 |
55.
300 ש''ח על סיגריות
גד,
03/08/04 19:53
|
האיש שורף (תרתי משמע) כל כך הרבה כסף ומקטר.
שיפסיק לעשן, לקטר ולבלבל במוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
במצב היום,לא כועס על יורדים
ל"ת
ממש נכון..,
03/08/04 11:00
|
|
 |
53.
ילדים זו זכות לא חובה
תומר,
03/08/04 04:08
|
ואת הזכות הזאת צריך להרוויח. עם 3,000 שקל בחודש לא מביאים ילדים (ועוד 2...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ראי מקרה אלוני
אהרון,
03/08/04 11:26
|
מהרצליה הנכד של שולמית
ילדים זוהיא זכות וצריך להזהר מילדי העשירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגרת שלא יודעת מה זה
אזרח-מודאג,
03/08/04 11:15
|
ילדים
את בטח מעדיפה את הרוצחים של דרק רוט שהמשפחות שלהם הרוויחו עשרות אלפי שקלים בחודש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עניים נשלטים ע''י דחפים וזו
מוישה,
שם,
01/08/04 01:15
|
זו בדיוק הסיבה למה עניים ישארו עניים; הם לא התבגרו. הם נשלטים על ידי דחפים ילדותיים שרוצים סיפוקים מידיים. זו הסיבה בגללה הם מעשנים כשאין להם כסף לכך, זו הסיבה שהם מתחתנים לפני שסללו את הדרך לפרנס את משפחתם, זו הסיבה שהם מהמרים במקום לקנות פרות לילדים וזו הסיבה שהם מקנאים באנשים כשרוניים (כדורגלנים, שחקני תאטרון, אנשי מקצועות חופשיים שלמדו שמונה שנים ויותר וכד') ומקוננים על כך שאין להם אותה ההכנסה כמו של המוצלחים. מה שמפריד בינהם ובין ההצלחה הוא האישויות ולא העדר יכולת. אם משה כהן מהכתבה היה בוחר להיות עצמאי, באיזו עבודה שלא תהיה, היה מרויח יותר, אם כי לא מיד אלא אחרי בניית שם ומוניטין. ופה העוקץ: אנשים כמותו רוצים סיפוק מיידי, אין להם עצבים לתהליך האיטי של בניית שם. וצריך גם להפרנס ילדים קטנים שהופיע בטרם עת. בקיצור, לצורך כך בוחרים בדרך הקלה ביותר: לשרת בעל עסק בעבודה שלא דורשת שום כישורים. המפתיע בכל העניין הוא שהם מופתעים מכך שהכנסתם קטנה. הם לא למדו, הם לא השקיעו זמן וכסף בהכשרת עצמם... כלום כלום כלום, ועל זה הם רוצים אלפים. צריך להגיד להם שזה פשוט לא הולך, וחבל שנתן זהבי מעודד שכאלה להמשיך לא להשקיע בעצמם אלא לבנות על מאמרים עתירי חמלה, על עזרת המוסדות ובקיצור על אחרים. לסמוך על כך שמאיזה מקום תבוא כבר הישועה, וזו בדיוק הסיבה למה משה כהן ביזבז את חמישים השקל שהיו לו לפירות לילדים על לוטו מטומטם שתוצאותיו ידועות מראש. זה אפילו לא הימור; זה הפסד בטוח. למה לרחם עליו, למה??? כי הוא טיפש? הוא לא דואג לעצמו, למה זהבי צריך לעזור לו? בארגנטינה ראיתי ילדים עושים להטוטים (ג'גלינג) עם כדורים וכאלה לפני מכוניות ברמזורים. הם עובדים בשביל הפרוטות שהם מקבלים. בארה''ב מנקים לך את השמשה הקדמית ומקווים לטיפ. כלומר, הם מבינים שכדי לקבל כסף צריך לתת תמורה. התמורה שמשה כהן נותן לבעל מפעל הטקסטיל מתאימה לסכום הכסף שהוא מקבל, ואם זה לא מוצא חן בעיניו, יעזוב ויהיה עצמאי. אם בעל עסק הטקסטיל ישאר ללא ידיים עובדות בגלל דלות המשכורת שהוא נותן, הוא כבר יתן יותר בעצמו, ללא צורך בהתערבות מבחוץ. א-ב בכלכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה מויישה
אהרון,
03/08/04 11:25
|
אדם חסר לב ונשמה שחיי באולימפוס?
למה עובדי מדינה צריכים לקבל שכר שהוא פי 10 משכר המנמום ולפעמים אפילו פי 20?
