז בבקשה גם מגיע לו שכר. אבל למה להוציא אנשים בגילאי 40 +. התשובה. כי אלו כספי הקופה הציבורית והמושחתים שולטים בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
החיים שלנו
מרגלית,
קריות,
16/01/05 09:47
|
אני לא מאשימה אותם, האם אשם שלא קם ועושה משהו לשינוי המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
שטח אדמה בכפר...
דוברמן,
השרון,
15/01/05 18:55
|
אדמות ''חקלאיות'' שקיבלו אנשי כפר מלל באיזור הדרומי לקרית אריה כתחליף לשטח שיועד לבניית רמות השבים - הפכו תחת עינו הפקוחה ל''חוות הי-טק'' המכניסה לכיסם של הראשונים בוחטות של כסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
פנסיה לבחירים
זיו דרור,
הרצליה,
22/12/04 18:33
|
|
 |
105.
אהוד ברק
יוסף,
31/10/04 13:07
|
תגיד זהבי
לא מפריע לך שאהוד ברק מקבל את כפל הפנסיות או מבקר המדינה או רחמנה ליצלן רבין בזמנו.
מה הצביעות הזו.
לברק לישכה + נהג + מאבטחים כל זה על חשבוני כי אני משלם מיסים (אני לא יודע מה עם יתר הקוראים\כותבים כאן), והחוצפן הזה עושה לביתו עם כל זה.
עלותו של ברק בשנה האחרונה לכולנו עלתה על עלותם של שרון וכבשיו גם יחד
שא ברכה זהבי ולהבא תתקוף הוגן יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
פנסית ראש הממשלה
נץ מיכאל,
26/09/04 22:09
|
לדעתי הגישה והטיעון לא נכונית ולא משרתים דבר. ראש ממשלה עובד סביב השעון . ונהנה מעט מאוד מכספו ורכושו. ובכלל הטיעון צריך לבא לא על כמה הם מקבלים . אלא למה הם לא מגדישים מחשבה ודאגה לנו. לאותו הפנסיונר ולקשיש שגם פנסיה אין לו ומתקיים אם מתקיים מקצבת הזקנה המקוצצת. ושהמינימום הוא מתחת למינימום. ואין אף מפלגה שאנו יכולים להאמין לה שאם וכאשר תהיה בשלטון או בקואליציה תלחם על כך באמת. אנו לא בחורי ישיבה. לא חברי קיבוץ. לא עובדי נמל. אלא סתם זקנים . זאת הבעיה לא שכרם של שרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
שכר הבכירים
נילי,
גוש דן,
22/09/04 23:03
|
נוסף למשכורות ולפנסיות שאנשי צבא מקבלים, אני רוצה דוקא להעיר בקשר למשכורות ענק, ממש דמיוניות שמקבלים דירקטורים של חברות או בנקים, מנהלי בנקים, מנהלי חברות האם זו לא שערוריה ואף אחד לא אומר דבר. הכל בגדר שמור לי ואשמור לך והחיים ממשיכים כאלו לא קרה כלום. האם זה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
פנסיה מה היא
ערן מרוז,
עכו,
20/09/04 00:59
|
מעצבן אותי מאוד מאוד אבל כנראה שאנחנו פה עם קצת פאטאטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שכחת את ביבי המסכן
רותי,
ירושלים,
19/09/04 21:21
|
(אגב, השר היחיד שמשרדו היה הכי יעיל - עם 2 ש ר י ם שלמים, בתקופה שהוא קיצץ את כל מה שזז), רחמנות - ביב המסכן חי בקושי ממשכורת שר, פנסיה כראש ממשלה לשעבר ועוד כמה גרושים על ההרצאות וההופעות שלו. יש לי חבר שאומר שרק ההסטוריה תשפוט את אייזן על שפיטר את ביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זהבי אתה באמת קצת לקוי בהבנתך
ישי,
נשר,
19/09/04 09:34
|
...כמו שאתה אומר בבית ה-8 שלך. כל הכבוד לכל אחד מאיתנו שייצא לפנסייה וימשיך לעבוד (בזכות, לא בחסד ולא בקומבינה). ויקבל גם פנסייה וגם משכורת !!! זה חוקי ומוצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשר למהדרין
משה,
חיפה,
09/11/04 18:16
|
|
 |
לישי 100 אתה לקוי בהבנתך
גל,
מרכז,
24/09/04 13:44
|
מי שיצא לפנסיה ועובד בסקטור הפרטי- זה בסדר. המעסיק מחליט כמה הוא משלם. אבל, הם לא יוצאים לפנסייה, הם ממשיכים לעבוד ועוד כעובדי ממשלה. האם זה הגיוני שהממשלה תשלם גם משכורת וגם פנסיה???? לא נראה לי... לפחות לא על חשבון הכיס שלי או שלך. גמר חתימה טובה, וצום קל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מושחתים נמאסתם
אבי,
18/09/04 23:52
|
|
 |
98.
נתן זהבי אתה גדול זה כזה נכוןן
ל"ת
חן,
אשדוד,
16/09/04 07:43
|
|
 |
97.
האם מה שהם מקבלים מנוגד לחוק?
שמוליק,
צפון הארץ,
13/09/04 15:56
|
כל השמות שהוזכרו בכתבה אכן מקבלים משכורת + פנסיה , לא משלמים מיסים , לא הבנתי איפה הבעייה אם שר בפועל עפ פנסיה של שר בדימוס מרוויח כ 65000 ש''ח המיסים המשולמים הם על שתי המשכורות יחד משמע כ 30000 ש''ח לא הבנתי את הבעייה , כשהם היו אלופים או שרים במיל' הפנסייה לא שלהם? למה הם צריכים לוותר עליה כל שהם צריכים לעשות וכנראה עושים זה לשלם כחוק מיסים. הבעייה אתם זה טובות ההנאה האחרות ולא אלה המתבטאות בשכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל97
אהרון,
צפון הארץ,
14/09/04 21:34
|
אתה צודק במאה אחוז הכל לפי החוק, אך שכחת דבר אחד מר ברוך מי מחוקק את החוקים האלה? הלא הסבים היקרים שלנו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
2.7 מילארד גנבו לנו הסלולרים
רק בקישוריות,
12/09/04 08:27
|
לא מסוגלים להתרומם מהמספרים הקטנים. כל הזמן הדפוקים מתרגזים על קצת פחות דפוקים כשמתחת לאף ובגלוי גונבים לנו סכומים בהיקף של קיצוץ שנתי. 2.7 מילארד אמרתי ועוד מילארדים בהפרשים של שיחות טלפון לחו''ל. ועוד גניבות של הבנקים בהיקף של מילארדים. ורק נשאר לנו לדבר על המשכורת של אריק שרון, נו באמת ?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המיליארדים שגונבים הסלולרים
מיכאל,
הרצליה,
13/09/04 13:29
|
חביבי. הבעיה היא רק שלך. אל תשתמש בסלולרי. או שתחזיק אותו רק לשיחות ניכנסות. אל תסע לחול עם הסלולרי. ניתן לחייג לארץ מכל טלפון ציבורי. הם אמנם גנבים אך אתה מרשה להם לגנוב אז תלין רק על עצמך. ברכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כל מילה ''זהב''
אילן,
יקנעם,
11/09/04 00:52
|
זהבי! אנחנו צריכים להיות גאים בך שיש עדיין אנשים ישרים ואמיתיים שאומרים את האמת בפנים ולא מפחדים ממנה, למרות שאני לא בטוח שזה יזיז למישהוא או משהוא אבל אני רוצה לאחל לך הרבה בריאות וישר כח על היושר והאומץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
זהבי! תרוץ בבקשה לראשות ממשלה
גלי,
לוס-אנג'לס,
09/09/04 21:32
|
כמה שאתה צודק ... יש לי הצעה מעניינת עבורך אולי תרוץ לכנסת ולראשות הממשלה ותנסה לשנות שם מבפנים ... אני בטוחה שהרבה אזרחים יבחרו בך כי אתה מסמל את שופר העם המדוכא ... אני הראשונה שאבחר בך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אין ברירה
4z7adc,
09/09/04 18:51
|
המציאות הפוליטית בישראל גרמה לכך שאנשים בעלי פוטנציאל מנהיגותי משולב בכשרון מדיני ושעומדים על כך שתשמר להם גם יושרה (integrity), אין לו סיכוי להצליח - ולכן הוא גם לא מנסה - ואם הוא ניסה הוא מהר מוצא את עצמו בחוץ. דוגמאות לא חסרות.
