 |
14.
איזה סנדביץ מעפן בתמונה
יוד,
02/07/04 18:26
|
כמו שציינתי , מעולם לא ראיתי הפרסומת אבל הצצתי בתמונה בהגדלה ואני אומרת לכם שהסנדביץ לא נראה משהו. לפחות היו מביאים מישהו שמבין כמו אבא שלי למשל. כל הילדים תמיד היו פוזלים לסנדביצי'ם שלי בבית הספר.....באמת באמת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מאוד שמח
שונא פרסומאים,
29/06/04 17:29
|
שהרבה מאוד קוראים כותבים לאנשי הפרסום המגעילים האלה את האמת בפנים
שהם סתם קשקשנים חיים בעולם של סטראוטיפים עלובים, לוקחים כסף על אוויר ועל שטויות
בסוף זה יקרה... זאת הבעיה עם היסטוריה, היו תקופות שה''רעים'' הגדישו את הסאה. ובסוף הייתה מהפכה. ככה זה בדיוק עכשיו עם כל הנצלנים האלה שרוצים שנבזבז כסף סתם ובנתיים חצי מדינה חיה משכר מינימום
אבל בנתיים נולדו אנשים חדשים .. שלא קראו היסטוריה ותגיע להם בפרצוף מהפכה חדשה- אלה הפלצנים ממשרדי הפרסום והבעלים של כל החברות העלובות הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בהצלחה!
ל"ת
דידי,
29/06/04 00:05
|
|
 |
11.
עולם הפרסום - תרמית אחת גדולה
הג'ינג'י הלוחם,
סדום,
28/06/04 19:35
|
הנה לכם סוד ידוע בחדרי חדרים של עולם הפרסום: יושב לו משה כגן, לדוגמה, (שם בדוי כמובן) כמנהל יחידת שיווק ופרסום בחברת משקאות בינונית או גדולה בשם חרפצי-קולה ולאחר שכנועים או הסכמות עם חבר המנהלים מחליטים על השקעה בשיווק של ככה וככה כסף. זכרו את הסכום הזה: ככה וככה. ואז, כשהכגן הזה בוחר או מחליט לגבי משרד הפרסום - הוא או אחרים או הוא ואחרים - כאן מתחיל משחק החיזורים הכספי המושחת. ומי שמחליט, ילדים יקרים להוציא את כספי החברה עם משרד הפרסום, ''בר כוזיבא'' לדוגמה, הוא זה שמשומן, הוא זה שצריך למרוח אותו, הוא זה שמקבל מעטפה, הוא זה שבעוד שנה-שנתיים-שלוש יתן גיחה מסתורית לאיי קיימן או לשווייץ. כי ככה זה עובד שם. אתה בעל עמדה בחברה כלשהי - פרטית או ציבורית או ממשלתית - ואם אתה בעל הדעה אתה תהפוך על פי רצונך ועל פי רצון חברת הפרסום גם לבעל המאה. כי מגיע לך, אתה בצומת הנהדר הזה של מעבר הכסף. אתה חולש על תקציבים, אתה מאשר, אתה פוסל, אתה מעלה ואתה מעשיר, ולכן גם אתה תתעשר. פרטים מסעירים - עם שמות רבותי, עם שמות אמיתיים - גם בהמשך!!! אני אנענע את המים המעופשים הללו של עולם הפרסום המושחת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי באמת יחשוף מה קורה שם?
אמא, חושי!,
28/06/04 20:09
|
גם אני הייתי תקציבאית במשרד פרסום גדול. החברה המסויימת שהחליטה להשקיע במסע פרסום לא הייתה צריכה את זה, חד וחלק. אבל למה לא להוציא מיליון דולר וחצי מכספי החברה באמתלה שיווקית? לא אמסור פרטים, אבל בעל העניין באותה חברה עשה קופה יפה מאוד והתעשר כהוגן. החברה קיבלה אמנם מסע פרסום אדיר באמצעי תקשורת מגוונים עם פילוח שוק פלצניים וכל החקטה שמכרנו לכולם כדי להןציא עוד כסף ולהרוויח עוד עמלות, אבל בסך הכל - הרווחים הנוספים בקושי כיסו את ההוצאה עבור הפרסום. אוח, זה עולם מושחת עולם הפרסום הזה. שהמשטרה פעם תבדוק בגלאי שקר - פוליגרף - כמה מנהלים בכירים של משרדי פרסום - נראה אם יסכימו, שהרי לכאורה אם נקיי כפיים המה מדוע הם צריכים לפחוד???- ואז המדינה הזו תזדעזע - כסף פרטי וימבה של כסף ציבורי עושה דרכו לכיסים פרטיים והמכבסה הנקייה והלבנה הינה משרד הפרסום. אין הכללות, כמובן וכדי שלא אתבע, חלילה, הנני מבהירה כי מדובר אך ורק ובלבד - אשקרה ברצינות - במדינת טוגה העילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דרוש שיפור סגנון ועברית בטקסט
ל"ת
קוראת,
מן השורה,
27/06/04 15:54
|
|
 |
9.