תעשה לנו טובה לך לשון
יום יבוא וגם אתה תסבול מהעוני כאן אתה תפחד לצאת בלילה אתה תפחד לשלוח את ילדיך לבד \\
אתה תהיה מטרה לשודדים רעבים ,[[
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזה גבוב של שטויות אתה
ממש לא מאמין,
03/08/04 11:23
|
כותב
כנראה שמעולם לא ידעתה מהוא עוני אין לך מושג על מה אתה מדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו מי מדבר
אזרח-מודאג,
03/08/04 11:21
|
וחבל שאתה כותב שטויות
ה יום לעני אין שום סכוי לצאת ממעגל העוני אם הוא לא יעשה משהוא חריג
היציאה מהעוני היא דרך חנוך ורכישת מקצוע טוב
כנראה שאתה לא יודע כמה עולה היום לשלוח ילד לבית הספר ולתת לו חנוך מתאים כדי שיוכל להתמודד כשווה בן שווים מול משפחות בעלי אמצעים
בשנות ה-70 כמעט לא עלה כלום בשנות ה-80 התחיל לעלות קצת בשנות ה-90 כבר הפך לנטל שגרם למשפחות עניות לא להשקיע בלמודים ומכאן הדרך לעוני נצחי קלה
אני למשל אם הייתי נולד בתקופה זו לעולם לא הייתי מסיים בית ספר
חבל שאתה מבלבל את הביצים בשטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האים לשם כך הוקמה מדינת היהודי
יהודי,
צפון,
01/08/04 14:11
|
האים לשם כך הוקמה המדינה כדי שהחלש ישלח את ילדיו לעשות להטוטים (ג'גלינג) עם כדורים לפני מכוניות ברמזורים לא מספיק התעללות היום יומית של חרפת רעב ?זה פרצופו האמיתי של היהודי השבעה מתביש בכם יהודים שרק ה$ מענין אותכם כנראה אתה תומך שר האוצר וחבריו השבעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
''תכין את הניירות''
JJ,
מערבה מכאן,
31/07/04 04:42
|
בלה, בלה, בלה, זהבי עצבני
כאדם שמכיר מקרוב את עניני ההגירה לקנדה, אחיו יכול להכין כמה ניירות שהוא רוצה. קנדה לא מקבלת לוזרים על שכר מינימום נטולי השכלה אקדמאית. זה היה פעם כאשר אחיו המוסכניק הצליח עוד איכשהו להסתנן פנימה. אין לו סיכוי להגר לקנדה לצערי!
ועל זה מבוססת כל תורת הביביזם שאומרת שאפשר להתעלל בחלשים כי אין להם לאן לברוח. צריך לתת טובות הנאה לעשירים כי להם יש לאן ללכת. והרי לך כל תורת הביביזם על רגל אחת.
אני עוד הצלחתי להסתנן ואני חי בקן תל אביב-טורונטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מעמד בין פועלים בנמלים -היתכן?
אזרח שפוי,
30/07/04 17:52
|
עם יישום הרפורמה בנמלים, יגיע סיפור המעמדות כמו זה שנגלה לנו במפעלי ים המלח, גם לנמלים. כך זה מתחיל ומי יודע היכן יסתיים?! חבל שמה שתופס כותרות זה תלוש שכר כזה או אחר של מישהו מהעובדים בנמלים. האם היינו מעוניינים לראות כי בנמלים יהיו עובדים גאים או שמא עבדים נדכאים. די חלאס עם הקינאה שאוכלת כל חלקה טובה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות על הנמלים
ניב,
צפון,
31/07/04 11:55
|
סליחה שאני מטריד אותך עם עובדות - עובדי הנמלים תמיד ירוויחו טוב גם בהפרטה מוחלטת ותחרות מוחלטת. ככה זה כמעט בכל מקום בעולם. הבעיה היא במקביל למשכורות מוטרפות צמחו נורמות לא שפויות ולכן חלק מקווי האוניות הראשיים לא עוברים בישראל. תנחשו מי משלם את ההובלות המיותרות מפורט סעיד ופיראוס? כולנו ובראש וראשונה היצואנים שהמדינה הזו חבה להם את קיומה.
נכון להיום עובדי הנמלים הם ארגון טרור ויש לטפל בהם ככזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארגון טרור אוליי לא אבל
אזרח-מודאג,
03/08/04 11:28
|
|
 |
49.
שימו לב הגיעו החברה של ביבי ..
יגאל כהן,
רחובות,
28/07/04 18:48
|
תזהו אותם לפי מה שאני קורא : ''יגואר ,סוניה'' בקיצור אך אתם מכירים יותר ממני את הרפרטואר של הקרוק. בולשביקים סוציאליסטים,סמולנים , פרס,פרץ,שפם, יגואר ,סוניה ועוד ועוד כגודל כשרונו של הקרוק. אז איך שהם מתחילים ענו להם כהאי לישנא: ''יגואר סוניה'' והם יבינו ויפסיקו לעשות לנו רעש באזניים!!!!!! הם עכשיו דפקו צרור הביטו בהם!!!! זה ביבי, הדלקת בעירה ואז לשלוח שכירי חרב בתקשורת ויגואר סוניה ואז הוא דורס את הקרבן ועובר לקרבן הבא. יגואר סוניה!!! איכססססססססססס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש אנשים שלא משיגים עבודה בכלל
לילי,
28/07/04 18:24
|
|
 |
47.
נתן זהבי מרוויח מאה אלף ש''ח
ל"ת
הנטו של נתן זהב,
28/07/04 14:05
|
|
 |
46.
נתן זהבי עיתונאי מגיל 16 וחצי
ל"ת
תראו מי מדבר,
28/07/04 13:56
|
|
 |
45.
יש שלושים אלף אקדמאים מובטלים
ל"ת
אקמאי מובטל,
28/07/04 13:49
|
|
 |
44.
סזיפיות
ינון,
ארץ שום מקום,
28/07/04 11:47
|
זהבי תעשה טובה ותקים מפלגה הרי ברור שתביא כמה מנדטים ואז נראה אם הדיבורים הם דיבורי סרק או שאתה האיש שיעשה ''מהפכה'' בנתיים אתה טוחן מים אם אש צריך להילחם באש הם רוצים מילחמת גרילה תדאג לתת להם במגרש הביתי שלהם. מי יודע אולי תהייה עוד ראש ממשלה ואני לא מדבר בציניות לעומת המוקיונים המושחתים שיש שם אתה אברהם לינקולן ''משחרר העבדים''{משה רבנו}.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נכון- למשה אין מה לחפש במדינת
א א,
28/07/04 11:37
|
|
 |
42.