הברירה העומדת לפנינו זה לשלם או לקבל את אמיר פרץ עם מחלק התה שלו ואז באמת נגיע לסדרי שלטון מופתיים.
בנימה רצינית - אין סיכוי לסידרי שלטון תקינים ללא חוקה ראויה המכתיבה מערכי בקרה ואיזונים (בדומה לקיים בחוקת ארה''ב).
איך מגיעים לזה? קודם כל יש לרפא את העם ממחלה קשה בשם ''שאנוניטיס'' ואחרי זה נדבר, אחרת נתן זהבי ימשיך לכתוב טורים מבריקים וכולנו נשפשף ידיים ונומר ''וואלה כמה שהוא צודק....''
integrity
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הפנסיה הכפולה
בלייר פורטנוי,
תל אביב,
09/09/04 15:45
|
כמה עגום המצב המחשבתי! כל עוד שהעם מחזיר אותם החזירים אין לו זכות לבכות. ביבי וחבריו יודעים היטב לא משנה מהם עושים, כמה שבעלי הכח חוגגים, הם ייבחרו שוב. אז אין להם מה להפסיד...הדג מסריח מהראש אך האף סתום...וביבי ממשיך לאכול גפילטע פיש!We must kick the cynical bastards out of government...far out of government! בלייר פורטנוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
חוב המפלגות שלא קיים
האיש הקטן,
צפון,
09/09/04 13:40
|
זהבי, שמעתי את סבא שמעון פרס אומר לרזי ברקאי שמפלגת העבודה הצליחה סוף סוף לסגור את החוב של 180 מיליון ש''ח. איך? איך הגעתם לזה ואיך סגרתם אתזה. הלוואי היה מספר לנו כי אז כל הרשויות היו סוגרות את החוב שלהם והוא, עם חוב כזה, מטייל בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
על מי אתה כועס?
דניאל,
מרכז,
08/09/04 12:47
|
על עם מטומטם שמקטר ולא עושה כלום? הרי אנחנו כ''כ מטומטמים שאנחנו נהנים מהכעס שלנו ונהנים יותר מלא לעשות כלום. אז יש תנועה שנלחמת בשחיתות, אז מה? כמה חברים יש בה? 5000? 10000 אזרחים? המדינה מונה כשישה מיליון אזרחים, איפה חצי מהם? איפה רבע מהם שיקומו ויפגינו? ככה אנחנו, מעדיפים לקטר ולא לעשות כלום. זה הכי נוח והכי קל. יורים לעצמנו ברגל. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מעצבן
ישראל קנול,
קיבוץ הגושרי,
06/09/04 20:51
|
|
 |
88.
סבא אריק
כצ,
כרמיאל,
06/09/04 15:15
|
זהבי, כל הכבוד שהעלתה את הנושא, ישר כח , אבל איך משנים את המצב כצ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
זהבי אתה צודק -זועק אבל מי
י,
מרכז,
04/09/04 08:48
|
מקשיב שם,הם הרי עושים את אשר עולה על רוחם,חוקים לעצמם-וחוקים לאזרחים,איכפת להם מהקשישים,מהנכים,מהחינוך,כמה פקידות בכל ענף? כמה מנכ''לים מטעם בכל סקטור??? מי צריך במדינה כה קטנה הנהגה כה מסורבלת ומיותרת..........!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אם אלה המנהיגים
אילני אריה,
רמת-גן,
26/08/04 17:14
|
|
 |
85.
עם העם זה לא עובד ככה אם עובדי
לילי,
נגב,
24/08/04 17:04
|
לאנשי העם אם עובדים יותר ממספר שעות יומי או חודשי , מורידים מהמשכורת
ככה זה אצל העם. שנספר להם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
ימותו הקנאים
גילי,
צפוני,
22/08/04 08:58
|
זה מגיע להם! זה מגיע לנו! עם פרייר / הנהגה מסואבת!!! זה מגיע לנו ולהם. סימביוזה טבעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
פנסיה...
אורי גולני,
בת חפר,
16/08/04 12:38
|
אתה, מה זה צודק, אבל למי זה נוגע? מי עושה משהו בנושא? הכלבים נובחים והשיירה עוברת... האם באמת זה הגורל? שהשלטון יסריח? ככה זה בכל העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
זהבי לכנסת עם ''אין כפל מבצעים''
פ.מ,
רעננה,
15/08/04 18:33
|
למה שלא נריץ את זהבי לכנסת בבחירות הבאות תחת הסיסמא : ''אין כפל מבצעים'' או ''תאום מס אוטומטי'' והוא יבטיח לעם (כמו לפיד) לחוקק חוקים בהתאם וגם לגבות ולאכוף אותם אוטומטית ורטרואקטיבית לפחות 20 שנה אחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
סבים
ר.א.,
חיפה,
15/08/04 08:29
|
כדאי לאפשר לכל השבעים להתפרנס מקצבת הביטוח הלאומי .. נראה אותם גיבורים על חלשים !!!! ר.א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הממשלה ושר האוצר הכושל
גיל,
גיל,
12/08/04 10:59
|
יכול להיות שהגיע הזמן שנקפל את הקידבק וניסע לחיות באירופה שמע יש אנשים מכל העולם ויש לכולם עבודה, המדינה הזאת פשטה את עורה מי שעולה לארץשיחשוב 10 30 פעם כנראה שצרים לפרוס מפה כנפיים, אני לא משבח את זה, אבל אם אנשים ילכו למשרד הפנים ולשגרירויות כנראה שהם עושים צעד צעד נכון כי לאף אחד במדינה הזאת לא איכפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
החוקים חלים רק על אזרחי המדינה
ר.ח,
צפון,
09/08/04 16:02
|
מדינה ישראל איבדה את כל המחסומים. החוקים הם רק על אזרחי המדינה הם אינם חלים על חברי הכנסת ונבחרה. אלא רק על בתושבים. הלנה שכר על המעסיק פנסיה כפולה ומכופלת רק לראשי מדינה האזרח חי ברעב ובמצוקה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הפנסיה הכפולה
elona,
ramat gan,
09/08/04 09:56
|
שלום, ומה אשם אם לא כל העם הזה שנותן למנהיגיו להתנהג איתו כאילו היה זבל.... יושבים ומשמינים על סיר הבשר - ולא יודעים אחרת... רק לקצץ לשכבות החלשות. אם היו מורידים מההכנסות האדירות שלהם (שכוללות כמובן גם את כל ההטבות הנהנדרות.... להם הם לא זכאים, כמעט רובם.... מינימום עבודה... מקסימום תענוג על חשבון העם).
תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
צריך לעלות על הכנסת
שפרה ברכה,
ירושלים,
08/08/04 18:36
|
כמו אחרי מלחמת יום הכיפורים, הם לא מבינים הם פשוט מנותקים. צריך לעלות על הכנסת, כל העם, ולזרוק משם את כל אוכלי החינם האלו. נמאסתם. נמאסתם נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
תגובה למזהיר בפתח ואבוקדו ביחד
נירה,
ירושלים,
08/08/04 03:14
|
מהו הויכוח הלוהט הזה שבינכם? מקבלי הקצבאות הכפולות הלכו לישון ואתם מתעסקים במנקי הרחובות והאסלות. מה קרה לכם? יצאתם מכל פרופורציה וסטיתם לגמרי מהנושא העיקרי. אם יש בינכם איזושהי הבנה משותפת למה שלא תיקחו את הטלפון אחד של השני ותתנו לקורא קצת שקט.
לסיכום, אילו הייתם קצת פחות מרוכזים בעצמיכם הייתם יכולים לגלות כי כל השיחה שלכם סוכמה בחן רב פי כמה כבר בתגובה 13.
שבוע טוב ומוצלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אז למה אנחנו בוחרים בהם ?
בן,
מרכז,
08/08/04 01:05
|
אולי פעם הבאה שנלך להביע עבור איש ציבור נעצור ונחשוב , האם האיש הזה ישרת אותנו נאמנה ? , האם ישים את טובתנו בראש סולם העדיפות ? כי אם לא אז מה אנחנו בעצם עושים אנחנו נותנים לו כח , כח לא לשרת אותנו אלא לקחת מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
זהבי צודק!!!!
