 |
33.
תגובה לראובן מתקשורת....
אורי,
ת''א,
24/07/04 19:55
|
ראובן עם הייתי יכול להיות נציג של D-LINK אני מאמין הייתה מדבר אחרת אבל מכיוון שאתה נציג של ברנד מהשורה התחתונה ביותר שלא מוכר יותר מדי אז אני לא צריך להוסיף יותר ודרך אגב לא אני זה שרשם את התגובה הזאת וסתם אני גם נציג של Net gear מה אתה אומר על זה
שיהיה רק בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שטויות במיץ תראו את אודם אל'
דני שוורצמן,
תל אביב,
21/07/04 18:42
|
אני קניתי אצל כלנית אך תמיכה ועזרה בנושא אלחוט אין שם . אח''כ החזרתי ןפניתי לאודם אלקטרוניקה ששם לא רק שקיבלתי תמיכה אלא מענה קולי שעזר והדריך אותי בהתקנת הרשת בבית (באודם אפשר לקנות גם מוצרים לא אלחוטיים של D-LINK) בקיצור מומלץ תנסו www.dlinkshop.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר!
TSR,
11/01/05 08:54
|
קניתי כרטיס רשת אלחוטי מאודם. לא עובד. כנראה לא תקין. התקשרתי אליהם כמה פעמים. נקלעתי למבוך המענה הקולי שלהם. עד שמישהו ענה לי העבירו אותי משלוחה לשלוחה, וכמובן שבאף שלוחה אין תשובה והתבקשתי להשאיר הודעה. אתה חושב שהתקשרו אליי חזרה? קדחת.
אני חושבת שעדיף לקנות מיבואן ידוע כמו ''כלנית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
השירות של כלנית מתחת לכל....
ניר,
ת''א,
21/07/04 18:34
|
השירות של כלנית מתחת לכל ביקורת וכמובן שזאת לא החברה הבולטת במחירות D-LINK אז כתב נחמד תבדוק לפני שאתה כותב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שטויות במיץ יגולם
רפי,
חיפה,
13/07/04 12:08
|
יש לי בבית D-LINK אלחוטי שמחובר ל HOT באינטרנט וזה עובד מצויין. אז אסף מרגלית הטיפש - תסתום כבר אתה מדבר שטויות ואתה לא מקצועי. מסור ד''ש לדודה שלך ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי אתה תותח!!! צודק כל מילה!
ל"ת
גולם,
13/07/04 17:12
|
|
 |
LOL
ל"ת
TSR,
11/01/05 08:54
|
|
 |
29.
נתב של מייקרוסופט
אור,
12/07/04 16:15
|
גם למייקרוסופט יש נתב והוא מצוין מבחינת בטחיחות והגנה על פרטיות חבל שבישראל לא מוכרים אותו כי הוא נחשב טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, הרי מיקרוסופט מאובטחת
מדמוני,
18/08/04 13:40
|
תראה את מערכות ההפעלה שלה ב20 השנים האחרונות, תבין למה יש לך את המוצר הכי מאובטח ועם הכי פחות באגים בשוק
ודי לחכימא ברמיזא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Nothing like Cisco
Hagai Feiner,
Los Angeles,
12/07/04 08:14
|
|
 |
27.
לסוסטיינר אין תחרות
מבין עיניין,
09/07/04 07:52
|
מסכים עם כל מילה על הציוד של סוסטיינר יש רק מילים טובות. ניסיתי את כולם עד שכמעט התיאשתי. לשימחתי נתקלתי בציוד של סוסטיינר שבאמת ברמה אחת מעל כולם מבחינת איכות הקליטה ואיכות המוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
edimax
טוני,
צפון,
07/07/04 16:12
|
אני רוצה לומר לכם אנשים יקרים שציודים של EDIMAX הם טובים למחצה כולמר : חלקם טובים וחלקם לא .קצת ביום וקצת בלילה. האמת: אין לי מושג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לחברת D-Link יש את המוצרים...