משה
zilberdn,
north,
28/07/04 10:35
|
העצוב בסיפור של זהבי, משה ומשפחתו מצביעים במשך שנים לליכוד או לשס או אפילו ימינה יותר ודתי יותר והם אינם מבינים את הקשר בין הצבעתם לבין חיי היום יום העלובים שלהם. שכל אולי אין למשה אבל האינטואיציה שלו נכונה לאנשים כמוהו אין היום שום תקוה במדינת ישראל . משה הלוואי ותצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תשובה לזהבי
חנה,
28/07/04 09:33
|
נתן שכחת נתון אחד, מוני מושונוב מרוויח 1.8 מיליון שקל בשנה, כן כך היה כתוב , יונה אליאן 800 אלף ועוד כאלה, 50 ו-60 אלף לחודש זה כסף קטן. אבל מה טומי לפיד הזרים עוד כסף לתיאטרון, הוא טען שצריך תרבות במדינה, הוא לא חושב שצריך קודם כל לחם לאכול, פירות לאכול, טיטולים לילדים קטנים. הוא לא חושב שאחד ששירת בשריון, 3 שנים, והוא הולך מידי בוקר לעבודה, בן-אדם כזה צריך לחיות ברווחה כלכלית, גם אם זה יהיה על חשבון תיאטרון. זה מה שנקרא הזלזול של המנהיגים. אף אחד לא קם להעמיד אותם על מקומם. לבן של טומי לפיד יש המון כסף לקנות פירות, אז מה אכפת לו מהשריונר. גם לביבי אכפת רק מהעשירים, כי מי שעני , כנראה הוא פגום. אז שירד לקנדה. אנחנו הרי צריכים רק עשירים ומצליחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לא מספיק לקטר - לעשות אפשר רק
דן,
מרכז,
28/07/04 09:21
|
לא מספיק לקטר - לעשות אפשר רק מהכנסת, שם קובעים את החוקים.
זהבי אם תתמודד, אני אתמוך בך ואנסה לעזור, יש להקים תנועה כבר עכשין ולרוץ לכנסת.
דן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זה על קצה המזלג נתן זהבי
אדרי יצחק ג'קי,
דימונה,
28/07/04 07:09
|
נתן זהבי אהלן, קראתי, ואכן זו המציאות אבל תרשה לי להוסיף משפט אחד ''אני עובד וחוזר עני הביתה, אני עובד וחוזר עני בנפש''. איפה הילדים בתמונה? איפה האישה בתמונה? אתם יודעים מה עובר עליהם?יש הרבה אנשים שהפסיקו לחייך במדינה, לא רק שהפסיקו לחייך הם גם בוכים.....בפינה חשוכה. נתן זהבי אני עדיין מחכה לקפה עם יולי עופר. נתן זהבי במקום טלפונים למשרד האוצר כמו שביקשתה ועשו לנו עקוב אחרי למספר אחר תשלח להם דואר אלקטרוני והרבה. ובכל מקרה תחזיק לי אצבעות היום. אני הולך להתמודד היום בבית המשפט לדיני עבודה במסע הכפשה ורצח אופי שמתכננת לי הנהלת כי''ל, אבל הסר דאגה מלבך אני הולך לעמוד עם ראש גאה ולנצח כי לקחו ממני הכול חוץ מהאמת שלי במאבק אדרי יצחק (ג'קי) דימונה 055921733
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרי מדימונה כל הכבוד
מוטי,
חיפה,
28/07/04 11:30
|
זהבי כותב אתה מגיב וביחד זה מלחמה תלחם תאבק תנצח כי רק כח הם מבינים והכח זה בפוליטיקה המאבק שלך זה סמל לזכויות העובדים והאדם אל תפול אחריך ואחרי החשיפה שלך נשאר בלי מאבקים חברתיים שנים אתה חייב לנצח ובקשר לקפה עם יולי עופר לא כדאי לך הוא עוד יבקש כסף על הקפה ב ---ה----צ----ל----ח---ה לוחם חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
השאלה היא - מה אתה מציע?
גדעון,
מבשרת ציון,
27/07/04 23:19
|
נתן, תארת מציאות קשה של עובד. אין לי טענה למאמר ולתוכנו.
השאלה היא מה אתה מציע.
אשמח עם תוסיף למאמר את הפיסקה המתיחסת להצעתך.
זו לא שאלה קטרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מגיע מחיאות כפיים למאמר הזה!!!
ל"ת
יגאל כהן,
27/07/04 22:33
|
|
 |
36.
פשוט נבלה בשוק ואלתצטרך לבריות
אריה,
27/07/04 19:25
|
אני יודע שקשה מאוד לחיות בצורה כמו שזהבי עצבני מתאר. אבל למה לאדון הזה לקנות ב300 שקל סיגריות?? ולמה לו לבזבז כסף על הימורים?? ולמה לו בכלל לקנות טלויזיה?? וכו' וכו', כשאין אז מוציאים על מה שצריך, וכן מוסיפים שעות עבודה ואז לאט לאט מגיעים למשהו יותר מכובד. התיאור של זהבי עצבני בעצם מהוה תאור לאדם שלא יודע לשלוט על עצמו כשאין לו, וחבל שכך נראים הדברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה שכיר חרב של ביבי!!!!!!!!!
