 |
77.
ייבוא מכוניות ודלק מרושש ת'משק
עודד גלעד,
06/08/04 00:17
|
בנוסף לכל מה שתגובה 46 אמר וצדק, צריך לזכור שבישראל אין נפט ולא מייצרים מכוניות, ולכן גם אם המס על ייבוא רכב ודלק מעשיר את קופת המדינה, מדובר על עסקאות שבהן אנחנו כמשק מאבדים מטבע חוץ בהיקפי ענק, כלומר מתרוששים, בגדול. אבל ההכנסות היפות לאוצר מענף הרכב הפרטי היא בין הגורמים לכך שהוא מעדיף קידום כבישים ולא תחבורה משולבת. אני לא אומר שצריך להקטין את המיסוי על התחבורה הפרטית, להיפך, רק צריך לתקן את המדיניות הממשלתית כך שהיא תעדיף קידום של תחבורה משולבת (רכבות-אוטובוסים-מוניות-שבילי אופניים-מדרכות-קארפול וכד'). צריך לזכור שהמטרה המקורית של תחבורה איננה להעביר כמה שיותר מכוניות ממקום למקום, אלא כמה שיותר אנשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מכונית לכל פועל- פקק בכל ישראל
ל"ת
רקתחבורה משולבת,
05/08/04 15:00
|
|
 |
75.
אחד מהתימנים היחידים שגם רציני
ל"ת
פיני,
תל מונד,
04/08/04 22:12
|
|
 |
74.
Pollution
Yossi,
Tel aviv,
04/08/04 21:52
|
We should think about the pollution and life quality, more cars causes more pollution and more accidents. Having more cars on the roads will increase the roads construction and will reduce the green areas and Israel will become a concrete and asphalt country. The only solution is to increase the taxes by 100%, this will motivate people to use the public transportation. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כל הכבוד!
סטורה,
מרכז,
04/08/04 03:26
|
סוף סוף מישהו חושב קצת קדימה ובעד הציבור. בנוסף, זה גם יותר ברוח הדמוקרטיה וזכות הקניין - לרכוש מכונית. וכמה להשתמש בה (הדלק) זה כבר זכותו של האזרח להחליט. כמו שהולכים לסופר ומחליטים מה לקנות, כך האזרח יכול להחליט כמה לנסוע במכונית ובכמה דלק (שיהיה יקר יותר) להשתמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שיוזילו את התחבורה הציבורית
אורן,
03/08/04 10:42
|
לטובת כולנו עדיף שיהיו פחות רכבים על הכביש, הן מבחינת איכות הסביבה, והן מבחינת הצפיפות והבטיחות על הכביש. ולכן הייתי מציע לחילופין להוזיל את התחבורה ציבורית בכללה לתעריפים מצחיקים בכדי לעודד את הציבור לנטוש את הרכב הפרטי לטובת התחבורה ציבורית. היום אנשים רבים עברו לרכבת למשל, יש להמשיך ולעודד את המהפכה ולעצור את הרעיון האוילי של הוזלת הרכבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
כתבה מטומטמת
גולי,
01/08/04 12:03
|
נכון המס קנייה במדינת ישראל על מכוניות חדשות הוא גבוהה אבל יש ליזכור שעוד מכוניות משמע עוד תאונות דרכים עוד צפיפות בכבישים ועוד זיהום אויר!
לחוק כזה יש עלות עקיפה של הפסד שעות עבודה בפקקים!
ועוד דבר שיש ליזכור אנחנו מדינה קטנה מאוד לא ייתכן שכול המדינה תהפוך לכביש אחד ארוך צריך להשאיר שטחים ירוקים לילדים שלנו!
הפיתרון לבעית התחבורה בארץ זה הוא אך ורק תחבורה ציבורית מעולה עם רכבות/רכבות קלות בערים שמונעות ע''י חשמל שלא מזהם את הערים!
ואם באמת רוצים לעלות את הבטיחות של רכבים על הכבישים על המדינה לסבסד לנהגים מערכות בטיחות כמו ABS ולהוריד את המכס על צמיגים חדשים וכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ה''אירופאים'' המגיבים הם ערבים
עידו,
01/08/04 12:01
|
יש ארגון ערבי שעוסק בשליחת תגובות באתרי חדשות תחת שמות יהודיות. הם שולחים תגובות שמאלניות קיצוניות או אנטיציוניות. די ברור כי ריבוי הכאילו אירופאים באתר אינו מקרי אלא מטעם ארגון זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם טוען שהשמאל הקצוני
מיכה,
03/08/04 08:44
|
|
 |
69.
ומה לגבי הפקקים ובעיות החניה?
משה,
01/08/04 09:45
|
לפני שמעלים את כמות כלי הרכב בארץ - צריך לחשוב על פתרונות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מישהו רוצה להרוויח יותר
רפי-משהו,
ירושלים,
01/08/04 09:35
|
הפתרון לבעיות התחבורה בישראל הוא בתחבורה ציבורית יעילה ולא בהזרמת הכנסות נוספות לכיסיהם של יבואנים אינטרסנטים. יבוא מוגבר גורם לבזבוז משאבים יקרים במטבע חוץ ומגביר תעסוקה בחו''ל ואפילו אי אפשר לכנות זאת יבוא מוצרי השקעה כאשר קיימות אלטרנטיבות זולות יותר. ספרו לנו מי מריץ אותו ונגיד לכם מה הוא ירוויח מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יופי של כתבה
יוסי,
תל אביב,
01/08/04 07:15
|
נהנתי לקרוא את הכתבה, אני חושב שהיוזמה של רצאבי מבורכת ומקווה שאכן זה מה שיביא למהפכה בשוק הרכב בישראל.
הכתב טל פמסון בהחלט פירט והיא את התמונה השלמה לעתיד לקרות
כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
great, more accidents
ל"ת
amir,
01/08/04 05:39
|
|
 |
65.
Middle East
bulbul,
Montreal,
01/08/04 05:19
|
Before you talk so much, check the taxes on cars in our neighbor countries and then you will understand what a smuggeling industry will be evovlving to these countries if the price of the cars will be so cheap. Anyways, it is better that people buy less cars so less money is wasted outside Israel. Ratzabi doesnt know much economey because if he did he would understand how the tax on fuel will destroy the economy and especially hurt the small and remote areas of the country - Ignorance is Bliss
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הלוואי
דנה,
01/08/04 00:27
|
|
 |
63.
כל הכבוד לח''כ רצאבי
עופר,
31/07/04 23:17
|
סופסוף מישהו מעלה הצעה חכמה ונבונה. כולי תקווה שהמילים יהפכו למעשים. רכבים חדשים הם דבר רצוי שלא תמיד בכיסו של כל אחד מצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הידיעה הזאת מתאימה יותר ל 1.4
ל"ת
פסימיסט,
31/07/04 22:24
|
|
 |
61.
