 |
69.
הידעתם שתרופה עולה 6000 ש'ח?
הלוחם בשחיתות,
24/06/04 13:21
|
וזה עוד קצה קצהה של השחיתות.
מה הייתם עושים אם אקמול או אופטלגין או כל תרופה להקלה אחרת היתה עולה סכומים מטורפים שכאלה? האם גם אז היתה אפאטיות ציבורית ואף אזרח לא היה פוצה את פיו אל מול המימסד המושחת?
האם מן הראוי שמישהו יוכל לדרוש על תרופה שהיא בסה''כ טבלה של כמה כדורים עם שם מפוצץ כמו ''זיאניד'' או כל שם פלצני אחר 6000ש''ח יותר?
האם זה נראה לכם הגיוני שאדם שאין ידו משגת ימות רק בגלל שהוא עני?
מי הפך אדם כלשהו לאלוהים שהוא יחליט מי יחיה ומי ימות ומאיפה החוצפה הזאת לדרוש כאלה סכומי עתק על תרופה או כדורים שנועדו לרפא או למנוע מוות מבני אדם?
בושה וחרפה למדינה הזאת ולאזרחיה האפאטיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יחי המלך
אורלי,
טבריה,
23/06/04 10:15
|
צריך להביא למדינה הזו מלך שיגיד ככה : "להכניס את כל חברי הכנסת ואת כל שופטי בית המשפט העליון ואת ראש הממשלה...לכלא"... "צריך להכניס לכלא מי שלוקח שוחד במיוחד מחולים כמו דוקטור יקירביץ"....אבל מי שגונב או לוקח שוחד לא רק להכניס אותו לכלא ...גם לחתוך לו את הידיים שילמד לא לגנוב". "צריך לשרוף את כל הכסף של המדינה כולל את הכסף שלי ושל משפחתי" "צריך לרפא את החולים ולטפל בנכים " "בקיצור מי שלא עושה את כל זה שיכנס לכלא ...אבל בלי ידיים ובלי רגלים"....ככה האנשים ילמדו כאן איך להתנהג"...ויותר לא יהיו בעיות זהו ...זה היה דבר תורה מפי המשיח ואגב........גם החרדים צריך להכניס אותם לכלא...וגם את החילונים ....כל מי שלא טוב ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הבדלי מעמדות?לא מפתיע,לא חדש
אסתי,
20/06/04 18:21
|
לא למדת שזו מדינה של אחיטות ואח"מים? הרי רק להם שרותים נרחבים עושר ועושק הזולת,העיקר -עמך משלמים מיסים ,עגלת האזרחים מקרטעת ,העשירים -דוהרת.חוסר שיוויון טוטאלי,שבין גוריון ניסה והצליח למחוק בעבר,אך לא חלם למה נגיע בשנות ה2000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הצעה לזהבי !@
ב.,
ראשון,
20/06/04 17:35
|
|
 |
65.
רוב הגברות החביבות הרי מצביעו
שמעון,
צפון,
20/06/04 09:30
|
רוב אלה שלא קבלו משכורת הם מצביעי ליכוד שימשיכו להצביע ליכוד אז למה שזה יהיה לי איכפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ ו ד ק ב - 100 אחוז .
בני,
20/06/04 17:45
|
בעיירות הפיתוח חושבים ש"ליכוד " זו מחלה ,לא מפלגה . ככל ששיעור העוני והאבטלה גבוה יותר , כך גדלה התמיכה ב"ליכוד " . עכשיו אתם מבינים למה ביבי מייצר אבטלה ? ככה הוא מגדיל את מספרם של מצביעי ה"ליכוד " תומכיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כלכלה
גיל,
פתח תקווה,
20/06/04 06:07
|
בעקבות מה שקורה במדינה אנשים שיש באפשרותם להגר לחו"ל עושים זאת. אם ביבי לא יתחיל להרים את הכלכלה למעלה, אז למי שיש קצת כסף פשוט יהגר מפה לאירופה, אמריקה, אוסטרליה. האנשים פה דופקים על דלתות הקונסוליות ופשוט רוצים להגר מפה בגלל מה שהולך במדינה הזאת, מדינה של סידור ג'ובים ופרוטקציות. ומדינה מושחתת, במדינה הזאת אין כבר בושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
עליה בעשירון הסופר תחתון.
צילי,
נשר,
19/06/04 18:52
|
מאוד מעניין אותי לדעת. מאיזה כיוון הסתכלו על עלית מספר המיליונרים בארץ. האם מקדימה או מאחור.
הרי ברור שאם מסתכלים על העשירון הסופר תחתון, אזי אכן יש גידול במספר האנשים אשר מגיעים לתחתית המדרגה.
לביבי תוכנית גאונית. הוא בכל לב מנסה להקשות על הזקנים והנכים.......עם הזמן הזקנים והנכים ימותו מחוסר תקציב לטיפולים, תרופות, אוכל ואיכות חיים. כך יהייה פחות אנשים אשר יזדקקו לקיצבאות וכך באופן ישיר קופת המדינה תשאר מלאה !
לכל המלינים כאן, שאלתם פעם את עצמכם איך זה לחיות כאן כנכה? נכה אשר יש לו גם בעיה תיפקודית, דהיינו לא מסוגל לטפל בעצמו. ולא מסוגל לממן מטפל, אם זה עובד זר או לא, מכיוון שהקיצבה למטפל עומדת בארץ על 2,400 שקל. בעוד עלות עובד זר עומדת על 1,000$
עכשיו לכו, חישבו עשו גם חשבון נפש ותגידו אם ביבי צודק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תוכנית כלכלית מצויינת
אבוקאדו,
תל אביב,
19/06/04 18:19
|
נתניהו מציג עבורינו תוכנית כלכלית שעובדת-לטווח ארוך... בעוד 20 שנה יהיה המצב מצויין אחוז המיליונרים יעלה בשיעור ניכר , יספקו אלה עבודה לכל המובטלים -בינתיים אלה יאכלו לחם שמחירו עולה תדיר ימרחו במרגרינה יקוו שהפרוסה תיפול על הצד הלא מרוח, שלא יאבדו גרגר מזון..יחפשו בפחי זבל , ימצאו קרטונים.. יאבדו משרות ובתים אצל אלה שעיסקהם הקטנים נסגרים.. אצל המפעלים שמועברים מעבר לים למקומות בהם העבודה עוד יותר זולה ....ואולי עוד 20 שנה יישאר עובד בארץ ישראל ולא רק עשירים ואולי כולנו נהייה מיליונרים..אם נחייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תחזית ראלית מאוד לדאבוננו !
ל"ת
א.ש.,
צפון,
21/06/04 00:20
|
|
 |
61.