אורי,
07/07/04 12:34
|
הטובים ביותר. החבר'ה שלהם הם מקצוענים אמיתיים. הרבה מהתגובות כאן מגמתיות כמו הכתבה עצמה שרצופה באי דיוקים מחרידים. שימו לב לתמונות שהם של מודמים אנאלוגיים במקום מוצרים אלחוטיים.
מכל המוצרים שסוקרו רק לחברת D-Link ו- 3Com יש אישור Wi-Fi אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם הפרסומת הסמויה
ראובן,
מרכז,
07/07/04 20:11
|
בס''ד הכותב שהוא כנראה איש של DLINK לא ניסה את המודמים של החברה שלו ברצינות. אם היה מנסה היה רואה כמה פעמים הם מתנתקים וכמה גרוע הם עובדים בתנאים רגילים. ל DLINK יש יחסי ציבור טובים והשקעה בפרסומת אבל המוצרים בסופו של דבר בינוניים ומטה. עובדה שלא רק הכתבה חשפה את ערוותם אלא גם כתבות בחו''ל שמשבחות את הראוטרים של המתחרים ונתנו ציונים נמוכים של 6 עד 7 למוצרים של DLINK אז מה רק אנחנו לא מבינים ? כדאי לסכם את הנושא באמירת תודה לכותב על כך שהעז לנסות ולעמוד מאחורי התוצאות שמצא ולא חיפף את התוצאות מה שמקובל על חבריו העיתונאים שלא מבינים מימינם ומשמאלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
חכם בלילה,
11/07/04 10:37
|
הכתבה באמת משקפת את המציאות מבחינת DLINK שיווק ופרסום טוב וזה הכל. הכתב משבח את חברת סוסטיינר וטוען שהם רמה אחת מעל כולם. האם אתה מכיר את הציוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס לקישור המצורף
אבי,
09/07/04 18:20
|
רשימת הפרסים בהם זכתה D-Link
http://presslink.dlink.com/awards/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
dlink הראוטר הגרוע ביותר
יובל,
תלאביב,
06/07/04 23:40
|
אחרי משאים ומתנים אין סופיים עם בזק הם הואילו להחליף לי את הראוטר של דילינק שמתנתק כל הזמן, הראוטר הגרוע ביותר שיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DI628 מופרע ע''י טלפונים
מומחה,
ב''ש,
08/07/04 17:56
|
טלפון אלחוטי הפועל ב 2.4MHZ גורם לניתוקים החלף ערוץ בנתב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תופעה מוכרת בהרבה
א,
09/07/04 18:21
|
|
 |
23.
במשב הכי זולים, תבדקו שם:
נחמה,
06/07/04 20:02
|
|
 |
22.
EDIMAX באמת מעולים-מניסיון
ירון,
ת''א,
06/07/04 15:20
|
יש לי בבית רשת אלחוטית של אדימקס והיא עובדת מצויין ללא ניתוקים וללא שום תקלות - מומלץ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לו בעיות אמינות
מוטי,
תל אביב,
23/08/04 18:04
|
בראוטרים של אדימקס, שמשתמשים באימיול, הראוטר נתקע כל כמה שעות וצריך לעשות לו Reset.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תמיד זה עובד...
אפי,
ת''א,
06/07/04 17:14
|
יש לך מזל שיש לך בית קטן (ובלי ממ''ד). בהתקנה בממ''ד הציוד שלהם לא עובד. בבית פרטי יש בעיה עם השידור לחצר ובין הקומות פשוט לא עובר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סוסטיינר באמת אחלה של ציוד
ברק,
קרית מוצקין,
06/07/04 14:43
|
כל הכבוד לסוסטיינר מניסיון אישי- הציוד הכי טוב הכי יעיל ובאמת פורץ קירות ממ''ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כתבה חובבנית !!