חוק כזה יביא הרבה תאונות
אבא,
31/07/04 21:53
|
כבישי ישראל יתמלאו במכוניות ! אין לנו כלל תשתית כמו בחו''ל , התוצאה תהיה הכפלה של מכוניות עם מנועים חזקים והמון המון זיהום אויר תאונות קטלניות יהיו בלתי נמנעות כאשר הכבישים מוצפים במכוניות מהירות יותר עם מנועים חזקים הרבה יותר ... וכמובן כמות המכוניות הפקקים העצבים והתאונות ממש לא נשמע טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בטיחות
עמי,
תל-אביב,
31/07/04 21:26
|
התנאי לבטיחות הוא הורדת המס ממכוניות חדשות, ובמקביל ''לסלק''את הישנות , ע''י אגרת רישוי שמחירה עולה משמעותית ככל שהרכב מזדקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון יפה
ל"ת
אלף בית,
01/08/04 07:12
|
|
 |
59.
ביבי השקרן פתלוג.
תמיר,
נהריה,
31/07/04 13:09
|
העיקר שאדון ביבי בה בטענות למשכורות של עובדיי הנמלים ונורא חושק להפריט אותם ולהביא עובדים זרים,כך הוא יוזיל את מחירי המכוניות בזמן שהמדינה גוזלת מאיתנו 120% מיסים שייספר לשרה את השקרים האלה,לא משנה לפי דעת רבים הוא גמר את הקריירה הפוליטית שלו. next
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים לב אדוני הנכבד.....
שי,
ת''א,
01/08/04 02:47
|
היחיד שיש לו אומץ לצאת נגד המונופולים הגדלוים זה ביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם הוא גמר את הקריירה....
שי,
01/08/04 00:29
|
|
 |
58.
רק באופניים.
אני (אמסטרדם),
31/07/04 11:58
|
היה לי פה פעם אוטו באמסטרדם ומכרתי אותו. אני נוסע באופניים ופה יש שבילי אופניים יותר מכבישים. נראה לי פה טיפשי להוציא כ''כ הרבה כסף על אוטו ודלק, להרוס את איכות הסביבה ואח''כ למצוא כל יום מקום חניה ליד הקאנטרי קלאב כדי לעשות שעה ספינינג. דרך אגב קיבלתי שרירי רגליים כמו של ארמסטרונג (כמעט).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תגובה ל-46
רון,
חולון,
31/07/04 11:54
|
לצערי הרב, הגולש שכתב את תגובה מס' 46 צודק בכל מילה שלו.
יש להשאיר את המצב הנוכחי אך יחד עם זאת להעביר שליש מהרווחים של הממשלה (כ-5 מיליארד בממוצע) לפיתוח כבישים, תחבורה ציבורית וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
עודד גלעד,
06/08/04 00:04
|
צריך להגדיל ההשקעות בתחבורה, כשהמהפיכה היא ש- 90% מההשקעות ילכו לפתרונות של תחבורה משולבת (רכבת-אוטובוסים- שבילי אופניים-הליכה- קארפול וכד') ורק 10%- לתחזוקת ושיפור הכבישים הקיימים עבור מכוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כמובלאחר שתקום תעשיית רכב בארץ
חוקר שוק באירופ,
31/07/04 11:04
|
בקשתו של ח''כ רצאבי אינה אחראית ואינה כלכלית אני מקווה מאד שידם של יבואני הרכב אינה בצלחת. לאחר שתקום תעשיית רכב בארץבישראל, אז אולי שווה עוד להקריב בשביל האסון האקולוגי הזה. בישראל 1.4 רכבים למשק בית לעומת יצרנית רכב ענקית כגרמניה, עם 1.6 מכוניות למשק בית. ראשית מר רצאבי עדיין לא הסביר כיצד בדעתו לממן את הורדת המסים, או אכן מדובר בהגדלה נוספת של הגירעון בתקציב? שנית היצף הכבישים בישראל במכוניות זולות יגרום נזקים כלכליים ואקולוגים לישראל ומשום מה קשה לי להאמין שאותם יממנו יבואני הרכב.
מר רצאבי אם ברצונך לעשות משהו כמחוקק יש לי עצות עבורך.
ראשית הגיע הזמן שבישראל תקום תעשיית רכב לכל דבר. ישנם כמה אידיוטים שיגחכו לשמע טענה זאת. אותם יש להפנות למצרים, בחריין טורקיה ואבו דאבי. שם מעסיקים יצרני הרכב עשרות אלפי עובדים ולחלק ממדינות אלו תל''ג לא נמוך משל ישראל. אך נראה כי הפוליטקאים הערבים עושים עבודתם נאמנה ואינם משחררים הצהרות פופוליסטיות
עם (מלאי רכב) CARPARC כמו של מדינת ישראל (חלומו הרטוב של כל יצרן רכב...) יש לדרוש מהיצרנים להקים מפעלים בארץ ולדרוש מהם לרכוש טכנולוגיות ישראליות, כמוהן לא חסר. יש לפרק את מעלי יבואני הרכב למספר חברות (למשל הפרדת שירות החלפים, מוסכי שירות, בילינג ושירות לקוחות )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
חלומות באספמיא
אורן,
ת''א,
31/07/04 10:42
|
אחרי שהישראלי הקומבינטור יקנה רכב חדש בזול, במקום לקנות דלק יקר במחיר של שמפניה הוא ישים ממיר גאז ויתחיל לנסוע על פזגז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן גז
י.אבי חגי,
31/07/04 23:06
|
ומה אתה חושב שהאוצר פריר? יטילו בלו גבוהה על גז לתחבורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
איפה בדיוק הם יחנו?
אסף,
ת''א,
31/07/04 10:01
|
גם ככה הכבישים מפוקקים, כבישים חדשים הורסים את שאריות הטבע במדינה, וזיהום האוויר מרקיע שחקים. באמת חסרים לנו עוד כמה עשרות אלפי רכבים חדשים בשנה? פרט לכך, במקום שאת ההכנסות למדינה ישלמו אנשים שיש להם כסף (בקניית רכב חדש) ימשיכו להעלות את מחירי הדלק, שעלו כבר ב- 15% (!) מתחילת השנה, למי ששכח, ואת זה תשלמו כולכם !!!! לסיכום - זוהי הצעה מצויינת למי שלא רואה כמה שנים קדימה וימצא את עצמו עוד 10 שנים משלם 121% מס על הדלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חמוד
שרון,
תל-אביב,
31/07/04 14:02
|
במקום שיקנו מכוניות מקרטעות ועשויות מקרטון יקנו מרצדס ואאודי שהן מכוניות בטוחות יותר וחזקות. תתעוררו כבר שזה עיניין בטיחותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הפתרון האולטימטיבי
גונן,
30/07/04 22:30
|
אני קורא לתושבי מדינת ישראל בהמוניהם לעזוב את המדינה. בבקשה בבקשה מי שבידו לעזוב תנסו את אירופה תראו מה זו איכות חיים אני רוצה שיהיה לכם טוב בכל מאודי כי לי טוב אחרי שנים של חרא אדיר שאכלי במדינה הזאת. שירתתי בצבא ועשיתי מילואים אבל נותרתי ללא כלום חייתי בדירה עם שותפים עד גיל 28 מהיד לפה כמו מסכן ברגע שיכולתי וקיבלתי את הדרכון האוסטרי שלי ברחתי מהמדינה המטורפת הזו כיום אני חי בוינה בכבוד לא מיליונר אבל לא עני מרוד וניגרר בחום בעצבים ובבלאגן הכל בתרבות ברוגע ונועם. אנא עשו למען עצמכם ולילדיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לוזר אחד
בני,
01/08/04 11:59
|
אתה נכשלת בארץ ואתה בא להוציא את טינה שלך נגד המדינה כאשר האפס הוא אתה. לך לחיות בקרב האנטי שמיים אם בא לך. תאמין לי בארץ יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה לחלוטין
גונן,
01/08/04 18:06
|
מי שכושל זה מדינת ישראל שבעזרת השם תתפרק לגורמים ותפיץ את אזרחיה לכל עבר ובא שלום על ישראל שיחזרו להיות מה שהיו פעם. עם נבון בונה ומכוון את הגויים (אכן אור לגויים) היום אני יודע שיהודי הוא יהודי וטוב לו רק כאשר הוא גולה. אני שוב קורא לכל מי שרק יכול לעזוב את המקום הארור ארור הזה שאינו אלא מלכודת מוות ואומללות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U R an idiot
av,
Las Vegas,
31/07/04 04:12
|
I have been to Viena actually I have apt. in London, Bangkok, Washington,dc, and Las Vegas U don't need to live abroad to make good money and live a good life I live in Israel and working there and abroad and there is no better place to live at than Israel and believe me I have been in 55 countries so far. And one day when the anti- semetism wil erupted again in Europe and U will need a place to come back to...I hope they will not let u in.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So many countries and your
English101,
31/07/04 09:08
|
|
 |
52.