אני חייבת לומר ש...
efrat,
nyc,
26/06/04 19:27
|
|
 |
8.
פשוט זיון מוח-סתם פרסומת יאפית
ל"ת
ערן,
רעננה,
24/06/04 12:26
|
|
 |
7.
ליאת - את גדולה!!!
ל"ת
גילי,
23/06/04 18:41
|
|
 |
6.
איזה
מתבונן,
23/06/04 02:17
|
איזה פרצוף עצוב יש לבחורה הזו, מה הבעיה מותק, תחייכי קצת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרסומת מקסימה ומרגשת
רונית,
תל אביב,
22/06/04 21:22
|
מזמן כבר לא ראיתי פרסומת כל כך מרגשת עם ילד כזה מקסים ומרגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד משעמם
ל"ת
אוהד מ.,
23/06/04 09:08
|
|
 |
איך ועל מה
אבי,
צפון,
23/06/04 13:02
|
ואיך הגעת לזה ?
אתה צריך להיות מה זה משועמם כדי להגיב כך. חבל. מרחם עליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סידן יצא - יותר טוב
עידו פ''ת,
23/06/04 18:02
|
הפרסומת לא רעה , אבל קצת סתמית. סידן יצא היה הברקה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא מסכים
דן,
רמת גן,
22/06/04 15:42
|
|
 |
3.
תענוג לקרוא
יגאל ערמוני,
תל אביב,
22/06/04 15:39
|
|
 |
2.
פרסומת מיושנת ומעצבנת
אביטל לוי,
22/06/04 10:03
|
על מה היא מדברת??? - מילים מילים מילים - קונספציות , אסטרטגיות - והכל בשפה גבוהה המנסה להעביר ערכים לא ברורים...
תכלס - אחת הפרסומות המשעממות ביותר שנראו על המסך כבר הרבה זמן !!, משחק מעצבן, בימוי מרושל, צילום קלוקל.. ובעיקר תסריט מיושן..
גיתם ממשיכים לא להתרומם - ולספק את סחורת תחילת שנות ה- 90 שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-פרסומת ב-ה הידיעה
מי שקצת מבין,
22/06/04 23:33
|
|
 |
מי שמבין בפרסום??
יוד,
02/07/04 18:18
|
אני חיה בחו''ל ומעולם לא ראיתי את הפרסומת המדוברת ככה שאין לי צד בעניין אבל ..... אני ממש לא מבינה את המפרסמים. מה זה או מי זה מי שמבין בפרסום?.
פרסומת אמורה לפנות לקהל הרחב שבסופו של דבר מצביע בריטינג על דודו טופז, כוכב נולד או ארץ נהדרת לא?
לזאת הכוונה למי שמבין בפרסום? לפעמים נדמה לי שכל המפרסמים חיים בבועה שלהם...של מי ''שמבין בפרסום'' .....ויוצרים רק למען זה ולמען התחרויות שלם והקקטוסים המוזהבים שלהם
דברו בגובה העניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומן הסתם אתה קצת מבין...
אביטל לוי,
23/06/04 09:08
|
וקשור אל הפרסומת הזאת... וקשה לשמוע על כשלונות..... בעסה...
אבל זה מה יש.... פרסומת גרועה. קיטשית, קלישאתית ושמאלצית - מהסוג שדוחה מיידית כל אשרות להזדהות עם משהו שקורה שם... והבעיה שוב היא לא רק בביצוע המשמים..... אלא בעיקר - ברעיון הלא מקורי, חבוט וסופר-משעמם....
חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כואב לך ?
אני,
ת"א,
23/06/04 12:59
|
למען השם.......
אני מבין שאתה מהתחום ונורא מתקשה להשלים עם הצלחות של אחרים.
קדימה תתחיל לפרגן למתחרים ותפסיק עם היללנות שלך.
בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען השם? בחייאת.....
אביטל לוי,
23/06/04 15:54
|
צר לי - מפרגנת (ומפרגנת - לא מפרגן.. אבל זה כבר עניין אחר ) להצלחות של אחרים - ויש כאלה..... (בגלר -נסיס, יהושע, קשר בראל, אלדר - חומסקי ועוד.... ) - אבל לא לסרט הזה בפרט - ולא למשרד הפרסום בכלל....
מצטערת - סרט גרוע - וכל תגובה אלימה שלך - לא תעזור או תשנה את העובדה הזו.....
במאמר מהימים האחרונים - כותב אסי שביט - על פסטיבל קאן.... ועל הרמה פה בארץ , לעמות זו שבדרום אמריקה.. - שאסי יעשה קודם כל בדק בית לפני שהוא מדבר על הרמה הכללית פה בארץ - ושיתחיל עם הסרט המדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה הילדה הזאת רוצה
חן,
22/06/04 07:47
|
באמת שאני לא מבין במה כל הפרסומאים האלה מתעסקים
גבינה , טושיבה , בסך הכל למכור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות
עובד בפרסום,
22/06/04 14:45
|
|