בן,
06/07/04 11:29
|
הציוד של אדימקס טוב אבל לא היסטרי מה שהכי חשוב בציוד אלחוטי זה לא החוברת או קלות ההתקלה זה עוצת השידור ורגישות המחכשיר , הנתבים של אדימקס עובדי ב 63 מיקרו ווט , שזה ממש מעט ולכן בבית עם הרבה קירות או קצת ברזל בקיר יהיו המון בעיות !!!!! התקן שמשרד התקשורת מאשר זה עד 200 מיקרו ווט , ויש נקודות גישה בעלות הספקי שידור כאלה , כמובן שלא צוינו אותם כי זו אינה כתבה מיקצועית אבל מי שרוצה יעוץ מקצועי מוזמן לפנות אלי בכתובת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג מהחיים שלך
ראובן,
תל-אביב,
06/07/04 21:12
|
בס''ד משרד התקשורת מאשר שידור של עד 100 מיליואט ולא כמו שהדביל הזה כתב. לאדימקס יש הסםק יציאה של 85 מיליואט ויש לו אנטנה חיצונית עם כבל שזה יתרון על האחרים לכן הציוד טוב יותר ! הוא עבר שני קירות בטון וקומה אחת במרחק של 12 מטר וזה הרבה מעבר למתחרים. טול קורה מבין עיניך לפני שאתה מדפיס מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לפי דעתי עדיף רשת חוטית
מנתח מערכות,
06/07/04 10:08
|
אלחוטית יקר בהרבה מרשת חוטית ויש באלחוטית הרבה בעיות וחסרונות, עדיף לעשות נקודות מרכזיות בבית עם כבל רשת ומי שממש רוצה לטייל בבית עם מחשב ניתן לקנות כבל רשת ארוך ולחבר לאחת מהנקודות המרכזיות וזה פשוט מאוד וקל וקח מקבלים ניידות מקסימלית ואפילו יותר מהאלחוטית מכיוון שיש חשיבות למיקום המשדר והמקלט וצריך להתחשב בכך ולכן גם לא ניתן להתחבר מכול מקום ואיכות החיבור ירודה ממקומות מסויימים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
את שני היצרנים במובילים בתחום
הם לא הזכירו...,
ארה''ב,
06/07/04 04:25
|
שני היצרנים המובילים בתחום: LINKSYS NETGEAR
אני מריץ בבית נטגיר, הבאתי נטגיר לכמה חברים בארץ וזה עובד מצוין. היה לי לינקסיס תקופה ארוכה וגם הם טובים. די-לינק ממש חארה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה מוכן להיות היבואן ?
ראובן,
תל-אביב,
06/07/04 21:16
|
בס''ד בארץ אין יבואן נורמלי לציוד הזה וחבל על הזמן לדבר עליו. מי שמיבא אותו זה חאפרים שלא נותנים אחריות. מצער מאד שדווקא כאן מיבאים ציוד סיני זול ולא ציוד אמריקאי מעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה עם Home Plug
האיש שבקיר,
06/07/04 00:15
|
רשת על קוי החשמל הביתיים?? או Home PNA על קוי הטלפון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יגאל - אתה צודק
סוף סוף,
מישהו שמבין,
06/07/04 00:03
|
|
 |
15.