גילי,
תל אביב-יפו,
07/08/04 15:53
|
איך זה שצד אחד מקבל משכורת ופנסיות רבות וצד שני אינו מקבל משכרות למעלה משנה כל הכבוד זהבי וכל הכבוד לשלוםשמחון אשר הביא את הצעתהחוק שאין פנסיה ומשכורת בו זמנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מדינת עולם שלישי בהתהוות
אזרח העולם,
הונג קונג,
07/08/04 15:11
|
כאשר יושלם התהליך שבו ידע משרד האוצר לחשב את מספר האזרחים משלמי המס הדרושים על מנת לחשב פנסיה שנייה ושלישית ומשכורת משולשת ל''נבחרי הציבור'' תגיע סוף סוף מדינת ישראל למעמד הנכסף של מדינת עולם שלישית, עד אז תוסיף לדשדש בין מדינות העולם הרביעי. רבותי פיקחו עיניכם - כווווולם פועלים על פי חוק, חוק שנועד לפגוע במרבית אזרחי המדינה ונחקק בידי מתי מעט נבחרי ציבור שחלקם אף קנו את כסאם בכנסת. על העם להחליט, לקבוע לוח זמנים לשינויים ובמקביל להכין את הגיליוטינה. יהיה נבון להקציב לשרון, לשריו לחברי הכנסת, לאנשי משרד האוצר, לביבי וידידיו ואפילו לאויביו הפוליטים 24 שעות כדי שיוכלו לבקש מקלט פוליטי במרכז אפריקה. לכל בעלי ההון שבלעדיהם לא תוכל ישראל להתקיים יש להודיע כי ממחר משתנים התנאים, מתחיל משחק חדש, מתחילים להתחשב באזרח ובאדם ולאחר מכן באינטרסים של כמה עשירים. לא ביבי לא שרון ולא פרס לבדם הקימו את המדינה, לא הם לבדם מסוגלים לדאג לשלומה, נוכל לעשות זאת גם בלעדיהם אם תוצאות לא פחות גרועות ואולי טובות יותר. כאשר תקיא החברה בישראל את הנבחרים אפשר יהיה לשוב לגור בארץ ואפילו אפשר יהיה לשלם מסים בישראל ללא חשש שהכסף יעבור פשוט ממשלם המסים למקבל הפנסיה המשולשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כל פנסיונר עובד תורם לאבטלה
ל"ת
בן,
07/08/04 12:31
|
|
 |
71.
מושחתים - לא רק בכנסת ........
ז'וז'ו,
שחיתותל לנד,
07/08/04 06:36
|
הכנסת היא רק דוגמא: גם בצבא קבע ובנק ישראל אנשים יוצאים לפנסיה בגיל 45, ולעיתים (בצבא) ממשיכים לעבוד באותו מקום כעובדי מדינה. מי משלם את מחיר שדידת הקופה - הפריירים משלמי המיסים. צריך להפסיק לשלם פנסיה לפני גיל פנסיה. זה הכל: לאנשי הקבע, לשרים, לבנק ישראל, לנמלים, לרשות שדות התעופה, לכווווווווווווווולם - אין סיכוי אנחנו מושחתים שדואגים אחד לשני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
צדק
אלברט,
הקריות,
06/08/04 19:54
|
צודק נתן על תגובתו המתונה יחסית לאופיו (כמי שמקשיב לרדיו)ישר כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זהבי, אתה ממש ילד טוב.
פרשנדתה,
06/08/04 18:12
|
נראה לך ששרון מסתפק ב- 70 אלף ש''''ח בחודש מקופת המדינה ? זהבי את מאות המיליונים עושים משחיתויות. נקודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מושחתים נמאסתם
צדק,
חיפה,
06/08/04 14:13
|
המושחתים ששוחטים אותנו במיסים וגזרות .הפכו כבר מזמן את הפוליטקה לקרדום לחפור בו כמה דולרים ומיליונים של כספים. עוד לא הזכרת את עלות האבטחה של ראשי ממשלה בהרצאותיהם בעולם מה אומר הדבר שמפחיד אותם יותר מכל זה כסאם ולכן צריכה לקום מפלגה חברתית אמיתית שתקרא צדק לעם או צדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
תגובה ל-63-זאב ..
המזהיר בפתח.,
06/08/04 10:01
|
אכן רבין צדק.. אתם ניפולת של נמושות. אתה המתגורר בחו''ל, מי יודע באיזה תפקיד[ מנקה רחובות\אסלות-בקיצור עבודות של ערבושים], לא יודע על מה אתה מדבר. אתה הטמבל המושלם!! בזכות אריק שרון, שהגה את רעיון חציית התעלה, והפר פקודה מפורשת של דיין לא לחצות, רק בזכות אומץ לבו ולקיחת האחריות תוצאות המלחמה הם נצחון לצהל- נצחון מוחלט. כיתור ארמיה 2 ו-3. ו-100 ק''מ מקהיר. אבל- נצחון צהל, ועצמאות מדינת ישראל, וקיום מדינת ישראל- היא בזכות 24.000 החללים שנהרגו , כאשר הקריבו את חייהם למען מדינת ישראל. בזכותם אני כותב לך כעת. תמשיך לחיות בחו''ל נמושה שכמוך, ותלקק לגויים..בזכות מדינת ישראל ולוחמיה אנו כאן. אין לך זכות בכלל להגיב, נפולת של נמושה!!!!טמבל מושלם ואדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים אחרים
איתמר,
צפון,
17/10/04 19:58
|
נשמה. הגיע הזמן שלך להתחיל לחיות את החיים שלך ולעזוב את כל הפנטזיות שלא קשורות אליך. באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מומלץ לנקות את הפה...
אבוקאדו,
תל אביב,
06/08/04 14:14
|
מזמן ''המזהיר בפתח'' או איך שתקרא לעצמך, לא ה''ערבושים'' מנקים רחובות ואסלות .... כנראה שלא בקרב עמך אתה חי כמו שנדמה לך.. השפה שלך היא סוג של תועבה גזענית. ''ערבושים''-תלקק ל''גויים''-''טמבל מושלם''-''אידיוט''-''נפולת של נמושות''... כל הכבוד לקסיקון מדהים של נאצה וכל זה ב-13 שורות.. תתנצל בפני מנקי הרחובות ואנשי פינוי האשפה שאתה מתייחס אליהם בכזאת יוהרה- בזכותם אתה לא חי בתוך הטינופת , גם אם היא מבעבעת מתוך נשימתך..שינאתך.. כוחניותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבוקאדו.
המזהיר בפתח.,
06/08/04 16:27
|
א. איזה שם מצאת לעצמך!! כנראה שזה מתאים לצורתך\גזרתך. ב. לגופו של ענין: אין מה לעשות, ערבושים זה ערבושים, כמו שאתה יהודון אצל הגויים!!!. מכל מקום, אני מתייחס לאותו אדם, המתגורר בחו''ל, המנקה אסלות ורחובות בכייף, אולם בארץ נמנע מלעשות זאת.אני מתייחס בזילזול לכל יהודי החי בחו''ל ולא בארץ. אני בז להם. הם חיים במגדל השן או בתחתית , ומעזים למסור תגובות כולל דברי גנאי. ג. לו קראת את תגובתי הראשונה, לא היית רואה בה קללה אחת,אולם, מנקה אסלות\רחובות בשם זאב, בא ומכנה אותי טמבל. נפולת של נימושה מכנה יהודי בארץ ישראל טמבל??? יהודי שנלחם בכל מלחמות ישראל, והוא יושב שם בחו''ל ומעז להגיב?? אגב, אין כל בושה במנקי רחובות\אסלות... כל עבודה מכבדת את בעליה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל...
נירה,
ירושלים,
06/08/04 11:40
|
|
 |
66.
פיתרון תרופתי
אבוקאדו,
תל אביב,
06/08/04 08:08
|
הפרעת מצב רוח , זה השם החדש למניה דיפרסיה, פלא שאין עדיין תורים ארוכים בבתי מרקחת, מיטות במיסדרונות בתי החולים, מי מאיתנו לא פגוע הלם.??? מדינה על פרוזאק , זה הפיתרון .. דור חדש של תרופות מצויינות לתיקון החרדה ..פלא שהיא שם ובעוצמה הולכת וגדלה ,תופעה הולכת ומתרחבת, לא בגלל הפיגועים, לא בגלל החום , לא כלום, בגלל העצבים! עם על נומבון , תתעוררו יפים ישנים שלי תירקו את התפוח המורעל עוד 80 שנה , אולי ישתנה משהו... בכל מקרה הרוב כאן ישן בעמידה בולע אקמול נגד בורות ושואף גז מזגנים לשיפור המצב רוח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאבוקאדו!!
