|
|
|
עד כה: 1 תגובות, ב- 1 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
1.
מהלך פוליטי, שלא יצלח
פרסומאי,
17/07/04 21:15
| MRM מנסה לעשות שריר, להוכיח שהיא יכולה להשיג מחירי מדיה טובים יותר, כלמעשה המהלך הזה לא יוכיח את עצמו. כמו שאמר מנכ''ל חברת האינטראקטיב, משרד האינטראקטיב חייב לרכז את כל התכנון האסטרטגי של קמפיין. יחשוב על דרכים חכמות לשבור את השבלונה של באנרים ומתפרצות, וזה מהלך אסטרטגי שקניית מדיה לא יכולה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|