 |
15.
הכל נאמר כבר לפני כ-20 שנה
שמחה ניר, עו''ד,
27/06/04 02:26
|
ראו את ספרי ''יקחו ממך את הרשיון'', כאן:
http://www.quimka.com/book/contents.htm
שום ''אכיפה'' וחינוק אינם יכולים לשנות הרגלי נהיגה של עם, אלא במידה שולית.
כסף המושקע בתשתית - יכול להשפיע, וזה גם הוכח.
אבל מנהיגינו מעדיפים לזעוק ''בנפשנו'' ולגרוף רווחים מהקנסות ומהמיסוי על רכב שאנחנו קונים במקוס זה שנהרס בתאונות, וצודקים אלה שאמרו זאת כאן, בתגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
המחקר טועה ומטעה
דוד,
14/06/04 08:47
|
הבעיה היא בחינוך אין לנו חינוך ואין משמעת . כשמצפצפים על התמרורים על הקו הלבן על שלט עצור על זכות קדימה וכדומה מה הקשר בין הכביש לנהג??? הנהג הוא פרצופה של המדינה צאו וראו האם יש יותר עקיפות רכב מצד ימין או מצד משמאל?? התחילו לחנך את הדור הצעיר שלא הכל מותר ולא הכל הפקרות את זה מתחילים עוד בגן הילדים ולא בגיל ההגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק הנהג!!
עודד,
רעננה,
24/06/04 07:37
|
נכון - הנהג הישראלי דורש חינוך - כיצד לנהוג נכון ולהתנהג בכביש. אולם מה עם התשתית כגורם לתאונות - כאן לא עוסקים בחינוך של קהל גדול אלא בציפיה שלנו מהשילטון ממע''צ - שתספק לנו תשתית בטיחותית. גם אם 30 אחוז או 40 אחוז ואפילו 20 אחוז מהתאונות נגרמות כתוצאה מהגורמים של תשתית רעועה. הרי הטיפול בהם יציל נפשות וישתלם גם מבחינה לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחקר צודק בהחלט
נץ,
14/06/04 12:16
|
כנהג שנוסע הרבה נתקלתי פעם אחר פעם בכבישים שנבנו בצורה לקויה וזה לא רק שוליים לא קיימים אלא גם צמתים ללא שדה ראיה וסימונים כפולים(סימנים ישנים שעדיין נראים לאחר שסומנו חדשים) וכבישים שמוטים הצדה בזוויות מסוכנות. לא משנה עד כמה נהג מחונך הוא יאבד כמה שניות בנסיון להבין לפי איזה סימון הוא צריך לנסוע, הוא גם לא יצליח להאיץ בצורה בטיחותית ללא מסלול האצה ולא לעצור על שוליים של 20 ס"מ במקרה של תקלה ברכב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כניראה לא הבנת מה כתוב
רונן,
14/06/04 11:45
|
המחקר לא טען שהנהג לא אשם. המחקר טען שבתנאים הנוכחיים תשתית הכביש אחראית ל- 44% מהתאנות. לחנך נהגים יקח לפחות מספר עשורים, לשפר תשתית אפשר כבר מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ועדת חקירה
מהנדס,
14/06/04 06:22
|
עקב ריבוי הנפגעים והאחריות הישירה של מע"צ לקטל בדרכים, יש להקים ועדת חקירה שתבדוק מי אחראי באירגון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אם הם צודקים במחקר אז...
ארז,
14/06/04 05:25
|
אם הם צודקים במחקר אז בבקשה - נפגע בתאונת דרכים צריך לתבוע את מע"צ על רשלנות ואי עמידה בסטנדרטים. כל תביעה כזאת שתזכה את הנפגע בכמה מיליוני שקלים יגרמו למתכנני הכבישים לחשוב פעמיים לפני שהם מתחילים "לחתוך פינות". למייטב זיכרוני מחירו של הרוג לצורכי חישובי עלות הכביש מבוסס על כ-250 אלף שקל. במחיר כזה אפשר לוותר על כל מיני תוספות בטיחות שמייקרות את הבנייה. תביעות מוצלחות נגד מע"צ ונגד המדינה יגרמו לכבישים להידמות יותר לכבישי ארה"ב! מה שמבינים אצלנו זה רק כסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שהיית צודק, מעצ מכוסה
אליהו,
תל מונד,
14/06/04 17:07
|
הלוואי שהיית צודק, כי זה היה פותר הרבה בעיות. הישבן של מעצ מכוסה מפני שלפי חוק פיצוי נפגעי תאונות דרכים אי אפשר לתבוע אותם על נזקי תאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בשביל זה צריך מחקר?
ללא שם,
14/06/04 01:54
|
|
 |
10.