המזהיר בפתח.,
06/08/04 16:30
|
פרוזק? נומבון? מאין לך כל התרופות האלה? אתה כנראה במצוקה!!! בחרדה!!! מסכן. אין טיפולים פסכיאטרים\תחליף לתרופות אלו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להמזהיר בפתח
אבוקאדו,
תל אביב,
07/08/04 05:17
|
תרופות פסיכיאטריות הן הטיפול - זה מה שפסיכיאטר עושה ,נותן מרשם, אתה הולך לקופת חולים שמסבסדת את התרופה , רוכש אותה ומקווה לצאת מזה - טיפול אחר יהיה פסיכותרפוייטי או פסיכולוגי .. וכ''ו -אלה החיים ואלה הקטגוריות- טריוויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק!
נירה,
ירושלים,
08/08/04 03:00
|
אני מטופלת אצל פרופסור במחלקה הנוירולוגית בהדסה עין כרם, מאובחנת כסובלת כרונית מ- TENSION HEADACHE, MIGRAINE ומקבלת טיפול מונע בוואליום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירה'להההההההההההההה
אבוקאדו,
תל אביב,
08/08/04 10:29
|
את יודעת לזהות תגובה צינית?? נירה ... תקראי את כל השתלשלות התגובות יש סיכוי שתביני :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוקאדו'להההההההההההההה
נירה,
ירושלים,
08/08/04 13:08
|
לא. אינני מזהה תגובה צינית, וזאת מאחר ואני מעדיפה את הרצינות על- פניה. קראתי את השתלשלות התגובות, עוד בטרם נדחפת לתגובתי בדיון 67, מה שגרם להחמרה בכאבי הראש שלי. אבל אל דאגה. מקבלי הפנסיה הכפולה כבר יודעים מכך.
מסור ד''ש למזהיר בפתח.
יום נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פנסיה נכבדה
יוסי ברק,
חיפה,
06/08/04 00:00
|
אני מנסה להבין ,לא שזה ניתן ,למה הנבחרים'' שלנו ברב חוצפתם מקבלים פנסיות נכבדות ואילו אני שמקבל פנסיה צבאית של 3000 שח ופוטרתי לאחרונה ושילמתי ביטוח לאומי במשך 3.5 שנים .לא מקבל אבטלה בטענה שהפנסיה שלי גבוהה מידי. מה תגידו על זה....? הנהגה של גנבים שבראשם הגדול מכולם ביבי הנקניק . לצערי כל הדפוקים יבחרוו שוב בביבי הנקניק וחבר מרעיו והגלגל יסתובב ושוב נאכל אותה בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-65
מימי,
19/09/04 21:38
|
אני ממש לא ממעריצי המדיניות הכוחנית והאנטי חברתית של ביבי, אך בכל זאת צריך לדייק - אינך זכאי לקצבת אבטלה אם הפנסיה שלך היא מעל השכר הממוצע במשק והוא מתקרב ל-7000 שח. אשריך ואל תגזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנסיה ניכבדה
מיכאל,
הרצליה,
13/09/04 13:36
|
יוסי ניכבדי. אני מאוד מסכים איתך. בחרתי בביבי ולא אבחר בו יותר. אבל רגע....במי אבחר אם כן. בפרס ובמפלגת העבודה. אני ואתה יודעים שאין בינהם לבין הליכוד שום הבדל. מה שמעהיין אותם זה רק התחת שלהם והכיסא לתחת הזה ותו לא. ואולי בבילין. הוא הגרוע שבגרועים. איתו אפשר למסור את המדינה לערבים ולנסוע לחול. אז במי לבחור!?!? אין במי.... ברכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
העם יצא לרחובות ברגע המתאים
נמאס,
05/08/04 19:27
|
|
 |
63.
מומלץ לקרוא.
המזהיר בפתח,
05/08/04 17:59
|
אכן..כל מילה בסלע.. אבל לאריאל שרון מגיע. גיבור מלחמת יום כיפור וצולח התעלה. אריאל שרון בילה ימים ולילות בהגנת הארץ, ולא כמו האלופים החנונים האלה שציינת במאמר.... כל שקל מגיע לשרון... אבל לאחרים? חבל לתת להם שקל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so TEMBEL 63
zeev,
06/08/04 02:21
|
Arik was by himself???? only him???? what about all the guys with him??? could he do that with out all the ''kids''????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
משתינים על העם.
ל"ת
הבכירים והטמאים,
05/08/04 09:59
|
|
 |
61.
שודדים גנבו לי את הכסף.
ל"ת
פיראט,
04/08/04 17:48
|
|
 |
60.
פנסיה !
נציג העם,
ת - א,
04/08/04 15:11
|
כמה שאתה צודק . ולהם לא קוראים '' גנבים '' כי הם הרי מקבלים לפי ה '' חוק '' ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אבל לגימלאים אין כסף
אברהם יצחקי,
תל אביב,
04/08/04 14:30
|
מאידך הפסיקו את הפנסיה לגימלאים בפרישה מוקדמת עקב הרפורמה של ביבי ומשפחות רבות נותרו ללא פנסיה לאחר עשרות שנות עבודה בשרות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מספר מועט של אנשים
אריה,
04/08/04 14:28
|
שהגיעו לקצה הפירמידה , מקבלים יותר. אל תהיו קטנוניים. בכל זאת , לא כל סבאלה שיושב בבית הוא ראש ממשלה או רמטכל או משהו כזה , ולהיפך: יגעת ומצאת תאמין. אנחנו חיים בעולם קפיטליסטי: מי ששווה יותר ומשקיען יותר (וחזק יותר), - מקבל יותר . ככה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך מעלים את השכר הממוצע לאלפים
ל"ת
nbsh,
04/08/04 15:41
|
|
 |
57.
פנסיה+משכורת מהמדינה גועל נפש
משה,
הרצליה,
04/08/04 12:57
|
ביבי יש לך בצים אתה עושה רושם שהשתנתה חזק אתה מפריט את כול מה שזז אתה נכנס בנמלים בפנסיות בהסתדרות בקצבאות באיש הרזה שמרים על גבו את האיש השמן אבל למה לא שומעים אותך בעניין המשכורות הכפולות הרי עשרות אלפי אנשים מקבלים מהמדינה גם פנסיה וגם משכורת מהמדינה למה אתה לא מקדם את החוק לעניין זה של שמחון מה קרה הרבה חברים שלך מקבלים משכורת כפולה מהמדינה כול הכבוד שמחון תמשיך בחקיקה אל תתיאש ואל תראה מהחזקים שמנסים להחשיל אותך בערמומיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מותר להם הם לא חרדים
ל"ת
אליהו מאמין,
מרכז,
04/08/04 10:56
|
|
 |
55.
שודדים את הקופה הציבורית
המבקר,
04/08/04 10:47
|
אנחנו לא יותר טובים מעריצי מדינות ערב רק מתוחכמים יותר. ראשי המדינה יודעים היטב לרפד את כיסאותיהם ותנאיהם. לצ'פר עצמם בכיבודים וכספים, נסיעות לחו''ל והטבות שונות ומשונות. הוצאות על עשרות מינויים פוליטים מיותרים ויקרים. אז מה אכפת להם שהכסף בא מהזקן שהורידו לו 200 שקל מהגרושים שהוא מקבל? עוד אחד, פחות אחד העיקר שהם מלקקים את השמנת ושכולם ילכו לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ולכן אין כסף בקופת המדינה
ל"ת
מובטלת,
04/08/04 10:06
|
|
 |
53.
טוב שיש זהבי להאיר עינינו
ל"ת
שולה,
04/08/04 10:02
|
|
 |
52.
זהבי טעית. הם לא מנהיגים.