בוז
ל"ת
רעיון רע,
30/07/04 19:38
|
|
 |
51.
זהו מיסוי כפול
דוד,
30/07/04 19:09
|
אתם עדיין בראש סוציאליסטי למרות שנדמה לכם שאנחנו מובילים את העולם בהייטק, והנה GM תבוא לישראל ותבקש שנעזור לה לייצר רכב. ביטול כל מסי היבוא חייב להיות מיידי ולא לאורך 13 שנה. הרי אתם משלמים מס הכנסה, למה לשלם מס קניה ועוד מסים שמייקרים את הרכב ב 121% ? 95% מס קניה??? מה ההצדקה למע''מ, ולא רק על רכב, בשיעור 17% ? DUH , הרי זה מיסוי כפול. במדינה בה מחירי הרכב פי 3, מחירי הדלק פי 3, במדינה בה קונים מוצרי אלקטרוניקה בשדה התעופה, במדינה בה יודעים מי היבואן של כל מוצר וכל רכב, במדינה בה מי שנוהג רכב נורמלי נקרא ''מנקר עיניים'', דרוש שינוי מנטלי והפסקת המיסוי הכפול. הטיעון ש''מס גבוה מפחית את מספר כלי הרכב ומונע תאונות'' הוא בכלל מגוחך, כלי רכב ישנים ירדו מהכביש. על המדינה לעסוק בתשתית במקום להריץ חברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נפגין שזה יקרה! (חובה לקרא)
דורון,
30/07/04 19:02
|
אתם קולטים חברים, זאת אחת הדרכים שהמדינה שלנו דופקת אותנו ובגדול!
בואו נעשה מישראל מדינה שטוב מאוד לחיות בה, בואו נתאגד בעיניין הזה!
מי שרוצה לקחת חלק נגד הממשל שמתנגד בעיניין זה ורוצה להתאגד ואף לתמוך בח''כים שעוזרים בעיניין, שיכתוב לי: TheFormula@Gmail.com אם מספיק אנשים פה רציניים אפשר לעשות דברים.
1. אם הממשלה לא תאשר, אנו נפיל אותה בקלפי 2. אפשר לתכנן דרכים הגיוניות שיתמכו בנו למשל להוריד מכוניות ישנות מהכביש ולמכור אותם לפלסטינאים.
אתם קולטים, זאת אחת הסיבות שאנשים יורדים המארץ!! זה עושה לכולם רע.
ולכל אלו שנהנים מהמיסים הגבוהים, זה לא שאתם באמת אוהבים מיסים אתם פשוט חוששים מההשפעה שאולי תהיה שלילית שהמיסים ירדו, אבל באמת לא יהיו פה השפעות שליליות אם נעשה זאת בחכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הללויה
ל"ת
רוצה להאמין,
30/07/04 18:13
|
|
 |
48.
הורדת מיסוי רכב
שמואל,
רחובות,
30/07/04 17:52
|
|
 |
47.
טוב לשכבת הביניים? האמנם?
מיכאל,
בולטימור,
30/07/04 16:56
|
שכבת הביניים אשר גם לאחר הורדת המיסוי לא תוכל להרשות לעצמה רכישת רכב חדש, תיאלץ לשלם מכיסה על ההטבה ע''י העלאת מחירי הדלק (שגם הם גבוהים בהרבה יחסית לעולם המערבי) וע''י תשלום על כבישי אגרה. חלק מזערי מתאונות הדרכים נובע כתוצאה מתקלה טכנית בכלי הרכב. מרבית התאונות מתרחשות כתוצאה מההתנהגות של הנהג הישראלי בכביש, ומתשתית לקויה. יוצא מזה שהמהלך ה''גאוני'' לא יוריד את מספר תאונות הדרכים בישראל, אלא אף יעלה אותו. טוב יעשו חכמי החלם אם יציעו להשקיע אחוז נכבד יותר מה-15 מיליארד שקל בשיפור תשתיות, הגברת האכיפה וחינוך לנהיגה טובה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
זה רק יהרוס
עודד, אוז,
30/07/04 16:20
|
בואו נחשוב מה יקרה:
- המס ירד. -יותר אנשים יקנו (כי עכשיו יותר זול). -יותר מכוניות על הכבישים (כי יותר אנשים קונים). -יותר תאונות (כי יותר צפוף על הכביש). -יותר פקקים (כי יותר צפוף בכביש). -אובדן הכנסה למדינה (כי הורדנו מיסים והארכנו את הזמן המבוזבז (בפקקים, משלמים פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תופסים מיטות בבתי חולים ובתי הבראה - מה שיוביל ללחץ על מערכת הבריאות). -פחות הכנסה למדינה (ראו לעיל). -פחות השקעה בשיפוץ כבישים (אין כסף). -מצב כבישים מידרדר (בלאי מואץ). -יש עליה בתאונות עקב מצב כבישים ירוד. -עליה במחירי הביטוח (יותר תאונות, יותר רכבים). -ירידה בביקוש לתחבורה ציבורית (לכולם יש אוטו). -ירידה בהשקעה בתחבורה ציבורית (כולל שביב תקוות רכבת קלה). -עלייה במחירי תחבורה ציבורית. -החרפה בזיהום האוויר (יותר מכוניות, יותר פקקים, יותר שעות מנוע). -תלות גוברת בתחבורה פרטית (לא נורא בזמני שלום, מסוכן למשק בעיתות חירום בהם אספקת דלק מצומצמת). -השמנת יתר ועצלנות (ללכת 30 דקות ביום מהבית לתחנה, מהתחנה לעבודה, מהעבודה לתחנה ומהתחנה הביתה ממש עוזר לשמור על כושר ובריאות). -פחות חנייה לכולם. -יותר שטח פתוח שיומר לחניונים וכבישים.