האם יהיו פחות עניים
אורי,
19/06/04 17:03
|
האם יהיו פחות עניים אם יהיו פחות מיליונרים ? האם כשכיר ( שכרי מעל הממוצע )צריכים להיות יסוריי אשמה שיש עניים?. מה הקשר?. ניתן להתגרות במיליונר שידוע שעשרו בא מניצול עובדים בשכר עבדות במפעליו. מליון דולר - זה לא אותם מליון דולר לפני עשרים-שלושים שנה . נכבד מאוד אבל לא יוצא דופן. כאשר יש מנ"כל ים המקבלים שכר של עשרות אלפי שקל לחודש ותנאי פרישה מוגזמים - מה הפלא.? או עצמאים המנהלים פרוייקטים בהיקפי מחזור של מיליונים- מה הפלא ?. או בעלי "הון שחור" - בכלל לא פלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בגלל שזה פועל יוצא של זה
סטודנט למשפטים,
19/06/04 17:13
|
במילים אחרות: לכל אפקט יש מה שקרוי: תופעות לוואי.
כאשר אדם כלשהו נעשה מיליונר זה הרי ברור שיש כאלה שזה נעשה על חשבונם וכבר הסברתי את זה שכמו במשחק המונופול בשביל להגדיל את רווחיך עליך לגזול את כספם ורכושם של חבריך למשחק.
הרי כל ילד יודע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מתי כבר תבינו את מהות הבעיה?
סטודנט לכלכלה,
19/06/04 16:42
|
במדינה כל מדינה קפיטליסטית יש לה מה שנקרא: קפיטל. שזה אומר ה"הון של המדינה" מדינה לא יכולה לחלק את מה שאין לה בין אזרחיה ועל כן בשביל שיהיו אנשים עשירים מאוד במדינה יש צורך להפוך קבוצה גדולה של אנשים לעניים מאוד וכמה שיוצרים יותר עניים באותה מדינה כך העשירים שלה יכולים להתעשר יותר על חשבונם. לאחר כמה שנים אפשר לדרוש מאותם עשירים מופלגים שעשו את הכסף שלהם על חשבון העניים להתחיל ליצור ולהקים מקומות עבודה שיספקו עבודה ופרנסה לחלק בעם ששרד את כל שנות העוני.
למעשה זה בדיוק כמו במונופול שכאשר יש מנצח שנשאר עם כל הכסף או רובו תמיד הוא יעשה זאת על חשבון שאר המשתתפים שיפסידו או יאבדו חלק גדול מכספם ומרכושם שאותו הוא ירכוש עד סוף המשחק.
זו היא מהות הקפיטליזם. השאלה אם מדינה קטנה כמו ישראל יכולה לשרוד כזה דבר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מדינה מושחתת האוכלת את ענייה
הלוחם בשחיתות,
19/06/04 16:16
|
אם זה היה תלוי בי הייתי כבר מוציא להורג את כל החולירות העשירות האלה ומנהיג מדיניות של שיוויון וצדק במדינת ישראל.
אנחנו לא אמריקה והגיע הזמן שאנשים יתחילו להפנים את העובדה הזאת.
אנחנו מדינה קטנה מוקפת באוייבים רבים ואכזריים והגיע הזמן שלפחות בינינו יהיה שיוויון וצדק.
אנשים כבר מתים פה מרעב במדינה הזאת ולאף אחד זה לא מזיז.
בושה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה -
ל"ת
ש.א.,
21/06/04 00:22
|
|
 |
58.
לא מסכים על זהבי
Dימה,
אשדוד,
19/06/04 14:58
|
כל העשירים, עבדו הרבה מאוד זמן בכדי להגיע למעמד הזה לעומת העניינים שחלק מהם לא עשו כלום ועכשיו בוכים כמו לא יודע מה... חוץ מזה, העשירים ובעלי העסקים מספקים עבודה להרבה אנשים... ומי שעובד ולא מקבל משכורת, כדאי לו להכיר מקום שנקרא בית המשפט בכדי לתבוע את מקום עבודתם בכדי שיספקו להם משכורת שמגיעה להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הלואיוהיו הרבה זהבים
טל,
חיפה,
19/06/04 11:48
|
כל כך צודק העיקר שכל המלייאנים והשרים הנפוחים נועים במכוניות פאר נהנים מחבונובנק שמנים אלי שרי שנוסת וחורת אולי כל האחרים יתרמו אחוזון משכרם למסכנם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
האמת על ארצות הברית של אמריקה
דן למדן,
18/06/04 23:37
|
הלוואי שהישראל היתה לוקחת מראהב גם קצת מהטוב ולא רק את הרע: בארהב , כל עני שמשקיע בלימודים וירצה לצאת ממעגל העוני יקבל סיוע ומלגה מהמדינה!!!!!!!!!!!!!! הרבה אנשים מקשקשים עליה אבל לא יודעים עד כמה מדינת ישראל נהייתה ארץ אוכלת יושביה. בארהב יש הזנה בכל הפאבליק סכול , (בתי ספר ציבוריים) . בארהב יש סקשן 8 שעוזר למעוטי היכולת להתגורר כמעט בלי לשלם פרוטה. מי שרוצה לעבוד יקבל משכורת ,ואפילו אם היא מינימלית היא תספיק לו לקיים אורך חיים נורמאלי שלא מבייש אף אחד.
אז שלא יעבדו עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת - מי שרוצה לעבוד!
תושב חוזר,
19/06/04 02:55
|
גם בארץ, מי שרוצה לעבוד - יכול לעבוד, ולקבל משכורת שמכבדת את בעליה. הבעיה שהישראלים האינטליגנטיים לא רוצים לעבוד, לא בבניה, לא בלקטוף עגניות, לא במלצרות או זבנות. בארה"ב אין בעיה להיות סבל בחברת מוברס - כי זה אמריקה! בארץ? הוא צריך משרד עם מזכירה. ואם ללמוד מארה"ב - אז שם אין דמי אבטלה! ולכן עובדים. ומי שלא - נרקב ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
צודק זהבי
ל"ת
A10,
18/06/04 16:25
|
|
 |
54.