יגאל כהן,
31/07/04 00:24
|
שכיר חרב הכי זריז של ביבי. שימו לב שבדרך כלל בכל מקום שמופיע ביבי, המגיב הראשון יהיה אריה , והוא יתקע :''ביבי גאון קלקלי ויגואר סוני , בולשביקים וכו'. אריה אתה שכיר חרב, תשדהה בבקשה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גליה מאור קוראת את זהבי ?
השואל,
27/07/04 18:41
|
|
 |
34.
הבית של בנאדם
אני,
27/07/04 18:07
|
הוא היכן שאפשר לחיות בכבוד,ולפרנס את המישפחה שלו. ולא בשום מקום אחר.ושלא ימלאו לכם את הראש בחרטא של פטריוטיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גם אני
הכאובה,
27/07/04 18:04
|
גם אני וכמה קשישים כמוני חיים עם הרבה פחות מהסכום של 3.300 ש''ח ,לי יש 2700 ש''ח לחודש, נכה,חולה בת כמעט 70 שזקוקה לתרופות כמעט כמו כל אדם בגילי, וקצת יותר עקב הנכות, כנראה שבממשלה מנסים לחסל אותנו מרעב, כך יהיה להם אפשרות להשמין יותר,לא מספיק לשקול 100 קג'' צריך עוד...ועוד....ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תגידו השתגעתם כולכם???????
adinaf1,
27/07/04 18:03
|
אני קוראת את תגובותיכם ופשוט לא מאמינה למשמע אזני, מה זה למה לעשות ילדים? או למה סיגריות ב 300 ש''ח ?ממה כבר יש לו להינות בחיים? מהעבודה הקשה ומעוטת השכר? ו 300 ש''ח לחודש לסיגריות זה ממש מעט. ולאן תלך אישתו לעבוד עם שני פעוטות ועוד במצב של היום. הבעיה איתכם חכמולוגים שאתם שבעים מדי. אני מקווה שיגיע היום ותגיעו לחרפת רעב וליאוש. אמן ואמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כי אתם עצלנים
דוד,
USA,
27/07/04 17:42
|
בארה''ב אדם כזה עובד בשתי עבודות ויוצא מהבוץ. ואל תלגלגו על האמריקאים ש''לא יודעים לחיות'' ו''איזה מין חיים ...לעבוד 16 שעות כל יום''. ולהיות במינוס זה טוב, כשאי אפשר לקנות כלום? זה לא תפקיד המדינה לעזור לכם, עזרו לעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נוקב ואמיתי, אבל...
רוני לוי,
27/07/04 17:41
|
אבל מר משה חייב לזכור, כי שומה עליו להתמיד בחיפושים אחר עבודה חלופית, להיפטר מהסיגריות שאוכלות את כספו ובריאותו ולשאוף לכך שרעייתו תצא אף היא לעבוד, ולו בעבודה חלקית כלשהי. זהבי קורע לנו צוהר שחור לעולמם של אומללים ועל כך מגיע לו מכל הלב ''חזק ואמץ'', אך עליו גם, לדעתי, להדריך צעירים אחרים לא להיקלע למצבים דומים של אשה-ילדים-משכנתא וכו' מבלי שעשו קודם מעט לביתם והתבססו. בכל מקרה, אדון זהבי, תזיז את התחת העצבני שלך ותתחיל לחשוב חיובי בכיוון של ייצוג אמיתי של הנדכאים, פשוטו כמשמעו, באמצעות ייצוגם בכנסת. נציג אותנטי ישר ונמרץ כמוך יוכל לזעזע את אמות הסיפים של ''הכלכלה הנכונה''. אל תהסס! התמיכה בך רחבה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אולי זה עדיף
שיר,
27/07/04 17:34
|
עכשיו אני בסדר אני צעירה ברשות עצמי ואין לי ילדים ובית לכלכל אבל כשאני שומעת את הסיפורים האלה אני נחרדת ועם כל האהבה לארץ אני בודקת מעכשיו אפשרויות אחרות נראה לי הרבה יותר שפוי לחיות במקום אחר ולהתגעגע לכאן מאשר לחיות כאן ולהתגעגע לשפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך...
מיכל,
28/07/04 10:35
|
אני לחלוטין מסכימה איתך. קשה למצוא פה עבודה, משלמים מיסים מטורפים, משכנתא ל - 40 שנה, קשה להתפרנס בכבוד, ואז אחרי הפנסיה, זורקים אותך לכלבים. איך אני בדיוק אמורה לחסוך לתקופת הפנסיה כשאני בקושי מצליחה להסתדר עכשו. אני בהחלט שוקלת ירידה, לתקופה מסויימת לפחות, כדי לחסוך מספיק כסף ולחזור לחיות פה כמה בן אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
משה
דני,
רעננה,
27/07/04 17:06
|
ואלה אני יכול להבין,משה אולי עם כל הטוב בעולם של אחיך העולם שלך לא פחות טוב.כל עבודת בניה משלמת 4500 שח נטו אולי הגיע הזמן שתשנה מקום עבודה .ענף הבניה צמא לעובדים לא מקצועיים ואם ותק קטן אפשר להגיע גם לסכומים יותר טובים. לפידעתי ברגע שתגדיל את הנטו שלך ב30% העולם של אחיך לא יקרוץ לך כל כך כי במדינה הזו אתה בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זהבי לכנסת!!! דחוף.
ל"ת
מעריץ,
אשדוד,
27/07/04 16:49
|
|
 |
צודק מיליון אחוז
אני בעד,
27/07/04 17:42
|
|
 |
26.