איציק,
04/08/04 09:50
|
הם, יחד עם האחרים, סתם פוליטיקאים מושחתים ומסואבים ששודדים את קופת המדינה לכיסם הפרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תביעה ייצוגית של עמישראל
פותר החידות,
04/08/04 09:32
|
הפתרון עשוי להיות תביעה ייצוגית של איזה עו''ד חרוץ לבג''ץ. למה שלא יעלה תביעה ייצוגית בשם כל אזרחי ישראל משלמי המסים. תביעה שתגיד - חברים יקרים, מנהיגינו הדגולים, מקבלי הפנסיה שעודם עובדי מדינה - אנחנו דורשים מכם להחזיר את הכסף, שכן זכיתם לפנסיה בזמן שזו לא הגיעה לכם.
בטוח יש איזה סעיף תחיקתי שאפשר להעמיד מול הנוכלות חסרת הבושה. יהיה יפה מאד לראות אותם נדרשים להחזיר את הכסף ועוד יותר - מיוצגים בבית המשפט, ועוד יותר - עונים לשאלות עיתונאים.
יאללה עו''דים, תוכיחו את עצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שודדים את העם
אזרח מתוסכל,
04/08/04 09:24
|
ומה עם כל בעלי השכר הבלתי אנושי שמקבלים מנהלים בארץ הזו? (בלתי אנושי, דהיינו שבן אנוש אינו זקוק לו !!!). חוק שימור הכסף פועל כמו חוק שימור החומר ומי שלוקחים לעצמם משכורות כאלה, עושקים את אלה שאינם מקבלים והורסים אותם ואת משפחותיהם - כלומר, הם עוסקים ברצח עם ויש להתנפל עליהם ולהפשיט את עורם. שלא לדבר על חוסר דוגמה אישית של כל אלה המטיפים לעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אבל הם לא מקבלים ביטוח לאומי
יניב,
04/08/04 08:55
|
בסכומים כאלה וכשעובדים אין את הקיצבה של הביטוח הלאומי (אלף ומשהו ש''ח לחודש) אז הם ממש ''חוסכים'' כסף למדינה...
בקיצור שייחנקו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח לאומי
אריה,
חיפה,
04/08/04 10:07
|
אחרי גיל 70 (סבא אריק וסבא פרס) מקבלים גם ביטוח לאומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לזהבי
יזוז מזוז,
שרון,
04/08/04 08:14
|
אני מחזק את ידך בכתבות הנכונות שלך. אנחנו כולם יודעים שהאנשים האלה לא חיים רק מ 60 או 100 אלף שקל בחודש- בדרך פלא יש להם הכנסות נוספות של סכומי עתק שהגיעו בדרכים לא דרכים לכיסם והתיאבון שלהם לא נגמר. אז תמשיך להסביר לקהל הקוראים מה קורה בסביבה. אולי יקרה משהו והם יענשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ל 45
יזוז מזוז,
המדינה המושח,
04/08/04 08:07
|
מה בדיוק הטענות לזהבי- הרי הוא צודק ב 100 אחוזים- המעשים של המוזכרים בכתבה הם מעשי שחיתות ברורים והטענה שהם נעשים עלפי החוק איננה טענה מקובלת או מקלה מכיון שהם מחליטים על החוקים. אז כל הכותבים בשמם של המושחתים לא יטעו את הציבור הרחב!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אולי רגע נחשוב בהגיון
יותם,
צרפת,
04/08/04 07:55
|
במקום להתלהם בואו נחשוב איך מבטלים עת העיוות הזה.
''פנסיה'' - באה מתוך מחשבה שהאדם בגיל מסויים עבד מספיק, הוא זקן ומגיע לו לנוח עד סוף ימיו ולקבל סכום למחייתו. יפה וטוב.
השאלה היא האם מותר לאדם לעבוד בעבודה מכניסה בתקופת הפנסיה.
תשובה: כמובן, שאי אפשר למנוע ממנו לעבוד. אבל לקבל כסף אפשר. יש כמה אפשרויות:
א. לקבוע שמקבל פנסיה לא יוכל להכניס לכיסו שקל אחד נוסף חוץ מהפנסיה. פתרון קשה לביצוע (שכן יהיה קשה לעקוב היכן האדם מכניס כספים ויהיה קשה למנוע ממנו זאת), עלול לגרום ליציאה המונית לחו''ל, ובכלל נוגד את ההגיון של חופש העיסוק. לא ניתן לומר לאדם ''אל תעבוד ותרוויח'' אם הוא מקבל פנסיה של 3000 ש''ח. ואם הוא רוצה לעבוד קשה ולהרוויח עוד קצת? זכותו.
ב. לקבוע שכל שקל שהוא מרוויח ינוכה מהפנסיה שלו. דומה לאפשרות א', גם כן לא הגיוני וקשה לביצוע.
ג. לקבוע שאדם לא יוכל לקבל פנסיה מאותו מקום שבו עבד. הפתרון בעייתי, כי מהו ''אותו מקום''? ואם זה אגפים שונים של משהב''ט? ואם זה חברת בת של החברה שבה עבד? ואם אלו שני משרדים ממשלתיים שונים? תהיו בטוחים שיימצאו דרכים לעקוף את זה, כי זו קביעה מלאכותית. ובכל מקרה, זהו כלל לא הגיוני. למה במקום אחר כן ובמקום העבודה שלו לא? הרי דווקא במקום העבודה הוא יכול לנצל את מקסימום הידע שיש לו.
לסיכום, אני מסכים שיש עיוות, אך איני רואה איך מתקנים אותו, כי ההגיון אומר שאדם שיצא לפנסיה מקבל קיצבה. ואם הוא רוצה לעבוד עוד, הוא יכול וצריך לקבל על זה כסף, ומה זה משנה אם זה באותו מקום, או במקום אחר בארץ או בחו''ל.
במחשבה שניה אני לא בטוח שזהבי צודק. הוא שוכח להזכיר שהפנסיונר שמקבל רק קצבה יושב בבית ונהנה עם הנכדים, בעוד ראש הממשלה עובד קשה בגיל 70 פלוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
זהבי במעריב הופכת העיתון לצהוב
סהרה,
04/08/04 07:27
|
קשקשן כזה בושה לעיתון ובושה לקוראים!! מניפולציות צבועות שעובדות על קוראים תמימים וטפשים. מחזיק עצמו כדואג לקשישים ומטעה את הקוראים, בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסהרה 45
adinaf1,
04/08/04 09:25
|
או שאת משחקת אותה בת יענה שאינך רואה דברים לאשורם ,ולכן את משתלחת בנתן זהבי. במקרה כזה עדיף שתטמיני ראשך בחולות הסהרה ותשארי שם. או שאת פשוט איך לאמר זאת בעדינות ,טיפשה. וזה יותר סביר בעיניי. אז סייג לחכמה שתיקה. ושיהיה לך יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יש להכניס אותם לכלא !!
פנסיונר,
ראשון,
04/08/04 06:38
|
הפנסיות והמשכורות המנותקות ממשכורת ממוצעת במשק הן גניבה ותו לא. לכן אם לא היו כל כך תושבים עם רמה נמוכה בארץ שרגילים לסדאם חוסיין או מלך מרוקו ששם אין זכויות אדם, אם הרמה הייתה יותר טובה בארץ אנשים אלה מזמן היו יושבים בכלא. בהערכה גסה שלי אני נותן למדינת ישראל עוד 15 שנה לחיות- לא בגלל מלחמות או טרור או קושי: בגלל ששחיתות כזאות שאף אחד לא מתקן גומרת מדינות - פשוט מחסלת אותם ( ראה אפריקה- דרום אמריקה- ועןד דוגמאות בהסטוריה העולמית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
זהבי ! זה האשכנזיות אחא,
אפללו,
04/08/04 05:57
|
אתה ועוד מתי מעט יצאתם בלא פגע , תודה לאל על כך, מה לעשות שאלה שהתקרנפו הפכו לאשכנזים בנשמתם לפחות, משה קצב, קצב, קצב הזה. דוד לוי ? נו מה הוא יהיה הפריר שלהם שיוותר על משכורתו הכפולה. מכל המתעלקים על הקופה הציבורית, רשמו לכם ןבפניכם, 99ת9% הם אשכנזים, למה ? כי רק אשכנזים יכלו להמציא פטנט כזה. זהבי תודה לאל שנצלתה מהמלטעות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפ...לולולו 43
adinaf1,
04/08/04 09:28
|
מספיק עם היללות של מיזרחי דפוק. גם כשטוב לכם מדי אתם זועקים קיפוח.אז לך תמצא לך חיים.נמאסתם כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שווה להיכנס ליקרוא
דודו,
אשדוד,
04/08/04 04:44
|
ביבי נתניהו אמנון ליפקין שחק מתן וילנאי יצחק מרדכי שאול מופז קהלני נתן כול אילו הם תמאים ניבחרי העם אלק אלה רודפי בצע שיתבשו להם טיפת כבוד אין להם הם צריכים לישטוף את הפנים בבוקר אים פיפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זהבי=אלוהים
השם,
04/08/04 01:56
|
|
 |
40.
