 |
4.
נתניהו מרשה גידול ריכוזיות?!!!
אזרח,
ישרבלוף,
03/07/04 03:38
|
נו מה אכפת לו שהאזרח שלא עובד 1. ישלם כאילו פחות מס 2. יקבל כאילו מחשב 3. ילדי הורים גרושים יחטטו בפחים או יהפכו לאלפרונים של מחר, ושכל ילד יחשוב שהאמא שלו אינה רוצה לעבוד (הסבר, מאחר והאבות נוטשים ילדיהם אצל האם, אך גם לא טורחים לשלם מזונות, הבטל''א משמש כמוציא לפועל הוא גובה מהאב, אך גם אם אינו גובה מהאב מעביר לה לאם עד 2600 ש''ח מקסימום. אם האם רוצה לעבוד כל סכום שתרויח יקוזז מהמזונות, קרי לטענת הבטל''א לאם חד הורית לשלושה ילדים 2600 ש''ח זה ה''לימיט''. קרי, אם תעבוד כששלושת ילדיה בבית, תפסיד את כספי המזונות, ואת הסיוע שמגיע לה. הכיצד? למה זה קשור, האם אם חד הורית לא אמורה לקבל שום סיוע? מילא אם היה קיצוץ בזכויותיו של האב לכספים לכשיזדקן, אך למה לפגוע בילדים, מה הם אשמים אם יש להם כזה אבא טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
העכבר שרוצה לבלוע חתול!?
צופה ורואה,
02/07/04 16:58
|
לא יעזור ליונס שחושב עצמו לטיקון כלכלי בנק טפחות לא ימוזג כי עוד לא נשמע שעכבר יבלע חתול.אבל בדבר אחד הבטיח לעצמו חוזה עבודה שמן עד 09 יודע יונס כי יקיאו אותו כמו שהקיאו אותו בפועלים. וראיה נוספת על בצע כסף שמוביל את יונס, בבנק מאחד הרוחיות תגדל .אמנם הרבה פחות מכל אחד בנפרד אבל יונס מקבל לפי הרווח של הבנק ולא של הקבוצה .יולי עופר תציע ליונס רווחים לפי הקבוצה ויאמר לך אין צורך באיחוד .אבל באיחוד אתה יולי תפסיד ,כי הרווחים יקטנו .ואם תש כחך עובדי טפחות יעשו את העבודה לא יהיה מיזוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טפחות הוא מותג
שפירא,
ראשל''צ,
02/07/04 16:10
|
טעה רו''ח יוכמן שכבעל מקצוע היה צריך להבין את ערכו של מותג ומונטין השונה בטפחות מהבנקים האחרים , ושהוא בעל ערך מוסף גבוהה ביותר בבנק זה.טעה גם אלי יונס שלא הבין שבנק טפחות זה לא משכן.אני משוכנע שבשנת 2005 מספר בצועי המשכנתאות של המזרחי יהיה נמוך ממספרם בטפחות בשנים קודמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנק טפחות
כרמלית,
02/07/04 16:43
|
אני לא אהיה מופתעת אם פחות אנשים יבואו לטפחות מנסיוני אחת הבעיות הנפוצות זה הטרטורים שפקידי הבנק למדו עוד לפני שהם מעיינים בתיק הלקוח לא ברור לי ממה זה נובע ולא פחות חשוב השהייה בבנק זה לא פחות משעה וחצי (לפחות בסניף בפ''ת) ולסכום ארור היום שנכנסתי לטפחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים אתך.. לכן בחרתי משכן
amir,
03/07/04 01:08
|
|
 |
וחבל שאני לא יכולה לעבור למשכן
ל"ת
כרמלית,
03/07/04 15:22
|
|
 |
1.
בכל אשמים קליין ובנק ישראל
אורן,
ת''א,
02/07/04 11:30
|
הגיע הזמן שבישראל של שנות ה-2000 ירשו סוף סוף לבנקים זרים לפתוח סניפים בישראל ואז נזכה לאיכות שקיימת כבר בכל העולם ולא לבנקאות בסגנון של העולם השלישי. בארצות הברית אין דבר כזה משכנתא צמודת מדד. הריבית קבועה לכל אורך ההלוואה, וכל לווה יודע בדיוק כמה עליו לשלם (אפילו בעוד 20 שנה). בכל העולם קיים ביטוח של הפקדונות האישיים אם הבנק מתמוטט. בכל העולם יש תחרות בין הבנקים להקטנת העמלות, ורק כאן אין לבנקים שום אינטרס להוריד אותם ולהרוויח פחות, משום שאין שום תחרות ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות
יואב,
רמת גן,
03/07/04 07:29
|
בישראל מותר לבנקים זרים לפתוח סניפים. כמה בנקים זרים בדקו את האפשרות, ובסוף החליטו שלא כדאי להם, מכל מיני סיבות, אבל לא סיבות שקשורות במכשולים מצד האוצר או בנק ישראל.
בארץ יש גם משכנתא צמודת מדד, גם משכנתא צמודת דולר, וגם משכנתא לא צמודה. לא עדיף שיש בחירה?
באשר לעמלות, כנראה שאתה צודק, אבל אז למה לא נכנסו הבנקים הזרים ו-''שברו את השוק''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק לגמרי
אורן,
ת''א,
03/07/04 16:08
|
בנק ישראל / הרגולטור מערימים קשיים רבים על פתיחת בנקים חדשים. כל הבנקים הקטנים (הון עצמי של עד 100 מיליון ש''ח) הם בנקים שהוקמו לפני קום המדינה (ראה בנק למסחר, ספנות וכו'). כדי להגדיל את הריכוזיות והשליטה שלהם על המערכת הבנקאית הם מסרבים לאפשר ביטוח פקדונות (שאז הגיונית אפשר יהיה לפתוח הרבה בנקים קטנים משום שהלקוחות יהיו ממילא מבוטחים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין מחט לתחת?
גיא,
02/07/04 17:54
|
א. החור! ב. וואלה, אם יש משהו מעצבן זה אדיוטים שדוחפים את הרעיונות המפגרים שלהם כתגובה לכל כתבה ולא חשוב מה הנושא שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לגיא
אורן,
ת''א,
03/07/04 01:14
|
אולי אתה לא מסוגל להבין... אבל אני דווקא כן סומך על האינטיליגנציה של יתר הקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|