בקיצור, ישראל זה לא אירופה. לנו אין מנטליות של חנה וסע יותר מדי, אלא רק קצת. אל תתפתו לתאבת בצע היום שישאר לכם משהו ממחר.
אל תגידו שלא אמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תהיה חבר כנסת..
סמיילי,
ספסל 9,
31/07/04 19:53
|
או שאתה כבר חבר כנסת... אחלה תגובה אגב . פסימי.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד
עודד, אוז,
04/08/04 16:34
|
לא הזכרנו עוד את הירידה בערך הרכוש ליד כבישים חדשים שיהפכו לעמוסים ומזוהמים, את הוצאות הבריאות מזיהום האוויר, את הפקעת מחירי הקרקע באיזורים עם חנייה, עיור משתולל של איזורי פריפריה עם הפקעת מחירים, ואי אפשר להדגיש יותר: עוד תאונות דרכים.
אבל הרצאבי צודק: הצעת החוק אכן תאפשר לכולם לרכוש מכונית. פה מתחילה הבעיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולך יש או אין מכונית?
ל"ת
עודד,
04/08/04 18:33
|
|
 |
אין, ואני נורא רוצה
עודד, אוז,
05/08/04 07:13
|
אבל אני מבין שאם יורידו את המס לא יהיה לי כל כך מה לעשות איתה כי הפקקים יתחילו בשש בבוקר וייגמרו בשמונה בערב.
אז אני אצטרך לעבוד קשה, כמו שהיה עד היום, כדי להשיג מכונית, וגם אז בטח תהיה לי מכונית מעפנה עם ארבעה טסטים בשנה. אבל לפחות אני והילדים שלי לא נחנק בעשן, לא נצטרך לשלם מיסים לכבישי אגרה ואז לשלם אגרה כשניסע בהם, ויהיה איפה לטייל גם במרחק חצי שעה נסיעה מתל אביב (במהירות של מעל לשבעים קמ''ש).
ולך יש מכונית??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
bאני מסכים/b
דוגי,
ת''א,
30/07/04 15:45
|
|
 |
44.
לבטל את מס הקנייה לחלוטין
אבנר,
פ''ת,
30/07/04 15:04
|
אנו חיים במדינה מפגרת. מעבר לזה שהמס על מכוניות אבסורדי לגביי האזרחיים, הוא גם פוגע במדינה עצמה, ולכן מדינה זו פשוט מטומטמת. הסיבות: 1. אם יבוטל מס הקנייה לחלוטין, אלה שקונים כיום רכב, ישאר להם עודף גדול בכיס. כסף זה, יצא מהכיס להשקעות, או להוצאות על דברים שונים. מה שבתורו יביא לשיפור כל עסקי המשק, ולצימצום האבטלה. ומעבר לזה, זה יחזור אל המדינה, ע''י העלאת הרווחים של המשק, ובכך העלאת הרווחים ממיסוי. חשבון פשוט.
2. הבטיחות. לאחר טיול ארוך בכבישי אירופה, הגעתי למסקנה שלא הנהג הישראלי אשם בתאונות, אלא גיל המכוניות, ומצב הכבישים בארץ. אם רוצים להתווכח על הנושא, קודם כל, שיהיה ניסיון על נהיגה במדינה עם כבישים ומכוניות נורמליות. נהגתי באירופה במהירויות של 170-200 קמ''ש, והרגשתי הרבה יותר בטוח מלנהוג בישראל על 100 קמ''ש.
אני סקפטי לגביי ביטול מס הקנייה, מכיון שמנהיגנו פשוט סתומים. השיטה דפוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד.. וזה קצת גולש מהנושא
אבנר,
פ''ת,
30/07/04 15:39
|
לאחר הטיול האחרון, החלטתי שאני עוזב את ישראל בהזדמנות הראשונה שתיהיה לי. ההזדמנויות המחכות לי באירופה פי 10 יותר גבוהות מההזדמניות בישראל. בישראל כבר 20 שנה לפחות חיים עם ''ראש מעל המיים'' בקושי, ולפעמים מתחת למים. באירופה, המשכורות הרבה יותר גבוהות. מחירי הדירות, המכוניות, וכל המצרכים שדרושים כדי לחיות ברמת חיים נורמלית יותר זולים. העסקים לא בקושי שורדים, אלה מרוויחים בקלות. יש כאלה פחות, ויש כאלה עם הראש הגדול שמרוויחים המון.
אני נחשב עני בישראל, (מרוויח 4000 שח נטו לחודש) ופשוט נמאס איך שתוקפים את העשירים. כל המפלגות והארגונים ה''חברתיים'' כביכול , פשוט יורים לאזרח הפשוט ברגל. אני לא מאשים אנשים מצליחים בזה שקשה לי... הם השיגו את מה ששלהם בזעת אפם ועם קצת ביצים. להם זה לא משנה אם להשקיע בישראל או בחו''ל.. כשיש לך כסף, העולם הופך לקטן. ומדוע להשקיע בישראל כשהמדינה מקשה עליך, ושלאנשים אין כסף בגלל המדינה, ולכן אתה נאבק על כל שקל עלוב.
תגידו על אנטשמיות? אני לא נתקלתי באנטשמיות במערב אירופה. ובכלל, כמה אנשים שמעתם שנהרדו באנשמיות באירופה ב 20 שנה האחרונות?? כמה מתים כל שנה בישראל מאנטשמיות?? עשרות אם לא מאות.
ואל תטרחו להגיב בסגנון: לך תעזוב.. לא צריל כשכמותך. - אתם לא מעליבים אותי... אני יעזוב, ואלה ימשיכו לשחות בחרא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב הוא ערבי
מבין עניין,
04/08/04 09:23
|
|
 |
משתתף עם התגובה האחרונה
שרון,
ישראל,
30/07/04 15:58
|
גם אני בדרך החוצה מכאן-בקרוב תהיה לי אזרחות אירופאית ואני בדרך ללונדון. אין לי מה לחפש כאן-ארץ אוכלת יושביה ולי אין שום רצון להמשיך כך. חלוקת המשאבים של הממשלה היא אכזרית: לשטחים,למערכת הביטחון ולשאר המקורבים והבוחשים בקדירה. מקצצים בחינוך ואח''כ מתפלאים שהרמה צונחת. בסיום לימודיי באונ' ת''א אני אורז וטס ללונדון,להמשיך לתואר שני,לעבוד ולחיות בנוחות. פעם אנשים רק קיטרו-או שלא עזבו או שעזבו והרגישו לא נוח. היום זה כבר לא כך-המארג החברתי כאן התמוסס והסיכוי לשנות משהו הוא אפסי. לונדון כן מחכה לי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא לרכבי חברה כן לליסינג פרטי
א.אבי,
ראשלצ,
30/07/04 14:04
|
ביחד עם הצעה מבורכת זו יש לשים לב לעובדה כלכלית חשובה: כאשר פירמה ''רוכשת'' עבור עובד רכב בליסינג כלשהו, חב' הליסינג לוקחת אשראי מבנק ומשלמת למדינה את כל המס בגין הרכב בכך המדינה ''מכורה'' לשיטה(לכסף)חוץ משווי שימוש, אך אילו הפירמה היתה צריכה לשלם את כל המס מכספה (על רכב לא מוכר) אזי מתי מעט היו זוכים להטבה זו העובדים היו מגיעים למקום העבודה וממנו בצורה מאורגנת ומייד היינו רואים צימצום של מספר כלי הרכב בכבישים במיוחד בשעות העומס , וכך גם הבנקים תאבי הבצע היו מרוויחים קצת פחות ריבית ומשלמים פחות מס למדינה על ריווחיהם העצומים. ואולי היו מציעים לנו כסף בריבית נמוכה יותר .כמו כן היה נפתח כמו באמריקה שוק הליסינג ללקוחות פרטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
להוריד 1 ישן על כל 1 חדש.