תמימות
שמוליק,
גוש דן,
18/06/04 15:42
|
שלום לך מר זהבי. לצערי אתה תמים, אנשי הפרלמנט והשלטון נמצאים היכן שהם נמצאים כדי לקדם מטרה אחת: את עצמם ואנשי שלומם. אתה יוצא מנקודת מבט שהם צריכים לדאוג למשהו פרט לעצמם וזאת טעותך הגדולה. זה היה גם בשנות השישים זה קורה היום וזה יקרה גם עוד חמישים שנה. במדינה בה ראש עירייה נוהג ברכב בשווי של 240000 כאשר הגרעון של העירייה מגיע ל 300000000 שקלים ואין כסף למשכורות התמימות מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל קטן בין אז לבין עתה
זהביסט,
תל אביב,
18/06/04 17:16
|
אתה צודק שהקשר בין הון לשלטון היה קיים מאז ומעולם, וכנראה יהיה קיים לנצח. אבל, יש הבדל קטן בין אז לבין עתה: פעם, עוד שמרנו על מראית עין של שיוויון ודאגה לעניים, היום אין אפילו מראית עין. יחד עם המצפון, איבדנו גם את הבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא איבדנו מצפון, ולא בושה
ציוני,
18/06/04 20:02
|
ההבדל בין אז לעכשיו הוא שאז לכולם היה מעט, והיום יש חלק שיש להם הרבה יותר, וחלק שיש להם רק קצת יותר. מה שקרה הוא שהמדינה התפתחה, רמת החיים עלתה לאין שיעור, לסה"כ יש הרבה הרבה יותר, ולחלק יש מעט יחסית. ככה זה כשמדינה נהיית יותר עשירה - הפערים עולים. אם אתה לא קומוניסט - אז זו הברירה היחידה בחיים. בכל המדינות בעולם, כולל אלה שהיורדים המרוצים פה כותבים עליהם, זה עובד אותו דבר. או יותר. הכי מגוחך היה זה שכתב מניו יורק שאם ככה, הוא שמח שירד מהארץ. ניו יורק! העיר שבה אנשים יכולים להרקב מעוני על מדרכות של בניינים עם דירות פאר של עשרות מיליוני דולרים. היורדים האלה מחפשים בכח תירוצים להשקיט את המצפון שלהם, ואת העובדה שהם מרגישים אידיוטים, זרים, ונחותים. שיהיו בריאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רוצה שינוי תעשה אותו
יוגב,
חיפה,
18/06/04 11:48
|
זהבי היקר טוב לדעת שיש אנשים כמוך אבל חבל שאתה מבזבז את זמנך לריק במקום זה תהיה נציגנו בקנסת יכול להיות לך מספר מנדטים כמו לחברך למערכת טומי אולי אתה תעשה משהו איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
salary embezelment
avi,
los angeles,
18/06/04 11:18
|
hallo natan zehavi , now i know for suer that i have done the right move when i left israel . after reading your comments , i 'll visit israel in another 40 years . my best
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק באנגלית אתה עילג??
פטריוט,
תל אביב,
18/06/04 13:47
|
כמה שגיאות כתיב אפשר לעשות בשלוש שורות? ובכן, מסתבר שהרבה! לידיעתך: embezzlement hello ולא הקישקוש העילג שכתבת... מסתבר שלהיות בור עדיף לך בארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זהבי.. שתוק.אתה לא מעניין אפחד
ל"ת
זד,
18/06/04 11:11
|
|
 |
50.
זהבי- המצפון החברתי של המדינה
hcapone,
תל אביב,
18/06/04 09:39
|
זהבי היקר, במדינה שאיבדה את מצפונה החברתי (ולא רק אותו), אדם כמוך הוא הצדיק הבודד בסדום. חברה אשר אינה מעוניינת לסייע לעלובים, לאומללים, לקשישים, לנכים, ולכל אלו שאינם יכולים לעזור לעצמם- היא חברה רעה ואכזרית. "כוחות השוק" רמסו כל כך הרבה אנשים בארץ. קולות בודדים בלבד יוצאים להגנתם, ואתה בראשם. כל עוד ישנם אנשים כמותך, נותרה עדיין תקווה קטנה, שאולי, רק אולי, נשיב לעצמנו את הפנים האנושיות. חזק ואמץ. והמשך להאבק בשמם של אלו שלא נותר בהם כח להאבק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רוב המיליונרים, נעשו מיליונרים
מיליונר העתיד,
18/06/04 09:26
|
בזכות אדמות שחילקה המדינה למקורבים, לפני עשרות שנים. אגב, חלק עוד יותר גדול מאלה שנעשו מיליונרים בזכות השלטון, חיים בחו"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
# 49
Peretz,
Bucharest,
18/06/04 10:29
|
You are 100% right and yr statement tallies,(matches) with NB 16 of Mr Alfassy There are no millionnaires without govt intervention .The rich got land from the govt who made it valuable later.for them this is only one example.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אהבתי, דיווח יבש וקולע
אורנה,
18/06/04 07:42
|
תעודת עניות לשילטון כואב הלב על כל המשפחות..... והילדים..... איך אף אחד לא מתעורר..... הפערים הולכים וגדלים.....מעמד הביניים הולך ונעלם והופך למעמד של עניים שאין להם..... הלוווווו מישהו שומע אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אף אחד מהם לא מצא באר נפט בחצר
יהודית,
תל אביב,
18/06/04 07:41
|
רובם התעשרו על חשבון ציבור וחלקם בעזרת הממשלות לדורותיהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רובין הוד החדש
כמה קל לבקר,
18/06/04 07:28
|
כולו רק טוהר מידות וצחות הלשון רק דואג למסכנים אדון נתן לא משנים פרצוף כ"כ בקלות
דברים שרואים מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
so sad- but not suprising
ל"ת
alon,
Toronto,
18/06/04 05:23
|
|
 |
44.
מדינה בגסיסה !
בועז,
ניו יורק,
18/06/04 04:00
|
אני לא מאמין איזה צעד חכם עשיתי עם אישתי שעזבנו את הארץ . בעוד כמה שנים מדינת ישראל תהיה כמו מדינות בדרום אמריקה שיש בהן עניים מאד ויש עשירים מאוד. אני מאחל לכל מדינת ישראל הצלחה בכל . גועל נפש של שילטון. לשלוח את הפוליטיקאים לעיירות הפיתוח לשבוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיאי החוצפה נשברים
ציוני,
18/06/04 20:19
|
להטיף למדינת ישראל על פערים כלכליים מ...ניו יורק?! סליחה? בעיר בה נרקבים אנשים ברחובות בהם עוברות לימוזינות שלוקחות מיליארדרים לארוחות צהרים? בועז, על כמה הומלסים דרכת היום בדרך לחנות? אתה מנסה להשקיט את המצפון שלך, חמודי? את רגשי הנחיתות שלך במקום? חפש דרכים פחות מגוחכות. זאת כבר שוברת שיאים. אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאויל מניו יורק
ישראלי,
18/06/04 20:08
|
אם כן הגעת לעיר שבה הפערים הכלכליים הם הגדולים בעולם, שבה נרקבים אנשים, מילולית, ברחוב בו עוברות לימוזינות שלוקחות את המליארדרים לארוחות צהרים, ואתה מטיף למדינת ישראל על פערים?! על כמה הומלסים שחורים מלכלוך דרכת היום בדרך לחנות? דרום אמריקה? תסתכל מתחת לאף, חוצפן. משגע אותי איך היורדים שמנסים להשקיט את מצפונם ואת רגשי נחיתותם מול העמים בהם הם חיים, ואת העובדה המרה (מבחינתם) שהם יודעים שתמיד ישארו ישראלים ותמיד ישנאו אותם בשקט, עם תירוצים דביליים, שאם זה לא היה עצוב, זה היה יכול להצחיק. שיהיה לך לבריאות בניו יורק. אושר ועושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה הפלא?