חקיקה מיותרת
מיקי,
04/08/04 01:06
|
הפנסיה מגיעה לסלברטאים שהוזכרו כאן בהגיג של זהבי, והאחרים שעבדו בשביל הפנסיה הזאת. גם אם זה לא מוצא חן בעיני אלה שיאלצו להסתפק בפנסיה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא סלבריטיז
דוד,
04/08/04 03:41
|
הם משרתי הציבור, מה פתאום שיקבלו פנסיה ממשלתית וגם משכורת ממשלתית, והכל על חשבוננו? אתה כנראה אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ל - 23 האדיוט והטיפש
עפרה שאול,
בת ים,
04/08/04 00:25
|
סתם תגובה חסרת הבנה בלשון המעטה פרט למה התכוונתה שלנתן זהבי יש אינטרס באמירה שלו נתן אדם ישר הגון וכמעט תמיד צודק בבמיוחד בנושא זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זהבי, חבל שיש רק אחד כמוך
מלי,
המרכז,
04/08/04 00:19
|
אני מייחלת ליום שיהיו עוד כמה עיתונאים ו/א דוברים כמוך שיעלו על סדר היום הציבורי נושאים כאובים ,מציקים ומכעיסים ולא ירפו עד שהנושא יטופל, יתוקן וישתנה. יש בכוחך לשנות ולזעזע את אמות הסיפים כפי שעשית בעניין קודי האישפוז של החולים הסיעודיים והצלחת בגדול . כל הכבוד המשך כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהתכוונת...
מיכאל,
ב''ש המסכנה,
04/08/04 00:38
|
|
 |
לדוד המיסכן מבאר שבע
adinaf1,
04/08/04 09:53
|
ב''ש באמת מיסכנה מפני שיש בה תושבים כמוך. צריך להקים עיר כדוגמת חלם שם בוודאי תישא במשרת ראש העיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ראש עירית פ''ת מקבל פנסיה ומשכו
איציק אוחיון,
פתח תקוה,
04/08/04 00:12
|
העיריה על הפנים והוא גם נוסע על אוטו חדש וממנה יועץ את המנכל המתפטר. אבל אין כסף לחינוך ולשלם משכורות. שיתנו דוגמה כל הפנסיונרים המדומים ויותרו על משהו!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
זאת הפנסיה התקציבית
חיים,
חולון,
03/08/04 23:25
|
אני מסכים עם תוכן הכתבה , וזהבי מאד עקבי בטענו בנגד התשלומים והוא גם צודק . מה שהוא רק שוכח להזכיר שהם כולם בתוך הפנסיה התקציבית השערוריתית שבה הם לא שמים שקל אחד לצבירה , ומצד שני כאשר הם מסימים את תפקידם הם זוכים לקבל את הבוכטה , ומעניין שבזה נתניהו לא נגע כי זה לא מופיע בספרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איש שבע אינו רואה איש רעב
ל"ת
ל.ש,
מרכז,
03/08/04 23:16
|
|
 |
34.
איש שבע אינו רואה איש רעב
ל"ת
ל.ש,
מרכז,
03/08/04 23:03
|
|
 |
33.
זהבי אתה אפס מאופס
ל"ת
ג,
03/08/04 22:59
|
|
 |
32.
חוצפה בחסות החוק
עובד פשוט,
צפון,
03/08/04 22:51
|
אף מעביד נורמלי לא משלם פנסיה לעובד על שינוי תפקיד אבל במקרה זה ''העובדים'' קובעים את תנאי תעסוקתם. ברור שהם לא ישנו זאת כל עוד הם יהיו הקובעים יש למצוא דרך משפטית כדי לבער את הנגע שהוא על חשבון מקבלי הקצבאות הזעומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה עצוב, כי במדינת ישראל
יונת,
תל אביב,
03/08/04 22:49
|
הוכחנו את מה שכל השנים אמרו עלינו הגויים: יהודים הם אוהבי כסף וחמדנים, ורק כסף מעניין אותם. ההשוואה הכי מתאימה היא לחרא, כשמפזרים אותו בשדות הוא מועיל. כשצוברים אותו בערימה הוא מסריח. הסרחון כאן כבר עולה לשמיים, אולי כדאי להתחיל להתפזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אלה האנשים
קניבל,
03/08/04 22:36
|
|
 |
29.
כרגיל - זהבי צודק..
שרית,
03/08/04 22:21
|
|
 |
28.
בחייאת נתן, אולי תרוץ לראשות ה
ק,
03/08/04 21:15
|
|
 |
27.
פנסיה ועמורה
י.אבי חגי,
03/08/04 20:50
|
אוי אוי אוי סדום היתה בית הבראה לעומת מה שקורה כאן איך אמרו אבותי המיסדים לפני לכתם לא כך חשבנו שיהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צודק - אבל איך נפתור את זה ???
אזרח מופקר לרעה,
03/08/04 20:39
|
אני כמוך וכמו כל אזרח דפוק במדינתנו ה''מתוקנת''. אז איך נרים ראש?? איך נפתור ? אם ננסה להרים ראש גם יקחו לנו כסף על זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איך הם גומרים את הכסף
אא,
03/08/04 20:38
|
עובדים אחרים לא גומרים את החודש ונבחרי העם ''אלק'' לא גומרים את הכסף בושה שהגענו למצב כזה ולחברי כנסת כאלו שמה שמעניין אותם זה רק הכסא איך אומרים ''כל כאלב ביג'י יומו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פעם ראשונה שזהבי צודק
גיא,
USA,
03/08/04 20:29
|
אם המעביד הקודם שלך היה ממשלת ישראל ואתה פרשת ומקבל פנסיה, יש לאסור עליך קבלת משכורת מאותו מעביד, ממשלת ישראל, בכל תפקיד שהוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זהבי צבוע!
משה ב',
03/08/04 20:04
|
תבדוק קודם את התנהגותך ומניעך ואחר כך תטיף לאחרים. מזלך שיש לך עדר חסידים שוטים שלא מוכנים להשקיע טיפת מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשה עד משה לא קם חרא כמשה ב'.
ל"ת
לא חשוב,
צפון הארץ,
04/08/04 17:44
|
|
 |
אנו משקיעים המון מחשבה
מאיר,
04/08/04 13:18
|
ובסוף אנו מגלים שכמוך יושבים בקרבנו גנבים לאור יום. הלאה צריך ליבדוק את חוקיות התשלומים בעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה היקר והמטומטם.
adinaf1,
04/08/04 09:32
|
זהבי אמיתי,וכן,וכואב את מצוקות הקשישים העניים ומוכי הגורל אין בו שמץ של צביעות. ואם עוד לא הצלחת להבין זאת לבד אז פשוט יש להצטער שהטיפשות לא הורגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מתי והאם הם יפנימו שאתה צודק?
אורית,
נהריה,
03/08/04 19:49
|
זה הרבה יותר גרוע ממה שאתה כותב. אני מכירה מקרוב! מורה בגימלאות, שהפך ללפני פחות משלוש שנים לאב שכול, חודשיים אחרי היציאה לפנסיה. בימים אלה הסכימו באופן חריג! להוסיף לו עוד 6% לפנסיה. שזה תוספת של 300 שקלים ל- שהוא מקבל. נחמד? לא כל כך. מצד שני דורשים ממנו להחזיר לאוצר 32 אלף שקלים לאוצר המדינה, מענק פרישה שקיבל עם יציאתו לגימלאות. אמיתי, ומה זה עצוב ומקומם!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הבנתי את הברוטו,מה יוצא בנטו?