רשת אלחוטית
יגאל,
מרכז,
05/07/04 22:10
|
המון בורות חוסר ידע וחוסר תמיכה של ספקי האינטרנט זו הבעיה האמיתית חברות האינטרנט בוחרות לעבוד דווקה עם הזולים ולא עם הטובים מהירות הרשת היא פונקציה של מרחק המחשבים מהראוטר ככל שמתרחקים מנקודת השידור המהירות יורדת עד מינימום של 5.5 מגה עדיין הרבה יותר מ1.5 מגה של קו האינטרנט כל התקנים אושרו בארץ כולם תומכים במעבר ווידיאו ואודיו ניתן לאבטח את הרשת באמצעות הגבלה של כרטיס הרשת +הצפנה -MAC והכי חשוב להעזר באיש מקצוע אמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש
מעוצבן,
חו''ל,
06/07/04 04:30
|
שיטת ההצפנה הפופולרית והפשוטה ביותר זה עם WEP. אני רוצה לראות איזה דביל ישב להכניס את ה MAC שלו לראוטר. ומה אם חבר שלך מגיע לבקר ורוצה להתחבר? אתה תתחבר לראוטר ותוסיף כתובת MAC? קישקוש. אני עובד עם WEP 128 וזה סבבה. אם מישהו רוצה להתחבר אלי הוא צריך את הסיסמה שלי וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעוצבן אתה טועה בגדול
GEORGE,
14/07/04 20:29
|
1. אין צורך להקליד את ה MAC ADRRESS ,בממשק הנתב יש כפתור CLONE MAC ADRRESS ולוכד אוטומטית את כתובות ה MAC שהוא מזהה והעניין פשוט ביותר. 2.הצפנת WEP לא רק שלא יעילהמבחינת אבטחה היא גם מכבידה מאד על התעבורה ברשת,וברשת אלחוטית הדבר משמעותי מאד מפני שגם ככה היא חשופה לבעיות קליטה. 3. ל DILINK מוצרים מעולים ואיכותיים ולא סתם זהו הנתב המכר בארצות הברית העניין הוא שיש להם דגם אחד לא מוצלח במיוחד שהוא פשוט גרוע ביותר וזהו ה 614+ ומשום מה זה הדגם שספקיות האינטרנט בארץ סיפקו ללקוחות חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WEP not so secure
WiFi,
07/07/04 07:59
|
I do not want to spoil your day but ... WEP on all it's varients is unsafe and you can easily crack it if you are using a commercial sniffer + hacking S/W that you can download from the internet. This is the reason why the WiFi approved a new security standard named WPA. Most new equipment support this standard, and if you really want security you should upgrade your system to support it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WEP - פופלרית, פשוטה וחסרת ערך
אדיר,
מרכז,
06/07/04 23:26
|
באופן כללי לא הייתה התייחסות רצינית לנושא אבטחת המידע. בניגוד לתקשורת קווית, לתקשורת אלחוטית כל אחד יכול להאזין. הצפנת WEP מוכרת בעולם כהצפנה חסרת ערך. ניתן לפצח את המפתח הקבוע בזמן קצר ובאמצעים פשוטים וזולים, כולל ע''י ממרחקים גדולים יחסית. בנושא אבטחת מידע דווקא טווח שידור ארוך הוא בעייתי. לרשת בייתית לדעתי הכנסת כתובת ה-MAC אינה בעייתית (כמה תחנות כבר יש?), אבל בדומה, או אפילו יותר מה-WEP היא ניתנת לזיוף בקלות. בעבודה מול שרת של מייקרוסופט (IAS) ניתן להשתמש ב-WEP באופן קצת יותר מוצלח של מפתח משתנה לכל התקשרות אבל זה פחות מכוון לשוק הבייתי. שימוש בסיסמאות תמיד מומלץ למרות שמעבר סיסמא גלויה מעל תווך מוצפן בצורה גרועה אינו מוסיף הרבה. התיקון למצב יבוא בדמות התקן החדש WPA שיקפיץ את הרשתות האלחוטיות לרמה סטנדרטית של אבטחה. אם מי מהספקים מבטיח תמיכה עתידית בתקן ע''י עדכון קושחה (firmware) כדאי להכניס למכלול השיקולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא מבין מה הבעיה
גר בחו''ל,
05/07/04 19:03