א. אבי,
ראשלצ,
30/07/04 13:51
|
הצעה נהדרת להצערת כלי הרכב שתתרום להעלאת הבטיחות הפסיבית . הכבישים מלאים בעודף מכוניות לכן יש להוריד כלים ישנים בעידוד המדינה ובכך לצמצם סך המכוניות ולהשפיע ישירות על סך נפגעי תאונות הדרכים. פשוט 1 על 1 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אלון מצ'כיה צודק
רונה,
מינכן,
30/07/04 13:25
|
ישראל מזכירה לי את הודו יכולה לייצר טילים ושאר טכנולוגיה והעם עני מרוד. אני החלטתי לצחוק על זה מרחוק ומאז טוב לי אני גרה במינכן כמו האדון מצ'כיה יש לי בית עם גינה קטנה ורכב שבישראל הוא רק בגדר חלום גם למיליונרים בארץ. חבל שהעם ישן ככה והמנהיגים לוקחים אותו אחורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אז מה אתה עושה פה ?
בני,
01/08/04 11:56
|
תשמע חביבי, אם כל כך גרוע בישראל מה אתה בכלל עושה באתר הזה ? חוץ מזה, תאמין לי, אני מכיר את אירופה הרבה, אבל הרבה יותר טוב ממך, ואתה עוד תחזור לארץ עם הזנב בין הרגליים, כי כאן החיים שווים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ונעשה חשבון לכל ק''מ עכב עלות ה
דלקניהו,
צפון,
30/07/04 13:20
|
|
 |
39.
עוד הצעת חוק מעולה מבית רצאבי.
תומי ג.,
כפ''ס,
30/07/04 13:14
|
תחשבו על זה, 15 אגורות נוספות לכל ליטר דלק שאנחנו קונים. בתמורה ל''הנחה'' של 30 אלף שקל בקניית המכונית החדשה שלנו. נניח ורכב ממוצא מתדלק פעמיים בשבוע. כל שבוע. ובממוצע, נפח טנק הדלק עומד על 60 ליטרים, ככה שאנחנו ממלאים ממש לפני שהדלק במיכל אוזל- אנחנו ממלאים בממוצע בערך 50 ליטרים בכל תדלוק, נניח. אז ניקח 15 אגורות, שהם 0.15 ש''ח, ונכפיל בחמישים ליטר. כל זה, פעמיים בשבוע, שמונה פעמים בחודש, 96 (8*12) פעם בשנה. נכפיל את התוצאה של 0.15*50 (7.5) ב-96, ונקבל 720. לאחר שהרפורמה הזאת במיסוי תעבור, אנחנו נשלם 720 ש''ח יותר עבור דלק בשנה. תחשבו על זה, זה מצויין. כדי להפסיד כסף מהשיטה הזאת, אנחנו צריכים להישאר עם אותו הרכב בערך 41 שנה (720\30000). כל מה שעתה נותר הוא לדאוג לבעיית הפקקים. להקים יותר רכבות, ולהשקיע בתחבורה הציבורית, או מצד שני להקים כבישים חדשים כפיתרון לפקקים. אבל כרגע זה לא משנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
י
י,
30/07/04 14:41
|
לא יודע לעשות חשבון מחירי הנפט ירדו בחודש האחרון האם היתה הוזלה במחירי הבנזין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ניסיתי
אלון,
צ'כיה,
30/07/04 12:25
|
באמת שניסיתי כיהודי לעשות עליה. אבל אין לכם מושג איפה אתם חיים. מדינה שגונבת את האזרחים שלה לא תחזיק מעמד הרבה זמן. הייתי בארץ ארבע שנים ניסיתי הכל הטוב והרע וכלום לא הלך לא יכולתי לחיות שם אז חזרתי למדינה שלי צ'כיה ופה טוב לי אני חי כמו מלך. יכול להרשות לעצמי לעבוד לאכול במסעדות לצאת לחופשה חודש וחצי בשנה לארצות אירופה לראות סרטים לבקר בקונצרטים ותאטרון. בארץ אין תרבות לכלום לא אכילה לא קונצרטים לא תאטרון ואפילו לא סרטים וגם אין זמן לכלום. בארץ יכולתי להרשות לעצמי סובארו שנת 88 וזה בקושי ופה יש לי מרצדס חדשה שאפילו לא מוצעת באתר מרצדס הישראלי-(ליסינג כמובן) חבל מדינת ישראל ניגמרת לאט לאט ומי שסובל זה האנשים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגיב הוא ערבי
ככ,
04/08/04 09:27
|
|
 |
37.
המס כיום 149% ולא 121%
דוד,
30/07/04 12:21
|
שיעור המס מחושב אחד על השני כמו בריבית דריבית ועל כן הוא 149%
1.02x1.07x1.95x1.17= 2.49
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדאבוני הוא צודק
יורם,
ת''א,
03/08/04 10:21
|
http://www.motocar.co.il/motocar/useful_info/price_private.asp?cat=2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין...
אבנר,
פ''ת,
30/07/04 19:08
|
יכול להיות שמס מחושב על המס שעל המס.. ויכול להיות שאתה טועה. שווה בדיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה למדת חשבון?! בולשיט!
ל"ת
אמיר ק,
חו''ל,
30/07/04 12:53
|
|
 |
לדאבוני הוא צודק
ל"ת
יורם,
רו''ח,
31/07/04 09:28
|
|
 |
לדאבוני אתה טועה
ל"ת
ניר,
01/08/04 09:53
|
|
 |
36.
הרבה דיבורים אפס מעשים .
ל"ת
דן למדן,
30/07/04 12:18
|
|
 |
35.
אז בשביל דלק נצטרך לשדוד בנק??
ל"ת
מ,
30/07/04 11:56
|
|
 |
34.
this doesn't work in LA
N,
LA,
30/07/04 11:36
|
the govermnet should be ecouraging people to use public transportation, not to buy new cars! in Los Angeles everyone has a car and the traffic here is the worst in the US
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חברות הליסינג גונבות קראו איך
אודי,
נתניה,
30/07/04 11:10
|
חברות הליסינג כקניין ענק דורשות ומקבלות הנחות משמעותיות מיבואני הרכב
על חשבון מי משלימים היבואנים את ההפסד ?