לא סביר
עדו ג,
14/06/04 00:51
|
כביש 1 (ירושלים -ת"א) הוא הכביש המשוכלל ביותר בארץ חוץ מכביש 6 ולמרות זאת הוא הכביש עם מספר ההרוגיםפצועים קשה הגבוה ביותר. עובדה זו לבדה מפריכה את ממצאי המחקר כפי שפורסמו. חוץ מזה, מה משנה מצב הכביש, הנהג צריך להתאים את נהיגתו למצב הכביש ואם לא עשה כך הוא האשם בתאונה ולא הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למס' 10
ירון,
צפון,
22/06/04 20:27
|
כמתכנן כבישים אני יכול להגיד לך שאינך מבין דבר. כביש 1 הוא ההפך מכביש משוכלל. יש בו אינספור מפגעי בטיחות הנובעים מבעיות תשתית. בנוסף, האם טעות של נהג צריכה לעלות לו בחייו? אפילו אנסים ורוצחים לא מקבלים גזר דין מוות על פשעיהם החמורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כביש, למשל תיכננת ?
שון,
05/07/04 17:55
|
|
 |
התאמת הנהיגה לתנאי הדרך
עודד,
מרכז,
24/06/04 07:42
|
ודאי שהנהג צריך להתאים עצמו לתנאי הדרך בתנאי כמובן שאין הפתעותץ נהיגה בכביש צריכה להיות חופשית מהפתאות כגון שילוט לא ברור שגורם להיסוס, סיבוב שמגיע בהפתעה ללא שיחטו מתאים, חורים בכביש וכד. אי אפשר להתעלם מהעובדה שתמיד תהינה תאונות במקום שמעורב אדם. אולם מדוע לא למנוע את כל אלא שהן ,.בעיה טכנית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגיע הזמן שמישהו יאשים את מע''צ
רועי,
כפר-סבא,
14/06/04 00:15
|
|
 |
8.
אפילו בכביש אגרה!!
אחד שאיכפת לו,
מרכז,
13/06/04 22:28
|
גם כביש 6 המפואר - התחילו לקחת כסף עוד לפני שסיימו את איזורי המנוחה והעצירה. אם הילד רוצה פיפי באצמע הדרך - סכנת נפשות!!! וככה המדינה נתנה להם לפתוח את הכביש!!! למה לא מתחילים לבנות את התחנות שבדרך ביחד עם התחלת בניית הכביש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עד מתי אוקטובר 2000 בטכניון
ל"ת
אבי ורוני,
חיפה,
13/06/04 22:03
|
|
 |
6.
חיסכון בתאונות יגרום להפסד כסף
אבי שלתי,
ירושלים,
13/06/04 21:44
|
יש תאונות. יש אכיפה מוגברת של משטרת התנועה. יש קנסות והרבה. יש פרמיה גבוהה. יש מסחר ברכבים חדשים. יש מיסוי גבוה על הרכבים. יש פרמיה יותר גבוהה. יש כסת'ח של המשטרה. יש עוד אכיפה והגדלת הקנסות. וחוזר חלילה...... סופסוף מחקר רציני של מוסד רציני שלא מעצב גרפים לא רציניים המבוססים על מח' התנועה של המשטרה שמסקנותיה ידועות מראש:מהירות,הגברת האכיפה ועוד... מה שגורם להגדלת התקנים במשטרה,תוספת כסף לכל הגורמים לעיל וכו.. הצעה:לקחת את הכסף של דוחות התנועה ולהפנות אותם לשיפור תשתיות הכביש ולמחקר רציני ובלתי תלוי על תאונות הדרכים,מניע וצמצום. אני בטוח ששנה בלבד! של הקצאת כספי הדוחות לטיפול אמיתי תתן סופסוף צמצום אמיתי ואפילו חיסכון כספי ענק. אני לא אופטימי שאכן זה יקרה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רק אהבה וכיבוד החיים יצמצמו את
אדם מישראל,
תל-אביב,
13/06/04 20:36
|
התאונות! לא המכוניות ולא הכבישים הם אלה שהורגים! המהירות, חוסר הריכוז, הכעס, האגו, העצבות, הפחדים, הזלזול בחוקים, הזלזול באנשים ובחיי אדם ושוב המהירות הם אלה שהורגים! אנא, שמור על החיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מעצ מצוינים - המהירות הורגת!
ספידי(מ. התנועה,
13/06/04 20:07
|
מה פתאום - הגורם הבלעדי לתאונות הוא מהירות. זה הוכח בכל העולם ולכן אנו השוטרים נמשיך לאכוף את נושא המהירות.
עוד הוכך שככל שניתן יותר דוחות, יהיה לאזרח פחות כסף לבלות ולכן הוא יסע פחות ולכן יהיו פחות תאונות.
תשתיות מעץ הן מצוינות, הסימון על הכבישים עולה על כל סטנרט אירופאי או אמרקאי ואיכות הכבישים היא ללא פשרות כיאה לארגון ממשלתי ישראלי.
זוהי השמצת שווא של מעצ ומשטרת התנועה - אנו, במשטרת התנועה, ביצענו מאות מחקרים ובדקנו אלפי מחקרים עולמיים שמוכחים חד משמעית: מהירות מופרזת היא מספר אחד בתאונות דרכים. ולראייה - גרמניה.