גם אני נמצא לא רחוק מהתיאור.
אנונימי,
27/07/04 16:46
|
למזלי אני לא מעשן, אבל בהחלט חש אותו לגמרי. חי מושפל כמו כלב במדינה מושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זהבי
אושי,
יבנה,
27/07/04 16:41
|
מר זהבי אני מכיר אחד שעובד 19 שעות ביום ומרויח 1234 ש''ח לך תראין אותו אתה בדיוק כמו סלח שבתי מהמערכון של קישון מי שכותב על יותר מסכנים ואפלו אפשר להמצא אותם הרי זה משובח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בחו''ל לא הכל וורוד
חן לבקוביץ,
גרמניה,
27/07/04 16:29
|
סיפור מצער מאוד (גם אם הוא דימיוני הרי שיש הרבה אנשים במצב זה). גם בחו''ל לא הכל וורוד, כמו שזהבי מציג. כאן רוב האנשים מרוויחים בסביבות 1200 אירו (= 6500 שקל בערך). תורידו דירת שלושה חדרים = 700 אירו משפחה עם שני ילדים אוכל = 350 איורו, נסיעות = 150 אירו , סיגריות (לם זה טוב), הימורים, בסופו של דבר הפועל הפשוט עני גם בחו''ל. חן לבקוביץ (למזלי יש לי קצת יותר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לספר לך על צרפת
יותם,
צרפת,
02/08/04 22:40
|
כולם אוהבים להשמיץ את צרפת, אבל שימו לב:
חינוך חינם מגיל שלוש (!) חמשה ימים בשבוע, משעה שמונה וחצי בבוקר, עד שש וחצי בערב (מקסימום). חינם! האמא יכולה לצאת לעבוד.
אכן משכורת ממוצעת דומה למה שאתה אומר (1200-1400 יורו), אבל זה נטו, מס הכנסה מתחיל רק מ-2000 יורו.
פנסיה מובטחת בלי קשר באיזה מגזר אתה עובד.
יש לנו מה ללמוד מהם ולא רק מארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תמשיכו להצביע ליכוד - פראיירים
תגיעו רחוק רחוק,
27/07/04 16:11
|
|
 |
22.
זו רק דוגמית, יש בארץ מיליון
ק,
27/07/04 16:10
|
איש מתחת לקו העוני! מיליון!!! ואנחנו רק 6 מיליון יהודים בארץ. אבל למשכורות המנופחות לשרים יש כסף, ,לוולבו יש, להטבות יש לטיסות לחו''ל יש למתנחלים יש לבנקים יש ועוד ועוד אבל לאלה שבאמת עובדים קשה וקורעים את התחת - אין.
ק - מובטלת טריה החל מהיום (ואחרי חמישה חודשי אבטלה עד אז) בוגרת תקשורת, אקדמאית,דוברת אנגלית, מעולה במחשבים, ראש גדול, יוזמת, עובדת קשה, בעלת ניסיון תעסוקתי רב ומכתבי המלצה.
למישהו/י יש עבודה להציע לי? )-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כולנו במצב הזה
דניאל,
מרכז,
27/07/04 15:49
|
נו... גם אני במצב הזה איפה תיקווה איפה ? חיים מרגע לרגע על כלום . עבודה אוטובוס בית וככה כבר שנים ואיפה עתיד לילדים ואיפה חופש פעם בשנתים ואיפה חס ושלום נפלנו למשכב או איזה ניתוח ??? מי ישלם ביטוח לאומי או לחכות לתור בעוד חודשים ? בחיי התחלו לשתות בחבר'ה מדהים אבל גם זה בא
ביבי ושרון וכל שאר אותם לא ברור מי הם וסליחה אבל מי לעזזל יקח אותי לקנדה ותואר אין לי וכסף גם לא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דמגוגיה בשקל
ח,
27/07/04 15:48
|
זהבי, הדמגוגיה שלך לא יותר טובה משל ביבי.
כמו שאמרו כאן - מה עם קצבאות הילדים? מה עם עבודה שאשתו יכולה לעבוד בה? מה עם לותר על סיגריות?
ומה לעזאזל הקשר של משכורות שחקני התיאטרון? האם מעדיף מר זהבי ששחקנינו המוכשרים יעברו לחו''ל?
יואיל נא נתן זהבי להודיע להנהלת הרדיו כי הוא מוותר על משכורתו משיקולי סולידריות חברתית, ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמא לא יכולה לעבוד
אודי,
פ''ת,
27/07/04 17:35
|
אם היא תעבוד היא תרוויח 3500 שח במקרה הטוב, אבל הוצאות על פעוטון/משפחתון יעברו את ה-3500 שח. ואז גם ההוצאות גדלות, צריכים רכב, או שיסעו במוניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-20
י,
מרכז,
27/07/04 17:30
|
על סיגריה מכור לא יכול לוותר סתם וגם בעלי לא מוצא עבודה כבר למעלה משנה וכסף ללימודים מעולם לא היה ואולי בכלל האדון בכתבה לפי איך שאתה חושב לא היה צריך להביא ילדים לעולם? איפה אתה חי? וכשחקן תאטרון מרוויח מתקציב הממשלה מותר לנו להתקומם!!!!!!!!!!!! הממשלה היא של כולם וכולנו משלמי מיסים! גם לי מגיע משגורת כבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טמבל ואני לא מאחל לך להיות
ל"ת
אחד,
שהיה שם,
27/07/04 16:54
|
|
 |
תגובה ל20
משה,
ירושלים,
27/07/04 16:26
|
קיצבת ילדים 240 ש''ח ואשתו לא מוצאת עבודה אפילו בשקל ידוע ששבע לא יכול להבין את הרעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל כך נכון שזה מייאש
ל"ת
דנה,
27/07/04 15:25
|
|
 |
18.