על חשבון הצרכן הבודד
כך שבפועל מסבסד הצרכן הבודד את רכישת הרכבים למי שיש לו רכב צמוד בליסינג
משפחה בעלת שתי מכוניות - אחת בליסינג אחת קנויה אינה יודעת איך בעצם כל ה''רווח'' שיש לה המאוטו הצמוד היא מפסידה עשרות אלפי שקלים על האוטו הקנוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה השוק עובד מה לעשות
ל"ת
jak,
30/07/04 12:14
|
|
 |
32.
סוף סוף משהו חכם בכנסת
אייל,
ירושלים,
30/07/04 10:45
|
במקום לדבר להתחיל לעשות. לשרים לא אכפת מחוק כזה מכיוון שהם מקבלים רכב מהמדינה. פשוט דואגים לתחת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עוד חוק לעשירים ממשפחת שינוי!
ל"ת
תחבורה ציבורית,
30/07/04 10:08
|
|
 |
30.
שכחו מזה
משה,
30/07/04 10:01
|
ההצעה הזאת לא תעבור לעולם מישום שזאת הצעה טובה,הגיונית ונורמאלית. סתכלו על רוב חברי הכנסת, חבורה של גנבים אינטרסנטים שכל אחד מהם זקוק בדחיפות לטיפול פסיכיאטרי, נראה לכם שהם יעבירו הצעה שפויה שכזאת-תחלמו על זה. וביינתיים אל תברחו כולכם מהארץ בסוף אני אשאר כאן לבד ואיך אני אשלם את כל המיסים לבד? קחו אותי איתכם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אשרי המאמין
יעקב ק,
עכו,
30/07/04 09:52
|
ממשלה שמתעלמת מעובדים שעובדים שנה ללא משכורת, שמקצצת לזקנים, ולנכים בשקלים המסכנים שמקבלים,ופוגעת בחד הוריות,מובטלים אצל ביבי נחשבים כמצורעים,וטפילים ,כביכול הם בחרו בזה ולא מדיניותו שרומסת את השכבות החלשות,אז מישהו מאמין שאכפת לנתניהו עם יורדו המיסים על מכוניות,??לו יש גרפים שמראים שישראל נימצאת בפריחה,וצמיחה רק אנחנו האידיוטים לא מבינים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כל הכבוד, דואגים למעמד הביניים
ל"ת
רועי,
30/07/04 09:48
|
|
 |
27.
הצעה פופוליסטית
אליהו,
חיפה,
30/07/04 09:19
|
ההצעה פופוליסטית ותגרום רק נזק 1. אם יעלו את מחיר הדלק באותו שיעור יהיה יקר לא רק לקנות רכב, אלא גם להשתמש בו. 2. היום מי שרכב חדש יקר מדי בשבילו קונה משומש - כך שההצעה לא תורמת. 3. גם בשנות השמונים הטילו את האשמה על הרכבים הישנים - אבל בשנות התשעים חלה עליה בכמות הרכבים החדשים - וגם בתאונות: אם יש לך רכב חדש עם יותר תאוצה - תיסע יותר מהר. 4. העלאת כמות הרכבים על תשתיות שכבר קורסות תגרום להחרפת הפקקים והתאונות בעיקר באזור המרכז - שם אין פיתרון פשוט לבעיות אלו. 5. כבר היום יש צורך דחוף בהשקעות בתחבורה והדבר לא נעשה. להחריף את הבעיה לא יעזור בכלום 6. בכל העולם מעלים מס על מותרות שפוגעות בסביבה(כמו סיגריות ורכבים) ורק אצלנו מורידים? 7. הורדת תשלומים לחינוך(שהםן לא חוקיים), סבסוד תחבורה ציבורית(למשל ע''י החזר מס על דלק), סבסוד מחירי הצמיגים, מחשב לכל ילד: אלו פרויקטים שיתרמו הרבה יותר בעלות הרבה יותר קטנה מ:10% מתקציב המדינה!!!
כך שהאזרח הפשוט לא יקבל כלום מהצעת החוק
מי כן ירוויח? יבואני הרכב וחברים מושחתים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אסור להוריד את המס
אני,
מרכז,
30/07/04 09:12
|
המס טוב מכמה סיבות: הוא מכניס כסף למדינה. הוא גורם לכך שלא יהיו יותר מדי מכוניות בכבישי הארץ= פחות פקקים אם יהיו עוד מכוניות יהיו פקקים עצומים. וגם עוד מכוניות אומר עוד זיהום אוויר וניצול הנפט שגם ככה בקושי נשאר. אז אולי לא צריך לעשות כמו בסינגפור ולהרשות רק מספר מסוים של מכוניות אלא לתת מחיר גבוה למכוניות כדי שלא יקנו הרבה. אבל את מחיר הדלק צריך להוריד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ראש ממשלה לעתיד
רפי,
תל אביב,
30/07/04 09:08
|
|
 |
24.
משוגעים רדו מהסאן רוף
bike brant,
tel hai,
30/07/04 09:05
|
הצעת החוק משלבת תאוות בצע של יבואני הרכב ופופוליזם זול שמיועד לאנשים שרוצים לעשות רושם , מדינת ישראל לא צריכה עוד מכוניות על הכביש אלא מערכת תחבורה ציבורית יותר טובה. אם כבר אז צריך להעלות את המס על מכוניות בשביל להוזיל ולשפר את מערכת התחבורה הציבורית. בערים באירופה , לא צריך כלל רכב!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שחרור מסנדלי מס רכב
קטיה שורצמן,
תל-אביב יפו,
30/07/04 08:46
|
כל הכבוד! אובדן המס יחזור בחיסכון עלות התאונות הנובעות מקיומו של רכב ישן בכביש לדעתי יש לאסור במקביל שימוש בדגמים ישנים ומסוכנים לפי ועדת מומחים שתוקם לעניין
קטיה שורצמן, בעלת אתר ביטוח www.albit.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מחיר הדלק
אורי,
צ'ילה,
30/07/04 06:37
|
צר לי לספר לכם שהרעיון שלעלות את מחירי הדלק הוא מאוד אידיוטי ולא טוב בכלל כי אז האחזקה של האוטו תיהיה יקרה מאוד, דרך אגב שכחתי לציין שמחיר הדלק בישראל הוא בין הכי גבוהיםבעולם אם לא הגבוה ביותר אז עוד לעלות אותו הרי מזה המיסים לא גבוהים מידי ? גם על הדלק המיסים הם גבוהים מאוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
היה שווה להצביע שינוי
סתם אחד,
ארה''ב,
30/07/04 06:06
|
עכשיו רק צריך שזה יעבור. עוד כמה הצעות חוק כאלו ואפשר יהיה לחזור למדינה נורמלית (פחות או יותר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
100%
emilio,
toronto,
30/07/04 04:26
|
|
 |
19.