כהן קלרה,
natania,
18/06/04 01:27
|
איך הגיעו להיות מיליונרים? קנו מפעלים ממשלתיים בגרושים פטרו עובדים קבועים ו הביאו במקומם עבדים. אחרים גונבים חולות בלילות(ואפילו לא מופיאים ברשימת המיליונרים) ומנהלי הבנקים שבמשכורתם יכולים כל חודש לרכוש דירה מה רע להם? וכל השיפוצניקים שעובדים בשחור וחו,וחו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אבל נתן - מה עושים?
ל"ת
מה עושים?,
18/06/04 01:06
|
|
 |
41.
דיבורים ,דיבורים
י.ל,
ישראל,
18/06/04 00:28
|
זהבי אולי אפשר לשלוח אותך לכנסת נראה אם תמשיך באותו נוסך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ל 11 # ושאר האקדמאים המובטלים
מקלדת1,
USA,
18/06/04 00:22
|
למוכר פלאפל יש יתרון עליכם כי הוא יזם. מי אמר שאתם חייבים לעבוד במקצוע שלמדתם? בארה"ב זה לא כך, אתה עובד במה שיש, או בתחום אחר לגמרי, או שאתה מקים עסק עצמאי. אין צורך בהשקעה גדולה, צריך רק לחשוב מחוץ לקופסא ולפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-40
סתם אחת- #11,
21/06/04 11:21
|
אתה בהחלט צודק. אני רק מבקשת שיסגרו מחצית (או יותר) חוגים באוניברסיטאות ויפסיקו לשיר שירי הלל בשבחי ההשכלה. הרי שנינו יודעים שלרוח היזמות אין צורך בלימודים גבוהים. וכנראה שהיות האדם משכיל וחושב לא בהכרח מתרגם ליכולת השתכרות. אז בואו כחברה נפסיק את הצביעות ואני אלך לשטוף רצפות - כי זה הדבר היחיד שאני כנראה מסוגלת לעשות.
דבר נוסף: בעצם, גם רוח היזמות כאן קשורה לפרוטקציה. אם שמי היה רפי פלד, אף אחד לא היה מבקש ערבויות והוכחות לנסיון עיסקי על מנת לקבל מימון לעסק/יוזמה. היות ואיני נמנית על בני משפחתו או משהו בסדר ערך דומה (סתם משפחה טובה), אותי יעבירו 7 משדורי גהינום ויכבו את 'רוח הזימות' שאתה כה מעלה על נס.
אולי תסתכל מסביבך ותפקח עיניך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כולם רוצים להיות עשירים
jackass,
תל-אביב,
18/06/04 00:15
|
|
 |
38.
זהבי בור, דמגוג וחורץ לשון הרע
אורי כדורי,
תל אביב,
18/06/04 00:14
|
רמון עזר לחלכאים ונדכאים עם חוק ביטוח בריאות יותר מכל הדיבורים שלך. עד קבלת החוק היו כמיליון אנשים שלא היו מבוטחים בביטוח בריאות, וכל הממשלות, בגיבוי ההסתדרות התנגדו עד אז לביטוח בריאות ממלכתי. הוא גם בנה עשרות "טיפות חלב" חדשות ביישובים מקופחים, אלו שנתניהו סוגר אותן עכשיו. בשנים האחרונות הוא נלחם להעביר את התוספת לביטוח בריאות להכללת ביטוח סיעודי לזקנים בחוק, אבל ברק ונתניהו הכשילו את החוק. אז מה אם הוא נסע ליום אחד לחו"ל לא על חשבון הציבור??? בדמגוגיה לא בונים חומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
Now you understand
Hyim,
Boston,
18/06/04 00:04
|
It is for reasons like theses and others, such as i could not mak
such as make a decent living and buy home. This is why I was in actualty forced to leave and come to the US, could not make any type of living in Israel And I am an attorney, sad is it??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And maybe when you learn...
Mike,
18/06/04 02:41
|
English, you'll be able o get a good job in America
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
נתן אתה מתחיל לעצבן אותי
ילי,
18/06/04 00:02
|
אני קראתי לך וממשיך לקרוא - קום - קח את המוט ותנהיג את המדוכאים את הנמלות הפועלות בשביל אדוני הממון. תעשה את זה ואתה תופתע לראות כמה ילכו אחריך. אם לא תעשה את זה אז פשוט תשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם אתה צודק 100%
ל"ת
ניר ההומו,
בת ים,
18/06/04 09:57
|
|
 |
35.
קומוניסט
שמשון,
17/06/04 23:59
|
בסך הכל קומוניסט שלא סיים את חוק לימודיו האלמנטרי. פושע לשעבר ,ומעיז להטיף מוסר ולהתערב בכל נושא שאינו מבין בהם כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעון, אתה מטומטם
א.,
19/06/04 10:58
|
מה נתן לא מבין מה אתה כן מבין אם הוא מלין על העשירים שקהות חושים דבקה בהם והלוואי שהגלגל החיים שלהם יתהפך הם וילדיהם יהפכו למקבצי נדבות. מי יתן וכך יקרה. אתה שמעון צריך ללמוד את החיים בראיה אמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עשירים מכניסים
הגיון כלכלי,
17/06/04 23:34
|
זהבי, איפה בהית בשיעור יסוד של כלכלה? מליונרים מכניסים כסף, מושכים השקעות מחו"ל ויוצרים מקומות עבודה. האם זה בושה או חטא להתעשר? האם צריך לגרום לאנשים כמו אריסון לעזוב כדי שתרגיש טוב יותר? ומי יצור את הסיכוי שיהיה אי פעם טוב לעניים? אתה? הרי כל האשליה שיש עוגה שמחולקת זה בולשיט. אין משוואה. מליונר לא נעשה כך ע"ח עני אלא במקביל. יש עשירים שעבדו קשה למען הונם וצריכים רק להתגאות בכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העשירים לא עבדו קשה
מניסיון,
18/06/04 07:34
|
זה פשוט נפל עליהם ביום בהיר משמים. ביום הראשון הם הופתעו ביום השני הם כבר שיכנעו את עצמם שהם עבדו קשה בשביל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק קראו והפנימו גם אתה זהבי
ל"ת
גלעד,
תל אביב,
18/06/04 02:47
|
|
 |
33.
ל-25: קבלנים לא התעשרו פה ביוש
Y,
17/06/04 22:53
|
ביושר. אז אולי כדאי שתבדוק טוב יותר את הלוקשים שהאכילו אותך בבית.