מפלגת העבודה - תתביישו
דניאלה,
27/07/04 15:24
|
לקרוא על זוועה כזאת ולחשוב שמפלגת העבודה ממש משתוקקת להיכנס לממשלת אחדות עם הליכוד. אין לעם ולאומללים האלה אפילו אלטרנטיבה. כולם קפיטליסטים חזיריים - כולל אתה פרס. זהו אנחנו עם של אדונים ומשרתים. מתי העם הזה ייצא להפגנות על כבודם ולחמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נו אז מה?
ל"ת
איתן,
27/07/04 14:56
|
|
 |
16.
כמה עצוב
מישלי,
חיפה,
27/07/04 14:49
|
סיפור אחד מיני רבים, כל כך עצוב לדעת שזאת המדינה בה אנו חיים..
אבל העיקר שאצל ביבי הכל צומח !
זהבי כתבה מעולה !! ריגשת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וכמה אתה מרוויח, נתן זהבי?!
ל"ת
נתן,
זהבי,
27/07/04 14:48
|
|
 |
מה גם שזהבי צריך לשלם
ק,
27/07/04 16:17
|
עבור הוריו הנמצאים בבית אבות ורק שתדעו - הוא מרוויח גרושים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה שואל בכלל?
RafaMachine,
27/07/04 15:25
|
זה אדם שיכול ללמד אותך ועוד אלף כמוך על נתינה. הוא ויתר על משכורות שמנות בשביל ''להתעצבן'', וזה דבר ידוע. עצבנת אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מטרת השאלה?
צילי,
נשר,
27/07/04 15:09
|
אתה עובד במס הכנסה ? ולמה אתה מסתתר מאחורי כינוי שלא לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ולמה אשתו לא עובדת?
זד,
27/07/04 14:46
|
עוד 3000 שח למשכורת של שניהם הייתה מכסה מעון יומי או מטפלת ועוד היה נשאר למשה כסף לשאר הדברים בהם הוא חפץ.. בנוסף תמיד אפשר להפסיק לעשן בלי תירוצים על עצבים.. זה עלוב . וחוצ מזה משה היה צריך לחשוב מראש על ילדים שהוא לא יוכל לפרנס . תיקון קטן : שכחת להביא בחשבון את קצבת הילדים בחישוב שלך אז אל תהיה דמגוג ותעשה פה מסחרה מחיים של אנשים אחרים שאתה מתיימר להבין. מי שרוצה ויודע לחשוב קדימה יכול להסתדר. הוא היה יכול ללכת ללמוד לפני שהתחתן יכל לחסוך כסף.. מה הוא עשה עד היום המשה הזה שלך? ואז הוא לא היה מגיע למצב הזה.. אבל אנשים עושים טעויות בחיים שלהם ואחרי זה עוד מאשימים את המדינה.. בלי חוצפה. אני סטודנט בן 26 גם שקורע את התחת בלמודים ועבודה . ומי אתה חושב שעוזר לי? ההורים? הלוואי. יש לי עוד 5 אחים. אבל אני לא הולך לבכות לאף אחד אלא לוקח אחריות על החיים שלי תמליץ גם למשה הזה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
אודי,
פ''ת,
27/07/04 17:36
|
|
 |
Z היקר ואחרים, תקראו זה חשוב
מרוויח 20,000 ש,
27/07/04 15:24
|
אני מקווה שאתה ציניקן, אם כן סבבה, אם לא כדאי שתקרא עד הסוף! נכון משה עשה ועושה טעיויות ולא המדינה היא שצריכה לעזור לו...ומה עם אשתו? למה היא לא עובדת? הוא בטח בחר ליכוד....הוא הרי ממוצא מזרחי מיבנה, נכון. הכל נכון!!! זו לא הבעיה, הבעיה היא שהמדינה במדיניות הכללית (לא רק הכלכלית) גורמת לחוסר השקעה במשק הן מבפנים והן מחוץ. חוסר ההשקעה גורם לשכר נמוך (צמיחה אפסית), נמוך מהמקובל בעולם המערבי גם לעבודת כפיים (ואני לא אסביר את כל התהליך). אבל פרט חשוב זה שאתה הזרג, אתה והתואר המצחיק שעוד מעט תנפנף בו בידך, זרג בגלל הפערים בין עשירים לעניים (על מדד ג'יני שמעת בלימודיך?) אתה בסדר אתה לומד...הצחקת אותי :-) תסיים ללמוד, תיהיה מובטל חסר ניסיון, (תזכור לא לבקש דבר מהמדינה) כי הרי לא שירתת 3 שנים כמו משה (ואולי דווקא כן?) זוכר מדיניות ממשלה, אז כך: 1. שלום=השקעות=צמיחה=זד מרוויח יפה. 2. פערים בין עניים לעשירים קטן זה טוב (ההיפך מאתה יודע מה). 3. תואר ראשון = 5,000 ש''ח ברוטו בדרך כלל.
אני מקווה שתישן טוב הלילה, אם אתה מתעורר תזכור את שכתבתי. גש תעזור למשה. ותמסור דש למגיב 13 (שזה גם אני).