|
יש את זה כמעט בכול בית שמחובר לאינטרנט בארה''ב - כבר קרוב לשנתיים - מה בדיוק הבעיות המיוחדות של השוק הישראלי ששם יש תקלות ודברים לא עובדים? חוץ מזה שהדגמים שנסקרו הם ישנים והמחירים מוגזמיםץ מה גם שאין איזכור על netgear ו-belkin שהם מהמובילות בענף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
LinkSys is Cisco
Shlmoi,
Tel-Aviv,
05/07/04 18:00
|
Say no more BTW it uses Linux and can be upgraded with other applications.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לבזק יש ציוד ושרות מעולים
משה,
05/07/04 17:40
|
רכשתי ראוטר אלחוטי וכרטיסים נשלפים לשני מחשבים ניידים.ראוטר הוא של 2wire והכרטיסים לניידים הם של d-link כדי לחסוך כסף רכשתי את הציוד להתקנה עצמית אך בכל בעיה התקשרתי למוקד התמיכה של בזק שעובד 24 שעות ביממה. העזרה שקבלתי היתה מקצועית ומדוייקת ותוך מספר דקות לא רב הרשת פעלה בצורה מצויינת. באחת הפעמים נראה שיש איזו בעיה בציוד וטכנאי שנשלח אלי הגיע עם חלק חדש שהוחלף ללא כל תשלום. אני מאלו שמקבלים בחילה רק מלהגות את השם''בזק'' אבל יש להם אי אלו צדדים טובים והמחלקה המטפלת באינטרנט מהיר אלחוטי היא אחת מהם.למרות שזה בזק-מומלץ בחום למי שלא רוצה להתקל ביבואנים שמתחמקים משרות ומענה על שאלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי די לינק והוא מצויין וגם
אבי,
ערד,
13/07/04 18:24
|
השירות של בזקבינלאומי היה טוב אז סתם ללכלך ???????? לא יפה אגב אני שונא בזק ומתקשר רק עם 012 לח''ול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזק - האמנם ?
אריה,
06/07/04 08:48
|
לפני מס' שבועות היתה בעיה שהתבררה כבעית מודם. התמיכה של בזק היתה כמעט בלתי אפשרית להשגה ולאחר שהחליטו לשלוח טכנאי - הוא החליט שהמודם מקולקל וצריך להחליפו. במקום להלחליף במקום - נשלחתי לחנות בזקסטור להחלפה. בזבזתי עןד חצי יום ! להתחבר - השרות מעולה אבל בתקלות - אין שרות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שימו לב
אני,
05/07/04 17:00
|
לתדרים ועצמות שידור. ייתכן וחלקם מסוכנים יותר מקרינה סלולרית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
שטויות,
05/07/04 17:29
|
רשת אלחוטית היא הרבה פחות מקרינה של הנורה שלך בבית ובטח ובטח פחות מהסלולרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קשה? לא אם יש לך מקינטוש
ל"ת
אורן,
05/07/04 16:53
|
|
 |
Macintosh
Mr. M,
US,
12/07/04 04:02
|
Mac may by easy but expensive. You have to use their propriety equipment - airport - which is more expensive. Also you must run OS X to configure the routers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טופלאס מעניקה התקנה שרות ותמיכ
אלירן,
רמת גן,
05/07/04 16:26
|
אני לא יודע מאין הכתבה הזו ,אבל היא לא הוגנת , מתקיפים את היצרנים ואת היבואנים ,אם אתה קונה וידאו ולא יודע להתקין עושים על זה כתבה?????? יש חברה טופלאס שמה ,כבר שנה וחצי מעניקה שרות תמיכה הדרכה והתקנה של רשתות אלחוטיות ,חברה מספר אחת בשוק הישראל , למעלה מ 5000 לקוחות ,איזו מין כתבה ,אם היו חוקרים באמת היו מגיעים גם לחברה הזו ,כל מי שאני מכיר ורכש רשת אלחוטית ואפילו מרוצה זה רק מהחברה הזו מומלץ מאוד 1700-702-712
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טופלאס
שגיא,
06/07/04 14:44
|
|
 |
פרסומת!
