|
|
עד כה: 3 תגובות, ב- 3 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
3.
נחיה ונראה
פרסומאית שווה,
רחובות,
17/07/04 17:50
| למשרדי הפרסום הגדולים יש תאבון בריא יותר מידי בריא - ממש בולמיה חייתית.
הרי, כל מפרסם קטן יודע שלהיות מטופל במשרד פרסום גדול עם ''כאילו'' מחלקה מיוחדת לקטנים זה באמת כאילו. א. כיוון שבמשרד פרסום קטן יקבל מפרסם עם תקציב קטן זמן מנהלים אמיתי ולא ''סופרויזר'' מתנשא. ב. מי אמר שלמשרדי פרסום קטנים אין קריאייטיב ואגב, לעיתים הרבה יותר טוב מלגדולים. בדוק. ג. היחס למפרסם בתקציב קטן במשרד קטן יהיה של וי.איי. פי. ושיחלום לקבל כזה מאיזו מחלקה המתקראת בשם מפוצץ של משרד פרסום גדול. ד. באשר למחירי המדיה - קיימים פתרונות יצירתיים וניתן להשיג מחירים מעולים גם כשאתה משרד פרסום קטן. התחרות בין חברות רכש המדיה פועלת לשני הכיוונים. ה. כשאני מסתכלת על המודעות של המפרסמים הגדולים עם תקציבי העתק אני אומרת לעצמי : תנו לנו, למשרדים הקטנים להציג בפניכם יכולות ותראו תחרות מקצועית לשמה ולא פלצנות מגלומנית או פוליטיקה מלוכלכת בקבלת תקציבים. ואתם משרדי הפרסום הגדולים זכרו : פעם גם אתם הייתם קטנים ולא לעולם חוסן. ובכל זאת, השאירו את תקציבי הפרסום הקטנים והבינוניים לאלה שיודעים טוב יותר כיצד לטפל בהם ותמשיכו להינות מאויר הפסגות הקריר שם למעלה. מקווה שאיזה מנהל שיווק של חברה עם תקציב פרסום גדול קורא זאת ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אולי תשאירו לנו משהו?
ל"ת
פרסומאי קטן,
16/07/04 16:57
| |
 |
1.
אז....
אני ראשון,
שרון,
16/07/04 14:59
| |
|
|
|