א. אבי,
רשלצ,
03/08/04 19:36
|
אף על פי שזה מכיס לכיס, כמה מס משלמים ה''נבחרים'' אחרי הכל וכמה תכל'ס נכנס לחשבון הבנק? מישהו ,אולי זהבי הצודק ממילא מוכנים להתייחס.תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד חשבון
פקיד כלכלי,
07/08/04 06:39
|
בסכומים גבוהים כבר אין בטוח לאומי, ובוודאי שאין קרן השתלמות וקרן פנסיה. בקיצור התשובה היא 50%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
יותם,
צרפת,
04/08/04 07:41
|
קל לחשב, מסכומים כמו 70 אלף ברוטו תוריד קצת פחות מ-60 אחוז, נשאר 30 נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי עלי ההפרש בין 90 ל-100%
חשבונאי,
צפון הארץ,
04/08/04 17:47
|
|
 |
20.
גם אני רוצה
אזרחית,
ת''א,
03/08/04 19:26
|
פנסיה על תפקיד א' שמילאתי לפני 20 שנה, ועל תפקיד ב' שמילאתי לפני 15 שנה ועל תפקיד ג' שמילאתי לפני 10 שנים... נכון שרצוני כבודי?
הערה: לא ידעתי שמקבלים פנסיה על תפקיד... מעניין, איזה חדשות מוזרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זהבי - כלב השמירה היחיד .
תקשורת אמיצה,
03/08/04 19:07
|
אילו היו בברנז'ה עוד כמה מסוגו של זהבי, אפשר שדברים פה היו משתנים.
אבל למרבה האכזבה, חבורת העיתונאים ברובה, הם פחדנים קטנים, אנשים היודעים באיזה צד של הלחם מרוחה החמאה, וכל שהם מוכנים לעשות הוא לקשקש, פקה פקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראוי לכנותו ''כלב שמירה''
בלשן,
צפון הארץ,
04/08/04 18:18
|
אולי עדיף לכנותו ישיר ואמיץ ומה זה מושחז,כל נעיצה...במקום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גילוי נאות
צח,
גוש דן,
03/08/04 19:02
|
אולי מעריב ירים את הכפפה ויפרסם אחת ולתמיד כדי שהעם יידע מה התנאים של חברי הכנסת,שרים,נשיא המדינה,שופטים,וכל הלשעברים כמו ראשי ממשלה,נשיאים וכו'.כן יפורסמו תנאי עבודתם ושכרם של מומחי האוצר המומחים לקיצוץ (אך לא לעצמם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדינה מושחתת הסתדרות מושחתת
שופט,
צדק,
03/08/04 16:59
|
|
 |
שכחת שהם המינויים שלהם???
ל"ת
ישר ולענין,
צפון,
04/08/04 20:05
|
|
 |
16.
זו לא דמגוגיה
גשם,
03/08/04 16:58
|
למנ מנ קרה שהבנאדם יקבל כמה משכורות מאותו מעביד?? ירצה לקבל פנסיה שישב בביתו ויפנה את מקום עבודתו למפרנס אחר ירצה לעבוד??שיקפיא הפנסיה עד ליציאתו האמיתית לגימלאות נמאס מהחרטא ברטא-ישראבלוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אתה לא רציני
דן,
שרון,
03/08/04 16:50
|
זהבי כמו שכבר הגבתי בעבר, כל הכתבות שלך אינן רציניות כי אתה לא מוכן לעשות מעשה ולרוץ לכנסת. רק משם ניתן לשנות דברים. אני מבטיח לתמוך,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני!
הילה,
ניו יורק,
03/08/04 18:56
|
הפחד שלי הוא שאנשים טובים, שהלכו לפוליטיקה, הושחתו. השלטון משחית... או שלא...??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נגד!
נירה,
ירושלים,
04/08/04 14:28
|
|
 |
14.
דמגוגיה זולה
פנסיונר לעתיד,
פנסילבניה,
03/08/04 16:36
|
כל מי שיש לו הסכם פנסיה מקבל אותה עם סיום העבודה באותו מקום עבודה בלי קשר לעובדה שהוא עובד במקום אחר או לא.
והזקנים עם ה 1700 שקלים הם מחוץ לעניין.
אריק שרון שירת במלחמות והרוויח את הפנסיה הצבאית ביושר מכסף שהופרש לו ממשכורתו.
אפשר לאמר גם עליך שאתה משרבט שטויות על הנייר ועוד משלמים לך על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לפנסיונר מפנסילבניה
בני,
מישיגן,
03/08/04 23:27
|
ה אידיוט, איך אתה לא מבין שזה משולם מאותו מקום עבודה ''המדינה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה אותו מעביד
דוד,
03/08/04 22:44
|
ח''כ מקבל פנסיה של שר ומשכורת של ח''כ ולהפך. אלוף מקבל פנסיה צבאית ומשכורת כמנכ''ל. המעביד הוא בכל המקרים הממשלה, והכסף בא ממשלם המסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''הנתקתות'' האמיתית
א.ב.,
03/08/04 19:25
|
לא מרצועת עזה . מהעם. ממשמני הארץ וטובה ההנאה מוגבלת למיוחסים. ההטבות הדמיוניות מוגבלות לשכבה מסויימת בלבד. זהבי- אתה מעלה בעיות שאכן מרגיזות . ממש תופעות צורמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אל תהיה כפוי טובה, אין כמו שרי
הרואה הקטנה,
03/08/04 16:34
|
זהבי היקר, אני חושבת שאתה מגזים כאשר אתה מנסה לערוך השוואה כלשהי בין יקירי (יקרי) העם לבין העמך. למה כמו כל ישראלי טוב אתה לא מפרגן? מה אתה או כל אלה העומדים בקופת חולים עשו בשביל מדינה? כלום!!! הם עבדו , כילו את כוחם , את שנותיהם היפות, חלקם הקריבו בנים, בנות, הורים, בעלים, רעיות וכו', אחרים חיו במקומות נידחים שכל שעמד לרשותם היה מחלקת רווחה שהפכה אותם לנכים כרוניים ותלתה אותם על צווארה של המדינה? ומה עם אלה שנפלטו משוק העבודה בגיל חמישים, הפכו לשברי אדם וקיוו שהנה אוטו טו יגיע גיל הפנסיה ואלף שקל יצילו אותם, והנה, אופס, ברחה להם הפנסיה , ברחה להם התקווה . לא נורא הם ימתינו לשר האוצר הבא, שמקבל פנסיה בעודו עובד, שר שאינו מבין מדוע אם הוא בגיל 75 עוד עובד למחיתו , לא יעבדו כל השאר כמותו. שר זה ידחה את גיל הפנסיה ל75 ואז גם נפתרו הבעיות האקטואריות של כל הקופות שבזבזו את הכספים . למה לא תפרגן לכל השרים וראשי ממשלה במי'' ל? פקח עינך הלאות וראה איזו מדינה נהדרת הקימו לנו כאן. האם לא ראו עינך איזו מערכת חינוך לתפארת קמה לנו כאן בארץ ציון? האם הכבישים הבטוחים נעלמו מעינך? האם הנסיעה הנעימה, ללא חשש, חסרת חשיבות היא? ומה עם השלום שיחלנו לו בעבר וכל אחד מהם, בדרכו, הביא עלינו עד שמאסנו וביקשנו לנו מעט אקשיין, ככה, בשביל הכיף? והם, לא מוותרים לנו, וכל אחד בתורו, מכביר עלינו שלום עד שהפכנו לעם משועמם מרוב ישיבה תחת הגפן או תחת התאנה? הקהו עינך מלראות את בתי האוכל הרבים שנפתחו בכל פינות רחוב כדי שחלילה, לא ימצא אדם רעב במקומותינו? מי לדעתך עשה כל אלה? . ומה עם ילדינו הרכים ? האם גם הם לא שבעו נחת מן השרים הנפלאים שלנו? האם כסודן היינו? האם לביאפרה דמינו? לא ולא. רק אתמול התבשרנו שעוד אם רוחמנייה בכנסת דאגה להאכילם בשיירי העם היהודי וכבר נאמר, הייה זנב לאריות ולא ראש לשועלים. ( נכון, אמירה זו נוגעת לענינים שברוח, אך במקום שאין קמח, אין תורה). קצרה היריעה להזכיר לך את כל הישגי שרינו הרחומים. האם רצונך הוא שנפגע בזכויותיהם והטבותיהם וכך אנו נרחיק את הטובים משרות הממשלה? האם זהו רצונך זהבי קצר הראות? לא ולא! אם רצונך להמשיך לחיות בגן העדן שמקיימים עבורנו כאן שרינו הנפלאים, יש להוסיף ולתגמל אותם בכל דרך אפשרית. יש לחדול לשלם לכל אותם פרזיטים המבלים את ימיהם בקופות חולים כשעוד לא מלאו להם 70. את הכספים יש להעביר לשרינו הנפלאים. הם ראויים לכל שקל המושקע בהם. יש לומר להם כי בגילם, כל שרינו עבדו בפרך כדי ליצור את חברתינו הנפלאה, ולא רק זאת אלא שהם ממשיכים גם בגיל 75 לעבוד כדי שנהיה גאים במדינתנו וכדי שנהיה אור לגויים. מי שאינו מבין זאת, שיקום!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה לעזאזל אתה חי??