פרסומת!,
05/07/04 17:30
|
|
 |
8.
802.11g לא חוקי בארץ !!!!!
ל"ת
ארז,
דרום,
05/07/04 16:11
|
|
 |
סייג לחוכמה שתיקה!
יבואן.,
05/07/04 17:41
|
בתור יבואן שהרבה ציוד 802.11g שלו עבר בדיקות של מכון התקנים ואושר, לא ברורה לי ההפלצה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מדבר שטויות זה אושר
מה?,
05/07/04 17:30
|
|
 |
7.
Linksys
Avi,
05/07/04 16:11
|
Linksys has the best equipment in the markrt, prices are OK and the installation is easy as 123. on top of all it is working very good.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוסטיינר יותר טובים
בועז,
ירושליים,
06/07/04 14:54
|
כבעל ניסיון עם הציוד של סוסטיינר הם תומכים בפרוטוקולים של ציודי סיסקו כדוגמת ליפ ונותנים תוצאות מעולות. במחירים הם הרבה יותר זולים מכל הציודים שמתקרבים לרמתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובות ל-1,3,5 + הערות.
SysAdmin,
05/07/04 15:39
|
1: השכן שלך לא יוכל לעולם ''לראות לאן אתה גולש'', אך אם לא תאבטח את הרשת האלחוטית כראוי, הוא יוכל ''לתפוס טרמפ'' על חיבור האינטרנט שלך ולגלוש על חשבונך (תוך ''גניבת הזהות שלך'' כמי שגלש).
3: נכון, אבטחה היא עניין סופר חשוב ברשתות אלה. יחד עם זה, יש המון רעש מיותר בנושא בכתבות המתפרסמות בארץ ובעולם, והעניין מתחיל לצאת מפרופורציה. בסה''כ ישנן כמה פעולות פשוטות שיש לבצע על מנת לאבטח את הרשת. הבעייה היא שאין מודעות לכך, ואין ידע.
5: אכן Linksys היא החברה המובילה בעולם לציוד תקשורת אלחוטית לרשתות ביתיות. בארץ היא עדיין לא מוכרת מאוד, אך בארה''ב היא כבר שם מותג לכל דבר.
ובקשר לכתבה עצמה: הכתבה מגמתית! יש סיכוי טוב שהאשמה לכך שהרשתות שהתקנתם תיפקדו באיטיות נופלת עליכם, עקב חוסר מקצועיות. חשוב שהרשת תותקן על ידי מישהו שמבין עניין ויודע מה צריך להגדיר ואיך לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said
hagai,
LA,
12/07/04 08:15
|
|
 |
disagree (somewhat) wth p6
Ariel,
05/07/04 17:49
|
i agree with everything you said with the exception of your last point. a good and easy network to be installed should not require Pro. Instalation unless you are willing to include that in the price benchmark. must people will try to install the network on their own so its fair to compare performance of ''out the box''. that said .. i agree with you once again that this is just a consumer test and not a lab or pro. test. some comments made me feel the auther is not completly aware of all the little details (especially around promissed speed(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה עם linksys ?
יניב,
ת''א,
05/07/04 15:24
|
Linksys היא אחת החברות המובילות בתחום, היה מקום לבדוק גם אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תציצו אצל פלונטר כי יש שם מבחר
יש עוד מקום עם,
05/07/04 15:12
|
|
 |
להתרחק פלונטר
ארי,
ירושלים,
08/01/05 13:27
|
ומי שלא מאמין לי מוזמן לפנות אלי ולשמוע את הסיפור שלי. השרות גרוע, החברה לא אמינה (על סף מעשים פליליים) ואחרי פשיטת הרגל שום דבר לא השתנה !
רק בעזרת שרותיו של עו''ד הצלחתי להפרד מהם במינימום נזקים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לגעת!
nk,
06/07/04 01:22
|
|
 |
זהירות מפלונטר לך תבין ישראלים
ל"ת
shay,
07/07/04 16:15
|
|
 |
זהירות!!!