המעופפים מהטכיון יכולים לחשוב מה שהם רוצים - אנו נמצאים בשטח! אנו רואים אנשים תמימים נוסעים 110 ולפעמים גם 120 בכבישי הארץ ואנו מצילים את חייהם כל פעם מחדש כשאנו נותנים להם דוח!
אני אישית גם עשיתי סקר בעצמי ומצאתי מעל לכל ספק שמתוך 53 תאונות שחקרתי, 2 היו בגלל מהירות מופרזת - אתם מבינים שהייתי יכול למנוע 2 מתוך 53 תאונות? זה המון! צריך להקפיד יותר על מהירות!
אנו, שוטרי התנועה, נמשיך נאמנה בתפקידנו החשוב הלא הוא תפיסת כל עברייני התונעה הנוסעים מהר ומסכנים את כל הנמצאים בכביש.
נשקיע הון באמצעים משוכללים המחובאים מעני הנהג כדי לתפוס אותכם החושבים שהכביש הוא מסלול מרוצים!י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל אידיוטים כמוך אנו סובלים
מהנדס,
14/06/04 06:17
|
במקום לנסות להבין את המחקר, אתה בטיפשותך שולל את הממצאים ללא כל בסיס. זה שאתה בשטח לא אומר שאתה מבין מה אתה רואה. הבעיה שלנו היא לא רק מע"צ אלא רמתם הירודה של שוטרי התנועה האורבים לנהגים דוקא בכבישים הטובים אחרי סיבוב או בתחתית הירידה כדי לתפוס כמה שיותר נהגים הנוסעים בהתאם לתנאי הכביש. תתביש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלמהנדסים באמת אין חוש
השטן הסטלן.,
14/06/04 17:32
|
|
 |
Kol Hakavod Lecha
ל"ת
a fellow jew,
14/06/04 04:00
|
|
 |
תשובה חלקית ל4
אזרח,
מרכז,
13/06/04 23:12
|
אני מצדיק את הכותב, באם כולם יסעו במהירות של 20-30 קמ"ש מס' התאונות ירד פלאים, אך מה? השוטרים הקופצים לאמצע הכביש שהנם כמו הפרסומות הקופצות באינטרנט (POPUP ) שזו צרה צרורה ובהשלכה גם השוטרים הללו יהיו מובטלים וחס וחלילה יצטרכו לעבוד קשה יותר, כמו לכוון את התנועה בצמתים- הרי הרמזורים יבוטלו כי המהירות ירדה וכוווווולללללם יסעו לאט לאט, את הכבישים לא יצטרכו לתחזק, וכל המהמורות בהם יעלמו פלאים, רק השוטרים יורשו לנסוע מהר בכבישים, כי הכביש נועד להם, ראו אותם נוהגים בנתיב השמאלי, כי כאשר שוטר יוצא מתל אביב לכיוון דרום עליו לפנות שמאלה בכביש אשדוד לפיכך יסע בשמאל ומהר שמא יפספס את הפניה, תמשיך לחשוב כמו שוטר תנועה ועתידך בידך, וכן תגיע רחוק, ואולי פעם תהיה שר תחבורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המדינה צריכה להיות המפקחת
נהג עצבני,
חולון,
13/06/04 20:07
|
המדינה צריכה להיות המפקחת לא המבצעת. חברות פרטיות צריכות ללכת למכרז לביצוע עבודה בכבישים לא מע"צ בלבד משרד התחבורה צריך לבדוק שהעבודה נעשת לפי תקנים מדינים לא על פי תקנים שחברות כמו מע"צ מציבות לעצמם אבל לא עומדות בהם. אכיפה נכונה תמנע את כל המונקי ביזנס שקיים היום. בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ועדיין - הנהג הישראלי הוא שאשם
ניב,
חיפה,
13/06/04 19:56
|
מחקר נחמד, יכול להיות שיש בו משהו נכון, מה שבטוח הוא שיהיה יותר קל לנהוג ופחות מסוכן, אך עדיין, ואת זה יודע גם הפרופסור, הנהג המשוגע הממוצע הוא האשם. חותך, צופר, מתעצבן, מנסה לרצוח בכוונה תחילה, מת שתמות - ככה לפחות הוא מאחל לך. הפיתרון - הרתעה מאסיבית. כל השאר - חארטה לפרופסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני רק מקווה שיעשו משהו עם זה!
ל"ת
גיל,
13/06/04 19:46
|
|
 |
shoter gaon
Israelit,
Texas,
14/06/04 00:17
|
First, I would like to advise the Policeman to go back and improve on hisher Hebrew! Second, if heshe would have been serious enough they would have learned from studies in the USA that most exidents occure in a low speed zone, and that the quality of roads has a lot to do with excidents: it not only improve on performance but also on the mood of the driver, which influence a lot the behavior of the driver. What a chutzpa from the police man to belittle a proffesor from the Technion.
הגב לתגובה זו
|
|