mor,
ירושלים,
07/09/04 11:31
|
רק מצורת הכתיבה שלך אפשר להבין שאתה גר בהרצליה פיתוח/ סביון/ קיסריה.. אתה חי טוב, יש כסף ואין דאגות.. קל מאוד לראות את כל הטוב שעשו האנשים הנ''ל כשמסתכלים מלמעלה אף אחד לא אומר שהם לא נפלאים ושלא מגיע להם. אבל אולי מגיע להם קצת פחות?? אולי גם לאלו שלא שפר עליהם מזלם להיות חברי כנסת או סתם מצליחנים מגיע לחיות בכבוד? אולי הם אגואיסטים, למרות שמגיע להם?? אנחנו חיים במדינה מטומטמת וצריך לעשות מהפיכה חברתית, אי אפשר לחיות זה לצד זה אנשים שכבר אין להם על מה להוציא כסף ואנשים שרעבים לפת לחם!!!! זה לא יתכן פשוט. ואתה ידידי המלומד והנעלה, תנסה יום אחד לאכול רק ארוחה אחת ביום, ליסוע ב4 אוטובוסים כדי לעבור 5 ק''מ בלבד, לדבר עם הבנק 3 פעמים בשבוע ולעמוד בתור בביטוח לאומי מושפל ראש כי אתה נכה, לא יוצלח וכו', אח''כ תדבר כמו שאתה מדבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי שום דבר!
נירה,
ירושלים,
03/08/04 22:04
|
זה נשמע כמו מונולוג במחזה. בסך הכללי, את בעד או נגד? מה בכלל רצית לאמר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כתוב בציניות יא סתומה
ל"ת
רועי,
לונדון,
04/08/04 06:09
|
|
 |
רועי- אתה גס רוח
אזרחית,
04/08/04 09:01
|
יושב בלונדון ואומר ''יא סתומה''? נו טוב, עכשיו אני יודעת מה למדת שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדיקים מלאכתם נעשית ע''י אחרים!
נירה,
ירושלים,
04/08/04 14:23
|
|
 |
גם מלאכתם של הצדיקים הסתומים!!
ל"ת
רועי,
לונדון,
08/09/04 14:53
|
|
 |
12.
חוק הפנסיה הכפולה.
וייס ישראל,
רמת גן,
03/08/04 16:26
|
לפני כשבוע רצה שאול שמחון להגיש הצעת חוק שתאסור פנסיה כפולה בשרות הציבור. הממשלה בתחילה התנגדה, אולם בלחץ דעת הקהל ביקשה אורכה של שבועיים. ההצעה תעלה בקרוב. נא להמשיך ללחוץ על מנת שהיא תתקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה חוק מצוין - השאלה אם
שי,
מודיעין,
03/08/04 18:06
|
מישהו ייתן להעביר אותו, כשמחצית הח''כים והשרים מקבלי פנסיות, וגם אנשי האוצר חושבים על התחת שלהם ביום שבו יעזבו את משרד האוצר לבנק לאומי למשל, יקבלו שם משכורת יפה וכמובן את הפנסייה המובטחת. צריך ללחוץ, אתה צודק, אבל אני די סקפטי לגבי התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
התגנבות לסופר
עודד,
תל אביב,
03/08/04 16:18
|
אני משוכנע שעם קיצבה כזו עלובה הסבים הנ''ל ''לא גומרים את החודש''. יש סברה שלקראת סוף החודש אפשר לראות אותם מסתובבים במרכולים ואוכלים מהמדפים פה מלפפון שם קשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מישהו יודע מי זה דוד לוי?
ל"ת
חלף עם הרוח,
03/08/04 16:11
|
|
 |
9.
זהבי אתה לא כלכלן
קומבינטור,
קומבילנד,
03/08/04 16:10
|
מר זהבי אתה לא מבין דבר .עם ישראל ערבים זה לזה הפנסיונר שמקבל 1700לחודש צריך לצמצם שיהיה ממה לשלם לסבא אריק ולקומבינטור ביבי הפועל שעובד כיום אצל מעביד ומקבל שכר הוגן וקרן פנסיה צריך לפטרו כדי שחברות כוח האדם יעסיקו אותו בשכר של 133 שח ליום ללא תנאים וללא הגנה וצריך למכור מהר נכסים לאומים לבעלי ההון ולא חס ושלום ליעל את אותם המקומות.שרון את ביבי ערבים לכך שהזקן והאלמנה והנכה יערוב לבעלי ההון הרי ערבים אנו זה לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
משה, כמה פנסיות נתן זהבי מקבל?
ל"ת
הנטו הוא 21,000,
03/08/04 16:06
|
|
 |
7.
הנשיא זה ''מושה''
דוד,
טבעון,
03/08/04 15:37
|
זהבי הנשיא(למרות שהוא לא מעניין את התחת שלך)קוראיםלו משה,אם הוא יהיה עוד קדנציה בסוף נלמד כלנו.. תאמין לי גם אני מקנה בפנסיות המטורפות ,לנו זה כבר אבוד, אפשר עוד לעשו משהו לנבלות האלה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שחיתות
noam,
03/08/04 15:21
|
|
 |
5.
יישר כח
רז,
חיפה,
03/08/04 15:21
|
|
 |
4.
נתן -נביא זעם מודרני,זו זכות.
ל"ת
yoni,
03/08/04 15:19
|
|
 |
3.
באג בתוכנה
ליאת,
חיפה,
03/08/04 15:14
|
זהבי, אתה ממש צודק. אבל לדעתי פשוט יש באג בתוכנה שמחשבת כמה מגיע לכל אחד מהם, כי היא לא לקחה מקרים כאלה בחשבון. פשוט צריך להוסיף את התנאי, שכאשר אתה מקבל פנסיה אתה לא מקבל משכורת וכאשר אתה מקבל משכורת, אתה לא יכול לקבל בו זמנית גם פנסיה. מה שכן, אם אתה רוצה לעבוד אחרי הפנסיה, זה יפה, אבל בהתנדבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תשובה לנתן
חנה,
03/08/04 14:56
|
נעמי שמר כתבה שיר ''איפה ישנם עוד אנשים '' ואני את השיר הזה מקדישה לך נתן רק בשם אחר ''איפה ישנם עוד עיתונאים כאלה'' , כל מיל ה שכתב הן מילים כדורבנות, אבל אל דאגה זהבי כל המצב הזה בקרוב נראה לי שיתפוצץ להם בפרצוף, וזה יהי ה נורא, ואז מה יעשו יקימו עוד ועדת חקירה כדי להבין, איך היינו עוורים וחרשים לסביבה, איך הגענו לשפל כזה , וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
פנסיה כפולה
ג,
ראשלץ,
03/08/04 14:38
|
זהבי אתה צודק אבל למי זה אכפת? גם הדוחות של מבקר המדינה נזרקים לפח.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בישראל יש כפל פנסיות-חלאס
ל"ת
אקדמאי מתוסכל,
03/08/04 16:09
|
|
 |
גם מבקר המדינה מקבל כפול
עוד אחד,
03/08/04 15:17
|
הוא מקבל פנסיה כשופט בדימוס ומקבל משכורת כמבקר המדינה. איך אפשר לבקש ממנו לפגוע בעצמו ? מסקנה - כולם גנבים ומושחתים. הפתרון - רק דרך העיתונות. עיתונות - צבועה ומתחסדת שמעדיפה לא להסתכסך עם הפוליטיקאים כדי שימשיכו להדליף להם. שורה תחתונה - אין פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבי שדדבנק בגרמניה תשאל אותו
ל"ת
זאבר,
04/08/04 07:08
|
|
 |
מגיע לו פנסיה לא?!?!?
ל"ת
לזהבי,
12/09/04 08:29
|
|
 |
אז מה כל בנאדם טועה
ל"ת
דורון,
05/08/04 14:51
|
|