פלונטר רציני,
05/07/04 16:52
|
אנשים, אתם חולי נפש! פלונטר אתר שלפני כחצי שנה פשט את הרגל והשאיר חובות עצומים ובוז אחד גדול על כולם. הם פתחו מחדש עם אותם בעלים וכל הישראלים הטפשים חוזרים לקנות שם. אל תגידו שלא הוזהרתם. עם סגולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב שטויות !
לקוח חוזר של ..,
06/07/04 16:11
|
זה אנשים אחרים עם חברה שקיימת עוד לפני פלונטר ומסתבר שגם אחרי. השרות אחלה. ויופי של תמיכה אז חבל להאשים את הבעלים החדשים במשהו לא נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להזהר מפלונטר
גלית,
רמת גן,
06/07/04 14:41
|
פלונטר אכן פשטה רגל בעבר אבל את השם פלונטר רכשה חברת אחרת וזה לא אותם בעלים והם עובדים יפה מאוד במחירים טובים ואין שום סיבה לא לקנות מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלית - זה ברור שאת מגיבה מטעם.
אדיש,
07/09/04 15:57
|
|
 |
3.
בכתבה חסרה השוואת אבטחה
יורם,
05/07/04 15:12
|
אחד הפרמטרים החשובים הוא אבטחה, ורוב המשתמשים לא מודעים לנושא. כתבה השוואתית כזאת חייבת להשוות את רמת האבטחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רשת אלחוטית
אייל,
05/07/04 14:47
|
הכי טוב לקנות בחברה המחזיקה מספר יצרנים של ציוד כל יצרן טוען שהוא הכי טוב. לעיתים שווה לתפור פיתרון ע''פ צרכים חברנ מצוינת המתמחה ברשתות אשר ניתן למצוא בה מגון יצרנים כולל את אלו שמוזכרים בכתבה היא וויפינט http://www.wifinet.co.il באתר דף תמיכה ידידותי אשר ניתן לבקש תמיכה ויעוץ לגבי רשתות אלחוטיות וקויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד נתונים
משה,
05/07/04 14:21
|
המחירים המצוטטים בכתבה הינם גבוהים עד כדי פי 3 ממה שניתן להסיג. חפשו היטב (בארץ או בעולם) ותוכלו לרכוש רשת שלמה מסוג G בפחות מ-500 שח (נתב ו-3 נקודות קצה). כמו כן שימו לב: כדאי לדעת: היום יש סטנדרטים חדישים יותר בחנויות: 125HSM High-Speed או 108MBPS (להשוואה: סטנדרט G מעביר עד 54MBPS וסטנדרט B מעביר עד 11MBPS). שימו לב במציאות מקבלים רבע עד חצי מהמהירות המקסימלית (למעט אם הנקודות קרובות כדי 1-2 מ. לנתב). כמו כן חשוב להתקין בטיחות מקסימלית - אחרת השכן יוכל לראות לאן אתם גולשים. רוב החברות מספקות שיטות בטיחות שונות, אך יש ללמוד להפעיל אותן! וגם חשוב לזכור כי ישנן הפרעות שונות (מיקרו לדוג') אשר בדרך כלל אינן חשובות (כויין שהרשת יודעת להתגבר עליהן) למעט ביישומי וידאו וקול דרך הרשת (למשל אם אתם משתמשים ב-NET MEETING)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפו אפשר למצוא ב 500 ש''ח ?
ל"ת
500 ש''ח ?,
13/07/04 00:44
|
|
 |
מה זאת אומרת הרשת לא יודעת
וידאו,
05/07/04 16:59
|
להתגבר על ישומי וידאו וקול דרך הרשת? פרט את הנקודה הזו היא מעניינת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיכן ב500 ש''ח
ל"ת
משה2,
05/07/04 15:57
|
|