מרצדס
אלון,
צ'כיה,
30/07/04 04:18
|
כל אזרח בצ'כיה יכול היום בעזרת ליסינג ליקנות מכונית מפוארת ב.מ.וו אאודי ומרצדס הציפו את פראג פשוט לא ייאמן איזה תענוג. לי יש דרכון צ'כי אני חי ועובד כאן ואין לי כוונה לחזור לארץ קניתי מרצדס מדהימה (דגם שישראל גם לא רואה באינטרנט) במחיר של מכונית רגילה בארץ. אין לי כל רצון למדינה מדכאת כמו ישראל מצידי שיעלו המכוניות ב200% בעיה שלכם תפגינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרצדס
jo,
30/07/04 19:11
|
|
 |
אתה צודק
אורי,
צ'ילה,
30/07/04 06:33
|
אומנם אני לא מהקונים מרצדס אבל היום רציתי לקנות לנד רובר דיסקברי שנת 2000 שהוצאה לי ב 40אלף שקל פחות ה10 אלף דולר מי היה מאמין ?אבל בארץ פחות ממאה חמישים מאה שישים אלף אין על מה לדבר, ואני מתפלא שעד היום לא עשו משהו בארץ בנושא המיסים, מוזר שיצאו 4 אמהות והפגינו בשביל מה שקורה היום שם ובשביל כל המיסים שמשלמים הישראלים ואני חושב שהם מהגבוהים בעולם בכל דבר לא יוצאים ומפגינים ועושים בלאגן כי רק זו הדרך במדינה הזאת, והאמת שגם לי אין כל רצון לחזור למדינה הזאת שמדאכת אותך כל הזמן אבל לאומת זאת יכאב לי הלב אם יעלו את המיסים ב 200% וזאת תיהיה תמיד גם הבעיה שלי ובזה אני חושב שאתה אלון קצת לוקה בחסר, כל טוב לך בצ'כיה, דרך אגב איך שם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צילה
זיו,
30/07/04 19:13
|
|
 |
נהדר אצלי פה
אלון,
צ'כיה,
30/07/04 12:19
|
אצלי פה בצ'כיה נהדר. נולדתי פה וגדלתי פה -ניסיתי לעשות עליה אבל לא התרגלתי לארץ וברחתי. שמי המקורי הוא אונדרה ובארץ שינו לי לאלון אז אני אוהב את השם הזה אבל לא אוהב לחיות בארץ כי הכל פשוט הכל רע שם אפילו מזג האויר לא טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צכיה
jo,
30/07/04 19:18
|
אני לא מבין ! מי צריך אותך פה בישראל. מזלך שיש אינטרנט שבזכותו אתה יכול להביע את געגועיך לישראל. פה אף אחד לא היה סופר אותך . תאמין לי הייתי בצכיה נהדר שם וכדאי שתישאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המדינה הזו כזו מדכאת...
ש,
חיפה,
30/07/04 09:53
|
אז למה אתם טורחים להיות כל כך מעודכנים במה שקורה כאן ?
אין מה לעשות, אתם תשובו הביתה, כי אין מקום אחר.
ומי יודע, אולי עד שתשובו - המיסוי ירד :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בכלל קיבלתי
לוי,
30/07/04 14:06
|
יגואר שנת 89 0ההגה בצד ימין) אבל בחינם לא חוזרים לארץ אגב מחיר מחירון משהוא כמו 1500 דולר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחלום!
Stefan,
Germany,
30/07/04 13:02
|
אני לא חוזר לארץ בעד שום הון שבעולם! אני אוהב את הארץ ולכן אני מתעדכן במה שקורה שם, אבל אני גם אוהב את אמא שלי ובכל זאת אני לא יכול לדמיין לעצמי לגור אצלה בבית! זה אותו הדבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stay there fucker
ל"ת
haim,
kfar saba,
30/07/04 06:12
|
|
 |
גם אני הייתי ממציא לי
אלון,
צ'כיה,
30/07/04 22:18
|
חיים אחרים ואומר שהכל טוב לו לא הייתה לי ברירה והייתי תקוע במקום הזה המאוד אומלל שנקרא ישראל. אני כיהודי טוב ניסיתי לבוא ולחיות בארץ אבל תראו איך הצעירים שלכם חיים!!! כמו כלבים עד גיל 30 בבית אין כסף לכלום ממש עליבות של חיים. אצלנו פה באירופה בגיל 18 אתה כבר עצמאי חי את החיים ובישראל לא. גם כשפיגרתי מאחרי חברי יכולתי עדיין להדביק אותם כי יש אפשרות להתקדם לעשות משהו עם עצמך ובישראל יש .....כלום בניילון עם הרבה טחינה. אז תמשיכו לאכול פלאפל ברחובות ולחיות חיים מסוכים והזויים ותנו לאירופה שלנו לשגשג אני אוהב את המדינה הזו מרחוק.....רחוק מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות ושקרים
אירופאי מהמערב,
01/08/04 11:53
|
דווקא אני שבא ממערב אירופה ולא מצ'כיה העלובה והמפגרת, אני יכול להעיד כי עדיף לחיות בישראל על אירופה, אין בכלל מה להשוות. אבל אם הקריטריון שלך זה מחירי המרצדס, אולי כדאי שתישאר שמה, אנו לו צריכים אנשים כמוך בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני צ'כיה לא מפגרת
אלון,
צ'כיה,
01/08/04 18:01
|
צ'כיה כבר עקפה את מדינת ישראל בכל התחומים והיא מתקרבת לדרמניה ושוויץ בצעדי ענק ענק תמשיכו לקנא לקלל ולגדף מדינות אחרות ותמיד תשארו מאחור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דד
שדב,
דנבר,
31/07/04 01:15
|
|
 |
18.
רעיון דבילי - בכל מדינה בעולם
ב,
30/07/04 04:01
|
כמעט יש רכבת קלה ורק פה אין כלום, אבל יש כסף לחץ ולאף 16 וזה מה שחשוב... לברוח ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סוסיתא כרמל אדומה מול טיל החץ
מתיתיהו,
30/07/04 03:47
|
מדינת חלם יש לנו...לצערי... לבנות לוויינים, לייצר טילים ואפילו מטוסי סילון - כן! ...אך לבנות מכונית לא??? טוב...אני לא מתכוון לנסות עם המוח היהודי שלנו...להמציא את הגלגל מחדש...ולחשוב שפיברגלאס...זה יותר טוב מפח...אפילו חביתוש מדודלי יודע את ההבדלים... אבל - אני בטוח ששתוף פעולה לדוגמא עם חברת ג'נרל מוטורס (ארה''ב) יהיה פורה וקל יותר למימוש מאשר שתוף פעולה עסקי על סודות האטום ואמלח''ים למיניהם... כמובן - שיש גם הרבה ערך מוסף לכך (גם למדינתנו הקטנה...וגם לבת בריתנו הגדולה...נוכל אפילו למכור לאירופאים מכוניות אמריקאיות...) אפילו במדינות העולם השלישי מייצרים מקומות עבודה...ומכוניות...אז למה לא אצלנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כח עבודה
עדו,
01/08/04 03:31
|
בשביל לייצר רכבים,גאון שלי יש צורך בכח עבודה זול,חומרי גלם כגון מתכות ופלסטיק(שמדינתנו כמובן עשירה בהם),ואנשים שבאמת רוצים לעבוד (בניגוד לישראלי ה''מנהל''). שים לב לחברות הגרמניות אשר החלו לייצר בספרד ובברזיל,לחברות יפניות שהחלו לייצר בטורקיה. בקיצור רעיון מהתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז תתחיל בזה אתה
jak,
30/07/04 12:28
|
תריץ את הרעיון הזה בהצלחה
אפילו שלדעתי הוא לא כ''כ טוב כי ישראל קטנה מדי לתעשיית רכב (לא שמים את כל הביצים בסל אחד) ועדיף שתתמקד במספר תעשיות היי טק אבל כל מיני פיתוחים לרכב בהחלט יכולים לצאת מפה
שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לבטל את כל מסי הקניה מיד
מייק,
USA,
30/07/04 03:42
|
בארה''ב בחורה בת 23 קונה בית ורכב שטח וחיה יפה מהמשכורת, אמרתי בית, לא דירה, מי רוצה דירה?! תשלומי משכנתא הם הוצאה מוכרת לצורך מס. בארץ יש לבטל מיד את כל המכס ומס הקניה, ולהוריד את המע''מ ל 5% . את מחיר הדלק יש להוריד ב 70% ,לא להעלות. מצד שני אפשר לקצץ את הוצאות הממשלה ב 15% ואנחנו באיזון מיד ולא ב 2011 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That's B.S.