טוב שיש לך הצדקות לכל הכסף הזה שמי יודע מכמה כיסים הוא נלקח, לשבת אצלך בצלחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ב 1954 היה שויון והיה צנע
יוני,
17/06/04 22:28
|
היום אנחנו ב 2004 , אין שויון, לא יהיה שויון, מה אתה רוצה? נראה לי שאתה לא מתמצא בכלכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תודה זהבי
נמרודי,
17/06/04 22:13
|
תראה, חשבתי לתת לך 3 מיליון שקלים על כל טור שאתה כותב במעריב ולהפוך את זה לטור שמתפרסם פעמיים ביום. אבל אחרי שקראתי את טורך המרגש הבנתי שהכל הבלים והכי טוב שגם אתה לא תהפוך למיליונר כי אחרת הדילמה הזו תהרוג אותך - ואתה מאד יקר ללבבי -אחרת מה מעריב יעשה ללא המתלהם התורן שלו?. פחות כסף זה בטוח. ותודה שחסכת לי כסף.
יאללה ביי.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
המשך נתן המשך
מסודר,
17/06/04 21:31
|
אני מהמסודרים ושמי מופיע תדיר כמסודר אבל הייתי רוצה לראות שינוי אמיתי ומהפך מחשבתי. בחלקת אלוהים הקטנה שלי אני עושה כמיטב יכולתי. את פני החברה ישנו רק אנשים מלמטה. אין לצפות מהפוליטיקאים לישועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המליונרים משלמים 90% מהמיסים
7,
7,
17/06/04 21:20
|
|
 |
tax frayer
tax payer,
abroad,
18/06/04 01:56
|
ok. and if the rich pay 90% of the tax, where is that money spent? we should ask BB (Bed&Breakfest) and Shit-rit:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
טפו, טפו, בלי עין הרע
Abe,
Canada,
17/06/04 21:13
|
|
 |
27.
לא העסק שלך, הכל דמגוגיה
עמית,
17/06/04 21:01
|
מי שיכול מתעשר. מי שיכול לעזור לחבריו, זה לא עסקך, הכל קנאה. אם מישהו מלין שכר בעיריות ,שישלם, אבל זה לא קשור לעשירים. וברור שכל השיטה בארץ דפוקה, בשוק חפשי מחיר הלחם לא נקבע ע"י ממשלה, אלא ע"י ביקוש והיצע. יש לך דעות סוציאליסטיות ארכאיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יש פתרון !
מסעודה,
שדרות,
17/06/04 20:26
|
העשירים יצטרכו להעביר חצי מהשכר שלהם לטובת השאר. כך ככול שהעשירים יתעשרו יותר כך יהיה יותר לאחרים אוי, בעצם יש כבר חוק כזה ! קוראים לו מס-הכנסה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אוי לעיניך הצרות, נתן זהבי
סטודנט,
באר שבע,
17/06/04 20:15
|
אין לך יכולת לומר מילה טובה על אלו שהצליחו ועשו את הונם מאפס. אבא שלי, קבלן בניין, הרוויח ומרוויח את כספו ביושר, במו ידיו, מאמציו ועשר אצבעותיו. אנחנו חיים כמשפחה אמידה ומבוססת, כאשר רכושנו אינו הושג אלא בעמלנו. כן, זהבי, אנחנו חלק מאותו "אלפיון עליון" שאתם בתקשורת (ובעיקר אתה, שלי "אמא תרזה" יחימוביץ' ועודד שחר) אוהבים לשנוא שנאת מוות. ככה זה. בישראל נהנים לשנוא מחד את אלו שעובדים קשה ומתפרנסים ביושר, ואוהבים מאידך לרחם על החותמים בשירות התעסוקה ועושקי תשלומי העברה של הביטוח הלאומי. אוי לה למדינה שאלו הם ערכיה, אוי לך זהבי שלכאן מופנת קנאתך, ואוי לנו - החברה הישראלית - לאן שהגענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב100%!
אילן,
18/06/04 11:17
|
|
 |
תשובה לסטודנט
רונן,
18/06/04 06:13
|
גם אני נמצא במצב שאני לא צריך עזרה, זהבי מדבר בשם העם, מכיוון שאנשים פונים אליו. אני לא חושב שהוא שונא את ה"אלפיון העליון". הוא וגם אני , חושבים שהאנשים שעושים מיליונים, יכולים להסתכל קצת לצדדים, לראות איך באמת אפשר לגשר על הפערים, ולהוציא אנשים מהבוץ הכלכלי והנורא שהם שרויים בו, ורובם עובדים עבודה קשה ורוצים להתפרנס. ממש לא איכפת לי אם אתה מהאלפיון העליון או לא, הייתי שמח גם אם לא היית שם, היית יכול לראות שמישהו שם למעלה מושיט לך יד לעזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם שעובדים קשה ולא מתפרנסים
ערכי המדינה,
18/06/04 01:10
|
ונקווה שעמלכם באמת ביושר כי כבר נפלו תקרות על אנשים במדינה מרב יושר ושאלתי איך אתם משיגים את המכרזים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מקשקשת בשכל
המסודר,
17/06/04 21:36
|
את השם של משפחתי מזכירים עשרות פעמים ביום בתקשורת (חיפוש בגוגל מעלה כמעט 20,000 איזכורים) ובכל זאת ליבי לא גס בחלשים להם משמש זהבי פה. אין כאן קנאה יש כאן קריאה מוצדקת ליותר סולידריות. אל תשוויצי בעושרך תרחיבי ליבך למען אלו שאביהם לא קבלן מצליח ולא איל הון. זהבי עושה עבודת קודש ואין לרפות ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ein adam me'eed al atzmo
el A'PISHERON,
17/06/04 21:07
|
|
 |
24.
להקים מפלגת פרולטריון אמיתית
דן,
שרון,
17/06/04 19:45
|
זהבי, אני מבטיח להצביע עבורך ולעזור אם תרוץ לכנסת, רק שם ניתן להשפיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי שם למפלגה שלך
קופירייטר,
18/06/04 20:16
|
זה יהיה שוס: מק"י. המפלגה הקומוניסטית הישראלית. הא? איך השם? גאוני, לא? הדגל שלכם יהיה אדום, עם מגל לבן - איך הרעיון? למוסד המרכזי יקראו פוליטבירו. מתאים? יושב הראש, סליחה - המזכיר הכללי יהיה אברהם לנין. בראש האגף לאיגוד מקצועי יעמוד ירוחם ברז'נייב ומועמד המפלגה לראשות הממשלה, לדעתי, צריך להיות שמעון סטלין. איך? מרקס היה גאה בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבנה עליו
ל"ת
דברים שרואם משם,
18/06/04 07:38
|
|
 |
23.
Bibi wants to be
Koko,
17/06/04 19:35
|
the Israeli Reagan but unfortunately for him he is going to be the Israeli Carter
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Whay Bibi ?
kuku,
18/06/04 18:35
|
|
 |
22.