עולם אכזר...גם מרוויח 20,000 ש''ח וגם גולש באינטרנט בעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולשה
אלון,
27/07/04 15:08
|
ל אכולם חזקים כמוך. יש אנשים שצריכים עזרה. זו לא בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין לשרים רחמים..שילכו ל...
ל"ת
קרוע לב,
27/07/04 14:20
|
|
 |
12.
לקרוא לבכות..ולבחור בליכוד
הלוואי ויכולתי,
לעזור לו,
27/07/04 14:17
|
כמו רב תושבי יבנה. בחר גם משה בליכוד. אבל זה לא העיקר... רחמנות...לאן הגענו.
ביבי היקר, את הזקנים מעכו הרגת! אני מקווה שאתה לא ישן בלילה!
למה להרוג גם את משה ידידינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
small suggestion
tomer,
london,
27/07/04 14:09
|
he should have thought about everithing at least twice. one before he got married at such a yong age without any proffetion or future (and certinly before he brought 2 kids he cant support) second, before he spend 50 shekels on stupid games. dont feel sorry for him. one that wants to make money, can. no, im not a yored. im a student thats pays for his education all by him self without feeling soryy for what he makes compering others.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אולי לא מרחם על עצמך
ניר,
27/07/04 15:01
|
אבל אני מרחם עליך. סטודנט, באנגליה, עם כאלה שגיאות כתיב באנגלית. שלא לדבר על הבנת השפה ולא תרגום מטופש של עברית לא פחות מטופשת. (לפני שהיביא ילדים... וכו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
but you don't do miluim over t
ל"ת
siryoner,
27/07/04 14:40
|
|
 |
10.
אני רוצה לעזור קצת למשה
גלעד,
27/07/04 14:07
|
תקשיב חבר, קודם כל אתה עובד, זה טוב זה מצויין אל תסתכל על החצי הריקה של הכוס, שיש מי שמרוויח יותר ושאולי יפטרו אותך - זה לא מעניין כעת. ותזכור איזהו עשיר השמח בחלקו. חוץ מזה טלוויזיה זה לא משהו, זה לא תורם לך כלום וגם לא לילדים. תמכור את הטלויזיה ותרויח כמה גרושים וחוץ מזה גם לא תצטרך לשלם אגרה - כבר הרווחת קצת. סיגריות - זה לא טוב לבריאות תנסה להפסיק והימורים - נו באמת? זה פשוט מס לעניים. אז תשאל מה אני אעשה במקום? אז אני אגיד לך, עכשיו כשאין טלויזיה בבית - שב עם הילדים ותקרא להם, תפתח אותם ותשקיע בהם. תשקיע קצת בזוגיות עם האישה, ובשעות הערב לך קצת ללמוד תורה - ברוב בתי הכנסת השיעורים הם בחינם. כשהילדים יגדלו - בכלל תוכל ללכת איתם לספריה ולקרא להם ספרים, להשקיע בשעורי הבית שלהם ולהתעניין במה שהם עושים. ככה הילדים שלך יקבלו את קרש הקפיצה שלך לא היה. חוץ מזה תפתח מידי פעם עיתון ותראה מה מחפשים בשוק ותנסה ללמוד. בכסף שחסכת על סיגריות בטוח שתמצא קורס מתאים. אז שיהיה בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אכן כן
רותי,
27/07/04 14:05
|
אבל גם שם, אם אין לך עובדה בטוחה אתה יכול לישון ברחוב... אם אתה נוסע לארץ אחרת ללא פרוטה בכיסך - אין צ'אנס גם שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
10% מהמשכורת על סיגריות ?!?
פול קליי,
תל אביב,
27/07/04 14:05
|
אם ישלוט בהרגלי העישון וההימורים שלו, הוא יחסוך אלפי ש''ח בשנה ויוכל להחזיר את החוב למכלת (ולירקן) ולמה אשתו לא עובדת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ימכור כליה או יעשה ביטוח
אלי,
28/07/04 18:00
|
חיים ויהרוג את עצמו או שישדוד בנק ? לצערי לרוע לב אין גבולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה משווה
יותם,
צרפת,
02/08/04 22:33
|
שואלים למה אשתו לא עובדת ולמה הוא מוציא כסף על סיגריות והימורים. אתה משווה את זה למכירת כליה? מה אתה מקשקש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סיגריות? הימורים ? ילדים?