Daniel, CA,
California,
30/07/04 06:40
|
A 23 years old in the USA is likely to have $5000 debt on her credit cars, still owe 46 month paymetns on her car and is renting. And that's only if she/he has a decent job!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Likely Schmikely
ל"ת
I know thatgirl,
30/07/04 09:59
|
|
 |
Right, and that's why
Gill,
Canada,
30/07/04 04:41
|
|
 |
Your mother is
ל"ת
on the floor,
30/07/04 10:00
|
|
 |
15.
הלוואי...
ליאור,
השרון,
30/07/04 02:45
|
אולי עד שאני אשתחרר מהצבא חלק מהדברים ההגיונים שצריכים לקרות כמו להעלות את השכר של החיילים (במיוחד הקרביים), או כמו לשנות את המחירים של המכוניות יקרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא יאומן , אולי זה יקרה!!!
רז,
30/07/04 02:32
|
|
 |
13.
הצעה מטומטמת
תקוע בפקקים,
30/07/04 01:13
|
1) במהירות 90 קמ''ש צריך לשמור מרחק של 2 שניות כלומר (90000/3600)*2 50 מטר נוסיף לזה את אורך המכונית ונקבל 55 מטר כביש לכל מכונית במקרה האידאלי. 2) הפער בכמות הנפגעים מתאונות בין רכב חדש לישן אינו גבוה. ככל שעולה כמות המכוניות מספר הנפגעים עולה. מאיפה הנתונים המופרכים? שאלות פשוטות: בתי הקברות מלאים, לא חבל? איפה יש מקום בשביל כל הכבישים? מה מחיר הרס הסביבה? מה עם זיהום האויר? מסקנות פשוטות: התוצאה של הגדלת מספר המכוניות הינה הקטנת מהירות הנסיעה ועליה בכמות הנפגעים. מה הפיתרון? פתוח מערכות הסעה המונית מודרניות המשלבות את כל אמצעי התחבורה הציבורית והטלת העלות האמיתית של נזקיהם על בעלי הרכב הפרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המהירות תרד אז ...
נהג טוב,
30/07/04 21:03
|
|
 |
12.
איפה יכניסו את כולם באיילון?
אתגר,
רעננה,
30/07/04 01:09
|
|
 |
11.
רעיון מעולה בסה''כ.
אזרח ממוצע,
מרכז,
30/07/04 00:26
|
לדעתי זה רעיון מצויין ויהיה סוף סוף ניתן לקנות רכב במחיר מוזל(גם האזרח הפשוט) רק יש בעיה אחת וזה כל הפקקים שיווצרו מעומס כלי רכב(העלאת מחירי הדלק זהו פיתרון שאינו מספיק) ולכן במקביל צריך לקדם את נושא הרכבות גם העיליות וגם התחתיות. וכן להמשיך לבנות מסלולים מיוחדים לתחבורה ציבורית ולא רק לחלק קטן כמו שיש ברחוב ז'בוטינסקי ביציאה מפתח תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סוף סוף. אבל הדלק יקר מדי...
ל"ת
נהג חדש,
30/07/04 00:14
|
|
 |
9.
Great Idea
Menachem,
Or Yehuda,
29/07/04 23:21
|
We need to reduce prices by 10% a year to make it effective and not by 5%. To make more Toll roads that will collect money and encourage people to use the train. Build lots of free or inexpensive parking next to train stations. Lots of businesses will grow as a result of having newer cars. Cars are not built to last 8 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ימות המשיח הגיעו?
רן,
צפון,
29/07/04 23:12
|
סוף סוף גם זוג צעיר יוכל להרשות לעצמו לנהוג במשפחתית חדשה מבלי לקחת ''משכנתא שנייה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מי שדואג לבטיחות...
יבין,
29/07/04 22:40
|
|
 |
6.
לפיד יהרוג אותו
חן,
29/07/04 22:40
|
|
 |
5.
חה חה חה חה חה חלום עליכם ...
ל"ת
עוזי חיטמן,
29/07/04 22:33
|
|
 |
4.
החוק צריך להיות דו צדדי
ש.לוין,
29/07/04 22:16
|
אם יפחיתו את המס על כלי רכב חדשים בעשרות אחוזים , צריך לחוקק חוק המוריד מהכביש מכוניות משנתון מסויים. אחרת, כלי הרכב יהיו צמודים פגוש לפגוש. מדן ועד אילת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agreed
stas,
holon,
30/07/04 23:05
|
Just like Singapur. 6 year and your car is hystory No more nation pride Subaru 1982
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הפחתת מס קנית רכב
עופר,
חיפה,
29/07/04 21:54
|
צריכים להוריד בהרבה דברים את המיסים במדינה הזו. המיסים כאן יקרים מאוד. חייבים להפחית את מחירי מוצרי המזון למיניהם, המזון הוא מקור מחיתינו. להפחית את מחירי התחבורה הציבורית. להפחית את תשלומי המיסים לארנונה. לבטל את מס עמלת שורה בחשבון הבנק. לבטל את מס אגרת רשות השידור. ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לו יהי ...
המאמין,
29/07/04 21:45
|
בס''ד
מזדהה עם מה שנאמר. אנו משפחה עם 3 ילדים ובינתיים נמנעים מלרכוש רכב בשל העלויות הגבוהות. הלואי והצעת החוק תעבור ותיושם במהירות האפשרית אין לי ספק שזה יקל על משפחות רבות ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
סוף סוף חוק צודק והגיוני
בעל רכב,
צפון,
29/07/04 21:11
|
תוספת קטנה במחיר הדלק לא תורגש אולם חסכון באלפי שקלים להשקעה שבעצם מתנדפת די מהר תתקבל בברכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why it will not happen
david,
01/08/04 02:58
|
the revenue from increasing the gas price by 0.15 shekel is equal to 6000 shekel, assuming 10 years life for the car, but the tax that is lost is equal to 44000 shekel, see the mazda 6 case, so it will not work, and all our havrei knesset are playing with kaki to fill out their spare time, and only looking for free tv time, to get elected again, anyone believe in this hoax is to be laugh at
הגב לתגובה זו
|
|