ZEAHVI DOING VERY IMPORTANT
Z. TZODEK,
17/06/04 19:29
|
JOB.
NEVER STOP.
I WISH AND HOPE YOU WILL FIX SOMETHING.
WRITING FROM HIS HEART.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לך ללמוד כלכלה
אמיר.פ,
17/06/04 19:25
|
בור ועם הארץ שכמוך,
לך קודם ללמוד כלכלה ואז תגלה
שככל שיש יותר עשירים במקום מסוים
יש פחות עוני- הוכח מחקרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא נחתת מהחלל כנראה
דוד,
18/06/04 12:00
|
א . באיזה מחקר? ב . העובדות בישראל מדברות אחרת, אבל הן לא יתנו לך לבלבל אותך. לעצם העניין, בכל שנה מייצרים עוגה (נקרא לה תל"ג). נניח שערכה הוא 100 ונניח שהעשירים לקחו ממנה בשנה שעברה 50 והעניים גם לקחו 50. בשנה זו העוגה לא גדלה אבל העניים לקחו 60 אז כמה נשאר לעניים? אתה הבנת זאת ברוך? אם לא ישנם שיעורי עזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יותר עשירים - פחות עניים
ח.כ.,
17/06/04 18:31
|
חשבתם על זה פעם? חשבונאית, אם כמות מסוימת של אנשים נהיו עשירים אז מה הם היו לפני זה? זה אומר שיש גם פחות עניים, לא? במקום לתקוף צריך לברך על המגמה. אבל, כשכולם יהיו עשירים לא יהיו עניים ולא ישאל ל"זהבי עצבני" על מי לצעוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תקנה רק תיק ג'ימס-בונד
ממתין בתור,
התקווה,
17/06/04 19:54
|
ח.כ גם אתה מתקרב לחוג המליונרים רק סבלנות כי יש תור. בינתיים בחוג רק כמה עשרות ולשאר המליונים יש סיכוי במהרה בימיינו ובא לציון מליונר חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל ח.כ
ערן,
מה זה משנה?,
17/06/04 18:57
|
אתה כך כך טיפש שזה מפחיד....כל מי שהצטרף לרשימת המיליונרים היה עני??? איפה אתה חי בן אדם? זהבי מדבר על העמקת הפערים במדינת ישראל שחסרה את מעמד ביניים. נכון, יש עשירים במדינה אבל כמות העניים היא עצומה ומעמד הביניים, מי שמחזיק מדינה, כמעט ונעלם. ההיגיון הפשוט שלך לא כל כך מתוחכם, במדינת ישראל יש יותר עשירים אך יחד עם זאת גם יותר עניים...תפעיל קצת תראש. יום טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זהבי דמגוג בגרוש.
יואל ל.,
17/06/04 18:16
|
הכי קל להשוות בין מיליונר לעני ולהגיד שאין צדק. המיליונרים (רובם המכריע) לא גנב את כספו אלא עבד בשבילו או שירש ממשפחתו שעבדה עבור הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IT DOES NOT HURT YOU THAT
SO WAHT,
17/06/04 19:32
|
SOME ARE SO IN NEED FOR MONEY.
AND MANY THAT HAS BIG MONEY, FORGET THAT THEY CAN BE IN ONE SECONDS, ILL OR DEATH OR IN NEED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אז אולי נעבור לקומוניזם, זהבי?
מאיר,
17/06/04 18:13
|
מה אתה רוצה להגיד? שלא יכול להיות שיש מצד אחד עניים ומצד אחד עשירים? בוקר טוב! בעולם ששמו כדור הארץ יש פחות או יותר שתי שיטות - או כזאת שמחלקת את העושר בצורה לא שווה, אבל לחברה כולה יש יותר, או כזאת שבצורה שווה ביותר מחלקת את הכלום בין כל האזרחים, והעודף הולך לחברי הפוליטבירו. אה, שכחתי, הקומוניזם מת. לא עדכנו אותך זהבי? אז אתה יכול לעבור לקובה, או לטורקמניסטאן. שם הוא עדיין קיים. ובשביל ההשכלה לך לרחובות ניו-יורק, סן פרנסיסקו, פריז, ותראה את חסרי הבית זרוקים על הכביש או ברכבת התחתית, שחורים מרוב לכלוך, או שכבר מתו ואיש לא שם לב, ואז תחזור לחברה שלך ממטולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
זהבי לכתוב זה לא מספיק
טובה,
17/06/04 17:42
|
צריך להתחיל לתכנן את המהפכה.כשיתחילו חטיפות אנשים על רקע כלכלי כמו במדינות העולם השלישי נתפוס את הראש. שם זה מקצוע.חוטפים ,מקבלים כסף, ומשחררים. זה לא בשביל להרוג או לפגוע. זה ביזנס.מדינה שהפערים הסוציואקונומיים הולכים וגדלים מייצרת תחום עסקי כזה.אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע לכדי זה.יש לצאת לרחובות. לא אנשים כמו ויקי כנפו עם כל הכבוד לה, אלא, אנשים כמוך זהבי, שדבריך נשמעים ויש להם אפקט. אז תוציא את העט מהיד ותתחיל לעשות. הניר סופג הכל ולמחרת הוא משמש כעטיפה לדג של שבת.הפגנות שביתות כמו של מוטי אשכנזי אחרי מלחמת יום כיפור יעשו את הענין לממשי.עסקים פרטיים יכולים לעשות מה שהם רוצים בכספם ולשלם כמה שהם רוצים. לא כך מוסדות ציבוריים. בנק ישראל למשל ומשכורותיו המנופחות. חברת חשמל ,ראשי עיריות ומליון סמנכליהם שמי ממן אותם? ועוד שאינני זוכרת כרגע. ומצד שני כל האומללים שאתה מדבר עליה. זה נורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ZHAVI IS GOOD IN WRITING IN
TZODEKET,
17/06/04 19:35
|
MEDIA, BUT MAYBE HE WILL TRIGGER SOMEONE THAT IS PROFESSIONAL IN DOING WHAT NOW NEEDED.
MABE THIS MAN IS MAZUZ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHAME ON YOU
charlie,
17/06/04 17:57
|
and the writer herein you'r nothing but bulsevicks ,you want a revolution because you'r a failur, yes we do have problems , but to ask people to do what the bulsevicks did in russia...you'r nutsl
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!!