המצליף הלאומי,
27/07/04 14:04
|
מדוע מר כהן היקר זקוק לסיגריות ב-300 ש''ח בחודש ? מדוע הוא צריך להוציא 50 שקל על כרטיסי הגרלה מטופשים ? והשאלה הכי גדולה : למה במצבו הוא מרשה לעצמו להביא 2 ילדים לעולם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא רוצה להביא 2 ילדים
דורון,
מגדל העמק,
27/07/04 16:45
|
אולי כדאי להביא 2 ילדים בגיל צעיר שתוכל לחוות איתם את שלבי הגדילה שאתה צעיר ולא בן 40 כשהכוחות יורדים אבל זאת לא מטרת הכתבה ואים לא הבנת רחמנו עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים
עזרא הסופר עכו,
עכו,
27/07/04 16:35
|
נכון שהיום לגדל ילד זה יקר .אבל נישאלת השאלה מתי לא היה כך. רק מה? ממשלתינו ההגיונית והמשכילה וטובת הלב פוגעת בול בילדים והוריהם. לנו אין עתיד ללא ילדים. ראו את העמים באזורינו ובני המיעוטים שעוד מאט יתהפך היחס ואנו ניהיה בני מיעוטים. כיום אני סב לשתי נכדות מקסימות שלמען גידולם הנאות המציאות ממש מבהילה אותי. אבל לכל יפי הנפש אין ברירה ילד בבית יש שמחה. ואף אחד שלא יספר לי שבגלל הכסף לא להביא ילדים. נכון לא ליצור מצב של תלות במוסדות(משפחה ברוכת ילדים) אבל לכל הפחות משהו לשחק איתו ולחיות למענו. ישנם אנשים שמעדיפים כלב. אבל גם הוא עם הוצאות. יום טוב עזרא הסופר עכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים
דניאל,
מרכז,
27/07/04 15:55
|
ילדים זו ברכה ילדים זו שיחמה
תרבות עוני מולידה ילדים ונכון ילדים עסק יקר ובארצנו רק מורידים קצבאות ושעות לימוד ותרופות אבל מה לעשות אין טעם לחיים ללא ילדים ועל כך אין ויכוח
אישתי נכנסה להריון לא מתוכנן למרת גלוגלות למרות הכל - בסדר עלפי דעתך '' אין בעיה נהרוג אותה - הפלה - '' קשה אבל בכל בוקר כשאני קם לעבודה המסריחה שלי אני מתעורר ורואה אותה מולי וזו הסיבה היחידה שאני קם מהמיטה
נכון ללא ספק לא נביא ילד נוסף במצב הזה אבל אנשים ילדים הם התיקווה שלנו פה בעולם הזה ללא הם מה הטעם בכלל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה
סיגל,
חיפה,
27/07/04 14:23
|
2 ילדים תוך 4 שנים? מתחתנים, עובדים קשה, חוסכים ואז מביאים ילדים! ילדים עולים הרבה כסף, ולמי שאין, שיחכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
דוד,
27/07/04 14:32
|
גם אני נאלץ להצטרף לדיעה הזו. חשוב להבין שילדים בו אחריות ממעלה ראשונה, וחייבים - פשוט חייבים - להתחשב בגורם הכלכלי. יש לכך השלכות מרחיקות לכת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בת 30 ולא רואה ילד בקרוב
י,
מרכז,
27/07/04 17:37
|
רק אבל רק בגלל מצבי הכלכלי שדרך אגב לפני 7 שנים משכורתי היתה זהה למשכרתי היום בתפקיד פעוט בעבודה שלאחר צבא. לא רואה את עצמי מביאה ילדים במצב הזה ואם לא היום אז מתי? שאהיה בת 35-40? חכמים גדולים כנראה שאתם לא מכירים מצב חוסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רונית
רונית,
אשדוד,
27/07/04 13:57
|
|
 |
5.
חשבון פשוט-כמה עצוב
צילי,
נשר,
27/07/04 13:32
|
אנחנו משפחה ישראלית ממוצעת המטופלים בשתי בנות מדהימות. גרים בדירה קטנה מחמת חוסר רצון לקחת משכנתא גדולה. בעלי עובד עירייה ובקושי מרוויח 4,000 שקל בחודש. עד לפני 3 שנים לערך גם אני עבדתי בעירייה בעבור שכר של 2,500 שקל.
מזה 3 שנים נכה סיעודית בת 36.........למרבה האירוניה עם כל הקצבאות למיניהן אנחנו חיים לא רע מבחינה כלכלית. אבל, ויש אבל גדול אין לנו מימון לעובד זר שאכן צריך אותו.........ורק משום היותי סיעודית.
משמע, אולי רק ''בזכות'' התדרדרות מסויימת היום אנחנו חיים ''טוב''.
כל הנ''ל לצערי נופל על אזניים ערילות כמו הרוב בארץ.
היום כל מה שאני רוצה הוא לחיות בכבוד וזה כולל-להפטר מהנכות ולחיות. לצערי, הנכות תלווה אותי בשנותיי הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כמה נכון וכמה עצוב
איציק,
27/07/04 12:48
|
אני מחזק את ידיך זהבי. תמשיך לכתוב ולנסות להשפיע. אולי תצליח לעצור את שתיקת הכבשים שלנו. אל תפסיק!!!!!!!!!!!!! תודה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אין לך מושג כמה שאתה צודק !
ל"ת
אלי,
27/07/04 12:48
|
|
 |
2.
כל הכבוד זהבי
גדי,
ירושלים,
27/07/04 12:22
|
לזהבי
כאשר אתה כותב בלשון נקיה, נעים לקרוא את דברי הטעם.
אדם ניכר ................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עכשיו הוא יכנס לרשימה השחורה
ליהי,
27/07/04 12:08
|
של הבנקים... כן כן... משום מה NRG עדיין אדיש לבעיה הכי גדולה בישראל 2004. כל מי שיש לו חובות, מינוס, חזר לו צ'ק, הסתבך עם המשכנתא, חתם ערבות למישהו אחר ונדפק... כל אלה, א-נ-ח-נ-ו הולכים להיכנס לרשימה השחורה.
כל מי שיהיה לכם קשר איתו, בין אם הוא בנק שנותן אשראי , שמעון כהן שמוכר דירה או אוטו, בעלי הדירה שלכם והמראיין בחברת כ''א שמשלמת לכם גרוש וחצי. כולם ידעו עליכם הכל בתירוץ של ''כמו באמריקה''. והמונופולים? המונופולים מתחזקים.
עכשיו, מה אתם הולכים לעשות בקשר לזה?
הגב לתגובה זו
|
|