אלון,
17/06/04 17:43
|
בהחלט נכון. זה הכיוון אליו אנחנו צועדים! חייבים לעצור את זה ומהר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
NAHUM TAKUM
Alfassy,
Ofaquim,
17/06/04 16:46
|
There is an eternal phenomena in almost all societies:10% of the population eats 90 % of the national cake.and 90% of the well fed 10% have good connections with the authorities.No one can break this vicious circle.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
well thought
Peretz,
Bucharest,
18/06/04 10:20
|
Absolutely true,though the rich would like to pretend they amassed their wealth only by themselves which is a fallacy of course.I salute you for yr witty remark as well as for yr clean english
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ההסתדרות הורסת
אלי נתניהו,
רמת אביב,
17/06/04 16:28
|
את המדינה. דואגת רק לועדים החזקים, ע"ח משלמי המיסים. רק ביבי ושינוי ישנו סדרי עדיפויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא הבנתי
נתי,
17/06/04 16:07
|
|
 |
מתמם
יוסי,
17/06/04 16:16
|
אתה מבין שלא מדובר על נשים כמוך, אלא על המיליונרים שלא דמים קצוץ על עניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, אתה וואחד טמבל, אה?
רן,
תל אביב,
17/06/04 17:04
|
אתה ממש מפגר! בגלל העשירים יש עניים? מה אתה רוצה שהעשירים יחלקו את כספם לכל המסכנים? מה אנחנו במדינה קומוניסטית שכולם שווים ולאף אחד אסור להשיג הון לעצמו? בתאוריה זה יכול להיות יפה, אבל ככה זה לא בחיים. אני משתגע מהבורות של אנשים כמוך, אתם חושבים שאדם שעובד קשה ומרוויח טוב צריך לחלק את כספו לכולם? אתה טמבל ואו נאיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטום!!
יוסי,
17/06/04 17:41
|
אני לא חושב שצריך לחלק גסף לעניים. אבל אני כןחושב שהמדינה צריכ לדאוג להם, ושהמליונרים יתפנו לעסוק גם בבעיות של המסכנים אתה ממש ממש אטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שורה תחתונה יוסי
j,
j,
17/06/04 21:16
|
|
 |
תגובה לקפיטליסט האטום
שונא מושחתים,
19/06/04 16:24
|
אל תדאג אף אחד לא יבקש ממך לאחר שתפרוץ המהפכה החברתית בישראל שתחזיר מה שגנבת חתיכת מושחת מושחת שכמוך.
אנחנו נחזיר במקומך כי אתה לא תהיה פה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
טוב לראות שלמישהו אכפת.
דנה,
17/06/04 15:43
|
כל טור של זהבי מדהים אותי מחדש: האומנם יש עדיין אנשים שהמוח שלהם עובד בכיוון הנכון? אני לא בטוחה שזה יעזור, זהבי, אבל תמשיך ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כשיוקמו מחנות איסוף לעניים ...
מלאך,
17/06/04 15:30
|
אז החברה הישראלית הרקובה תתחיל להתעניין במיקצת,
ככה זה במדינות שמזמן איבדו את הדרך, אבל בארץ השקר והכזב הכל ניראה נהדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה עם המובטלים האקדמאים?!!!!
סתם אחת,
17/06/04 15:13
|
כל פעם מביאים את שני הקצוות של מיליונרים מול השכבות החלשות. מדוע אף אחד לא מדבר על המובטלים האקדמאים - כמוני!!!! - שלמרות ההשכלה ונסיון עבודה לא מבוטל אוכלים חצץ ולא מוצאים עבודה? אני - מעמד הביניים המשכיל - הינה הדוגמא הטובה שכל הברברת על חשיבות ההשכלה שווה לאפס. לבעל דוכן פלאפל יש הרבה יותר סיכוי להיכנס לרשימת המליונרים של 2004 מאשר לי למצוא עבודה בשכר סביר.
אני אישית בודקת אפשרויות מעבר לים - קצת נמאס לחכות חודשים לתשובה מאיזה מקום או לקבל הצעה של משכורת מינימום על תנאי ("עד שתוכיחי את עצמך מותק"). אולי שם מישהוא יחשוב שאני שווה משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצבך מובן - אבל תשקלי את זה:
יוני,
17/06/04 18:28
|
כאחד שהיה מעבר לים, וחזר, והיה שוב מעבר לים, וחזר, אני יכול להגיד לך שהחלומות על עולם חדש בחו"ל הם מעט תמימים. שם לא רק שיהיה לך יותר קשה, לא פחות אלא יותר, למצוא עבודה שאת תרגישי שמכבדת אותך, אלא אפילו אם זה יקרה בנס, אף יום לא תדעי אם למחרת לא יעיפו אותך בבעיטה, ותמיד תהיה לך את עמדת הנחיתות של הישראלית - שעם כל הכבוד לנו לעולם לא נהיה בני המקום - שלא לדבר על כך שאם יפטרו אותך שם ותהיי מובטלת בחו"ל תאלצי מיד לחזור לארץ, כי סביר שלא תוכלי לממן את שהותך ואף אחד לא יעזור לך, אין לך משפחה, לא חברים, לא בטיח. תחשבי על זה. למרות הכל - אין כמו בארץ. אפילו להיות מובטל בארץ זה עדיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני
דני,
18/06/04 09:03
|
אתה כל כך צודק,כישראלי שהתגורר בארהב 7 שנים,ובעל אזרחות אמריקנית יכול אני להעיד שכל מילה אמת,שום דבר לא מחכה לכם בחו'ל שם תהיו סתם עוד זר שהגיע לגזול עבודה מהילידים. מי אוהב זרים?אף אחד,ובקיצור כמאמר השיר לונדון לא מחכה לי גם שם אהיה לבד,מאד מאד לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שיטחי מידי
רן,
תל-אביב,
17/06/04 15:09
|
מר זהבי, אתה ממשיך להיות שיטחי ולעשות קישורים של ילד בן 6. במהות הדברים, בכל הקשור לעוני, אתה צודק שכן ישנם אלפי עובדי עיריות שלא מקבלים משכורות וכיו"ב. הסיבה לכך היא פשוטה מאוד- חלוקת משאבים לא נכונה. יש כסף ויש הרבה, תאמין לי. אבל הוא לא מחולק בצורה נכונה. תפתור את זה ויהיה טוב. עכשו לעניין העשירים ולכל אלה שאתה מכוון את חציך המורעלים : אדם שעשה הון רב, לא מגיע לו עונש או נזיפה, שיבושם לו. אדם שרוצה לתת משכורות עתק, הרי זה מבורך. אני לא נכנס לכיס של לוני הרציקוביץ, יעקב שחר, סבן, לבייב, ואפילו לא של מר דודי אפל. אתה לא יכול לבצע השוואות ואנלוגיות רדודות שכאלה. אנשים טיפשים אשר חושבים אך ורק מהבטן יסכימו עימך ואף יתלהבו מדבריך, אך אדם שקצת חושב יבין מיד שכל עולמך צר כעולם נמלה. ההקשרים שלך מדבר אחד למשניהו פשוט פוגע באינטיליגנציה שלי. על דבר אחד אנו מסכימים- אלה שמנהלים את הרשויות המקומיות, ורק הם, צריך לשלם את המחיר! המדינה נותנת הכסף והם, ראשי הרשויות מבזבזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם גדול
בן,
17/06/04 16:06
|
אתה חושב שאת החכם גדול....העניןהוא שהבעיות הבסיסיות הללו - השיטחיות - הן הבעיות הבוערות של אנשים חלשים שאף אחד לא שם עליהם בכלל. בטח ובטח לא אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה קשה בהבנת הנקרא
רן,
תל אביב,
17/06/04 16:59
|
על מה אתה קופץ ומתלהב? מה לא הבנת? כנראה שאתה נמנה על מעריצי נתן זהבי. כנראה שרמת הניתוח שלך וההבנה שלך תואם לרמתו של זהבי. אני אחזור ואומר- בעיית האבטלה והלנת השכר הינה מהבעיות הבוערות בחברתינו, עד כאן ברור? בכדי לפתור בעיה זו, וזה פשוט מאוד, יש לחלק את המשאבים בצורה יותר מושכלת, עד כאן ברור? בכדי שזה יקרה יש לנקות את עורוות הרשויות המקומיות, לא לקחת מהעשירים למיניהם. הכסף קיים והרבה כסף קיים, תאמין לי. אבל כאשר הוא מתבזבז על תפקידים פקטיביים, משרות מיותרות, משכורות עתק ותקנים למיניהם, אזי למסכנים לא נשאר. זהבי אומר זאת אך הוא באותו המשפט מאשים כביכול את עשירי הארץ בגזל ובמרמה {כמובן שבין השרורות הוא אומר זאת}. אז תתחיל להפעיל את המוח בראש, בשביל זה הוא שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להגביל את המשכורות
דן,
שרון,
17/06/04 19:41
|
העשירים מתעשרים ע"ח השכבות הנמוכות. איך משפחתו של לוני עשתה את כספה - כמובן ממכירת מוצרים במתח רןןחים עצום ולא הגיוני. ומשפחת עופר שמקבלת אין סוף הטבות מהפוליטיקאים, האם מישהו מאלה שהזכרת יצר משהו בחייו ? כולם סוחרים שמנצלים את הפרולטריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרן
Yossi V,
17/06/04 19:22
|
אכן, היתרון הגדול של מדור התגובות של מעריב, שממנו אתה נהנה (getting advantage) זה בכך שהוא אינו מגביל את גיל המגיבים ואת נקודות המוצא המשוחדות שלהם. יחד עם זאת היה ראוי שתשנן לעצמך שעליונות אינטלקטואלית לא נמדדת במידת ההתנשאות שאתה מפגין אלא בהבנת הנקרא והיכולת להעביר את המסר ברור. במילים אחרות: אם מישהוא לא הבין אותך (לטענתך), הבעיה היא שלך, לא שלו, גם אם תנסה להעליב ולקרוא בשמות גנאי. עד כאן ברור??? ואם לא, ארמוז לך שכדאי שתקרא את הכתבה שוב ואז תבין שלא תגובתך הראשונה ולא השניה היו לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו נלמד מ-YOSSI V
קובי,
ברצלונה זמני,
19/06/04 10:58
|
ל- Yossi V
בלי להכירך אני מוריד את הכובע בפניך אתV איש טוב עלה והצלח מילים כדורבנות. קובי ברצלונה זמני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
טוב שיש אנשים כמוך
אבי דיין,
טרונטו קנדה,
17/06/04 15:09
|
אני מכיר אותך שנים עוד שהיתה עוזר צלם שלי.טוב שאתה קיים אתה כל כך חשוב למדינה שלנו .שאתהכל כך אוהב באמת .ואני מאמין שעם כל הקשרים שלך גם אתה יכל להיות מיליונר. אבל טוב שאתה כזה אבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להגביל את השכר
דן,
שרון,
17/06/04 14:47
|
יש לחוקק חוק שבאותו מקום עבודה פערי השכר לא יעלו על פי 10 ואז אם המנהל רוצה שכר של 100000 שידאג שכל האחרים יקבלו לפחות 10000 ואם הוא לא יכול שיוריד את משכורתו שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להגביל, להגביל
יואב,
שרון,
17/06/04 15:52
|
להגביל שמנהל חברה לא יכול שיהיו לו יותר מ 5 שנות לימוד מהמנקה. ולא ישתה יותר תה מהשומר בכניסה. ושלטבח לא יהיו יותר ילדים מאשר לאיש השווק. רק ככה נשיג משק פורח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחברת הגלידות נדמה לי האגן דאז
דוד,
18/06/04 10:10
|
הפער בין המשכורת הגבוהה ביותר לנמוכה ביותר הוא עד פי 6. זה חלק מתקנון החברה !!! זו גם חברה פרטית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוודאי
דן,
שרון,
17/06/04 19:35
|
איזו הצדקה יש לכך, שמנהל חברה ינצל את העובדים. שוק חופשי מביא לפערים בלתי סבירים בין בני אדם. אם החברה מצליחה ומרוויחה יש לשתף את כל העובדים שהביאו לרווחים אלו. אם היא מפסידה אז כמובן שההנהלה חייבת להשתתף ולהוריד את המשכורות של הבכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלעת בול - כך מקובל במערב
מיכה,
17/06/04 15:29
|
|
 |
7.
ניתן להשפיע רק דרך הכנסת
דן,
שרון,
17/06/04 14:45
|
החכים נבחרים על בסיס המצב הביטחוני ובמסגרתו דוחפים לנו את כל הצעדים להעשרת המקורבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה רצית שנישאר קיבוצניקים
בצלאל,
17/06/04 14:23
|
טפרמים עובדי אדמה ולא יותר ,מה רע בפריחה כלכלית אתה באמת רוצה לשוב לכפר של טוביה החולב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רשימות בעלי ההון והעוני התארכה
האזרח קליין,
17/06/04 14:20
|
|
 |
4.
שאלה:
אלמונימי,
17/06/04 14:17
|
האם השמת המליונרים לצד המקרים העצובים שמר זהבי דן בהם אמור לשים את בעלי ההון כאשמים? אני מקווה שלא. אולי היה יותר רלוונטי לנסות ולהתנגח בגופים ממשלתיים על מה שאולי נכנה חוסר מעש מצידם ואו חוסר התחברות למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
נדב,
17/06/04 14:31
|
|
 |
3.
התוכנית הכלכלית השיגה את יעדה:
נפגעת התוכנית,
הכלכלית,
17/06/04 13:47
|
להעשיר את העשירון העליון על חשבון תשעת העשירונים האחרים. זו אחת התוכניות הכלכליות היחידות שאפשר לומר שהשיגו את מטרתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אתה למשל לא מסוגל היות ו...
דולר,
כספת,
17/06/04 13:43
|
|
 |
1.
זה לא מעניין את אראל סג''ל
ל"ת
לנתן זהבי,
17/06/04 13:40
|
|